SIAL PUNYA CINA KOMUNIS! TIAN CHUA TAK MAHU MINTAK MAAF!

Seorang rakyat Malaysia yang juga merupakan penulis bebas hari ini menawarkan wang tunai 5 ribu ringgit kepada sesiapa saja yang sanggup menampar muka Naib Presiden PKR, Tian Chua. Selain itu, 50 ribu ringgit juga ditawarkan kepada sesiapa yang boleh membawa balik kepala Ketua Penceroboh yang bertanggungjawab di Sabah.

Tawaran berkenaan dibuat melalui blog http://satdthinks.blogspot.com. Penulis berkenaan juga menetapkan syarat supaya menyertakan rakaman video kepada sesiapa yang mahu menuntut wang ganjaran berkenaan.

Tian Chua kini menjadi sasaran kemarahan rakyat Malaysia apabila menuduh anggota keselamatan yang terkorban di Lahad Datu ketika menentang penceroboh sebagai sandiwara dari pihak Umno. Tian Chua juga menyifatkan pencerobohan di Sabah tersebut adalah taktik kerajaan BN untuk melengah-lengahkan Pilihanraya Umum yang ke 13.

Tian Chua sehingga kini masih belum meminta maaf kepada pihak yang dituduhnya melainkan dia menganggap kenyataannya telah disalah tafsir dan difitnah oleh media perdana.

Setakat ini, beratus-ratus laporan Polis telah dibuat oleh rakyat Malaysia terhadap Tian Chua berkenaan kenyataan celuparnya. Selain itu, rakyat Malaysia menerusi NGO dan pertubuhan bebas juga mengadakan demonstrasi bagi mendesak kerajaan menghukum Tian Chua serta Anwar Ibrahim yang disifatkan sebagai Pengkhianat Negara. ~ MPP News. 

House PK: Selain dari itu dia memang tak nak mintak maaf dengan kenyataan dia. Tian Chua anak haram ni tetap mempertahankan apa yang telah diperkatakan sebelum ini. Maka ada baiknya korang terima cabarn ini dan tampar atau terajang atau tumbuk si anak cina komunis ni.

71 Responses to "SIAL PUNYA CINA KOMUNIS! TIAN CHUA TAK MAHU MINTAK MAAF!"

  1. Tak marah ke Nurul nanti kalau lempang boyfren dia?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat nak marah sebab dua2 kena lempang

      Delete
    2. lempang je dua2 tu. dua2 tu memang nak makan pelempang penyepak penerajang.

      Delete
    3. Orang Sulu di Sabah bertekad untuk TIDAK mengundi BN lagi PRU nanti

      Delete
    4. lantak ko lah sulu dupang! lepas tuh kansel suma IC diorg, hantar balik Sulu! Suruh seja Jubo jadi soltan korang!

      Aman dan makmur Sabah!

      Delete
    5. Elehh..sibatak 10.18 mengaku sulu.

      Delete
    6. Mampos la UMNO. Fuckatan dah mula menghasut orang Sulu

      Delete
    7. Hahaha...ckp tak guna fakta dan akal...berapa juta org sulu ada di sabah...u ulang soalan.. i saman u...hehehe

      Delete
    8. Satu fenomena lawak jenaka baru terjadi, U ULANG..I SAMAN U..lihatlah pembgkg ye, kata kata pujangga hati korang jd mainan dan sindiran!!!u ulang..i saman..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    9. Hahaha terhibur sekejap. Tergolek dog aku. Hahaha. Ok enough joking arnd however the real joker is ai....hahaha. oooopsss

      Delete
    10. Sulu sabah tolak anwar ibrahim.

      Delete
    11. sudahlah tu....matah pun xda guna.....Anwar tu memang dah kurang ajar....anak dia Nurul bukan aku tak pernah tidur....puas kat overseas dulu.....dah lah...Orang Sabah...jangan susah ...Sabah x akan ken ambil punya.....

