KUNYIT HANGIT! I MENGGIGIL TAU DATANG DARI SEGAMBUT - KATA ANWAR PADA MAT JAMBU!

Ok sebelum korang tonton video ni sekali lagi, sebab aku percaya korang semua dah tengok video ni, aku nak korang kuatkan volume dan dengar apa kata Anwar! Ini memang sah Anwar la, cibai la korang kalau kata bukan Anwar...

Dengar apa kata Anwar "I dari Segambut datang sini meggigil tau" itulah kata-kata keramat seorang pencinta KUNYIT kepada mat Jambu yang tak dikenali ni. Kenapa Anwar menggigil? Why? Dari Segambut dia datang untuk jumpa budak ni dengan begitu manja sekali ayatnya..ini baru sikit tau panjang lagi video ni..

Menggigil beb Anwar sebab nakkkan lobang Kunyit tu! Perghhhhh! Cinta dia pada kunyit dah memang tak boleh nak dinafikan lagi. Sekarang semua puak Pakatan letih nak pertahan aksi KUNYIT Anwar ni. Khabarnya semalam patut ada acara untuk membentang manifesto baru tapi akibat Anwar gilakan kunyit punya hal terpaksa ditangguhkan!

Pakatan Pembangkang nampak dah letih asyik nak cover skandal Anwar ni balik-balik ayat depa, ini semua kerja UMNO BN! Adehhh, aku dah naik jelak dengar ayat tu la! Aku percaya korang pun sama kan? Punya la sibuk Pakatan nak pertahan segala aktiviti luarbiasa Anwar sampai dah nak PRU ni pun depa terpaksa kena cari jalan untuk cover si Mat Kunyit ni!

Anwar MENGGIGIL nak kunyit, manakala Pakatan menggigil nak pertahan nafsu buas Anwar! Memang terbaik la..kah kah kah...

Lepas ni kita panggil Anwar si Mat Gigil! Sebabkan lobang kunyit dia boleh tolak ketepi segala impian Pakatan Harami untuk kuasai negara! So, pembaca sekalian, dari korang nak salahkan Papa Gomo yang membongkarkan kebenaran, ada baiknya korang si ludah je si Mat Kunyit ni dan halau dia keluar dari Pakatan!

Kalau si Mat Kunyit ni tak tergila-gila nak cari kunyit, tak le susah Pakatan kan? Harus diingat, budak yang Anwar kunyitkan ni adalah budak lain dari video yang didedahkan oleh Raja Goyang 360 ok! AKu dengar banyak budak jambu dia dah balun kebelakngan ini.

Anwar ni, lagi stress, lagi tertekan lagi banyak lobang kunyit dia perlukan, tak caya tanyalah orang-orang yang kenal dengan Anwar dulu. Mereka semua tahu perangai Anwar.

Nak pesan sikit kat Jijah ikan sepat kering seperti panggilan Abang Non aka Mat Kunyit kepada dia, sebelum ni supplier lobang kunyit ni orang lain. Sekarang ni menantu dia sendiri iaitu suami kepada Nurul Izzah la tukang mencari lobang kunyit ni.

Tanyalah Azizah berapa kali laki dia dan menantu dia ni keluar malam mencari kunyit untuk Anwar! Jangan hipokrit Jijah, aku percaya kau dan Izzah tau akan aktiviti mereka kan? Apa la nak jadi keluarga depa ni? Korang nak percaya atau tidak itu terserah tapi dah banyak sangat didedah dan ditunjukkan kebenaran tentang PM wannabe ni.

Takkan la korang masih nak sokong dia lagi? Ada akal Tuhan bagi guna, jangan dok tergila dan terpersona dengan Mat Kunyit ni..Lahd Datu punya isu belum setel lagi Anwar oi dah bala ni pula mai! Nampaknya sumpah si Saiful tu makin hari makin makan kau..

Lagi satu sebelum aku nak berhenti menulis ni, apa tujuan budak tu jumpa Anwar sampai sembang I dan U, ibarata pasangan romantik di tengah malam? Nak mintak BIASISWA ke? Kan ke dulu puak MACAI Anwar kata Saiful jumpa PM mintak biasiswa ke?

