KUNYIT HANGIT! KEKASIH TERBARU ANWAR BERNAMA FAREEZ NAK JATUHKAN WAN AZIZAH?


Sepucuk surat bertulisan tangan yang menggunakan nama MOHD FAREEZ KAMAL INTIDZAM yang turut disertai nombor kad pengenalannya sekali 890625-10-5273 serta jawatannya selaku SETIAUSAHA POLITIK ZURAIDAH KAMARUDDIN telah tersiar di beberapa buah blog.

Antara lain isi kandungan surat tersebut adalah memujuk Presiden PAS, Abdul Hadi Awang agar memujuk Wan Azizah mengundurkan diri dan menyerahkan jawatan Presiden PKR kepada Azmin Ali yang dikatakannya sangat berkeupayaan serta lebih cekap.

Bagaimanapun perkara paling menarik dalam surat berkenaan ialah pengakuan si penulisnya, bahawa dia SANGAT RAPAT dengan Anwar Ibrahim dan hal tersebut sangat dicemburui oleh Wan Azizah dan anak Anwar Ibrahim sendiri, Nurul Izzah.

Umum mengetahui, Azmin Ali dan Zuraidah Kamaruddin merupakan ‘PASANGAN BEREGU’ dalam PKR yang amat ditakuti oleh para pemimpin PKR yang lain. Pasangan yang sama-sama berkongsi KOD 71 dalam kad pengenalan masing-masing, mempunyai cengkaman yang cukup hebat dan sangat berpengaruh serta mempunyai pengaruh yang cukup besar kepada Anwar Ibrahim.

Bahkan dikatakan juga kebanyakan daripada keputusan Anwar Ibrahim sebenarnya datang daripada pasangan beregu ini.

Baca seterusnya di Sel13.com

House PK: Oooo patut la semalam dalam twitter RPK dok cakap ada jambu baru al juburi bernama Fareez, rupa-rupanya inilah budaknya ya? Kekasih skandal kunyit baru? Nak jatuhkan ikan sepat kering dan nak masukkan si pengkongsi bini? Wow PKR! Hebat la lu orang..he he he

45 Responses to "KUNYIT HANGIT! KEKASIH TERBARU ANWAR BERNAMA FAREEZ NAK JATUHKAN WAN AZIZAH?"

  1. allo macai.. lu kasi fitnah la berbakul2.. umngok je nak percaya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...fitnah atau tak..!! Biar org yg ada didlm surat itu yg jwb...wan azizah,nurul izah,zuraida, dan hj hadi....fareez dan anwar boleh buat press statement klu ini fitnah...apa pun boleh bhai,asalkan jangan..."U ULANG..I SAMAN...klu itu apa pun tak boleh bhai....ehhh bhai nama lu ada tak dlm senarai?..lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    2. cai, tak nampak ke surat kat atas tu? atau dah tak bole bezakan fitnah ngan citer real lagi? mat liwat ngan kunyit hangit mana boleh dipisahkan.

      Delete
    3. Hoii.., Lu pecacai Puak Kencing Rakyat.., Lu ulang lagi.., I saman you pulak.., itu court dalam..! Ada paham ka..?

      Delete
  2. Fitnah kepala toya kau, nanti jubur lu kena skrew dengan Anwar baru lu mau insaf

    ReplyDelete
  3. Tak pa jangan susah hati ok!! Xbtl ka, fitnah ka nant kak jijah saman!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
  4. u ulang i saman u!

    ReplyDelete
  5. Uihh..banyaknya stor kunyit, ni yang no berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak tau la no brapa...tapi yang ni masih fresh lagi....

      Delete
  6. Nasib baik ibrahim ali tak turun sabah.....kalau turun, memang tak cukup tanah penganas tu lari

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau anwar ibrahim turun sabah lagi, aku rasa dia kene baling telur busuk je la... pengkhianat negara dan bangsa...

