IGP SI MAIL WAJIB MELETAKKAN JAWATAN! NO EXCUSE!

Setelah aku melihat apa yang berlaku ini, aku dapati, si KPN iaitu Ismail Omar wajib meletakkan jawatan kerana dia sudah banyak melakukan 'fumble'.

Dia tak boleh handle situasi yang sedang berlaku di Lahad Datu dan Sabah amnya. Dah 7 anggota polis kita terkorban! Mail nak tunggu sampai jadi 70 korban baru nak letak jawatan ke?

Resign Ismail resign! You failed! Ini perkara serius dan sesiapa yang patut pun kena letak jawatan gak!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

68 Responses to "IGP SI MAIL WAJIB MELETAKKAN JAWATAN! NO EXCUSE!"

  1. abis tu nak lantik siapa? engkau?

    nak bawak badan pun tak larat..

    Cukup la parpu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
    2. Babi ko srh bpk ko je ambik alih mesti dia tau apa nak bt kan sial

      Delete
    3. Hishamuddin must go!! Minta Tan Sri Rahim Noor ambil alih perancangan konflik di Lahad Datu. Selepas selesai, lantik Rahim sebagai Senator dan sebagai Menteri Dalam Negeri. Supaya Anwar terkucil dan tercirit.

      Delete
  2. ISMAIL IGP TERSANGAT LEMBIK...DARI BERSIH 2.0 SAMPAILAH LAHAD DATU...SI LEMBIK WAJIB RESIGN!!!!

    ReplyDelete
  3. Tak salah Mail jugak bila yang control dia tu Menteri Pondan jadi konklusi nya si pondan kena jalan dulu lah

    ReplyDelete
  4. Ntsh lah apa lg yg drg nk tgg mmg btl2 pondan lah...nak tgg semua pewira kita mati baru nak ambik tindakkan ke...

    ReplyDelete
  5. Nak sangat juawatan KPN tu pi lantiklah diri sendiri...dah sudah tu nanti pi lantik pula sikaki Jubur tu nanti jadi PM......ko orang perasan sangatlah.....

    ReplyDelete
  6. LEPASKAN SEGERA TENTERA..INI KERJA TENTERA!!! BUKAN KERJA POLIS!!! WEI! INI KES HISHAMUDIN NAK CARI NAMA KE??? BUKAN SUSAH SANGAT PUN..LEPASKAN KERETA KEBAL DAN KERETA PERISAI DEPAN MATA PENCEROBOH TU..HABIS CERITA...TAK PUN BOM TEMPAT TU BERKALI2...KELUARLAH DIAORANG....BODOH BETUL LAH IGP DENGAN HISHAMUDIN NI LAH...HEI! PANAS BETUL AKU!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Drg tau lah apa yg drg bt pukimak oi....ko tgg dan lihat je...kerajaan kita bknnye bodoh takat ni drg jaga negara kita dgn baik

      Delete
    2. Tunggu dan lihat ajer ke kak bedah oi, kalau mcm nie puki kak bedah pun dah menanah lendir. Dah hampir tiga minggu nak berunding lagi. Dah mati polis kita pun tak bertindak lagi. Sibuk pulak tuduh anwar jadi dalang. Dulu apasal tak cakap!! Siap cakap bukan pengganas lagi. Memang sial kerajaan sekarang, hidup atas belas ehsan. Lebih baik bagi kat Tun M balik, ada orang berani kacau.



      En. Mohamed
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. setuju naa kaka bedah...
      kita antar sbijik scud.. selesai pelbagai masalah !!

      Delete
    4. Haha..korg ni kaki main counter strike ke? Tu bkn kelayakan nk mengajar perang..jgn ckp pasal tentera kalau tak tahu..

      Delete
    5. Saya tak tahulah masalah si penyamar yang suka menyamar jadi saya ini, dah hilang kepercayaan kepada diri sendiri ke anon 9:33 PM hingga menyamar jadi orang lain? Kamu malu dengan diri sendiri ke? Inilah kalau dah terlalu keliru hingga diri sendiri pun dah tak dikenali.

