PANAS BERAPI! KHALID GAGAP KETAWA KETIKA MENYAMBUT ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DI LAHAD DATU!

Ini gambar diambil semasa ketibaan anggota polis tang terkorban di Lahad Datu pagi tadi. Korang tengok la dikala semua sedih dia boleh ketawa!?

Bangsat betul orang PKR ni!

140 Responses to "PANAS BERAPI! KHALID GAGAP KETAWA KETIKA MENYAMBUT ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DI LAHAD DATU!"

  1. Khalid memang kaki gelak, aku pernah keje dgn dia di Sime Darby dulu aku tau la.... Dulu masa Mahadey pecat dia dari Sime Darby pun dia gelak walhal kalau geng macai umno dihilangkan punca pendapatan mesti teriak kaw2 punya sebab bagi macai umno duit tu lebih penting dari agama. Lepas tu, masa umno dok fitnah Kerajaan PR Selangor (pengundi tau semua tu kencing jer), Khalid gelak jer. Khalid memang kaki gelak. Setakat buat muka serius, tak senyum, buat garang, buat ala2 samseng taik kucing tapi berjuta2 hektar tanah rezab melayu hilang tu apa celaka haram jadahnya?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni cakap pasal tanah melayu hilang
      langsung tak nak berlapik....mampus kau
      nanti kena sumpah pok nik tua yg dok
      beri tanah ke cina dapig.
      Bahalol bernanahlah kau ni.Jaga la sikit
      air muka org tua tu.

      Delete
    2. Bhai...org yg suka gelak dgn org yg gila gelak adalah dua perkara yg berbeda wlupun bendanya hampir sama...lu pasti berjawatan besar didlm sime darby kerana lu seperti rapat dgn kha kha khalid...ada org gelak kerana lucu...ada yg gelak kerana cover gundah dihati...ada yg gelak sbb org lain gelak...ada yg gelak sbb suka2 dan ada yg gelak sbb takda sebab..agak2 lu idola lu dlm kategori mana ya bhai..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
    4. Cuba tengok betul2.. Dia tgh menangis meraong2 sampai bka mulut...berbaik sangka..he he

      Delete
    5. pandai kau berkata ye anon 7.22 pm kalau pasal khalid ini, kenapa perlu kita bersangka baik sedangkan kita semua tahu dia perosak negara kita. ada ke patut gelak pergi ke pengebumian org, mmg dah hilang akal khalid ini, kafir pun tahu hormat pada sesuatu upacara.

      Delete
    6. ko nak gelak sampai guling ka, sampai terpelanting ka,sampai tersandar ka,sampai kejang urat pipi ka,atau gelak sampai putus urat tengkok sekalipun tak dak sapa kesah, tak dak sapa nak heran, tapi sebagai manusia, tengok la sama tempat, keadaan dan situasi, takkan itu pun tak boleh nak pikir, dah kalau suka gelak sangat, p tanjung rambutan, gelak ja kat sana, sapa pun tak pertikai dahhh!!!!faham ka??

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    7. wei anon 4.50pm.. lu nak menipu pun agak-agak la. Khalid gagap dulu keje dgn PNB lepas tu jadi boss Guthrie. Lu keja dgn Sime Darby dulu dgn hantu raya dia kot. Tak pun lu ni memang jenis anak luar nikah... suka buat cerita menipu saja. Ptuii!

      Delete
    8. Anon 4:50...klu ahli kluarga ko mati jgn jemput babi gagap nie...Nanti ko panas hati dia dtg dgn muka lawak dan gelaknya...

      Delete
    9. Khalid kentut kot bro. You salah report

      Delete
    10. woi bangang, ko cerita tanah org melayu yg hilang tu kt keramat ke? bukan ke biawak mb yg kuat ketawa tu yg dh buat silap mata kasi hilang? ko ni dah la bodoh, bengap mukarrab la pulak. pasir bnyk hilang ko tak nk cerita? duit peruntukan pusat utk repair dan buat jalan kt selangor hilang ko tak nak cerita?

      Delete
    11. PENTING UNTUK DIHEBAHKAN, DI BAWAH INI TERDAPAT SEEKOR KELDAI PENYAMAR TELAH MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA, NAMPAKNYA SELEPAS EN MOHAMAD, KELDAI INI BERMINAT MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA PULA, HARAP JANGAN ADA YANG TERKELIRU,TERTIPU DAN TERPENGARUH DENGAN KOMEN YANG BUKAN SAYA..HARAP MAHLUM.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya







      Delete
    12. PENTING UNTUK DIHEBAHKAN, DI BAWAH INI TERDAPAT SEEKOR KELDAI PENYAMAR TELAH MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA, NAMPAKNYA SELEPAS EN MOHAMAD, KELDAI INI BERMINAT MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA PULA, HARAP JANGAN ADA YANG TERKELIRU,TERTIPU DAN TERPENGARUH DENGAN KOMEN YANG BUKAN SAYA..HARAP MAkLUM.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    13. bhai Nana nurgaya.. lu dgn nama lu bole pegi mam***.. orang sibuk berperang nak pertahankan negara dia sibuk nama kena curik!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    14. Eh yang ko melalak nie kenapa? Ko ke keldai tue???org len memang sibuk berperang, tp ko sibuk maki hamun org!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    15. Hanya jauhari mengenal manikamMarch 6, 2013 at 1:03 AM

      Berperang la kite di atas jln yg benar sahabat ku sekalian....ape kata kite berdoa untuk anggota kesalamatan kite di sane yg sdg bertungkus lumus meletakkn nyawa mereke di hujung senjata tu kn lg baik...ketepikn soal politik ni buat sementare waktu...dyorg gadai nyawa kite gadai pe????Al-Fatihah buat mereka yg terkorban disane....Amin

      Delete
    16. Anonymous gua nk tgk klu mak bapak lu mati die dtg n gelak2.... ape lu rase? mesti lu happy sbb lu kamcing n kamjat ngn die...


























      Delete
  2. Tanah rizab yg banyk kena jual tu kt mne? Yg aku tau kat kelantan, kedah,selangor....kan ke negeri2 tu pktn haram yh perentah. Mcan ko juge lah haram jadah.

