PANAS BERAPI! AKIBAT TAMAK KUASA MAKA MELAYANG LA NYAWA ANGGOTA POLIS YANG TIDAK BERDOSA!

Aku menyokong penuh dengan keputusan PM untuk menyerang kumpulan pengganas yang menyerang Lahad Datu, malah Menteri Luar Filipina bersama-sama Anifah Aman juga telah mengatakan mereka ini adalah kumpulan terrorist atau pengganas bukan macam Hisham kata mereka bukan Pengganas!

Hisham gagal sebagai Menteri Dalam negeri, ini adalah hakikat! Maaf, walaupun pahit tetapi demi kedaulatan negara memang Hisham tak layak menjaga kementerian dalam negeri! Aku mahu Hisham bertanggungjawab atas kematian 8 anggota polis! Kalau tidak kerana kecuaian dia maka tidak ada nyawa polis yang terkorban.

Oh ya! Aku juga nak mengingatkan anggota polis yang terkorban tu janganlah dinaikkan pangkat sahaja seharusnya mereka dibayar pampasan sepertimana yang arwah Noramfaizul dapat. Mereka terkorban kerana Menteri dan KPN cuai dan tak tahu nak buat keputusan.

Aku juga difahamkan Menteri KDN yang kuat bagi Amaran ni membuat semua keputusan tanpa melalui mesyuarat Kabinet mahupun mesyuarat Majlis Keselamatan Dalam Negeri, jadi dalam isu ini PM tidak boleh disalahkan kerana Menteri KDN membuat keputusan sendiri hingga terkorbannya nyawa anggota polis.

Seharusnya keluarga anggota polis yang terkorban ini dibayar pampasan yang sewajarnya, lagi patut kalau dipotong gaji menteri KDN dan diberi kepada mereka, sebab kalau dia tak fumble maka tidak akan terjadi la perkara sebegini. Biar ini menjadi pengajaran buat semua! Power comes with responsibility.

Jangan ambil perkara ini mudah, dah 8 nyawa melayang, kena ada pihak yang bertanggungjawab dan kalau Menteri KDN ni betul jantan maka dia perlu bertanggungjawab dan meletakkan jawatan dia dan dia juga wajib bawak KPN Ismail Omar bersama dia. Damage has been done!

Berundurlah demi kesejahteraan Negara!

AKU MENYOKONG PENUH UMNO DAN BN TAPI AKU TAK SOKONG HISHAM! 

53 Responses to "PANAS BERAPI! AKIBAT TAMAK KUASA MAKA MELAYANG LA NYAWA ANGGOTA POLIS YANG TIDAK BERDOSA!"

  1. UMNO yang tamak kuasa memberi kerakyatan kepada moro dan sulu demi undi. sekarang mereka ingat tanah tu bapak diorang punya. Terimalah padahnya wahai UMNO. PR will put an end to this nonsense once they takover putrajaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wei lancau, sulu sial ni takde kena mengena dengan kerakyatan la bahalol, ini salah Hisham sebab dia tak reti nak jaga keselamatan negara! Aku sokong PK

      Delete
    2. tak sangka kerana nak kuasa, ANUWAR dan PKR menjual maruah bangsa dan negara. PKR dan ANUwar , bertaubat la dan cepat la mengucap.
      PRU13, berkubur dan hancur la PKR dan ANUwar.
      go BN go!!

      Delete
    3. Kalau betul mudah sangat dapat IC apa yang Sultan Sulu nak kecoh. Mohon IC. Masuk pilihanraya boleh jadi KM Sabah dah dikatakan rakyat ramai. Lepas jadi yang dipertuan.

      Delete
    4. UMNOmemangmangkuk, sapa kata takda kaitan. Yang dapat IC tu semua oranng mana? dari moro dan sulu lah. bodoh punya UMNO. JANGAN KAU CUBA PERBODOHKAN RAKYAT. YOU FUCKED UP BIG THIS TIME

      Delete
    5. woi anon 8.50 pm kenapa kau bodoh sgt hah, sekarang ini bkn cerita pasal iclah bangang tapi pasal nyawa perwira2 kita yg sedang mempertahankan negara itu. kau ini sama aje mcm tian chua langsung takde hati dan perasaan kesian pada org kan.

