PANAS BERAPI! KENYATAAN MEDIA SAIFUL BUKHARI! MESTI BACA

1. Saya berasa amat sedih dan dukacita dengan berita mengenai bapa saya. Saya sedih kerana bapa saya telah menjadi mangsa kerakusan politik makhluk bernama Anwar bin Ibrahim.

2. Demi Allah, Agama Bangsa dan Negara tercinta, Saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya. Saya akan terus Istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di Mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan, sehingga ke akhir hayat.

3. Kepada Anwar bin Ibrahim, bertaubatlah. Telah 5tahun saya bertahan, dan berdiri teguh walaupun sukar. Saya pasti Allah akan balas apa yang saudara lakukan. Sungguh terdesak dan jijik sekali.

4. Saya juga memberi amaran kepada Anwar Ibrahim, walaupun terdesak, jangan membabitkan bapa saya untuk memutarbelitkan keadaan dalam mencapai matlamat beliau.

4. Saya percaya isu ini sengaja ditimbulkan bagi mengalih perhatian isu "pengkhianat negara" yang sedang beliau hadapi.

5. Walau apapun berlaku, saya yakin KEPADA ALLAH SWT..yang benar tetap benar. Kebenaran tidak dapat dihapuskan walau apa sekalipun.

6. Saya akan terus berdoa agar Allah bukakan hati bapa saya untuk kembali pada jalan Allah, kebenaran, pertahankan anak kandungnya yg menjadi mangsa.

7. Sebagai seorang anak, kasih sayang dan hormat kepada seorang ayah akan kekal hingga ke akhir hayat.

8. Kepada seluruh rakyat Malaysia, saya menyeru agar tidak terpedaya dengan permainan jijik Anwar Ibrahim ini.

9. Kedaulatan Negara kini sedang diancam musuh, ditambah pengkhianat musuh dalam selimut membantu, sudah ramai perwira kita yang telah terkorban, marilah sama-sama kita doa dan pertahankan.

Akan terus Doa, Istiqamah dan Sabar

Sumber: Sahabat Gunung

125 Responses to "PANAS BERAPI! KENYATAAN MEDIA SAIFUL BUKHARI! MESTI BACA"

  1. Betullah..ayah org pkr,saiful dulu terpedaya dlm pkr..dok konar baring pn perangai org2 pkr..umno jg yg disalahkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. semoga jubor haji saiful sudah kembali pulih sepenuhnya.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. hidup haji saiful & jubor beliau!!!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Saya nak jual jubo.





      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. cai, jangan tunjuk stim ko kat sini....buruk bebenor...macam nak mintak kena liwat je....

      Delete
    5. Tolong ukuq lubang juboq hang. Belalai aku besaq.

      Delete
    6. harap haji sepol & rakan2 jubor beliau boleh buat skrip baru ye mlm ni. kah kah kah!!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Bhai mohamed...wlupun lu berlawanan ideologi,memanupulasi nama utk mmberi komen,memberi hujah tnpa fakta,hit n run namun aku ttp ada rasa hormat atas ideologi lu dlm brpolitik....tp bhai,utk isu ini lu dah tunjuk karekter bangsat dan haram jadah lu...

      Bhai...kita boleh bertingkah utk berbagai isu,ttp kita akan nmpk bangsat bila kita MEMPERMAINKAN musibah org...bhai lu ttp meletakkan saiful hnya penjual maruah... Bhai bila saiful berani meletakkan maruah utk dihina bila beliau keluar dari musibah utk keadilan diri dia...bhai saiful bkn berjuang atas nama umno..ttp maruah dia bhai...

      Politik itu mnjadi kotor dan jijik apabila playmaker mmpu memanipulasi satu2 isu hngga manusia hilang segala perasaan sebagai insan...apabila matlamat menghalal kn cara...bhai..lu berpolitik aku juga berpolitik...semua yg ada dlm blog ini berpolitik...ttp aku,lu dan semuanya masih insan bhai...

      Jika saiful itu anak lu,adik lu,abang lu aku pasti bhai...lu tak akan mnjadi biadap dan dan sebangsat ini bhai...lu tak peduli apa nilai sumpah laknat atas nama Allah...sekali lg aku tnya...adakah lu seorg melayu dan beragama islam...bhai berpolitik atas dasar perjuangan bukan utk mnjadi anjing dan bangsat...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    8. kalau haji sepol saudara aku, aku tak bagi dia jadi macai umno! kah kah kah

      hidup haji sepol & jubor beliau!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    9. as usual ayah haji sepol kona baring pon salah Anwar. Anwar bayar. Anwar dalang!

      salah sape?

      Anwar!

      kah kah kah

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Anon 10:53....aku nak tumpang ketawa cai...hahaaaaahaaaaaa..Anwar tak bersalah cai...hahaaaaaahaaaaaa.Yang bersalah ialah kote bengkoknya.....hahahaaaa
      weka weka wei wei...
      CHECKMATED YO!!!!!

      tuah

      Delete
    11. Bhai 10.51@mohamed...aku percaya dgn statement lu....sbb tngk dari cara lu komen lu tak kurang dari seorg bapak ayam dan lu juga berckp seperti seorg yg mengamalkn naluri seperti anuwar....whatever bro...

      Delete
  2. SEDIKIT PUN HATI AKU TIDAK TERGUGAT...DAN TETAP SETIA DGN BN...
    Yang anwar perlu tahu...dia buang duit percuma jer dgn merasuah bapak saiful.
    Yang seronok bersorak...geng2 lgbtnya dan kami penyokong setia bn cuma kata....'Dari dalang nak cari dosa merasuah pulak'....
    Rakyat yg tak berparti pun dah dapat menilai 'usaha membersihkan' kote bengkoknya..
    PELIWAT TUA...KO DAH KENA CHECKMATED YO..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini kali laaaa

      Macai umno bodo!

