SEKS LUARBIASA PKRI! PEMIMPIN PKR LANCAP DEPAN KOMPUTER!
















Untuk foto penuh dan kisah penuh sila ke: Blog Cili Padi..

Pukimak punya pemimpin PKR, dari Azmin Ali, Elizabeth Wong hingga la kepada bapak Dajjal si Anwar al juburi semuanya gila seks! Ptuiihhhh. Pastu depa salahkan UMNO...owhhhhh...

90 Responses to "SEKS LUARBIASA PKRI! PEMIMPIN PKR LANCAP DEPAN KOMPUTER! "

  1. Mat lancap tengah khusyuk stim melancap depan facebook dalam ofis....kalau mat kunyit join ok lagi, bole la join melancap secara berduet tapi di buatnya kak wan yang masuk sergah dari belakang.....terus tersangkut zip kat kote terus mati pucuk....tak ke naya tu..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahahahàaaaaaaaanaya habisss hahaha

      Delete
    2. Hahahahahha...terbaek bro...hahahhaha. hadoiii....mengalir air mata aku gelak baca bab zip sangkut tu. wakakakakakakakakakakaka

      Delete
  2. Ini semua tak penting!

    Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


    Encik Mohammed.
    Nasionalis Melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah org pr memang lowwwwww
      claassss!! Kahakkkkk pttuuiihhh.

      Delete
    2. Memang...jantan betina tak tahu malu.
      Memang betul spesis low class

      Delete
    3. jgn nak malukan melayu jd begitu low class. puiiii

      Delete
    4. sebat harta negara sebelum pru...
      lepas pru bontot lumat kena sebat dgn rotan...
      bodohhhh akai letak kat bobtot...

      Delete
  3. Comolot dgn boypren2 gay, salahkan UMNO
    Tangan gatal gentel2 kote boypren, salahkan UMNO
    Kote bengkok pun salah UMNO
    Kote tembak berdas das dalam lobang taik pun salah UMNO
    Inilah spesis2 yg sudah harus kecik2 mampoi, dsh tuak menyusahkn diri, mak - ayah, adik beradik, anak istri, saudara mara. Hidup pun sia2. Susah harus ikut contoh TBH dan terjun dari tingkat 10. Itu yg trrbaik buat spesis2 keparat, bacul dan lahanat. SI Gay tuo kutok tidak layak hidup dbumi Allah. Harus berambus ke planet of the apes

    ReplyDelete
  4. nak nafi lagi ke camni....huhuhuhu.....

    ReplyDelete
  5. Comolot dgn boypren2 gay, salahkan UMNO
    Tangan gatal gentel2 kote boypren, salahkan UMNO
    Kote bengkok pun salah UMNO
    Kote tembak berdas das dalam lobang taik pun salah UMNO
    Inilah spesis2 yg sudah harus kecik2 mampoi, dsh tuak menyusahkn diri, mak - ayah, adik beradik, anak istri, saudara mara. Hidup pun sia2. Susah harus ikut contoh TBH dan terjun dari tingkat 10. Itu yg trrbaik buat spesis2 keparat, bacul dan lahanat. SI Gay tuo kutok tidak layak hidup dbumi Allah. Harus berambus ke planet of the apes

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      Delete
    2. Kalau nak mengejek orang lain, pastikan la diri sendiri tu sempurna dulu. Mengeja pun tak betul .. mengata orang lain.. Anda harus bertaubat!!!

      Delete
    3. pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      Delete
  6. Comolot dgn boypren2 gay, salahkan UMNO
    Tangan gatal gentel2 kote boypren, salahkan UMNO
    Kote bengkok pun salah UMNO
    Kote tembak berdas das dalam lobang taik pun salah UMNO
    Inilah spesis2 yg sudah harus kecik2 mampoi, dsh tuak menyusahkn diri, mak - ayah, adik beradik, anak istri, saudara mara. Hidup pun sia2. Susah harus ikut contoh TBH dan terjun dari tingkat 10. Itu yg trrbaik buat spesis2 keparat, bacul dan lahanat. SI Gay tuo kutok tidak layak hidup dbumi Allah. Harus berambus ke planet of the apes

    ReplyDelete
  7. asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

    tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

    kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

    hidup umno

    Naina American Shah

    ReplyDelete
    Replies
    1. low class lah puak pgayr tu naina...patutlah sial memanjang!!!!!

