KUNYIT HANGIT! 13 RANCANGAN JAHAT ANWAR THE PAPA HOMO YANG MESTI ANDA KETAHUI!


109 Responses to "KUNYIT HANGIT! 13 RANCANGAN JAHAT ANWAR THE PAPA HOMO YANG MESTI ANDA KETAHUI!"

  1. ini semua tak penting!

    yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btol tu En Mohamed...saya pon teringin nak nengok anak beliau Nurul Izzah berbogel dan mengadakan hubungan seks ganas sebab dah lama saya tak melancap nie...lepas melancap baru kita fikir logik sikit camna nak hapuskan PR ...lagi bagus kalau satu family buat video seks beramai2..perrgghhhhh...argghhhhhh...stimmmmmm beb...

      Encik BABI
      Pejuang LBGT

      Delete
    2. hahaha..inilah ahli umno yang dimahukan, ada ciri2 bakal jadi pemimpin mulayu..pppprrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrffffffffggghthh

      Delete
    3. Ahli LGBT kau sendiri bhai, jgn buat2 tak kenal dgn puak kau. Org UMNO pun malu nak ngaku en Mamet meroyan berkoyan2 ni ahli UMNO..

      BTW, gambar photoshop izzah dah kantoi lu orang punya puak yg edit..bodohhhh

      Delete
  2. Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!


      Yang penting macam mana saya boleh
      jual anak bini saya untuk kepentingan
      diri saya. Bantu saya dengan memberikan
      beberapa idea yg bernas.


      Encik Mohammed
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. ini semua tak penting!


      Yang penting adalah kita mesti mempertahankan kaum lgbt,kerana mereka
      juga manusia biasa.


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    4. ini semua tak penting!


      Yang penting adalah kita mesti mempertahankan kaum umno,kerana mereka
      sahaja nak hidup senang, kaum lain biar mampus.


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    5. Ini semua tak penting!

      Yang penting hidup lgbt...hidup lgbt.


      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    6. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita ahli umno jadi kaya, kaum lain biar dia merempat,,ini bumi kita orang melayu, hidup ketuanan melayu, pergi jahanam sama bangsa lain.


      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    7. Allah dah jadi en mamet yg sudah buta hati. Allah sudah tarik kerahmatanNya dari en mamet. Mata hati dah buta betapa senangnya bangsa asing tinggal d bumi msia. Yg Allah minta cuma byk bersyukur. Anda bersyukur? Saya bersyukur kerana saya masih boleh bernafas tanpa Allah minta sesen pon dari saya.

      Delete
    8. Bhai momet munafik melayu...hari tu aku dh nasihat,mkn ubat penenang tu ikut waktu....hah skrg tngk gila tu semakin kuat..
      Hahaha....ini akibat dari post komen utk harapkn penyokong umno panas dan respon...bila takda respon tu yg makin kronik gila dia tu...

      Delete
    9. Walrus jantan jadi tumpuan di zoo Jerman

      HAMBURG - Seekor walrus jantan yang bernama Odin menjadi tumpuan di Zoo Hagenback di sini kerana beratnya dianggarkan mencecah 1,678 kilogram (kg), lapor akhbar dalam talian MailOnline semalam.

      Haiwan itu dihantar ke sini dari sebuah zoo di Moscow, Rusia baru-baru ini.

      Dua orang penjaga haiwan tersebut turut dibawa bersama bagi membantu walrus itu menghadapi persekitaran yang baharu.

      Pengarah Zoo Hagenbeck, Stephen Hering-Hagenbeck turut belajar tentang makanan yang perlu diberikan kepada haiwan tersebut daripada dua penjaga Rusia itu.

      Ikan merupakan makanan haiwan itu.

      Walrus merupakan haiwan yang hidup di wilayah Artik.

      Haiwan jantan walrus boleh mencecah berat lebih 1,700kg.

