PANAS BERAPI! TIAN CHUA LARI LINTANG PUKANG BILA RAKYAT PENANG SERANG DIA!

Haa itu dia orang Penang dah mengamuk mgan Tian Chia cina komunis cibai tu! Lari lintang pulang si Tian Chua ikut jalan belakang untuk mak selamatkan diri dia!

Tahniah rakyat Pulau Pinang! Hangpa semua memang terbaik! Ajar sikit anak cina komunis tu! Sepatutnya kita kena ajar semua keturunan komunis macam ni!

Laporan dari Persatuan Muka buku Pulau Pinang!





























55 Responses to "PANAS BERAPI! TIAN CHUA LARI LINTANG PUKANG BILA RAKYAT PENANG SERANG DIA!"

  1. baguh baguh kasi ajek itu cina babi,mana di pe kita halau dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. budaya samseng = budaya UMNO. tak boleh dinafikan lagi. nak ajak debat sah2 akan kalah. macam ni je lah macai UMNO mampu buat.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. bersih bukan budaya samseng la la la la

      Tok Perak
      Nasionalis Malaya

      Delete
    3. Nama je Nasionalis Melayu tapi penyokong DAP komunis, maasih tak sedar lagi.

      Delete
    4. Melayu PAS & Melayu PKR memang pelik sunggoh. Sesama Islam sangat benci dengan DAP komunis & Chin Peng Komunis dijadikan saudara malah sangat sayang. Memang jenis buta tuli.

      Delete
    5. Melayu UMNO pelik sunggoh, sangat benci dengan Tian Chua tapi berjuta-juta hektar tanah rezab melayu telah diserahkan kepada cina dengan habuan duit yang tak seberapa... Lepas tu pulak, beratus ribu peluang perniagaan bernilai ratus ribu juta ringgit telah diberi kepada cina yang dilakonkan watak benci yang amat sangat mereka itu. Tapi kalau 10K nak lepas kat Melayu memang jenuh, sampai orang Melayu kena hadir ujian IQ komputer, ujian ketahanan perniagaan, padahal melayu yang tak bayar hutang bank dan melingkupkan peluang perniagaan yang kerajaan berikan hanyalah kroni umno bukan peniaga. Kalau peniaga tulen memang berjaya dalam berniaga... Haram jadah punya UMNO... Babi laknat atas UMNO...

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. pasal tanah bg cina dap kena tanya nik aziz mb kelantan dan khalid ibrahim mb selangor... kalau tanya cina dap mesti kata tak cukup ...

      Delete
    7. Bodoh betul, kalau kelantan bg tanah kat dap mana bukti? Kla ada bukti dah lama umnongok suruh polis tangkap. Hoi, malaun bodoh, modal dah basi. Org kampung ulu kalau ditipu umno aku tak heran, nie kau boleh tengok media alternatif lain pun boleh ditipu oleh umnongok.

      Delete
    8. Bhai 07.11 jgn le mudah sngt membodohkn org klu sndiri tak begitu cerdik...klu umno takda bukti dgn pemberian tanah tu....knp nik aziz tak prnh menafikan ttng isu ini... Bhai ini bukan jenayah mencuri ttp lbh kpd persoalan KENAPA...bhai selepas pr pegang selangor apa projek terbesar...??? Bukan ke kandang babi terbesar???itukh yg amat di idamkn oleh dap...bhai aku takut yg dimaksudkn babi tu luorg melayu pas dan pkr...bhai isu disini ialah tian chua,adakh lu rasa tindakan tian chua betul dan benar???

      Delete
    9. En Mohamed Nasionalis Melayu yang keciwa tak dapat projek kerajaan. Melayu subsidi

      Delete
    10. lathifa koya tak malu ke nak defend tian chua? tak ada maruah diri punya betina sial.

      Delete
    11. I think MUHAMMAH TIPU ni bukan melayu. Dia ni cina sepet makan babi. Semoga Allah pulangkan 'sumpah laknat' pada dia seperti si celaka Bala. Amin