      Berhubung isu di Lahad Datu dan keselamatan di Malaysia, memang sewajarnya Ketua Polis Negara dan lebih-lebih lagi Menteri dalam Negeri dipecat sahaja ataupun mereka meletak jawatan atau ditamatkan perkhidmatan kerana kepentingan awam kerana keadaan di Malaysia ini menjadi kucar kacir kerana adanya menteri dan Ketua Polis Negara yang hanya tau memberi amaran saja tapi tak reti ambil tindakan.

      Saya bersetuju agar Tan Sri Rahim Noor dilantik menjadi Senator dan kemudiannya dilantik menjadi Menteri Dalam Negeri yang baru supaya keamanan negara lebih tersusun dan teratur. Ini kerana ketegasan adalah sangat penting dalam isu keselamatan, kerana walau hanya sebesar jarum lubang untuk ekstrimis dibiarkan, ianya akan memusnahkan sebuah kota kerana ekstrimis akan ambil kesempatan sepenuhnya untuk menjayakan agenda kejahatan mereka itu. Oleh itu sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. BENCI IGP DAN BENCI HISHAMUDIN TAK BERERTI KAMI BENCI UMNO..KAMI SAYANG UMNO DAN BN...HIDUP UMNO...BERHENTI PEMIMPIN2 TAK BOLEH PAKAI DALAM UMNO DAN NAIKKAN PEMIMPIN BERKALIBER DALAM UMNO...HIDUP UMNO!!!!!

    ReplyDelete
  8. Pukimak punya menteri UMNO..askar kita dh mati ditembak pun masih nak tawar menawar lagi...mmg celaka puak umno ni..utamakan lanun Sulu dr askar sendiri..celaka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TULAH TUAN PUN SILAP bukan askar yg mati - polis ni pun kacau ,,,

      Delete
    2. Kalaulah sipeliwat tu tak buat perjanjian setan dgn lanun2 tu...tak ada yg terkorban..

      Delete
  9. apa la kerajaan ni lembik sgt slooooooooownya KDN simudin lembik da KPN pun lemau hallo3 ni bukan main2 wooo ni pasal keselamatan negara hoi jgn nanti rakyat tak percaya ngn kerajaan please jgn la lembik sgt tak lah nk cakap nak beri kata dua tu dari awal diberi muka musuh negara ni nantikang musuh negara ni jadikan rakyat lahad tebusan lagi dah makin parah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa2 pun komen korang...Rakyat tetap berdoa agar perkara ni selesai dgn cepat demi kedaulatan negara.
      INGAT....Waris simati dan rakyat tidak akan mudah melupakan dalang utama yg bawak lanun2 tu ke sabah...

      Aku tanpa parti

      Delete
  10. Kami setuju lantik ibrahim katak ali jadi ketua polis kerana beliau PERKASA...lantik Zul KUlum jd MEnteri Kdn jgk n ezam kotak katik..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus dpd lantik peliwat...

      Delete
  11. Kes serangan ni sepatutnya bukan lagi under KDN, tapi di bawah Kementerian Pertahanan. Ini kerja ATM, let ATM do their work. Dont try to prove CAN DO SLOGAN but many Police still die. Free the Tiger spirit of PASKAL, GGK, PASKAU and STAR TEAM to kill the pengganas. Lastlly, send back all the PATI from neighbouring country so that we can reduce problem created by PATI.

    ReplyDelete
  12. Masalah sekarang MELAYU TAK MAU BUNUH SULUK....KONON SEBAB DEPA ISLAM.

    Solution.....Lantik DATUK TAN KOK LIANG, timbalan pesuruhjaya polis Sabah sebagai Ground Commander........2 hari settle......dia susun 200 mayat suluk untuk kalian

    ReplyDelete
  13. bukan menteri dalam selimut si hishamemooooodin tu ke yg patut letak jawatan?