    ReplyDelete
  3. Bofoh betul macai umno. Fitnah dikata benar, yg benar dikata fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Lu pula bangang dan bebal bila fitnah dikata benar,yg benar dikata fitnah

      Delete
    2. apa yang fitnah.. cuba la buktikan... bukan tau sebut fitnah tapi otak kosong.. kosong.. kosong

      Delete
    3. BN CAKAP GUNA FAKTA NON TAPI KAU CAKAP GUNA OTAK YG LETAK DIBONTOT. FAHAM. SEBAB TU PUAK KAU SUKA CAKAP MERAPU. BACALAH DAN CARILAH FAKTA BUKAN MAIN DENGAR2 SAJA.

      Delete
  4. Nak wat macamana lagi, kan dalam PR banyak jenis penyakit seperti mereng, gagap, gila seks, gila bini orang, gila lubang taik, gila pangkat, gila harta, gila publisiti, gila jawatan PM, gila pasir, gila rembat duit kerajaan, gila balak, gila kerusi dan banyakkkkkkkkkkkk lagi penyakit gila...

    Penyakit gila ni boleh diubati selepas pakatan haramjadah PR tumbang dalam PRU 13.

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehe adoi hai kelakar la. Walau bagaimanapon kita doakan semoga arwah2 masok ke syurga firdaus. Ameen.

      Delete
    2. HANAFI VALE.FIRE!!K.O.PR!!!
      Ada lagi terlupa tulis nie, meh saya sambung lagi sikit bagi lengkap!
      penyakit gila berdebat, gila demonstrasi jalanan, dan gila putar belit, terbaru gila nak jadi PM..

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  5. Kepada babi gelak...abang mat liwat ko tu yg jadi dalang kpd lanun sulu tu..Aku tak mtk lain lah...klu korang msh manusia dan ada agama...pegi mtk maaf dgn keluarga mangsa.Bukannya gembira gelak pada pejuang negara yg terkorban.
    Kpd babi pencacai pr...nilai lah balik bapak liwat korang tu...klu negara dia boleh liwat...tak heran korang akan menerima nasib yg sama spt pejuang kita yg terkorban....Semuanya demi nafsu sikote bengkoknya....

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak lu kena liwat ngan nuar ker. Lah kesian nye, memang nak mampus nuar peliwat nie.

      Delete
    2. Jgn guna nuar bro....guna yg rakyat sedia maklum...mat liwat..peliwat tua..aljuburi...anugay...etc

      Delete
  6. anuar mana? tak nampak pun?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar pergi dengan filipina doll,azmin pulak srdang bg srikandi Pkr aiskrim

      Delete
  7. Mesti la Khalid ketawa, kerana Anwar bagitau umpan anak ikan SULU dah mengena.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 5:49pm....anak ikan sulu tak bodoh macam kau.....so jangan bimbang!

      Delete
    2. Betul..yg bodohnyer anuar yg pegi menghasut kesultanan sulu..mana mau lari..cirit lah jawabnyer

      Delete
  8. khalid gagap pakai macam nak pergi kenduri kawin jer ziarah orang mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ketawa besar kerana yang mati tu kedua-duanya Melayu, beragama Islam, bukan orang Selangor/Ijok ( anak Kelantan diperantauan), bukan anak beranak dia, yang penting mati semasa mempertahankan kedaulatan agama, bangsa dan negara.

      Dia akan menangis dan pakai baju hitam kain guni, meratap hina jika yang mati itu adalah golongan LGE/Ronnie, atau anak beranak Elizabeth Wong, dan mati dalam keadaan sedang mengsonglap/mengkhianati agama,bangsa dan negara... menjalankan tugas yang diarahkan oleh penasihat ekonomi RM1nya.

      Delete
  9. Kalau macam tu,cuba adik beradik dia mati.pastu pasukan keselamatan gelak .apa dia rasa?

    ReplyDelete
  10. adalah information dari kalangan pegawai polis yg berada di sekeliling dia yg bagi tau keadaan sebenar.itu yg dia senyum tu bukannya gelak.kau ada ke dekat situ semasa kejadian..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu ada kat mana...lu yg mana satu? Oh camtu senyum kha kha khalid ya... Besornya senyuman kha kha khalid... Tp org lain serius je...mnkin info tu serius utk org lain...utk kha kha khalid je lucu.. Dunia..dunia lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Anon 6:14PM,Selama aku hidup tak pernah lagi la aku tengok orang senyum ternganga macam nie, dah la ternganga, luas pulak tue, senyum ka macam tue????ko nak komen tue agak agak lah sikit,ingat semua orang buta ka!!heran la ko nie senyum ngan gelak pun tak boleh beza lagi!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. Hahaha sorang lagi mangkuk pkr kena hayun dgn juragan....cayalah bro

      Delete
    4. Sebab apa kau memilih umnu? Kami memilih umnu sebab tulah sembahan bapak kami sebelum kami, itu juga senbahan datuk kami sebelum bapak kami. Kahhh kahhh kahhhh akai tarak akai taik. Hidup kami dan mati kami semata mata nak jatuhkan Anwar kahhh kahhhh kahhhhhh.

      Delete
    5. Klu mat liwat tu bukan pelakon bogel yg jadi dalang...mgkin kami tak kutuk dia...
      Mgkin klu kluarga korang yg mati...baru ko berhenti ketawa....

      Delete
  11. Penceroboh tu kalau dia dah kena penangan ibrahim ali / hassan ali, baru dia tahu langit tu tnggi ke rendah..P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penceroboh tu tak tahu apa2...sidalang puaka tu patut mati sama..

      Delete
  12. Sekeping gambar cerita seribu ayat? Kalau VCD lagi hebatlah!

    ReplyDelete
  13. Gugur mempertahan keamanan, ketenteraman, kesejahteraan negara, melindungi keselamatan rakyat, mentaati ulil amri, insyaAllah syahid ! Punya kedudukan yg tinggi di sisi Allah swt insyaAllah. Tidak ramai yg terpilih. Khalid Bin Al Walid juga tidak. Cuma bg keluarga yg ditinggalkan tentulah sedih terpisah dgn yg tersayang, moga diberi ketabahan dan kesabaran agar redha dgn taqdir Allah swt ini. Beramallah dgn amalan yg soleh, insyaAllah akan dipertemukan semula nanti di Akhirat "...dan masukkanlah mrk ke dlm syurga yg Engkau janjikan utk mrk, bersama sama org org yg soleh dr bapa bapa mrk, pasangan pasangan mrk dan anak anak mrk. Sesungguhnya Engkaulah yg Maha Perkasa lg Maha Bijaksana." Al Mukmin 8 ...petikan doa malaikat yg mengitari 'Arash Allah swt utk org org beriman lg soleh.
    Penentang pemerintah yg sah, dipanggil bughat, matinya mati maksiat. Mudah mudahan saja Allah swt memberi pengampunan di atas kealpaan, kesilapan dan kejahilan mrk. Dan yg masih hidup seharusnya mengambil pelajaran. "... Dan tiadalah yg dapat mengambil pelajaran kecuali org org yg mempunyai pintu (hati)" Ali Imran 7.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik. Thanks Xpas.