So mari kita tanya Anwar, untuk apa perjumpaan tu? Ada lagi tau video tu, tunggu keluar part best lagi, pasti korang teruja punya...MUAHAHAHAHAHAHAHA!

Dulu kata Anwar lawan tetap lawan kan? Sekarang sudah tukar! GIGIL TETAP GIGIL! 

103 Responses to "KUNYIT HANGIT! I MENGGIGIL TAU DATANG DARI SEGAMBUT - KATA ANWAR PADA MAT JAMBU! "

  1. Cerita banyak, tak guna....tangkap je anuar tu, buat malu orang melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat liwat aka mat kunyit masih ramai lagi peminat....kalau tangkap, gerenti ramai penggemar kunyit buat rusuhan tonggeng tunjuk jubur depan putrajaya....orang melayu apa2 pun tetap malu....

      Delete
    2. Nak takut apa...negara kita kan ada undang2, guna pakainlah undang2 tu, jangan kira sapa pelakunya....

      Delete
    3. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
    4. ada blogger cakap Mat Kunyit ni BUKAN Melayu.
      Dia keturunan PARIA Keling dari India dan kabarnya dia ni ANAK HARAM yang dibuntingkan someone.
      Rejam jer sampai habis dosa dia.

      Delete
    5. 12:17.....m'sia xlaksana hukum hudud..nak rejam macam mana.
      Itulah bodoh nya kerajaan m'sia.

      Delete
    6. PAS lagi bodoh, dah bagi peluang 22 tahun perintah Kelantan pun x buat2 gak hudud. Hj Hadi kata masa dia menang dulu... sebelum ayam berkokok Islam dah tertegak di Terengganu.Mana dia???? Ha Ha Ha. Kena kencing la lu anon 12.56pm, basah kuyupppp, Haaaannnncccciiiiiiiiing oooooo.

      Delete
    7. GIGIL JANGAN TAK GIGIL..

      Delete
  2. tak boleh tangkap ikut suka hati gitu je, biar kita tengok dulu aksi aksi selanjutnya. tengok mcm mana dia nak putar alam

    ReplyDelete
    Replies
    1. KUNYIT HANGIT! EPISOD 2 AKSI MAT KUNYIT DAN MAT JAMBU MENONGGENG! WAJIB GIGIL!

      Delete
    2. eh eh jangan tangkap dulu kita kena tengok video seterusnya baru lebih bukti muhahahahah

      Delete
  3. ADUH......PAK KUNYIT MENGGANAS LAGI..PUAK PUAK PAS NAK BUAT APA?
    KALAU TAK SOKONG PAK KUNYIT, NANTI DAP MARAH DAN DITUDUH SABOTAJ.
    DEWAN ULAMAK PAS TERUS MEMBISU.....KALAU BISING, NANTI RAMAI YANG TAK JADI CALON....

    ReplyDelete
  4. Pak Kunyit lebih suka memilih sarang kunyit sebabnya kunyit ada pelincir kelas 'fully synthetic oil'...ditambah dgn grip tayar michelin F1. Tayar michelin F1 yg digunakan semasa litar basah...walaupun trek basah, tayar tetap mencengkam...

    itu yang mengigil-gigil dibuatnya...tayar mencengkam sehingga ke sanubari...'wet, endurance & grip'

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. GEMPAR MENGGIGIL! MAT JAMBU DIGODA MAT KUNYIT DENGAN BIASISWA! WAJIB GELI!

      Delete
    2. Kompom mat jambu yg ni kemut baik punyerrr, yg ni kunyit basah...... bedezut beb... kahkahkah

      Delete
  6. Supaya kita faham.."besi" pun ada asas dlm pembuktian..

    http://www.youtube.com/watch?v=qFaw1lefOII&feature=youtube_gdata_player

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
  7. ANUwar... a total liablilty to PR now !!! Sack him out !!!

    ReplyDelete
  8. Siout aaaa skang aku nak order ayam goreng kunyit pun dah tak jadik...

    cancellllllllll....tukar menu ....hahaha

    terbaikk lah ..... Mat Kunyit Gigil ?