      Delete
    2. Takyah divert la incek Naina... Tak jadi..... Yang pasti puak kera PR berlambak dlm GLC smpai jadi pegawai. Cuba tnya mereka ada tak bukti2? Tp dlm ofis PKR ni sah sah takde org UMNO. Sendiri mau ingatlah video ni siapa dedahkan.

      Delete
  8. Negara ini maju kerana umno....

    MCA , MIC lain2 tu cuma menumpang je.

    ingat, UMNO tuan di bumi Malaysia ni.

    hidup umno

    Naina American Shah

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahu tak pa.....jadi kena la sedar diri....

      Delete
    2. CAI..

      LU ORG PR TAK MALU KE DGN PERANGAI
      ORG ATASAN PR NI...
      PEMIMPIN UMNO TAK BUAT NYA KELAKU
      HUDOH MCM NI...

      Delete
    3. umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      Delete
    4. aku dah cakap dah.....makin giler dan meroyan mrk pikul bewak gay tu!!!!

      Delete
    5. pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      Delete
  9. Parpu, sape pompuan tu eak.?

    ReplyDelete
  10. Boss si Gay tuo kutok Raja Jubori aka liwat
    Macai2 Raja Lancap. Dalam bekerja kat dalam ofis bole melancap tak jalankan kerja itu sebab Selangor jadi Darul Sampah. Itu Sebab Kelantan jadi Darul AIDS. Pesakit2 AIDS yg teramai tercatat D Kelantan berkat doa mustajab wally terompah jamban.
    Jikalau Fuckaton Haramjadah memerintah alamat negara huruhara dan mendapat bala, ahli2 majlis tok buat kejo; dalam tugas dlm ofis menjubor, lancap dan buat benda harami. Ish ish ish ish ini semua salah Nuar Jubori

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      Delete
    2. mat lancap...mat lancap!!!
      patut parti makin sial...nasib aku dah blah!!!

      Delete
    3. pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      Delete
  11. Nuar jubor Raja Liwat dan menjubor
    Assmin Ali Raja Aiskrim dalam jamban
    Wan Jijik Ratu mengemis simpati
    Norule Ratu Skandal
    Lafizi Raja vavi hutan
    Mak Lampir Ratu beli Kereta Mewah dan Ratu bau hamprak
    Latipah Koyax Rabax Ratu menengking dan menjerit
    Osetat Badigol Eaja kauseling jam 3pagi
    Macai2 Raja Lancap dalam ofis
    Inilah Parti PgayR, Parti giler seks dan menjamin kehidupan untk LBGT. Dan menghancurkan dan meranapkan negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      umno adalah raja purno malaysia

      Delete
    2. Pencacai pr dah gila meroyan...terpaksa
      menanggug malu hasil perbuatan bewak
      bewak yg mereka dok puja siang malam

      Malu..malu..malu...mana pencacai nak
      sorok muka ni.

      Delete
    3. pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      Delete
  12. kah kah kah kah
    fitnah parpukari dan cai cainya telah bermula
    itu pun bila dah nak pilihanraya
    sebelum pilihan raya dok tgh pikiaq nak buat video apa

    nampak macam kote parpu tapi gambaq org len
    badan mcm najib
    paha mcm rosmah ha ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. rileks lah cai...klu dah sentap tu jgn buat dogeng kat sini!!!lucu cai....

      Delete
    2. Oooho. .Jiwaku tertekan kerana Anuuarr Al Juburi..mcm mana nak tepis hujah cai2 umngook..

      Delete
    3. muaahahahahaa....pencacai pakatan harami x leh terima kenyataan yg ahli2 pakatan harami smua nyer kaki gila seks....