    ReplyDelete
  14. ni le perangai haramjadah yg ada dalam negara ini....bila jadi satu2 kejadian.....desak letak jawatan.....bodoh bin bangang....beranak ikut pungkok.....awat nak lantik BANG MAT SABUN KE.......dia tu klu jadi menteri,,,habis bini kawan2 dia , dia sapu......SUDAH2 LA, BIAR POLIS BUAT KERJA DIA.....MASING2 ADA TUGAS.....BAB HIDUP MATI KITA NI......KITA SERAH PADA ALLAH......MATI MEREKA , MATI SYAHID.......MATI KITA YANG KERJA MENGUTUK ORANG NI MATI APA YER ? APA YG LEBIH BAIK KITA DOAKAN KESELAMATAN MEREKA AGAR YANG TERLIBAT DGN OPERASI TU SELAMAT KEMBALI.....ITU YG PATUT KITA LAKUKAN....::''''''''ORANG YG MELAKUKAN TUGAS MENGHAPUSKAN KEMUNGKARAN DGN TANGAN ADALAH SATU TUGAS YG AMAT MULIA......BUKAN MENGOMEL SEMBORONO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh kayu betul kau nie. Polis kita tu tak dibagi peluang nak menang, asyik tunggu, tunggu, tunggu tah sampai bila. Kalau bagi arahan awal suruh serang habis lanun sulu tu semua. Nak suruh perang tak dikasi menang.

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Kau orang ni dok ketuk keyboard jer, tengok tikus pun terjerit, terkencing. Pacat gigit meraung-raung geli gelemam. Jadi sukat-sukatla bila memberi komen. Ni bukan kerja main-main.

      Kita dah ada pengalaman semasa Japanese Red Army dibangunan AIA KL tahun 80an dulu. Kita ada pengalaman menyelamatkan askar US dalam operasi blackhawk di Somalia. Jadi setakat nak petik trigger tu takda masaalah.

      Aku cuma takut kita semua terperangkap masuk dalam pukat jerut mata punai. Perangkap yang sengaja ditahan.

      Delete
    3. Aku setuju..korg ni berhenti la belagak pandai.. Kerajaan tau la apa yg ptt buat..korg brdoa lg baik dari mengutuk org sana sini..hdup mati tu kt mana je..korg ingat YDP Agung tgh buat apa? Sedih la rakyat Malaysia ni..ckp pandai!

      Delete
    4. Seronok ko menyamar ye, konon nak tnjuk prihatin la sangat, nk tnjuk ambk berat tentang isu nie, tapi hipokrit, berlakon ja lebih, ko cuma putar belit, menyamar, mempolitik kan isu ja, buang masa, kelongkang la ko dengan komen pendek akal ko tue wahai si penyamar!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  15. kes ini melibatkan kerajaan luar, kalau guna tentera akan melibatkan PBB , kalau PBB terlibat Amerika yahudi pun akan masuk, ntah-ntah kes ini ada kena kaitan ngan minyak kat sabah. jadi kita kena kendali kes ni dengan berhati-hati, kalau ikut perasaan boleh tergadai negara,

    ReplyDelete
  16. Adakah anda tahu bahawa penceroboh yang datang ini tidak takut mati, adakan boleh guna pakai motto " membunuh atau dibunuh". Jangan tunggu lagi hapuskan petualang negara, jangan tak ada telor. Mati katak atau............... hilang maruah. malam ni patut gempur habis-habisan. Kita ini baik sangat, sabar...sabar.....Emergency Plan dah kaput...

    ReplyDelete
  17. Auwwww...you all nie kan tak sudah2 nak kutuk i...rimas tau...you all ingat senang ker nak pujuk abg2 lanun tu balik..? I dah cakap kt diorang...i bagi amaran berkali2 dah...tanak jugak balik2....rimas la i...auwwwwww.... - Shammy aka Hishamuddin

    ReplyDelete
  18. Bila Hishamuddin resign dan IGP, biar TS Musa Hassan take over dan ATM ..

    ReplyDelete
  19. Rasa keamanan Sabah bermasalah. Askar Sulu sudah tidak kacau di Filipin sekarang nak kacau Malaysia. Sabah harus penuh berhati.

