SIAL PUNYA PAS! TAK HABIS-HABIS AMBIK KESEMPATAN DIATAS KESUSAHAN ORANG LAIN!

Korang tengok la, belum apa-apa lagi PAS dah buat tabung! Bab-bab tabung ni PAS memang sangat laju!

INGAT LAGI TABUNG MEMALI?

Mana perginya duit Tabung Memali tu? Ingatlah rakyat Malaysia! Jauhi dari Tabung PAS!

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

57 Responses to "SIAL PUNYA PAS! TAK HABIS-HABIS AMBIK KESEMPATAN DIATAS KESUSAHAN ORANG LAIN!"

  1. Bagus nie. Aku pasti semua rakyat malaysia akan menyumbang. Jangan bagi UMNo pegang duit tu. Pasti UMNO songlap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. awal2 lagi Anwar dah kena tuduh dalang pencerobohan Lahad Datu. harap2 xde lah video Anwar liwat tentera2 Sulu tu. mane lah tau kan kalau ade, boleh menang besar BN nanti.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. tabung memali umno yg songlap? baik ko makan panadol cepat, sebelum otak ko lebih teruk 'masuk air'...

      Delete
    3. Bukan gitu j uncle usin.. yang sapu minyak wangi kat kubur memali tu pon orang UMNO jugak kot..m x gtu uncle...

      Delete
    4. Lu mabok todi ke sawan babi? Duit tabung memali lembu mana songkap kalau bukan PAS -Parti Anak Syaitan?

      Delete
    5. Bapak lanun tu dah kena checkmate....jgn harap nama dalang babi sial tu boleh menang dan jadi pm...
      Rakyat sedih dan kecewa dgn hasil usahanya membunuh wira2 negara bersama dgn lanun2 pukimak itu.

      Aku tanpa parti

      Delete
    6. Terbaik r bro.. babi 5 ekor DAPig dah panggang masa menang 5 negeri dulu... yang hamPAS tinggal sawan babi jer.
      Kawan pulak dengan B.A.B.I..

      Delete
    7. Bila kerajaan sibuk tingkatkan usaha untuk tamatkan pencerobohan di lahad datu, macam macam puak bangsat nie hentam, bukan nya nak membantu, ckap satu dunia boleh kecut, nak hantar unit amal la konon, dpat senapang nak ajar menembak, tapi Awal awal lagi dah lancar tabung lah sangat, cepat betl puak2 nie kalau bab derma tadah plastik, tadah tin milo, boleh pecaya ka??

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    8. bila nak hantar unit amal ke lahat datu?..kalau demonstrasi jalan raya bukan main lagi....sekarang tunjukkan KEJANTANAN unit amal. CISSSSS PENAKUT...PONDAN...

      Delete
    9. hantar unit amal buat apa? hantar la Ibrahim Ali pejuang kesatria melayu! kah kah kah

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Eh bukan ke korang yang terhegeh hegeh nak hantar unit amal korg berjihad kat sana?? Dah buat U TURN plak kot!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  2. Duit derma ceramahkan banyak...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasalah... Duit tu nanti sikit je dapat kat tabung perajurit... 90% guna untuk pengurusan tabung.. Kayalah yang punya tabung tu

      Delete
    2. Tak usahlah risau tentang kebajikan keluarga perajurit tu, taulah gomen uruskan. Lebih baik korang derma duit korang untuk siapkan lebuhraya yang Husam dah resmikan tu...

      Delete
    3. Biasanya orang tukang kutip dapat upah. Tabung perajurit PAS ?% Urusetia, 10% perajurit. Sama dengan tabung Memali, tak salah cuma tula berapa banyak urusetia ambil.

      Delete
    4. Dah kalau semua% urusetia ambik, keluarga mangsa dapat apa??? Ish ish ish..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Kepakaran dalam mengutip sumbangan dengan tin milo, sejadah, tupperware dan kopiah kita serahkan kepada PAS. selain dari tu sumpah seranah.

      Kalau tahap ni, kandang babi pun tak boleh nak pertahan, apa lagi reban ayam.

      Delete
  3. Ye le...patut duit derma tu bulih le buat derma macam ni...ni buat bayar ceramah artis...

    ReplyDelete
  4. harap UMNO bagi duit BR1M kat tentera Sulu tu jugak. mana tahu lembut hati diorang nak serah diri. sekadar cadangan

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak babi ko sipenyamar pencacai bapak liwat..
      INGAT...BAPAK LIWAT KO DAH GALI LUBANG KUBURNYA BERSAMA DGN KO BABI...SIAL HIDUP SIDALANG PUKIMAK....

      Delete
    2. Penyamar ini menunjukkan Pas atau Pkr memang kaki tabur fitnah.