      Delete
  7. kenapa bila ade lelaki rapat dengan Al-Juburi, wan jijah pulak yang cemburu tak tentu hala haa? Mesti ade sesuatu yang wan jijah nak sembunyikan. Jadi Presiden parti pun hanya dok tayang kipas depan ahli je. Boneka punye presiden...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kak jijah mesti la cemburu.....terpaksa berkongsi kasih dengan jantan lain.

      Delete
    2. aa,Tak mau mcm nie!!! Kak jijah nak payung mas tak??

      Delete
    3. Aku simpati dgn kak jijah nie....disuntut nuar hanya utk tutup kedurjanaannya....

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
  8. Pok nik doa kan sigay tuo ni cepat ko Kalau pok nik doa kan sigay tuo ni cepat ko baru lah boleh respect. Op U...ulang i saman U saman U saman u saman u saman U saman U.

    ReplyDelete
  9. Kami Penyamun

    Kamilah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno di dalam ini negeri
    Kerja merompak mencilok dan mencuri
    Tidak memilih mas intan kerbau babi

    Asal yang boleh ku bawak lari
    Kami Umno eh?
    Penyamun

    Kamilah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno cukup berilmu bebal

    Pasal mencuri terkenal paling handal
    enjin jet pon kami bedal
    Siapa melawan ku tunjal-tunjal

    Kamilah Umno eh?
    Penyamun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nant ko gi ajar abg nuar ko nyanyi lagu nie ok!!!ajar sampai pandai!!kalau x pandai jugak tibai juboq dia sampai sentapp!!kesian aku tngok dia asyik nyanyi "tanya sama pokok"pokok pun dah malas nak jawb,!! Sebab terlampau bodoh!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. hahahahahahaha..

      Delete
    3. Hahahaha tergolek kucing2 aku hahaha

      Delete
    4. Hahaha betul la clown la depa ni. Hahaha.. kucing2 aku kirim meow pada hang ooi 4.39pm

      Delete
  10. Lirik Lagu Janji Makan Capati

    Macam Gampang Ikut Suka
    Macam Bangang Punya Lagu
    1Malaysia Terus Merapu

    Janji Kita Menipu
    Kata Kita Ditertawa
    Janji Kita Menipu

    Hidup Menteri, Rakyat bela
    Masa Depan Harta Bertimbun

    Janji Sudah Kena Tipu
    Kini Masa Balas Dendam

    (Chorus)

    Janji Siapa? Janji Temberang
    Janji Apa? Janji Kain Pelikat
    Janji Siapa? Janji Temberang
    Janji Apa? Janji Pilihanraya

    Ini Janji Kita Br1bery 1malaysia
    Ini Janji 1malaysia
    Br1bery 1malaysia
    Kata Kita Ditertawa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...teruk sngt terdesaknya bhai...
      Hahaha..klu camni punya soh cai hmmm apa pun boleh bhai...asal lu org rasa suka bohhh jew

      Delete
  11. amede dok gadoh2,gi tampau tian chua dapat gok pitih 50 ribu

    ReplyDelete
  12. LAGU BARU UMNO...jom nyanyi


    Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia


    umnotaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...ini mesti buah tangan dari yassin duta amk...hahaha lu org nmpk kelakar siot bhai...

      Delete
    2. Sejak nuar jadi dalang lanun di sabah....makin ramai golongan lgbt nya jadi sewel...
      Nak spin cerita tapi cerita sebenar dtg dari luar negara....tak sempat nak jadikan bn kambing hitam....weka weka wei wei

      tuah

      Delete
    3. Hahaha gilo dek eh....hahaha terhibur weiii.

      Delete
  13. www.youtube.com/embed/sjDuKWI2m8o?fs=1

    ReplyDelete
  14. Ok up 51k sapa bagi cina tu penampau japan. Gay tua ni 1rupiah sapa berani berkubur dgn lain perkataan tahan jubur kat gay tua ni.

