ISU LAHAD DATU NI, NAK TUNGGU APA LAGI? TUN M PUN DAH BERSUARA







Mantan Perdana Menteri, Tun Mahathir Mohamad berpendapat kerajaan tiada pilihan lain kecuali melancarkan serangan balas terhadap penceroboh di Lahad Datu, dekat Sabah dan bersedia menghadapi kemungkinan serangan hendap yang berterusan di masa akan datang.

“Saya berpendapat kerajaan cukup berhati-hati dalam menangani isu ini dan berharap ia dapat diselesaikan tanpa pertumpahan darah.

“Tetapi malangnya berlaku pertumpahan darah dan usaha kerajaan kita tidak dihargai oleh penceroboh hingga sanggup membunuh anggota pasukan keselamatan negara.

“Sekarang ini, tiada jalan lain di pihak kerajaan selain melancarkan serangan balas supaya penceroboh dapat dihapuskan kerana mereka yang menyerang Sabah bukan kita yang menyerang mereka,” katanya kepada pemberita selepas program Himpunan Rakyat anjuran Persatuan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) di Dataran Bagan Serai yang dihadiri hampir 13,000 rakyat jelata dari sekitar Bagan Serai dan Parit Buntar.

Beliau berkata, isu ini tidak akan tamat begitu sahaja sebaliknya pihak penceroboh akan cuba melaksanakan serangan hendap di masa akan datang dan perkara ini tidak boleh dipandang ringan.

Baca seterusnya di Perak Today

House PK: Dalam kita dok serang Tuan Chua, jangan lupa dalang utama adalah `ANWAR IBRAHIM`. Dia sama Utusan dan TV3 tapi kenapa dia tak nak saman The Inquirer yang mendedahkan dia ada campurtngan? Wei Anwar lanciau, lu adalah pengkhianat dan sesiapa yang menyokong lu pun sama pengkhianat.

Apa patut kita buat dengan Pengkhianat pembaca sekalian???

25 Responses to "ISU LAHAD DATU NI, NAK TUNGGU APA LAGI? TUN M PUN DAH BERSUARA"

  1. Parpu, anak sulu geng mat liwat pengkhianat sedang menceroboh

    ReplyDelete
  2. Parpu tolong fo something, anak sulu gila

    ReplyDelete
  3. pencerobohan lahad datu hanya salah satu 'divert strategy' supaya semua cybertrooper kerajaan membincangkan topik ini dari menyerang pembangkang sedangkan cybertrooper pembangkang sentiasa menyerang kerajaan... pilihanraya dah dekat beb!

    PK ko jangan tulis lagi pasal ni.... kalo dak ko pun kena 'main' sama BAB*

    ReplyDelete
  4. Kalaulah kita mempercayai laporan Inquier yang dijadikan sumber oleh Utusan Malaysia yang meletakkan Anwar terbabit dengan pencerobohan di Lahad Datu, apa pula halnya dengan laporan yang disiarkan dalam portal berita Manila Bulletin Coprotion yang di dalamnya termuat satu laporan dibawah tajuk; "Don't Harm Sultan's Men, Nur Warns Malaysia" yang menyatakan ketua pemberontakan di Mindano, Nur Misuari menyebut beliau mendengar dari Raja Muda Sulu kedatangan penceroboh ke Sabah adalah ekoran jaminan dan janji Perdana Menteri DS Najib kepada mereka?:

    "When he was in Jolo, Sulu, over the week, Misuari said that what he heard was that the group of the Crown Prince Rajah Muda Agbimuddin Kiram, younger brother of Kiram, crossed the sea to the island because they were allegedly promised to be settled in Sabah by Prime Minister Dato Seri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Addul Razak." ("Ketika dia berada di Jolo, Sulu, selama seminggu, Misuari mengatakan bahwa apa yang dia dengar adalah bahwa kumpulan dari Rajah Mahkota Pangeran Muda Agbimuddin Kiram, adik Sultan Kiram, menyeberangi laut ke pulau kerana mereka telah dijanjikan untuk menyelesaikan (isu atau masalah) di Sabah oleh Perdana Menteri Dato Seri Haji Mohammad Najib bin Tun Haji Addul Razak)"

    Soalnya apa yang dijanjikan Najib kepada pengikut Sultan Sulu hingga mereka datang ke Sabah? Hendak beri IC palsu lagi seperti di zaman Dr Mahathir dulu atau nak diberi tanah atau lain2 ketika pilihanraya semakin dekat?