      Delete
    6. Anon 8:22.. Tak sangka kebodohan kau dah tahap pukimak..Bapak liwat ko tu yg rancang sejak november 2012..Tak heran dlm ceramahnya sejak hujung tahun lepas asyik nyanyi lagu 'Tanya sama najib kenapa pokok goyang...nanti jawab najib..sabah nak hilang'...
      Nyaris perisikan filipina dpt kesan perbuatan kejam dia mgkhianati negara..
      Cara nak aman cepat...suruh pewira kita tembak kote bengkoknya..biar dia mampus dgn nur musuari...

      Delete
    7. Tu yg dtg menceroboh dgn M16 tu UMNO ada janji nak bg IC ke? Apa kena mengena IC dlm hal ni? Kalau dh dpt IC, dia nak berperang dgn kerajaan Malaysia apa pasal? Skrg ni dia nak bw Sabah keluar dr Malaysia. Jd sebuah negara bebas. Kalau dia dpt IC ko rasa IC Malaysia tu dia nak buat apa kalau Sabah tu dah bebas dr Malaysia? Laku ke IC tu nanti?

      Delete
    8. Bhai...wlupun 1000 kali diberi jawapan atau penerangan ttng isu ic ni...maka 1001 kali juga mereka akan tnya dan spin isu ni,wlu pun dah smpi ke pru15...ini sikap org yg tak tahu apa nk komen...tp nk komen juga wlu baru pagi td tnya soalan yg sama dan diberi jawapan...namun sesudah subuh soalan yg berbeza ayat tp maksud yg sama....

      Bhai klu kita jujur...dan malu utk tonjolkn kebodohan kita,rasanya takakan kita akan soal benda yg sama...bhai,study satu2 isu tu dulu sblm nk lemparkan soalan yg telah ditanya oleh org lain...bhai kita bukan dizaman hnya tahu membaca tp tidak mmpu berfikir...

      Bhai...jujur aku katakan...jgn kerana politik yg sempit kita tutup minda...asalkan blh jadi isu...maka di ulang dan diulang seolah2 itu lah soalan yg paling cerdik yg pernah lu org keluarkn dlm blog...bhai,isu ni simple dan mengikut prosedur biasa didlm proses pemberian ic utk sahkan taraf warganegara.
      Bhai...aku yakin dan pasti,org yg mmpu aktif berblog ini adalah org yg bijak..namun kerana politik biarlah org lain nmpk betapa bodohnya lu org...

      Bhai...utk komen aku ini...aku tak bg jawapan kenapa dan mengapa ic tu di keluarkn...sbb klu aku jawapkan pun,aku yakin ada lbh 20 bhai akan tnya lg soalan ni esuk...aku cuma nk tegur sikap bebal tegar yg ada dalam pemikiran lu org...bhai cukup2 lah mmbodoh kan diri...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    9. korang ni semua sama bodoh, saling tuduh menuduh kalau ko org terus macam ni jawabnya sabah tu dah kena rampas, korang ni nama je satu malaysia tapi berpecah belah disebabkan politikus ni,,,, kenapa korang x bersatu tenaga untuk jaga kedaulatan negara kita, sorang pkr sorang bn sorang pas tapi x ke semua dalam parti ni org melayu? yang nak berpolitik tu dia org, mana ko suka ko pangkah je masa pilihan raya nanti, itu hak individu jangan di sbbkan org gila kuasa kita org melayu berpecah belah, kita masih lagi anak malaysia kita masih lagi melayu kita beragama islam ape yang beza antara kita, aku cuma boleh kata bersatu lah kita demi kemakmuran dan keamanan negara!

      Delete
  2. MORON NI KATA PADA 16 FEB YANG MASUK BAWAK SENJATA TU BUKAN PENGGANAS !

    MORON

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini la masalahnya GAP menteri flip flop kejapa kata bukan pengganas, kejap kata mereka ni pengedar dadah, last2 dia anggap mereka ni pelancong je kot!

