PANAS! BLOG PAKATAN HARAM MENGHINA ANGGOTA KESELAMATAN KITA!

Ini adalah blog Suara Pakatan Babi, korang tengoklah betapa kurang ajarnya Pakatan anak Haram ni, dah 8 anggota kita terkorban dan Pakatan masih dok kata benda ni Zalim la, membazir la, kalau kena kat abang adik depa baru depa tau gamaknya?

Apa nak jadi dengan Pakatan Haram kat negara ini ya? Makin lama makin melampau pulak aku tengok depa ni!

79 Responses to "PANAS! BLOG PAKATAN HARAM MENGHINA ANGGOTA KESELAMATAN KITA!"

  1. Anuar punya salahMarch 6, 2013 at 4:10 PM

    Toksah cakap banyak. Ini Anuar punya salah. Segera yang kesalahan yang berlaku di negeri ini adalah kesalahan Anuar. Semua Anuar punya salah. Anuar punya salah. Apa apa pun Anuar juga punya salah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang tengah musim panas di utara tanah air. Aku ingat ini semua Anwar punya pasallah, hujan elok2 tiba2 dah panas terik pulak...celaka punya Anwar semua yg jadi di negara ini adalah salah anwar!!!

      Delete
    2. Bhai 04.10...ANUAR yg mana lu cerita ni...?

      Delete
    3. TAKLAH SEMUA SALAH DIA TAPI YG CINA SEKOR LAHANAT KURANG AJAR TU SALAH DIA. TIANCHUA BABI NI NAK CARI PUBLISITI MURAH. DARIPADA DIA DUDUK MELAWAN POLIS KAT TENGAH JALAN APA KATA HANTAR DIA KE LAHAD DATU BIAR MAMPOS KENA KERJA DEKORG SULU.

      MANUSIA TAK TAU BERTERIMA KASIH ELOK DILETAK DI MEDAN PERTEMPURAN. BARU DIA TAU LANGIT NI TINGGI KE RENDAH. SAMA JUGA DGN PENCACAI YG MENYOKONG DIA.

      Delete
    4. bhai 4.10 dah nyanyuk lenyukk..komen pun sebiji macam bomoh siam nyanyuk yang ada kat kelantan..phewww..

      Delete
    5. Kepada bhai2 semua...jgn lh dilayan dgn komen yg mohamed serta jebat post kan.klu setakat komen seperti 'hit and run' biarkan je...takda sapa akan terpengaruh klu komen yg merapu 2-3ayat camtu...gelak dek pembaca adalah...fokas kepada apa yg lu org nk sampaikan...

      Berhujahlh secara berilmiah dan berfakta dan jgn ambik kira dgn sikap pihak lawan...
      Politik beb....camtu lah...jgn lu org pula kena mental tourture...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
  2. Pembangkang nie apa kerajaan buat semua x kena, tak betul, itu nak bangkang,ini nak bantai, dah tak da isu kot nak sebar, rugi ka, bazir ka bukan korang tanggung, asalkan tentera kita selamat sudah lah, sakit otak ka apa sampai semua benda nak pertikai!!!!tak cerdik langsung!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaha..nenek nurgayah pon terpedaya dgn taktik penyamaran cybertroopers umno..

      tengok2 la dkt link i bagi di bawah ye nenek nurgayah,, sedangkan parpu kiram pon lagikan terpedaya, inikan pula nenek nurgayah..wakakaka

      jebat..

      Delete
    2. Jebat...muncul lagi madu kak samsidar nie...threesome dgn bang non...hihihiiiii

      tuah

      Delete
    3. Sekarang tengah musim panas di utara tanah air. Aku ingat ini semua Anwar punya pasallah, hujan elok2 tiba2 dah panas terik pulak...celaka punya Anwar semua yg jadi di negara ini adalah salah Anwar!!!

      Delete
    4. Aq rasa mcm nk jentik telur anwar bg pecah

      Delete
    5. Caya la Kakbedah....belalai dia bule tahan gak tu Kakbedah....

