KUNYIT HANGIT! INI BUKTI ANWAR SEMAKIN TERDESAK!



ANWAR KEHABISAN PELURU UNTUK SERANG UMNO-BN

Ketua Pembangkang semakin berkecamuk fikirannya ekoran tekanan politik yang dihadapi menjelang Pilihan Raya Umum ke 13 yang akan diumumkan dalam masa terdekat.

Menurut istilah peperangan, Anwar Ibrahim terpaksa mengeluarkan semua senjata sulitnya bagi menghadapi populariti Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak yang semakin meningkat.

Malah Anwar jelas nampak tertekan apabila rakyat mula memberi respons yang cukup memberangsangan terhadap segala usaha serta program untuk membantu dan meringankan kos kehidupan.

Boleh dikatakan tidak ada kelompok atau golongan rakyat yang tidak menerima mahupun menikmati limpahan rahmat hasil daripada keprihatin kerajaan Barisan Nasional.

Daripada BR1M 1.0 dan kini BR1M 2.0 dan seterusnya BRIM 3.0 pada masa depan hinggalah kepada program-program membantu ibu tunggal, pelajar sekolah, golongan belia dan remaja, siswa siswi, pemandu teksi, anggota tentera yang bersara, pemandu teksi, kumpulan OKU, golongan berpendapatan rendah dan peneroka Felda.

Semuanya mendapat bantuan kewangan dari kerajaan yang berjaya membangun ekonomi negara sehingga menjana pendapatan yang cukup untuk disalurkan secara terus kepada rakyat.

Pembangkang pula asyik berceramah siang dan malam menjual janji-janji manis setakat air liur di corong-corong udara. Mereka gagal untuk membela rakyat tetapi mencaci, memfitnah dan mentohmah pihak kerajaan yang bertungkus lumus untuk membina negara yang lebih maju dan makmur.

Anwar sedar beliau gagal untuk membuktikan kepada rakyat bahawa janji yang dibuat mampu direalisasikan. Maka apa saja isu yang boleh memberi 'political mileage' atau keuntungan politik akan digunakan walau pun kadangkala jelas remeh temeh.

Oleh itu untuk mengalih pandangan, beliau membuat kacau dengan menggunakan beberapa kuda tunggangan untuk menjaykan agenda politiknya.

Anwar cuba menggunakan senator bebas dari Australia, Nick Xenophon untuk campur tangan dalam proses pilihan raya negara ini.

Ketika gagal mengguna Bersih untuk menumbangkan kerajaan, Anwar terpaksa menebalkan muka untuk merayu kepada kerajaan negara itu memantau perjalanan pilihan raya di Malaysia tetapi malangnya usahaya ditolak mentah-mentah.

Senator Xenophon yang tidak mewakili parti pemerintah Australia menjadi benteng Anwar untuk terus menyerang Suruhanjaya Pilihan Raya tetapi ini pun gagal apabila awan beliau itu ditahan oleh pihak Jabatan Imigresen dan kemudian dihantar pulang.

Sebelum ini Bersih 1.0. 2.0 dan 3.0 juga tidak mampu memberi kesan kepada kerajaan walaupun pembangkang berarak di jalanraya mendesak tuntutan mereka dipenuhi.

Anwar juga mendalangi tindakan pertubuhan haram Suaram yang cuba menjadi plaintif dalam penyiasatan kes Scorpene di Perancis.

Ini pun gagal apabila identiti sebenar pertubuhan itu didedahkan sebagai agen pihak asing yang menerima dana asing.

Pembangkang juga berusaha untuk mengagalkan projek nadir bumi Lynas di Gebeng, Pahang dan telah mendapat tentangan hebat dari pelbagai pihak.

Malah Pengerusi Himpunan Hijau yang didokong parti pembangkang telah menjadi elemen ekstrim dengan mengugut untuk membakar kilang Lynas dan kilang perlombongan emas di Bukit Koman, Raub.


Terkini Anwar dilaporkan berkata di Australia bersetuju kepada pembinaan kilang Lynas jika memenuhi kehendak penilai bebas. Baca laporan akhbar smh.com.au SINI.