      Delete
    2. MACAI PKR LAGI BODOH SEBODOH2 NYA MCM ANON ATAS NI. BODOH SOKMO MUU

      Delete
  3. mudah mudahan saiful dapat bersabar diatas segala perkara yang berlaku.amat sukar jika bapa sendiri yang melawan kita..

    ReplyDelete
  4. Apa nie nuar!!!Tak dak perubahan pun...rakyat makin bangkit nak kuburkan kau..Rugi jer ko rasuah bapak saiful tu..
    Bagus ko bagi aku...ada pakai aku main dgn china doll!!!!

    luahan......
    mat sabun..tian chua..kusam..serbarasa...assmin...limbabi...oopss n.ajis tak ikut....

    ReplyDelete
  5. Bapa pun tak percaya anak. Keluarga yang malang. Ya Allah tunjuklah kekuasa anda hukumlah siapa yang pembohong masuk ke neraka dgn segera. Sedih...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahaaaaaa doa seorg kafir harbi...
      weka weka wei wei...
      CHECKMATED YO!!!!

      tuah

      Delete
    2. doa anak lanun tidak akan dimakbulkan...
      pecah sudah tembelang weiii....

      Delete
    3. Anon 9:21... memang dah pecah pun tembelang si nuar... lu jgn marah....hehehehe...

      Delete
  6. Bapak saiful tidak sanggup bersubahat dgn Umno Harbi kerana beliau tahu yg beliau akan mati dan akan ditanya kelak.Ahli Umno Harbi semakin tertekan dan Allah telah tunjukan kebenaran pd DSAI..ternyata Umno Harbi mmg celaka termasuk juga ahlinya..Najib juga semakin sial akhir2 ini..semua yg dipegang najib menjadi tahi Rosmah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul 2..sabarlah menanti pertukaran kerajaan pada pru 13 nanti..:)

      Delete
    2. Nak jual bontot tak?? Ada peliwat tua
      nak beli.

      Delete
    3. Kalo tuduhan HARBI itu xbertepatan, insyaAllah HARBI itu akan berbalik pada diri ko....
      Mmg Allah S.W.T telah tunjukkn kebenaran,,pelbagai kejahatan syaitan yg di lakukn oleh ANUwar telah di londehkn dan di pertontonkan ...hny yg trlalu byk menelan rezeki hasil dari fitnah dan pelbagai kegiatan
      haram' maka terhijab la hati melihat kebenaran..

      Hakim pon dah memutuskan sama mcm kata karpal ...liwat telah berlaku atas dasar SUKE SAMA SUKE.........cume yg salah ialah cara DNA di amek....patotla ANUwar takot nak bg DNA dia.....

      Delete
    4. bapak saiful sanggup bersubahat dengan pakatan harami demi wang semata mata sungguh rendah nyer akhlak seorang bapak sanggup menjatuhkan maruah anak demi wang....untuk pengetahuan ko wahai si magkuk 8;57PM yg tertekan skrng bukan nyer ahli umno tp yg tertekan skrng adalah anwar..ternyata pakatan harami mmg celaka termasuk juga pencacai2 nyer...yg semakin sial adalah anwar bukan nyer najib....bodoh punyer pencacai pakatan harami bercakap lain kali pakai otak bukan pakai kepala lutut orng berhujah ko nak berhujah tp hujah pakai kepala lutut.....skrng yg terdesak nak jd pm adalah anwar bukan nyer najib...bodoh punyer pencacai....MUAHAHAHA.....

      Delete
    5. kebenaran?????terdesaknya!!!!!weka weka wei wei....lainlah klu tubuh badan sendiri yg mengaku!!!!weka weka wei wei..CHECKMATED YO!!!!

      tuah

      Delete
    6. This comment has been removed by the author.

      Delete
    7. cai 8:57p.m...betul, bapak saiful tak sanggup bersubahat dengan UMNO tetapi sanggup pula bersubahat dengan mat liwat pengkhianat dan anjing2nya....

      Delete
    8. Permainan sekarang d dahului anwar dgn 2-0. Jaringan pertama mahkamah dapati anwar tdk bersalah. Jaringan kedua pengakuan bapa saiful. Kah... kah... kah...

      Delete
    9. 12.06ha..ah lepas ni bapak kau pulak rogol anak kau lepas tu mak kau masih bela bapak ka katakan anak kau yg gatal.. How abt that?

      Delete
    10. A.Jalal... Lu cerita pasal anwar kat Apreka ke? Klu Anwar yang kat M'sia ni tak berani bg keterangan dr kandang saksi dan serah DNA..menang technical la bro..Hakikat semua tau Anwar mmg buat...Wa tumpang lu gelak... kah..kah..kah.

      Delete
  7. akhirnyer kebenaran terbukti jd sah la bapak saiful d kambing hitam kan oleh anwar....sungguh kotor dan jijik politik yg d mainkan oleh anwar sanggup buat apa sajer demi memenuhi kehendak politik songsang nyer......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebenaran anwar tlh d akui d mahkamah. Kebenaran saiful sapa pula yg sahkannya. Kahhhhh...Kah....kah.....

      Delete
    2. Rakyat sahkan......Sokongan dgn mat liwat makin goyah dan tnggu nak rebah....
      Sapa nak sokong sorg dalang lanun dan nyata pengamal rasuah....
      WEKA WEKA WEI WEI.....

      tuah

      Delete
  8. Anon 8;57 , suruh lah bapak saiful buat sumpah muhaballah...tu ada dlm Al Quran tau jgn cuba spin...kalau nak berhujah menggunakan nama Allah tu , aku rasa elok kau dan juak2 PR yg lain pertahankan kalimah Allah tu dulu, jgn tuhan yg satu kau biarkan jadi tiga...tu dah kufur...akidah ko kene betul...jgn dok pandai mengayatkan hujah2 ko macam ko alim sgt , pandai islam konon, tapi akidah pun engkau ko jual....jgn dok jadi macam kartunis zunar tu..terang2 kata kalimah Allah ni tak penting...agama apa dia anut selama ni...sudahlah juak PR, ko tobat dulu sebelum nak mengajar orang...suruh nuar tu bertobat...atau sesat terus mcm dia!