    Dah umur 66 tahun kot ....ketagihan kunyit nya masih di tahap yang tinggi...

    bak budak umur 20an ... muhahahah

    ReplyDelete
  9. Papagomo...u the best bro...memang sesuai la imej tony montana kat blog lu....u fuck with me..u fucking with the best....way to to go bro....!100 juta ,takda hal la

    ReplyDelete
  10. Pemimpin UMNO pun mcm sial. Al-Juburi dah fitnah UMNO ke tahap paling hina, bila dpt bola tanggung mcm nie, depa masih pakat2 dok garu teloq. Al-Juburi menggambarkan kpd semua org mcm dia nie mangsa fitnah. Sdgkan dia yg fitnah UMNO kononnya UMNO fitnah dia. Ramai pulak tu yg caya kat dia.

    Sepatutnya pemimpin UMNO gunakan peluang nie utk membuktikan kpd rakyat, apa yg pemimpin tertinggi UMNO cakap pasai perangai buruk Al-Juburi nie bknlah satu fitnah. Bangun la wahai pemimpin UMNO, jgn terlalu asyik garu telo tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakyat dah tak heran....rakyat mmg tak nak biseksual jadi pm..
      memalukan negara...agama dan bangsa!!!!
      hanya golongan lgbt jer yg msh memuja peliwat tua tu!!!!
      org2 kanan peliwat tua tu dah ramai berambus dari pgayr...yg tinggal pengamal sunah aljuburi wal liwatun..

      Delete
    2. Helo brader Dalca, lu punya komen mmg betul: -

      Mat Kunyit fitnah UMNO kata dia difitnah oleh UMNO..

      Masalahnya pemimpin UMNO beso kan telo aje..tak mampu nak tangkis fitnah Mat Kunyit..

      Mana perginya sifat pejuang ahli2 UMNO, pemimpin UMNO skrg tidak mewarisi sifat pejuangan ahli-ahli UMNO terdahulu (awal UMNO) mereka hanya mewarisi harta benda shj..

      Delete
  11. ramai jugak macai pakatan yang kata itu teknik 'dubbing'. hehe..
    kalau dah begitu, itu bermaksud depa memang akui itu adalah bang non. cuma suara je kena 'dubbing'. well, tunggu episod seterusnya. tengok sendiri. takde suara 'dubbing' pun takpe. kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak 'dubbing' lebih baik masukkan suara P Ramlee ke, Bob Marley ke, baru ada klaaasss gitu.

      Delete
  12. Ha ha, tak ble belah ayat nuar nie! "menggigil I datang dari segambut", datang sampai menggigil sebab nak main injet2 semut sapa sakit naik atas je ke bang nuar???

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
  13. dapat lagi RM100 Juta

    ReplyDelete
  14. Salam bro. Video ini membuktikan bahawa Anwar Al Juburi memang terlibat di dalam kegiatan seks di luar tabii[Klik di sini]. Tolak pemimpin PR yang mengamalkan kegiatan homoseksual dan biseksual.

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
  15. Buat pencacai2 najis vavi dan penjilat2 juboe belendir Nuar Jubor kalau berani dan tidak bacul jantan telor setengah masak, tolong tanya beliau pada 6th Feb. 2013 jam 1 pagi. Berada dmana dan buat apa berada dalam bilek berdua duaan dgn jantan gay yg bukan muhrim. Kita tahu jantan dgn jantan berdua duan tidak apa kalau straight. Tetapi haram buat peliwat terkutok berduaan duaan, lebih2 lagi boypren dia telor setengah masak.
    Jadi buat cai2 kalo tak bacul dan tak bengap yg kita semua tahi. Pi lah tanya idola kamu tu. Kalo tak berani kan lebih baik potong je kote dan kasi anjing makan kerna itulal yg terbaik buat cai2 yg bengap nak mampoi dan bacul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang nuar buat kelas motivasi jam 1pg, untk mahasiswa budget kurang untk menampung kos harian serta kos pengajian!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Nuar Jubor ambil aleh tugasan Osetat Badigol Swiss Hotel buat kaunseling sebab Osetat Badigol uzur datang bulan. Jadi terpaksa lah Boss dia ambil tugasan tapi selalu dgn isteri orang jam 3pagi siap tuala basah tetapi kali ini Nuar Jubor adaksn pada jam 1 pagi tetapi dgn jantan telor setengah masak, siap karipap auw auw auw.