      Delete
  13. umno adalah raja purno malaysia

    umno adalah raja purno malaysia

    umno adalah raja purno malaysia

    umno adalah raja purno malaysia

    umno adalah raja purno malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      pgayr adalah maharaja liwat,kongkek,khalwat,blowjob & melancap sedunia..

      Delete
    2. Inikah jenis pmimpin pkr yg akan menjujung dn mdukung keadilan islam dinegara ini?? Nauzubillah.. hancur lebur lah negara ini..

      Delete
  14. Cina apek yang hamsap hamsap amoiMarch 28, 2013 at 11:05 AM

    Ini olang melayu semua mengong punya la........hali hali cakap nak islam ini islam itu, tapi semua buat keja keji keji punya... saya apek cina pun nak pandang lendah sama lu olang la......

    Saya apek cina nak simbayang satu kali sayu pun malas la........lu olang melayu islam manyak leceh la, mau simbahyang lima kali ka......tapi pelangai pun macam setan natu antu oh.........

    Dalam tv a, sikit sikit cium cium pun nak tapis ini tapis itu, tapi lu olang melayu yang paling suka seks lo.........

    Olang cine mata sepek pakai seksi lu olang melayu nak marah, tapi melayu la yang paling "Hamsap" punya la, cina talak hamsap macam melayu la

    ReplyDelete
    Replies
    1. apek aa...itu bukan melayu islam...itu melayu lgbt...apek aa!!!!

      Delete
  15. Org mcn nie lah yg anwar nak bawak pi putra jaya...supaya hari rabu dijadikan hari seks bebas!!!!

    ReplyDelete
  16. Apa mau heran itu video lancap ka tancap ka banyak orang bikin maa.seks punya hal tarak kira apa bangsa, apa parti,bukan pasal hamsap tarak hamsap,serupa orang berak tengah jalan kasi tutup pakai kertas.AMNO punya orang pun ada buat tapi diaorang cakap itu PKR punya angkara juga.Ini kali punya pilihanraya PR punya peluang banyak cerah,Anwar boleh jadi PM banyak orang sokong dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno ada ka??!!kasi gambar..video ka!!!
      klu dah sentap tu...meroyanlah jadinya!!!!

      Delete
    2. mmg ini kali punya piliharan raya pakatan harami punya peluang cerah untuk kalah dah hilang smua negeri yg d pegang..sbb rakyat sudah bosan sama pemimpin2 pakatan harami smua nyer kaki gila seks ma termasuk la pencacai2 nyer skali...muahahahaha.....

      Delete
  17. Apa itu PKR
    P = Parti
    K = Kaki
    R = Romen

    ReplyDelete
  18. Nuar Jubor sudah gusar, desperado, terkucil kucil siang dan malam. Semua rancangan dan agenda jijik lagi terkutok bersama Yahudi Zionist Neocons semua tak menjadi. Dari tahun 97 dgn menranapkan matawang negara dan merampaskan kuasa dari TDM. Sejak itu dari kes racun arsenik, suntiksn HIV, APCO, Kapal selam, Altantuya, Bershit, Lynas, Lina Joy, Datin Rosmah dan yg baru Lanun sos Tiram d LD. Semua tak menjadi. D tambah dgn Bapok Saiful, dan banyak lagi semua tidak menjadi.
    Yahudi Zionist Neocons sedang memerhati. Semua bantuan d dan wang harami yg diberikan bukan percuma. Mereka mahukan semua tercapai dan mahukan pulangan dan imbalan jika tidak mereka tidak teragak agak mati pucok kote bengkok nuar jubor buat selama lamanya. Itu yg buat muka Nuar kusap kasap dan bersaerabut. Terkucil kucil siap pake tuala pake buang kerna tahu gagal bererti nasib beliau akan sama seperti bekas2 barua Yahudi Zionist Neocons yg lain. sesudah tidak berguna sepah dbuang ditepi jalan. Habis lah riwayat barua lahanat. Itu yg Nuar dan tslibarut2 ketakutan. Yahudi Zionist beri bantuan bukan percuma. Jadi Buat Nuar dan penjilat2 gumbira selagi ada waktu dan kira lah waktu2 yg akan berakhir terdekat ini atau berambuslah cabut lari san sembunyi d lobang2 cacing kerawit jubor.