    ReplyDelete
  9. KES LAHAT DATU MEMBARA,
    DISIRAM PULA DENGAN KES SAIPON.

    INILAH YANG DIKATAKAN POLITIK

    ReplyDelete
  10. SOKONG u ulang i saman u. Alahai kote bengkok mcm2 ko buat. Nawaitu ko xbetul tuhan xkan makbul cite2 korup ko tu. Takbeer. Mat sabuun ko ngan samsidar cam no eeh silap normah. U ulang i saman u.

    ReplyDelete
  11. Kalau seorang bapak tergamak merogol anak kandung spt dilapurkan atau seorang ibu sanggup membunuh bayi sendiri..

    MAKA TIDAK HAIRAN PAK AZLAN MENGKHIANATI ANAK SENDIRI !

    Bumi semakin tua..tanda 2 kemusnahan qubra semakin dekat..KALAU PUN BUKAN DAJJAL PESURUH DAJJAL JUGA BERUSAHA MEMBELI IMAN ORG2 MUSLIM.

    Siapa DAJJAL? SIAPA PESURUH DAJJAL? sekali aja dijawab iaitu AL ANWAR AL JUBURI .

    U ULANG SOALAN..I SAMAN !!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju sengan anda.....sedang ayah sanggop merogol anak sendiri....ayah sanggop menjual anak sendiri....apa lah sangat seperti ini sanggop menjual maruah kerana wang ringgit..........
      kebenaran akan terserlah jua lambat laun......

      Delete
  12. aku dah buat mcm2 dah tapi msh tak berjaya...malah rakyat makin membenci aku....luahan
    anwar bin ibrahim

    apa kata aku gantung diri sampai mati...baru rakyat percaya itu kerja umno/bn.....harapan
    anwar bin ibrahim

    bapak anwar....aku tolak 'luahan'...aku nak 'harapan'

    ReplyDelete
  13. ....saya yg tak sokong mana2 parti pon tahu Anuwar x boleh percaya...no way nak vote PR...adios...ahahaha..u ulang I saman u...hahaaha

    ReplyDelete
  14. Betul ke kata Bapa Saiful takut2 nanti dia U turn balik cakap ada orang bayar ? Dia berharga drp anak. Siapa bayar lebih siapa dapat. Auction...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku yakin dan percaya bn tak akan bersusah payah nak buat auction..Sebabbbbb pr dah nak tumbang dan pgayr dah nak terkubur bersama2 lanun yg dibawak oleh mat liwat...
      Aku percaya penuh dgn integriti najib dibanding mat liwat.....

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
  15. Dalam situasi mrk...mrk jadi mangsa keadaan.Kesempitan membutakan hati siayah hingga sanggup jadi pgkhianat.Kesudian saiful masih menerima ayahnya begitu mgharukan...
    Aku percaya di kala ayahnya diperguna...ada dlm sudut hati ayahnya menangis krn tunduk pada org yg pernah dibencinya iaitu peliwat tua a.k.a bapak dalang lanun sulu...
    Rakyat malaysia...maafkan mrk dan kuburkan org yg menjadikan mrk mangsa...anwar bin ibrahim...bapak setan yahudi

    ReplyDelete
  16. Replies
    1. pukimak ko sidalang lanun...baik ko mati dgn lanun2 sial bersama kote bgkok tu...

      Delete
  17. Alamak..banyak2 kesianlah sama saiful, moga Allah swt mengurniakannya kekuatan pd saiful. Kebenaran pasti muncul..yg batil akan tumbang..hanya perlu bersabar

    ReplyDelete
  18. Susah sangat ke nak terlungkup kan anuar, ulang tayang lagi cerita lama.
    Anuar bukan ada apa pon....kalau pengganas yang ada senjata boleh dihandle..tak kan nuar yang sorang pon tak boleh nak buat apa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu ikut hati...mmg dah kena libas kepala dia dgn parang...
      undang2 dan bukti perlu cukup baru dpt rakyat melihat dia digantung sampai mati....
      harap2 lanun yg ditawan termasuk yg berada di malaysia dan filipina beri kjsama...
      dia tgh ngelabah tu.....!tapi...selera dgn lubang taik tetap satu keutamaan...sama dgn harapan nak ke putra jaya...

      Delete
    2. APA APAPUN SELERA YANG PALING UTAMA DALAM HIDUP DIAT ADALAH LUBANG KUNYIT...DAN CITA-CITA DARI KECIK....ESOK BESAQ HANG NAK JADI APA NUAR..?..EEMMM..CHE' NAK JADI PERDANA MENTERI....HEHE...

      Delete
    3. 9.56pm. Jgn sombong bila bercakap. Tidak kah anda tahu Apa yg tersirat dan tersurat. Jiks seseorg itu ingat berkelakuan sesat Allah akan sesatkan lagi hidup d dunia lagi. Makin sesat dan sesat lagi menyesattkan hgga ke akhir hayatnya. Kamu masih blm terlambat.

      Delete
  19. Alamak..banyak2 kesianlah sama saiful, moga Allah swt mengurniakannya kekuatan pd saiful. Kebenaran pasti muncul..yg batil akan tumbang..hanya perlu bersabar

    ______________________________________

    Bukti bagi orang yang mendakwa.
    Sumpah bagi orang yang kena dakwa.

    Bukan.....