      Delete
    2. woi pukimak Gap n PArpu..diaorang dtg nak ambik BR1M n beli barang2 kat kedai 1Malaysia..psl apa nak tembak..itu kata hisham poen..

      Delete
  3. anwar wajib bertanggungjawab.....utusan dengan tv3 hg dah saman......harap nalakurapan pun saman 15 bilion pun xpe.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. AKU NAK TANYA DGN SI TIANCHUA LAHANAT NI MASA ORG2 MELAYU SIBUK MEMPERTAHANKAN NEGARA MANA PERGINYA KAUM2 CINASIAL DIA. KALAU UMNO SEMUA TAK BETUL. KALAU NAK PERTAHANKAN NEGARA SEMUA ORANG MELAYU TAPI NAK KAUT HASIL KEKAYAAN TANAH MELAYU SEMUA KAIM DIA. APA MELAYU PASS DAN PKRR TAK NAMPAK DAN TAK BOLIH NILAI KE. CUBA CABAR CINALAHANAT NI BERANI KE DIA BERTEMPUR DGN MUSUH. KALAU SETAKAT BERSILA TENGAH JALAN SAJA MMG MUKA TAMPAL KULIT BABI TEBAL.

      Delete
  4. rasanya x perlu buat statment mcm tu admin.. memang perit dan pahit untuk terima.. adalah lebih mulia di mata dan fikiran bila kita mengambil tindakan diplomasi.. tetapi bila dah mengganas wajib kita membalas.. kadang kita lupa qada dan qadar.. ajal maut di tangan Allah. kalau kita membuat andaian dan provokasi ini akan menyedihkan lagi hati kaum keluarga yg mengalami musibah ini.. sewajarnya kita menyokong antara satu sama lain supaya konflik di negara kita tidak terus kusut.. yg membangkang tu dah ditakdirkan hidup membangkang dan lihatlah hasilnya jika hnya bangkang kadangkala hidupnya Allah bagi kebangangan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar kata-katamu itu wahai anon, tetapi kalau mneteri tak tau nak buat kerja elok undur saja. Itu pandangan aku

      Delete
    2. Betul kata anon 8.34pm. Tak adil HPK tulis gitu; lagi kenyataan yang dikeluarkan perlu berhati2. Saya yakin hisham buat kerja beliau dengan baik - beliau berkerja mengikut undang2. Bayangkan husam jadi menteri KDN? Bayangkan juga dia buat kenyataan kat lahad datu ni.... Hancurssss!

      Banyak lagi bangsat no.1 bernama anwar ini buat kerja bukan2 ianya wajib dibongkarkan oleh HPK.

      Delete
  5. Skrg tiba masanye utk kita kawan blk kaw2 punya kasi kosong semua sulu punya org...kita dah bg byk peluang dan masa..skrg tidak lg...tunggu dan lihat je apa akn berlaku lps ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl tu kak bedah aku sokong.....cukup tak yah bg muka lg kat syaitan2 tu semua

      Delete
    2. aku pun setuju..sebagai tanda persetujuan..mari hisap kote aku..

      Delete
  6. CUKUP SUDAH PELUANG YG DIBERI OLEH MALAYSIA PADA PENCEROBOH2 ITU, BILA MENTERI KITA KESIANKAN MEREKA BAGI PELUANG INI PENCEROBOH BESAR KEPALA PULAK, DAH TIBA MASANYA UTK LAWAN BALIK HAK KITA KERANA MEREKA JUGA KURANG AJAR SAMPAI SANGGUP MEMBUNUH PERWIRA2 NEGARA KITA TANPA RASA BELAS KASIHAN WALUPUN SEDIKIT. HISYAM DAH TIBA MASA UTK BUAT KEPUTUSAN JGN JADI PENGECUTLAH. KAU NAK TUNGGU SAMPAI SEMUA ASKAR2 KITAMATI KENA TEMBAK KE BARU NAK BERTINDAK.

    ReplyDelete
  7. PAMPASAN HARUS DITOLAK DARI GAJI KERISMUDIN DAN ISMAIL OMAR.