      Delete
    3. harap boleh beza Encik Mohamed dgn Encik Mohamad. jangan tunjuk bodoh walaupon mmg bodoh!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. engkau ni memang bangang le mohamed.. tapi bila tengok engkau ni nasionalis melayu... tak heran le... komunis rupanya

      Delete
    5. Tak payah la ko nak kutuk BR1M, entah entah ko pun rembat sama!! Mulut asyik pertikai ja, tapi hari hari tunggu posmen depan pintu rumah, kot2 ada surat BR1M sampai!! Apa susah, bagi ja duit kutipan derma unit amal korang, tak kan makan sorang kot!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  5. UMNO banyak songlap? Tabung Memali sapa pulak yang songlap? UMNO jugak ke? PAS tu kata parti ISLAM.. tapi hebat gelapkan duit... anak2 yatim lagi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh lu bhai, umnu kalau ada kes mcm nie dah lama peminpin PAS kedalam. Umnu memang pantang dengar benda mcm nie, kes palsupun dia boleh reka janji pemimpin PR kedalam. Sekali lagi gua nak cakap, lu memang bodoh bhai.

      Delete
    2. Anon 10:31 ....ko bodoh dan pukimak...rakan pas ko berani bersetuju dgn aku hanya dalang pukimak mat liwat yg berani dan sanggup buat kerja bersubahat membunuh pewira negara....
      Kenapa nak bersubahat jugak.Seronok ker tengok muka waris2 mangsa..?!!!Mmg sial hidup korang.

      Delete
    3. Betul ke nuar yg ajak lanun sulu kesini? Biar betul bhai, aku nengok mcm orang lain ajer.

      Delete
    4. Klu aku tentera....anwar brahim si penderhaka dalang pukimak tu aku bunuh dulu barulah lanun2 yg dibawak oleh babi itu....
      Ingat cai...waris mangsa dan rakyat tak akan lupa si dalang pukimak tu...!!!!!
      Bodoh...nak mng pru tapi negara digadai dan rakyat jadi korban.....pukimak mati si sial peliwat tu....!!!

      Delete
  6. PAS lancar tabung bungkus lepas masuk tabung hilang,mcm tabung ceramah tu kemana la hilangnya

    ReplyDelete
  7. Tabung atau tin Milo dan PAS tidak boleh dipisahkan ibarat irama dan lagu.

    Songlap kutipan tabung juga tidak boleh dipisahkan ibarat isi dan kuku.

    UTK ALI JUBURI SPT SENANDUNG SELOKA SORONG PAPAN TARIK PAPAN DAN ENJIT2 SEMUT... SBB DGN SELOKA TERSEBUT ALI JUBURI RANCAK BENGALI KILANG KUNYIT

    ReplyDelete
  8. Hahaha...dia dah mula dah modal lama....minta derma ,lepas tu duit kemana...

    ReplyDelete
  9. Encik Mohame Nasionalis Melayu.... gunalah nama lain... anda menyamar sebagai Encik Mohame ori... orang PAS dan PKR ni kalau tak songlap, bukanlah dia...dari tabung derma, tabung anak yatim, tabung memali, segala mak nenek,hinggakan nama orang lain pun dia nak songlap. Dasar penyebat duit rakyat. Tengok Kelantan.... begitu ramai orang miskin dapat BRIM, eh orang miskin lak, ayam dan lembu dapat BRIM pun dia suruh derma... heran betul aku dengan parti amukan syaitan ni... puuuuiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa derma utk lebuh raya...

      Delete
    2. Dasar utama Pas adalah songlap...SONGLAPAS. Hulur kain pelikat..songlapas. Hulur gula..songlapas. Hulur BR1M...songlapas...Hulur lembu pawah..anak lembu kemana, ibu lembu disonglapas.

      Tumpang rumah kawan...bini kawan disonglapas...mah,mah,mah.
      Tumpang kereta kawan...bini kawan disonglapas...gaper mung kuale tganu???

      Delete
  10. raja kaporrrrrr

    ReplyDelete
  11. Ni tabung highway kelantan ada update tak kutipan terkini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam kat atas juga, 90% untuk yang uruskan tabung, 10% untuk tabung highway... Aku kaya

      Delete
  12. aku mintak pok nik suruh dia doa kat penceroboh bior pecah perut.....tak pun kerahkan unit amal pas hanto berperang xde la buang masa x habis jaga parking ngan kutip derma je.....mintak kpn ambil perhatian komen aku ni....

    ReplyDelete
    Replies
    1. unit amal mana berani pegi perang bro.. tapi kalau gi pertahankan pemimpin dap memang diorang ke depan .. mati pun sanggup.. gila babi punya unit amal.. kafir harbi pun nak pertahankan

      Delete
  13. PAS nak buat jalanraya baru...