    Sumpah bagi orang yang mendakwa.
    Bukti bagi orang yang kena dakwa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sumpah juga untuk orang ug didakwa bagi bersihkan nama dinpublic.. Ko pegi belajar agama bagi habis baru dtg mai hujah oke?? Dah penakot nak angkat sumpah tu cakap ja lah.. Apa susah sangat nak angkat sumpah kalau btoi x buat??? Susah kenak lafaz wallahi watallahi wa billahi saya anwar ibrahim tidak pernah sekali kali melalukan perbutan terkutuk di sisi Allah dan rasul iaitu meliwat saiful bukhari azlan dan jika saya berbohong maka seluruh laknat Allah akan menimpa saya dan keturunan saya hingga kiamat .. susah ker kalau benar?? Aku pon kalau buat benda x bersalah , tak pyah suruh sumpah sendiri aku bersimpah sebagai reflection pertama untuk buktikan aku x bersalah .. Ini anwar konar mcm mcm hanya utk elak tiga kalam sumpah ni???

      Delete
    2. Org atau pon binatang bila tersepit mereka akan buat apa saja. Tetapi saiful masih berpegang apa beliau cakap dulu serupa hingga sekarang. Dugaan dia berat sedemikian rupa hingga bapak pon tikam dia dari belakang. Bapak dia no better than ai.An Arse.

      Delete
  20. Semoga Allah menguatkan iltizam Saiful berdepan dengan dugaan yang terbesar dalam hidupnya.

    insyallah satu persatu kerakusan Anwar Ibrahim akan terbongkar kerna Allah melorongkan beliau membuka sifat buruknya sendiri.

    kita tunggu dan lihat saja kemana dan apa yang Anwar buat lagi. satu persatu.

    ReplyDelete
  21. Saiful - be strong man. Berani kerana benar kerana yang batil akan hilang dengan kebenaran

    ReplyDelete
  22. Ya, semua salah Anuwar. Bontot aku bolos oleh Special Assistant Prime Minister yang diragui kejantanannya pun salah Anuwar gak. Meteorit jatuh kat Russia pun salah Anuwar. Kalendar Maya yang jangka kiamat tuh, hah, itu kerja Anuwar la tuh, dia bayar Puak Maya guna duit IMF Yahudi.

    Kah kah kah ekekelekekkekeke bodo punya Macai hameno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...sabor bhai...nmpk sngt lu frust

      Delete
    2. Anon 10:38...klu ada jual ubat meroyan..baik ko ambik dan telan jgn ikut dos...biar lebih sikit krn sejak akhir2 bapak lanun a.k.a mat liwat nak berkubur nie...ramai golongan lgbt pgayr yg msh setia aku dapati dah makin sewel....
      Kau punya gaya ada mirip2 ke arah itu...jgn salahkan umno pulak cai...Cuma aku harap ko masih ingat dgn tuhan cai.kurangkan mgingati kote bengkok yg nak mampus tu....mereng nanti
      HARAP KO DGR NASIHAT AKU CAI....
      weka weka wei wei...

      tuah

      Delete
    3. Anon 10;38 Ko mengigau ek.. Tu lah lain kali lu bagitau kat Anwar " Perancangan Allah lebih besar".. kan terang-terang nampak Anwar dan juga pencacainya banggang.. errr... terlupa lak... termasuk ko.

      Delete
  23. Saiful macai UMNO pasti keneraka membuat fitnah tapi mujur bapanya takmahu terlibat. Kesian UMNO tempoh 5 tahun sudah tamat tapi si bacul ni masih lagi buat drama tamil

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai...yg ke neraka jahanam ialah anwar bin ibrahim...tak caya...ko tanya n.ajis yg pegang kuncinya....n.ajis kata nuar telah bersubahat bunuh 8 wira negara...
      layaknya mat liwat ialah di neraka jahanam...

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. Insyallah perancangan Allah lebih besar dari perancangan Anwar. Insyallah Anwar dan bapa Saiful yang ke neraka dan ko boleh ikut sekali...

      Delete
    3. Boss, kou sembahyang dulu biar cukup 5 kali sehari baru cerita pasal syurga, kebayakan dan rata2 pengikut umno ni x cukup sembahyang dan memang ramai yang x sembayang langsung pun... kou tengok la air2 muka yang keruh pekat tu...

      oppppsss terkena ke... sorry.

      Delete
    4. Kawan serumah saya semua ahli PKR x solat juga

      Delete
    5. Yang banyak meliwat dan bunuh org mmg tak pandai sembahyang....

      Delete
    6. Adik saya penyokong pas pon liat nak solat. Mcm org sakit mental.

      Delete
    7. 10.41
      Seblm kamu sedap menuduh tanya diri sendiri ketika saiful d liwat oleh boss dia umor berapa. Dia sudah buat sumpah bertaubat. Bapak dia tiada dlm kehidupan saiful sehgga kes saiful d liwat. Slma ni azlan hilang kemana? Apa kerja dia? Apa role dia sebagai bapa? Sebagai bapa sj atau ikut suka dia nak muncul blk rmh sesuka. He is not fit to b a father. Jgn main ikut otak bacul kamu saja. Usaha untok mencari kebenaran.

      Delete
  24. Kalau Saiful yang buat U turn, baru aku percaya Anuar tak buat. Setakat Bapak nya, bukan dia yang kena liwat? Simple. Kalau berani, masa buat PC, angkat dan junjung Koraan sekali. C'mon man.....Saiful father is damn short of money.Next week that Azlan fellow after getting the money will make another U turn. Saya di ugut dan bukan bukan lagi. Apa macam? Orang macam ni jangan percaya lah. Dia pukul keliling.

    ReplyDelete
  25. Mungkin anak dan bapa berpakat dpt bayaran dr dua pihak. Yang dua parti kena pusing dan main. Kahkahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya munafik yg menipu...saiful..no no
      no!!!Bapaknya..mgkin..Anyway aku kesian dgn dua beranak ni jadi mangsa anwar....
      sorang jadi mangsa nafsu sikote bengkok nuar...
      soramg jadi mangsa hutang dan diambil kesempatan oleh nuar..kesian

      Delete
    2. saiful dengan bapaknye tu dua2 munafik... jual maruah, jual juboq nak carik duit... kecoh satu dunia pasal juboq saiful... itulah permainan kotor pemimpin umno... yang pengikut2 nye itu akan ikut je kemana haluan, tak pakai otak langsung

      Delete
    3. Yang meliwat tu nak diangkat sbg apa cai?
      Imam mahdi?Anu gerr rah tuhan?

