SABAH NAK HILANG KATA ANWAR! BUKTI BERGAMBAR LAGI ANWAR ADA LINK DENGAN PENGGANAS SULU!

Nur Misuari mengunjungi Jamalul Kiram III dirumahnya di Bandar Taguig, Manila untuk memberi sokongan kepada Jamalul Kiram III menghantar askar-askarnya menceroboh Sabah.

Sumber gambar : inquirer.net

Siapakah orang yang mengadakan pertemuan dengan Nur Misuari beberapa bulan lepas ? Apa yang mereka bincangkan ?

House PK: Wahai pencacai Pakatan anak Haram, korang dok melalak tanya siapa dia sebelah Anwar tu, nah ini kita kasi bukti bergambar yang Anwar memang ada link dengan pencerobohan Lahad Datu! Anwar memang nak kasi kacau bilau kat Sabah sebab dia tau dia tak boleh menang kat Sabah, tengok video bawah sekali lagi dan fahamkan...

67 Responses to "SABAH NAK HILANG KATA ANWAR! BUKTI BERGAMBAR LAGI ANWAR ADA LINK DENGAN PENGGANAS SULU!"

  1. Anwar mmg pukimak dia perosak negara...tp yg lg pukimak tu rakyat2 yg masih percaya dgn kata2 dr mulut mcm puki dia tu...aq rasa drg semua dah mkn nasi kangkang anwar sbb tu drg percaya buta2 ckp anwar semua ko bg lah bukti ke apa ke drg tetap akan kata anwar btl...klu aq jumpa2 babi2 penyokong anwar tu semua aq akn jentik telur sampai jd telur babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalannya:

      i) Anwar kena jawab mengapa dia pergi jumpa Nur Misuari, mengapa dia tak mau jumpa Sultan Sulu seperti Najib yg jumpa Sultan Sulu pada 16 Oktober tahun lepas di Manila (ada gambar)

      ii) Anwar kena jawab mengapa dalam Perhimpunan Agung PKR dia tak jemput wakil kesultanan Sulu hadir seperti Umno yang menjemput wakil kesultanan Sulu hadir sebagai pemerhati dalam Perhimpunan Agung Umno pada hujung tahun lepas (ada gambar)

      Anwar sepatutnya perlu berdiri sama tinggi dengan Najib yang sentiasa memerlukan Sultan Sulu seperti yang dibuktikan dalam banyak gambar2 yang semua rakyat Malaysia sudah tahu....
      Selagi Anwar tak mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu, selagi itu Anwar tak setaraf dengan Najib yang sentiasa baik dengan Sultan Sulu...

      Delete
    2. Bagaimana pula dgn berita dari Manila Bulletin Corporation pada 21 Februari yang kata Najib yang menjemput Raja Muda Agbimuddin Kiram datang ke Sabah?? Bolehkah dipercayai maklumat dari sumber Sultan Sulu yang menjadi rakan Najib itu?? (ada gambar) Kalau maklumat dari sumber media ini (mengenai Najib) boleh dipercayai, kita juga kena percaya sumber satu lagi (mengenai Anwar). Tak kan Najib jahat kita boleh percaya, tapi Anwar jahat kita tak boleh percaya??

      Delete
    3. Bhai soalan aku utk lu...betulkah segala soalan lu...

      Delete
    4. Kita patut berbangga walaupun Sulu di Filipina sana tak puas hati dengan negara kita tetapi kita ada wakil pengusaha pengeluar minuman utama di Filipina...Mirzan Mahathir, pemilik kilang arak San Miguel!!!!!

      Sekurang-kurangnya kehadiran Mirzan sebagai pemilik kilang arak San Miguel di Filipina dapat melupakan kita sekejap terhadap masalah orang Sulu...

      Delete
    5. Bhai...kita juga wajib berbangga wlupun kita tengah marah menggila pada sulu...ttp lu sbgi rakyat sulu msh bebas utk berblog dan tinggal dgn aman...rakyat malaysia baik kan?