      Delete
  16. Hahha..hanya ahli umno harbi yg bodoh je yg percaya cerita video ni..hahahha..ada dengar pemimpim UMNO harbi cerita psl vedio ni kat Utusex?..hahhaha..rakyat dh bijak unt menilai fitnah UMNO harbi..terima kasih GOMO kerana membuat UMNO semakin nazak...tahniah GOMO kerana membantu PR..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukti dah jelas depan mata pun masih nak menafi lg puak puak bangsat nie!! Nant bila full video dah keluar, jangan ko melopong terkejut beruk sudah, lagipun bukan semua rakyat bodoh mcm ko, ko pecaya ka tak pecaya ka, ada orang len kesah???x da kot!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. lepas ni orang awam boleh lah borak guna I..YOU...I...YOU je dengan bang non. toksah la panggil DSAI. itupun kalau tak takut kena suntut laaaa. kah kah kah

      Delete
    3. WoW......
      Awwwww......
      ni yang dah merasa betapa enaknya 'bengkok' byang masuk kat lobang kunyit dia.....
      nak cover line tapi line dah tak nampak......
      jangan lupa jelly bro 'y' jelly

      Delete
    4. 12 : 23....dah berapa kali jubur kau dah kena tala...dah tahu rasa....apa nak pakai pon dah tahu....

      Bawak2 lah taubat, sebelum mati....

      Delete
  17. kalau anuar meliwat atas pentas ceramah PR, penyokong2nye tetap akn sokong punye.. mcm kate pok nik.. anuar nie cerdik.. nk jd pemimpin musti cerdik dan benci umno ja..

    ReplyDelete
    Replies
    1. klu dia berani buat atas pentas...kena panah kilat kote bengkok dan jubor gay tua tu!!!!laknat!!!!

      Delete
  18. Bila tengok klip video tersebut...hanya org yg tak ada agama jer yg sanggup mengalu-alu dan meraikan kaum nabi luth ini..!!!!!
    Klu aku...tengok muka peliwat tua tu aku rasa jijik apalagi klu berdiri sebelah atau pi sembah...rasa hina dan malu besar!!!!!
    Tak tahulah selera para pengikutnya...hati dah buta kot?Thanks to tdm yg pecat peliwat tua nie...klu tak mmg teruk bn kena kutuk dan dihina memikul biawak gay hidup nie!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tersenyum aku mendengar ayat2 gay yg kluar dpd pasangan gay nie...!!!!!
      Nak beritahu pada semua pencacai pr dan pgayr khasnya:
      KO KENA CHECKMATED YO!!!
      wekkkk wekkkk wekkkkkk!!hahahaaaa

      tuah

      Delete
    2. kami org2 pas tak kesah mengalu-alukan kedtgan gay tua tu!!!!
      kami pangkah bulan putih gerenti masuk neraka jahanam!!!!hahahaaaaass

      Delete
    3. orang pas ke???hahahaha...bahasa mcm macai umno je..United Malas National Orgasme (umno)

      Delete
    4. Anonymous 3.28pm...kau tak tau pada tahun 90an ceramah PAS kuat gila mengutuk anwar meliwat. mereka cakap "Adakah pengikut kaum nabi Lut ni boleh jadi timbalan perdana menteri?"

      Delete
  19. Kalo lah ikut kafla otak Nik Najis kalo ada menantu yg perogol, pembunoh, peliwat, penipu, pembohong, kaki menjubor, kaki pukol, semua tidak apa asalkan dia orang cerdik. Itu sebab orang2 Pasreal memang bengap nak mampoi dan ada dapt menantu kaki songlap, kaki pukol bantai, liwat isteri waktu masih uzur itu semua kira orite Wally Terompah Jamban bilang Orite dgn tunjok jari jempol tersenyum sebab menantu cerdik. Ishh ishh ishh ishh ishh kesia ahlul2 vahalul tolol. Terjun lah dgn labu2 nya

    ReplyDelete
  20. AKU NAK TEGOK KLIP VIDEO CIUM KETIAK JER..
    TOLONGLAH KELUARKAN..ITU PUN DAH CUKUP.
    MENGIGIL-GIGIL AKU NAK TGK NIIII.....!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. MUAHAHAHAHAHAHAHA!

      Delete
    2. menggigil aku baca komen kau ni!!!!!!