 Bukankah ini sudah dilakukan?

Anwar juga menafikan tidak terlibat memperalatkan Deepak Jaikishan untuk memburuk-buru serta memfitnah pemimpin negara tetapi rakyat tahu beliaulah tok dalang yang mengawal penjual karpet itu.

Usaha ini nampaknya gagal kerana rakyat tidak berminat untuk mendengar penipuan demi penipuan yang keluar dari individu yang tidak bermoral dan tida mempunyai kredibiliti ini.

Anwar sudah hilang punca untuk terus menyerang kerajaan kerana semua pelurunya sudah digunakan. Pepecahan di antara Pas dan Dap semakin hari semakin bertambah buruk. Setiap hari ada saja ahli-ahli Pas yang berdemonstrasi dan memijak-mijak gambar pemimpin Dap kerana tida bersetuju pendirian parti mereka berhubung isu kalimah ALLAH.

Jika Pas dan Dap berpecah daripada Pakatan Rakyat maka punahlah harapan Anwar untuk menjadi Perdana Menteri. Sekiranya Pas dan Dap masih kekal dalam Pakatan Rakyat, rakyat juga akan menolak mereka kerana pendirian pembangkang yang mempermainkan agama Islam demi kepentingan politik.


Anwar dalang sebenar atau tangan ghaib disebalik isu kalimah ALLAH dengan dibantu oleh Dap.

Taktik Anwar ialah untuk memecah belahkan kuasa politik melayu supaya senang Dap dan pengaruh gerakan Kristian bertapak di Malaysia Itulah sebabnya itu beliau bermati-matian mempertahan serta menyokong Dap dalam isu kalimah ALLAH.

Lalu Anwar cuba daun terupnya yang terakhir untuk mendapat sokongan askar dengan membawa masuk empat jeneral tapi kini sudah terdedah bahawa orang yang dijaja sebagai Brig Jen (B) Hady Al Khattab terlibat dalam kecurian enjin F5E yang Anwar sendiri perbesarkan dan kini hanya tinggal encik tak boleh guna lagi title Brig Jen.

Lt Jen (B) Ghafir dan Laksamana Pertama (B) Imran sudah tersalah kata mengatakan kejadian Suak dan Jenalek serta kejadian Lahad Datu sebagai sandiwara dan ini akan mengilangkan sokongan yang diharapkan dari para askar dan perajurit.

Brig Gen (V) Najmi dah memang orang kecondongan PAS. Bukan sesuatu yang  menakjubkan sangat.


Sebaik saja Anwar bawa masuk 4 Jeneral ini dan dijaja di AU3 Keramat, kejadian Lahad Datu berlaku dan semua tangan menunjukkan arah pada penglibatan Anwar dan Tian Chua sebaik saja akhbar Filipina melaporkan penglibatan pembangkang pro Anwar terlibat dalam pencerobohan ke atas Lahad Datu.

Rakyat satu negara begitu marah kepada Tian Chua, Khalid Samad dan Imran serta Ghaffor kerana mengatakan ini sandiawara.

Anwar cuba buat deviation dfan pelbagai deviation dicuba seperti pengakuan palsu bapa Saiful,kemasukan Jen (B) Hashum Hussein, persetujuan dengan pembinaan kilang Lynas, dll

Maka dah masanya Anwar panggil Superman-suh untuk membantu ....

Sumber: The Unspinners

55 Responses to "KUNYIT HANGIT! INI BUKTI ANWAR SEMAKIN TERDESAK!"

  1. sekadar pertanyaan. kenapa Najib takut berdebat dgn Anwar? bukankah Najib ada semua fakta sedangkan Anwar semua auta. So kalau berdebat konfem Najib akan menang dan rakyat boleh nilai terus betapa teruknya Anwar?

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah payah debat kita dah bole tau mr mansuh nk kencing apa lagi?? Hahaha cai mkn dedak meroyan kt sini.. G lepak ngan bapak sepul la wei..!!!