      Delete
    12. Aku caye ko...cuba ....tanya...aku pun pernah **** Nurul jugak....sedap oooo.....

      Delete
  2. Nak tanya balik menteri yang jada KDN tu..masih lagi dok nak bagi amaran keras ke..Ini la akibatnya pabila penggunaan ISA dimahsuhkan...takde negara dalam dunia ni mahsuhkan penggunaan ISA..

    ReplyDelete
  3. Memang sepak terajang dan tampar sahaja muka si bangsat ini. Bahasa yang begini saja yang difahaminya. Terima kasih pihak yang offer ganjaran RM 50,000.00. Offer lebih pun berbaloi kepada mereka yang 'mengajar ' si laknat Tian Chua

    ReplyDelete
  4. Tampaq muka bg 5000 ja? Xberbaloi... Alang2 nk wat bek bunuh true!!!... Aku benci pakatan babi!!!

    ReplyDelete
  5. SEBAB PULUT SANTAN BINASA....SEBAB MULUT BADAN MERANA....itu sumpah kami untuk Mu PENGKIANAT NEGARA!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab mat liwat negara binasa

      Delete
    2. Benar!!!!!!Anwar ibrahim patut mati bersama krn babi itu dalang utama!!!!

      Delete
  6. Bila 'DOREMON' AKA Hisham nak beri AMARAN!!!!... kami dah tak sabar tunggu AMARAN!!! YB Tuan.. kepada budak sengal ni......... dia pasti akan takut dengan 'AMARAN' YB Tuan.

    ReplyDelete
  7. Nape Pork nik aziz dan hadi bawang buncit senyap je pasal mulut longkang Tian chua anak haram ni.....komenlah sikit wahai ahli syurga oiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan senyap, pork nik ngan hadi sibuk, sorg ada kat kandang tengah bg makn itik, ayam, lembu kmbing, sorang lg dkat pasar tnagh lelong kalimah allah, tu yang x sempat nak keluar fatwa!

      Delete
  8. Jap lagi dia buat laporan polis pulak. U tak ambil laporan I saman U.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha tergolek kucing aku meowwww...

      Delete
  9. tak kena kepada keluarga dia,bangsa dia boleh la ckp begitu
    cuba kalau bangsa dia yang mampos tu dan tentu dia menyalak mcm anjing salahkan kerajaan....

    bagi aku tak payah tarik balik kenyataan tu pun takpe
    tapi pastikan kerakyatan cina babi ni di tarik balik
    pemerintahan melayu ni terlalu lemah dan terlalu menjaga hati bangsa lain sedangkan bangsa sendiri terbiar di hina....

    KEPADA PEMIMPIN MELAYU KHASNYA BUKAN INI CARA NYA KITA HENDAK MENJAGA HATI BANGSA LAIN JIKA BANGSA INI SERING KALI MENGHINA BANGSA KITA,

    TIADA RUNDINGGAN DAN MINTA MAAF
    TINDAKAN HARUS,WAJIB DAN PERLU DIAMBIL.

    DAH BANYAK KALI BANGSA NI MEMBUAT BANGSA MELAYU MARAH
    JGN SAMPAI SESUATU BURUK AKAN TERJADI DARI TINDAKAN ORG MELAYU SENDIRI.

    MENTERI KDN WAJIB LETAK JAWATAN
    MEMANDANGKAN SEJAK BELIAU MEMEGANG JAWATAN INI BYK TERJADI PERKARA YANG MEMUDARATKAN ORG MELAYU.RAKYAT KHASNYA ORG MELAYU BUKAN NYA HENDAK DGR AMARAN KERAS YANG KELUAR DR MULUT SEORG MENTERI KESELAMATAN TP TINDAKAN TEGAS YANG RAKYAT MAHUKAN.