      Delete
  26. AKU CADANGKAN SIASAT BAPA SAIFUL SEKURANG KURANG BANK STATEMENT DAH MASYUKK BERAPA JUTA....KERJA SONANG TUHH...HARUAN MAKAN ANAK SENDIRI PEPATAH NI DAH TAK BEBERAPA KENA DAH....BABI SONDOL ANAK SENDIRI...BARU BETUL

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak yah siasat bro, Allah swt bagi akal utk nilai. Satu Anwar buat...dua Allah tunjuk... Sebab? Tanya sama Nuar apa sebab goyang... nanti jawab Nuar pakatan nak tumbang..

      Delete
    2. aku setuju...kesian dua beranak yg telah jadi mangsa anwar bin ibrahim silanun sial tu...
      rakyat sekarang bijak menilai...ni bukan zaman pak sheikh....skrg zaman mat liwat simunafik yahudi...

      Delete
    3. Harus siasat akaun Saiful juga. Apa kerja dia sekarang macam banyak senang jalan-jalan shj

      Delete
    4. Anon 11.33... Klu nak siasat betul2 akaun Anuar la yang sepatutnya. Lagi la banyak berjalan kesana sini, ye tak? hehehehe...China doll..

      Delete
  27. Zaman dunia dah nak kiamat muncul Dajjal lahanat yg akan mbuat huruhara dan kacau bilau. Maruah, moral, akhlaq keimanan dan agama bole dipajak gadai dan djual beli. Dajjal lahanat akan menjanjikan syurga dan kemewahan tetapi neraka dan azab yg sebenar. Dgn wang dan janji2 manis Dajjal lahanat sanggup membeli kepada ihsan2 yg hidup dalam keciwa dan lemah iman. Inilah anak Dajjal, peliwat terkutok,barua lahanat Yahudi zionist Neocons Nuar Jubor.
    Berapa harganya maruah anak kandung sendiri yg sanggup Bapa kandung jual.? 1 juta? 5juta? 10 juta? Huh! 100 ribu saja ish ish ish ish begitu desperadonya seorang Ayah? Hanya wang tak seberapa sangup menjual maruah harga anak dan keluarga. Salahkan binatang pun tak buat macam gitu, inikan pulak manusia.
    Yg sedar dan insaf selamatkanlah diri dan jauhi dari bersetongkol dgn nuar jubor dan fuckaton haramjadah. Anak dajjal akan beli maruah anak isteri dgn wang harami.

    ReplyDelete
  28. anuaq bayar 500juta pada bapak sayfool..kayo bapak sayfool..ikan paus mati pon anuaq kene byr 500juta pasal salah dia..pongkok parpu karat jer anuaq tak bayaq

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 11:00...terharu anwar bin ibrahim dgn sokongan ko cai...sayangnya statement ko tu buat dia bertambah malu dgn penyokongnya sendiri...
      Klu bawak lanun tu angkara nuar...tu betul cai...klu dia rasuah bapak saiful..tu juga betul cai...klu ko tulis mcm tu tak lah ko mcm org hilang selera cai....
      KESIAN...

      Delete
    2. Anon 11:00 Hmmmmm...jangan la jeles kalau Nuar x mau pungkuk hang... g operate buang buasir dlu ek. Dah baik nanti jumpa bang non balik na..

      Delete
  29. Firman Allah, ".. dan jauhilah perkataan yang dusta" (Al-Hajj: 30)

    Dari Abu Muhammad al-Hasan bin Ali bin Abi Thalib RA, Rasulullah SAW bersabda, "Jujur itu menimbulkan ketenangan, sedangkan dusta mengakibatkan kebimbangan." (HR Tirmidzi) 

    Rasulullah saw. bersabda, “Ada empat perkara, sesiapa yang melakukannya maka dia adalah munafik tulen. Sesiapa yang melakukan satu daripada empat perkara itu, maka dia mempunyai salah satu daripada sifat munafik, hingga dia meninggalkannya. Iaitu apabila diberi amanah dia khianat, apabila bercakap dia berdusta, apabila berjanji dia mungkir dan apabila bertengkar dia mengenepikan kebenaran.” (HR. Ahmad)

    Dari Ibnu Mas'ud ra. Nabi saw. bersabda, "Sesungguhnya benar/jujur itu membawa kepada kebaikan dan kebaikan akan membawa ke syurga, seseorang yang membiasakan benar/jujur sehingga dia ditulis di sisi Allah sebagai orang yang benar/jujur.

    Dan berhati-hatilah kalian dari dusta, sesungguhnya dusta itu membawa kepada kejahatan dan kejahatan itu membawa ke neraka, seseorang akan selalu atau membiasakan berdusta akan ditulis di sisi Allah sebagai seorang pendusta." (HR Bukhari dan Muslim)

    Wallahu 'alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. KPD PEMCACAI PR KHASNYA PGAYR....
      Rasa2 ku....mat liwat yg banyak menipu cai....berdasarkan hadis di atas...mmg layak rakyat gelar dia munafik....

      Delete
  30. Takut-takut Saiful buat U turn tuduh UMNO. Rasa UMNO perlu bayar lebih lagi takut lagi macam Deepak dan Bala gigit balik. Kikikikikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAK MUNGKIN SAIFUL JADI MUNAFIK...LAINLAH KLU DIA DIUGUT BUNUH OLEH BAPAK LIWAT.....

      Delete
    2. Bkn saiful yg u turn tapi bapaknya yg hutang sekeliling pinggang. Tapi bapa dia tdk se comel saiful ai tak mau ponggong azlan bagi duit to shut him up. Make sense? InsyaAllah ALLAH BERI SAIFUL KEKUATAN DAN DGN BERKAT DOA2 DARI KITA YG PERCAYAKAN DIA. AMIIIIN...