      Delete
    2. masih belum menjawab persoalan. kenapa Najib takut berdebat dgn Anwar?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Apa2 aje asal bukan ummmno

      Delete
    4. Sajer nak tanya..apa akan thasil dari bdebat? Setahu aku, sapa yg pandai cakap akan menang, xda hasil apa2pun. Nak kata carik titik penyelesaian pun xjugak. Debat hanya buang masa. Tunaikan manifesto lg baik dari bdebat.

      Delete
    5. kenapa tak tanya apasal Anwar takut debat isu moral dengan umi hafilda atau nala karupan?

      Delete
    6. En. Mohamed palsu..klu berdebat...najib tak pandai menipu dibanding anwar...
      Org yg bijak berdebat banyak menipu dibanding org yg bekerja keras..
      Tengok...anwar tak mengaku kotenya bengkok...perutnya yg dah londeh dia tak ngaku...meliwat saipul pun dia tak ngaku dan tak nak bersumpah...tipu janji dgn rakyat slgor tak nak ngaku...layan pelacur tak ngaku...lacur agama tak ngaku...bawak lanun tak nak ngaku...subahat bunuh wira negara tak nak ngaku....habis?!!!!mcm mana nak debat org yg kaki tipu!!!!
      Baik kau jer yg berdebat dgn dia dgn tajuk 'Kote yg bengkok punca aku ditolak jadi pm'
      weka weka wei wei
      CHECKMATED YO!!!!!

      tuah

      Delete
    7. tak ada ke macai2 UMNO yang boleh bg jawapan bernas sikit kenapa Najib takut berdebat dgn Anwar?

      kalau berdebat 1Malaysia akan tahu Anwar penipu. so makin mudahlah Najib nak menang PRU13. kenapa masih takut debat?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Tuah, sebenarnya Mohamed Palsu itu takut nak suruh PAS, PKR dan DAP adakan forum untuk membincangkan kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat, kerana PAS sudah dibonekakan sepenuhnya untuk buang hudud dan negara Islam dari PAS, sekarang ini Nik Aziz, Hadi Awang, hanyalah boneka kepada DAP sajalah, segala arahan Lim Kit Siang dan Karpal Singh dipatuhi dengan sepenuh jiwa raga oleh mereka berdua.

      Pasal Mat Sabu dan Mahfuz Bean pula jangan dihairankan sangat, kerana mereka ini jenis mudah dibeli, sudah awal-awal lagi mereka dipecacaikan oleh DAP itu.

      Mohamed Palsu, kalau kau berani, sila minta PAS, PKR dan DAP adakan forum untuk menyatakan kedudukan hudud dan negara Islam di khalayak ramai, buat di Dataran Merdeka, ahli panel adalah Nik Aziz, Hadi Awang, Lim Kit Siang, Karpal Singh, serta Anwar, moderatornya pula adalah Nasruddin Tantawi, Lim Guan Eng serta Tunku Abdul Aziz, ada berani ke? Itulah menyalak bukan main nyaring, tapi lepas tu lari menyorok dalam sangkar. Sedarlah diri itu, kalau sekadar pecacai suruhan DAP, kau mana ada taraf, teruk sangat.

      Sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    9. 1Malaysia dah tau saiz kote & telor Anwar. sekarang giliran Najib pulak menayangkan telor dgn menyahut cabaran debat Anwar Ibrahim. ataupun Najib tak ada telor? tak mungkin

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. Jawap nya mudah. Wahai orang yg beriman. Jangan kamu debat dgn mereka yg jahil dan berniat jahat terhadap kamu. Tiada hasil dan faedah nya. Jangan kamu menurunkan darjat kamu dgn mereka itu

      Delete
    11. tak payah berdebat pun satu malaysia dah tahu anwar kaki penipu,cuma ko ja x berapa nak celik lagi,tak sangka ko sendiri dah mendedahkan kebenaran bahawa 1 malaysia dah tahu saiz kote &telor anuwar, sedarkah ko bahawasanya ko telah membenarkan dan mengiyakan video kongket beliau,maknanya video main chinadoll itu benar!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    12. cai, Najib seperti juga rakyat Malaysia yang lain ingin melihat jam omega yang sampai skang tak tunjuk2 lagi sebelum berdebat.