      Delete
  21. sorang kaunseling 3 pagi, saorang lagi 1 pagi.. elok la tu..

    ReplyDelete
  22. Allah jadikan kita dgn partner kita (isteri/suami) sepadan. Maknanya wan azizah punya partner adala ai dan partner ai adala wan azizah. Takan le sudah bertahun jadi isteri tak dapat hidu perangai suami dan vice versa. Melainkan masing2 open minded tak kesah apa partner buat d belakang kita. Percaya la punya berbillion manusia Allah created takan le tiada satu pon pe'el begini. Whats new. Perangai begini sudah berlaku zaman nabi luth lagi we should't be surprised now. Tapi sudah tentu mana yg ""straight """ tidak mahu ponggongnya terburai kita undi la BN. Hehehe..buat .pilihan yg tepat untok masa depan agama bangsa dan negara ..insyaAllah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isteri ni ada yg sangat patuh pada suami, sangat sayang pada suami, dan sentiasa mendokan suami kembali ke pangkal jalan. Isteri ini adalah yang sabar menunggu dan mengharap perubahan pada si suami. Pada suami pula, kasihani lah isteri dan anak2. Kalau tidak bagai dituduh, sebagai hamba Allah, bersumpahlah, kerana itu dapat melenyapkan tuduhan itu. Jikalau ya bagai dikata...wallahualam.

      Kita undi kerajaan sedia ada saja lah. Hidup UMNO!!

      Delete
    2. Hakikat sebenar wan jijah turut menyokong pelakuan sumbang nuar, buktinya beliau sanggup bersubahat dan membela nuar, kalau betul wan jijah nak nuar kembali ke pangkal jalan, wan jijah kena bertindak. Bukan membiar kelakuan nuar terus terusan seperti itu.

      Delete
  23. Bila kita pikir balik, kalau CCTV kat kedai, kat rumah ke, bila nampak je orang buat onar- merompak, curi atau amah buat dajal, cepat aja ke muka pengadilan. Kira2 CCTV ni valid la.

    Tapi yang peliknya cai2 PR ni, macam2 dah ditunjuk pun tak nak ngaku.
    Kenapa bila tang Anuwar kebal pulak?

    Pelik bin Ajaib

    ReplyDelete
  24. U ulang I saman, U saman I ulang, I saman U ulang, I ulang U saman,
    saman I ulang U, saman U ulang I, ulang I saman U, ulang U saman I,
    I saman ulang U, I ulang saman U, U saman ulang I, U ulang saman I,
    I U ulang saman, I U saman ulang, ulang saman U I, saman Ulang U I,
    I U, U I,
    I sontot U, U sontot I (hakikat sebenar AlJubs wal Liwati)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha ha ha ha... Gelak besar aku..

      Delete
  25. laki kak limah jandaMarch 22, 2013 at 11:12 AM

    kah kah kah kah video terbaru yg cangih kah kah kah......takat sogha.....pangilan hangit pun boleh parpu oiiii take beer banyak banyak ha ha ha ha pelawak pelawak pelawak


    Anwar tawar Eskay 'Cek Kosong' untuk diisi bagi tarik balik tuduhan?.. Lawak apakah ini?

    Menurut Rahim Thamby Chik teman seperjuangannya dalam penyebaran filem lucah dapa tahun 2011, Shazryl Eskay Abdullah telah ditawarkan dengan cek kosong untuk diisi dengan seberapa banyak wang yang dia mahu jika beliau menarik balik tuduhan yang mengatakan pelaku di dalam video itu adalah Anwar Ibrahim.

    Bekas Ketua Menteri Melaka yang pernah dikaitkan dengan skandal dengan seorang gadis di bawah umur semasa menjadi Ketua Menteri Melaka mendakwa tawaran tersebut telah dibuat oleh seorang lelaki yang dipercayai sebagai orang tengah Anwar'

    Rahim Tamby Chik yang juga terlibat dalam pendedahan video seks itu bersama-sama Datuk Shuaib Lazim dan menggelarkan diri mereka trio "Datuk T" itu berkata, Shazryl Eskay cuma perlu menandatangani akuan berkanun yang telah disiapkan.

