PANAS! VIDEO SEBAGAI BUKTI YANG ANWAR HARAMJADAH ADALAH DALANG DISEBALIK TRAGEDI LAHAD DATU!

Inilah buktinya Anwar nak buat kacau di Sabah, demi kuasa politik dan nak menjadi PM, manusia lahanat ni sanggup buat apa sahaja. Dia nak bikin huru hara di Sabah malah dia kalau boleh nak Sabah keluar dari Malaysia! Sebab Sabah adalah aset untuk BN! Semuanya pasal politik!

Walau kita marah macamana sekali pun dengan Hisham, jangan lupa Anwar tetap dalang disebalik kejadian ini.

ANWAR MEMANG ANAK HARAM! SIAL PUNYA PENGKHIANAT YANG MAHU HANCURKAN NEGARA INI

9 Februari 2013, tanah kami kau langgar,
Dengan senjata, maruah kami kau cabar,
Dalam rundingan, kami bersabar,
Apa mungkin "saudaraku" perjuanganmu tersasar,
Kau degil, terus mencakar,
Perdamaian sudah semakin samar

1 Mac 2013, Hari Jumaat yang besar,
Darah saudara kami kau lapar,
Batang tubuhnya kau kelar,
Dibawa pulang keranda digandar,
Menangis si kecil, diminta bersabar,
Hilang sudah tempat bermanja, tempat bersandar

Satu Malaysia Mula Tersedar,
Kau bukannya saudara, malah musuh tegar,
Dari Padang Besar ke Daerah Papar,
Semboyan Keramat memanggil Pendekar

Kami sudah hilang sabar,
Pendekar melangkah tangan menggegar,
Mana musuh kami panggar, kami selongkar, kami bongkar,
Tidak bersisa kami langgar,
Berlembut kami kau salah anggar,
Ini bumi, tanah Pendekar

93 Responses to "PANAS! VIDEO SEBAGAI BUKTI YANG ANWAR HARAMJADAH ADALAH DALANG DISEBALIK TRAGEDI LAHAD DATU! "

  1. al juburi ni mmg CIA dah train lama dah
    mmg dasar pengkhianat tua nk mampos

    ReplyDelete
    Replies
    1. rata2 sokongan rakyat Sabah terhadap Anwar semakin kuat selepas peristiwa Lahad Datu ni. syukur sangat..

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Butuh bapak kau penyamar....klu aku tentera...dah aku tembak bapak lanun tu dgn kau sekali...pukimak kau babi

      Delete
    3. Encik Mohamed Pengkhianat Melayu, jangan nak berdramalah, kau bukan saja pengkhianat Melayu, tapi pengkhianat negara, dasar perosak masyarakat.

      Penyamaran kau selama ini makin terbongkar bersama dengan terbongkarnya tembelang betapa jahatnya Pakatan Rakyat itu.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Ayuhlah kita tentang pengkhianat bangsa dan negara, Merah Putih melambangkah keberanian dan ketulusan hati, Bulatan Kuning melambangkan kedaulatan Melayu, Keris Hijau melambangkan pertahanan Islam. Ayuhlah semua kita bersatu menumbangkan golongan pengkhianat di kalangan Pakatan Rakyat yang tak berguna ini.

      Bulan PAS sudah gerhana penuh, hitam legam sajalah sekarang ini.

      Roket DAP sudah kena tikam sama keris, terus bocor menjunam tenggelam dalam laut.

      Bulan Sabit PKR sudah gerhana penuh, sudah hitam legam sekarang ini.

      Ayuhlah semua kita tentang pengkhianat agama, bangsa dan tanah air dikalangan gerombolan Pakatan Rakyat yang keji ini.

      Mohamed Penyamar Pecacai Pakatan Rakayt, kau sudah tingtong, nak menipu pun orang dah sedar, sedarlah semua.

      Oleh itu rakyat Malaysia sekalian, sedarlah akan hakikat ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. cai2 UMNO makin panas punggong lepas tau sokongan rakyat Sabah terhadap Anwar makin kuat. termasuklah Encik Mohamad palsu.

      ya Allah, berikanlah kemenangan kpd pasukan keselamatan kami di Sabah. berikanlah kemenangan kpd Anwar Ibrahim juga.

      sama2 kita doakan insyaAllah

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Mohamed Penyamar Pecacai Pakatan Rakyat, kau merapu apa lagi? Sokongan Sabah terhadap Anwar makin tinggi konon, blah la, urang Sabah sudah meluat sama itu Anwar, tunggulah nanti siasatan dari pihak berkuasa terhadap gerombolan lanun geng Kiram yang telah berjaya ditangkap oleh pihak berkuasa Malaysia. Jangan Anwar lari ke Israel pula lepas ni jika tembelangnya pecah macam kes isu kelakuan tak senonoh beliau, lepas Saiful Bukhari Azlan buat laporan polis, mencanak dia lari ke Kedutaan Turki, kononnya ancaman bunuh, tapi hingga kini dia berceramah atas trailer ke hulu ke hilir membohong dan menghasut di sana ini, tak kena bunuh pun, apa cerita ini semua?