      Delete
    2. Kalau menentang pemerintah maksiat pulak amacam? Lu betul bodo, patut minta doa agar Allah bukakan mata lu biar nampak kebenaran.

      Salam Gelombang Blue

      Nana Nurgayah

      Delete
    3. Mcm pelakon bogel video besi?

      Delete
    4. Hanya jauhari mengenal manikamMarch 6, 2013 at 1:17 AM

      Ape la ko ni.org bg fakta ko maki org bodo.rasional la skit bro....Mcm mne parti lu nk maju sdgkn bhs lu gunakn mcm ni...Contohi la tauladan yg sedia ade...Nabi Muhammad SWT sendiri pun walau di maki di herdik malahan di baling batu dn n**** pun xmelawan...bahkan Baginda tersenyum ttp tenang dan sabar walaupun diuji seteruk tu..semata2 kerana Allah..pikir2 kn la sahabat...

      Delete
  14. Tu la celeko Mahathir punya kerja la, suka sangat nak bagi IC kat orang pilipin..Puiiiiiii Madey kutty.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...klu dah ada ic..dia tak kata mendarat dan menceroboh..tun m lbh tahu tngungjawap dia sebagai pm..lu yg bukan pm tp nk bodohkn pm... pi sambung belajar lagi...

      Delete
    2. tu la ko....nak komen tak pakai otak..last2 kena lik peluru juragan. Elok ko p sekolah lik..

      Delete
    3. Yg bagi IC bukanya Mahadey tapi PM Anuar Al Juburi..Dia suda spin cerita..

      Delete
    4. Hehehe kan kan kan dah kena dgn juragan. Hang pi belajaq lagi leh lawan dgn tun m. Hahaha. Pray for the deceased. It was a sad day yesterday. Arrahman Arrahim.

      Delete
    5. biasalah anwar al juburi ini kan suka spin cite punya org, anwar yg bagi ic tapi tuduh tun m pulak. biasalah sikap anwar mana pernah mengaku salah.

      Delete
    6. Bodohnya macai pr tu..klu ada ic..takdenya polis suruh dia balik filipin..kah kah kah

      Delete
    7. Bodoh betul macai macai umno. Sampai keluar tvtigasuku rtm bagai pasal kes lahad datu nie kerana anuar. umnu nie takut giler sana anuAr pasal apa, tuduh jadi ejen yahudi, ejen kominih, ejen amarika, ejen cina dan sekarang ejen sulu pulak dah. Aku nak bg tau macai macai semua, kau boleh bodOhkan org sekali tapi tak boleh berkali kali. Pemimpin umnu hidup dah jauh dari
      rakyat tak mcm zaman Tun Hussein Onn ke
      bawah. Zaman mahathir zaman duit dan kuasa. Umnu dah penuh dgn benda benda nie sampai setiap org x nak lepas darinya. Yg kesian macai macai mcm yg dln nie, dapat sikit sokong bagai nak rak mcm kaldai.


      En Mohamad
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. YANG PALING BANGANG DAN HINA "EN. MOHAMAD -nasionalis melayu" PENYAMAR NI!! (7.40 AM)

      MUNGKIN BEDOL NI SALAH SEORANG YG BERPOTENSI MELEMPANG ATAU MEMUKUL EMAK/BAPAK NYA SPT MEREKA2 YG DILAPURKAN DIAKHBAR..DAN BEDOL NI BERPOTENSI MENJADI DERHAKA KERANA NAMANYA SPT ORG MELAYU..TIDAK SPT NAMA MAT SALLEH ATAU CINA JADAH!!

      ATAU......MAK BAPAK DIA PUN SAMA SAHAJA...

      Delete
    9. Kau lagi "super bijak" identiti dah kapish. Pakai org lain punya. Malu la lebih lagi. Allah tidak buta maaahh. Nanti terkehel jari kamu ketika sedang menyamar. Tah2 kamu juga menyamar sebagai polis dan buruk2kan integriti penyelamat. Klau kamu boleh buat kerja gini tidak mengejutkan apa lagi yg sudah kamu lakukan berpura2 jadi org lain.

      Delete
    10. JGN MAIN CKP JE. CUBA KAU CHECK BERAPA RAMAI DLM KELUARGA KAU KERJA DGN LEBUH RAYA DGN PROTON DGN PETRONAS DGN MCM2 TEMPAT YG TUN DAH CREATEKAN UTK ORG MELAYU. YG KAU MARAH MELALAK2 MCM ANJING NI KENAPA. CUBA CERITA APA MASALAH NYA. APA KERAJAAN DAH BUAT DGN KELUARGA KAU. ADA YG KENA BUNUH ATAU KENA ROGOL KE. TANAH MAK BAPAK KAU KENA RAMPASKE. KAU DUDUK BAWAH JAMBATAN KE. APA YG KAI MARAH SSGT DGN BN. JGN MAIN DENGAN DARI MULUT KE MULUT KAU PERCAYA HABIS. MEREKA YG BECERITA TU MUNGKIN LAGI JAHAT DARI ORG UMNO. TAPI KAU PERCAYA. SETAN MMG SENANG NAK PENGARUH ORG MCM KAU NI. DUDUK DAN FIKIRLAH DGN MATANG. JGN IKUT SETAN2.

      Delete
  15. Orang-orang dalam PKR memang mempunyai tahap keimanan dan keseimbangan mental yang tinggi. Itulah sebabnya mereka sentiasa ceria dan riang. Omputeh cakap "To Laugh At Danger" adalan kualiti yang harus ada pada pemimpin-pemimpin unggul. Tahniah Dato Khalid. Tahniah.