    "Saya telah diberitahu oleh Shazryl Eskay bahawa jika beliau bersetuju (membuat pusingan U), dia akan diberi ganjaran wang dengan jumlah yang ditentukan sendiri oleh beliau," kata Rahim dalam sidang akhbar di ibu pejabat RISDA di sini hari ini.

    Bagaimanapun, kata Pengerusi Gagasan Ekonomi Melayu (Gabem) itu, ketika ini hanya Shazryl Eskay yang diekori dan dipujuk dengan ganjaran tersebut oleh individu yang tidak dikenali.

    "Apa yang kita perjuangkan untuk menegakkan kebenaran, ini bukan untuk dijual beli... Jangan buang masa (menganggap) bahawa trio Datuk T ini bukan seperti sesetengah orang yang membuat 'pusingan U' dan mudah dibeli," tegas Rahim.

    Menurutnya, Shazryl Eskay yang pada awalnya dijadualkan hadir sama pada sidang akhbar itu terpaksa membatalkan hasrat kerana bimbang dengan keselamatannya.





    Lawak apakah ini??..

    Anwar tawar Eskay cek kosong untuk diisi dengan sebanyak mana wang yang dia mahu hanya kerana nak minta Eskay tarik balik tuduhan kononnya lelaki dalam video fitnah edarnya itu adalah Anwar?

    Takanlah Anwar banyak sangat duit sampai macam tu sekali tawarannya kot?.. kalau banyak duit sampai macam tu buat apalah Anwar bersusah payah jadi Ahli Parlimen...

    Lagipun.. video edaran Datuk 'T' tu tak lakupun di pasaran.. hanya macai UMNO yang percaya..

    Cerita bodoh apa Rahim Thamby Chik bawa ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. cerita anwar main bontot la.. cerita apa lagi???

      Delete
    2. Sapa kata tak laku???!!!!!Tengok ler ceramah pgayr....tak laku krn vudeo besi tersebut!!!!
      Aku klu nak sokong pun biar bertempat....berdosa besar rasanya menyokong kaum nabi luth tu!!!!!

      Delete
    3. LKLJ. lu bawak cerita-cerita lain bak mai..boring dah aku tengok dan dengaq cerita ori Raja Toron ni. Asyik cerita menoron je!!!
      Kau carila cerita dari Rafizi, Bad ke Tiang Chua ker,..cerita katun pun tak aper, aku nak sama-sama ketawa dengan kau...Aku suka kau ni heppii ketawa memanjang.

      Cerita Clinton bagi makan boron dia pun ok gak, lawa Lewinski tu. Takpa cerita lama pun, yang penting kita boleh pekena sama UMNO dan kita ketawa kah kah kah..

      Delete
  26. x keluar pun lagi vidoe tu... tipu ye or takut kena saman

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan tipu atau takut saman, sebenarnya papagomo masih lagi membuka ruang untk bang nuar memikirkan semula cabaran beliau untk menarik balik saman, video I u I u nie sekadar mukadimah untuk tontonan rakyat, terutama cai cai bang nuar bagi membuktikan kata kata papagomo benar, bukti video bang nuar dalam simpanana gomo benar, saman hanya lakonan bang nuar untuk menutup keaiban diri sendiri, tak kan tak ble fikir ye anon 11:15.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  27. Video terbaru anwar dengan penuntut U sedang bersiaran di alam maya. sila paut pautan berikut untuk menonton

    http://youtu.be/FjIXRk4BDEg

    ReplyDelete
  28. U dari mana.video ni dr mana.utusan?tv3?mana bukti.ada beribu2 video.ni smua tektik keji umno hampir pru.u ulang i saman.celaka anuwar.

    ReplyDelete
  29. natang babi... mana vidoe tu... fitnah liwat III, aku nak tengok jugak .. ade dlm youtube ke..

    ReplyDelete
  30. Pd sesetengah manusia, apalah wang tanpa power, apalah power tanpa wang.

    ReplyDelete
  31. hurm... memalukan islam je anwar juboq nie.... dasar pukimak yg x suka puki mmg sial kalau kita biar jadi pemimpin negara kita nie... rasanya selepas dia jadi pemimpin, perkara pertama dia kana buat ialah menggubal undang2 berkaitan LGBT nie... korang semua nak ke negara kita jadi macam tue?????