      Malahan ini adalah laporan yang dipetik dari Harakah Daily.net. Sila lihat ini:

      http://bm.harakahdaily.net/index.php/berita-utama/17214-sgor-peruntuk-rm10-juta-buat-wira-yang-gugur

      Kita tunggulah sampai jam 11:59:59 malam nanti, apakah ini suatu kebenaran atau suatu drama terbaru sebagaimana pengumuman Khalid Ibrahim yang kononnya nak umumkan tarikh pembubaran DUN Selangor pada 25 Februari 2013 yang lalu. Apakah ini akan dikatakan bukan perjanjian sebagaimana Menifesto PRU 12 Pakatan Rakyat bukannya perjanjian, tapi nak membohong rakyat saja.

      Berdasarkan sikap Pakatan Rakyat, saya penuh yakin bahawa omongan bantuan RM 10 juta kepada perwira negara yang terkorban semasa mempertahankan negara di Lahad Datu dan Semporna yang diumumkan oleh Pakatan Rakyat ini akan berakhir dengan tragedi pembohongan sebagaimana pembohongan elaun ibu tunggal, pembohongan bantuan kanak-kanak tadika dan pra sekolah sebanyak RM 50.00 sebulan untuk setiap orang kanak-kanak, pembohongan skim takaful warga emas sebanyak RM 2,500.00 setiap orang, hingga kini itu bukannya perjanjian kata Khalid Ibrahim ketua Pakatan Rakyat di Selangor, itu hanyalah pembohongan untuk bohong ibu tunggal, malahan kanak-kanak tadika pun ditipu, tak cukup dengan itu warga emas pun ditipu, sekarang ini mereka cuba nak tipu keluarga petugas keselamatan pula, kali ini janji bantuan RM 10 juta, blah la RM 250.00 untuk elaun ibu tunggal pun tak dibuat, malahan lagi teruk bantuan kanak-kanak tadika yang hanya RM 50.00 sebulan untuk seorang kanak-kanak pun mereka tak buat, sekarang nak membohong lagi, tak apalah kita tunggu lagi apa pula pembohongan Harakah dan Pakatan Rakyat berhubung perkara ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. sial jerk rakyat Filipina bakar gambar Najib!! sedangkan satu dunia tahu Anwar dalang serangan Lahad Datu tu, bukan Najib! kenapa x bakar gambar Anwar atau Tian Chua je?

      saya sangat tak puas hati Anwar masih bebas berjoget kesana kemari sedangkan dia mengancam keselamatan negara dengan menjadi dalang kepada pengganas Sulu.. aishhhh..

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. orang Sulu pon pandai main Adobe Photoshop ka? ini boleh bikin panas.

      http://www.keadilandaily.com/wp-content/uploads/2013/03/PM.jpg

      Gambar Esmail Kiram II dengan Najib dalam satu majlis. Dari facebook Esmail D. Kiram II.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Suara Keldaian dan Harakah mana tau beza apa pun, pakai main hentam sajalah untuk menuduh yang bukan-bukan sajalah. Malahan dalam Suara Keldaian itu juga mengatakan Nur Misuari adalah Pengerusi MILF, suatu pembohongan yang nyata lagi kerana Misuari adalah pemimpin MNLF, bukannya MILF, ini kerana MILF dipengerusikan oleh Al-Haj Murad Ebrahim, malahan perjanjian damai antara Filipina dan MILF hanya melibatkan MILF yang diketuai oleh Al-Haj Murad Ebrahim, Begnino Aquino selaku Presiden Filipina dan Datuk Seri Najib Tun Abdul Raza, Perdana Menteri Malaysia selaku pengantara pendamai, tak ada kena mengena pun dengan Nur Misuari, apatah lagi dengan Jamalul Kiram III, tak ada kena mengena langsung dengan perjanjian damai tersebut, jangan nak membohonglah. Malahan janji Perdana Menteri kepada Sulu apa pulanya yang dikhabarkan kepada Misuari kerana Perdana Menteri tak jumpa dengan Misuari bincang hal ini pun, malahan yang jumpa dengan Misuari adalah Anwar sendiri, jangan nak membohonglah Mohamed Penyamar.

      Tuan-tuan dan puan-puan sila lihat ini sebagai buktinya: http://www.keadilandaily.com/isu-lahad-datu-najib-didesak-dedah-perjanjian-dengan-sultan-sulu/

      Memang penipu bila Suara Keldaian tuduh Nur Misuari adalah pengerusi MILF, kerana Nur Misuari adalah pemimpin MNLF, bukannya MILF, memang Pakatan Rakyat penipu. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    9. Suatu lagi penipuan Pakatan Rakyat, tuduh kata pencerobohan di Lahad Datu adalah sandiwara, kepala otak kau sajalah Imran (dia ni bekas pegawai TLDM), sandiwara apa lagi kalau dah melibatkan 8 orang petugas keselamatan Malaysia dan lebih 30 orang pengganas lanun geng Kiram? Kau ingat semua petugas yang terbunuh itu berlakon ke? Inilah jadinya bila dah masuk politik melampau Pakatan Rakyat semua menjadi pandir, berpolitik pandir macam Pakatan Rakyat jugalah.

      Kepada Imran, kau nak tuduh kononnya konspirasi, kepala otak kau sajalah, dan terbunuh pun petugas keselamatan yang berkorban untuk negara, kau memang tak sedar diri.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Pembohongan terbaru Pakatan Rakyat, lihat ini:

      http://www.keadilandaily.com/tragedi-lahad-datu-najib-mengaku-gagal-jaga-keamanan-negara/

      Datuk Seri Najib telah difitnah kononnya beliau mengaku bahawa beliau gagal jaga keamanan negara sedangkan dalam ucapan beliau sebenarnya adalah beliau menyatakan bahawa Malaysia sebagai sebuah negara Islam telah sedaya upaya untuk mengelakkan pertumpahan darah, malahan penceroboh itu pun orang Islam juga, kerajaan Malaysia tak mahu berbunuhan sesama Islam, Malaysia sebolehnya mahukan penceroboh itu insaf dan pulang ke negara Malaysia secara aman, tak ada langsung Datuk Najib kata dia gagal uruskan keselamatan negara. Memang Suara Keldaian adalah penipu, satu geng dengan Harakah, malah satu kumpulan dengan Roket, Malaysiakini dan golongan perosak mereka dalam Pakatan Rakyat yang tak guna itu.

