PANAS BERAPI! PAKATAN KANTOI FITNAH NAJIB - TIAN CHUA PASTI BUNUH DIRI BILA BACA NI

Sial tak sial puak Pakatan ni, korang tengok la macamana depa menipu tentang gambar Najib dengan keturunan Kiram ni! Nasib baik la Paper Waris dapat dedahkan benda ni, KLIK SINI

26 Responses to "PANAS BERAPI! PAKATAN KANTOI FITNAH NAJIB - TIAN CHUA PASTI BUNUH DIRI BILA BACA NI"

  1. dalang sebenar isu ld adalah ufb.ufb telah melarikan pinoy kiram n bernikah di siam.kiram tak puas hati n hantar askar nak cari gundik dia yg didoggy oleh ufb...celaka punya ufb..dia sedap2 pancut..kita kena pg berperang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak lawak pun 'pak lawak'...
      Kat dunia mmg lancar menfitnah...kat akhirat siap2 lah woiii....

      Delete
    2. Okay la UFB kahwin PINOY dari Ustaz Badrul tibai bini orang

      Delete
    3. UFB nikah dulu baru tibai PINOY itu x berdosa, tapi Ustaz Badrul tibai dulu BINI oRANG kemudian dah malu baru nikah itu DOSA BESAR,,lawak bodoh pecacai PR itu..hahahaha

      Delete
    4. tepat sekali!!!

      Delete
    5. Lebih baik daripada si O_Sart Badigol mantat Bini Orang dan Mat Sabu Babi suka Cium Bau Nonok Bni Kawan!!

      Delete
  2. Sebab tu dah 55 tahun merdka pakatan haprak ajaran pork nik tak menang2. Kenapa? Pasal fitnah2 yang macam ni lah!

    ReplyDelete
  3. Pic yang pertama tu tak pasti samada telah diedit ataupun original tetapi saya berpendapat bahawa:

    'orang yang berbaju biru adalah dari 2 gambar yang berlainan, atau dalam ertikata lain, gambar ke dua tidak di'superimpose' ke gambar pertama'.

    Saya amat mengharapkan penafian yang lebih baik dari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hello bro ko belajar lah editing dlm Photoshop study study dulu baru komen, kalu x faham editing gambo jgn komen nanti org ketawakan ko...
      Tgk gambo aje dah tu, x payah nak suruh nak nafi2,,org PR aje yg suka tabur fitnah dan menipu..cukuplah tu....

      Delete
    2. Sekali pandang pun kita akan nampak, 2 gambar ni adalah gambar yang berbeza! Walaupun saya tidak berparti dan buat masa ini lebih cenderung kepada kerajaan, bukan bermakna saya akan toleransi dengan spin semacam ini. Mungkin saja DS Najib bertemu Kiram yang berbaju biru dalam majlis keramaian yang dihadirinya, dimana Kiram juga merupakan salah seorang tetamu. Kalau diteliti semula, wanita bertudung biru dalam gambar kanan kelihatan seperti Raja Perempuan Perlis (ketika itu mungkin Raja permaisuri Agong).

      Delete
  4. najib bodoh yg banyak makan nasi kangkang rosmah sepatutnya suruh mamak pukimak yg beri ic biru tu berdiri di barisan depan menentang suluk. suluk dapat rasa yg bn akan kalah pru13. lebih baik mereka bertindak sesuatu sebelum terlambat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni jenis jenis pukimak yg menghalalkan Babi dan Betzinah!!

      Delete
    2. Bhai...sekurang2nya dua watak yg lu meroyan tu pm...lu pula hmmm

      Delete
    3. akidah+moral+pemikiran lebih cantekkk bila seiring,barulah hala tuju kita tercapai, matlamat kita berjaya!!!membaca komen ko nie, membuatkan aku terpikir, apa yang ko cuba sampaikan??apa motif ko beri komen tak berasas macam nie??dari kronologi pertama kes pencerobohan, sampai lah sekarang, tah habis habis isu ic, ko tak muak ka??atau ko masih tak mendapat jawapan yang boleh memuaskan hati ko??sudah sudahlah,kita tunggu saja PRU13, lihat siapa sebenarnya akan jahanam!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  5. Pencacai PR ini kalu nak menipu pun pada2 la, kata nk pilihanraya Bersih, kerja fitnah dan menipu dia org berterusan memang lah jenis manusia yg tak bermoral PR ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah PR ini parti penipu kerana kerjanya hanya main kotor penakut beraninya hanya merosakan orang lain harap rakyat malaysia menolak parti PR jangan biarkan negara ini diperintah oleh orang yang kurang ajar seperti sebilangan pemimpin PR ini takut nanti negara ini kucar kacir yang susahnya nanti rakyat oleh itu sesal dahulu pendapatan sesal kemudian tidak berguna.

      Delete
  6. kasiannn tak habis2 menipu lepas tu kantoi.. dah kantoi nak tegakan kote bengkok spin kut lain plak..
    muhahhahaaaaa... lu memang sial la pr

    ReplyDelete
  7. http://www.facebook.com/pages/Esmail-D-Kiram-ll/117934531594666?id=117934531594666&sk=photos_stream <---mungkin ini kebenaran perjanjian yang dituntut oleh sulu..

    ReplyDelete
  8. Masa REFORBASI dulu semasa Tian Chua duduk didepan trak FRU sepatutnya dia dilanggar saja....kononnya nak jadi hero la ptui....!!!!! PENGKHIANAT

    ReplyDelete
  9. Tian Chua bukan pengkhianat api Kominis pukimak haram jadah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...PR memang byk simpan kominis, DAP paling ramai, PAS ada tiga ekor, PR - ketua dia tu kepala kominis....

      Delete
    2. Gambar kat majlis kenduri kawin pun nak buat super impose konon..saper2 yang percaya bodoh .. dasar kerja anak haram jadah ..

      Delete
  10. U Ulang, I Saman U!

    Reaksi sama seperti isu Omega sebelum ni.

    ReplyDelete
  11. Pukimak betul dan kepala hotak la PR ni...Byak jawatan kosong bersepah kat malaysia tapi puak pukimak PR ni tak mau kerja berat !!

    Last2 pilih kerja paling senang buat superimpose gambar ....Haiya ni mcm ka ?

    Cai2 PR macmana nak superimpose kote bengkok ? Ko mesti tau punya...

    Kah kah kah kah kah kah kah....

    Anti Sulu

    ReplyDelete
  12. macai umno je kaki buat gambo super impoose.. orang buta it lu bole la tipu. skali tgok pun tau dua2 tu gambar lain2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. gambar sama lah... lighting pun sama... dia cuma naikkan contrast sikit je

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!