      Delete
  31. sebagai seorg islam kita kena yakin dgn qada dan qadar tuhan.berserahlah sepenuhnya kpd tuhan. in shaa allah yg batil tetap batil .pada saiful sekiranya anda dibeli oleh umno untuk memburukan anwar ingatlah azab tuhan amat pedeh. jika sebaliknya pula hukuman allah rabuljalil tidak terkurang sedikit pun. rakyat malaysia jd amat keliru.pada siapa lg tempat mengadu, cuma pada mu ya allah ya tuhan ku. ketika kami keliru. hanya pada mu kami sandarkan harapan. keliru kami. waham kami ini telah menjadikan kami berpecah dan kdg2 hilang pertimbangan. pada siapa lg kami harus mengadu, tentunya kembali kpd mu ya allah ya tuhan kami. kami menanti kebenaran mu jua. amin amin ya rabalalamin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah bagi akal untuk.mentafsir situasi. dalam hal ini siapa yang kena liwat, saiful ke ayahnya? sungguh tak logik bila orang yang tidak diliwat mengubah pendirian sedangkan yang diliwat masih kekal dengan pendiriannya. lainlah kalau saiful sendiri yg mengubah pendirian. satu logikal akal yg mudah. kalaulah sabahpun anuwar boleh beli, apalah sangat dengan bayaran utk bapa saiful!

      Delete
  32. sedangkan saorang ayah sanggop merogol anak sendiri....sanggop menjual anak sendiri....
    apa lah sanggat dengan menjual maurah sendiri dan maruah anak kerana wang ringgit......

    ReplyDelete
  33. aku pelik..kenapa isu ni tiba2 timbul??cuba kita kembali sejenak kebelakang,masih ingatkah tentang isu pemilikan tanah oleh cina DAP di kelantan??heboh pada masa tu rakyat kelantan amat marah kepada PAS,dalam pada masa itu PAS terus membuat persidangan majlis syura dan menjelaskan mereka tidak bersetuju dengan penggunaan kalimah ALLAH di dalam Bible,maka semua mata tertumpu kepada isu itu dan melupakan isu pemilikan tanah oleh cina DAP di kelantan..maka bersorak lah cina2 tersebut kerana mereka boleh membolot kekayaan hasil bumi kelantan dengan jayanya....

    Sekarang berbalik kepada tahuk artikel ini...seperti yang kita tahu negara kita dekejutkan dengan pencerobohan tentera diraja sulu di Lahad Datu di saat2 negara kita akan menghadapi satu pilihan raya yang mungkin paling bersejarah di dalam politik tanah air kita,yg mana pencerobohan ini meragut beberapa org nyawa wira negara kita...laporan perisik Filipina menunjukkan yg anwar ibrahim mempunyai kaitan dengan pencerobohan itu dan gambar2 anwar ibrahim yg berjumpa dengan nur misuari juga tersebar luas dan ditambah lagi dengan kenyataan biadap Tian Chua yg mengatakan Wira negara kita yang syahid sebagai "mati katak" yg menimbulkan begitu banyak kemarahan rakyat malaysia...maka isu ini amat membimbangkan PR dan mmbuatkan mereka berasa lemas dan tidak mampu utk bernyawa kerana satu persatu bangkai mereka sudah terdedah...sekrang isu Lahad Datu dh habis,namun tidak akn pernah mudah terpadam di dalam fikiran dan sanubari kita semua rakyat malaysia yg amat merasai kehilangan pejuang2 kita yang sanggup menggadaikan nyawa mereka sebagai ganti keselesaan dan keselamatan utk kita...sudah pasti rkyat mahukan satu siasatan dan tentang punca,sebab,siapa di belakang semua ini berlaku...

    tu,tup,tup!!stelah banyak nama anwar yang dikaitkan dalam isu ini,maka mereka tiada pilihan lain selain mencari satu isu yang panas dan membuatkan rakyat malaysia terkejut,berfikir semula sperti isu ini..Saiful...seperti mana yang kita tahu lelaki ini sanggu bersumpah laknat menyatakan yg di pernah diliwat oleh anwar ibrahim,tiba2 hari ini bapa dia cakap yg saiful dibayar oleh najib...pasti kita akan terkejut bukan??maka semua org akan berbicara tentang isu ni,anwar fikir yg rakyat akn luapkan LAHAD DATU!!tidak mungkn sama sekali anwar ibrahim..tidak mungkin!!jadi korang sendiri pun boleh faham kan apa yang aku cuba cakapkan ialah kenyataan bapa saiful ni hanayalah satu konspirasi anwar ibrahim utk menutup isu kaitan anatar dia dengan pencerobohan raja sulu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,

      Isu Lahad datu x habis lagi... * rakyat pejuang bangsa dan negara gugur dan ada yang jenazahnya dianiaya sebegitu rupa. Selagi dalang disebaliknya belum terungkai sepenuhnya... Tragedi Lahad Datu tetap belum selesai.

      Walau besar macam mana pun perancangan Anwar untuk menutup isu besar Lahad Datu... besar lagi perancangan Allah untuk membukanya. Hari ni dah di tunjukkan kaedah dan cara Anwar menyerlahkan dirinya sebagai pengkhianat

      Delete
    2. Aku memang setuju yang amat.Nuar dah alihkan isu lahat datu sbb tak mau sume org fokus kat sana apabila sedikit demi sedikit dah mula nampak nyata siapa dalang dibelakang kejadian tersebut...wei nuar dah goyang wei.Sepandai pandai tupai melompat akan jatuh ketanah juga dengan sendirinya...Nuar percaya kepada kebolehan dan kehebatanya
      menipu ,nuar juga percaya kepada kekuatan kewangannya untuk mengatur dan menyuap sapa saja yang dikehendakinya,lawan tetap lawan tetapi nuar lupa tentang kekuatan,keadilan dan pengetahuan allah yang mahu tahu,tanpa disedarinya dan pengikutnya yang taksub meroyan dan perasan kita boleh nampak satu demi satu strategi beliau terkantoi.Dalam kes bapa saiful kona baring hanya chai yg dah tertutup pintu hatinya sahaja yang x nampak kebenaran sebaliknya mejoriti rakyat yang mahu berfikir nampak makin jelas bahawa nuar seorang konspirator tahap tertinggi,pengamal rasuah,keronisma ,salah guna kuasa dan semua perkara negetif yang dituduhnya kepada UMNO sebenarnya dia la pengamal tegar apa jua yang dia tuduh kepada orang lain.....