      Delete
  3. bila lagi asset yang di beli nak dipakai.takan sebagai alat pertunjukan sahaja.ini lah masa nya ia perlu digunakan.

    apa apa pun keselamatan negara dan rakyat perlu diutamakan bukan penganas,penceroboh dan serupa dengan nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalu xpkai jd isu plak mcm kapal selam.. konon xberfungsi.. ni pencacai pmbangkang. bodoh mantul2

      Delete
    2. Dah nama pun perjuangan, pergi berjuang, dah tentulah guna pun jet pejuang!!!apa masalahnya, x nampak pun isu kat sini!!ka korang nak pikul, gendong, dukung mereka ke sana???

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. hai nenek nurgayah...ingatkan merajuk dah tadi..i tunggu u nak ajak karaoke ni.


      jebat

      Delete
    4. Anon 4:47 PM, hang dengan nenek pun jadi,

      Delete
    5. jadi lah dari takda,,nenenk ni sorang je rajin masuk blog parpu kiram...kak bedah dah merajuk.

      jebat

      Delete
    6. Oh ko rindu kat aku yer jebat..menanti nanti komen aku,memekik mekik. Memanggil manggil, menyeru nyeru, aku cuma post cmmen bila aku rasa pham, perlu dan bersesuaian sahaja, lgi satu aku x da bnyak masa nak mengadap komen komen x membina mcm komen puak pembangkang ni!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    7. hhhheiiii jebat...berani U sakat nana nurgaya.sekali lagi U ulang,I saman U....

      Delete
    8. Jebat.....abang non panggil cai...bersihkan jobor mu....nak meleleh dah nie

      Mat liwat a.k.a bapak lanun

      Delete
  4. belum mak bapak adik beradik sedara mara ko kna tembak dgn pengganas berani la kau ckp sume ni pembaziran.. kalu dh kna batang idong sendiri tau la ko melutut tgk langit tu tinggi ke rendah.. puighhh,manusia xsedar diuntung.. bagus kalo ko yg kna tembak ngan sulu.. bodoh!!

    ReplyDelete
  5. blog suara pakatan rakyat adalah blog puak Umno Harbi yg menyamar...puak Umno ni mmg celaka n suka tabur fitnah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKTIKAN!!!!

      Delete
    2. hamba telah buktikan..dah bagi link bawah, tempat parpu kiram cilok dan cuba spin...

      kalau rajin baca dan fikir, bukalah..kalau malas baca dan berfikir mcm ahli standard umno, takyah buka

      jebat

      Delete
    3. Jebat...tu link ke video besi madu ko jebat...mat liwat...

      tuah

      Delete
  6. Bersyukur la sikit kerana bukan kita yang berada di tempat mereka,bukan kita yang melalui situasi getir dan perit di sana???kenapa perlu banyak mempersoalkan??? Jika kita tak mampu membantu, jangn lah kita membebankan!! Ingat mereka ke sana dengan satu misi bahaya,bukan bersuka ria, ini soal perjuangan,hidup mati mereka allah yang tahu, sekurang kurangnya mereka telah membuktikan kesetiaan mereka pada negara. Bagaimana dengan kita yang tahu mengecam, membuat onar dan mempertikaikan setiap masa???sanggup kah kita buat seperti mereka??? Saya sendiri sebak dan menangis bila melihat tentera kita siap siaga ke sana, hanya doa mengiringi mereka agar pulang dengan selamat!!
    Hentikanlah pertikaian, kecaman dan politik kotor yang tak bermaruah ini!!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR marah sebab tak guna roket.. Kena naik roket baru diorg senyap.. Roket dah sampai ke bulan tapi ke Lahad Datu tak sampai-sampai lagi.. Opsss mata lebam tak berapa nak nampak..

      Delete
    2. Klu aku...aku tembak roket tu pada kote bengkok mat liwat tu...Biar dia mampus dgn lanun2 itu....

      Delete
    3. Klu aku...melayang kepalanya dan kepala butuhnya dgn parang ilang...