    Anda kebanggaan kami.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg ramai kt tanjung rambutan dgn tampoi tu pun mesti org pr tahap tegar.. Mental tahap tinggi macam yg lu ckp.. 'TO LAUGH AT ANYTIME..ANYWHERE.. ANY SITUATION ESPECIALLY ON DANGER ZONE' kha kha khalid tu dari yg mana satu...tahniah bhai lu kebanggaan PR ..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Sejak awal lagi orang orang PKR tergamam dengan layanan "istimewa" kepada sekumpulan terrorist yang mendarat di Sabah oleh Hishamudin, KDN.
      Orang yang sepatutnya DITEMBAK PADA PANDANGAN PERTAMA dilayan baik.Kononnya "negotiate". Dalam Kanun Keseksaan, Waging War Against Malaysia hukumannya ialah HUKUMAN MATI!

      Sekarang satu dunia sudah tahu....SABAH PERNAH DIPERINTAH KELUARGA SULTAN KIRAM.

      Satu dunia juga tahu bahawa ada BERATUS RIBU ORANG SULU DIBERI IC PERCUMA OLEH UMNO untuk menawan Sabah dari PBS Kristian.Sekarang orang sulu di Sabah mempunyai de facto leader yang baru, SULTAN KIRAM!

      Sekarang PRESIDENT FILIPINA SUDAH TAHU BAHAWA SALAH SEORANG RAKYAT FILIPINA (sultan kiram) MEMPUNYAI "LEGAL CLAIM" KE ATAS SABAH. Mungkin filipina boleh tumpang sekaki.....Sabah banyak minyak tau?

      Sekarang masalah sudah jadi besar! Kalau ikut track record Umno, Umno serah aje tanah negara ini kpd pihak luar eg

      1) Tuanku Abd Rahman serah S'pore kpd Lee kuan Yew krn tak tahn pressure

      2) Najib serah tanah KTM kpd S'pore

      3) Najib serah Limbang kepada Sultan Brunei, kononnya Sultan Brunei benarkan Petronas korek minyak kat perairan Brunai

      Silap hari bulan, Sabah terlepas ke tangan orang asing. Tahniah Umno....KEBODOHAN MU TERSERLAH!

      Delete
    3. NAH AMBIK KAU!!

      Baca "Manilla Mulls Taking Sabah Claim To World Court"- Malaysian Insider.

      NAJIB PEMIMPIN YANG LEMAH .....DI UUGUT DARI DALAM DAN LUAR. Kesian Najib. Retirelah.

      Delete
    4. Bhai 07.36(dah solat maghrib ke)semua org tahu hubungan sultan sulu dgn sabah dah beratus tahun bhai..klu rajin membaca bnyk yg kita tahu bhai...tanpa perlu kita 'back to future' atau kita menjelajah 'time tunnel'
      Klu tak kerana kisah ni pun dunia tahu bhai..lu juga yg baru tahu..so what???

      Bhai satu dunia tahu pun so what..usa tak prnh bg ic pada org yg bermastautin ke.. Bhai berapa ratus ribu org malaysia tukar kewargenegaraan...lu baik check dgn big taiko lu...dia ada berapa kewargenegaraan.. Nti dia belah lu terkontang kanting kt sini..

      Hahaha...lu kelakarkh 'presiden filipina baru tahu rakyat dia ada legal claim kt sabah.. Bhai...sulu tuntut sabah tu hal kecik bhai.. Kerajaan filipina smpi sekrg menuntut sabah dari dulu...lu baru tahukan!!!

      Bhai..lu study dulu siapa yg betul2 mnjadi sultan sulu...sultan kiram ke tiram ke ram ram pisang ke ramlah ram ke...lu study dulu ya...nti dah dpt info baru komen dlm blog..
      Bukan apa jgn tunjuk sngt yg perjuangan BESAR lu bersandarkan otak KECIK lu..
      Yg lain tu aku jawap selepas lu dah dpt semua info kes ini...yg tergaman lu, bukan semua penyokong pkr...sbb ramai gak diaorg yg bercakap guna mulut..cuma fikir aku tak pasti diaorg guna apa...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    5. Anon 7:43 am
      Ambik kauu sial..sejak bila Malaysian Insider menjadi rujukan Berwibawa..sila beri fakta pihak berkecuali spt media kerajaan brunei kerr??

      Delete
    6. Juragan 69

      Begitu simple dan selamba jawapan kau.

      Orang pertahankan tanah dengan nyawa, kou boleh selamba je jemput penceroboh yang datang rumah kau umpil pintu belakang waktu malam dan mendakwa aumah kau BAPAK DIA PUNYA. Jangan-jangan rumah kau dia sapu, bini kau dia pulun.

      Sebab OTAK KECIK lah tak tembak lanun dan bunuh lanun tu pada hari pertama.
      Sebab OTAK KECIK lah silap silap Sabah hilang dari peta M'sia.

      Omputeh cakap "easy come,easy go".....Sabah diperolehi hasil satu referendum sahaja, sekarang silap-silap Sabah hilang akibat perintah mahkamah World Court.Ambik Kau!

      Delete
    7. Mungkin Datuk Khalid tu tergelak memikirkan BETAPA BODOH NYA PEMIMPIN UMNO.......benda kecik 180 terrorist tak boleh handle, macam mana agaknya kalau betul-betul berperang dengan negara asing.

      Delete
    8. Anon 9:22...klu sabah hilang angkara si dalang pukimak tu...apa boleh buat dah kerja dia.Sekurang2nya dlm sejarah malaysia akan tercatat nama si peliwat yahudi malaysia tu sebagai pengkhianat negara sehingga kiamat.
      Dan korang yg sepuak dgn bapak liwat ko tu akan dikenang oleh anak cucu cicit ko sebagai babi haram yg memalukan mrk..

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
    9. Bhai 09.22...aku bkn ckp selamba atau tak peduli ttng malaysia...lu tunjuk komen aku yg mana yg menunjukkan aku tak peduli ttng negara,agama dan bangsa melayu... Bukan fakta ke yg sabah ada kaitan dgn sultan sulu dari dulu...ini sejarah bhai...dan bukan ke filipina ada buat tuntutan sabah pada perantara antarabangsa(mahkamah antarabangsa)

      Bhai lu nk nafikan semua negara dlm dunia ini ada mmberi kewargenegaraan pada rakyat negara lain..yg mana satu bhai yg tunjukkan aku tak peduli tntng negara? Aku suruh bhai tu study siapa sebenar sultan sulu...terlalu ramai bhai yg mengaku dia sultan sulu...sultan kiram adalah sultan yg ditolak oleh sebahagian besar rakyat sulu..