      Oleh itu rakyat Malaysia sekalian perlu sedar akan hakikat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. Lagi penipuan oleh Pakatan Rakyat lihat ini:

      http://www.keadilandaily.com/umno-bn-bertanggungjawab-jangan-kompromi-kedaulatan-wilayah-negara/

      Azmin Ali menuduh UMNO dan Barisan Nasional bertanggunjawab dan berpakat dengan golongan penceroboh itu, tapi dia mungkin terlepas cakap kerana sebelum pencerobohan itu, Anwar yang pergi jumpa dengan Misuari, Najib hanya jumpa dengan Al-Haj Murad Ebrahim semasa majlis perjanjian damai antara MILF dengan Filipina.

      Sekarang ini Misuari adalah sekutu Jamalul Kiram, sedangkan Al-Haj Murad Ebrahim tak masuk campur dan tak sokong pun golongan penceroboh itu. Sekarang Pakatan Rakyat sedangk kencing ke atas akhirnya terpercik ke muka sendiri, malahan mereka juga sedang tepuk taik dalam dulang terpercik ke diri mereka sendiri. Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  2. ni lah UMNO tahao bodoh. Kor cuba lah tipu macai rm20 kor orang. Rakyat tak akan tertipu dengan pengkhianatan UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu mnkin manusia yg cerdik yg dijadikan Allah utk jd rakyat malaysia...
      Tp bhai..aku rela mnjadi bodoh dari mempunyai kecerdikkan serupa lu... sekurang2nya Sebodoh aku pun masih makan guna mulut,berfikir guna otak...
      Lu makan mmng guna mulut...tp aku tak pasti lu fikir guna apa...

      Delete
    2. Lagi ko kutuk UMNO bodo setelah uMNO perintah 55 tahun ini lagilah rakyat atas pagar akans wing balik pd UMNO.. serius aku ckp puak2 ko bodoh.. xreti baca denyut nadi rakyat.. dulu org benci UMNO sbb Pak Lah failed t manage negara.. tp Najib sudah berusaha lebih sakan dr Anwra Laknatullah yg hnya pndai main dgn air2 dr badannya.. so ko lah yg MAHA BODOH wahai pencacai Nuar!

      Delete
    3. Nak lantik org gila ni jadi PM? Jahanam Malaysia dibuatnya.

      Delete
    4. Mmg jahanam...gerenti jahanam malaysia oleh bapak lanun tu....mati kau babi si kote bengkok

      Delete
    5. setiap hari penyokong fuckatoon keluar parti dan masuk umno/bn.

      Delete
  3. Menjijikkan, so low class..Anwar Babi tangan berdarah sekarang..isteri jadi janda, anak jadi yatim..tunggulah Anwar Ibrahim, Allah swt bayar CASH!

    ReplyDelete
    Replies
    1. yer ke?habis tu najib ko tu betul sgt ke?kes antatuya apa mcm.duk sanjung pm yg bunuh org pui..dasar pencacai bodoh

      Delete
    2. Bhai sekurangnya anwar ada mangsa yg mengaku mangsa...ada saksi yg sedia di saman oleh anwar...ada video oMEGA utk di jdkn bukti...tp itu pun tak cukup utk luorg..
      Bhai kes altantuya tu dh settle...adake najib dikaitkan sebagai sugardaddy dn suspek yg bunuh...tp itu yg lu org jadikan akidah politik lu org...donia..donia ..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    3. Lu diam, Lu kecoh gua liwat Lu.....otak letak kat jubur !!

      Delete
    4. Anon 5 Mac 2013 11:47 PM, kau ada bukti ke PM bunuh orang? Kau ada rakaman video yang disahkan tulen 99.9% yang disahkan oleh pakar luar negarakah? Sedangkan video dan CCTV yang menunjukkan bukti kelakuan tak senonoh pimpinan Pakatan Rakyat dituduh sebagai besi dan tak boleh jadi bukti kata Hadi Awang, inikah pula tak ada bukti, boleh tuduh ke? Kalau mengikut ajaran sesat Pakatan Rakyat yang mengamalkan ajaran jahiliyah zionist komunis, semua perkara boleh dituduhkan kepada Barisan Nasional walaupun tak ada bukti kerana politik dengki khinat adalah sangat utama kepada Pakatan Rakyat, kerana Pakatan Rakyat ini adalah macam Syiah, kalau Syiah utamakan Taqiyah itu berpura-pura, Pakatan Rakyat pula utamakan politik dengki khianat, halal atau haram sudah tidak dipedulikan, dosa atau pahala boleh buang macam itu saja, kerana Pakatan Rakyat jenis liar, jenis jahiliyah, jenis sesat, jenis jahat, jenis mungkar, pengikut syaitan dan iblis yagn mengutamakan nafsu serakah sesat.

      Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian, jauhilah golongan penjahat yang tak guna seperti Pakatan Rakyat ini kerana mereka ini adalah golongan penyesat dan penjahat yang sangat berbahaya. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia

      Barisan Nasional Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. kalau kau ada bukti najib bunuh altantuya kenapa bersubahat dan sembunyi bukti bukti tersebut.macam omega tulin ditangan polis omega tipu dalam simpanan jijah.air liur kau yang koto aje kata najib tapi apa pun tarak.kasilah bukti tu pada kala poosing kau supaya dia boleh dedah dalam parlimen seperti dia dedah peliwat kau to dahulu.

      Delete
  4. Ada ka ini tanda2 Anuwar sudah mempunyai rancangan nak buat kacau kat Sabah. kenapa kerap kali anuwar nyayikan lagu yang sama. adakah Anuwar mempunyai niat jahat dan dalang utama penceroboh Lahad Dato

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anak babi tu mmg bodoh...nak jadi dalang tapi bagi clue dgn rakyat...dalang ni mmg patut mati bersama lanun yg dia bawak..

      Delete
  5. inilah hasil projek ic umno harbi.skng dh nampak hasilnya.taik mamak mahadet padukang kini dijilat najib rosmah..hahha..bijak mamak celaka ni..najib n hisham yg dpt bala..mmg celaka mahadhir ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...mmng benar seperti komen aku dlm isu sebelum ini...akan ada org yg masih gunakan isu ic ini...wlupun 1000 kali jawapan diberi...namun 1001 macam soalan yg sewaktu dgnnya akan kuar...bhai,aku nk tnya lu...1.bila masa kejadian tu berlaku 2.apa status anwar waktu tu 3.knp isu ic ni tak dngr masa pru11 dan 12??? 4.isu pengundi hantu anwar dh jelaskan pada ahli pr ke 4.kenapa anwar tak bawa kes pengundi hantu dan pemberian ic ini ke mahkamah dan sama2 kita tngk tun m kena tangkap...bhai klu lu jujur dan cukup pandai dlm memilih parti politik tlg jelaskan 4 soalan simple aku tu bhai ..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Juragan, kau shah si budak sabah eh?

      Delete
    3. Anon 10.44 memang celakalah makbapak kau bila melahirkan kau... memang bodoh makbapak kau bila membesarkan kau... memang hina seluruh keturunan kau... memang bangsat sebangsatnya seluruh keturunan kau...

      Delete
    4. Bhai 11.24 lu ckp ngan aku ke...sorry klu aku tak faham...

      Delete
    5. Bro 11.24 juragan org sabah ke? Ada siapa yg kenal dgn bro juragan...dia org negeri mana?

      Delete
    6. Juragan dan aku rakyat malaysia...anwar org yahudi israel yg nak gadai nyawa dan rakyat sabah....m

      Delete
    7. aku suka cara kau kutok mahathir sebab walaupun dia sudah tua dan masih disanjung sebahagian besar rakyat dan dunia luar.kau terpaksa guna taktik taktik kotor kerana Tun M seorang yang geliga otaknya sampai Anwar takut terkencing2.kepandian kau tu bawah tapak kaki Tun M pun tak ada.sedarlah pencacai Anwar oooiii.

      Delete
  6. sebenarnya yang haramjadah dan anak haram adalah penulis blog ni. video tu bercerita tentang Sabah nak hilang dari gengaman umno Najib akibat pilihanraya. memang dasar haramjadah suka buat fitnah. moga azab kubur dan api neraka tempat kau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga azab kubur dan kecelakaan buat ko dan Anwar dan seluruh jentera Pakatan Haram.. mmg Anwar dibuktikan terlibt dgn konspirasi jahat ini.. cuma krjn perlukan masa utk dptkan maklumat dr Interpol.. ko tu pencacai JAHIL MURAKOB.. azab kubur bukan kt tangan ko BAHLOL.. sama mcm Ajis Nick Najis jugak ko!

      Delete
    2. YA PENGEDALI BLOG INI NAK MEMPERBODOHKAN ORANG YANG DIA INGAT BODOH PIANG MACAM DIA..VIDEO2 YG DISUNTING INI MENU NJUKKAN UMNO AKAN KALAH SEMUA KERUSI PARLIMEN DI SABAH DAN PAKATAN AKAN TAWAN SABAH< APA KENA MENGENA DENG PENCEROBOHAN BANGANG WOOI..SABAH NI FIXED DEPOAIT UMNO BN..LAGU YG ANWAR NYANYI TU NAK BGTAU PADA PEMILIK BLOG NI..KALAU DAH BODOH TAK PERLU NAK MEMPERBODOHKAN ORANG LAIN..BAGHAALLLLLL.

      Delete
    3. Maaf cai...klu rahsia babi tu tak dibocor oleh risikan filipina....mgkin...Sekarang...checkmated kau...

      Delete
    4. KAMU SEMUA YANG BODOH...INSIDEN INI SUDAH TERANG TERANG MENUNJUKKAN ANUAR SUDAH RANCANG SEMUA INI...SAJA KAMU YANG TAK RETI BAHASA..ITU SEBAB ORANG MACAM KAMU KENA GORENG HIDUP HIDUP..TAK FAHAM BAHASA ANUAR!!! SYAITAN MACAM INI PUN KAMU MASIH NAK SOKONG!!! SOMETHING WRONG DENGAN KORANG SEMUA..

      Delete
    5. kena goreng dengan Y jelly.

      Delete
  7. tanya sama nuar mana pi rambut palsunya...muahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siot je.... Hahahaha!