    LISTEN....LISTEN....LISTEN....HISHAMMUDIN KERIS LEMBIK HARUS LETAK JAWATAN..!!!!

    ReplyDelete
  10. Aik parpu ko tak mau g tampao ka?... Dr gaya yg komen kat sini aku rasa rasa semua nie mesti x rajin solat 5 waktu... Kan.... ?

    Zul kulim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...tak perlu nk jadi wali utk menilai org lain...lu jaga amal ibadat lu sebelum menegur ibadah org lain...lu cukup sempurna sebagai manusia? Lu cukup sempurna sebagai hamba Allah? Lu cukup sempuna di mata Allah..??? ..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Zul kulim pengomen2 d cni klau time solat nak kena report pd kamu? Lu siapa? Wajib d report hanya kpd Allah saja. Elok kau ni kena pelempang maut. BIADAP!! Klau rasa diri dah bagus sangat hang piee solat taubat lepas ni jaga lisan hang lebih lagi. Perasantan. Allah tarik hidayah dari kamu pon nanti kamu tak sempat sedar. Mati dlm kedayusan...

      Delete
  11. U lempang I saman...ada bran?

    ReplyDelete
  12. Si Kitol Fuckatan HaramiMarch 7, 2013 at 10:01 AM

    Ayoooooo...Kepada semua rakyat Filipin dan Sulu yang mendapat IC Skim segera, tengok lah betapa kejamnya kerajaan UMNO ini terhadap rakyat korang. Ramai rakyat Sulu dan Pilipin dah dibunuh oleh Rejim UMNO. Jadi pandai pandai lah jangan bagi UNDI lagi untuk Dacing dalam PRU nanti. Paham??????? kah kah kah kah......

    ReplyDelete
    Replies
    1. biawak niBUKAN budak tapi org tua - fikiran bengap

      Delete
    2. CAMANE NI RAMAI ORANG SULU DI SABAH? KALAH BN KALAU HILANG UNDI ORANG SULU..

      Delete
    3. Senang jak lah bodoh!

      Kansel Ic suma suluk nih dan layan diorg mcm PTI!

      Ko tengoklah kalau si kiram tidak kena maki oleh suku sendiri!

      Kalu tak pun, hantar jak suluk2 nih pegi negeri2 yg ditadbir PR! he..he..he.. tgok, mcm mulut2 babi PR tu berbuih!

      Delete
    4. Si Kitol Fuckatan HaramiMarch 7, 2013 at 10:36 AM

      Fuckatan Harami akan menghasut orang Sulu supaya tidak undi UMNO BN lagi. kah kah kah kah kah!!! Bodoh punya Najib sudah kena trap Fuckatan.

      Delete
    5. Inilah kebodohan pemimpin UMNO. Bela anjing kena anjing gigit. Kah Kah kah

      Delete
  13. jika tak takutkan pembalasan Alam Kubur Dan diakhirat , lama dah aku Pancung kepala2 setan ni Nasib kamu baik kami Islam JADI GINILAH GUNAKAN UNDANG2 dunia tangkap mereka2 ni-
    13mei dulu lain

    ReplyDelete
  14. walau sudah beratus atau puluhan ribu laporan polis dibuat..pihak polis masih mendiamkan diri..tak tahulah

    ReplyDelete
  15. Penceroboh bersenjata yang masuk dianggar dalam 200-300 orang tapi UMNo hanya tunjuk 13 mayat. Yang lain pergi mana?Macamana mereka boleh keluar sedangkan kawasan telah di kepong? Nampak sangat mereka telah "bledn in" dengan orang sabah dan kemungkinan mempunyai IC sabah atau orang sana yang dapat IC beri perlindungan kepada sanak saudara mereka. Habislah negara punah kerana pengkhinatan UMNO memberi kerakyatan kepada pengganas sulu ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang lain sudah diberi IC untuk undi UMNO PRU nanti. Tak caya, pi tanya Hishamudin. Ni semua sandiwara bodoh UMNO.

