INI BUKAN LAHAD DATU TAPI KEPALA BATU! SAMY VELLU NAK BERTANDING SUNGAI SIPUT LAGI?

Aku terkejut dnegan berita ni beb, khabarnya Samy Vellu akan bertanding sebagai ahli Parlimen di SUngai Siput, serius ke? Nak tau lebih lanjut. KLIK SINI

54 Responses to "INI BUKAN LAHAD DATU TAPI KEPALA BATU! SAMY VELLU NAK BERTANDING SUNGAI SIPUT LAGI?"

  1. tak kisahlah samy vellu nak bertanding dekat mana. yang penting sekarang rata2 rakyat Sabah menyatakan sokongan padu terhadap anwar ibrahim selepas kejadian lahad datu. maklumlah tuduh anwar hadi dalang, bile mintak bukti yilllekkk!!

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengan izin mahkamah Nasionalis melayu, yalah kita pandai main counter strike je, kita tak berebut anak kan kan kan....

      Delete
    2. Apasal lak bukti nak tunjuk kat engko.
      Engko tu sapa???
      Bukan sapa2 kan. Hanya balaci murahan.

      Delete
    3. bukti bukan tunjuk kat saya. tapi kat seluruh rakyat Malaysia. dasar UMNO fitnah pandai mintak ukti yillekk!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. cai, kalau tunjuk bukti pun bukan ko bole paham pun.....yang terang2 ni pun ko masih tak nampak lagi....kalau otak dah kena liwat tu, memang harapan tipis la untuk pulih

      Delete
    5. cai anon 2:29pm...rakyat malaysia dah nampak sapa dalangnya, ko je yang masih stim tak tentu hala

      Delete
    6. tak yah cakap banyak laaa. bukti mana? yillekk!!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Bhai...camana lak dgn isu ds najib yg dijaja oleh nuar ngan lu sekali...smpi skrg yilekk. Soh cai pr lu sorang jew ke...

      Delete
    8. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    9. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    10. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    11. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    12. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    13. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    14. Dia ni politik ikut ikutan je ni,nk jd pencacai smp2 citer kedai kopi, ntah2 daftar pengundi pun x,ni jenis 3rd class mentality pnya bdk,kira klu keja kt opis aljubri dia jd tukang bancuh teh je la... ye la kelulusan stakat darjah 6,tgk cara bercakap pn dpt tgkap dah...

      Delete
    15. itu yg dia hangin sangat sama anwar sbb dia yg kene tala si saypool dapat nama. ini sebba pongkok saypool lebey gebu dari pongkok parpu bau kari bau toddi

      Delete
  2. tanya sama Najib.
    apa sebab goyang.
    nanti jawab Najib.
    saya xde telor, mcm mana nak goyang?!

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heiii sama dgn perangai boss dia ada tauladan la d katakan. Kescian hipocrate mohd auta. Sudah hilang identiti ambil identiti org lain. Kescian korang ni tauladan yg hodoh juga yg korang kutip. Telor dah hilang tu lah sebabnya curi identiti en mohd. Ish..ish..kescian mak bapak lahirkan jenis manusia mcm nih. Cepat2 le bertaubat sebelum Allah tarik RahmatNya dari kamu. SEMOGA DPT PETUNJOK DAN PILIH YG TERBAIK. Tidak rugi habiskan usia muda untok ke jln NYA.

      Delete
    2. oii... mohamed pencurik identiti... x malu ke ko menyamar jd org lain?bodoh... letak otak kat jubo... saling x tumpah mcm bos ko yg suka menjubo... bodoh smpai kiamat la ko ni nampaknye....

      Delete
    3. Biasa lah pengikot anwar sama babi mcm dia gak

      Delete
    4. lagu yang telah diliwatkan oleh pengikut mat liwat yang otaknya telah diliwat

      Delete
  3. Tanya sama Najib,
    Apa sebab goyang,
    Nanti jawab Najib,
    Sabah nak hilang,

    Tanya sama najib,
    Apa sebab goyang
    Nanti jawab Najib
    Anwar lah dalang

    Sayang Bini,
    Dengan Izin Mahkamah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pukimak punya org lah ko ni...dah lah babi lps bodoh plak tu dah mkn taik anwar lah tu sbb tu bodoh mcm anwar gak

      Delete
    2. entah apa2...asalkan tanya, goyang...asalkan tanya, goyang.....asal goyang, tanya.....u ulang i saman....

      Delete
  4. Bagus, aku rindu ngan aneh gila babi ini

    ReplyDelete
  5. Tanya sama en mad palsu
    kenapa pagi2 dah meroyan.
    Nanti jawab en mad palsu
    dah lama lubang belakang tak kena goncang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Srh lah dia g jumpa anwar

      Delete
    2. agaknya tiap2 hari pun cai palsu ni jumpa mat liwat dapatkan servis goncang

      Delete
    3. Saya suka goncang gerudi style!!!
      Kalau tak percaya. Saya boleh buktikan...
      Saya ada bukti.Bukti saya bukan yilekkk!




      Encik Mohamed
      Nasionalis Melayu






      Delete
  6. lihat <a href="http://amenoworld.blogspot.com/2013/03/video-samseng-umno-serang-polis-tersebar.html'><b>sini</b></a>

    ReplyDelete
  7. Err Cik Mad Palsu nih tgh rebut anak and gaduh ngan bini eh..kesiannn.Harapnya bukan sebab asik goyang belakang...patutla meroyan.