    ReplyDelete
  8. MENTERI AMARAN DAN RUNDINGAN MALAYSIAMarch 5, 2013 at 9:04 PM

    PUKIMAK KAU PARPUKARI....DAH BAGI AMARAN JANGAN MEMPOLITIKAN ISU KEPONDANAN DATIN SERI KERIS H2O, KO TAK NAK DENGAR. AMARAN TERAKHIR BAGI PARPUKARI UNTUK TARIK BALIK ARTIKEL INI. KALAU TIDAK, AMARAN YANG BARU AKAN KELUAR LAGI. KA KA KA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siot la lu bro...muahahahahahaha

      Delete
    2. Aku ingat sultan abdul kiram waris mat liwat kote bengkok tadi...

      Delete
  9. ingat ASBAB Tuhan,mereka memang telah diASBABKAN oleh Tuhan untuk mati dalam situasi ini.

    situasi ini adalah ASBAB mereka untuk mati..jangan berterabur nak salahkan orang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hisham pun asbab gak, maka di akena letak jawatan ianya asbab untuk selamatkan BN!

      Delete
  10. Anwar berahi bapak lanun wajib bertanggungjwb...sila bawak balik lanun2 tu pulang....klu tidak ko pun wajib ditembak di kepala oleh tentera kita...Neraka jahanam dah tunggu kau....
    Cukup!!!Kita tak mahu melihat ada lagi ada rakyat kita yg terkorban...BAWAK MRK BALIK!!!

    ReplyDelete
  11. Salam datin wan azizah...sebagai seorg isteri dan ibu....tak ada rasa sedih ker dgn nasib waris pewira yg terkorban?SIKIT PUN TAK ADA KER?
    Klu ada..tolong nasihatkan suami datin tu yg dah melakukan banyak dosa bersubahat membunuh mrk...Hentikan perbuatan dalang dia tu demi rasa hati seorg isteri dan ibu wira kita yg terkorban....RAYUAN SEORG IBU....

    ReplyDelete
  12. UMNO HARUS BERTANGGUNG JAWAB...... SEBAB SEMUA YG TELAH BERLAKU ANGKARA UMNO..... DOA ALMARHUM DATO FADZIL NOR SEOLAH@ TELAH DIMAKBULKAN ALLAH.... ALMARHUM MENDOAKAN MAHATHIR PANJANG UMUR AGAR BELIAU DAPAT MELIHAT KESAN KEKEJAMAN BELIAU SEMASA BERADA DI TAMPUK KEKUASAAN DULU...... DULU PROJEK BAGI IC PADA MORO & SULU....HARI NI MORO & SULU NAK TAWAN SABAH>>>> HAMEK KAOOOOOO......

    ReplyDelete
    Replies
    1. KAU KERABAT TIAN CHUA KE. TANYA DIA ADA BERANI KE MAU LAWAN DGN ITU MORO. KAUM NI TAKUT MATI WOOO MAU JADI TUAN KAT NEGARA KITA.

      KALAU PENAKUT JGN SIBUK NAK KATA UMNO ITU DAN INI. SENDIRI PENGECUT. KURANG AJAR PUNYA CINASIAL.

      Delete
    2. Projek Ic amende sampai nak bawak M16?..Nak reka cerita tu biar logik sikit.Dah bapak liwat ko nak bagi kuasa autonomi pada sabah jika menang dan hasut pulak sultan palsu dgn pertolongan nur misuari rakan lama bapak liwat tu utk tuntut sabah...tu ler puncanya lanun ooi...
      Niat bapak liwat ko nak jadikan insiden ini sebagai modal nak hentam bn...nampaknya tak diberkati.Risikan filipina sahkan bapak liwat ko tu terlibat secara langsung...jadi dia dalang utama...
      Selagi bapak liwat ko hidup..selagi itu negara tak akan aman...harap2 ko dgn bapak liwat ko ditembak di kepala oleh tentera kita...Aminnn