      Setan punya anwar!. Memang dia la dalangnya!!!!!!.

      Delete
    2. Aku penah posting dlm satu blog beritahu dlm sebulan lepas..Anwar akan lakukan taktik paling kotor menjelang PRU13.. taktik yg paling jahat yg pernah dilakukan oleh ahli politik Malaysia..

      Nah skrg terbukti.. Masya Allah aku mcm tk percaya maklumat yg aku dpt dr sumber yg boleh dikatakan ilham dr Allah SWT.. ALLAHU AKBAR!!

      Delete
    3. KDN bolih tangkap sibangsat ini. Kalau Tun masih jadi PM , sibangsat ni tentu dah lari tinggalkan Malaysia.

      Delete
    4. Siang liwat malam jadi imam... perhhhh... ya allah kau hapuskanlah anuWar ini..

      Delete
    5. Kebanyakan orang yang menyokong Anuar dulu kini baru mula sedar...sedar hanya selepas berpuloh tahun bersama Anuar. Sama juga orang orang muda yang menyokong Anuar sekarang, satu hari pun mereka akan sedar tapi masalahnya ialah by that time, it is too late, nasi dah jadi bubur. Susah nak salahkan mereka, kalau Ustaz Haron Din yang pakar jin dan syaitan pun tak dapat kesan kesyaitanan Anuar ..mungkin sekarang baru Ustaz Haron Din sedar.

      Delete
  8. Apa punya blogger, kalu guna video ni sebagai bukti maka yang boleh gua pakai dalam court maka hakim misti pekak dan pendakwa misti buta. Lepas tu kena lantik pulak peguam bela bisu....sorry bro lu memang kurang cerdik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai video yg lbh JELAS dan NYATA lagi oMEGA pun anwar dan pengikut tak heran dan percaya...inikan pula klip video yg camni lu org nk goyang lak..

      Delete
  9. Kasihan pencacai2 Pakatan Haram.. hanya ceramah kosong dan lawka bodoh mcm ini mereka boleh julang Anwar seperti RAJA?

    hanya dgn kebolehan membuat lawak, susun kata2 yg beri org geli hati dan puas gelak sudah cukup syarat pencacai PAS PKR DAP yakin nilah Pii Emm ke -7 yg diharapkan lebih dr PM2 BN?

    Allahu Akbar.. suatu bala dan musibah jika manusia laknat ini jd pemimpin.. lengok bahasanya juga menunjukan rendahnya intelektualiti nya.. mcm mana lah mereka boleh kagum dgn sihir begini?

    Allahu Akbar!!

    ReplyDelete
  10. kalau nak jilat pongoh Anwar temu dengan dia. Penulis blog ini penjilat ponggoh najib dan rosmah.

    ReplyDelete
  11. TANYA SAMA NUAR,
    APASAL KATIL BERGOYANG,
    NANTI JAWAB NUAR,
    CINADOLL AKU TENGAH MENGANGKANG..

    LAGI TANYA SAMA NUAR,
    APASAL KATIL MAKIN GOYANG,
    NANTI LAGI NUAR JAWA,
    KOTE BENGKOK AKU DI DALAM KANGKAN...

    ReplyDelete
  12. APA2 PUN ANWAR PUAKA SEMAKIN MENAMBAH REKOD DLM ALMANAKS NEGARA INI IAITU...PEMEGANG REKOD MENYAMAN DGN JUMLAH RM SATU JUTA TERBANYAK DAN PENANGGUH PERBICARAAN TERPANJANG SERTA TERBANYAK.

    MAKA SAMPAI YAUMUL KIAMAT AKAN TERBACA SEJARAH KEBOBROKAN MANUSIA TERKUTUK INI

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar mmg babi sbb dia hari ni negara kita ssh..anwar ni layak ddk dalm penjara je...aku benci sgt2 kat anwar babi ni

      Delete
  13. Raja lawak paria mcm ni yg dipuja2 oleh anjing pakatan juboq?so low class.....sesuai sgt anjing sama dajjal jd pengkhianat negara

    ReplyDelete
  14. Anwar babi ni ptt mati je kena kilat..lps tu kita jentik telur dia ramai2 sampai dia jd babi

    ReplyDelete
  15. Semua pangkat dan darjah dia menggila. Dari Pak Shiekh padahal keling pariah. Ass Sahibus Samaha. Al Jubori. Bapa Jubor. Al Junubi wal liwati. Sivaji the Boss. Hero Tamil pare pundek. Aung san Sunyi. Mandela. Mahatma Gandhi. Anukera tuhan. Imam Mahady. Haquan Sial. Sekarang Raja Lanun. Semua kaw ambik la Nuar Jubor. Kaw memang pokemon, keparat, bangsat, lahanat, terkutok lagi jijik. Peliwat tuo kutok. Barua lahanat Yahudi Zionist Neocons. Spesis yg harus drejam seperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama bangsa dan negara.
    Bersetongkol dan penjilat bengap nak mpos Nuar Jubor dan fuckaton haramjadah mendapat saham air lendir jubor Nuar selagi tak insaf dan bertaubat.
    Yg sedar n insaf selamatkanlah diri n keluarga. Jauhi lah dari fuckaton jubor menjubor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..anwar prnh dimusuhi oleh ayahanda saudara beliau sendiri iaitu Allahyarham sulaiman palestine....anwar hmpir ditampar oleh beliau...dan mnkin atas doa beliau anwar gagal menjadi pm..moga2 kisah ini diketahui oleh rakyat...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Jangan libatkan Nuar dengan Pokemon,Pokemon pun lebih baik dari si ANUAR ni....ha...ha