      The headhunter

      Delete
  7. hahaha..patut la ko di panggil parpu kiram..

    blog pro pembangkang dah lama dedah, tu blog cybertroper umno yg bingai..jelas sangat, baca pon dah tau..

    baca sini http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/03/penggunaan-jet-pejuang-satu.html...

    sah2 ko cilok dari blog anak sungai derhaka...hum..blogger cap ayam tu la lu parpu kiram..lain kali jgn la sampai kantoi..

    ala macam ko tak biasa bab menyamar ni kan tektik umno sampai kiamat..

    dlm tv, tak abis2 citer ahli pas masuk umno, padahal muka tu terang2 ahlu umno...maknanya umno umum keluar pas masuk umno..wakakakakaka..

    betul la bak dikata tun det, orang cerdiak tiada dalam umno..wakakaka

    jebat

    ReplyDelete
    Replies
    1. sampai bulleh balun juboQ tu, kira Cerdiak sangat la tu.

      Delete
    2. hahaah..masalah typo pon nak perbesar...ni la standard umno, gajah depan mata tak nampak..al maklumlah mata buta, otak beku..wakakakaka

      jebat

      Delete
    3. Jebat...ko tak nampak ker air mani madu ko atas lantai tu....?weka weka wei wei

      tuah

      Delete
    4. Kalau PR memerintah, jet pejuang akan digantikan dengan wau bulan je. Hehehe... bangang punya pembangkang. Baru main Counter Strike dengan Command & Conquer dah perasan macam jeneral.

      anakbochek.

      Delete
  8. anda org mana. kalau org kedah yg ikut blog ini tentu kenai chakplong. kami org kedah selalu main benda ini jd askar dan pengganas. lwn tembak dgn cakplong ini. eluk org2 pkr p lwn org sulu dgn senjata ini. nak ulas panjang pun buang masa je. apa pun persediaan dari segi ketenteraan . peralatan dll perlu ada. untuk kesiapsegaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak hamid,

      sila baca kat sini

      http://darisungaiderhaka.blogspot.com/2013/03/penggunaan-jet-pejuang-satu.html...

      parpu kiram main cilok pastu nak spin tapi sayangnya, kantoi

      jebat

      Delete
    2. tu pon kalau pak hamid rajin membaca dan berfikir la...standard ahli umno, memang malas membaca dan berfikir..

      apa yang keluar di papaer dan tv, percaya abis2 san..bila panggil lembu, marah...nak panggil ape lagi?

      jebat.

      Delete
    3. Abang jebat.

      Mak panggil balik makan ubat.
      Kan mak dah kata jangan gantung selipar
      kat telinga.jom balik.mak kata nanti dia bagi
      abang ding dang.


      Adik jebat.

      Delete
    4. hahahaha...takleh nak jawab ke? hahahahaha..ape kelas cybertrooper umno level budak tadika je ni..wakakakakaka


      jebat

      Delete
    5. Itu lah...abg kan sakit.Selalu lupa.
      Adik memang belajar kat tadika kemas tu.
      Tengok,baguskan tadika umno tu.
      Adik kecik lagi dah pandai surf internet.
      Alahh.. adik cakap banyak pun abang bukan
      faham..

      Delete
    6. Jebatttttttt....mak panggil balikkkkkk.....

      abang Jebat

      Delete
    7. Kesian aku dgn jebat...bergilir2 dgn abg non..assmin dan mat sabu berkongsi isteri dgn kak sham....weka weka wei wei

      tuah

      Delete
    8. Jgnlah ganggu jebat...belum sempat tggu giliran bersama kak sham dah kena suntut abg non...kesianlah dia..weka weka wei wei...

      tuah

      Delete
  9. nkorang cuba tengok dekat negara-negara lain tu asyik berperang je, ntah sampai bila nak selesai.

    ReplyDelete
  10. Sekurangnya blog parpukari gentlemen.
    Blog pakatan haram BACUL & SYOK SENDIRI. Tak bolih nak komen.
    A sal
    B ukan
    A nwar
    I brahim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika benar dia lah dalang nya, mengapa masih dibiar bebas begitu, tangkap & bunuh, tak guna simpan orang yang macam gitu....