      Delete
    6. lagi2 nak fitnah kata mirzan pemilik kilang arak??? dah konfiden sgt ka syurga tu hak kamu??? biadap!

      Delete
    7. Halo baghal, yg kau ingat wakil sultan sulu tu ialah Murad Ebrahim, pengerusi Moro Islamic Liberation Front (MILF). Kerajaan Malaysia sedang usahakan perjanjian damai antara MILF dan kerajaan Filipina. Dia juga dijemput ke sidang UMNO bersama wakil FATAH, Hamas dan sbgnya. Oleh kerana kau buta sejarah dan politik rantau ni, terpaksa aku lecture sikit.

      Selepas tertubuhnya Msia, Marcos mahu ambil Sabah secara militari. dia latih pemuda Tausug (atau Sulu) yg beragama Islam untuk jadi askar elit utk tawan Sabah. tapi allah maha besar, diorang ni memberontak, mungkin kerana takmau bunuh sesama Islam atau gaji yg dijanjikan tak sampai. mereka ni lari. tapinutk tutup malunya, Marcos arah askar filipina bunuh budak2 ni. Ia dinamakan peristiwa pembunuhan Jabidah. Bermula dari sinilah pemberontakan org Mindanao dan Islam utk keluar dari republik. Antara faction yg berperang lawan Marcos ialah MILF dan Moro National Liberation Front (MNLF). MNLF inilah dipengerusikan Nur Misuari sekarang ini.

      Ketika berperang dgn Republik, ramai pejuang lari ke Sabah utk perlindunan ketika keadaan runcing. atas semangat sesama islam, malaysia benarkan mereka ini berlindung disini. Ada juga rakyat kita memberi wang dan senjata utk support mereka kerana sesama Islam.

      Ada juga beberapa proses perdamaian sebelum ini. Tapi ketika dalam tempoh perjanjian, Nur Misuari memulakan satu lagi pemberontakan lebih kurang 10 tahun lepas. Seperti biasa, dia lari ke Sabah. Tapi, dia tak ambil kira, setelah filipina menjadi demokrasi, hubungan msia-filipina makin baik. Jadi apabila diminta utk ekstradisi Nur Misuari, kerajaan kita bekerjasama dan menghantarnya pulang. Sbb inilah dia perasaan dengkinya berkobar2 dgn kita.

      Baru2 ini, msia yg dah bosan dgn sengketa selata filipina lalu menjadi broker proses damai terkini. Ia disertai MILF tapi MNLF Nur Misuari tidak dijemput. Lagilah dia angin. Sebab itulah ada gambar Murad Ebrahim di Msia. sebab MILF mmg friendly party dlm proses damai ni. Bnda ni mmg menguntungkan kita kerana kalau selatan filipina damai, kita pun tak perlu risau pasal tuntutan ke atas sabah sejak dari zaman marcos lagi.

      Disinilah kerjasama Anwar - Nur Misuari bermula. apakah cara utk gagalkan proses damai ini. Jawapannya ialah Kiram!

      Kesultanan sulu mmg telah jatuh sejak zaman sepanyol lagi. Sultan sulu telah dieri separuh sabah kerana tolong sultan brunei (pemilik sabah masa itu) utk jathkan pemberontakan dalaman. Kemudian British North Borneo Company beli Sabah dari mereka. Lpas dari tu tuan puan boleh baca buku sejarah sek menengah mcm mana sabah masuk persekutuan msia.

      Ada ramai org mengaku sultan sulu. Brpulu puluh. Tapi faktanya, sultan terakhir mati tanpa zuriat lelaki, jadi yg claim ni mungkin sepupu2 jauh la kot. Diorang papa kedana. Misuari nampak peluang ini utk hasut Kiram dptkan Sabah. Krn jika kekacauan berlaku, poses damai akan terganggu. Lgipun dendamnya dpt dipuaskan.