      Bhai..ada aku komen ttng knp tak tembak penceroboh...lu nk ckp psl tembak atau apa tindakan kerajaan kepada penceroboh tu sbb aku suruh lu study betul2 kes ni baru persoalkan tindakan kerajaan...bhai kita bukan wild2 west yg koboi adalah watak utama...

      Bhai kemon study dan fahami komen org baru lu nk sanggah...adakah lu kata tembak aku pun ikut kata tembak...pm pun ikut ckp lu tembak...bhai guna akal bukan emosi klu nk memberi hujah...lu tunjuk dimana salah komen aku yg pertama...tp lu study tuntutan filipina tu skrg ke atau dari dulu...
      Lu kata ...lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    10. Juragan 69

      Benda ni tak payah study.....benda ni COMMON SENSE!

      TIADA SATU NEGARA DALAM DUNIA AKAN BERUNDING DENGAN TERRORIST. Lebih-lebih lagi bila terrorist itu berada dalam territory negara. Nasib terrorist bergantung SEPENUHNYA kepada belas ehsan negara, bukan sebaliknya.

      Aku sungguh kecewa, kita boleh benarkan 2 KOMANDO TERLATIH dibunuh senang-senang DI DALAM KAWASAN KEPONGAN. Tapi ini mungkin dah ajal.....

      Sepatutnya........Kerajaan menjatuhkan bom-bom 10 ton dari udara....biar kesemua lanun mati termasuk haiwan dan pokok. Biar crater ledakan begitu besar sehingga boleh dilihat dari angkasa lepas.
      Baru lanun takut. Baru Jantan.

      Delete
    11. Sedih aku melihat muka balu dan waris mangsa..Yang aku sedih sangat bila dalangnya adalah rakyat malaysia iaitu MAT LIWAT...
      Mungkin dia dah dpt kerakyatan yahudi sehingga sanggup dan tak kesah pun dgn apa jua kerosakan dan kematian yg berlaku
      Mmg sial dan laknat hidup ko dunia akhirat..termasuk kuncu2 pukimaknya..
      Mat liwat n babi2nya...aku harap korang minta maaflah demi rasa simpati pd balu dan waris mangsa.

      Delete
    12. STANDARD OPERATING PROCEDURE(SOP).......Bila gagal dalam menjalankan tugas, tuduh Anwar Ibrahim.

      Podah!!!

      Delete
    13. Hahaha common sense klu kita selalu berperang bhai...bhai guna akal jgn guna emosi...klu ikut lu punya idea..bukan lagi sabah yg hilang dari peta...tp hilang rerus dari dunia...lu pnya inaginasi bom perghh macam yg dtg serang 18,000 org...tu pasal Allah tak letak lu berkuasa dlm kabinet...

      Bhai...study dgn common sense berbeza bro...study supaya kita dpt maklumat yg betul sebelum berhujah...ini ckp kita yg diluar bidang keselamatan...mnkin kerajaan dah dpt apa sebenar tujuan mereka datang..utk menyerang dan menawan sabah ..tak mungkin bro dgn hnya 180org. Maknanya ada sebab lain knp mereka dtg? Jd lbh baik kita dptkn info yg betul dari kita bercakap kosong...dan menyerlahkn yg kita berhujah tanpa fakta...

      Bhai klu mereka mmng berniat utk berperang....bukan ini caranya bhai...bunuh diri lbh tepat utk kita labelkn org sulu ini...
      Mereka seolah2 mngharapkan kita terus menyerang mereka dan mereka akan dpt publisiti utk tarik perhatian kuasa luar..dan waktu itu sistem keselamatan dan politik di pantau dan dikawal...

      Bhai...klu ikut common sense,anwar,azmin, dan ramai lagi wajib dibunuh demi keamanan negara pada kacamata org umno dan begitu juga pada org pr...common sense tak semestinya tepat dan wajib kita jd kn panduan utk hidup ni bhai...lu kata ..lu suka ...lu fikirlah

      Delete
    14. Syukur alhamdulillah....klu tak kerana hasil risikan pihak kerajaan filipina..bn mmg teruk kena hentam oleh puak peliwat yahudi nie..
      Terima kasih kpd pihak kerajaan filipina...tahniah atas risikan anda....

      Delete
    15. Yup...bro juragan,aku amat setuju dgn apa yg bro hujahkan...berhujah biar berfakta bukan ckp kosong gunakan emosi dan bukan akal....aku salute sama lu bro...hah kan dah kena lagi sorang mangkuk pkr dgn bro juragan 69...thanks bro

      Delete
    16. Ambik kau...hah apa nko nk spin lagi bro.. Memang betul apa yg juragan cakap...ber hujah dgn apa yg kita tahu...pi belajaq lagi baru berhujah.hahaha

      Delete
    17. Bro juragan..u kena terima alasan juak-juak anon pkr kat sisi berasaskan common sense, sebab mereka dilatih, ditarbiah supaya menggunakan pemikiran dan ilmu yang minima. Semua boleh diselesaikan dengan common sense. Ada satu sillibus wajib dalam pengajian Anuwarisma, ia itu " How to knock your followers out of their senses" iaitu pengajian tanpa otak dan penggunaan deria maksima.

      Sillibus ini mengajar pengikut Anuwar tentang emosi manipulatif : bagaimana untuk membuat pengikut marah, dendam, dengki, khianat, denial,tamak haloba, rakus, taksub dan pendewaan. Disamping itu emosi ini ditingkatkan lagi dengan ransangan deria fisikal iaitu, mata, mulut & lidah, hidung, tapak tangan, kepala lutut, alat kelamin ( organ seks ) serta tapak kaki.

      Selain dari yang disebutkan tadi, semua pengikut Anuwar tidak dibenarkan/digalakkan untuk mengembangkan minda. Pemikiran lateral tersebut akan terbuka dengan menggunakan 2 madat sukukata iaitu 1.. PM atau de facto PM, 2..Putrajaya. Madat sukukata ini saperti candu, apabila dibisikkan ketelinga mereka, terus menjadi teransang dan segala otot, saraf termasuk organ seks menjadi kejang. Mereka akan mengeluarkan abija-abija dan nada yang sama seiring keseluruhannya..Hancurkan UMNO, Hancurkan Melayu, Hancurkan Pemimpin Melayu/UMNO.