      Delete
  13. Aku dah tak peduli apa yang babi-babi PR nak ckp tapi yang aku kisahkan sekarang Kerajaan Malaysia perlu juga bertindak lebih sikit dalam mengawal babi-babi tempatan yang ddigembala oleh PR ni terutama media sosial... Aku dah muak sangat dengan babi-babi terutama sekali malaysiakini dan beberapa blog di Malaysia menyebarkan khabar angin yang tidak masuk akal. SKMM perlu sekat semua media ini buat sementara waktu... dia orang ini lah sebenar musuh dan menjadi satelit yang menyalurkan segala maklumat operasi dan komukasi pasukan keselamatan. Sekiranya Malaysia tetap kacau bilau org 2PR aku akan habiskan dulu....lepas baru penganas... PR kau orang memang sial!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. salam semua....

    Buat pencacai pencacai anwar jubur...tak payahlah nak tegakkan benang yg basah..projek ic ni di bawah masa anwar jadi TPM.baca fakta yg jelas..jgn nak tuduh sebarangan..dulu aku ni penyokong kuat Parti Keadilan gampang tu..bila aku tgk anwar jubur ni dah sewel,serta tamak haloba.jadi aku pun keluarlah dari parti liwat tu.Buat pencacai pencacai anwar jubur,cubalah tanya pada beliau,MANA JAM OMEGANYA..? MANA SUMPAH LAKNATNYA..? sampai skrg senyap..!!.nak menyokong seseorg pemimpin tu jgnlah hentam kromo..!!..
    Buat Hishammuddin ni..aku dari dulu memang dah menyampah dgn beliau..tak habis habis ngn amaran!..tak seperti arwah Megat Junid..yg dahulunya org takut bila dgr KDN.masa pemerintahan Tun Mahathir..buat Hishammuddin,letaklah jawatan.tak ada apa apa yg anda buat dlm KDN.makin ramai warga asing membanjiri malaysia ni..lebih lebih lagi pelacur cina..buat Hishammudin,anda tahu ker kebanjiran warga asing ni ada di kalangan mereka ni pengintip pengintip..? kalau nak berharap Malaysia ni aman selamanya jalanlah tugas dengan tegas..biarlah kita tidak popular dengan tindakan kita.Namun pahalanya besar kerana menjamin keselamatan malaysia di masa hadapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Be cool. Apsal bala subramaniam buat pengakuan bersumpah najib anal sex ngan altantuya eh? Confius la ak. Law betul dy buat camtu... Ish3 patut la dapat idea nk fitnah org lain yg suke meliwat. Nk tutup aib sendiri la tu.

      Delete
  15. Melayu juga yang mati...cina/keling relex je...
    Mana semangat satu malaysia?
    Umno....mana keling mic, mana cina mca?
    Pas...mana cina dap, mana keling pkar?

    ?????????????

    ReplyDelete
  16. Ini pula adalah satu lagi laporan dari portal berita Filipina yang disiarkan pada 21 Februari 2013 yang mendedahkan antara sebab mengapa Tentera Sultan Sulu menceroboh Sabah..
    Manila Bulletin memetik kenyataan oleh Nur Misuari , pengerusi Moro National Liberation Front (MNLF) yang mendakwa Najib Tun Razak, Perdana Menteri Malaysia ada menjanjikan tanah atau penempatan di Sabah kepada tentera Sultan Sulu..
    Manila Bulletin

































    Jadi.. bukanlah satu perkara yang menghairankan lagi kini mengapa Tentera Sultan Sulu yang lengkap bersenjata itu boleh melepasi kawalan di perairan negara oleh TLDM, APMM dan Polis Marin..

    Mereka datang untuk menuntut perkara yang dijanjikan terhadap mereka oleh Presiden UMNO rupanya.. Patutlah sepupu Najib yang jadi Menteri Dalam Negeri, Hishamuddin Tun Hussien sendiri mengistiharkan mereka bukan pengganas..

