SIAL LAHANAT PUNYA PENGIKUT SYIAH NI

Korang tengok la apa si Khalid Ismath anak haram tulis ni....

26 Responses to "SIAL LAHANAT PUNYA PENGIKUT SYIAH NI"

  1. Ni mesti PAS yang ajar....macamana nak dapatkan kebebasan songsang.

    Macam2 jenis penyakit songsang. salah satu ialah....????? Cuba teka..

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cher chek ponggong mamat tu...ntah2 dah rabak kot. !

      Punya la nak lawan sampai tak peduli siapa jadi pemimpin...

      Sakit betul mental budak nih.

      Delete
    2. Mamat ni sebenarnya minat sangat kat mat liwat...teruja dengan kote bengkoknya.....tu yang tak kisah tu....tapi otak mamat ni tahap tin milo kalau pemimpin yang ko pilih dah takde agama ngan perangai bangsat dah gerenti senang salahguna kuasa punyer....

      Delete
    3. budak tu terkena kena buku dgn ruas nanti baru dia tau langit itu tinggi..
      jangan ingat kerajaan tak kenakan tindakan , orang takutkan dia...

      Delete
    4. Ape lah sgt ngn dak syiah ni. . Nak heran ape dia org pun lrbih kuang sama je ngn kapir harbi babi. Sembahyang pun sembah batu . . Hahha bodo piang

      Delete
  2. Mak aih... Sial babi haram jadah betul la mamat gampang nie... Boleh tulis mcm x de agama ... Aq harap pihak yg berkenaan akan ambik tindakan yg setegas2nya kat anjing nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia bernasib baik sebab kerajaan terlalu baik melayan karenah pembangkang,
      kalau tak taat kepada pemerintah dan undang2 dah lama budak malaun tu menyembah bumi..

      Delete
    2. மக்கள் PAKATAN வெறி பிடித்த

      Delete
  3. Alamak aiii.. Takutnya akak.. Akak ramai anak lelaki yg kecik2 ni hah... Cutie pie lak tu... Adoii, tak mo la lgbt yg perintah negara, nnt kena jd lauk nnt... Jd mcm zaman nabi lut pulak.. Nauzubillah.. Jauhkanlah pemikiran mcm tu dr pemikiran anak2 ku dan ank muda yg lain di msia... Matilah kami dlm Islam...

    ReplyDelete
  4. JIKA TAKDA PEGANGAN AGAMA MANA ADA AMANAH
    MALAS NAK KOMEN TERBACA STATEMENT BUDAK HINGUSAN
    NILH JIKA BPK DULU2 TAK BETUL KAWIN , MENTEDARAH DUIT ATAU MAKANAN TAK BETUL DARI HUKUM ALLAH , NILAH 'PRODUK' YG DIA DPT
    BIARLAH AKU MAKAN NASI DAN LAUK YG SUDAH BERHARI TAPI YG PENTING IANYA HALAL
    PADA KAMU TERUSKAN KAMI TAKDA HAK NAK MENGAJAR KRNA INI TUGASAN MAK AYAH KAMU
    ADA MCM2 CARA NAK JADI TERKENAL- INI CARA KAMU , TERUSKAN TAKGUNA BERI NASIHAT
    APA YG AKU TULIS DIATAS 'CARA UMUM'

    ReplyDelete
  5. Khalid Mohd Ismath.... Lu boleh migrate pegi Apreka ke atau mana2 lu suka dan negara tu terima lu sebagai rakyat. kat Malaysia ni dah aman makmur x perlu budak x habis sekolah jadi pencacai kaki liwat sebagai rakyat.. Lu nak tiket kapalterbang bg tau wa... wa sponsor lu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. CUBA KAU BUKA TV 3 SEKARANG. PM SEDANG DIWAWANCARA. CLASS CARA JAWAPAN DIA. AGAKNYA KALAU PR PERINTAH BOLIH KE BERBICARA MCM PM NI. HARAMM. LAGI2 ORG PASS. CAKAP MCM BUDAK TADIKA. NAK GADUH SAJA TAU NYA.

      Delete
  6. Khalid Mohd Ismath.... Lu boleh migrate pegi Apreka ke atau mana2 lu suka dan negara tu terima lu sebagai rakyat. kat Malaysia ni dah aman makmur x perlu budak x habis sekolah jadi pencacai kaki liwat sebagai rakyat.. Lu nak tiket kapalterbang bg tau wa... wa sponsor lu...