      Delete
    12. Masih mlalut lg si khawarij Mohamed. org tua kata klu ckp siang pandang2 skit. sblum mghentam org pegi siasat dulu kt negeri2 pkatan syaitan siapakah yg mbolot projek2 keluaran dr krajaan negeri. Apakah org2 UMNO yg dpt.?? Tgk dikelantan wakil2 rkyat pas brebut2 projek utk mngkayakn diri sampai bgado2 sesama sendiri contoh antra husam musa dn mnntu n.ajis arif fhmi dn byk lg yg kaya. Bgtu juga di slngor malah lebih truk lg dimana projek tk wujud tp peruntukan habis disapu bersih dgn hnya mmbeli invois kosong. penang kedah pn sama berebut mgaut kkayaan. ramai pmimpin pakatan syaitan dr atas smpai bwh sume pnyamun yg da kaya raya da.. pegi siasat harta yg dimiliki oleh bini serta adik bradik dia org. Ini nama khawarij anjing2 neraka bila tang mereka sume halal tp tang org lain sume haram blaka. Lebih baik pegi tarbiahkn gaytua alsyirik yg mbenarkn bible alsyirik mgunakn kalimah ALLAH SWT yg mnurut imam mekah bhwa sesiapa yg brsetuju maka tlah mnsyirikkn ALLAH SWT..

      Delete
  2. pi terjun titi la,,,mna mau larii,nk pi lahad datu ka,,hahahaha

    ReplyDelete
  3. woiii... mana unit amal pas.. mu kalau mati mempertahankan cina ni, mu dapat mati syahid.. bodoh punya unit amal pas, itu pun tak tau ka..

    ReplyDelete
    Replies
    1. unit amal pas pis pus tengah berjaga kat kondo ampang jgn bagi sesapa pasang kamera...........WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA KA KA KA

      Delete
    2. last sekali polis yang tin chua gigit juga yang jaga dia..... unit amal pas pi tengok orang jual maajun patani

      Delete
    3. Melayu UMNO pelik sunggoh, sangat benci dengan Tian Chua tapi berjuta-juta hektar tanah rezab melayu telah diserahkan kepada cina dengan habuan duit yang tak seberapa... Lepas tu pulak, beratus ribu peluang perniagaan bernilai ratus ribu juta ringgit telah diberi kepada cina yang dilakonkan watak benci yang amat sangat mereka itu. Tapi kalau 10K nak lepas kat Melayu memang jenuh, sampai orang Melayu kena hadir ujian IQ komputer, ujian ketahanan perniagaan, padahal melayu yang tak bayar hutang bank dan melingkupkan peluang perniagaan yang kerajaan berikan hanyalah kroni umno bukan peniaga. Kalau peniaga tulen memang berjaya dalam berniaga... Haram jadah punya UMNO... Babi laknat atas UMNO...

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. En. Mohamed palsu....apa komen tuan dgn tersebarnya video lucah pasangan gay tua yg dikatakan anwar bin ibrahim yg tersebar 1dunia sekarang!?Sila bagi pdpt yg jujur...

      Delete
    5. Bhai momed munafik melayu...yg bodoh dan haram jadah tu LU...apakah pr sekarang terlalu bagus...melayu tiba2 mnjadi kaya raya...cina dap terus serahkan harta dan peluang bisnes kepada melayu... Klu dah munafik...ckp hnya utk menipu dan berdusta...sesungguhnya bhai lu mmng menepati manusia MUNAFIK..

      Delete
    6. DS (DAJJAL SIAL) AL ANWAR DITURUTI OLEH ANAKNYA NURUL YAKJUJ MEMPERSENDA HAL AGAMA APA CERITA " MOMED" MUNAFIK.

      MOMED JUST ONE OF MALAY CULPRIT AND LOOSER... MARUAHNYA MCM LUBANG TAIK

      Delete
  4. apa ker bodoh la pulak Polis buat benteng tak bagi orang Penang pijak cinapek lahanat kasi mampos...........itulah padahnya bila PAS dah jadi kaldai DAP...........si sepet dah mula naik toncang tahap gila babi............

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAHNIAH - LEPAS NI RAJA LIWAT - SETAN MELAYU DURJANA PADA BANGSA - BAGUS BAGUS AJAR ANAK KIT SIAL

      Delete
  5. kemana tiang ni pergi rakyat serbu jer biar lari kencing dlm suar jer..org mcm nii patut di ajar supaya jangan biaDAP

    ReplyDelete
  6. Sial punya PR tulisan cina lebih besar dari tulisan kebangsaan kat banner tu...