      Delete
    2. Dh menteri kdn lembikkkk. nk buat xcamne

      Delete
  11. Kenapa lah kebahalolwan bloger umguk niorang ceta membazir kenapa kapal terbang tu datang dari kepala batas,kenapa tak guna kan yang kat labuan tu,cuba kamu tanya mamak kutty kertjuranan kamu itu membazir ke tidak lembu umguk yang terlebeh kebahalol hooiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebodohan ko cai tahap bodoh nak mampus....dulu beria2 mtk guna aset atm berbillion2...skrg komplen...bodoh nak mampuih...
      Cai...dlm malaysia dah ada dalang dan tak heran dalang pukimak akan bocorkan rahsia....bodoh babi kau cai...
      Klu dtg ke borneo....jgn pakai lambang mat liwat dalang bapak lanun....Rakyat borneo dah terlalu sakit hati dan sedih angkara pukimak bapak liwat kau.!!!!!

      Delete
  12. dalang sebenar isu ld adalah ufb.ufb telah melarikan pinoy kiram n bernikah di siam.kiram tak puas hati n hantar askar nak cari gundik dia yg didoggy oleh ufb...celaka punya ufb..dia sedap2 pancut..kita kena pg berperang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mungkin ada betulnya..ermmm..

      Delete
    2. Anon 5:36....butuh bapak kau...pukimak mak kau....INGAT...Waris2 simati dan rakyat tak akan lupa bapak lanun anwar bin ibrahim si peliwat babi tu yg bawak lanun2 tu ke sabah...
      MATI PUKIMAK KAU DAN BAPAK LANUN TU DI TANGAN TENTERA MALAYSIA...

      Delete
  13. Assalamualaikum wbt.

    Alhamdulillah kami diberi keizinanNya untuk mendirikan solat. Kami bukan mahu jawatan dalam parti, kami juga tidak mahukan setinggi-tinggi penghargaan dari anda semua.

    Sudah menjadi tanggungjawab kami untuk melindungi kesejahteraan rakyat Malaysia dari segala ancaman dari dalam negeri atau luar negara.

    Kami tidak kisah meninggalkan anak dan isteri jauh disemenanjung dalam kerisauan kerana keselamatan negara jauh lebih penting. Walaupun jauh disudut hati kami ada terpalit perasaan rindu pada keluarga, namun kami tepis perasaan itu sejauh-jauhnya..

    7 sahabat kami telah gugur di medan pertempuran. Ada juga segelintir rakyat yang mempercayai ini semua adalah sandiwara politik. Tidak mengapalah..Inilah sahaja yang mampu kami buat demi ikrar kami sebagai penjaga keselamatan negara..

    Andai kami gugur, doakan kami ditempatkan bersama pejuang2 syahid. Sesungguhnya keselamatan negara adalah tanggungjawab kami..keamanan sejagat matlamat kami

    *vat69 (salute)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami salute anda pewira bangsa....

      The headhunter

      Delete
    2. Yang mati orang melayu, orang keling / cina apa yang mereka buat?

      Delete
    3. Kami solute vat69 tp tak menteri kdn. Lembikkkkkk

      Delete
    4. Andai kami gugur, doakan kami ditempatkan bersama pejuang2 syahid. Sesungguhnya keselamatan negara adalah tanggungjawab kami..keamanan sejagat matlamat kami

      *vat69 (salute)

      MAHA SUCI ALLAH, DOA SAYA DAN SELURUH RAKYAT MALAYSIA SENTIASA MENGIRINGI PERJUANGAN KALIAN, SESUNGGUHNYA SYURGALAH TEMPATMU PARA SYUHADA..INGATLAH, APA YANG ALLAH JANJIKAN ITU SEMUANYA BENAR,SYURGA ITU JUGA BENAR..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  14. Jika anak anda digigit seekor nyamuk, bertin tin spray anda guna utk menghapuskannya bukanlah pembairan, ditakuti nyamuk aedes, nanti bawak penyakit yg lbh serius.

    ReplyDelete
  15. Suara Pakatan Rakyat tu blog geng2 UMNO.Sohai mau spin citer...