      Delete
  34. kes ini terlalu sulit dan merumitkan....sama macam kes nabi yusuf...mufti perlis(bekas) ada menjelaskan kes tersebut,dalam islam kalau ada kesahihan dalam membuktikan sesuatu kesalahan rogol,kedua dua perogol dan dirogol [Perlu Buat pengakuaan atau dipanggil karina...saiful bahri dah mengaku sumpah wAALAH...TAPI aNUAR TAK BERANI...kerana dia bersalah....bapa saiful tiada kena mengena.....anuar terdesak sekarang game overrrrrr
    ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl tu klu anwar tak bersalah kenapa dia tak berani nak sumpah sampai hari ni....dia septtnye kenalah berani sumpah klu dia btl2 tak bersalah

      Delete
  35. Assalamualaikum....
    emmm....kerana duit....siapa yg jaga n didik saiful ek....kesian saiful...semuga saiful tabah berdepan dgn ujian besa ni....yakinlah Allah adew...

    ReplyDelete
  36. Apa punya bpknlah demi duit sgp jual maruah anak....bodoh anwar tu dah xde jalan lain sbb tu dia belibpk saiful dia ingat dgn dia bt mcm tu org blh sokong n kesian kat dia blk lah...podah...apa yg dia bt kay lahad datu tu pun tak selesai lg ada hati nak by cite lain plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak saipol ni dari day 1 dah tahu anak dia tak kena liwat pun.... tapi dia pertahan kan cerita yang direka anaknye dengan harapan 'najib gor' akan longokkan duit untuk nye.... tapi silap, bila perbicaraan failed, duit entah kemana... dia carik anuar semula dengan harapan juga anuar akan bayar duit..... manusia dua beranak ni memang setan.... x tahu halal haram asalkan boleh buat duit... itulah ilmu yang diajar oleh umno....

      Delete
  37. Gelagat org pR

    1- kalau kes liwat anwar didapati bersalah maka mereka akan konar baring cakap mahkamah umno punya

    2-bila kes anwar terlepa atas sebab teknikal konspirasi umno gagal

    3- bila bapak saiful bersama menentang anwar, maka segalaa keburukan dia dijadikan alasan untuk buktikan semua ialah konspirasi umno

    4- bila bapak saiful buat konar u turn konon anak diperguna umno, segala keburukan tadi buat buat x nampak dan apa yg dia org tau ialah again konspirasi umno

    5- kes lahad datu pon konspirasi umno dan sampai kematian polis pda awalnya pon dianggap sandiwara dan konspirasi umno

    6- bila org umno cakap anwar terlibat, org pr kata asyik asyik anwar ... Habis yg ko org mcm haramjadah slalu kait umno dlm segala hal x pa pulak??

    Kesimpulanya politik pr ialah politik taraf pencacai haramjadah yg otak sudah penuh dgn air kencing anwar

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu bro...aku skong statement kau....

      Delete
  38. Silap silap dia tikam haram jadah tu dari belakang mampos padan muka.

    ReplyDelete
  39. Anak dengan bapak sama je..... x dapat duit dari umno, lari masuk pk... tengok nanti pk pun x bagi duit mana dia lalak lagi... masuk pas kot... persetankan dengan dua ekor haram jadah ni.... kalau bab fitnah menfitnah mainan dia je...

    Aku nak tanye mana pergi dua tandah hitam kat dahi saipol tu..... macan haram

    ReplyDelete
  40. Ini budak totally out tak pandai melakon. Ucapan dia mcm pembaca berita dan mukanya sgt serious seperti Hitler. Dia perlu menunjuk kesedihan muka dan berkata : pak u betui-betui bikin gua malu. Pak u tak percaya saya bikin anak sakit hati wo...wo...wo...wo.....(bunyi nangis sambil sapu air mata). Sudah 5 tahun anak masih rasa luka dan rindu semasa keindahan diliwat. Tapi pak tak percaya tak apa anak tetap dpt gaji yg lumayan......hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7.45AM. NOT FUNNY. TAK KENA PD DIRI ATAU SAUDARA MUDAH BERCAKAP GELAKKAN ORG LAIN. HE HAS GONE THRU HELL. HE IS A STRONG PERSON INSIDE OUT. KENA PD KAMU AGAKNYA SUDAH GANTONG DIRI.

      Delete
    2. Anon 7:45 wa respect lu la bro, sebab mengaku terang-terang "Ini budak totally out tak pandai melakon". Memang la x berlakon, bukannya drama mcm lu slalu tengok.. nampak nar lu b*****g... Yang slalu blakon tu sedara LBGT lu tu..... hehehehe..

      Delete
    3. ANON 7.45 memang bodoh nak mampos, Saiful memang tak pandai berlakon...kerana itu aku percaya kat dia bukan macam Anwar terkenal diseluruh dunia sebagai pelakon ...cingkarung, dalam kubur nanti harap harap kongsi kubur dengan ananconda. Sememangnya penyokong penyokong Anuar ini selain dari mereka yang rakus kuasa dan mempunyai kepentingan dunia yang lainnya semuanya bodoh bodoh nak mampus...otak yang Allah beri tidak pernah digunakan!!! OTAK MEREKA BRAND NEW...TIDAK PERNAH DIGUNAKAN!!!