    Selain itu perlu juga kita tahu bahawa pemimpin-pemimpin Sulu adalah jemputan Khas ke Persidangan Agung UMNO pada tahun 2012 yang lalu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku dah jawap statement lu semalam...hari ni keluar lagi...jujurlah bhai...siapa nur misuari pada malaysia... Jika dulu nur misuari jadi gabenor atas sokongan kerajaan malaysia...kerana nur misuari gunakan perjuangan rakyat moro,sama macam anwar...tp di malaysia juga nur misuari ditangkap kerana larikan diri dari rakyat moro apabila beliau merampas hak rakyat..dan smpi sekrg nur misuari musuh rakyat moro...

      Bhai...benarkah nur misuari yg hadir ke perhimpunan umno atas jemputan umno?bhai klu nk buat fitnah pun biarlah thriii sikit...ini buat fitnah terang sngt...yg pasti nur misuari tidak ada langsung hubungan dgn kerajaan malaysia setelah kerajaan malaysia serahkan nur misuari utk dibicarakan sebagai penjenayah...nur misuari punyai motif jahat kpd kerajaan malaysia.. Kemon bhai...cuba jd jujur sikit...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. Bhai ...utk persidangan umno...sulu tidak dijemput...lu klu nk buat citer pun...sila bezakan antara kerajaan mindanao dan sulu yg takda kerajaan...yg dijemput wakil mindanao...

      Delete
    3. Pencacai anwar bogel kote bengkok nak buat fitnah lagi...nasihatkan bapak liwat a.k.a lanun tu bawak mrk balik ke sulu...
      Sekurang-kurangnya aku tak panggil dia mat liwat lagi krn jasanya bawak adik-beradik lanunnya pulang ke sulu...

      Delete
  17. Kenapa tindakan ketenteraan tidak diambil dari awal? Mengikut kata Dr Mahathir tindakan keras tidak diambil kerana kita tidak berperang sesama Islam. Ternyata, ini suatu pandangan afterthought yang di gunakan untuk merasionalisasikan mengapa tindakan ketenteraan tidak diambil. Mahathir berbohong dalam perkara ini. dia cuba menutup kelemahan kerajaan Najib Razak. Tindakan tentera tidak diambil bukanlah kerana penceroboh beragama Islam. Kalau itu perkiraan nya, mengapa dalam kes Ibrahim Libya, pasukan keselamatan kita diberi lampu hijau untuk membunuh? Ibrahim Libya orang islam tapi diserang dan dibunuh tanpa belas kasihan.
    Sebab sebenar mengapa respons ketenteraan tidak diambil akan diketahui akhirnya. Dan sebab nya tidak lain dan tidak bukan, UMNO ada kepentingan untuk mengekalkan sokongan bangsa Filipina yang jadi warga negara Malaysia. dan mereka jadi warga negara sebahagian besar kerana Mahathir mahu mencairkan majority bukan Islam di Sabah.
    Kita tidak ambil tindakan tentera, kerana kerajaan UMNO/BN takut jika berbuat demikian, sokongan daripada pengikut Sultan Sulu tidak akan menyokong UMNO dan BN. Sejak tahun 1995, suku Tausug yang menjadi natiralised citizens di Sabah membantu UMNO menguasai negeri tersebut. Bayangkan jika tindakan ketenteraan diambil, Sultan Sulu akan memerintah suku Tausig rakyat Malaysia di Sabah( yang diberikan IC oleh UMNO/BN, supaya tidak menyokong UMNO. Tanpa sokongan golongan ini, Sabah akan jatuh dan jika Sabah jatuh, UMNO akan roboh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...mana bahagian yg menceritakn tujuan sebenar diaorg dtg ceroboh..klu dah ada ic itu balik kampung...bukan ceroboh...bhai,knp kisah memali lu tak cerita A-Z...adakah polis dtg terus tembak,tnpa melakukan rundingan??? siapa yg menyerang dahulu...bagaimana senario yg terjadi waktu itu bhai....Bhai jujurlh pada hati dan akidah lu...yg nk mnjawap nnti di pdg mahsyar nti lu..

      Delete
    2. Bro puak PAS lidah biawak ni mana boleh cakap benar.. Al-Quran pun diorng ambil sekerat2 lepas tu hukum AMENO kafir.. diorng jual Allah sedap2 lepas tu UMNO jg kafir.. ini puak setan sbrnya.. kes MEMALI tu fitnah plg jahat PAS pd kerajaan. Hasutan PAS guna agama berjaya rosakkan kesatuan ummah.