    Adakah kerana Najib mempunyai hubungan baik dengan Sultan Sulu sehingga wakil Sultan dijemput dalam Perhimpunan Agung Umno hujung tahun lepas (ada gambar mengenainya) dan Najib sendiri pernah berjumpa dengan wakil Sultan Sulu semasa melawat Filipina pada 16 Oktober 2012 (ada gambar mengenainya), dia boleh berjanji sesuka hati kepada pengikut Sultan Sulu??

    Najib kena jawab perkara ini sebelum pengikut-pengikut Umno dan Perkasa membuat laporan polis mengenainya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baru lepas kena liwat ke??
      Bodo punya spin.

      Delete
    2. Orang sabah dan sarawak bangkit bila anak negeri mrk turut terkorban krn pukimak dalang si mat liwat....
      Mat liwat @ anwar bin berahi...pukimak kau...sila gali lubang kubur kau dgn kuncu2 babi kau yg bawak lanun tu ke sabah....
      Semoga kau mati bersama dgn lanun2 itu..

      The headhunter

      Delete
    3. Bhai...hahaha ckp nur misuari lu jdkn rujukan...hahaha...bhai,aku tak pasti sejauh mana lu tahu sejarah nur misuari tu...bhai dari gabenor jd pembangkang yg dibenci rakyat mindanao...hidup dia lbh kurang cam anwar jew bhai....nur misuari pernah jd vip bila datang ke malaysia...dan dimalaysia juga karier politiknya tamat...bhai lu dptkn info ttng sejarah hidup nur misuari..lps tu fikir betul2...jgn kerana nur misuari lu kena gelak bhai...

      Delete
    4. .












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      .

      Delete
  5. Anak sulu haramjadah bacul.. Pengkhianat agama islam.. ko mmg perangai mcm setan sesuka hati spam blog org .. Nampak sgt kebaculan anak sulu .. Haramjadah betul parpu bro, tolonglah do smthing psal anak sulu bngang ni

    ReplyDelete
  6. http://am9897.blogspot.com/2013/03/serah-kepada-pakatan-jika-bn-tidak.html

    wakakakakakaa saya fikir partai setan umno emang nya pinter tapi bodo ternyata, gak tau ngurusin negara , tau dia dangdutan aja , managn turu ngombe teken aja tau dia , pantat juga yang dimauin ole ketua setan umno itu ya. kakakakakaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wak...aku ingat ko dah mampus wak....rupa2 hidup jugak ko wak..Wak, kandang babi sudah dibersih-in?Klu blm...silakan wak.Jgn berahi tengokin buntut2 babi tu wak....nanti disuntut-in si bapak lanun a.k.a mat liwat wak...

      Delete
    2. .












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      .

      Delete
  7. Siapa Yang berkuasa masa pemberian kerakyatan kepada puak sulu dan moro nie? dialah pengkihianat bangsa kita sehingga ramai yang terkorban. Demi undi IC diberi. Sekarang terima padah. the end of UMNO is very near

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak kau babi lanun mat liwat o anon 10:04..
      Ingat...klu jln2 di sabah atau sarawak..jgn pakai lambang mat liwat...!!!!!!
      Bapak liwat kau akan diingati sbgai dalang yg membawa masuk lanun2 tu ke sabah....DAN TURUT BERSUBAHAT MEMBUNUH WIRA2 NEGARA...

      Ngayau

      Delete
    2. .












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      .

      Delete
    3. .












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      ..












































































































































































      .

      Delete
  8. Mari kita minta pertolongan dari Allah/Tuhan/Jesus/UFO. Kasi sapu Raja Sulu masuk neraka......

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!