      Bilangan haiwan itu jatuh dengan mendadak pada abad ke-19 dan awal abad ke-20 kerana ia diburu oleh manusia untuk mendapatkan lemak dan gadingnya. - Agensi

      Delete
  3. www.youtube.com/embed/PSem670mlCw

    ReplyDelete
  4. UMNO Penyamun

    UMNOlah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno di dalam ini negeri
    Kerja merompak mencilok dan mencuri
    Tidak memilih mas intan kerbau babi

    Asal yang boleh ku bawak lari
    Kami Umno
    Penyamun

    Kamilah penyamun di dalam negeri
    Kami Umno tak berilmu tapi bebal

    Pasal mencuri terkenal paling handal
    enjin jet pon kami bedal
    Siapa melawan ku tunjal-tunjal

    Kamilah Umno
    Penyamun


    ReplyDelete
  5. 14. Anwar akan menjubor setiap pemuda yang berdaftar sebagai pengundi baru sekiranya tidak menyokong beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. sokong!!!!apa pentingnya komen2 ko tue!!!toink...

      Delete
  6. 15. Anwar akan mengusulkan rang undang-undang yang membenarkan aktiviti 'mengulum' aiskrim di seluruh tandas dalam bangunan parlimen

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. 16. Anwar akan melaksanakan program membudayakan penjuboran dalam bulan kemerdekaan Malaysia sebagai acara tahunan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  8. 17. Anwar akan membina dan merasmikkan muzium penjubo bertaraf dunia sebagai alternatif perlancongan kepada KLCC, KL Tower dan Litar Sepang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  9. 18. Anwar akan menambah perenggan ke-6 dalam rukunegara sebagai "Penjuboran Dan Kecinadollan"

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  10. 19. Anwar akan melaksanakan dasar ekonomi baru yang dikenali sebagai "Dasar Ekojubor Baru" bagi menggantikan DEB yang sedia ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  11. semua topik cerita pasai anuwar,semua orang cakap pasal dia,beribu orang benci anuwar tapi semakin menjuta juta pengikutnya,najib dah ketaq lutut berat payah susah sangat nak bubarkan parlimen takut dia pulak bakal jd ketua pembangkang nanti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ngko nih dari Planet Apes tu kah? Tak salah beli tiket bas ker bro?

      Delete
    2. Bhai yg MENjuta juta lu ckp tu termasuk sulu,china doll dan adik2 yg jambu ke...

      Delete
    3. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Menjuta juta belalang juta....

      Delete
  12. 20. Anwar akan memperkenalkan bantuan kepada pengikut-pengikut beliau berupa KY Jelly atau dengan istilah ringkasnya sebagai BJUBS untuk menggantikan BRIM dan BBIM yang dikira sebagai membazir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  13. 21. Anwar akan memperkenalkan elaun-elaun khas untuk para-para Gay professional di Malaysia....

    Yg berhormay HausPK, sebenarnya ada 21 dan bukan 13! Sila rujuk laporan audit negara!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  14. Kah... kah... kah... kahhhh... kah... kah... ki... ki... ki... 13 kejutan kahhhhhhhhhhhhh... kah... kah... kiiiiiiii... ki... ki... x. Habis habis nak bodohkan rakyat kahhhhh... kah... kah... ki... ki... ki... keh!keh! Keh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Ini semua tak penting!

      Yang penting soalan saya diatas..
      Bantu saya bagaimana saya boleh jual
      anak bini saya untuk kepentingan saya.

      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    3. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita ahli umno hendaklah berusaha sedaya upaya mengkayakan ahli umno dan kroni kita..

      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    4. Anon 8.38, agenda 1 anuar dah buat..kau jgn terkejut agenda yg lain2 anuar buat menjelang PRU13..aku doakan time tu kau dan pengikut tegar anuar sedar anuar adalah bapak segala konspirasi yg tak boleh dipercayai. Amin Ya Rabb

      Delete
  15. 22. Anwar Ibrahim jadi PM Malaysia yang ketujuh.

    Pemimpin BN terutama UMNO mula kepanasan, nak lari ke luar negara tak boleh pasal ket peribadi tak dibenarkan terbang.dokumen penting kerajaan yang cuba dibawa lari akan dirampas kerajaan baru.ahli2 bawahan umno yang selama ini tertipu akan meroyan di dalam blog dan hospital gila tanjung rambutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!


      Yang penting kita mesti sokong golongan
      lgbt.Kita mesti menerima siapa saja yg
      nak menukar agama atas dasar hak asasi
      individu itu.


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    2. ramai ahli umno akan mengorek jubur sendiri di dalam hospital gila apabila Anwar Ibrahim jadi PM Malaysia yang ketujuh.