      Kesimpulannya, waima sekira bumi ini terbelah dua dan langit itu runtuh, mereka tetap berpegang kepada dewa mereka dan melihatnya bersemayam di Putrajaya. Selain dari dewa mereka itu, yang lainnya adalah orang jahat yang hanya merosakkan.

      Delete
    18. Komon sens komon sens. Sebab komon sens lah umnu ngok petik nama DSAI dlm kes Lahad Datu nie. Komon sens, komon sens pala otak kau.

      Delete
    19. Depa nak penjarakan anwar sebelum pru 13, itu saja. Takut kalah, penjarakan opponent

      Delete
    20. Tak penjara pun...peliwat puaka dalang lanun sulu tu akan kalah...

      Delete
  16. Selamat lagikah Negara Malaysia Ini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup. Definitely. Still one of the safest country in the world.

      Delete
    2. Semakin selamat jika mat liwat n geng pegi mampus.....

      Delete
    3. Betuuuuul...tak guna ada pembangkang yg kejam dan sehina mat liwat...

      Delete
    4. Mat liwat mat liwat mat liwat, dia liwat mak lu ker???.

      Nana Nurgaya

      Delete
    5. PENTING UNTUK DIHEBAHKAN, DI ATAS INI TERDAPAT SEEKOR KELDAI PENYAMAR TELAH MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA, NAMPAKNYA SELEPAS EN MOHAMAD, KELDAI INI BERMINAT MENGGUNAKAN IDENTITI SAYA PULA, HARAP JANGAN ADA YANG TERKELIRU,TERTIPU DAN TERPENGARUH DENGAN KOMEN YANG BUKAN SAYA..HARAP MAKLUM.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Anon 8:21 ...mat liwat meliwat lubang taik babi....ko la tu.....
      Dia juga meliwat kedaulatan negara....bawak lanun sulu....ko nie mmg lanun sulu sesat dlm kandang babi....

      Delete
    7. 8.21.. issh issh mungkin dia liwat mak adik beradik isteri anak kamu lah kot. Sbb kamu tak kesah kerana kamu dayus. Semua ok. DAN sudah2la tu hobby menyamar org lain
      Tu la dia level mentality org2 ai ni mcm tuannya juga. Menyamar ajo kojo yo.

      Delete
  17. Pemerintah yg sah dipanggil ulil amri, yg dipilih dan diperakui oleh jumhur / majoriti umat Islam dlm sesuatu negara. Persoalan samaada perundangan dan sistem Islam dilaksanakan adalah tanggungjawab dan kewajipan ulil amri. Jika tidak dilaksanakan dan beralasan, terpulanglah kpd ulil amri berkenaan utk mengemukakannya nanti di hadapan Allah swt nanti di Akhirat, dan itu tidak menghilangkan kewajipan kita rakyat utk mentaati ulil amri berkenaan.
    Yg menentang dipanggil bughat, iaitu penderhaka atau pemberontak, boleh diperangi, dan jika mrk mati, matinya maksiat. Jika punya bukti yg boleh disabitkan individu tertentu, bersekongkol dgn bughat ini, mrk dianggap pengkhianat yg juga boleh diperangi !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hukom pancong untok tali barut agama bangsa dan negara.

      Delete
    2. Xpas cerita banyak pon tak faedah nya....tangkap inividu berkenaan dan bunuh!

      Nak buat apa simpan atau serah je segalanya pada PERKASA & IBRAHIM ALI, selesai masalah...

      Delete
  18. to Xpas... lu sekolah punya orang la...ilmiah punya komen baru ada klass

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilmiah punya komen panjang sangat !

      Delete
  19. KHALID GAGAP APA YG DIA TAHU HANYA JAGA KEPENTINGAN ANWAR AJE, POMPUAN UTK ANWAR, BELIKAN BAS MEWAH UTK ANWAR YG ITU DIA MMG PANDAI. TAPI DLM HAL LAIN BODOH NAK MAMPOS. MANA JANJI DIA PADA RAKYAT NEGERI SELANGOR SATU PUN KHALID INI TAK TUNAIKAN. TGK MUKA PUN DAH MCM PEMUSNAH NEGARA. ALLAH ITU ADIL BIARLAH DIA GELAK SEPUAS-PUASNYA KERANA KHALID BLM RASA KEHILANGAN AHLI KELUARGA DIA LAGI SEBAB ITU DIA GELAK BESAR KALAU KENA BATANG HIDUNG DIA SENDIRI ITU JAM KITA TGK DIA GELAK ATAU MENANGIS SAMPAI GILA.

    ReplyDelete
  20. khalid anak haram sial!

    ReplyDelete
  21. Worse come to worse, as Sabah doesn't have sultan, if the present Sultan of Sulu can proof he's the true heirs of the previous Sulu Sultanate, with proper negotiation and conditions, may be it's time for Sabah to have a Sultan. Any comments ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. fuck you lah suluk people! another lavish soltan for Malaysia? wey brainless people, we already put our record as the country with most soltan in the world!

      or maybe you don't know the behavior of suluk people? ask UMNO's YB in Sabah, they know best what suluk can do for UMNO!!!

      in fact, suluks are well kept by UMNO YBs!!!!

      Delete
    2. Klu sabah dpt sultan sulu...apa boleh buat.Asalkan jgn lantik sultan al-juburi liwatun....

      Delete
    3. anyway, please don't ask such stupid question to UFB. I sure, he already lay down to the ground with his beloved pinoy!

      like you say, worse come to worse, please take all the suluk to the peninsular and if possible, replace your soltan with this moron suluk. a very best, clever and good idea, right?