      Delete
  16. Semua pangkat dan darjah dia menggila. Dari Pak Shiekh padahal keling pariah. Ass Sahibus Samaha. Al Jubori. Bapa Jubor. Al Junubi wal liwati. Sivaji the Boss. Hero Tamil pare pundek. Aung san Sunyi. Mandela. Mahatma Gandhi. Anukera tuhan. Imam Mahady. Haquan Sial. Sekarang Raja Lanun. Semua kaw ambik la Nuar Jubor. Kaw memang pokemon, keparat, bangsat, lahanat, terkutok lagi jijik. Peliwat tuo kutok. Barua lahanat Yahudi Zionist Neocons. Spesis yg harus drejam seperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama bangsa dan negara.
    Bersetongkol dan penjilat bengap nak mpos Nuar Jubor dan fuckaton haramjadah mendapat saham air lendir jubor Nuar selagi tak insaf dan bertaubat.
    Yg sedar n insaf selamatkanlah diri n keluarga. Jauhi lah dari fuckaton jubor menjubor.

    ReplyDelete
  17. http://3.bp.blogspot.com/-5MfR4uysT3M/UTWI-u2bReI/AAAAAAAAJ44/5-EnLFoH8kk/s1600/azizsamsuddin.png

    ReplyDelete
  18. ada lagi yang sokong Anwar ni? memang darah daging terbina dari minum air basuh kaki anwar ke? mati lagi baik la korang. makan sumpahan rakyat la. setakat korang disokong kapir, pegi makan babi dengan anwar sana.

    ReplyDelete
  19. ..aljuburi mmg patot diteranjang ke dlm sg buloh.. its for his own good.. at least dia berhenti meliwat & berzina dlm sg buloh.. aqbir!..

    ReplyDelete
  20. hek elleh..ingatkan bukti apa td..ada gambar mcm aziz shamsudin musang berjanggut tu ke kira suspend jg la..
    pooorah..tp mmg smuanya salah anwar..sbb dia nk tawan sabah pru13 nnti..

    ReplyDelete
  21. org smua bukan sokong anwar tp sokong untuk tumbangkan puak2 musang berjanggut bermaharajalela..org nk tgk puak2 lain plk perintah negara..

    ReplyDelete
  22. Yang mati pertahan negara.....orang melayu.
    Cina/keling......mereka buat tak tahu.

    Umno...mana rakan cina mca/ keling mic kamu.
    Pas......mana rakan cina dap dan keling pkr

    ReplyDelete
  23. Balu Sultan Sulu Dakwa Ceroboh Sabah Hanya Drama

    Manila - Balu kepada Sultan Sulu, Mohd Mahakuttah Kiram percaya pertempuran yang sedang berlaku di Sabah hanya satu drama dan menegaskan ia bukan sebahagian perancangan mereka untuk mendapatkan kembali hak milik mereka.Bercakap kepada pemberita semalam, Puteri Maryam Kiram mendakwa yang dirinya juga pernah ditawar untuk menjadi sebahagian dari drama oleh pihak-pihak berkenaan satu ketika dahulu.“Saya yakin perkara ini hanya drama selepas saya pernah duduk sekali bersama mereka."Saya juga bersedia untuk berunding bagi menyelesaikan konflik ini dari terus berlanjutan.Penyelesaian bersama kedua-dua belah pihak dapat dicapai,” ujar beliau dipetik The Philippine Star.Maryam bagaimanapun tidak menjelaskan apa yang dimaksudkan sebagai "drama" tetapi mendakwa yang media turut memainkan peranan dalam mengada-adakan cerita.Beliau yang mendakwa mewakili Kesultanan Sulu berkata ahli keluarga diraja telah menubuhkan Yayasan Diraja Kesultanan Sulu.Maryam turut berharap dapat mengadakan perbincangan dengan pemimpin Malaysia.Beliau turut yakin yang kerajaan Malaysia mengamalkan sikap terbuka dan mampu menyelesaikan perkara ini secara baik. -SH

     macai2 yang buat demo di depan pejabat Tian Chua?Pergilah ke Manila buat demo terhadap Puteri

    ReplyDelete
    Replies
    1. DRAMA YANG DIRANCANG OLEH ANWAR UNTUK MEMBUNUH PEJUANG KITA.BEKAL DUIT & SENJATA DARI CIA. .ANWAR!!!HIV KAU NI!!!MATI BERAGAN MACAM ARIEL SHARON.

      Delete
    2. Woi suluk kaki temberang! Sejak bila ko ada kesultanan utk mentadbir Sabah?

      Bodoh tahap mahfuz bean ko nih!

      Kepada umat2 PR yg otak mcm bakas, tahukah anda apa itu Suruhanjaya Cobolt?

      Kalaupun si Kiram@Tiram busuk nih jadi sultan di Sabah tapi rakyat menolak, ko pikir ko jadi apa?... Jadi taik lah bro!!!

      Tarak ada hotak betulkeluarga Kiram nih!