      Delete
    13. Cai En. Mohamed palsu tu mgkin sedara mara mat liwat kot...Mcm ada masalah sakit mentol agaknya...Kemaruk sgt nak berdebat....hahahaaaaaa.Cai...suruh mat liwat tu berdebat dgn lubang taik jer cai...Tajuk...'Kenapa kote ku bengkok?' hahaaa.. weka weka wei wei
      CHECKMATED YO!!!!

      tuah

      Delete
    14. Adakah anda nak berdebat dgn si munafik? Last last jijah kerat kote bengkok. . Lu tak caye lu tgk nanti jijah sendiri akan kerat kote bengkok anuar. .

      Delete
  2. Kalu Umno Harbi dh kuat..kenapa Najib Rosmah takut bubar parlimen?Najib adalah PM yg paling bangsat dlm sejarah Malaysia dan disokong oleh ahli2 UMNO yg mmg celaka..ternyata UMNO harbi takut nak menghadapi PRU..UMNO harbi dilemahkan oleh ahli2nya yg mmg ternyata bodoh dan akan terus bodoh..tunggu next pru..sabotaj oleh ahli UMNO harbi akan terjadi..selamat tinggal Najib..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah x sabo ek!! Ingat chap go meh? Kha kha khalid ckp apa? Nk bubar dah dpt perkenan sultan ek.. Dasar penipu ni dah brapa hb?

      Delete
    2. Bhai...bila seseorg itu kuat dan gentle... Maka dia tak perlu mnjadi gelojoh,sbb bila dah kuat maknanya dia tak terdesak...biasa nya org yg tak kuat lah yg teruja dan terdesak nk test power....takut power yang secubit itu hilang....lg pun bhai,klu ikut ckp bongkak...ikut suka pm lah...bukan jadi kesalahan pun...tak puashati buatlh perhimpunan...hahaha...u ulang i saman

      Delete
    3. Juragan 69 betul. Sokong darab 1,000,000,000,000,000

      Delete
  3. by the way, kenapa masih belum tangkap lagi Anwar. bukan ke aritu kecoh ckp Anwar dalang serangan Lahad Datu. takkan orang yg mengancam keselamatan negara masih dibiarkan bebas?

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar ler cai....tunggu kerajaan filipina dakwa kerabat mat liwat si kiram 3 suku tu..Dah terbongkar senang didakwa mgkhianati negara...Dan jadi sejarah negara bakal pm pgayr dihukum gantung sampai mati cai....
      Waktu tu nanti barulah kote bengkoknya masuk dlm kantung telornya!!!!

      Delete
    2. biasanya orang yang mengancam keselamatan negara perlu diberkas cepat2. takut nanti dia bwk lagi byk kemudaratan. boleh pulak sabar2 ye?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Anwar sudah letih menunggu PRU 13. Lagi lama lagi habis modal Anwar. Lambat adakan PRU 13 bukan kerana takut tetapi menunjukkan hak kerajaan yang tidak ada pada pambangkang. Kenapa kerajaan PKR Selangor tak jadi adakan pilihanraya Khalid janji lepas Chap Goh Me.Itu namanya takut kerana kuasanya ada. Jeneral-Jeneral bangsat yang ikut Anwar tak payahlah kita pakai. Semua venteran tentrta dan polis wajib sekali menentang pengganas yang memanggil diri mereka Sulu.Kalau yang mendakwa diri sebagai raja Sulu mempunyai akal yang lebih beliau sepatutnya mengikut jejak bapa Saiful yang banyak dapat wang dengan peralatkan anaknya. Bapak Saiful yang mencari wang ini telah bercerai dengan ibu Saiful dan tidak pernah memelihara Saiful. Yang memelihara Saiful ialah aruah ibunya. Itulah sebabnya Saiful bercanggah dengan bapanya apabila Anwar buat kepada Saiful apa yang Karpal dan Mat Sabu dah lama tahu. Najib bijak kerana tidak melayan permintaan debat oleh Anwar. Biar Anwar debat sendiri kerana Anwar banyak waktu dan Najib banyak kerja. Polis juga bijak tidak membuat sebarang tangkapan kerana mengikut pemimpin PAS di Kedah parti mereka akan lebih mudah berjuang jika Anwar di dalam penjara.