      Delete
    3. Allah masih sayangkan malaysia..insyaAllah BN akan menang besar PRU13..aku tak sanggup banduan yg mungkin akan bergelar banduan lagi jadi PM..huhuu

      Delete
    4. Walrus jantan jadi tumpuan di zoo Jerman

      HAMBURG - Seekor walrus jantan yang bernama Odin menjadi tumpuan di Zoo Hagenback di sini kerana beratnya dianggarkan mencecah 1,678 kilogram (kg), lapor akhbar dalam talian MailOnline semalam.

      Haiwan itu dihantar ke sini dari sebuah zoo di Moscow, Rusia baru-baru ini.

      Dua orang penjaga haiwan tersebut turut dibawa bersama bagi membantu walrus itu menghadapi persekitaran yang baharu.

      Pengarah Zoo Hagenbeck, Stephen Hering-Hagenbeck turut belajar tentang makanan yang perlu diberikan kepada haiwan tersebut daripada dua penjaga Rusia itu.

      Ikan merupakan makanan haiwan itu.

      Walrus merupakan haiwan yang hidup di wilayah Artik.

      Haiwan jantan walrus boleh mencecah berat lebih 1,700kg.

      Bilangan haiwan itu jatuh dengan mendadak pada abad ke-19 dan awal abad ke-20 kerana ia diburu oleh manusia untuk mendapatkan lemak dan gadingnya. - Agensi

      Delete
  16. Malaysia Negara Jejubor bila anwar bermaharajalela..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ramai ahli umno akan mengorek jubur sendiri di dalam hospital gila apabila Anwar Ibrahim jadi PM Malaysia yang ketujuh.

      Delete
    2. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita menerima siapa juga yg
      boleh jadi pm.Isu moral kita letak tepi.


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    3. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    4. Ini semua tak penting!

      Yang penting orang pakai serban pun boleh
      songlap balak dan beri tanah kpd cina begitu
      mudah macam harta bapak dia...inikan kita
      yg tak reti lilt serban..jom pulun hasil balak
      untuk penuhlan tembolok kita dan seluruh
      kaum kerabat kita.

      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    5. waaah...beginilah ahli umno yg kita mahukan...depa kata pejuangkan agama..kita ahli umno pon juangkan agama juga walopon kita tidak solat, minum arak, main pompuan, rasuah...ala tu biasa la, ujian dunia...tapi kami ahli umno tetap berjuang demi agama, bangsa dan negara..tanpa umno, semua itu akan hancur..hidup umno

      Delete
    6. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita ahli umno hendaklah berusaha sedaya upaya mengkayakan ahli umno dan kroni kita..

      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    7. Cai pr yg dah mula meroyan, tak malu ke mengaku org UMNO? Klau dah cai pr tu, cai pr jugak, orang boleh kenal sgt dah tahap meroyan ngkorang..dah advance cai pr ni main reverse saiko pulak..Dafuckkk

      Delete
    8. Walrus jantan jadi tumpuan di zoo Jerman

      HAMBURG - Seekor walrus jantan yang bernama Odin menjadi tumpuan di Zoo Hagenback di sini kerana beratnya dianggarkan mencecah 1,678 kilogram (kg), lapor akhbar dalam talian MailOnline semalam.

      Haiwan itu dihantar ke sini dari sebuah zoo di Moscow, Rusia baru-baru ini.

      Dua orang penjaga haiwan tersebut turut dibawa bersama bagi membantu walrus itu menghadapi persekitaran yang baharu.

      Pengarah Zoo Hagenbeck, Stephen Hering-Hagenbeck turut belajar tentang makanan yang perlu diberikan kepada haiwan tersebut daripada dua penjaga Rusia itu.

      Ikan merupakan makanan haiwan itu.

      Walrus merupakan haiwan yang hidup di wilayah Artik.

      Haiwan jantan walrus boleh mencecah berat lebih 1,700kg.

      Bilangan haiwan itu jatuh dengan mendadak pada abad ke-19 dan awal abad ke-20 kerana ia diburu oleh manusia untuk mendapatkan lemak dan gadingnya. - Agensi

      Delete
  17. 13 perkara kejutan dr anuar
    1.Anuar akan jd superman.
    2. Anuar akan jd batman.
    3. Anuar akan jd cicakman.
    4. Anuar akan jd ultraman.
    5. Anuar akan jd fisherman.
    6. Anuar akan jd spiderman.
    7. Anuar akan jd postman.
    8. Anuar akan jd electricman.
    9. Anuar akan jd policeman.
    10. Anuar akan jd deliveryman.
    11. Anuar akan jd operatorman.
    12. Anuar akan jd ninjaman.
    13. Anuar akan jd samuraiman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 14. Anuar akan jd juborman

      Delete
    2. 15. Anuar akan jd lancapman.