    ReplyDelete
  16. Ibarat rumah dimasukki pencuri yg bersenjatakan pisau dan tuan rumah ada senapang. Agak2 tuan rumah nak guna pisau juga nak halau pencuri itu atau akan guna senapang untuk terus tembak pencuri itu. Cer jawab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku jawab...senapang.!!Klu si jebat....gerenti jwpnya....kote bengkok...!!!weka weka wei wei

      tuah.

      Delete
  17. KPD PEMIMPIN PR DARI PAS DAN DAP...JIKA ANDA TAHU NIAT DAN RANCANGAN MAT LIWAT...SILA BOCORKAN.
    DEMI SYURGA DAN RAKYAT...RAKYAT AKAN BERI PGHARGAAN KPD ANDA..
    INGAT...JIKA INGIN BERSEKONGKOL JUGA...JGN BERDIRI DI SEBELAH MAT LIWAT..ANDA AKAN DICOP SBG LANUN2 SULU YG DIBAWA OLEH MAT LIWAT!!!!!

    ReplyDelete
  18. Ingat bagus sgt blog sungai derhaka tu..boleh baca .tp jgn dok percaya mcm puak2 pr tu.m

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baca boleh percaya jangan. Dari baca blog sungai derhaka baik layan Mona Gersang.

      anakbochek.

      Delete
  19. umno 24 jam menipu. Suara Pakatan adalah blog UMNO bukan pakatan punya blog. HANGPA INGAT RAKYAT BODO MACAM PENYOKONG HANGPA KA?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nie la dia pencacai pakatan harami yg x boleh terima hakikat yg blogger2 pakatan harami punyer kerja dah nk tuduh umno pulak bila menulis pakai otak bukan nyer pakai kepala lutut bodoh punyer pencacai.....yg bodoh orng mcm ko dan penyokong2 tegar pakatan harami....

      Delete
  20. Semalam Man Utd kalah. Ini semua kerja Anwar... Dia dah pakat dengan Alex Ferguson untuk malukan Najib sbb Najib memang sokong Man Utd. Tak guna punya Anwar, sampai Alex F pun kena rasuah dgn dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuaar Laknat memang dilahirkan sebagai dajjal kecil bagi menghsncurkan perpaduan ummah...Rupa mana annuar dan tiang chua bila disambar petir nanti majlis solat hajat utk hapuskan musuh negara sudah banyak dijalankan..

      Delete
  21. Sial punya pakatan klu ye pun gila politik benda2 yg melibatkan nyawa ni jgn lah campur adukkan dgn politik....dah ramsi pewira kits terkorban apa lg yg korang kata zalim.....tskkan kita nak diam tgg drg bunuh semua pewira kita lps tu br kita nak ambik tindakan

    ReplyDelete
  22. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  23. anwar yg mana nii...anuar aljuburi ka...bukan aku yg cakap...mat sabu yg cakap