      Delete
    2. Saya tatap barsama bn bah!!.
      Sabah makmur dibawah bn!

      Delete
    3. Bhai klu 200-300 org tu dtg dan terus duduk di balai raya...dewan org ramai,lu boleh lah ckp...guna le akal sikit bhai!!!

      Delete
    4. Anon 10:39 komen macam sial. Kau tu kalu diletak di Kg. Tanduo, telur pun tersontot masuk ke dalam, sebab kecut. Sembang kuat, ayat macam bagus tapi habuk pun tarak. Orang macam kau tak perlu diberi ayat elok sebab semua yang berlaku di Lahad datu kau anggap sandiwara, sama macam pemimpin pembangkang yang tak reti berterima kasih kepada pasukan keselamatan negara.

      Hambik ni kahak pekat untuk kau,

      HARKTUIHHHHH....

      Delete
    5. Minta maaf...kami org sabah tahu sapa dalang yg buat huru hara di negara kami....ANWAR BIN IBRAHIM...DIA PATUT MATI DGN LANUN2 SULU TU...!!!!!!

      Lahad Datu

      Delete
    6. 10.39. Pihak keselamatan tidak bgtau apa yg harus mereka bertindak. 200-300 terrorist sudah berlegar antara penduduk kg jadi kamu rasa polis akan buat apa?...cita sikit klau kamu polis kamu buat apa?

      Delete
    7. Penceroboh nak minta IC, duit dan kuasa tapi kita cuma boleh bagi IC itu sebab jadi gaduh...

      Delete
  16. Setakat 200 penceroboh pun tak boleh diselesaikan oleh gabungan polis dan tentera, apa punya malu Malaysia ini.

    Dah kononnya pengeboman besar besaran dah dilancarkan, tapi satu penceroboh pun tak dimatikan. Sia sia je bom tu dibazirkan.

    Letak lah jawatan Moron moron Menteri Dalam negeri, Menteri Pertahanan, ketua Polis Negara, dan perdana Menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergilah Barisan Hadapan.Cakap je lebih nampak!!!

      Delete
    2. Tak payah le cakap berdegar2....
      Kalau berani pi la hulur tangan kesana.
      Kalau tak berani, koman2 pun.....kalau
      rasa diri tu lebih bijak dpd menteri2 tu
      bagi le idea macam mana nak jadikan
      operasi tu tip top.

      Heee makin meluat, tengok perangai
      orang pr ni....

      Delete
    3. Polis polis Malaysia kuat mintak duit kopi je....Nak suruh dorang berperang.......kakakakakakaka

      Delete
    4. Diorang mintak ka ko yang kecut perut, tkot kena saman, pas tue hulur..nak tutup kesalahan ko, polis pulak ko hentam!! Knpa tak ko jer pergi berperang??

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Senang jer selesaikan...bunuh jer dalang dan penghasut utama iaitu bapak lanun a.k.a bapak liwat....selesailahh...CUBA TRY!!

      Jebat

      Delete
    6. Anon 11:09...INGAT!!!Korang dah hilang undi tentera dan polis termasuk keluarga mrk..gerenti 100% hilang...
      Jangan salahkan spr pulak yea.....

      Delete
    7. Bhai 11.24 cukup2 lh menhina org bhai... Moga2 suatu masa Allah tunjukkan pada lu akibat penghinaan lu...bhai klu taknak rasuah..klu kena saman jgn merayu....bayar je...biasanya org yg menuduh polis rasuah adalah PERASUAH...lu lbh kenal diri lu

      Delete
    8. Cakap pandai hantar kat sana cirit darah agaknya..11.09 am. ajal maut Allah yg menentukan. Kita semua belum tahu d mana akhirnya hidup kita. Byk bersyukur yg kamu d cni tidak menghadapi situasi d sana. Alfatihah kpd yg sudah pergi dan doa slamat bg keluarga mereka.