    ReplyDelete
  15. Lagu tu kaaa parpukori.... Hmmmndr permerhatioan aku...namapaknya mu n d geng niee mcm kaki org x rajin.solat nie... Jgn malas solat haaa tiang agama tu... X buat Hellfire jwbnya...bye

    zul kulim

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hebat benar pemerhatian ko!!sampai org solat tak solat pun ko boleh nampak???dah ko asyik buat pemerhatian ja, bila masa pulak ko Solatt!!!kang kalau ko solat kang, terlepas pandang pulak org tak solat, kan tersasar pemerhatian ko!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Hhahaha kan dah kena penampar nana...hehehe tu le gata org sgt. Org solat nak kena buat report pd mamat zul nih hahaha kamu tu piee buat solat taubat..doa byk Allah ampunkan mu. Hehe

      Delete
  16. http://greenboc.blogspot.com/2012/03/akar-umbi-panggil-wanita-umno-lembu.html

    Kuala Lumpur: Naib Ketua Wanita Umno, Datuk Kamilia Ibrahim menggesa sekali lagi agar Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil meletakkan jawatan beliau (sebagai Ketua Umno) bagi mengekalkan "kredibiliti parti, sayap, Barisan Nasional (BN) dan kerajaan.”

    "Kredibiliti kami dipertaruhkan. Saya telah pergi ke peringkat akar umbi dan ini secara umumnya apa yang mereka kata. Mereka mendapati sukar untuk bertemu dengan rakyat kerana imej pemimpin mereka (Shahrizat) tercemar.

    "Masyarakat 'mempermainkan' Wanita dan memanggil kami 'lembu'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahahahahahaha

      Delete
    2. sendiri copy paste, sendiri gelak... hahahahahahha...

      Delete
  17. tengok lembu teringat Umno

    Tengok Umno teringat lembu

    UMNO=Lembu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok DAPigs teringat komunis

      Tengok PKR teringat mat liwat

      Tengok PAS teringat tin milo

      Pakatan liwat=bangsat

      Delete
    2. Tengok lanun teringat bapak lanun
      Tengok pengganas teringat bapak liwat si anwar bin ibrahim...gali kubur kau lanun!!!

      Delete
  18. Hoi mana amal pas pis pus. Ada berani pi gulung2 kat lahad datu. Jgn berani ngan sesama melayu je kat kl. Mat sabun berak kapir lah lu kalau pi kat sabah.

    ReplyDelete
  19. Anwar ibrahim dah kena checkmated...tak lama lagi mati di tangan lanun upahan yg tak dibayar upah......

    ReplyDelete
  20. Tanya Sama Najib...
    Apa Sebab Goyang...
    Nanti Jawab Najib...
    Sabah Dah Hilang...

    Masa Berjauhan..
    Apa Nak Di Kenang...
    Bila Di Hitungkan
    Sarawak Melayang....

    Tanya Sama Kak Mah...
    Sebab Apa Sabah Hilang...
    Nanti Jawab Kak Mah...
    Najib Dah Jadi Pembangkang...

    Muhyidin Takut Tak Dan...
    Rakyat Sokong Pakatan...
    Bee End Kena Tendang...
    PM Dapat Kat Pakatan...

    Muhyidan Takut Tak Dan...
    Rakyat Tak Kasi Can...
    Bee End Kena Tendang..
    Jawatan PM Pon Melayang...

    ReplyDelete
  21. Ait mcm mana UMNO dapat surat? nampak sangat UMNO yang tulis dan bayar macai dia buat cerita

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno lagi... ayooo... mana mari tambi? batu dlm ka? tu pi baca portal rpk yg senget tu... bekas macai anugerah tuhan tu... ayoyo..

      Delete
  22. Alamak, UMNO hancurbabi lagi

    http://www.keadilandaily.com/liwat-ii-adalah-konspirasi-politik-bapa-saiful-bukhari/

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!