    ReplyDelete
  19. ini gambar bukan superimpose. kalau org nak buat gambar superimpos, org tak pilih mamat ni, apa ada kelas, bukannya pegang jawatan tinggi dlam parti, cuma ahli majlis je. apa yg dipaparkan adalah perkara benar berlaku. inilah dia gambaran perangai org pkr yg tak ada moral hingga awang kenit pun nak tunjuk pd rakyat seluruh malaysia malah seluruh dunia. kalau dah bos kaki lubang kunyit, anak buahnya dua kali lima. nak mampos.....

    ReplyDelete
  20. apa nak jadi dgn parti yg kucintai ini???
    sejak najib angkat sumpah jadi pm sampai sekrang makin teruk dan sial parti aku ni!!!!
    kenapa parti ku makin kosong dan sial???Salah umno ker!!!!!!
    oh nuar!!!!behentilah main lubang haram...tumpukan dgn parti kita yg makin kosong dan makin sial ini!!!!

    Pelancap Tua PKR

    ReplyDelete
  21. yg kena tangkap basah najib
    yg merobek warga asing rais
    yg meratah pucuk muda rahim
    yg meratah tanah taib
    yg bawa kluar wang keluar negara muhamad taib
    yg balun duit rakyat beli cincin laki najib
    yg rasuah nazri
    yg wak masuk puak sulu tok det
    yg suka buat video sex percacai umno

    umporno sesuai untuk tontonan kaki blue je

    otak kuning.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pelakun nya PKR..... PECAH PANGGUNG YUPPPPP....

      Delete
    2. Bukti ayaq liuqq ja kaa?? Please try again

      Delete
    3. Yg kaki juboh anwar gaytua.
      Yg kaki placur anwar al liwati.
      Yg kaki homosek anwar aljuburi.
      Yg kaki aiskrim azmin.
      Yg kaki bogel elly.
      Yg kaki jual aset mlyu MB khalid.
      Yg kaki sebat projek utk bumi dapigs.
      Yg kaki jual kalimah ALLAH hadi n.ajis anwar assyirik.
      Yg kaki samun tanah rakyat n.ajis n kuncu2.
      Yg kaki berebut projek husam n mnantu n.ajis.
      Yg kaki sebat dinar emas husam
      Yg kaki melanchap dpn komp pkr.
      Yg kaki kristiankn org mlyu dapigs.
      Yg kaki agungkn komunis mat sabu n dapigs.
      Yg kaki mghina islam mlyu dapigs n tian chua.
      Yg kaki jual agama bngsa mlyu dn negara anwar gaytua n pasberg.
      Yg kaki bina greja n brhala trbesar diasia Khalid slgor n n.ajis.
      Semuanya ini disokong serta dprtahan dgn mbabi buta dn brmati2an oleh pncacai2 Pakatan Syaitan yg jelas mngamal ciri2 khawarij = anjing2 neraka.

      Delete
  22. Orang yang rakam perbuatan ini dan orang yang menyebarkan nya sama sama tanggung dosa membuka keaiban orang dan ALLAH telah berjanji ..kamu buka keaiban orang, ALLAH akan buka keaiban kamu DAN ALLAH TIDAK MUNGKIRI JANJI.

    Sama ada ini kerja penyokong PAS atau penyokong UMNO...taubat lah dan hentikan politik kotor macam ini. Menang atau kalah itu adalah ketentuan ALLAH... kita disuruh berusaha tapi usaha yang diredhai oleh ALLAH s.w.t bukan dengan melangar perintah dan larangan NYA. Hentikan perbuatan yang mengundang kemurkaan ALLAH.