    ReplyDelete
  20. UMNO baculbabi harus letak jawatan kerana menggadai negara kepada penceroboh dan pendatang pipilina dengan memberi kerakyatan sampai terlalu banyak boleh jadi perang saudara. Janji masyuk ye kamu UMNO Keselamatan negara lain kira. baruababi UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu bukan krn bapak liwat ko tu yg jadi dalang dgn janji mcm2 spt di selangor...tak akan mungkin berlaku..
      Tahniah...tambah satu lagi anu gerah...BAPAK LANUN!!

      Delete
    2. Kat Selangor minggu depan mungkin askar jawa akan masuk tuntut kemerdekaan dari PKR...janji mesti dituntut!!!

      Delete
    3. Kahkahkah..keyboard warrior

      Delete
  21. FIRST OF ALL SIDALANG DIBUNUHHHHHHHH
    PASAL 'LETAK JAWATAN ' NO WAY INI BUKAN trend diM'SIA DAH CUKUP UMUR PUN MINTAK SAMBUNG ,,,,,, - MENTRI KDN N IGP TER'LEMBIK; DI MSIA - THEY BOTH DIE LAST

    ReplyDelete
  22. Tiba masanya PDRM dirombak, dah 3 minggu peristiwa ini, sepatutnya dari hari pertama kita tak kompromi, kepung sehingga kebulur, pasti mereka menyerah. Perlu ingat; mereka ini dah terlibat dengan Perang Gurila lebeh 30 tahun, kita ada kelebihan sistem pertahanan, Putuskan komunikasi mereka,mana dia Coomjam yang beli jutaan ringgit, kurang makan dan kebulur, pasti menyerah. sesaat pun jangan leka. Jangan jadi topang yang bawa rebah.

    ReplyDelete
  23. Aku nak mempersoalkan apa sebenarnya terjadi pada 10 lanun2 Sulu yang telah menyerah diri kepada pihak Keselamatan Negara semasa kejadian tembak menembak di kg Tanduo pada Jumaat 1 March 2013 ?
    Benarkah terdapat 3 lanun telah ditangkap semasa menyusup keluar kepungan di kg tanduo pada hari ini?
    Kenapa tiada gambar lanun2 Sulu yg telah menyerah diri dan lanun2 Sulu yg telah ditangkap di mana2 media cetak atau mrdia elektronik termasuk Internet ?
    Mohon pencerahan drp anda sekalian. Terima kasih.

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  24. Manadia PERKASA baculbabi yang dok bising nak oertahan jak melayu lah apa lanciau. Pergi lah lawan penceroboh tu? tunggu apa lagi woi dayus. Tak pun hantar geng UMNO tarian pongong berger hangit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu yang aku tunggu tu......PRKASA, PEKIDA, JATI, yang mulut dia keluar api bila bercakap!
      Dimana mereka sekarang!

      Delete
    2. Tak payah hingar-bingar....suruh jer dalang puaka tu bawak lanun2 tu balik....
      Sekurang2nyer...berbangga juga pemuja lubang taik tu..

      Delete
    3. Mana unit amal? Kahkahkah..

      Delete
    4. Unit amal dok tadah plastik kutip derma..wakaka!!

      Delete
    5. Puak Pakatan Rakyat ini sudah terlalu biadap, malahan sangat tidak berhati perut. Melihat kepada bukti-bukti yang dilaporkan oleh media Filipina, maka Pakatan Rakyat adalah antara dalang utama dalam kejadian ini. Perbuatan ini jelas menunjukkan pengkhianatan Pakatan Rakyat terhadap Malaysia. Saya tak hairan sangat dengan Pakatan Rakyat ini, mereka ini sanggup buat apa saja untuk politik, agama pun sanggup diperdagangkan untuk kepentingan politik, malahan hukum hakam pun sanggup diputar belit hingga jadi sangat mengelirukan kerana untuk meraih undi, inilah Pakatan Rakyat, kerana kuasa dan undi, semua yang halal diharamkan, dan semua yang haram dihalalkan. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  25. da pmimpin no 1 pun xde teloor apatah lg anak buah nya....suma kecut...mcm ni ke pemimpin yg korang dok agung kan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suruh si dalang kote bengkok tu bawak lanun2 tu balik...senang cerita...