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
  32. Aku terbaca kali ini adegan Hero Tamil pare pundek sontot boypren gay budak mahasiswa nasib baik bukan dgn Adam Adli. Video kali ini berwarna dan audio jelas. Agaknya bunyi audio.
    BUDAK gay : adooi adooi adoii tok....atok sakit tokk
    HERO tamil : sikit je lagi ye sayang. I lap u...u
    Budak Gsy : stop Atok stopp. Sakit Tok. Adoiiii.
    HERO TAMIL. Jangan stop lah sayang. I belum puas uu. I belum puass ni. Aaa.....so good darling.
    Budak Gay : apa punya giler vavi Atok ni. U dont understang English? I said stop u tuo kutok. Stop mean stop.
    Hero Tamil. Ala u i kagi stim giler ni. Sekajap je ok sayang...ahhhh
    BERSAMBUNG

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

      Delete
  33. http://www.ibnjuferi.org/wp-content/uploads/penasihat_liwat.jpg

    ReplyDelete
  34. Anda diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO pejuang jubur anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau tu penjilat dubur anwar!!!hahahahaha!!!

      Delete
  35. Mana tak gigil satu badan.Kejap lagi batang bengkok nak kena kemut keliling 360 darjah.Mau tak GIGIL satu badan.

    ReplyDelete
  36. Kenapalah korang2 ni sbg blogger berbual/bersembang/bercakap mengenai hal2 mcm ni..tidakkah korang pernah terfikir bagaimana lebih baiknya kalau kita semua ni tak kiralah kem kerajaan ataupun pembangkang pergi kepada topik2 yg meningkatkan kemajuan negara kita ni..kenapa korang semua khayal dan terus hanyut...aku doakan korang semua berubahlah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua bermula dari fitnah2 kotor umno, walaupun x pernah terbukti dia orang terus sebar fitnah ni mengikut hayalan dia org. puak2 ni kena pil kuda ni, kuat berhayal.

      Delete
    2. ye lah tu....ko tak nak percaya...Lantak pi lah...janji 1000 dpd 1 percaya dh cukup bagus spy malaysia tidak dihina oleh negara2 luar bakal pm nya peliwat tua yg beragama islam...

      Delete
    3. non kat atas ni, apa kata ko cuba buat2 lembut & pi try gesel2 kat anwar. dia kan pemimpimp ko..takkan la ko segan nak jumpa dia kat tmpt sunyi mcm kat hotel. cuba ko jumpa dia & buat2 lembut, tu pun kalau muka ko jambu la. tgk ap ajadi, tgk jubor ko nak kena korek tak dgn kote bengkok nuar tu.

      Delete
    4. Anonymous March 22, 2013 at 12:32 PM

      semua bermula dari fitnah2 kotor umno, walaupun x pernah terbukti dia orang terus sebar fitnah ni mengikut hayalan dia org. puak2 ni kena pil kuda ni, kuat berhayal.

      _____________

      non kat atas ni, apa kata ko cuba buat2 lembut & pi try gesel2 kat anwar. dia kan pemimpimp ko..takkan la ko segan nak jumpa dia kat tmpt sunyi mcm kat hotel. cuba ko jumpa dia & buat2 lembut, tu pun kalau muka ko jambu la. tgk apa jadi, tgk jubor ko nak kena korek tak dgn kote bengkok nuar tu. ada berani?

      Delete
    5. 12:55....kenapa dia di biar bebas dan berceramah sana sini, dia kan bersalah kenapa xtangkap?

      Delete
    6. 1:13.. ko nak nuar kena tangkap kan, ko buat la repot polis.

      Delete
    7. 1:14....kerajaan bn xberani tangkap ke....

      Delete
    8. 2:17..kalau kata bodoh kang marah pulak..buat la repot dulu, bukan boleh tgkp suka2 hati wei..negara ni ada undang2. tggu la nnt klu ada repot, kena pggil siasat la dewa jubor hang tu

      Delete
    9. Kalu tangkap dan bicara pun dah tentu lepas punya..tak lut oleh undang-undang Malaysia. Undang2 Malaysia tak berani nak hukum Nuar ni, dia ada pakai tangkal ghaib dari Kiram, power. Hakim pun mengigil dengan kebisaan senjata Raja Toron ini.