      Delete
    3. 16. Anuar akan jd chinadollman.

      Delete
    4. 16.ahli umno akan beramai-ramai mohon masuk hospital gila tanjung rambutan

      Delete
    5. Wah! Anuar blh jd semua kah?

      Delete
    6. 16. Anwar akan jadi babi

      Delete
    7. Bolehhh!!! Dia kan anugerah!

      Delete
    8. 14.Anuar telah jadi juboman
      15.Anuar telah jadi peliwat tua man
      16.Anuar telah jadi chinadollman
      17.Anuar telah jadi sial man
      hahahahaaaaaaaaaa

      Delete
    9. betul tu cai..

      asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    10. Naina American, aku jijik dengan reverse saiko kau..Cai pr sekarang ni mmg malu mengaku jilat bontot anuar kerrr??? Malu la sikit mengaku org UMNO..busuk UMNO dgn pencacai mcm korang, sebusuk UMNO masa peliwat tua ada dlm UMNO...

      Sekarang UMNO dah suci tanpa peliwat, cai pr jgn la kotorkan pulak...hehehe

      Delete
    11. Kahhh... kah... kah... umno suci? Itu duit lembu bila mau kasi pulang? Kahh... kah... kah...

      Delete
  18. Lucu2....dah aku kata...hidup anwar tu dah semakin sial...buat dosa dan berlagak alim-munafik..Fitnah org bukan main...dan jadi dalang lanun kiram tanpa rasa dosa!!!!
    Sial2....mcm manalah msh ada org yg hingin memuja peliwat nie...gila kot!!!!
    Point paling besar buat bn...hidup anwar makin sial.Klu dia nak menang pun gerenti dia nak buat sial!!!!!Pakar huru hara-gay?!separuh laki..separuh jiwa perempuan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cai..

      asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
  19. MARI SAMA2 KITA PRO BN BERDOA & BERSOLAT HAJAT..TAK KIRA MCM MANA HEBAT PERANCANGAN DIORANG,INSYAALLAH ALLAH AKAN BALAS..DIORANG TAKKAN DAPAT MENGATASI PERANCANGAN ALLAH..ALLAH MAHA KUASA..ALLAH BOLEH MENGUBAH KEPUTUSAN PILIHANRAYA WALAU APA PUN YG DIORANG LAKUKAN PADA KITA..HARAP BERSABAR..KESABARAN KITA PASTI AKAN DI BALAS..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    2. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita sebat hasil balak.Kita beri
      tanah kpd cina.Kita pajak tanah selama 999
      tahun kepada tokeh cina supaya anak cucu
      org lain jadi kuli.Anak cucu kita sendiri akan
      hidup senang hasil balak yg kita dah pulun.

      Encik mohamed.
      Nasionalis melayu.

      Delete
    3. betul tu cai..

      asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    4. Mana bukti ngok? ??@@++?&
      Kalau tak da bukti suruh le si tiang cuak babi
      bikin bukti.

      Fitnah adalah makanan ruji pencacai parti
      rosak.

      Delete
  20. KATAKANLAH: HAI SEKELIAN MANUSIA. SESUNGGUHNYA TELAH DATANG KEPADAMU KEBENARAN DARIPADA TUHANMU. BARANG SIAPA YANG MENDAPAT PETUNJUK, HANYA DIA MENDAPAT PETUNJUK UNTUK DIRINYA. BARANG SIAPA YANG SESAT, HANYA IA SESAT ATAS DIRINYA DAN AKU BUKANLAH MENJADI WAKIL TERHADAPMU.
    IKUTLAH APA-APA YANG DIWAHYUKAN KEPADAMU, DAN SABARLAH, SEHINGGA ALLAH MENGHUKUM ANTARA KAMU; DAN DIA SEBAIK-BAIK HAKIM. (SURAH HUD AYAT 108-109)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waaah...beginilah ahli umno yg kita mahukan...depa kata pejuangkan agama..kita ahli umno pon juangkan agama juga walopon kita tidak solat, minum arak, main pompuan, rasuah...ala tu biasa la, ujian dunia...tapi kami ahli umno tetap berjuang demi agama, bangsa dan negara..tanpa umno, semua itu akan hancur..hidup umno

      Delete
    2. aku punya pemimpin...main sundal..main jantan gay...pegang butuh..ada video lagi!!!lagi hebat cai...boleh jadi imam mahadi...Berduyun2 rakyat cium tangannya yg pernah pegang lubang taik dan butuh jantan gay!!!!woo..hebat woo!!!