    ReplyDelete
  23. yg kena tangkap basah najib
    yg merobek warga asing rais
    yg meratah pucuk muda rahim
    yg meratah tanah taib
    yg bawa kluar wang keluar negara muhamad taib
    yg balun duit rakyat beli cincin laki najib
    yg rasuah nazri
    yg wak masuk puak sulu tok det
    yg suka buat video sex percacai umno

    umporno sesuai untuk tontonan kaki blue je

    otak kuning.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg kena tangkap basah najib
      yg merobek warga asing rais
      yg meratah pucuk muda rahim

      MANA FILM NYA.......HUHUHUHU

      Delete
    2. bawak pi mahkamah ker...mentang2 mrk tu sibuk bantu rakyat sampai tak ada masa nak menyaman mcm peliwat tua tu....sukati jer korang tuduh dan fitnah....Jadi Bala nanti?!!!

      Delete
  24. pada awalnya ada kumpulan dalam
    united malays national organisation
    mahu najib undur sebelum pru13
    ini untuk mengembalikan sokongan rakyat



    najib banyak masaalah
    kes bunuh altantuya
    kes saman mahkamah peranchis
    kes beri kontrek pada kroni
    kes deepak kena tipu

    dalam united malays national organisation
    masih ada yang berfikir waras

    malah pakatan rakyat cukup takut
    jika najib undur sebelum pru13
    ini kerana muhyiddin ada rekod baik
    ada latar belakang agama
    dan isteri muhyiddin juga di hormati

    parti ketuanan melayu tidak ada pilihan
    najib dan rosmah wajib ditendang

    rosmah adalah beban yang amat berat untuk dipikul
    bukan hanya rosmah ini macam badak
    tetapi perangai dan kerenah rosmah
    telah menghakiskan undi perempuan melayu

    maka
    tidak dapat tidak malaysia akan ada pm baru
    yang amat layak ialah muhyiddin yassin

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg kena tangkap basah najib
      yg merobek warga asing rais
      yg meratah pucuk muda rahim
      yg meratah tanah taib
      yg bawa kluar wang keluar negara muhamad taib
      yg balun duit rakyat beli cincin laki najib
      yg rasuah nazri
      yg wak masuk puak sulu tok det
      yg suka buat video sex percacai umno

      umporno sesuai untuk tontonan kaki blue je

      otak kuning.....



      Delete
    2. BN Selangor 2008 - Rezab Kerajaan Selangor RM400 juta


      PR Selangor 2012 - Rezab Kerajaan Selangor meningkat 525% sehingga RM2500 juta!


      Apa lagi tak reti reti ka nak pilih..


      yang mana intan dan yang mana kaca..


      Humbankan jauh jauh Umno Bn..


      Kekalkan Kerajaan PR Selangor..

      Ini kalilah!

      Delete
    3. muahhaaaahaaaaaa!!!!
      aku dah kata dah....pencacai pgayr ni makin giler dan meroyan sejak pikul biawak gay bernama mat liwat!!!!
      :)...tak takut kena Bala ker cai!!!!hihihiiii

      Delete
    4. Anon 12:25...klu betul...kenapa rakyat saman si gagap tu?kenapa sampah nenimbun?

      Delete
  25. ELOOOOOOOOO BEWAK2 PEJUANG MELAYU KEDARAH TAIK BEWAK.......HE HE HE BEWAK2 SUMA DAH KENE KENCING TAU. DALAM VEDIA TU AKU TAU LA .....TU BEWAK DATO' ASKEY NGAN RAHIM TAMBY CHIK YANG ROGOL BUDAK 15 TAHUN SAMPAI BERANAK.AKU BUKAN KISAH SANGAT NUAR KA ASKAY KA. YANG PASTI HANGPA NI SUDAH MABOK CITER SEX SAMPAI JADI PE AYAM MABOK TAIK HE HE HE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...yg aku tahu korang yg mabuk pikul bewak gay tua tu cai...Aku cdg korang bagi jer dgn limbabi buat santapan yamseng mrk!!!!hahahahaaaaaaa

      Delete
  26. SALAM MENTEKEDARAH TAIK ADIK2 BEWAK2 AMENO SUMA SEROPA SALAM 1 MESIA JUGAK...