      MNLF bekalkan pejuang dan senjata utk Kiram. Ada bukti bergambar komander MNLF bersama kumpulan Kiram. Dia tak harap menang pun. Dia mahu letak kita dlm keadaan no win. Kalau kita biar diorang di lahat datu kita macam iktiraf claim diorang. Kalau kita serang, kita akan dikecam.

      So sebelum percaya benda dari blog, buatlah research dulu. Bila ikut suka hati komen mcm kau, kan dah nampak bodoh. Kalau taknak baca utusan pun, baca la wsj ke newsweek ke. Kalau asyik baca mangga dgn mastika m

      Delete
    8. Kenapa Anwar nyanyi 'Sabah nak hilang' berulang kali ye, padahal ceramah tu kat Perak. Aku dah check tarikh road tour Siri Jelajah Merdeka pada tarikh yang terpapar pada video klip ni.

      2 Dis 2012 - Kampar/Gopeng/Pasir Salak/Tualang Serkah (PERAK)

      29 Jan 2013 - Tapah (PERAK)

      14 Feb 2013 - Padang Rengas (PERAK)

      Delete
    9. Satu teori sahaja: Nur Misuari terasa ketinggalan diadalam perjanjian damai terbaru tajaan Malaysia walaupun beliau pernah diberikan peluang sehingga pernah menjadi gabenor Mindanao tetapi mensiakannya. Pucuk dicita ulam mendatang, tangan ghaib menunjukkan cara bagaimana untuk menjadikan Sabah rumah baru. Tangan ghaib menunjuk cara yang tentera MNLF dan tuntutan raja sulu digabungkan. MNLF mula masuk Sabah atas alasan tuntutan Sultan Sulu ke atas Sabah. Kaum Sulu sama memberontak. Nur Misuari dengan sokongan tangan ghaib dan alasan Kesultanan Sulu akan mengambil alih Sabah dan seterusnya mengistiharkan dirinya Presiden ataupun Sultan Sabah bila berjaya. Rakyat akan marahkan BN kerana kehilangan Sabah. Tangan ghaib akan menang majoriti. Teori ini hanya sekadar teori sahaja dan tiada bukti hanya analisa dari maklumat terhad.

      Delete
    10. Sultan Sulu yang menyerahkan Sulu kepada Filipina patut dikutuk oleh kaum Sulu. Kerana fikirnya bila serah Sulu kepada Filipina maka Filipina akan tolong dia ambil Sabah. Sepatutnya masa nak tubuh Malaysia dia patut minta masuk Malaysia sekali barulah dia dapat hidup senang. Kalau dia pandang jauh kedepan dan fikirkan untuk kepentingan Islam maka itulah yang dia patut.buat. Orang PAS sendiri sepatutnya berdatu dibawah payung UMNO supaya jangan jadi macam kaum Sulu. Jangan serah Malaysia ini kepada DAP. Pandanglah jauh kedepan dan lebihkan Islam dari keegoan sebagai Tok Mahaguru.

      Delete
    11. Sebenarnya tangan ghaib cuba nak hilangkan Sabah dengan mengkukakacirkan Sabah supaya Sabah diistoharkan darurat.. 200 prang pengganas tak gegih lagi Malaysia.

      Delete
  2. Drbmula lg aku dah tau dah ni semua mesti keja anwar..kat dalam malaysia ni kita ada satu je musuh yg plg bangsat iaitu anwar al juburi ni dia mmg dajjal ni1 kat malaysia ni..elok buang negara je kat org mcm peluwat ni dia tak layak duk malaysia lg

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEDIH FIKIR ADA MELAYU YG SANGGUP MENGADAI MARUAH NEGARA MENJAJA KEBURUKAN NEGARA DAN MENEBALKAN MUKA MENJUAL MARUAH DEMI CITA2 HENDAK MENGUASAI NEGARA. APAKAH DIA INI TIDAK ADA PEGANGANG AGAMA. BAGAIMANA DGN KELUARGA. TAKKAN SEMUA MAIN RESTU SAJA. NAMPAK SGT MCM DAH TERDESAK MRLALAK JUMPA ORG AUSTRALIA USA DAN JUGA YAHUDI. MEREKA MUSUH ISLAM TAPI DIA PERJUDIKAN ISLAM. WAJARKAH ORG MCM INI DIJADIKAN PEMIMPIN NEGARA. FIKIRKAN LAH.