      Delete
    3. Jom solat.lepas tu ayat baikkk bini org ajak
      kongkek dlm keretapi ka dlm bilik hotel ka..
      Tak pun melancap depan laptop..

      Macam haramjadah puak kera hijo..

      Delete
    4. betul tu cai..

      asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    5. Selagi darah merah mengalir dalam tubuh badan manusia, tak kira umno ka, pkr ka, dap ka, mca, mic, walau pas sekalipun, omputuh ka, kulit hitam,kuning, hijau, belang-belang pun, semua makan duit, makan hasil-hasil haram dan juga kaki perempuan. Tapi yang membezakan kita semua ni, adakah sampai untuk menggadaikan ugama, bangsa dan negara. Kalau tak sayang bangsa tu boleh maaflah sebab ramai orang tak sayang bangsa dia sendiri. Ibu bapak sendiripun boleh buang, inikan bangsa, tapi kenapa sampai biarkan orang-orang KAFIR ni mempermainkan agama kita? Bila kaji-kaji balik, inilah yang dimaksudkan syaitan bertopeng manusia. Kerja dia menyesatkan umat islam sebab dia nak meramaikan penghuni di neraka nanti.

      Delete
    6. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    7. Negara ini maju kerana umno....

      MCA , MIC lain2 tu cuma menumpang je.

      ingat, UMNO tuan di bumi Malaysia ni.

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    8. Tuan nasionalis melayu, mata celik tapi mata hati buta. Kau nak sebat harta cepat, aku ikut belakang. Tapi aku tak sampai nak membuntutkan kau spt si anu

      Delete
    9. Encik Mohammed, Nasionalis Melayu, kalau orang Anu..yg..busuk anak Berahim, cakaplah kau orang dia. Tak payahlah pakai nama orang umno, tak gentlemanlah. Tapi bangsa macam ni mana tau tu suma. Dia main sebat je.

      Delete
  21. Ini semua POYO!!!!!!!

    ReplyDelete
  22. Anwar bin ibrahim sibuk main lobang!!!!org dalam pgayr pi pecah rahsia dan rancangan dia...dia tak dpt kawal!!!mcm nie nak kawal negara!!!????
    Tak lama lagi kluar 500k video seks anwar tetapi pelakonnya org lain....Bila dah kluar..anwar akan buat pc kata umno main kotor edar video seks yg bukan dirinya..mcm video nurul anjing tu!!!!!
    CAI PGAYR!!!!Korang nak buat apa pun...dah tak ada rasa simpati dpd rakyat!!!!mcm video nurul...rakyat dah tak peduli!!!anwar dan warisnya telah dilabel dan dicop...2x5!!!!!!!hahahahaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu cai..

      asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    2. tuduhan mesti ada bukti...bukan main kluarkan sukati jer...nanti kena Bala!!!

      Delete
    3. Bhai 09.31...BALA jgn sebut sbb dah mampusssss pun...hahaha ingtkn kemampusan bala akan tarik simpati rakyat, hmmmm...mmng kena bala sungguh si BALA anak angkat PKR...

      Delete
  23. Tanya pada Nuar kenapa bergoyang
    Nanti jawap Nuar semua sudah pecah tembelang

    Tanya sana Nuar kenapa dgn boypren2 comolot
    Nanti Jawap Nuar sebab stim kodok

    ReplyDelete
    Replies
    1. asik2 citer seks je puak dorang ni...tapi tak pandai cover...

      tengok macam kita ahli umno..walopon dah terbukti rasuah, tapi kita cover baik punya, tu pasal orang kita boleh pegang felda, risda..

      kita main pompuan, minum arak, rasuah kita pandai cover,,,pandai makan pandai simpan la...

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    2. Biasalah nana shah....puak pgayr ni makin giler dan meroyan pikul biawak gay bernama mat liwat nie...kesiankan!!!