    MENTEGHI PELAJARAN BERJANJI YANG BUDAK CEMERLANG 5A SAJA LAYAK MASUK IPT, DAPAT BIASISWA DAN DPT MASUK MAKETAB,,,TAPI AWAT DOK ADA JUGAK BUDAK BODO SPM TAK SKOR DI IPT DAN MAKETAB? RESULT TAKAT 3A SAJA?,,, MANA JANJI? HANGPA PI CHECK KALO TAK CAYA, MINTA SEMUA BUDAK IPT PAMIAQ RESULT SPM DEPA DI KOLEJ KEDIAMAN MASING2.PAHTU HAT SPM TAK DAK Á'PUN BOLIH BUAT DEGREE IKUT PENGIJAZAHAN,,, APALA NILAI DEGREE LAGU TU KALO PANDAI PON BULIH BUAT BODO PUN BULIH BUAT?,,,,APA BEZA BODO NGAN PANDAI LAGU TU,,,? HABAQ MAI SAT?

    he he he saja gurau ngan bewak2 ameno

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya tuhan...sendiri tulis...sendiri faham...Patutlah anwar cuma ambik ko jadi penonggeng jer cai!!!
      Habaq mai cai!!!!

      Delete
    2. Negara ini maju kerana umno, MCA , MIC lain2 tu cuma menumpang je.

      ingat, UMNO tuan di bumi Malaysia ni.

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    3. Gua syak lord reid ni tak dapat tempat di IPTA kerajaan la..tu pasal meroyan berkoyan koyan..

      Student tak perform dpt masuk IpTA pun tak puas hati, siap suruh student pamiaq result

      Kenapa org melayu kite ni selalu dengki dgn kejayaan org melayu lain..solat Dhuha selalu ye, insyaAllah kita akan rasa rezeki Allah bagi sentiasa cukup..

      Delete
    4. Hahaha..bhai 03.41 aku sokong dgn statemnt lu...
      BEWAK LOT TAIK HANG NAK TAU APA BEZA BODO NGAN PANDAI KA!!! YG PANDAI TU ORG UMNO, YG BODOH PIANG TU HANGGG JGN MARAH NOOO ....LAGU TU PUN TAK TAU...LUPA ORG BODOH MANA TAU DIA BODOH...

      Delete
  27. malaikat maut umngokMarch 28, 2013 at 12:32 PM

    Tukar atau tidak kerajaan itu, ia urusan pengundi, bukan Umno-BN
    Wacana PRU13: Mengundi itu wajib, pilihan hak pengundi
    NIZAM ZAIN
    28 Mac 2013

    PRU13

    KAJANG - Mengundi itu wajib hukumnya, namun ia bukan satu kefarduan bagi setiap umat Islam kerana langkah itu bagaikan satu kesaksian syahadah, demikian menurut Pensyarah Akademi Pengajian Islam, Universiti Malaya, Prof Madya Dr Mohammad Kamil Abdul Majid.

    Sehubungan itu kata beliau, bukan setakat mengundi bahkan menyertai pilihan raya dan bertanding untuk membentuk kerajaan juga adalah wajib.

    "... mencari pemimpin berkualiti itu mestilah seseorang amanah dan mempunyai rohani dan jasmani yang kuat," kata beliau pada Wacana PRU13: Aplikasinya Menurut Fiqh Politik Islam di Kolej Dar Al-Hikmah, di sini, malam tadi.

    Kamil juga menggariskan 20 ciri utama yang perlu diberi perhatian oleh pengundi Islam bagi memilih bakal pemimpin yang akan membentuk kerajaan baru nanti.

    "Pemimpin yang nak dipilih mestilah berakal, bijaksana, berani, bersih, pemurah, berlapang dada, bukan pemarah, seorang yang pemaaf bukan dendam, lemah-lembut dan budiman, menepati janji dan jujur.