      Delete
    2. 9.58 hang jgn pikiaq mereka diam. Diam2 berisi. Mereka beri jalan untok penyelamat buat kerja mereka. Tak perlu merungsingkan lagi pihak polis dan tentera untok bertindak sebaik mungkin. Kita perlu himpunkan lagu doa2 untok mereka dan negara juga penduduk2 kampong. Bagi pd kau terkencing dlm seluar batok darah.

      Delete
    3. Himpunkan lagi doa2 bersama solat hajat. Membebel aje kerja korang.

      Delete
  26. http://kerabubersuara.blogspot.com/2013/03/terkini-video-wanita-bn-berjoget-sakan.html

    wakakakakaka. folower betina partai setan umno mau berjihad kata temen saya. tapi kalo kayak gene pantas diketawain aja sama musuh ya. setan ini tau dia hanya dangdutan aja ya. kakakakakakka saya ngakak guling guling liat vidio ini. selamat menonton ya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahaaaaa muncul lagi sipenjaga kandang babi pr nie...wak..baik ko pi tengok video besi jer.Tapi ingat...jgn ko pi suntut babi tu pulak...

      Delete
  27. Kepala butuh pukimak si dalang pantat puaka ni...nak dekat2 pru13 ni dia boleh buat taik dgn pr...betul2 buat rakyat semakin benci dgn pr jer...sial si pantat babi tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu le cai...klu cadangan kapal sink mtk dia bertobat diterima pakai....mgkin dia tak meliwat negara kita....
      Ko tampar jer kepala dungu bos ko tu cai...mgkin dia akan insaf...

      Delete
  28. Biar packcik belasah Penceroboh ni dengan pelepah kelapa sawit........Sultan Sulu dan MNLF ni dah tak ada dalam perjanjian Pilipina & MILf. jadi Kiram dan Musuari ni meroyan habis, kat Mindanao ni mereka ni tak ada suara, cuma duduk sembang kat kedai kopi, tunduk dengan MILF. mereka datang kat Sabah ni bukan apa, cuma menumpang kasih dan cuba nasib mungkin bole naikkan bayaran sewa kot.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakcik ooi.....nak mtk naik sewa buatlah dgn cara betul...Semua ini adalah angkara si dalang puaka mat liwat tu...
      Rancangan dia tak diberkati pakcik...mujur pihak risikan filipina ada bukti mat liwat tu dah rancang sejak november tahun lepas lagi pakcik...
      Dia tu patut mati bersama dgn lanun2 tu...sialkan org mcm tu pakcik...

      Delete
  29. Sebenarnya tentera dan polis kita terlalu manja....kurikulum latihan mereka juga berbeza berbanding masa orang tua saya berkhidmat sebagai tentera...tentera dan polis hari ni kalau dalam latihan tak boleh jentik. Kalau jentik macam-macam tindakan yang jurulatih dan pegawai terpaksa tanggung. Apa yang SB dan unit risik buat di sabah? Adakah mereka dilalai dengan kehidupan yang sedikit sosial di sana?

    Takziah diucapkan kepada semua pahlawan kita yang syahid....Namun sesuatu patut dilalukan dalam tentera dan polis...jangan manjakan mereka...lanyak mereka sekarang supaya korban dapat dikurangkan...lanyak dan latih mereka dalam peperangan konvensional tapi jangan dilupa pada peperangan gerila!!!!

    Semoga kita akan sentiasa aman jika semua pasukan keselamatan siap siaga dari segi peralatan, emosi, fizikal, mental dan spiritual!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Benar....mrk lambat mengesan dalang peliwat tu membuat perjanjian setan dgn lanun2 sulu tu.
      Pihak risikan filipina lbh cekap dan lebih cepat tahu dpd kita...syor kurikulum tu diubah mmg relevan agar mat liwat a.k.a bapak lanun tidak meliwat kedaulatan negara kita lagi...