      Delete
    4. Setuju dengan Anon 12.28...

      DIAkhir zaman ini anak muda seperti Saiful adalah sesuatu yang luar biasa memandangkan dia adalah pemuda biasa yang tidak berkopiah dan berjubah tapi punya iman yang tebal yang tidak boleh dijual beli dengan wang ringgit.

      Ibunya sangat beruntung melahirkan anak seperti Saiful...teringat cerita Nabi Ibrahim dan cerita Ashabul Kaafi.

      Semoga Allah lindungi anak muda ini seperti Allah melindungi Nabi Ibrahim dan pemuda pemuda dalam cerita Ashabul Kaafi.

      Delete
  41. saya cuba untuk memikirkan secara adil isu bapa saiful ini. kalaulah betul2 dia memikirkan ini adalah satu konpirasi . antara bn dan pkr. siazlan sepatutnya. dia boleh mencari ngo atau bdn islam yg ada kredebeliti xada kepentingan politik.memberikan bukti2 bahawa ank beliau telah dipergunakan. kalau tidak pun dia sendiri bersumpah laknat bahawa dia sendiri telah dipergunakan.. tp apabila dia memilih untuk memohun maaf bg pihak saiful ketidak boleh percaya nampak dan boleh dipertikaikan, mungkin saya sendiri berfikir dia telah dibeli. tidak mustahil. apa lg pengakuan ini dibuat sewaktu kita sebuk dgn pengkianatan dilahad datu sabah. azlan hendaklah memberikan secara terperinci siapa pelaku jijik ini. datuk najib atau sesiapa saja yg benar2 bertanggung jwb. saya cuma takut siazlan hanya melepaskan angin dari isi perutnya lantaran keperitan hidup. baunya nanti pekat melekat sampai akhir hayat beliau. waalhualam. tp saya maseh mau bersangka baik. pengakuan ini lahir dari keiklasan hati. ambiklah tindakan undang2 bg menjernehkan suasana. duit bkn segalanya,,,,

    ReplyDelete
  42. 11.59. Duit adala segala untok separoh manusia yg menjijikkan seperti bapa sefol dan juga ai.Saya mengenali org jenis bapa sefol yg sanggup jual anak kerana perangai tahi judinya. Percayala they will do anything like dadah also. Jika penghisap dadah sanggup tikam emak bapak kerana nak duit lebih kurang serupa sj. Believe. Saya dan kalian sepatutnya doakan untok sefol kuatkan iman dalaman dan luaran. He really needs it. Poor guy. I believe in him. Dia sudah taubat nasuha dan sudah mengikut perintah Allah dan anda tahu siapa yg tak habis buat kacau d msia syaitan bertopengkan manusia. Dajjal msia that is anwar ibrahim. He will b condemn in this life and akhirat. Saya akan buat solat hajat. Keluhan umat nabi mohd saw sebiji sawi pon Allah dengar. Dgn izinNya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Of course Anwar is condemned...dia dah kena laknat 10X over. Hanya tunggu hukuman dari Allah and that day will come soon enough..

      Delete
  43. anon 12.25. berbaju biru sebelah saiful tu masa bersumpah laknat kat masjid bknkah siazlan. . dlm sidang akhbar macam guruh dilangit nk mempertahan maruah keluarga. duit bkn segala. tp merupakan angkara, fikirkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah fikir. Dlm hati siapa tahu. For some people aaahhh. Mungkin awak bkn org seperti bapak dia na' uzubillah. Hari ini klr dlm akbar the fadther actually penyokong tegar pkr maaahh. Yes lagi satu zul nor minta maaf kpd tun m. Phewitttt syukur

      Delete
  44. Bapa saifu tukar pendirian... oleh itu mesti ada alasan atau bukti yang kukuh untuk tindakan itu.. maka wajib dia membukti alasan tindakannya itu...

    ReplyDelete
  45. Bapa saifu tukar pendirian... oleh itu mesti ada alasan atau bukti yang kukuh untuk tindakan itu.. maka wajib dia membukti alasan tindakannya itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alasan utama adalah RM!!Apa2 pun alasan...anwar terpukul balik oleh kenyataan balas saiful....bermakna anwar pengamal rasuah..
      Untuk menutup pglibatannya sebagai dalang lanun sulu tak berjaya krn misuari turut ambik berat kes liwatnya...
      Dgn kata lain mrk berdua mmg bersekongkol dlm menyerang sabah hingga 8 wira kita trkorban.
      Rakyat semakin bangkit dan di sabah keseluruhan besar rakyat sabah mengatakan anwar cuba menggadai dan menjual sabah..Kebencian bila ada nyawa yg terkorban dan rakyat ketakutan...

      Delete
    2. Alasan apa mendanya. Hutang keliling pinggang. Tu le jawapannya the fadther already liwat the son in this manner. Susah sgt mau faham ka. Adeiiii

      Delete
  46. Ada aku kisah pasal Anuar...tetap ABU...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah Bersama UMNO

      Cai...lantaklah...anwar buat korang jatuh merundum....kerana kote bengkoknya belum disunati.....!!!Dia punca pr tumbang...ko kena ambik kesah cai....hahahahaaaaaaaa
      CHECKMATED YO!!!!!
      weka weka wei wei

      tuah

      Delete
  47. Tanya sama Nuar apa sebab goyang... nanti jawab Nuar pakatan nak tumbang..

    ReplyDelete
  48. Anak dgn bapa sama kaki la....mau RM RM RM...........

    ReplyDelete
  49. saya masih mahu percaya Saiful ini
    Sebab dia berani sumpah laknat.....We wait n see

    ReplyDelete
  50. sapa yg nak percaya lg dgn si anuwar ni?

    ReplyDelete
  51. Tanya sama Nuar kenapa katil goyang........nanti jawab nuar aku yang goncang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!