      Delete
    4. Dulu pakai akta isa la bodoh pkr. Dah lu suka nak hapus isa siap buat demo . . Baik hapus kan je pastu boleh plak tye cam orang bodoh nak makan penyepak kat muka . . Pkr ni mmg fah bodoh sgt ke?

      Delete
  4. kami seluruh rakyat Malaysia terutama penyokong2 UMNO mendoakan kesejahteraan Haji Sepol & jubor beliau.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Termasuk doaku utk ko cai agar jgn menyamar ......mcm pak sheikh tapi kaki seks dan liwat di belakang bini..!!!!!!.hahahaaaa
      Kesian aku tengok ko cai...dah tak ada cara lain nak tipu dan spin rakyat...sanggup menyamar...Baik ko guna nama baru...Pecinta Lubang Taik..
      weka weka wei wei
      CHECKMATED YO!!!!!

      Delete
    2. Saiful dah angkat sumpah menyerahkan takdir dan keyakinan kehormatan dirinya kepada ALLAH.. tapi si MOHAMED ini pulak seakan sgt tidak puas hati.. you sakit ke brother! semoga cepat la sembuh hendaknya. pohonla maaf kpd org org yg anda dah cerca ini sebelum ajal anda tiba.. sekurang kurangnya hamba ALLAH, saiful ini telah menyerah sepenuh dirinya kpd yang ESA utk di hisab atas perbuatannya..PALING KURANG, sampai juga kakinye menjejak dan menjadi tetamu ALLAH di MEKAH .. how about you? REVIEW AND AUDIT YOURSELF! MOHAMED..

      Delete
    3. Tu ler...nak jadi penyamar dan semakin gila menipu rakyat.....mati kau

      Delete
  5. Najib x layak debat dgn anwar, siapa anwar? X sama taraf bro! Moral dia pun dah kat bawah tapak kaki Najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. memanglah moral dia bwh tapak kaki Najib. tapi beliau ketua pembangkang di parlimen. ketua kerajaan vs ketua pembangkang. mudah je sifir dia. kenapa takut?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Bhai...udah le tu,cari isu lain ya...bnyk2 bersabar bhai....

      Delete
    3. tengok sekali lagi ko mengiyakan moral nuar bawah tapak kaki najib!!so pikir sendiri la, patut ka dato seri najib debat dengan orang tak bermoral!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. DEBAT...En. mohamed penyamar...desakan ko supaya pm berdebat dgn mat mansuh tu dpt mgambarkan korang dah kalah sblm pru13...Pakai jer lah apa2 taktik yahudi yg korang dah pelajari tak mampu mengubah keadaan...Rakyat dah cukup benci dgn dalang lanun itu...yg sokong pgayr dah kosong...Yang tinggal cuma golongan lgbt dan kerabat lanun sultan karam 3 suku!!!!

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
  6. PENYOKONG PKR TOLONG SESEKALI GUNA AKAI. JANGAN SEMATA-MATA LUAHKAN APA YANG DIAJAR ANUAR DAN GENG PROSAKNYA.

    ReplyDelete
  7. Bilakah PAS, PKR dan DAP nak buat sidang media untuk menerangkan kedudukan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat? Kalau tak mau buat sidang media pun, buatlah forum dengan Hadi Awang, Nik Aziz, Lim Kit Siang, Karpal Singh dan Anwar sebagai ahli panel dan Nasruddin Hasan Tantawi dengan Lim Guan Eng sebagai moderatornya, ada beranikah?

    Mohamed Penyamar hanya tau berlagak suruh Perdana Menteri berdebat dengan Anwar, tapi bila PAS, PKR, dan DAP nak buat pendirian rasmi berkenaan hudud dan negara Islam, apakah ia merupakan agenda dalam menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat atau pun tidak, kalau takut buat sidang media pun, sila siarkan dalam Harakah, Roket dan Suara Keldaian, itu pun kalau beranilah.

    Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

    Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  8. Nak debat dgn nuar? Debatla dgn ummi hafilda n nala dulu..dah puas org tu cabar. Sampai skrg telor masuk dlm

    ReplyDelete
    Replies
    1. telor Najib pulak masuk mana?

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Mohamed Palsu dah kepanasan, terus menyamar jadi saya pula, teruskan membohong, teruskan membinasakan diri kamu ke lembah kebinasaan, teruskan buat fitnah untuk masuk neraka bersama-sama syaitan, kerana perbuatan jijik sebegini kegemaran syaitan.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian akan permainan politik jijik dan liar Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru, Tetap Biru, Dacing, Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Telor anwar nak simpan mana?Sumpah laknat pun bacuuuuul.Nasib kote dia bengkok...senang lipat masuk dlm kantung telurnyer sendiri!!!!
      weka weka wei wei
      MAT MANSUH...KO DAH KENA CHECKMATED YO!!!!

      tuah

      Delete
  9. Meru : Lawatan Dr M disambut bukan dengan balingan batu

    KELANG: Walaupun tidak setuju dengan pandangan dan sikapnya, namun kedatangan Tun Dr Mahathir Mohamad ke kawasannya disambut sebagai tetamu oleh Pesuruhjaya PAS Selangor, Dr Rani Osman.

    Mahathir yang datang berkunjung ke kawasan DUN beliau iaitu Meru disambut dengan penuh hormat oleh Dr Rani sebagai tetamu yang bertandang.

    "Bukan dengan balingan batu atau simbahan cat seperti yang biasa Umno lakukan," kata laman facebook Dewan PAS yang mungkin geram dengan sambutan yang diberikan oleh sesetengah pemimpin Umno ke atas kunjungan pemimpin Pakatan Rakyat ke kawasan mereka.

    Selain menunggu kedatangan Mahathir yang sering mencerca PAS itu, sebuah kain rentang dibuat oleh Dr Rani untuk mengalu-alukan kedatangan Mahathir itu.

    "Dr memang terbaik....harap jadi contoh dan teladan pada YB2 yang lain terutama yang sebelah sana tu. Salute sekali lagi YB," tulis Hanif Nep dalam komennya terhadap sikap yang diambil Dr Rani itu.

    Syahid Rahim Adib Hamdan pula dalam komennya berkata, "macam ni laa kan sikap orang-orang PR. Bukan macam orang tu, baling batu, dapat RM20."

    Mohammad Zulkanain Haron pula menulis, "Di Melaka Ketua Menteri Umno sambut Anwar pakai batu...... jangan ikut cara Umno berpolitik, ini cara zaman kuno, yang tak bertemadun. Syabas Dr Rani kerana menunjukan keperibadian yang sangat di tuntut oleh ISlam........ Takbirrr."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku klu org yg bersubahat dgn lanun...aku baling dgn bom jer...biar dia mampus...Nak berpolitik tapi gadai rakyat dan negara sendiri mmg patut dilayan mcm babi....!!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. Baik sangatlah PAS, yang pergi melompat dan terkinja-kinja kemudian baling batu, botol, batu bata, kayu ke arah kereta polis hingga terbabas, kemudian gerombolan liar PAS yang melompat-lompat atas kereta, kemudian menterbalikkan kereta itu apa cerita, itu baik sangatkah?

      Sebenarnya, Dr. Rani tu mana berani buat bukan-bukan kepada Tun Dr. Mahathir, malahan majlis tu adalah majlis yang dianjurkan oleh PERKASA, tentu dia kecut perut kalau buat bukan-bukan, mau kopiah putih dia tu akan bersepai di sana sini kena lanyak oleh orang ramai. Sedarlah bahawa aura kepimpinan Tun Dr. Mahathir masih lagi bersinar dengan begitu berkilau, itu adalah hakikatnya. Kalau kau dapat terangkan betapa sambutan masyarakat terhadap lawatan Tun Mahathir di Kelang bila beribu-ribu orang menyambut ketibaan Tun Dr. Mahathir dan kau nilai pula dengan lawatan Mat Sabu di Sibuti, kononnya sambutan meriah untuk Mat Sabu di Sibuti, tapi berberapa orang saja, meriah apa kejadahnya pula itu semua?

