PANAS BERAPI! KISAH SEBENAR DISEBALIK 'KONA BARING' BAPAK SAIFUL!

Nak tahu cerita penuh? KLIK SINI

32 Responses to "PANAS BERAPI! KISAH SEBENAR DISEBALIK 'KONA BARING' BAPAK SAIFUL!"

  1. Pukimak punya bpk blh plak termkn dgn duit peliwat babi tu....mmg sial lah binatang pun tau sayangkan anak...nampak sgt dia telah dibeli oleh pukimak punya anwar tu...klu aq jumpa lah bpk dia ni aq jentik telur dia sampai telur dia melwtop

    ReplyDelete
    Replies
    1. lepas telur meletup suruh mat liwat kutip masukkan dalam tin milo

      Delete
  2. Klu dia kata anak dia tipu kenapa masa saiful dakwa amwar n masa saiful angkat sumpah tu dia ddk sekali...kenapa baru skrg ni dia nk kata yg saiful ni tipu...nampak sgt lah anwar dah sogok dia duit...murahan punya org tua

    ReplyDelete
  3. Memang lyk si azlan tu digelar bpk ayam nyah yg cari kmewahan dgn mkn hasil lendir anak lelaki sendri. Lps ni boleh la jd ejen tetap si bapok tua al syirik gantikn nallakarupan utk supply lelaki lembut utk ditonggeng oleh si bapok tua al syirik

    ReplyDelete
  4. bapak dia mata duitan....

    ReplyDelete
  5. Ada juga bapa macam ni atas muka bumi .....

    ReplyDelete
  6. Laki Kak Bedah JandaMarch 11, 2013 at 1:07 PM

    Punca PRU dilewatkan kerana Najib Tak Yakin Diri Sendiri

    Dr Dr Hatta Ramli

    KUALA LUMPUR: Tidak yakin dengan segala transformasi yang dilakukan menyebabkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berlengah-lengah memanggil pilihan raya umum.

    Jika dilihat pada hujah yang diberikan beliau sebelum ini, iaitu untuk menyelesaikan Bajet 2013, jelas kelihatan beliau tidak yakin rakyat menyokong Barisan Nasional (BN) biarpun segala bantuan dilimpahkan selama ini.

    Namun, menurut Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat, Dr. Hatta Mohd Ramli, pilihan raya ini tidak diukur dengan bajet, sebaliknya prestasi beliau selama ini sebagai perdana menteri.

    "Kalau hendak tunggu bajet 2013 selesai, memang lebih panjanglah (tunggu pilihan raya). Sebab lepas dari itu ada pula bajet 2014. Siapa perintah nanti, masih boleh teruskan bajet 2013 yang sudah diluluskan itu," tegas beliau kepada Harakahdaily, hari ini.

    Tambah Dr. Hatta, Najib sepatutnya boleh membubarkan parlimen lebih awal lagi sekiranya beliau yakin apa yang dilakukan selama ini benar-benar dapat menarik perhatian rakyat.

    Sayangnya, kata Hatta Najib tidak berani berpegang kepada prestasi beliau sendiri selama empat tahun ini, sebliknya bergantung kepada bajet 2013 dan pemberian 'one-off' kepada rakyat muktahir ini.

    "Di mana-mana, beliau berkata yakin boleh memperoleh majoriti dua pertiga. Namun hingga kini tarikh pilihan raya terus menjadi teka-teki rakyat Malaysia," kata beliau.

    Mengulas lanjut, Dr Hatta berkata Najib mungkin mencuba untuk membawa sejauh mungkin tarikh pilihan raya, namun percaya jika beliau tiada jalan lain, kemungkinan Najib akan membubarkan parlimen dalam tempoh terdekat.

    "Najib mungkin akan heret lebih jauh lagi tarikh pilihan raya, walaupun sudah lebih mandat yang diberi rakyat sejak Mac 2008. Tapi, saya percaya, jika beliau tiada pilihan lain, mungkin esok beliau umum bubar parlimen," kata beliau.



