PISANG PANAS! APA HAL DENGAN SALLEH YAACOB NI?

Apa hal Salleh Yaacob ni? Betul ke dia nak bersara dari dunia hiburan hanya kerana video diatas tu? Come on Salleh aku peminat kau dari dulu lagi, jangan kecewakan aku demi nak seronokkan anjing-anjing Pakatan yang tak setara mana pun. Apa barang kau ni Salleh?

Lelaki kuat macam kau ni yang boleh kahwin sampai empat takkan la dah takut dengan benda yang tak seberapa ni? Apa masalahnya? Cuba kau cerita Salleh oi! Jangan kasi aku malu la Salleh! Be a man dan teruskan apa yang kau percaya selama ini. Kalau kau rasa kau hilang peminat kerana video ni, kau salah Salleh..

Aku percaya makin ramai akan meminati kau sebab kau menokong apa yang betul dan bukan macams esetengah penyokong Pakatan yang dah tau apa yang ,ereka sokong itu salah tapi masih nak sokong jugak! Come on Salleh, buat lagi video, kita nak tengok lagi.

Wahai Salleh jangan sampai aku mula panggil kau SALLA kerana insiden ini!

25 Responses to "PISANG PANAS! APA HAL DENGAN SALLEH YAACOB NI?"

  1. Pukimak punya menteri UMNO..askar kita dh mati ditembak pun masih nak tawar menawar lagi...mmg celaka puak umno ni..utamakan lanun Sulu dr askar sendiri..celaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. komen orang pendek akal!

      Delete
    2. orang DAPigs pukimak macam kau mmg tak layak cakap sebab Pakatan sendiri yang selalu menghina Polis dan tentera , puak DAPigs ni mmg anti Melayu dan Islam macam kau ni dan mereka takkan terasa sedih dengan pengorbanan anggota tentera .. memang dasar celaka punya kau ni .. apa yang penting bagi kau ialah Politik dan politik sampai mampus !!! , tu yang serbu Lahad Datu tu ada konspirasi anwar , bukan kmai yang cakap TAPI filipina pun dah tahu anwar dah jumpa penceroboh ni sebelum ni

      Delete
    3. Yang patut diserang dan ditangkap adalah anuar B.A.B.I dan Tiang Chua inilah contoh siKitol dan Raja Mendaliar yang membawa musuh Kedalam Negara

      Mari Mulakan Kempen Halau Si Kitol dan Raja Mendaliar ini.

      Delete
    4. BINGAI HANG NI...APALAK KAITAN DGN umno..ASAL..MAkan minum sembahyang kau ashik teringat UMNO ke...bodoh lu

      Delete
    5. Askar kita mati ditembak, perisikan filipina dakwa anwar jubori wal harami dalang utama pencerobohan di Lahad Datu. Salah Siapa MANGKOK?? Butoh punya Anwar

      Delete
    6. komen orang yang dah gila meroyan PR nak tersungkoq...

      Delete
  2. mati tu kerja Allah le...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat liwat patut mohon maaf kpd keluarga mangsa sebab sah dia adalah dalang sebenar....
      Klu boleh sedikit wang kempen 2billion tu diberi sebagai pampasan kpd mrk...

      Delete
  3. Saleh.. berani kerana benar...apa yang kau lawakkan itu diperakui oleh ramai orang..bilangan yang menyokong kau lebih ramai dari yang menentang..Radio sinar pun dah bagi komen tak nak amik sebarang tindakan,,Apa yang dibuat oleh bob lokman dan abbi abady jauh lebih teruk dari apa yang kau lakukan...

    IO FOLLOOOW you

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita ada hak untuk menzahirkan apa yang kita perjuangkan, kalau skrip dalam video ni tak betul, x pyah la nk terasa sangat!! Mungkin apa yang SY ngan Nabil ni ckap betol. Sebab tue ada cai cai menggelabah tak tentu pasal??? Tertekan ka?

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. kah kah kah bilangan yang menyokong lebih ramai keh keh keh

      Delete
    3. Anon 5:360PM, ko ketawakan diri ko sendiri ka???Atau terpaksa ketawa untk menutup kebenaran dalam video tue????Oh buat buat ketawa rupanya, sebab dah dimalukan oleh SY dan Nabil! Sabar ye!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. Kita sepatutnya mendoa kan malaysia dan palestin..bukan bergadoh sesama rakyat...masing masing perangai cam budak budak..