      Delete
    3. Mantap hujah tu bro....aku dah kata...yg tinggal dlm pgayr adalah pecinta lubang taik jer...3 suku otak mrk penuh dgn najis dan suku lagi akal utk berdebat...Bila takut kalah..SAMAN..hahaaaa
      Cakap besar...tapi kosong.Bodoh dan dangkal memanjang...Dah bersubahat membunuh rakyat sendiri adalah ANWAR BIN KOTE BENGKOK A.K.A BAPAK LANUN...TAK AKAN HILANG DALAM SEJARAH MALAYSIA SEHINGGA KIAMAT...

      Delete
    4. Kamu semua yang ashik nak salahkan UMNO dan Najib ini bukan manusia lah, kamu semua SYAITAN macam boss kamu. kalau serang..kata kerajaan zalim, tidak serang kata pengecut, bacul..nak sokongan dari kaum Sulu. Kamu semua memang 100% SYAITAN dan kamu akan temankan boss kamu bersama Iblis dineraka nanti Sememangnya BOSS KAMU JADI EJEN IBLIS UNTUK MERAMAIKAN PENGHUNI NERAKA!!!

      Delete
  18. AkusaynagMalaysiaMarch 5, 2013 at 10:50 PM

    Sudahlah jgn jadi batu API wahai PK.. ko ni selalu opposite direction mcm pemberontak juga.. Tian Chai dan Anwar sudah bikin gila ko pun nk tumpang sekaki. Aku dan rakyat lain xckp sgt soal Kerismudin@ Hishamuddin.. dia pun berakal juga, nasihat dr penguasa2 Kanan POLIS.. jgn ko jd bodoh bahlol mcm puak PR.

    Ingt juga kita hanya perancang yg terbaik..tp jgn LUPA siapa Yang MAHA BERKUAS..? ALLAH TA"ALA TUHAN YANG TENTUKAN SEGALA2NYA.. ko nk jadi NICK NAJIS jugak ke pndai2 lebih dr Tuhan atas satu takdir?

    PDRM sudah lakukan cara terbaik.. kita berhadapan dgn gerila yg pura2 pada Islam.. pura2 baik pd awal.. serangan hendap dilakukan untuk musnahkan POLIS. Tp setelah rundingan gagal kita serang

    Jgn jd bodoh sgt PR ikut rentak nafsu ko.. Operasi ketenteraan ada peringkatnya. Skrg sudah diarahkan tentera.. ko bukan pakar keselamatan nk ulas bukan.. ko pun nk jadi mcm PARIA Anwar ke yg suka rosakkan masyarakat.

    Diwaktu ini kita jgn salahkan org yg buat kerja utk negara.. salahkan pengganas dan Pakatan Haram.. ko patut hantam PAS yg sibuk kutip duit tin milo satu stadium doa Najib pecoh perot.. tp dlm bab ini mereka jelas menikus.. MUNAFIQ.. sbb xde return revenue pd politik kotor mereka..

    Akhir sekali.. aku kecewa dgn entry ko pd bab ini.. serius aku kecewa. Aku geram pd Hisham tp aku tk sebodoh org2 yg suka mengutuk manusia siang malam tp less effort. hnya pandai berkata2 depan FB/BLOG.. ini haram jadah punya manusia..

    sorry to say.. ko dgn Anwar lebih kurang ada sama jugak PK..

    Sad to say.. enemy inside!

    ReplyDelete
  19. Kematian 8 orang Polis adalah tanggungjawab penuh Najib dan Hishamudin. Aku setuju dengan PK bukan saja pangkat dinaikkkan, malah pampasan nilai hidup mesti dibayar kerana kecuaian dan ketidakupayaan dua ekor sepupu ini.

    Inilah bala musibah Polis yang hanya jadi pak turut dan mengikut perintah kepentingan UMNO. Kerana terlampau beria memantau PR dan menghalang pendemo awam, tugas mengawal penjenayah hancuss abis. Tahanan reman dalam van pun boleh cabut lari, ni kan pula nak gi tangkap Tentera Sulu dalam hutan.