    Read more: http://biaqpila.blogspot.com/2013/03/tak-yakin-prestasi-diri-punca-najib.html#ixzz2NCkdJQ9F

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ke bhai...sapa dr hatta tu...

      Delete
    2. Ntah sapa ha hatta tu x kenal pun

      Delete
    3. Hatta ni ada interview Najib ke....setakat persepsi saja tak cukup....cai2 yang selalu komen kat sini pun bole buat....

      Delete
    4. Hattaik ini keturunan beruk yg berjambang agaknya..jgn heran kalau cakap macam TAIK sebab itu aje yg dia pandai..

      Delete
    5. Nmpak sgt kbodohan para cai pkatan syaitan dn pmimpinya dlm mbngkitkn isu pmbubaran parlimen yg jelas amat dangkal skli utk diprbesarkn. Jika bnar para cai brsama pmimpin pkatan syaitan mrasa parti mereka kuat serta hebat maka bubarknlah dulu DUN di penang slngor kedah serta kelantan dn x pyh la nk mlalut sakan kt sini. Pergi tnya dulu pmimpin pakatan khawarij al syirik knape x dibubarkn DUN di negeri yg dikuasai sblum buat lwk bodoh thp gaban nk mprtikaikn najib.

      Delete
    6. Najib n geng dah tau la permainan nuaq aljuburi . . Tupasal dia tak mau bubar awal pasal isu lahad datu . . . So yg takut tu bukan najib tapi anuar n geng bodoh binggai yu yg meroyan lg lama lagi mampus dia org. . Tu pasal la suh cepat bubar . . Hahahah taktik zaman tok kaduk la lu dr. .

      Delete
  7. Laki Kak Bedah JandaMarch 11, 2013 at 1:12 PM

    MANA HILANG 'TANDA' DI DAHI SEPOL ?


    Ingat tak dulu waktu mula mula fitnah liwat, Saiful Bukhari ke sana ke mari dengan dahi bertanda. Kononnya dia seorang yang rajin bersolat tahajjud dan sujud kepada Allah SWT.

    Tujuannya adalah untuk memberi gambaran kononnya dia adalah seorang yang kuat beribadat dan beramal soleh. Ia untuk memudahkan dia menyebar fitnah dan dusta berkaitan Dato Seri Anwar Ibrahim.

    Walaupun Tulang Besi yakin tanda di dahi itu tidak lebih dari make up semata-mata. Semalam agaknya tergesa2 si Saiful buat kerja terlupa nak make-up dahi dia kot.

    Harapannya apabila orang lihat dahi nya yang bertanda itu, maka orang ramai akan lupa berkaitan dengan fakta kes.

    Misalnya, ramai orang tidak sedar yang sehingga hari ini TIADA SATU RAKAMAN CCTV wujud untuk membuktikan Saiful masuk ke apartment di mana kejadian liwat itu dikatakan berlaku. Yang ada hanyalah gambar Saiful keluar dari lif sahaja. Ertinya, tiada bukti Saiful masuk ke dalam apartment tersebut. Kalau dia tak masuk, macamana kejadian liwat berlaku?

    ReplyDelete
    Replies
    1. bhai juragan, dah habis modal nak jawap ke... terkena kat batang hidung tu...

      Delete
    2. Semua persoalan engko tu banyak menjurus kepada unsur teknikal. Terlalu remeh sangat. Persoalan yang sepaturnya engko tanya ialah sejauhmana suspek bersungguh-sungguh mempertahankan maruah dirinya. Sama ada secara bersumpah laknat, ujian poligraf, sukarela menyerahkan dna dan bersedia untuk disoalbalas dalam kandang saksi.

      Delete
    3. Tulang Besi, Biaqpila Milo suam, Greenbox dsb Ilmuan terpilihyg bebal & dicucuk hidung DAPigs..gaya2 mcm nak berjihad..tengok2 HJ Hadhi sendiri lagi takut Babi bdari Allah..mcm mana nak pegang kerajaan..

      last sekali bekas2 PAS mengamok kat KOMTAR..