      Delete
  4. Babi punya anwar ibrahim MANILA TIMES PUN ADA CAKAP ANWAR DALANG DALAM KES NI...KLU ANWAR BABI TU ADA DEPAN AKU....AKU NAK PIJAK MUKA DIA...BILA KO NAK MAMPUS ANWAR IBRAHIM HARAM JADAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg btl apa yg kau katakan ini anon 5.41 pm ini, entah bila anwar babi nie nak mampos agaknya tak hbs2 menyusahkan org aje. cuba anwar ini igt sikit akan akibat perbuatan dia itu tlh meragut nyawa org. mmg sial anwar nie.

      Delete
  5. Ini semua kerja Anwar, dialah dalang disebalik kejadian lanun Sulu ni, haramjadah kau anwar

    ReplyDelete
  6. Orang jahat memang liat nak mati... org beriman yang disayangi Allah s.w.t akan pergi dulu, kita doa kan semoga roh kedua2 askar yang mempertahankan tanah air ni ditempatkan disyurga... aminnnnn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari sehari demi sehari demi minit demi sesaat Allah makin buka dan selak aib ai. Manusia sebegini sudah tiada mendapat petunjok kerana sifat2 mazmumah yg terang lagi nyata. Lagi nak sorok lagi Allah selak perangai seperti kulit bawang selai demi selai perangai hodoh beliau. Dah kan rupamu semakin tua semakin mcm iblis termasok lisan yg penoh dgn kedustaan. Akan Allah lagi buka ketidak kesenonohan mu ya anwar ibrahim. Pencen sebelum kamu laku perkara yg lagi mengaibkan diri dan mengecohkan ugama negara dan bangsa mu sendiri. Dan sudah memalukan keluargamu sendiri sebagai ketua keluarga. Sudah la banyak2 dudok d tikar sembahyang dan byk la bertaubat berastarghfirullahalazim seblm nyawa sampai d hujung kerongkongmu. Bukan begini cara kamu ingin akhiri hidupmu.

      Delete
  7. Kalau kata-ulama ke dia nak buat hujjah.......boleh tahan jugak....

    Kalau kata2 salleh yakob pon dia nak jadikan sebagai hujjah....apa lagi yang nak fikata

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi kalau nak bandingksn kata ularmak macam nik ajis..Saleh yaakop jauh lebih dan konsisten hujsh nya. .. Kesimpulannya jangan jadikan nik ajis dan haji hadi sebagai rujukan...
      PAS is dead

      Delete
  8. Apa hal Salleh Yaacob ni? Betul ke dia nak bersara dari dunia hiburan hanya kerana video diatas tu? Come on Salleh aku peminat kau dari dulu lagi, jangan kecewakan aku demi nak seronokkan anjing-anjing Pakatan yang tak setara mana pun. Apa barang kau ni Salleh?Lelaki kuat macam kau ni yang boleh kahwin sampai empat takkan la dah takut dengan benda yang tak seberapa ni? Apa masalahnya? Cuba kau cerita Salleh oi! Jangan kasi aku malu la Salleh! Be a man dan teruskan apa yang kau percaya selama ini. Kalau kau rasa kau hilang peminat kerana video ni, kau salah Salleh..Aku percaya makin ramai akan meminati kau sebab kau menokong apa yang betul dan bukan macams esetengah penyokong Pakatan yang dah tau apa yang ,ereka sokong itu salah tapi masih nak sokong jugak! Come on Salleh, buat lagi video, kita nak tengok lagi.Wahai Salleh jangan sampai aku mula panggil kau SALLA kerana insiden ini!

    ____________________

    Dah bankrap hujjah ke?....kata_kata salleh yakob yang tak cukup bulan pon dijadikan hujjah.

    ReplyDelete
  9. kepada ABANG SALLEH KUATKAN SEMANGAT DAN TERUSKANLAH PERJUANGAN ANDA,,,,USAH BERUNDUR DARI DUNIA PENYIARAN KERANA MEREKA YANG MENYOKONG MU TERLAMPAU RAMAI BERBANDING MEREKA YANG BEROTAK LEMBU.....KAU LEBIH BERMARUAH DAN JAUH LEBIH MATANG DARI JANDA GATAL ABBY ABADI DAN BOB LUKMAN ULAMA PAS...KEDUA NYA BEROTAK UDANG........

    ReplyDelete
  10. jangan rasa bersalah dgn apa yg abg salleh dah buat ini, sekurang-kurangnya ada juga mata yg akan terbuka akan kebenaran sebenar. so jgn nak berundur dari jadi kerjaya abg salleh hanya kerana segolongan org yg bodoh aje yg suka kata yg bukan2 pada abang salleh nie.

    ReplyDelete
  11. AnWar pendendam kesumat bekas banduan.. hati2

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!