    ReplyDelete
  24. Puak2 pakatan haram al-jubari laknatulllah dajall akhir zaman nie mmg ckup pndi spin crite.. smua diorg nk kte BN slah.. jnis rkyt xprnah b'syukur.. nie lah mlayu, dlm rmai2 bjiwa patriotik, msti ade pembelot negara t'selit celah, dr usaha nk bebaskn diri dr pnjjah smpilah ssdah mrdeka.. asal kena batang hdung sndri nk kta UMNO y provoke.. padahal trang2an dr dlu puak blogger karut marut nie dok skong pakatan kesyaitanan.. sdah la p'bacul y hnya thu bg jubur kt pak non chinadoll korg 2.. dh trang lg b'suluh fkta sahih dr philiphine, dr reuters.. bkti dh sepah2.. skrg nie nk kte ape? media philipine n reuters BN bayar..? bodh dungu sekor2.. xselidik hbis2, mcm rusa msok kg.. xde jalan klua, sondol habis kedai kuih org kg.. dh mmg fuckatan nie ske maen bontot. tlam 2 mka mcm bapak non pengkhianat negara, dlu nk bela nseb rkyt, smua tmakan kata pembelit ank buah mossad israel nie.. last2 jd msuh dlm slimut, m'porak perangdakan rkyat m'sia, skrg snang2 nk serahkan shabat kita Sabah y bjuang ntuk merdeka bersama kita dulu atas kesangapan tahap gila nk naek jd PM.. seteruk2 UMNO, teruk lg perangai bangsat puak2 pakatan nie.. aku xkn lpa puak mna y halalkn isu gna nma ALLAH dlm cramah bkn islam. aku xkn lpa.. babi biaDAP mne y perlekehkn rasullAllah.. DAP y bntah hkum hudud trang2 pn xde tndakan dr pas.. yela, kpentingan politik, asal mnang PRU13 semua halal, pihak y cba sdaya upaya m'bntu rkyt semua jd haram.. klu puak PAS nie mcm dlu, aku respec.. klu b'sekongkol ngn puak2 kafir harbi nie mcm skrg.. korg rse nk sokong k?? aku rse agama Allah jh lbh slamat di tgn UMNO dr puak2 PR y xprnh knal erti syukur ddk dbumi Malaysia.. korg sokong lah PR klu rse xsayng bontot, mnang nnt LGTB dibolehkn.. woi melayu y dangkal otak.. wider your knowledge lah.. jd bangsa b'ilmu, b'fikir pki akal, bkn pki nafsu juburi bawaan nuar chinadoll.. wasallam..

    Si_Puntum
    Selagi aku msih d'bumi bertuah ini, xkn ku redha pengkianat bangsa, agama dan negara m'jijakkan maruah M'sia.

    ReplyDelete
  25. Pukimak punya sial pakatan org tgh bermati matian selamatkan negara drg blh byk bunyi lg..mana pembangkang time2 mcm ni sekor pun aq tak nampak....kata mempertahankan islam pewira kita yg terkorban tu pun islam gak kenapa semua senyap tak malu ke...bila kerajaan bertindak krg nak byk bunyi plak...aq jentik telur sekor2 br tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. geng2 pakatan harami nie hanya berani bercakap jer ka bedah oi...tp x berani nk buat...dan geng2 pakatan harami nie hanya berani buat demo jalanan jer....

      Delete
    2. Nak harap hsji hadii dan nicky ajis jangan haraplah..telor dia orang dah kecut kerepot..kalau sentuh terus gugur...Anuar Brahim hatinya dah hitam sebab meliwat..
      Hanya BALA Allah yg belum turun pada PR ini..cai2 PR gunakakan sisa masa ini utk bertaubat nasuha..tq

      Delete
  26. Nyawa anggota tentera kita lebih mahal dari berpuluh2 buah jet. ingat nyawa boleh beli kat pasar ke

    ReplyDelete
  27. Assalamualaikum...
    takziah kpd kuarga pasukan keselamatan yg meninggal...
    haku cadangkan pd penggomen2 yg xsayang negara dan hormat pasukan keselamatan
    klo kna rompak/bala yg datang kowang setel jew senrik sendrik yew...klo dah popla sgt cer cari negara len yg mengalu alukan kedatangan kowang...kan ker m`sia dasat masat...cer gogel negara yg sama2 lama merdeka ngan kiter....
    awat ramei yg xdak keje ka...ramei malaih ada...nak duit xmo kejer melambak mcm kowang la.....ada akai seme letak kat kepala lutut....bodoh stupid..

    ReplyDelete
  28. jebat budiman lambat reply. saya bkn ahli umno atau mana2 parti, tp saya adalah bks pesara kerajaan. 33 tahun bersama kerajaan. berbagai kementerian, pernah bertugas dgn anwar dikkbs. sampai saat ini kami yg bertugas bersama anwar dulu maseh berhubungan. saya ank kelahiran permatang pauh tp dibesarkan dipendang kedah. jgn ingat saya jd pakturut seperti org2 pkr. semua perkara nk dipolitikan. kena btg hidung mula nk spin sana sini.jebat mungkin banyak ilmu. alhamdulilah bagus. tp gunakan ilmu itu untuk menyatukan umat yg satu bangsa satu agama dan satu kiblat. boleh jebat

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!