      Delete
    2. Soalannya:

      i) Anwar kena jawab mengapa dia pergi jumpa Nur Misuari, mengapa dia tak mau jumpa Sultan Sulu seperti Najib yg jumpa Sultan Sulu pada 16 Oktober tahun lepas di Manila (ada gambar)

      ii) Anwar kena jawab mengapa dalam Perhimpunan Agung PKR dia tak jemput wakil kesultanan Sulu hadir seperti Umno yang menjemput wakil kesultanan Sulu hadir sebagai pemerhati dalam Perhimpunan Agung Umno pada hujung tahun lepas (ada gambar)

      Anwar sepatutnya perlu berdiri sama tinggi dengan Najib yang sentiasa memerlukan Sultan Sulu seperti yang dibuktikan dalam banyak gambar2 yang semua rakyat Malaysia sudah tahu....
      Selagi Anwar tak mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu, selagi itu Anwar tak setaraf dengan Najib yang sentiasa baik dengan Sultan Sulu...

      Delete
    3. Bhai...soalan utk lu....betulkah soalan lu itu

      Delete
  3. Fuck you bang anuar bin Ibrahim aka Babi if I see you first thing I do is to say Fuck your bloody holes Babi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalannya:

      i) Anwar kena jawab mengapa dia pergi jumpa Nur Misuari, mengapa dia tak mau jumpa Sultan Sulu seperti Najib yg jumpa Sultan Sulu pada 16 Oktober tahun lepas di Manila (ada gambar)

      ii) Anwar kena jawab mengapa dalam Perhimpunan Agung PKR dia tak jemput wakil kesultanan Sulu hadir seperti Umno yang menjemput wakil kesultanan Sulu hadir sebagai pemerhati dalam Perhimpunan Agung Umno pada hujung tahun lepas (ada gambar)

      Anwar sepatutnya perlu berdiri sama tinggi dengan Najib yang sentiasa memerlukan Sultan Sulu seperti yang dibuktikan dalam banyak gambar2 yang semua rakyat Malaysia sudah tahu....
      Selagi Anwar tak mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu, selagi itu Anwar tak setaraf dengan Najib yang sentiasa baik dengan Sultan Sulu...

      Delete
    2. Bhai...soalan aku utk lu...betulkah semua soalan lu???

      Delete
  4. ANUwar mmg bole jadi pm tapi PukiMak....

    ReplyDelete
  5. kalau dah tak dak harapan nak jadi PM malaysia,jadi PM sultan sulu pon ok pe hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalannya:

      i) Anwar kena jawab mengapa dia pergi jumpa Nur Misuari, mengapa dia tak mau jumpa Sultan Sulu seperti Najib yg jumpa Sultan Sulu pada 16 Oktober tahun lepas di Manila (ada gambar)

      ii) Anwar kena jawab mengapa dalam Perhimpunan Agung PKR dia tak jemput wakil kesultanan Sulu hadir seperti Umno yang menjemput wakil kesultanan Sulu hadir sebagai pemerhati dalam Perhimpunan Agung Umno pada hujung tahun lepas (ada gambar)

      Anwar sepatutnya perlu berdiri sama tinggi dengan Najib yang sentiasa memerlukan Sultan Sulu seperti yang dibuktikan dalam banyak gambar2 yang semua rakyat Malaysia sudah tahu....
      Selagi Anwar tak mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu, selagi itu Anwar tak setaraf dengan Najib yang sentiasa baik dengan Sultan Sulu...