    ReplyDelete
  7. bangun semua...tunjukkan pada depa kita masih waras..bukan politik songsang cam depa...tiada lg semangat patriotik dlm diri...depa sudah tiada jati diri sbgai rakyat m'sia....depa ingat m'sia ini bapak diorg punya....ajarin mereka bahwa politik songsang yg melampau yg dibawa oleh mereka akn ada penghujungnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu UMNO pelik sunggoh, sangat benci dengan Tian Chua tapi berjuta-juta hektar tanah rezab melayu telah diserahkan kepada cina dengan habuan duit yang tak seberapa... Lepas tu pulak, beratus ribu peluang perniagaan bernilai ratus ribu juta ringgit telah diberi kepada cina yang dilakonkan watak benci yang amat sangat mereka itu. Tapi kalau 10K nak lepas kat Melayu memang jenuh, sampai orang Melayu kena hadir ujian IQ komputer, ujian ketahanan perniagaan, padahal melayu yang tak bayar hutang bank dan melingkupkan peluang perniagaan yang kerajaan berikan hanyalah kroni umno bukan peniaga. Kalau peniaga tulen memang berjaya dalam berniaga... Haram jadah punya UMNO... Babi laknat atas UMNO...

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Bhai momed munafik melayu dah takda idea utk terus menjadi munafik yg paling hina dan bangsat???

      Delete
    3. MOMED 3.08 kitul berlidah melayu.. yg bermaruah senilai lubang taik

      Delete
    4. MOMED 3.08 kitul berlidah melayu.. yg bermaruah senilai lubang taik

      Delete
  8. bangun bangsaku bangun......!!!!!! jgn tidor lg.....!!!!!

    ReplyDelete
  9. teruskan hambat cina ni walau dimana dia pergi. dia tak akan berani terjun bangunan, sebab kalau terjun bangunan rasanya tak cukup jari penyokongnya nak tunjuk pada rakyat malaysia sebab dok perambatnya.

    ReplyDelete
  10. kita tengok cukup mulut tak dia gigit telinga orang ramai yg membantahnya?

    ReplyDelete
  11. Lepas ni si tian chua yg tak sedar diri ni akan buat statement polis-polis yg buat "benteng" itu pun konspirasi poitik jugak !

    ReplyDelete
  12. Hahahaha hambat babi gila ni sampai tercirit ke mana pergi!

    ReplyDelete
  13. Melayu UMNO pelik sunggoh, sangat benci dengan Tian Chua tapi berjuta-juta hektar tanah rezab melayu telah diserahkan kepada cina dengan habuan duit yang tak seberapa... Lepas tu pulak, beratus ribu peluang perniagaan bernilai ratus ribu juta ringgit telah diberi kepada cina yang dilakonkan watak benci yang amat sangat mereka itu. Tapi kalau 10K nak lepas kat Melayu memang jenuh, sampai orang Melayu kena hadir ujian IQ komputer, ujian ketahanan perniagaan, padahal melayu yang tak bayar hutang bank dan melingkupkan peluang perniagaan yang kerajaan berikan hanyalah kroni umno bukan peniaga. Kalau peniaga tulen memang berjaya dalam berniaga... Haram jadah punya UMNO... Babi laknat atas UMNO...

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habis yang PAS bagi pada DAP tu tak apalah. Bodoh punya komen. Yang tak boleh diterima orang Melayu apabila kalimah Allah dijual. Kau tengok apa jadi pada Selangor? Tanah Melayu Dato Keramat.dijual pada pendatang cina Singapura dan cina-cina yang sewaktu dengannya. Inilah Melayu yang seangkatan dengan Anwar pantat depan mata tak nampak tapi jubur dekat lahad datu nampak.

      Delete
    2. MOMED 8.46 kitul berlidah melayu berulang2 post statement bodohnya sama spt icon nya DS ( DAJJAL SIAL) AL ANWAR yg berulang2 menjolok Dan mencari peluang lubang taik.

      WTMF

      Delete
    3. Kerana terlalu angin dan berang dngn UMNO, En Mohamed terpaksa bertindak bodoh dengan menghantar komen bodoh sombong semata mata ingin menghilangkan tekanan kemarahan dalam dirinya..tindakan beliau ini bukan sahaja tak bermoral malah tanpa beliau sedari, beliau telah membuka ruang kepada orang ramai untuk menghentam tindakan bangang ini, beliau juga dikatakan hampir menjadi biul akibat terlalu banyak berfikir dan memerah otak bagi memfitnah dan memburukkan kerajaan.oleh itu, orang ramai dinasihatkan agar berhati2 dan tidak terpengaruh dengan fitnah beliau..KELDAIAN DAILY