    Masalah Hishamudin macam sepupu ialah hati kecik dan jiwa tak besar. Cium keris kat pentas UMNO lepastu terketar2 minta maaf dengan Cina. Belasah tanpa kesian orang awam berdemo lepastu antar pegawai2 polis "meet and greet" orang awam mintak maaf. Inilah mamak yang akan hancurkan UMNO selain bini Najib.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah aku kata ko ni pengkhiant mcm Anwar jugak wahai PK.. ko buka ruang utk penjahanam2 warga negara ini utk kaitkan UMNO dgn sgala yg buruk.

      Puak2 bertuhankan politik BABI ini tk pernha bertuhankan Allah SWT dlm erti kata TAUHID yg sebenar.. segala2nya difikirkan secara logik dan kekuatan kudrat manusia.. bila gagal sedikit.. cemuh kutuk ini bertali arus.. bila berjaya lain pula nada.. jd bg rakyat negara ini yg semakin jauh dr TAUHID.. inilah bahasa2 mereka..

      mereka yakin dgn tangan otak dan kaki itu paling hebat.. mereka langsung tidak fikir manusia hanya perancang.. Allah SWT MAHA PENENTU.. dan bersangka baiklah pd yg jelas baik.

      Yg jeas JAHAT seperti Anwar, yg menonggek dgn pelacor.. jelas hilang jam Omega.. jelas menjadi pengkhianat bersama Misuari.. org itu tidak di nampak sbg JAHAT?

      Semua UMNO? adakah zaman jahiliyyah sudah bemula? Manusia berakal tp JAHIL dgn Allah..

      PK.. ko mmg sama khianat mcm Nuar.. aku xde apa2 kepentingan dgn UMNO.. Insya Allah aku ckp sbg rakyat biasa yg sgt sedih dn pilu tragdei SULU ini.. tp aku tk suka jd bangsa pencacai PR yg suka hidup salahkan itu ini..

      redholah kita ini sbg ketentuan ILAHI.. Krjn sudha lakukan yg terbaik.. Hiudp mesti diteruskan dan kerajaan sudah janji direct dr PM utk berikan segala bantuan pd keluarg2 WIRA2 negera..

      jgn jadi spt dajjal, PR, mereka sumbng apa2 tp hnya pndai berkokok.. aku yakin ko juga ada sikit2 perangai mereka.. wahai PK..

      Aku kecewa dgn stail ko PR.. ko ni xboleh harap.. nk serang Hisham pun tunggulah lepas smua settle klu ko dendam sgt dgn dia.. idiot stail yg ko adopt dr Pencacai Pakatan HARAm..

      Delete
  20. weyy...ckap biar jangan kuno...perang pun kena ikut undang2...xde nyer ikut suka hati ko jer nak serang musuh...ckap biar pandang belakang bro ewhh...ko xngerti pasal bebenda nie..xyah nak serkap jarang..bukan nak hina ko..tapi mulut lancang sangat..xyah pikerr panjang bejelerr2..fikir kita masih berada di bawah undang2..kalau ko rasa dah marah sangat..ko g mahkamah negara buat laporan ko nak singkir undang2 PBB kerr..undang2 Ganeva.lepas tu xkesah kalau ko nak marah mana2 menteri..bayangkan ko sendiri hadap hal nie..aku rasa ko pun dua kali lima sepuluh lebeh kurang...ingat ewhh bro..nie bukan negara ISRAEL..nie MALAYSIA...ko nak lawan undang2 ko daftar jadi warga israel nuuu..negara ko.!!!...ko dah sama title gan Tian Chua.!!!!...puuiiIHhHHH!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.. SOKONG Nara 100%
      dlm Malaysia skrg banyak LEMBU berwajah manusia.. JAHIL BALOL tp lagak pandai berani dlm blog. hasil ternak PR!

      Delete
  21. U ULANG LAGI I SAMAN U!!! >>>>> PONDAN TUA ksygn NiK NAJiS!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!