      Delete
    3. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  24. Tiada calon lebih sesuai daripada Najib untuk tadbir Malaysia: Dr M

    KUALA LUMPUR: Tun Dr Mahathir Mohamad berkata, tiada calon yang lebih sesuai untuk mentadbir Malaysia dan Barisan Nasional (BN) selain Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak. 

    "Saya tidak ada calon dan saya tidak jangka itu akan berlaku...," kata bekas perdana menteri ketika ditanya sama ada Najib perlu berundur sekiranya Barisan Nasional (BN) gagal mencatat pencapaian cemerlang pada pilihan raya umum ke-13 akan datang. 

    "...tetapi saya tidak ada calon atau apa-apa perkara seperti itu," katanya. 

    Beliau berkata demikian kepada pemebrita selepas menyampaikan ucaptama bertajuk 'Kekuatan dalam Inovasi: Bagaimana Untuk Kekal Kompetitif dalam Dunia yang Pesat Membangun' di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) di sini hari ini. 

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak bangang ni x abis2 dgn kopipes dia.
      Otak bongok ko tu tak setaraf otak pemikir mcm tun.

      Delete
    2. Negara ini maju kerana umno, MCA , MIC lain2 tu cuma menumpang je.

      ingat, UMNO tuan di bumi Malaysia ni.

      hidup umno

      Naina American Shah

      Delete
    3. Hahahaaaaahaaaaa!!!!ambik berat korang dgn kata2 tdm.Mcm org yahudi yg mgkaji quran tapi tak beriman!!
      Sebijik mcm golongan lgbt....dah tahu anwar tu main china doll dan jantan gay..msh juga hisap pelir dia!!!
      PATUTLAH PGAYR MAKIN GILER DAN SIAL...MCM BAPAK LIWAT NYER JUGA

      Delete
    4. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    5. Ini semua tak penting!

      Yang penting gondolkan bukit yg ada segala jenis balak untuk menjamin kesenangan
      kita hingga 7 keturunan. Org kampung nak minum air lumpur itu diaorang punya pasal.Sekarang kita ada 4 negeri...lepas ni pasti tak da negeri lagi.Jadi kita kena rembat
      hasil balak cepatttt!

      Delete
    6. Tak naklah saya sebat harta negara en. mohamed!!!Nanti kena Bala...tak pun sial mcm Anuar brahim tu...mana2 dia pegi mmg jadi sial...baik keluarga...baik parti...baik negara...sial memanjang!!!!

      Delete
  25. sebelum ni 10 sekarang 13..nnt esok lusa jadi 17..nk dkt PRU13 jadi 25 kejutan pula...

    ReplyDelete
  26. Anwar memang sudah rancang sejak berpuluh tahun lagi dah ....sejak dari ABIM lagi tapi berjaya hanya setakat jadi TPM saja kerana ALLAH telah gagalkan segala rancangannya..kini umur pun semakin tua tidak lama lagi malaikat maut pun akan cabut nyawanya...Mahkamah ALLAH akan mengadili Anwar....dimana duitnya yang setinggi gunung pun tak akan dapat menyelamatkan nya.

    TO ANWAR: YOU CAN PLOT AS MUCH AS YOU WANT , ALLAH HAS HIS OWN PLAN AND ALLAH IS THE BEST of PLANNER!!!

    MANUSIA MERANCANG ALLAH JUA MERANCANG DAN ALLAH SEBAIK BAIK PERANCANG.

    ReplyDelete
  27. video terbaru anwar,Azmin atau nurul izzah itu sebenarnya tak wujud melainkan ia telah diwujudkan oleh pakar pakar teknik AMNO,khabarnya video itu masih dlm proses pra produks kemungkinan besar akan ditayangkan sbg modal kempen AMNO sebaik saja parlimen dibubarkan.Rekaan semata mata semua itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua tengok kat blog pembangkang..mereka sebar gmbr photoshop izzah tak pakai tudung dgn caption ' gmbr photoshop izzah yg disebar blogger UMNO'

      Gua bukak blog pro UMNO satu per satu, takde satu blog pun yg sebar gambar izzah

      Bermakna, blogger pr yg sebar in the first place, Bermakna mereka yg edit gambar tu in the first place..Org UMNO takde masa nak edit, sorryyyy...Video org UMNO simpan semuanya barang baik, ori lagi

      Delete
    2. Walrus jantan jadi tumpuan di zoo Jerman

      HAMBURG - Seekor walrus jantan yang bernama Odin menjadi tumpuan di Zoo Hagenback di sini kerana beratnya dianggarkan mencecah 1,678 kilogram (kg), lapor akhbar dalam talian MailOnline semalam.