      Delete
    3. Semangnya itu lah saat yang paling dinanti nantikan, saat malaikat maut cabut nyawa syaitan ini...tapi sebelum saat itu tiba, mudah2an dia dapat nasib yang sama seperti Ariel Sharon...hidup tak hidup, mati pun tidak... sama seperti nasib yang menimpa Firaun seperti yang tersebut dalam ALQuran. Baru penyokong penyokong akan sedar siapa Firaun sebenar diMalaysia ini!!!
      Allah dah ingatkan kita kuasa dan harta sebanyak mana sekali pun tidak akan dapat menyambung nyawa kita walaupun sesaat. Bila Allah utuskan malaikat maut that's it...goodbye. Kubur lah tempat tinggal kamu.

      Delete
  24. ..balu sekoq ni patot dijuburi anwar aljuburi baru dia tahu mulut dia serupa dgn lubong juboq dia.. taqbir!..

    ReplyDelete
  25. ..sandiwara terhebat bila aljuburi duduk atas wheelchair konon2nya sakit tulang belakang.. tapi dgn cinadol atas bawah depan belakang aljuburi tibai.. munapig sungguh haiwan yg bernama anwar aljuburi ni.. taqbir!..

    ReplyDelete
  26. Ini org Sabah cakap.

    Si Mat Jubo adalah org yg bagi IC sama suluk2 atau pilak2 pada awal 90an utk menumpaskan PBS! Tak payah puak2 setan PR nak nafikan. Aku bekas perwakilan UMNO!

    Utk pengetahuan anda semua, sifat2 utama org2 suluk ialah suka mendengki, raja perosak harta awam, kaki calar kereta, suka buat kacau, kaki pembohong dan byk melahirkan anak haram! Jadi, anda jgn heran kalau Mat Jubo support puak suluk nih! Perangai pun sama!

    Kepada sesiapa yg berperasaan sokongan rakyat Sabah kpd PR semakin byk selepas kes Lahad Datu nih, sila teruskan perasaan anda!

    Nanti kalu si Mat Jubo mo dtg Sabah, kami akan sediakan sulukdoll! baik punya kangkang bro!

    Kalau tidak pun, moga-moga mat Jubo boleh jadi sebahagian dari statistik penganas2 suluk yg termampos!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku cadang korang terbunuh kan dia...biar mayatnya bergelimpangan bersama dgn adik- beradik lanunnya...
      Mat liwat...percaturan kau salah...checkmated!!!!!

      Delete
    2. Aku tak heran klu dia terbunuh nanti krn rakyat sangat marah sekarang...aku khuatir umno pulak yg disalahkan....

      Delete
    3. kenapa kau di sebalik bayang wahai anonymous

      Delete
  27. WAHAI ORANG SULU..SEDAR LAH BAHAWA KALIAN TELAH DI GUNAKAN OLEH ANUAR IBRAHIM SEBAGAIMANA IA GUNAKAN SENTIMEN RAKYAT MALAYSIA.IA BERNAFSU TINGGI DARI SEGI FIZIKAL DAN MENTAL UTK MENJADI PM MALAYSIA. SEORANG MANUSIA NARCISSIC N SOSIOPATIK.. IA AKAN GUNAKAN SESIAPA SAHAJA UTK KEPUASAN NYE SENDIRI. ALLAH SUDAH MEMBERI KITA AKAL..FIKIRKAN LAH

    ReplyDelete
  28. Kalao Nuar Jubor, Kak Wan Jijik, Apek Lanchow Ah Chua, apek2 Cheebai Tokong Lim anak beranak, Ngeh, Nga dan Ngok serta pemimpin2 Fuckaton haramjadah yg kita semua tahu bacul dan pengecut, takde maruah, kalao masih ada telor dan kejantanan, pergi lah ke Lahad Datu. pergilah masuk ke kampong2 disana, kerana orang2 kampong sedia menanti kehadiran sekor2, mereka dgn parang, kapak, tombang, galah, kayu broti, akan beramai ramai berikan hamparan sampe lunyai pada tuboh badan anda. Itu lah menunjokkan betapa sayang mereka pada sekor2 ini. Datanglah jangan tak datang. Mana agaknya pemimpin2 Fuckaton ya, mana agaknya Nuar Jubor dan apek Lanchow Ah Chua cabut lari. Datang lah kalu berani? Rakyat di Lahad datu menantikan kehadiran mu.

    ReplyDelete
  29. Siapa kata saya terlibat.....you jangan tanya lagi berkaitan dengan perkara tu, nanti saya saman. Cuba you tengok video tu baik2...ia hanya satu igauan di siang hari, kalau dah jadi kenyataan mana saya tau. Mengapa tak tanya masa saya mengigau tu. Ish...Ish

    ReplyDelete
  30. Ini semua pm sama tun m kena jawab.. Jangan ulang la nanti saya saman... (uh lega boleh spin)

    ReplyDelete
  31. Bumi M'sia mmg tanah pendekar.. org2 sulu underestimate dgn kesabaran org M'sia.. Dari suku Kadazan, Iban di Sarawak dan Sabah sehinggalah keturunan Patani, Aceh dan Bugis di semenanjung Malaysia semuanya terkenal dgn keperwiraan hebat..