      Delete
    9. Alahai Anon 11.09 AM... Kalau menteri2 yg sedia ada tak pandai, disuruh letak jawatan...kenapa, anda nakkan jawatan tersebut ke? Tentu negara ini aman damai jika anda yg jadi menteri itu kan kan kan...

      Delete
  17. Bhai lepas letak jawatan...lantik lu jd pm dan Menteri kdn & pertahanan serta KPN pun lu... Pastu hantar lu g masuk hutan kt lahad datu... Bhai lu buat kerja skrg pun dah perfect ke... Ntah2 lu pun tak tahu nk kerja apa lagi...

    ReplyDelete
  18. cibai lu...ko mampus lg baik

    ReplyDelete
  19. Bangsa keturunan bangsat ni memang tak akan minta maaf punya wa cakap lu. Sebab bangsa bangsat ni lebih mementingkan diri sendiri, semua dia betul, nak menang, walaupun dia orang dah terang-terang babi dia orang yang salah. Nak lawan boleh pegi court. Apa takut, wang ada maaa.... Sial!

    ReplyDelete
  20. Masa negara perlukan klengkapan tentera terchanggih, kita dapat submarin besi buruk yang takda peluru. Apa nak jadi ni? kalau filipina serang nak hantar kapal selam terapung melancung ka? Dahla documen rahsia rahsia tentera dijual kepada pihak asing.Barua punya UMNO, pengadai maruah negara dan nyawa rakyat. Duit semua songlap masuk poket negara tergadai ke pengganas dan penceroboh. This is high treason

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu apa yg ko cakap...

      Delete
    2. ANWAR BIN IBRAHIM DALANG KPD LANUN..SELESAI KES INI DIA AKAN BAWAK LANUN LAIN PULAK...SBLM BERLAKU...BUNUH DIA DAHULU...KAMI RAKYAT DAH CUKUP MARAH!!!!!!

      Delete
    3. Bhai...atas nama akidah lu sebagai islam... Itupun klu lu mengaku islam atau mmng islam...lu nmpk submarin yg baru beli tu besi buruk ke?...dan lu dah naik ke kapal selam tu...klu tngk kapal selam tngh berlabuh lu cko tak boleh selam....hmm ntah lah bhai...tlg jawap apa yg aku tnya bhai...jgn jadi pemyambung atau penyumbang fitnah bhai...aku cabar atas nama akidah lu....

      Delete
    4. Mana bhai 12.14 ni...aku tunggu lu punya komen bhai....bhai 12.41 pun boleh jawap klu lu nk jawap...

      Delete
    5. Mana 2 lahanat yg aku cabar...sesungguh nya kerana politik,lu org snggup jadi munafik...kerana anwar,lu org snggup jd bangsa yg bangsat....

      Delete
  21. Minta saudara Parpu boleh ketengahkan idea bagi wujudkan tabung untuk membela kebajikan sesiapa yang berani tumbuk,terajang atau membelasah komunis pengkhianat negara tian chua dan petualang yang lain.Seringgit seorang dari rakyat yang benci pengkhianat sudah memadai.Kalau terkorban pun pastikan anak bini dijaga kebajikannya.......yang penting petualang lenyap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5k oraitlah bro! kalu lu layan toddy brape ratus kole bole pekena! kalu layan samsu haram orait gak! bolih berkarat pongkok lu siap berasap! kalu lu & kaum pariyah lu gua rekemen tali merah jer steam giler wa cakap lu lu bolih siap maki gua lagi..gua tunggu lu maki gua...kah3x

      Delete
    2. Bhai...lu mabuk ke...???

      Delete
  22. anwar brahim dan pakatan banyak kelbihannya menipu rakyat ,memfitnah,,,,pelakon bluee...,maki hamun....ajaran sesat.....balun bibni orang....lahanat la pakatan pengkianatnegara

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!