      Haiwan itu dihantar ke sini dari sebuah zoo di Moscow, Rusia baru-baru ini.

      Dua orang penjaga haiwan tersebut turut dibawa bersama bagi membantu walrus itu menghadapi persekitaran yang baharu.

      Pengarah Zoo Hagenbeck, Stephen Hering-Hagenbeck turut belajar tentang makanan yang perlu diberikan kepada haiwan tersebut daripada dua penjaga Rusia itu.

      Ikan merupakan makanan haiwan itu.

      Walrus merupakan haiwan yang hidup di wilayah Artik.

      Haiwan jantan walrus boleh mencecah berat lebih 1,700kg.

      Bilangan haiwan itu jatuh dengan mendadak pada abad ke-19 dan awal abad ke-20 kerana ia diburu oleh manusia untuk mendapatkan lemak dan gadingnya. - Agensi

      Delete
  28. Wahai Naina American Shah.... Anda pun dah terkena saka En.Mohamed ke? Apa kata sebelum melarat, bawa En. Mohamed pergi berubat bersama sebelum parah...Bila dah parah nanti, tempatnya tak lain tak bukan, diTanjung Rambutan.... Kesian anda berdua...

    ReplyDelete
  29. Jinjing beg tangan warna-warni

    RUANG beg yang luas memudahkan anda membawa kelengkapan ketika menghadiri kuliah.

    PENAMPILAN seorang wanita tidak lengkap tanpa beg tangan ketika bersiar-siar pada hujung minggu atau menghadiri acara formal. Ia ibarat aksesori wajib yang menyerlahkan lagi penampilan gaya seseorang wanita.

    Namun, berhati-hati dalam memilih beg jinjing kerana ada beberapa perkara yang perlu dititikberatkan. Selain menepati acara yang dihadiri dan sepadan dengan busana yang disarungkan anda juga harus memastikan praktikaliti beg tersebut.

    Jika anda mencari seleksi beg yang bersesuaian dengan cita rasa dan penampilan anda, apa kata layari laman web Izzi's Lady Box yang menawarkan pilihan warna-warna terang, rekaan yang ringkas tanpa corak berlebihan.

    Terdapat tiga warna utama yang boleh dipilih iaitu merah, biru dan kuning. Warnanya yang ceria mudah menarik perhatian mata. Rekaan beg Izzi's Lady Box mempunyai dua jenis iaitu gabungan dua warna atau hanya satu warna.

    Kesemua beg tersebut menggunakan material polyvinyl chloride (PVC) yang mudah digalas . Ia juga tidak meninggalkan kesan ketara jika berlaku sebarang kekotoran.
    KESAN kekotoran mudah dibersihkan kerana beg Izz's Lady Box menggunakan fabrik PVC.

    Tidak perlu risau jika beg PVC anda terpalit dengan kekotoran kerana ia mudah dibersihkan dengan air yang dicampur dan bahan pencuci.

    Lap kotoran dengan air dan bahan pencuci tersebut menggunakan kain dan keringkan. Elak menggunakan mesin pengering kerana ia akan merosakkan beg anda.

    Bergantung kepada ketebalan tali, sifat PVC yang tahan lasak membolehkan anda meletakkan barangan dalam kuantiti yang banyak tidak terlalu berat. Ia sesuai digunakan oleh para pelajar atau mereka yang membawa barang-barang seperti dokumen penting, alat solek atau baju.

    Beg tangan Izzi's Lady Box sesuai digayakan ketika acara santai dan ketika menghadiri kuliah kerana saiznya yang lebar. Ia juga mudah digayakan dengan baju-baju kasual. Ruang dalam yang luas boleh memuatkan buku atau nota harian.

    Beg tersebut boleh dimiliki oleh sesiapa sahaja kerana ia dijual pada harga yang berpatutan iaitu RM46 sahaja. Harga termasuk dengan kos penghantaran bagi Semenanjung Malaysia. - HAFIZ AHMAD


    Hakcipta terpelihara

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!