    "... selain boleh menyimpan rahsia, cekal hati, strategi, pandai tawar-menawar, bukan hasad dengki, bersyukur, bukan bernafsu, tidak menjadikan orang kafir sebagai penasihat, bertujuan berpolitik bukan cari keuntungan dan kemudahan diri sendiri serta jaga keadilan dan kebenaran," katanya lagi.

    Tegasnya, seseorang pemimpin yang mahu dipilih nanti perlu menjaga agamanya daripada diperlekehkan, mempertahankan diri dan nyawa supaya tidak melayang begitu sahaja, berkeupayaan menjaga harta benda dan membelanjakannya secara halal dan memelihara maruah nasab keturunan umat Islam.

    Sementara itu, Presiden Wadah Pencerdasan Umat Malaysia (Wadah), Datuk Dr Siddiq Fadzil menyifatkan arena politik mula berubah kepada sistem dua parti sejak 2008.
    "Orang undi berkirakan aspek 'public versus', tak terikat kepada politik perkauman.

    "... rakyat mahukan politik integriti, politik berprinsip, politik idealisme, politik nilai dan bukan politik perkauman," katanya.

    Malah katanya, tindakan Barisan Nasional (BN) tidak wajar mempersoalkan rakyat untuk menukar kerajaan hingga mereka takut untuk membubarkan Parlimen dan mengadakan pilihan raya.

    "Tukar atau tidak kerajaan itu, ia urusan pengundi, bukan Umno-BN," katanya sambil menyifatkan peralihan kuasa akan berlaku dengan aman dan damai Pakatan Rakyat memenangi pilihan raya nanti.

    Umno-BN tegasnya, perlu menghormati hak rakyat untuk memberi mandat kepada kerajaan baru yang akan dibentuk menerusi pilihan raya.

    "Sistem pilihan raya adalah jaminan peralihan kuasa dengan aman dan damai.

    "... tiada pertumpahan darah di empat negeri," jelasnya.

    Dalam pada itu, Presiden Multaqa Asatizah & Du’at (Murshid), Dr Zaharuddin Abd Rahman berkata, seseorang pemimpin negara yang hendak dipilih bukan sahaja baik agama dan solatnya malah kemahiran mentadbir dan mewujudkan hubungan dengan rakyat juga perlu dimiliki jika ingin terus terlibat dalam politik.

    "Orang Cina pun tengok wibawa, orang Melayu pula tengok parti. Tak kira teruk mana pun Melayu itu, mereka tetap pangkah," katanya sambil tahap pendidikan tidak menjamin kejayaan bagi sesesorang ahli politik itu.

    "Kalau tak tahan maki, jangan masuk politik di Malaysia," katanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu nak jadi wakil rakyat...jgn buat video lucah dgn china doll dan jantan gay!!!!
      di malaysia bukan budayanya...kecuali semua rakyat malaysia golongan lgbt!!!

      Delete
    2. Bhai melegay mnkuk bertingkat...psl pru ngan syarat calon tu...lu ingat calon pr layak ke...'umno bn bukan penentu tukar kerajaan'bhai bila masa yg umno mngatakn umno bn yg AKAN tentukan...pr juga bukan penentu...budak kecik pun tau jawapannya maka tak perlu lu nk copy n paste kata2 dari org yg bg pandangan yg sama dgn pandangan budak akil baligh...hahaha

      bhai...PR dah berkuasa di 4 negeri tanpa pertumpahan darah...peralihan kuasa berjalan dgn lancar...semua org tahu bhai.. Ini terjadi apabila bn serahkn pentadbiran negeri dgn penuh kesedaran tntng proses demokrasi....maka ia berjalan dgn aman dan damai....PERSOALANNYA...apa akan berlaku jika bn memenangi kembali 4 negeri tersebut...adakah akan diserahkn secara aman...???

      Jika diambil dari sikap penyokong pr didalam bersih...siapa yg mmpu mmberi jaminan yg proses utk serah kuasa boleh berjalan dgn aman...bhai,lu pnya copy n paste ni seolah2 skrg ni umno bn adalah pembangkang di MALAYSIA...jgn sombong dan takbur bhai, Allah amat membenci perbuatan tersebut....