    ReplyDelete
  14. Bodoh betul penchacai penchacai umno ni. Kes PAS buat tabung pun jadi hal. Dah takde kerja lain patutnya duduk senyap ajalah. Dah puas tuduh Anwar balik pulak kat PAS. Memang otak chai chai semua dah kena makan bubuk lah.


    Nana nurgaya dan En Mohamed
    Yang asli niiihhhh. Keehhh kaaahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut ulamak bodoh korang pi tarbiyah dalang tu....

      Delete
  15. Umat Islam akan tertimpa penyakit orang kafir;- Daripada Abu Hurairah r.a. berkata bahawa Rasulullah s.a.w. bersabda: “Umatku (Islam) nanti akan ditimpa penyakit masyarakat; iaitu: berupa kejahatan, kebencian, kesombongan, bermegah-megahan, perselisihan dalam hal dunia, saling benci-membenci dan saling hasut-menghasut, sehingga terjadilah kerosakan (kehancuran perpaduan umat)” – (Riwayat Hakim).

    ReplyDelete
  16. ..susun sekoq lebai2 pas termasuk mosidol keramat idop segan. mampos takmau.. rapat2 tgh jln dan lepas tu suruh diorang baring.. lepas tu gelek dgn steamroll.. biar pipih.. taqbir!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju... takbeer

      Delete
    2. BETUL TU......TAKBIR.

      Delete
  17. PAS nak kutip derma Mangsa Perajurit pulak...... hahahaha. Alamat sampai ke cucu cicit ler tak merasa dema.

    ReplyDelete
  18. ..unit amal pas membuncitkan perot buleh lah.. sejibik mcm hadi boroi.. taqbir!..

    ReplyDelete
  19. ada peluang nak tubuh tabung, tubuh yoop jangan tak tubuh... kita kutip pastu sssstttt sssssssssssssttttt

    ReplyDelete
  20. Bila la kalian semua nak bertaubat?...Ingatlahh kita hidup cuma satu kali.ingat-ingatlah akhirat. Kan kita semua saudara seagama. Rakan kita terkorban demi pertahankan negara..di mana kita masa tu?.. Banyak yang akan kita jawab di padang Mahsyar nanti..

    Ya Allah ampunila dosa dosa kami Ya Allah dan ampunilah dosa saudara2 kami yang terkorban demi mempertahankan maruah kami Ya Allah..Jauhilah diri kami dari sifat2 yang keji dan mungkar. Bukalah pintu hati kami untuk saling sayang menyayangi Ya Allah..jauhilah diri kami dari fitnah mempfitnah dan keji mengkeji. Berilah balasan yang setimpal kepada musuh2 kami samada mereka dari dalam dan luar negara kami Ya Allah. Tunjukilah diri kami dengan jalanmu yang lurus bukan dengan jalan orang orang yang ingkar akanmu Ya Allah. Sesungguhnya kamilah orang orang yang banyak membuat dosa. Ampunilah dosa dosa kami Ya Allah. Aaamin ya Rabal Aa laminn.

    ReplyDelete
  21. UMNO hancurbabi makan tahi lagi

    http://www.keadilandaily.com/cybertroopers-umno-bakal-berdepan-tindakan-undang-undang-tian-chua/

    ReplyDelete
  22. Hoi PAS !!! Apa dah jadi ??? Zed Zaidi....kata Ostajah Abadi...dah jadi...Ostajah Jadi Jadian.....he he he he he ...

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  23. bukan geng diorng ni ke yg sepak terajang polis dulu? siap dianjing2kan lagi... skrg mau kipas pulak polis?? ayoyoooo....

    ReplyDelete
  24. dulu sekumpulan beruk telah adakan sembahyang hajat untuk pecahkan perut najib.sekarang mana beruk beruk tu?kenapa tak sembahyang hajat untuk pecahkan perut penceroboh negara?

    ReplyDelete
  25. ..yg doakan pecah perot dah nak mampos dah.. sebelum parlmen bubar.. moosidol keramat idop pasti mampos.. taqbir!..

    ReplyDelete
  26. Usah di pertikai setiap keputusan YB Menteri Dalam Negeri berkaitan isu Pencerobohan Lahad Datu...
    Bukan beliau lembik...TETAPI...
    Itu lah salah satu konsep "Pengurusan Manusia" yang paling baik...
    Jika bertindak secara "keras dan drastik"...
    sudah lama puak2 tu tak akan dapat buat road show untuk berceramah...
    kemungkinan telah lama masuk kedalam...
    Kematangan dalam berfikir dan memberi komen penting sekali
    bukan ikut hati dan perasaan sahaja....
    SYABASSSS...YB MENTERI DALAM NEGERI...KPN...KT ATM...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!