      Dulu dah kena lempang LGE sekali..pengawal LGE pun Melayu Islam..silap2 mati kena Gantong pulak LGE ni..dah tau Negara ISlam tak halang makan Babi..lagi kecoh2 mcm babi tonyok buat apa???

      Delete
    4. lol.... Macam ni hang pi ambik paper undang-undang. Belajar bab prosedur perundangan. Belajar bab pembuktian dan banyak lagi. Lagi bila dah dapat ijazah hang ambil pulak sijil amalan guaman. Dalam 3-4 tahun (mungkin lebih) hang datang balik kat post ni. Baca laporan kes Anwar tu (Laporan bertulis dari Mahkamah). Buatlah pandangan dengan ilmu yang hang dah dapat tu. Buat pandangan bukan sebagai peguam bertauliah tetapi sebagai seorang Islam yang dah ada ilmu perundangan. Di buat secara sucihati tanpa prejudis. Jika anda buat pandangan sebagai peguam dunia anda dan pandangan kamu hanya Black and white sahaja. Maka pandangan seorang peguam akan berkata Prosedur ambil DNA tak betul maka Anwar tak bersalahlah. Tetapi sebagai Muslim kita kena kira elemen-elemen lain juga. Ok ?

      Salah satu yang kita kena ambil kira ialah seperti di bawah.
      Anwar dalam kes Liwat II enggan masuk ke kandang tertuduh dan mengambil sumpah dan memberi keterangan secara bersumpah. Dah lah angkat sumpah junjung Quran tak mahu, angkat sumpah dalam Mahkamah pun tak mau. (Guna Quran juga angkat sumpah dalam Mahkamah)

      Dengan kata lain Anwar tidak pernah membela diri dia dengan lidah dia sendiri dalam mahkamah hari tu. Beliau menggunakan kecuaian dan kesilapan Pendakwa membentangkan bukti.Yang mana kita boleh ragu-ragu juga sebab Salah seorang pendakwa kanan dari team pendakwa terus masuk geng Anwar lepas habis kes ni selepas dia bersara.

      Anwar tidak bersalah? Ya tidak bersalah jika kita lihat sebagai Peguam. Sebagai Muslim - entahlah ada keraguan yang kuat jika di lihat dalam perjalanan kes ini. Dengan tangguh-tangguhnya. Dengan enggan bagi DNA nye. Dengan dia tidak membela dengan lidah dia sendirinye. Dengan Pendakwa sendiri pun kita boleh ragu-ragu.

      Maka sebagai Muslim kita sarankanlah Anwar tutup cerita. Angkatlah sumpah junjung Quran kat Masjid. Habis cerita. Mudahkan?

      Delete
    5. habis nak percaya peguam ke atau nak percaya auta palat kou tu...

      Delete
    6. cai, eloknya ko berhenti bawak citer dongeng kat sini. Pergi la join unit amal tin milo PAS.

      Delete
    7. bab-bab Auta sakit, memaki hamun, rasanya Nuar mmg pakar. & Nik Ajis hanya membantu aje..

      sebab itu lah aje kepandaian yg dia ada (yg difuctuakan halal siasi) selain menyanyi & berjoget.

      Delete
    8. Bhai...aku ketawa,bukan sbb takda modal.. Cuma aku rasa lucu...kekadang komen yg dihantar terlalu islamik...smpi tanda di dahi di jadikn isu...bhai ada ke saiful pernh keluarkn statement yg lu org kena percaya ckp dia berdasarkn imej dia...lebih baik dia berpakaian seperti pemimpin pas yg sama dgn wali...

      Aku tak faham...adakah tanda di dahi maka jujurlah dia dgn ceritanya...maknanya didlm pas..imej luaran cukup utk menutup aib dalaman atau kedangkalan pemikiran.. Patutlh ada org boleh jual org dgn imej..
      Fikirlah bhai...aku hnya ketawa utk komen aku sbb ada sbbnya...klu takda modal baik aku lnsung tak post...