      Delete
    2. Bhai...soalan aku utk lu...betul ke bhai lu punya persoalan...???

      Delete
    3. Halo baghal, yg kau ingat wakil sultan sulu tu ialah Murad Ebrahim, pengerusi Moro Islamic Liberation Front (MILF). Kerajaan Malaysia sedang usahakan perjanjian damai antara MILF dan kerajaan Filipina. Dia juga dijemput ke sidang UMNO bersama wakil FATAH, Hamas dan sbgnya. Oleh kerana kau buta sejarah dan politik rantau ni, terpaksa aku lecture sikit.

      Selepas tertubuhnya Msia, Marcos mahu ambil Sabah secara militari. dia latih pemuda Tausug (atau Sulu) yg beragama Islam untuk jadi askar elit utk tawan Sabah. tapi allah maha besar, diorang ni memberontak, mungkin kerana takmau bunuh sesama Islam atau gaji yg dijanjikan tak sampai. mereka ni lari. tapinutk tutup malunya, Marcos arah askar filipina bunuh budak2 ni. Ia dinamakan peristiwa pembunuhan Jabidah. Bermula dari sinilah pemberontakan org Mindanao dan Islam utk keluar dari republik. Antara faction yg berperang lawan Marcos ialah MILF dan Moro National Liberation Front (MNLF). MNLF inilah dipengerusikan Nur Misuari sekarang ini.

      Ketika berperang dgn Republik, ramai pejuang lari ke Sabah utk perlindunan ketika keadaan runcing. atas semangat sesama islam, malaysia benarkan mereka ini berlindung disini. Ada juga rakyat kita memberi wang dan senjata utk support mereka kerana sesama Islam.

      Ada juga beberapa proses perdamaian sebelum ini. Tapi ketika dalam tempoh perjanjian, Nur Misuari memulakan satu lagi pemberontakan lebih kurang 10 tahun lepas. Seperti biasa, dia lari ke Sabah. Tapi, dia tak ambil kira, setelah filipina menjadi demokrasi, hubungan msia-filipina makin baik. Jadi apabila diminta utk ekstradisi Nur Misuari, kerajaan kita bekerjasama dan menghantarnya pulang. Sbb inilah dia perasaan dengkinya berkobar2 dgn kita.

      Baru2 ini, msia yg dah bosan dgn sengketa selata filipina lalu menjadi broker proses damai terkini. Ia disertai MILF tapi MNLF Nur Misuari tidak dijemput. Lagilah dia angin. Sebab itulah ada gambar Murad Ebrahim di Msia. sebab MILF mmg friendly party dlm proses damai ni. Bnda ni mmg menguntungkan kita kerana kalau selatan filipina damai, kita pun tak perlu risau pasal tuntutan ke atas sabah sejak dari zaman marcos lagi.

      Disinilah kerjasama Anwar - Nur Misuari bermula. apakah cara utk gagalkan proses damai ini. Jawapannya ialah Kiram!

      Kesultanan sulu mmg telah jatuh sejak zaman sepanyol lagi. Sultan sulu telah dieri separuh sabah kerana tolong sultan brunei (pemilik sabah masa itu) utk jathkan pemberontakan dalaman. Kemudian British North Borneo Company beli Sabah dari mereka. Lpas dari tu tuan puan boleh baca buku sejarah sek menengah mcm mana sabah masuk persekutuan msia.

      Ada ramai org mengaku sultan sulu. Brpulu puluh. Tapi faktanya, sultan terakhir mati tanpa zuriat lelaki, jadi yg claim ni mungkin sepupu2 jauh la kot. Diorang papa kedana. Misuari nampak peluang ini utk hasut Kiram dptkan Sabah. Krn jika kekacauan berlaku, poses damai akan terganggu. Lgipun dendamnya dpt dipuaskan.