      Sedarlah semua rakyat malaysia sekalian, Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      UMNO Terus Mara, Untuk Rakyat Malaysia.

      Barisan Nasional Terus Maju, Untuk Rakyat Malaysia.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    3. Aku ahli umno tapi aku hormat sebilangan besar pemimpin pas termasuk bekas nik aziz yg dulu...
      Tapi org yg cuba khianati negara sendiri hingga ada waris yg kehilangan org tersayang...mmg layak dilayan macam pengkhianat...Rakan pas aku pun naik meluat dgn cara peliwat tu berpolitik...silap2 hari bulan pas akan ditikam dari belakang jika dia jadi pm....

      Delete
  10. bukan setakat anwar berdebat dgn najib..tp malahan anwar tak layak berdebat dengan rakyat jelata sebab dia kaki penipu dan kaki kelentong macam macai2 dia juga..

    ReplyDelete
  11. Apa yang korang kecohh nii...Yang aku tahu bos korang jenis x der EGG. Dah lebih 5tahun masih x nak buat PRU lagi...X pernah dibuat dek orang...Lembik2 Tun Dol pun jenis ada Egg...Ah Jib ada ape? Anak badak yang suka mengembekkk...kuii3....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sabar....pru tetap akan tiba.
      Jangan putus asa gantung diri bila kalah
      nanti sudah le,ya.
      Banyak istighfar...

      Delete
  12. Kalau dah teringin sangat nak mengundi, setiap kali masukkan duit dalam tin Milo bayangkang kau masuk kertas undi sokong PAS. Pasti puas hati.

    Kalau teringin sangat nak berdebat. Berdirilah atas tin Milo mulalah melalak macam lawak sarkas siapa yang boleh buat orang ramai sorak maka orasng itu lah yang hebat. Menang sorak bukan sahaja kampung tergadai malah teloq-teloq pun kena jual.

    Brobo Anwar! Brobo Anwar!

    ReplyDelete
  13. hutang negara dah 500bilion pon masih sokong najib? dasar bangang....

    pencinta UMNO tulen 1946

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai,ce ko senaraikan hutang 500b tu atau sekurangnya data pengesahan dari bank dunia atau bank negara..jgn jd bodoh pak angguk mulut terlopong!!

      Delete
  14. BIAR LA MUHIYDIN GANTI NAJIB...BAGI MUKA BARU PULAK

    pencinta UMNO tulen 1946

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu cerita apa ni bhai...ds najib baru sesngt jd presiden lu pula suka2 nk tukar presiden umno baru...presiden umno 46 dah lama berlalu bhai...klu tukar nik aziz jd presiden umno pun...org pas tetap maki...org pkr ttp fitnah...org dap ttp benci...sebab PR ttp tak puashati selagi tak dpt perintah negara...

      Delete
    2. najib banyak sangat skandal...
      tukar muyidin pulak..bersih sikit..xde skandal..ini untuk umno jugak
      macam pak lah ganti tun M..kan BN menang besar PRU 2004.bekorban la sikit untuk parti

      pencinta UMNO tulen 1946

      Delete
    3. Kurrrr!! Kurrr!! Kurrr!! barangkali udah hilang ya mas? benter ya, lagi dicariin ayamnye!

      Delete
  15. tak payah berdebat dengan mat nuar penipu....orang islam yang sebenar dia kurang berdebat tapi banyak membuat tugas sebagai pemimpin....debat hanya untuk orang menipu....Anuar malu ...najib lebih berjaya dari dia...tapi syabas yang hasilkan video super mansuh......terbaekkkk

    ReplyDelete
  16. Tak payah debat ngan najib... Cuba suruh dia debat ngan tun M dulu, sesama semasa jadi pemerintah...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!