      Whatever bhai...aku amat tertarik dgn komen atau hujah bhai TALHAH...bhai lu terbaeek...wlupun ada yg cuba sanggah tp tk menjadi kudis langsung pada hujah lu..
      Aku harap malaikat maut atau mamed nasionalis mmpu membidas hujah bhai TALHAH...thank bro ur comment very fantastic...

      Delete
    9. Bhai, ayat terakhir TALHAH x boleh pakai bhai... klu pun nuar buat sumpah bodoh macan saipol tu.. lu orang sama jugak bhai... sama sekali tidak akan percayakan nuar tu...pastinye lu orang kona baring ikut jalan lain pulak.. itu ceritanye bhai..

      Delete
    10. Prlukah dahi hitam x hitam dibngkitkn? Inilah bentuk mentaliti para cai pakatan syaitan dlm mbngkitkn satu isu yg nmpk jelas kbodohan dn kekampungan bila da khabisan modal. Malu la..

      Delete
    11. sumpah seranah kamu tu x kemana bhai, menunjukan kebodohan kamu jugak... yang pasti puak2 umno ni dah tahu bahawa umno akan tumbang dlm PRU13 ni.. bukti yang jelas najib benar2 x yakin untuk bubarkan parliment...

      Delete
    12. Jika rasa hebat bubarkn saja dun2 dinegeri yg diperintah puak2 kamu dn jgn la mbanggangkn diri mlalut kt sini. Pergi mlalak kt gaytua al syirik suruh bubarkn dun dinegri pr.

      Delete
    13. Bhai 03.52 lu sedar tak yg sumpah bodoh yg lu ckp tu dibuat atas nama Allah bhai...lu tahu ke siapa Allah tu...bhai sumpah tu bukan atas nama anwar ke,nama bapak dia ke atau atas mama lu...percaya atau tak itu isu lain..yg penting dia menyerah kebenaran itu kepada penciptaNya...

      Bhai 04.36...sumpah seranah??? Bhai stkt tak bubarkn parlimen dah dijadikn aras penunjuk yg umno akan jatuh...bodohnya lu pnya analisa politik...hahaha klu pr yg perintah,2 tahun sekali pru,sbb nk tunjuk kuat...hahaha..sabar bhai pru pasti dtg...

      Delete
    14. Sumpah RM 2 ringgit bekas penculik Bala yg dianggap mengikut Syarak oleh Niknajis..

      sekarang Bala dah dah kena Bala sakit jantung. menurut sumber dia dulu diarahkan berhenti dari Polis kerana ada kes.

      Delete
    15. Tanda kat dahi hahaha mmg la dah hilang tu tanda kotor bukan tanda sembahyang. . Ni bahlol punya ikutan pas . . Ape nabi ade cakap ke tanda kat dahi tu kira kuat ibadah la yek. . Meh aku tenyeh lu punya kepala kat dinding ade tanda lg. Cepat dan hitam . . Banggang piang

      Delete
  8. Wow....mat liwat tu dah taraf wali cai.!!!!!Mcm mana dna mat liwat yg trbukti ada dlm jobor si saiful?????Datang sendiri ker? I WANT TO FUCK U!!!!!Kata2 yg menjadi trauma kpd mangsa dan pelaku berlagak suci walaupun msh melakukan aksi seks dan sempat dirakam utk tatapan dunia.....KOTE BENGKOK..KOTE BENGKOK!!!
    Ada jugak mangkuk ayun membela bapak lanun nie...ptuiihhh!!!

    ReplyDelete
  9. Ini mcm org memang manyak kat mukabumi..ari ni dia Singa sok tukar jadik Monyet..boleh tukar2 mcm tukar baju...kalau dia dok dlm PKR pun,sok lusa kalau dia tak dapat apa dia nak,dia tukar parti layen..apa nak heran..PKR amik orang baguslah...lama2 lingkup...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!