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. BANYAK KE DAPAT HABUAN DARI KAFIR LAHANAT NI MAT. DULU KAU DAN MAK BAPAK KAU HIDUP CINA TANGGUNG KE. PATUTLAH MENJILAT MCM NAK RAK. TAPI MAT INGAT SATU PERKARA YA. KAU TU ORG ISLAM KAN. KAU SANGGUP SEKONGKOL DGN KAPIR LAKNAT UTK TENTANG UMNO ORG MELAYU. KAU TAK BERHATI PERUT. APA YG KAU TUDUH UMNO TU KAU ADA BUKTI KE. YG AKU DGR RAMAI DARI PENERIMA RASUAH NI BUKAN ORG UMNO TAPI ORG PASS PKRR DAPP TAPI KERJA DGN KERAJAAN. MEREKA NI GELOJOH. TAK SOKONG KERAJAAN TAPI MAKAN RASUAH. LPS TU BURUKKAN KERAJAAN. TAPI JGN RISAU MAT RAMAI ORG DAH TAU ORG NI SEBENARNYA BUKAN ORG UMNO. CUMA KERJA KERAJAAN SAJA. MENGULAR PUN BOLIH TAHAN. MEROSAKKAN NAMA UMNO. TAPI ALLAH MAHA MENGETAHUI. TUNGGU SAJA BALASANNYA YA MAT!!!.

      Delete
  14. Salam perjuangan..mohon tuan pautkan blog saya disini.http://metromalaya.blogspot.com/.blog tuan saya sudah pautkan.t.kasih

    ReplyDelete
  15. Sabahkini harus disiasat Polis kerana memasukkan gambar yg diedit, kelihatan Shafie Afdal sedang beramah mesra dgn Sultan Esmail Kiram, saudara Agbimuddin Kiram. Tgk betul2 kalau itu adalah gambar edit...hahahaha:

    http://sabahkini.net/index.php?option=com_content&view=article&id=18068%3Aapa-peranan-shafie-apdal-dalam-ops-daulat&catid=40%3Alaporan-khas&Itemid=49

    ReplyDelete
  16. Kalau lu turun jb tian, mampus lu gua baling taik...cibai pynya cina pukimak...

    ReplyDelete
  17. pengalaman aku dalam cywar, kalau guna nama Melayu tapi kutuk Melayu tu sebenarnya sepet lahanat tak sedar diri........manusia macam ni patut muat kapal hantar balik beijing

    ReplyDelete
  18. Kelakuan yang boleh kita anticipate daripada mana mana penyokong pakatan mcm 'mohamed nasionalis melayu'. Depa depa ni sokong pakatan sebab benci orang, bukan sebab suka pakatan pon. bila benci sangat..tu yg dah x boleh pikir waras. .. asyik dok ulang posting benda sama.

    Taktik depa-depa ni...

    Mula-mula depa kutuk najib umno rosmah mcm mcm lagi,
    Lepas tu bila kena balaih balik....depa dah x dak modai (sebab kena sebijik !!....haha) mula la depa posting benda sama mcm mamat sekor ni...layan marah sendiri.

    Brader...x payah tengok benda lain laaa...tanya diri sendiri bab kalimah Allah...nak sokong lagi? kalau nak keadilan utk orang lain...buat keadilan untuk diri sendiri dan agama dulu.


    Bab tian chua ni....dah la pelekeh polis dan atm, kata sandiwara mcm-mcm lagi, yg protect hang mcm kat dalam gambor tu sapa?? kalau polis pon hang kata sandiwara sebab apa hang terima depa protect hang?? pi laa pakai pak guard bangla nepal !!

    StormTrooperMalaysia

    ReplyDelete
  19. yg jual tanah & projek tu pasti ke tu org kerajaan, atau org kerja kerajaan. soal tu terjwb bila kita pergi rum mereka. lihat bendera apa yg dia org ni tampal kt dpn rum. check kontracter jg, dpt projek kerajaan, tp bendera warna warni depan rum. nampak sgt virus pembangkang telah menyerap dlm kerajaan & seperti biasa, kerajaan tak berapa nk nampak ttg hal ini. bila ada yg complain, kerajaan itu, ini...pekerja kerajaan ini senyum buat tak tahu....

    ReplyDelete
  20. Tau plak pukimak punya tongsang ni takut ye....masa nak ckp bkn main lg berani skrg kecut telur ye pukimak...klu aq jumpa cina babi ni aq jenyik telur dia sampai mampus

    ReplyDelete
  21. Bg pendapat aku lah kan kita tak boleh lps kan tian chua ni mcm tu je..sbb dia menghina pewira kita yg berkorban utk negara tau....negara yg dia sendiri pun ddk...apa hak dia nak hina org yg dah xde..ingat benda2 mati ni blh bawak main ke....aku harap dia akan kena tindakkan undang2 dgn sewajarnye

    ReplyDelete
  22. DULU MASA BRITISH PERINTAH NEGAR KITA ORG MELAYU DISURUH DUDUK DIKAMPONG DIAM2. ORG CINA DUDUK DIBANDAR DN BUAT MCM2 PERNIAGAAN. ORG INDIA DISURUH KERJA ESTATE. KALAU MELAYU NAK BELI APA PUN MESTI BELI DGN CINA. LAMA2 CINA JADI KAYA.