      MNLF bekalkan pejuang dan senjata utk Kiram. Ada bukti bergambar komander MNLF bersama kumpulan Kiram. Dia tak harap menang pun. Dia mahu letak kita dlm keadaan no win. Kalau kita biar diorang di lahat datu kita macam iktiraf claim diorang. Kalau kita serang, kita akan dikecam.

      So sebelum percaya benda dari blog, buatlah research dulu. Bila ikut suka hati komen mcm kau, kan dah nampak bodoh. Kalau taknak baca utusan pun, baca la wsj ke newsweek ke.

      Delete
  6. Tanya sama Nuar apa sebab goncang ,nanti jawab Nuar sebab terbayang lubang belakang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalannya:

      i) Anwar kena jawab mengapa dia pergi jumpa Nur Misuari, mengapa dia tak mau jumpa Sultan Sulu seperti Najib yg jumpa Sultan Sulu pada 16 Oktober tahun lepas di Manila (ada gambar)

      ii) Anwar kena jawab mengapa dalam Perhimpunan Agung PKR dia tak jemput wakil kesultanan Sulu hadir seperti Umno yang menjemput wakil kesultanan Sulu hadir sebagai pemerhati dalam Perhimpunan Agung Umno pada hujung tahun lepas (ada gambar)

      Anwar sepatutnya perlu berdiri sama tinggi dengan Najib yang sentiasa memerlukan Sultan Sulu seperti yang dibuktikan dalam banyak gambar2 yang semua rakyat Malaysia sudah tahu....
      Selagi Anwar tak mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu, selagi itu Anwar tak setaraf dengan Najib yang sentiasa baik dengan Sultan Sulu...

      Delete
    2. Bhai ....soalan aku utk lu...lu pnya soalan hnya berfakta pada gambar je ke...???

      Delete
  7. sultan sulu ada perdana menteri x

    ReplyDelete
  8. orang melayu .. orang melayu .. udah udah lah tu.. jangan nak suka fitnah je... nanti sampai masanya korang tahu lah nanti... kalau korang tak berhenti daripada terus memfitnah di sana sini di bumi malaysia... lepas tu buat maksiat secara berleluasa... tunggu lah nanti , bila Allah dah murka , masa tu keluar air mata darah pon tak guna... bertaubat lah sebelom terlambat... selagi ade masa ... bertaubat lah.... orang melayu dari dulu, memang suka membuat fitnah , tolong lah jadi bangsa yg baik sikit, tak habis habis dgn niat jahat korang tu... udah udah lah tu..yee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang PAS dan PKR yang suka buat fitnah...

      Delete
  9. dalang sebenar isu ld adalah ufb.ufb telah melarikan pinoy kiram n bernikah di siam.kiram tak puas hati n hantar askar nak cari gundik dia yg didoggy oleh ufb...celaka punya ufb..dia sedap2 pancut..kita kena pg berperang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodo pnya komen...!! baru lps kena jubur dgn bang non ke.. ???

      Delete
    2. kata jangan suka fitnah?? ni apa plak nie...tapi perempuan sulu memang lawa2 la ( tahniah ufb )..tgok kat belakang nur misuari tu senyum dia sangat menawan...

      Delete
    3. dah kene jobor ler tu apa lagi...free maaaa.

      Delete
    4. misuari tersenyum lebar lepas kene dot.dot.dot dek al-jobori.

      Delete
    5. Bhai...selalunya lawak itu nmpk lucu dan rasa kelucuannya sbb yg buat lawak itu mmng pelawak...ttp kadang2 lawak itu nmpk bodoh dan rasa kebangangannya sebab yg buat lawak itu mmng bodoh dan bangang...lu pelawak atau pembangang!!! Klu polis yg terkorban itu bapak lu,anak lu, adik beradik lu...rasanya lu tak kan jadi sebodoh dan sebangang ini kan ...lu kata ..lu rasa ..lu fikirlah

      Delete
  10. Mampuih UMNO kali ni..hehe mcm2 cara tp x menjadi.. mampuih !! mampuih!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni sekor lg beruk.. dh xde modal ke..???