      Delete
    10. 2:17..kalau kata bodoh kang marah pulak..buat la repot dulu, bukan boleh tgkp suka2 hati wei..negara ni ada undang2. tggu la nnt klu ada repot, kena pggil siasat la dewa jubor hang tu...

      -----------

      Kan umno dah ada banyak bukti, video pon ada, yang kena liwat pon dah bersumpah...nak tunggu apa lagi?

      ///////////////////////////
      Kalu tangkap dan bicara pun dah tentu lepas punya..tak lut oleh undang-undang Malaysia. Undang2 Malaysia tak berani nak hukum Nuar ni, dia ada pakai tangkal ghaib dari Kiram, power. Hakim pun mengigil dengan kebisaan senjata Raja Toron ini.

      ------------------

      Betul tu...undang2 m'sia memang xboleh pakai dan patut disimpan dalam muzium..

      Delete
  37. masa kau nk j0lok mas0k k0te bengk0k kau tu dlm lubang kunyit kau terbayang kak jijah x bg.n0n..? Tanye je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia terbayang muka zuraida mak lampir kot... tak pun terbayang puki eli wong. kak jijah dah tak lazat la..

      Delete
    2. dia terbayang muka zuraida mak lampir kot... tak pun terbayang puki eli wong. kak jijah dah tak lazat la..

      -----------------------

      Tu dia.......hujjah yg mantap lagi bernas dari umat UMNO

      Delete
  38. kenapa menggigil nie bang non?? selalunya orang menggigil nie orang takut, orang takut nie orang buat salah, bang non ada buat salah ka??

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO pejuang jubur anda

      Delete
  39. nana gilo, mane video tu, tunjuk le aku pun nak tengok sekali ni... itu le kou doktor suroh makan pil gilo, kou gi makan pil kuda pulak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuyoo dah ada orang sentappp tahap babi hutan dengan komen aku, cayalah, eh aku makan pil kuda ada memudaratkan ko ke?? Knpa ko panas juboq???ko melatah lebih knpa?? Mcm ko pulak mamat jambu tu ye!!tu la ko, bodoh jangn tunjuk sangat, dah kata video tu fitnah, keja umno, yang ko tggu jugak knpa??? Ni la bodoh piang!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Anda diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO pejuang jubur anda

      Delete
    3. Anda diliwat??PKR tak sedia membantu..PKR peliwat jubur anda

      Delete
    4. anon 3;29pm;anda d liwat???????pakatan harami sedia membantu....pakatan harami peliwat dan peluas lubang dubur anda....klu berminat hubungi pencacai2 tegar pakatan harami seperti anon 3;29pm nie....muaahahahaha....

      Delete
  40. Anwar - goyang jangan goyang. Lepas ni kau meroyanlah pulak sampai kau mampos! Anwar Laknatullah dah dimakan sumpah!

    ReplyDelete
  41. you ulang I saman.......
    you tahan I tekan.....

    ReplyDelete
  42. tukang pembuat video semua dah silap besar dah...tak pernah pernah faham mentaliti org gay......! lebih2 lg dlm keadaan suke same suke yg dikatakan dlm kejadian student ni dgn org yg dituduh....sile tunjuk skali org yg dikatakan suka meliwat diliwat pulak! org yg suke meliwat tak semestinye tak suke diliwat...lebih2 lg melibatkan budak muda yg lebih berbadan tegap dan penuh tenaga, lebih senang meliwat org yang jauuhhhh lebihhhh tuaaaa drpdnye....tak makan logiiikkkk....very herannnn...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "tukang pembuat video semua dah silap besar dah...tak pernah pernah faham mentaliti org gay"

      Haaa ini dia mat gay dah sampai, bila kentut tak berbunyi sebab lubang dah besar

      "budak muda yg lebih berbadan tegap dan penuh tenaga, lebih senang meliwat org yang jauuhhhh lebihhhh tuaaaa drpdnye"

      Kau pernah tak tengok 'Twink porn'? Yang kene liwat biasanya orang muda (yang hensem) oleh orang yg lebih tua

      P.S. aku tau sebab bukan aku gay, tapi aku baca encyclopediadramatica. hahaha

      Delete
  43. Aku ingat dia menggigil sebab sejuk atau takut kantoi

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!