    UMNO NAMPAK PERBEZAAN INI LANTAS MEMANGGIL PARA CENDIAKAWANNYA BERFIKIR BAGAIMANA HENDAK MERAPATKAN JURANG TARAP HIDUP. CINA SUDAH JADI TERLALU KAYA DAN ORG MELAYU MAKIN DIHIMPIT KEMESKINAN. DULU SUSAH NAK NAMPAK MELAYU SENANG. NAK ADA KERETA LAGILAH. CINA SAJA YG BERGAYA.

    FIKIR PUNYA FIKIR MAKA TIMBULLAH DASAR EKONOMI BARU. DLM DASAR INI BANYAK DI PERKENALKAN MCM MELAYU MESTI DIBANTU MELALUI BERMCM2 BADAN CONTOH FELDA FELCRA MARA DAN PELAJAR MELAYU MESTI DIBANTU. YG PANDAI SIKIT DIBERI BIASISWA SUPAYA BOLIH MELANJUTKAN PELAJARAN KEPERINGKAT LBH TINGGI. UITM DILAHIRKAN KHAS UTK ANAK BUMIPUTERA YG MANA TELAH MELAHIRKAN RAMAI PROFESSIONAL.

    SIAPA YG MELAKUKAN INISIATIF INI. UMNO LAH YA MAT. BUKAN CINAA PUJAAAN KAU. CINAA YG TELAH MERACUNI FIKIRAN KAU TAU. UMNO TELAH BERJAYA MERAPATKAN JURANG INI. ATAS DASAR EKONOMI BARU INILAH MAK BAPAK AKU DAN KAU HIDUP SENANG. KALAU IKUTKAN PASS KAU FIKIR DIA ORG BLH FIKIR KE TAHAP NI. TU YG DUK PERINTAH KELANTAN LBH 20 TAHUN ADA PEMIKIR DIA FIKIR MCMANA NAK MAJUKAN KELANTAN. TAKDA MAT.

    JADI MAT DAH MCM2 UMNO BUAT NAK BANTU ORG MELAYU TAPI ORG MCM KAU INILAH YG TONGGONG YG SENANG NAK DIBELI CINNA YG MEROSAKKAN NEGARA. JGNLAH NAK SALAHKAN UMNO. DULU ORG MELAYU PUNYALAH SUSAH SAMPAI KELUARGA MATI PUN TAKDA DUIT NAK BELI KAIN KAPAN TAU. DTGLAH ORG UMNO YG BERDUIT SIKIT NI MENOLONG. KAU PATUT FIKIR BALIK MAT. CUBA TANYA MAK BAPAK TOK NENEK KAU. TAK TAULAH KALAU MEREKA PUN MCM KAU DAN KAUM2 MACAI PASS PAKRR YG LAIN. JADI BELAJARLAH BERTERIM KASIH DGN UMNO. KALAU TIDAK KERANA TARAF PEMIKIRAN
    CENDIAKAWAN UMNO KAU MASIH DUDUK DIKAMPUNG HISAP ROKOK KERING LAGI. TAK MERASA PAKAI KERETA DAN HIDUP MEWAH MCKSEKARANG.

    ReplyDelete
  23. Selalu sgt nampak encik mohammed dlm blog nie... Pada pandangan aku ialah mangkuk tersebut bukan la org melayu.. Tugas dia ialah melaga²kan org melayu... Semaikan kebencian terhadap sesama melayu... Memecahbelahkan org² melayu... (Berdasarkan dari komen mangkuk tuh yg berat kepada org cina)

    Itu cara dia.. Oleh itu disarankan segala komen dia, diabaikan... Jgn balas komen dia...

    ~aku amz klang~

    ReplyDelete
  24. Pastikan tiada tempat yg selamat untuk Tian chua di bumi malaysia ini

    ReplyDelete
  25. apa pun..tahniah PDRM...tugas dijalankan tanpa mengira tempat dan masa...keamanan dan keselamatan awam harus diutamakan...buktikan pada mereka...anda bukan anjing kerajaan...tetapi "anjing" yg menjaga keamanan dan keselamatan negara!!!

    ReplyDelete
  26. Kenapa byk yg komen Anonymous ... cuba bubuh nama sebenar...baru la anak Jantan (bak kata mail Upin Ipin)

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!