    ReplyDelete
  32. Anwar tidak terlibat dlm isu ini. Dia manusia suci. Kalu dia nk jolok bontot aku pun aku sanggup. Aku dah siap beli KY Jelly dah pon. Jgn kacau Anwar lg.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  33. kalau anda tanya kat org2 pkr. siapa manusia paling suci kat malaysia. jwbnya. anwar. tanya siapa yg xpernah berbohong dan memfitnah. jwbnya anwar. dan kalau anda tanya siapa paling maksum kat malaysia. jwbnya tetap anwar. kenapa agaknya mereka sampai buta akal sebegitu sekali. semua kejelikan negara mudah jdnya. dihumban kpd umno dan kerajaan. pelik dan maha pelik. xleh berfikir lansung ikut lojik akal. dulu kapal2 anwar penuh sarat dgn pengikut yg amat setia. rela masuk penjara kerana lakonan sivaji the bos anwar ibrahim. bermula dgn roslan kasim , ezam md nor gelaran sikotak. masuk penjara mempertahankan anuar. kemudian berbondong bondong pengikut anwar cabut bagai dirasuk . tinggallah siazmin. oleh itu apa nak heran sangat cam penyamar en mohamed sipenyamar ini. entah bercakap pun tidak pernah dgn anwar. cuma berbekalkan kebencian semata kpd kerajaan dan umno. itu modal sipenyamar ini...

    ReplyDelete
  34. Inlah bala musibah punca dari UMNO. Kerana kebodohan Hishamuddin, nyawa lapan anggota polis melayang silap taktik.

    Ni Najib dengan gaya ultra-patriotik melebihi PERKASA bangang hantar pulak 7 battalion anggota, jet Sukhov, heligun ships, briged mortar, APCs untuk mengejar lebih kurang 100+ askar Sulu. Agak malang mamak-mamak Sulu ini yang ada kad IC biru telah berjaya meyamar balik kedalam masyarakat Sabah.

    Silap haribulan, dia orang nilah yang memenuhi program Janji DiTepati UMNO atau program PERKASA mengkibar bendera PAS sambil pijak bendera DAP atau patung LGE!

    Bagi IC Biru mesti undi BN, nak tipu pilihanraya tengok gigit balik tangan tuan yang mengupah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rakan pkr aku yg berpaling tadah menyatakan dlm pgayr dah kosong dah...yg tinggal lanun2 upahan yg dibayar utk spin dlm blog2 pro bn...yg tak tahu latar belakang mat liwat dan yg blm bersunat zaman penipuan nya...yg dah bersunat pun...msh kulup lagi...bodoh
      Kpd cybertroopers bn...kita perangi mrk habis2an spt kita menyerang lanun2 yg dibawa oleh bapak lanun a.k.a bapak liwat a.k.a anwar bin kote bengkok berahi....
      Bakal waris sultan sulu di sabah...mati bogel kau mat liwat mcm yahudi zionis di palestine....

      Delete
    2. hahahahahahahahaha!
      wey, dulu itu Juboman bagi IC sama pilak2 pasal pilak2 hensem and jambu2 belaka...

      Salah UMNO jugak pasal masa tuh si Juboman dlm UMNO!

      Juboman... mana mo liwat lagi...

      hahahahahahahahaha!

      Delete
  35. Tanya sama Anwar kenapa PR goyang,nanti jawab Anwar sebab SULU kena goncang...denied denied denied...Anwar,Misuari,Kiram..denied denied denied..hahaha

    ReplyDelete
  36. KEPADA PEMIMPIN PR KHASNYA PAS DAN DAP
    INGAT...SEBAIK SAHAJA ANDA BERDIRI DI SEBELAH ANWAR BIN IBRAHIM A.K.A BAPAK LANUN SULU....RAKYAT AKAN ANGGAP ANDA TURUT BERSEKONGKOL MENJADI PENGKHIANAT NEGARA!!!!
    DAN JIKA ADA DIANTARA ANDA YG BERSUBAHAT DLM PENGKHIANATAN INI...DEMI SYURGA DAN NERAKA...BANTULAH TUMBANGKAN SETAN DURJANA INI....

    RAKYAT TANPA PARTI

    ReplyDelete
  37. FUCKATAN GO TO HELL. HATE TO SEE ALL YOUR DIRTY FACES.

    EVERYBODY WANT PEACE NOT WAR.













    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan bergaduh, kebenaraan akan terlihal dlm GE13.UMNO tetapkalah

      Delete
  38. nasib baik la kat malaysia ni ada anwar ibrahim pasal kalau jadi apa-apa mudarat atau musibah dia lah orangnya yang bertanggungjawab...nasib engkaulah anwar

    ReplyDelete
  39. Video ni nko kait kan Anwar dgn Sulu???.Wtf ,low class punya blog

    ReplyDelete
  40. Kita semua patut doakan NIK NAJIS mampus dan ULAR MAK pariah ini yang samdol lagi bahlol yang telah melabelkan orang UMNO kafir dan sekarang pulak Kominis adalah ULAR MAK haram Jadah yang kalau dia mampus jangan benarkan orang UMNO ziarah dia sal ziarah dia adalah haram sal dia anak haram jadah dan elok kita umat islam semua maki dia tiap tiap hari. Anwar punggok ini kalau berlakon NIK NAJIS akan percaya sal ular mak lagi samdol dan baghal lagi bodoh senang di tipu.

    ReplyDelete
  41. pas bersekongkol dengan dap dan anuar .sedarlah nak menjatuhkan negara atau mangamankan negara wahai pas .sejak anuar jadi pembangkang banyak rusuhan berlaku kononnye aman tapi memecahbelahkan kereta dan harta awam . adakah ini perhimpunan aman atau bersih disisi tuhan . begitu juga anuar yang bersekongkol dengan mnlf supaya menjatuhkan kerajaan di sabah . adakah ini digelar pemimpin atau tali barut . hari ini siapa penyokong anuar digelar lanun sulu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!