      Delete
  22. Bhai aku malas nk tulis...tp kita blh refer sejarah charles brooke atau pun dipanggil raja brooke sabah ada kaitan dgn kerajaan sulu...tp itu semua sejarah...sama seperti kedah/perlis dgn kerajaan siam..melaka dgn negara china dan sarawak dgn kalimantan dibawah indon...ini semua sejarah...sulu ke..filipina ke mereka dah takda hak keatas sabah...

    sabah adalah malaysia dan malaysia adalah sabah.dan pada aku sabah sebuah negeri yg cantik dan best sngt utk dijadikn destinasi percutian keluarga...best sngt sbb org disana baik2 tnpa mngira apa etnik pun ..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro...Aku teringat bila aku membawa seorang kawan bersama familinya ke Sabah 4 tahun lepas. Kawanku ini dari Afrika Utara. Semasa berehat di rumah rehat Kundasang, waktu itu hujan turun agak lebat, dan udara dipenuhi kabus. Kawanku tidak ada dalam bilik dan hampir 11/2 jam kemudian aku menjumpainya di kaki bukit.

      Dia sedang menangis dan mencium bumi beberapa kali. Bila aku tanya padanya kenapa dia basah dan menangis, jawabnya " Sahabatku, apa yang tuan miliki ini adalah syurga bagi saya. Saya dapat rasakan rahmat yang Allah katakan dari air hujan. Belum pernah saya temui air mencurah-curah dari langit saperti ini dinegeri saya walau pun dalam 3 tahun, sehinggakan udara sekeliling pun penuh dengan rahmat dan kehidupan."

      Ya, Sabah adalah negeri yang cantik, menjadikan Malaysia negara yang cantik. Inilah negara kita yang tercinta.

      Delete
  23. Aku rakyat sabah

    Jika diberi pilihan..aku undi bersama Malaysia. So what? Ingat lgi pulau sipadan dan ligitan? ICJ ambilkira pilihan penduduk. Majoriti pilih malaysia..sebab itu pulau2 itu jadi milik malaysia. Tanya sj penduduk sabah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dalam fb aku...ramai rakan2 di sabah kecewa dgn tindakan bapak peliwat mendalangi pencerobohan ini...
      Kenapa begitu kejam pada negara sendiri...Yahudi betul lah....

      Delete
  24. aku baru balik dari semporna. tadi kecoh kononya ada pertempuran dan ada yg terkorban! aku malas nak ambil risiko pasal aku tau suluk nih berhamburan seluruh Sabah. So aku check out dari hotel terus lari ke Tawau! harap-harap tiada berita yg hendak disembunyikan!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bermakna...rancangan si yahudi melayu nie telah berjaya di sabah....TAHNIAH PAK LIWAT PUJAAN LGBT...!!SEMOGA DILAKNAT SELALU...

      Delete
  25. Dapat berita bahawa semporna pula diserang. Dan ada polis yg terkorban. Entah betul entah tidak..hrp2 tak betul la..

    ReplyDelete
  26. http://greenboc.blogspot.com/2013/03/bongkar-najib-belanja-berbillion-upah.html

    waduh pak , bapak najib emang dia udah jadi anjing yahudi ato us ya. bagemana bisa ya ini berlaku sama itu kalifah partai setan umno ya. saat ini bapak najib udah mahu terjun ke laut saba ya. segala nya udah terbongkar . kayak gene bu rosamah juga mau terjun laut sabah ya. itulah malaisia , semua kayak kartun ya. kakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yg ko merepek ni syaiton?

      Delete
    2. looo... mas joko? kamu ini kepiye ya mas... kayaknya mcm bakas tercekik bakso! looo... mas! ojo lupa mangan ubat ya, sakit otak mu nanti engak bisa sembuh!

      sekali GUS, sekali unDUR!

      Delete
    3. Hahahaaaa muncul lagi pelawok puak peliwat ni aa...mcm ni lah wak...ko ambik hos...pegi basuh kandang babi puak ko tu..kotor...hina...dan sangat kejam...Pegi ler cepat..Mat liwat tengah tunggu tu...kena liwat wak nanti...

      Delete
    4. Kah ! Kah ! kah ! Kah ! Kah ! Indon Gusdur...Bekas presiden indon kah kah kah kah kah....

      Delete
    5. Hello mat in don't
      kamu ini tertinggal tut tut.....

      Delete
  27. ubah topik sat...al juburi pakai rambut palsu la nak sondol berina.bola tanggung dah diberi oleh abg nala.hah!!!...apa lagi kasi smash la...

    ReplyDelete
  28. What I mean is not giving up Sabah, just instead of having TYT presently, change to Sultan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NO WAY! if it happen to be true, then others will follow. Brunei, Indonesia and Thailand will do the same move!

      You must understand the suluk's man... full of liar, greedy and more clever than kelings!

      The best way is not to give any chance to them. Even Al-Jub should be hanged! I believe, the actual soltan of suluk is Al-Jub since he has the devil heart and brain to do damages to our country!!!

      I hope Malaysian government does have ZERO tolerance with them!

      Delete
    2. Kalau benar ini angkara Raja Toron dan kuncu-kuncu Tiang Chihuahua, percayalah!! mereka tidak akan terlepas dari sumpahan dan laknat dari mangsa teranianya yang hidup dan yang mati.

      Delete
  29. Khalid gagap ni mmg sia...dia anwar dgn pukimsk punya cina sama je sial

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm tu la muka dia depan kubur mat liwat nanti...gelak memanjang...Mmg lucu la mb pr nie..

      Delete
    2. RM0.00 3/3: Seorang anggota keselamatan negara terkorban dalam pertempuran dengan kumpulan penceroboh di Semporna-Bernama

      _________________________________

      Mati lagi.....macam mana nie?

      Delete
    3. Bertambah kebencian aku dgn mat liwat..

      Delete
  30. Apsal la si konco2 bapak liwatan al juburi nie dengkel sgt otak b'fikir, dh b'fikiran dengkel belaka, fakta pn habuk xtau, apa kata bkak balik lipatan sjrah, fhm bbaek dr awl jln crta, kpulauan sulu, kiram haram, sultan aranan, backburner philipino, syrikat borneo.. nie la nme die mono-thinking y dserapkn oleh tali barut yahudi kfir harbi nie.. m'buat penilain melalui nafsu emosi, membelakangkan kewajaran berfikir.. die mmg ske ssgt klu tgk rkyt m'sia nie cpt hlang p'tmbangan, sbb org2 cam ginie die snang nk provoke ikot agenda dia.. tuli smua, dgr crmah sminit dua pcya bulat2.. Islam ajar apa? Nabi ajar apa? "jangan kamu percaya akan sesuatu, sebelum kamu SELIDIKI kebenarannya"..bangsaku, igt kebenaran itu dtg bila anda mencari, bukan m'buta tuli.. nk je aku tarbiah stu2.. nseb nie wall org laen, klu wall aku smpi ketar tgn korg nk 2tup browser aku kaunseling..
    AstaghfirullAllah(jht pulak mlut aku nie ppg cti)..
    maaf mne y trase hti..