    ReplyDelete
  7. Ya...maulana....sungguh ajaib usaha dan ikhtiar anwar Ibrahim hingga kini ada seekor beruk yang tidak sahaja mengesahkan bahawa anwar Ibrahim tidak sahaja LGBT dan pegangan ugamanya menurut selera dan citarasanya sendiri malah melihat beliau sebagai orang yang paling amanah dalam menunaikkan tanggungjawab kepada masyarakat. Yeah...anwar sudah Berjaya mempelbagaikan ugama orang melayu dan penerimaan kepada LGBT.
    Betapa bodoh dan lakhanatnya beruk seekor ini. Jika dah songsang segala nya, bagaimana menunaikan tanggungjawab kepada masyarakat? Apa sahaja yang dilakukan kini segala nya songsang dan Bapak segala rasuah yang terdapat kini pun asal dari anwar Ibrahim, beruk ni boleh tak kisah janji dia pun songsang. Mengapa lah universiti masih member peluang kepada seorang songsang ini. Apa akan terjadi apabila atau jika ditamat pengajian nanti..kita akan ada melayu songsang atau university telah Berjaya menghasilkan benih songsang. Atau university itu sendiri mempunyai tenaga pegajar songsang!!!!!!!
    Anwar Ibrahim tak salahguna kuasa.....hahahahahahahahahah
    Mohd Ismath sebagai ibubapa yang bertanggung jawab lebih baik kamu reislamkan anak beruk kamu ini atau kamu di keluarkan dari islam oleh anak beruk kamu atau dia mempluralkan agama kamu.....Hooooooray

    ReplyDelete
  8. Wei malaon Khalid 'ungka'... hang ni mabuk todi atau tengah steam selepas minum air ketum atau diliwat??. Dengar sini baik-baik, salah satu kesalahan Si haprak Nuar pojaan hati kau merengkok di Penjara Sungai Buloh ialah dia didapati bersalah diatas 'salah guna kuasa' lah mangkuk. Fakta yang tidak boleh dinafikan oleh sesiapa adalah Si Nuar tu adalah bekas banduan Penjara Sg. Buloh. Tunggu jerlah rayuan Saiful nanti, tak mustahil dia kan menghuni 'resort' itu untuk kali kedua. Kali ini dia akan kering dan tua dalam penjara. Dalam bilik kurungan dia akan bertanya "Tanya sama dinding, ini bilik apa?" "Ini bilik apa..?" Dinding itu akan jawab, sekali lagi kau tanya aku saman kau!!!! Phewwww.

    ReplyDelete
  9. Khalid Ungka
    Mana boleh orang tak ada ugama jadi amanah..Kafir mcm LGE matlamatnya dunia semata2..

    Mlm ni Nuar tunggu ko..pakai wangi2.sebelum kena pungkok.

    ReplyDelete
  10. BAIK MENGUCAP SEBELUM TERLAMBAT. APA KATA ORG PASS YA. NANTI SAMA2 KENA LAKNAT BARU TAU.

    ReplyDelete
  11. Insyaallah anak yang berbinkan dia nnt bakal meliwat mak dia didepan mata dia ....
    En ismath apa pandangan awak dalam hal ini....

    ReplyDelete
  12. Kalo cani le diri ko khalid... Laknatullah le idup ko keturunan ko smp mati!!!! Aku xnk keturunan aku idup dlaknat dpat bala sbb ada pemimpin mcm golongan ko...hancus agama, bangsa, negara nti....nauzubillahi minzalik!!!

    ReplyDelete
  13. OFF TOPIC…..

    KEMPEN BANTAHAN PERKUBURAN PENGGANAS SULU DI BUMI MALAYSIA.

    Wahai Rakyat Malaysia !! Marilah ramai2 membuat bantahan kepada pihak kerajaan Malaysia supaya jenazah pengganas Sulu tidak dikebumikan di bumi Malaysia.

    Kita ramai2 hantar nota bantahan kepada DS Najib, DS Zahid Hamidi. DS Hishamuddin Hussein, ketua Polis Negara, Panglima Angkatan Tentera Malaysia, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia ( JAKIM ) dan juga kepada Ketua Editor Utusan Malaysa, Berita Harian dan BERNAMA serta RTM, TV3, Astro dan dll media.

    Hantar juga kepada Majlis Raja2 Melayu serta para blogger2 sekalian. Begitu juga panggil TV3 dan RTM supaya menyiar bantahan rakyat Malaysia terhadap perkuburan pengganas Sulu.

    Hantar nota bantahan melalui email, fax, telephone, by hand , facebook, twitter, sms serta apa saja mesj bantahan.

    Teruskan perjuangan kita menentang Pengganas Sulu.
    Kita desak Kerajaan Malaysia supaya hantar jenazah pengganas Sulu ke Filipina.

    Note: Parpu !!! Aku minta tolong ko agar dapat hebahkan kepada semua kawan2 blogger ko…TK

    Anti Sulu

    ReplyDelete
  14. KALAU MUKA DAH BURUK JANGANLAH PERANGAI PUN BURUK YA ISMETH. MALU ASYIK KENA HINA. BAIK PGI LAHAT DATU KAWAN DGN PENGGANAS.

    ReplyDelete
  15. ismeth haramjadah terkutuk, salah se-ekor dari setan2 terkutuk yg di-rejam, tak heranlah mukanya semakin buruk dan hodoh.

    ReplyDelete
  16. korng prasan tak kalau tajuk thread yg mmg puak pakatan lansung tkde point nk divert mesti komen dlm thread tu kurang sgt dn cai pr ni lnsung tk singgah bg komen tp kalau tjuk yg dorang bleh spin atau divert komen msti jdik brpuluh kdg bratus .

    ReplyDelete
  17. Mamat tu bkn nma sebenar...biasa la umno belakon jd ahli pas....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!