      Delete
    2. Memang ye mampuih UMNO kali ni.. Raykat Sabah Tahu sape dalang sebenar... MAMPUIH umno kali ni...

      Delete
    3. ekok tngkap dia ni kemudian pi lepas dlm kelapa sawit kt Lahad Datu tu...kita tngk apa jadi...! ada otak, tpi guna kepala lutut...JUMUD..!! otak bekuuu...!!

      Delete
  11. org macam ni nak jadi pm..puihhh

    ReplyDelete
  12. Bro...mampuih apa nyee...org ramai semakin muak & meluat dgn geng2 hampa nii...dan semain rmai yg simpati... aku 1 keluarga w/pun tk isytihar kluar pkr, tpi aku & ahli2 kluarga aku pasti akan pangkah BN kali nii.... berita yg kaitkan Nuar tu bknnya dtg dri dlm negara tpi dari Reuters & media di Filipina...jadi apa lgi...??? hampa tkmo tuduh Najib @ UMNO bayar ke..???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagaimana pula dgn berita dari Manila Bulletin Corporation pada 21 Februari yang kata Najib yang menjemput Raja Muda Agbimuddin Kiram datang ke Sabah?? Bolehkah dipercayai maklumat dari sumber Sultan Sulu yang menjadi rakan Najib itu?? (ada gambar) Kalau maklumat dari sumber media ini (mengenai Najib) boleh dipercayai, kita juga kena percaya sumber satu lagi (mengenai Anwar). Tak kan Najib jahat kita boleh percaya, tapi Anwar jahat kita tak boleh percaya??

      Delete
    2. Bhai...klu u ulang lagi soalan u..i saman u...see u in court...
      Mentang2 mahkamah dgn anwar cukup serasi...ialah sebelum jd banduan mesti masuk mahkamah dulu...

      Delete
  13. Makin ramai General masuk PR.. mampuih!!! mampuih!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu punya statement betul... Mampuih!!! mampuih!!!! PR ramai x general masuk...ramai lak rakyat yg kuar..

      Delete
    2. UMNO nazak dah!!!! bagi BRIM makin tak meyakinkan.Makin kuat bg duit makin syak wasangka d hati rakyat.. BN kene humban PRU 13

      Delete
    3. setakat sekerat dua kerat general tua yg hilang taring dan artis tak laku tak heran ler...rakyat berpulun-pulun tiap2 hari keluar FUCKATAN tak nampak ker??? jangan buat2 rabun hokey..



      Delete
    4. TAK HABIS LAGI KE ISU BR1M NIE?? MASIH ADA YANG HIPOKRIT RUPANYA..TAK PAYAH NAK PERTIKAI SANGAT LAH YE, NTAH NTAH DIRI SENDIRI PUN REMBAT JUGAK BR1M TANPA SEGAN SILU LAGI,TIAP TIAP HARI TUNGGU POSMEN DEPAN PINTU RUMAH, KOT2 ADA SURAT BR1M SAMPAI,JADI ELOK BERTERIMA KASIH SAHAJA DARI BERSYAKWASANGKA!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  14. U ulang i saman u.....ade beran?

    ReplyDelete
    Replies
    1. HUUiiii takut nyer.... mampuih umno kali ni... mampuih!!! mampuih!!!

      Delete
    2. siap ko nak suruh orang mampusss...tuhan pas ker.

      Delete
  15. sendri tulis entry sendri komen..brape kole lu balun toddy hari nie bro! skali2 lu pekena chivas regal ka! black label ka! brau layan ini layan samsu haram lu mabuk smpai terlondeh seluaq nampak pongkok lu yg hitam karat..cepatla maki aku..kah3x

    ReplyDelete
  16. Hoi parpu, kau nie buat jauh dari umno nie. Lain kali post lah yang betul sikit, ni post standard budak down sindrome. Apalah bala umno dapat nie.