    Si_Puntum

    ReplyDelete
  31. Asalamualaikum.....
    aper yg haku mesti buat tuk lepaskan sakit ati geram menyampah meluat pd pengkhianat negara....xsaaaasbo nk ngundi.....rasa nk klon jew baba tun m...

    ReplyDelete
  32. Daripada komen yang bukan-bukan lebih baik tanya dengan dia sendiri ataupun orang yang berhampiran disitu, baru kita dapat tahu cerita yang sebenar.
    Bukan apa, saya takut kalau komen tak betul nanti jadi dosa fitnah pula.
    Al-fatihah kepada ANGGOTA POLIS YANG TERKORBAN DI LAHAD DATU semoga mereka mendapat rahmat dan keampunan daripada ALLAH S.W.T

    ReplyDelete

  33. Rupa-rupanya, komando yang mati tu kena tembak oleh penembak tepat/sniper .....seorang kat kepala , seorang lagi kat biji mata.....handal betul si lanun, macamana nak survive, terbarai otak.

    Entah macam mana depa boleh kata mati akibat mortar.


    sumber: outsyed the box.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu sniper tu tembak si dalang kat kote bengkoknya...baru insiden ni tamat..
      Pukimak si dalang babi..!!MATI KAU..

      Delete
  34. memang dasar kurang ajar dan biadap pembangkang nie...
    ingat ini show tarian bogel ke ha yang ko dok gelak2 nie gagap..
    semoga allah adili pemusnah negara seadilnya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setiap perbuatan pembangkang selama ini memang menunjukkan bahwa mereka ini memang kurang ajar dan tak ada perasaan belas kasihan langsung. Mereka gembira dengan pertumparan darah yang berlaku dinegara ini demi mencapai cita cita mereka untuk merebut kuasa.

      Pemimpin pemimpin BN sering mengingatkan rakyat akan bersyukur dengan keamanan yang dikecapi selama ini, tiba tiba pencerobohan ini berlaku!!! Fikirlah sendiri... siapa yang jadi penghasut dan dalang pencerobohan ini!!!. MEMANG DASAR DAGING BUSUK!!!

      TAK SABAR MENUNGGU SAAT MALAIKAT IZRAIL CABUT NYAWA SIBANGSAT INI.
      PENGKHIANAT UGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!!


      Delete
  35. Pencacai angkat taik tolong tengok gambar tu betol2 ada juga org lain gelak dan senyum. Dah habis angkat taik ke kawan sampai tarak isu lain.

    ReplyDelete
  36. Anonymous.... gua ase lu ni manusia xde otak... gua x sokong sape2 tp gua menyampah tgk nme lu kt sini... bia la ni bukan gua punye blog sekali pn... hahaha.... kamjat punye "Anonymous"

    ReplyDelete
  37. Thnx tok kerajaan yg hntar bantuak tuk kami kat SABAH.....1 MALAYSIA.. klu nak kata ni propaganda BN, spt T.chua bengong katakan.. buka lah akal , buka lah mata tu.. selama ni BN memrintah tnpa ada pertumpahan darah pun untuk mengaut undi rakyat..tp pmbangkang yng menghuru hara kan MALAYSIA, etc, BERSIH konon.. mengotorkan nama negara ada lah... 1 lagi, SABAH adalah salah satu aset berharga BN... penyokong terbanyak tuk BN.mustahil BN nk jatuhkan kerusi mereka sndri. kami xterima PKR TRUTMA C LAKHNAT.. kami berpegang pada ajaran nenek moyang kami,.. jgn bermimpi lah wahai pengikut taksub pembangkang....

    xda satu undang2 kat dunia ni pon membuka jalan tuk sulu menuntut SABAH OK!!!!!! SEJARAH TTP SEJARAH.. kesian si keturunan KIRAM tu.. sekeluarga mengaku SULTAN!! Sedangkan negara sndri xikhtiraf, sedap2 nk jadi SULTAN kat negara lain @ SABAH... kami xtkut. SABAH xpernah sndri... PM dah buktikan jnji dia "1 malaysia, i'm for u"....... wahai datuk kha kha khalid, even ko tersangatlah bengongnya.. hormatilah perwira yg dah tumbang.. tunjukkan sedikit nilai murni tuk pengikut mu yang dah jauh terlena..

    proud to be SABAHAN_ daughter of kinabalu_



    ReplyDelete
  38. PKR dan orang2 nya bodoh dan bebal. Anwar tu baling taik tapi korang anggap dia balik duit. BODOH punya pencacai!

    ReplyDelete
  39. A Public Relations (PR, get it?) disaster!

    ReplyDelete
  40. Ko ni bodo ke ape..bkn dia sorg je gelak..ko tgk betul2 gmbr tu polis pn gelak..jugak..mestilah ada sesuatu yg buat dia gelak..jgn nk exploitasi sesuatu tanpa usul periksa..klu dah anjing media mcm nilah..suka memutar belitkn fakta..fikir dulu sebelum menganjingkn org..jgn jd munafik la mangkuj

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus aku sokong...

      Delete
  41. Khalid PKR hadir dalam menyambut jenazah? Tak pula nampak pejuang-muka bos-bos pejuang keris bogel sama-sama menyambut.

    ReplyDelete
  42. Apelah bodoh sangat pencacai umno ni , as we know . Gambar adalah moment . Gambar juga adalah bahan penipu. Antara pekerjaan yg paling kejam pulak ialah jurugambar . so maybe this moment ada something yg buat dia tergelak . Kalau korang nak dia muka sedih, cuba tgok org yg ada kat situ muka sedih ke ? Bodoh bodoh ~ jangan nak judge sesuka hati . last , muka orang BN mana ? Goyang kaki kat atas then just ucap takziah macam tu bngla pon boleh jadi PM kan ? HAHA ! .

    ReplyDelete
  43. Saya bekerja dalam bidang ITU. gambar Khalid diatas telah di super impose le brother. Tengok lah baik baik....setelah lebih 50 tahun kena kelentong, gunakanlah akal fikiran.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!