      Delete
  30. jika IGP letak jawatan, Menteri KDN letak jawatan,... sapa penggantinya?
    jangan yg lembik, jangan yg kaki ampu, jangan yg kaki rasuah, jangan yg kaki arak/kaki botol, jangan yg kaki gian/dadah, jangan yg kaki judi, jangan yg kaki betina, jangan yg kaki tiduuuuuurr, .........

    pilihlah yg terbaik, bukan kerana kepentingan diri....

    lihatlah kecemerlangan Zaman Khan yg dipinggirkan oleh kerajaan UBN dgn menaikkan norain mai & musa hassan yg rekacipta trivoli villa yg belum siap dulu ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rahim Noor the best! Kalau dulu Anwar dia boleh tumbuk.. Mahu tercirit Anwar kalau Rahim Noor jadi Menteri KDN.. Baru padan dengan muka Anwar..

      Delete
  31. Terima kasih kepada semua yang sudi komen disini, aku suruh Mail leta jawatan sebab aku tak sanggup tengok polis terutama Sb dibunuh oleh lanun tersebut! Apa plan Mail, nak tunggu lagi ke? Setakat ni dah 8 anggota polis terkorban beb...kita doakan semoga brother polis kita semua selamat dari lanun ni semua. Anwar adalah penyebab utama! Anwar Ibrahim has created enough trouble, Anwar Ibrahim bukan harus bertaubat tetapi dihukum! Faham?

    ReplyDelete
  32. Parpu,

    Hang tak boleh senang2 saja suruh orang letak jawatan. Kita ni sapa, nak ajar seorang Ketua Polis macam mana nak jadi polis.

    Aku tanya hang la... Kalau kita bom semua orang Sulu, bunuh depa mati... nanti lagi beribu-ribuan dari Mindanao tu yg datang. Hang nak buat macam mana? Kalau depa datang perang bawak kereta kebal ka, lori ka, meriam ka ... senang, kita boleh nampak.

    Tapi yg aku risau sekarang ni... yg datang jenis sorang dua. Letak bom kat dalam bas, kat shopping kompleks, kat lapangan terbang? Macam mana hang nak handle? Depa bukan takat boleh buat kat Sabah saja... silap haribulan, kat Putrajaya, KL, kat rumah hang pun depa boleh letak bom. Nanti hang dok sedap makan nasik kat Pelita nasik Kandaq, tup..tup... pong, hang mati kena bom. Macam mana? Hang dok sedap tengok wayang cerita Rock Ooo... tup tup ponggg... mati kena bom. Hang dok layan shopping spender kat Mydin ... tup tup.. ponggg. Hang mati kena bom. Macam mana Parpu?

    Jangan main hentam saja bro. Kena fikir panjang sikit. Polis tahu la apa yg depa buat. Kita yg tak tahu ni atau kurang tahu ni ... tolong la diam.

    Terima kasih.


    Khalid Gagap

    ReplyDelete
    Replies
    1. Letak bom dom bas etc stlye pkr syiah.. saya stju mesti buat lebih dari apa yg berlaku skrg apa pon ketegasan perlu d buat dari seblm ini ye khalid gagagigigugu.

      Delete
  33. Both nerds Hisham and IGP should be sacked.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tadi ai berckp d tv yg dia tidak involve dgn kejadian ldatu. Dia nak saman utusan dan tv 3 100 juta. Itu aje kerja dia saman menyaman. Cara dia brcakap sombong ya rabbi. Dlm vocab dia tiada perkataan rendah diri agaknya. Elok arwah bapak wan azizah saman dia dulu lagi bw wan azizah kawin lari. Dari dulu lagi perangai mcm laknatullah. Mmg akan d laknat oleh ALLAH. AMEEN. Rupa seperti iblis perangai macam bapak iblis akhirnya terkeluar bila umor sudah meniti senja. Sepatut dahi tu lagi bersujud d tikar sembahyang ini tidak lagi nak tunjok gah macam boleh hidup seribu tahun seperti firaun. Isteri pula dah jadi super biyol. Kata pegang jawatan president. Hapa punya president. Mengata orang sgt habih dah terbongkar pekong sendiri. SUNDAL JANTAN!!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!