    ReplyDelete
  17. Takkan kita nak bagi parti yang tidak sayang negara untuk menguasai negara. Habis di geledahnya harta benda Malaysia.

    Politik politik tapi bila negara tercabar kita bersatu. Ini jelas musuh negara.

    Musuh negara mimpi nak jadi PM. Ingat rakyat kayu ke?

    ReplyDelete
  18. INSYAAALLAH BROTHER ANUWAR BINN IBBBRAHIM AKAN MENEMUI AJALNYA DALAM KEHINAAN SERUPA BINATANG BABIIII

    U ULANG I FUCK U

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kun Faya Kun.....Amin3x Ya Rabbul Alamin.

      Delete
  19. SIAPA YANG SAYANG NUAR KOTE BOLEH JILAT BONTOT TUA DIA TU. TAIK CUAH DAH JILAT SEKARANG DAH JADI TOLOL BIOL.

    KOREK LER LUBANG HIDUNG KORANG NUAR JOBOR NAK JADI PM. TAK RELA HIDUP ANAK-ANAK AKU DIKELILINGI GOLONGAN GAY JAMBAN.

    ReplyDelete
  20. Bila lah gay tua nak insaf. Pok nik doa kan lah gay tua ni cepat ko. Kalau pok nik doa kan saya akan undi pok nik.

    ReplyDelete
  21. Kita patut berbangga walaupun Sulu di Filipina sana tak puas hati dengan negara kita tetapi kita ada wakil pengusaha pengeluar minuman utama di Filipina...Mirzan Mahathir, pemilik kilang arak San Miguel!!!!!
    Sekurang-kurangnya kehadiran Mirzan sebagai pemilik kilang arak San Miguel di Filipina dapat melupakan kita sekejap terhadap masalah orang Sulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita juga patut berbangga bhai...wlupun kita marah pada syaitan kiram sulitan sulu...tp rakyat malaysia ttp baik dgn org sulu kan...contohnya lu,wlupun lu org sulu tp lu ok kan tinggal kt malaysiakn... Siap jd mata dan telinga sulu lg...

      Delete
  22. Sedih melihat jenazah jenazah penceroboh Sulu yg mengaku Islam yg terkorban. Demi utk sedikit kekuasaan, yg entah berapa ketikanya pun, nyawa pengikut pengikutnya jadi gadaian. Lebih sedih lagi bila memikirkan matinya mrk dlm keadaan " ghaira soleh", bagaimanakah mrk bila dihadapkan ke hadapan Allah swt nanti. Demikian pengikut pentaksub, punya akal tidak memikir, punya mata tidak melihat dan punya telinga tidak mendengar ayat ayat dan pengajaran dari Allah swt, bertindak melulu merasa sendiri benar tanpa berlandas syariat yg sahih.
    Moga Allah swt mengampuni dan merahmati kita semua.

    ReplyDelete
  23. Yang terkorban belum tentu Islam, kalu Islam belum tentu benar-benar beriman. Sekiranya beriman mereka tak akan buat sesuatu seperti dirasuk syaitan.

    ReplyDelete
  24. bagi roll royce second hand dengan bina rumah besar yg konon istana pada Raja Kiram , diam la dia..

    ReplyDelete
  25. DIAORANG NI DAH TERKELUAR DARI LANDASAN ISLAM YANG SEBENAR!! TENGOKLAH NANTI MESTI DIAORANG NI BUNUH DIRI BILA FILIPINA NAK TANGKAP DIAORANG!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TOLONG UBAH LIRIK KEPADA "TANYA PADA ZIZAH, MANA JAM OMEGA, ZIZAH MULUT NGAGA, MACAM LADY GAGA"

      Delete
  26. Semua penyokong PAS dan PKR adalah musuh negara,

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!