    ReplyDelete
  8. cara kita kacau anwar punya ceramah tu tak betul semua org nampak kita jahat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kita tu siapa??puak pakatan, ka?

      Delete
    2. budak budak tu baling batu buat malukan najib je

      Delete
  9. ikan paus yu yg terdampar dipantai merdeka mati kerana anwar, uujian jab forensic mendapati dna anwar ada di badan paus tersebut ada juga pakar paus mengata paus mati katak juga terdaopat kesan kote bengkok..ini kalila semua anwar ponya pasal

    ReplyDelete
    Replies
    1. sebenarnya paus yu tu mati sebab terkejut tengok video chinadoll.....part yang kote bengkok tu yang buat paus tu sesak nafas sehingga terjuling mata dan akhirnya mati

      Delete
  10. Tun M tak bertanding ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa pasal kau takut ke.. kalau tun M bertanding semula aljubor mesti gila jadinya..

      Delete
    2. Tun M knows when to step down. Ones refuses to do so are ai n nikki. Mengata org kemain lagi. Byk angan2 sampai boleh tahan lacurkan ugama bangsa dan negara. Mcm ni nak jadi ketua negara cermin sikit rupa dan perangai sendiri (muhasabah). Penyokong2 tolong guna kebenaran jgn semata2 inginkan kemenangan.

      Delete
  11. Saya harap blogger pro umno jgn "ampu" nuar berahi melampau sgt. Dia terlalu BODOH untuk rancang apa apa pun. Projek kongkek china doll pun kantoi, inikan pula nak rancang kes kompleks macam lahad datu. Dia tu cuma PENCACAI yahudi zionis yg dikawal oleh freemason yang diketuai luciferian. Jangan agung-agungkan PENCACAI BODOH yang tak mampu nak lakukan perkara mudah seperti tunjuk jam Omega.

    ReplyDelete
  12. tanya sama kote apa sebab bengkok
    nanti jawab kote masok lubang pungkok...

    ReplyDelete
  13. tanya anuwar berahem...APAKAH KEBAIKAN YG DAH BELIAU LAKUKAN UTK RAKYAT MALAYSIA..SAMA ADA MASA DLM KERAJAAN DAN SEKARANG..? APAKAH JASA BELIAU..? BERPOLITIK BERPOLITIK BERPOLITIK...

    ReplyDelete
  14. habok pn tarak ada..yelek...kerja dia nk menjatuh kan orang ja..

    ReplyDelete
  15. Todi Velu boleh pergi mampus. UMNO BN gali kubur sendiri jika todi velu bertanding

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada konspirasi. Ai dah bayar samy v sama mcm bapa saiful. Semua desperado. Ez money maaahh.

      Delete
  16. http://www.themalaysianinsider.com/litee/bahasa/article/bapa-saiful-bukhari-mengakui-kes-liwat-kedua-sebuah-konspirasi/

    ReplyDelete
  17. 66. pada masa muka mereka dibalik-balikkan Dalam neraka, mereka berkata (dengan sesalnya): "Alangkah baiknya kalau Kami dahulu (semasa di dunia) taat kepada Allah serta taat kepada Rasul Allah.
    67. dan mereka berkata lagi: "Wahai Tuhan kami, Sesungguhnya Kami telah mematuhi kehendak ketua-ketua dan orang-orang besar kami, lalu mereka menyesatkan Kami dari jalan Yang benar.
    68. "Wahai Tuhan kami, berilah mereka azab sengsara dua kali ganda, dan laknatkanlah mereka Dengan laknat Yang sebesar-besarnya!"
    69. Wahai orang-orang Yang beriman, janganlah kamu menjadi seperti orang-orang (Yahudi) Yang telah mencaci Nabi Musa, lalu Allah membersihkannya dari Segala cacian Yang mereka katakan; dan adalah Dia seorang Yang mulia di sisi Allah.
    70. Wahai orang-orang Yang beriman, bertaqwalah kepada Allah, dan Katakanlah perkataan Yang tepat - benar (dalam Segala perkara),
    Surah al-ahzab(ayat 66-70)

    ReplyDelete
  18. bapak saypol dah ngaku anak dia digunakan najeib abes kote bengkok sapa yg masuk ? entah2 ponngkok karat parpu kot? itu yg dia hangin sangat sama anwar sbb dia yg kene tala si saypool dapat nama. ini sebba pongkok saypool lebey gebu dari pongkok parpu bau kari bau toddi..kah3x kantoi2..jom ramai2 maki aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...parpu byk sgt minum calsberg...dlm mabuk2 tu, tertala bontot haji sepool...haji sepool pun layan je laaaa...hahahah

      Delete
  19. Wah...bagus tu... ada harapan ....harapan kalah....kah...kah...

    ReplyDelete
  20. gay'lang sipaku gay'lang
    gay'lang sinuar dalang 2x
    bongok marilah bongok
    marilah bongok sikote bengkok 2x

    silakan berpantun.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. gelang sipaku gelang....
      lawak giler lerrrr....

      Delete
  21. MAKLUMAN....sana sini rakyat bangkit...bangkit menentang si dalang burit....anwar ibrahim...gali kubur kau bodoh...kau dah kena CHECKMATED!!!!

    ReplyDelete
  22. Tanya sama Anwar,
    Apa sbb goyang,
    Nanti jawab Anwar,
    Ana suka main lubang belakang..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!