      Bhai...sewaktu pr mmgambilalih kuasa di perak semuanya berjalan lancar...hnya kekalutan dari pihak pr utk tntukan siapa patut jd mb(kelakar bhai...bersama tp tak bersatu)tp bagaimana dgn keadaan semasa nizar TERpaksa turun dari jawatan mb... Politik perak jd tegang...intitusi di raja di hina...demonstrasi yg ganas dan liar di depan suk...apa cer bhai...rakyat yg waras nmpk kekalutan politik yg nizar dan nga ngeh cuba lakukn diperak...jd tak prlu lu atau mana tokoh akedemik nk spin dgn apa yg telah dan yg sebenarnya berlaku...



      Delete
  28. Negara ini maju kerana umno, MCA , MIC lain2 tu cuma menumpang je.

    ingat, UMNO tuan di bumi Malaysia ni.

    hidup umno

    Naina American Shah

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu naina...krn pgayr...pas dan dap pun mndapat malu oleh seekor bewak gay yg bernama anwar bin berahi!!!!
      sial memanjang pencacai pr dibuatnya!!!!
      alangkah baik klu dia dah mampus!!!tak teruk kita pikul bewak gay yg asyik melilau cari lubang taik!!!!

      Delete
  29. Bewak bewak pencacai haram lot taik dan anak
    buah pencacai sekalian...
    Aku tau betapa kecewanya kalian dgn perangai
    ketua2 bewak kalian semua yg serba lengkap
    dgn pelbagai skandal....dpd lubang dlm kain sampai batang dlm seluar, dpd isu tanah ke isu
    balak.dpd gadai agama sampai ke boleh murtad.
    dpd hanyut dgn bini org sampai ke jambu muda.
    dpd hudud sampai ke hilang hudud sebab sayangkan kapir.....eehhh macam2 bala lah.
    Banyak sangat. Malas aku nak menaipnya..

    Satu je aku nak kata...padan dengan muka korang tukang pikul najis bewak bewak.

    Semoga bewak bewak pujaan lot taik dan anak
    buah lot taik tak jadi pemimpin negara tercinta
    ini.....eeeeee loya teman..tak siyooo.

    ReplyDelete
  30. Bilik pejabat cabang mana ni? Elok panggil pejabat lendirr. Sapa2 ahli pkr sila hati2 jgn main pegang merata rata. Kemungkin besar anda dapat dna mamat ni hohoho.

    ReplyDelete
  31. pendapat sayala anggota Pkr yg akan menumbangkan sendiri partinya...x perlu org lain yg lakukan...

    ReplyDelete
  32. hakikat pahit yg perlu aku telan!!!
    bos aku anwar bin ibrahim telah menumbangkan pkr sblm pru13 lagi!!!!
    kenapa sial nasib aku jadi ahli pkr nie!!!
    kenapalah aku dpt bos yg sejijik dan terkutuk itu????
    nasib badan!!!!

    ReplyDelete
  33. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  34. buruk perangai mamat ni..

    ReplyDelete
  35. memalukan kaum lelaki perkasa je..nk lancap bilik airlh

    ReplyDelete
  36. Ramai gak yg sesat dlm perjalanan...hehehe

    ReplyDelete
  37. Tak relevan SAMPAH... ada sape nak buat polis report tak ? Sbb Parpukari menayang gambar lucah?

    ReplyDelete
  38. c la ba enri lain. ak slera gok bnda ni

    ReplyDelete
  39. ok. ckup la ltk gmbr ckit2. jijik tul aku nk baca. trbntut nk jngh blog ni

    ReplyDelete
  40. Mamat ni kalau dapat kat Kak Bedah ,habis diisap-isapnya Kak Bedah jalang tua....ha..ha..ha kote pendek pun nak tunjuk orang......ha...ha..ha

    ReplyDelete
  41. ini lah bakal tokoh2 utk pemimpin PKR....hampeh

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!