HIKAYAT BERCILI TARUK! APABILA SI ANDARTU MENIPU SI IKAN SEPAT KERING!

Boleh dikatakan Khalid Ibrahim kini sedang meniti hari-hari terakhirnya sebagai menteri besar Selangor. Jika Khalid menang sekali pun peluang untuk beliau menjadi MB amat-amat tipis. Nasib Khalid hanya bergantung kepada Wan Azizah.

Pergaduhan antara kem Khalid dan kem Azmin tidak dapat dinafikan lagi. Dari sudut parti Azmin mempunyai kuasa yang lebih besar daripada Khalid kerana beliau pengerusi PKR Selangor. Khalid tiada hak untuk menentukan senarai-senarai calon dan kerusi-kerusi yang ditandingi calon-calon PKR. Semua kuasa terletak di tangan Azmin.

Di peringkat PKR pusat pula pergaduhan antara Azmin dengan Wan Azizah juga tidak boleh dinafikan. Kini dikhabarkan pergaduhan berkenaan menjadi semakin meruncing menjelang PRU kerana faktor calon.

Wan Azizah banyak menggunakan kuasa mutlak beliau sebagai presiden untuk memotong nama-nama calon yang dikenal pasti orang-orang Azmin. Di Selangor pula Azmin tidak menyenaraikan orang-orang yang dikenal pasti sebagai orang Khalid dan orang Wan Azizah sebagai calon.

Antara nama yang sedang hangat diperkatakan sekarang adalah nama setiausaha politik MB Selangor, Faekah Husin. Azmin dikatakan tidak menyenaraikan nama Faekah sebagai calon. Manakala Faekah yang sedang angau untuk bertanding mengunakan kelebihan hubungan rapat beliau dengan presiden untuk mempengaruhi Wan Azizah agar beliau dicalonkan.

Apa yang mengejutkan apabila Faekah meminta untuk bertanding di dua kerusi. Satu kerusi parlimen di Kuala Langat dan satu kerusi DUN di Pelabuhan Kelang. Lebih mengejutkan lagi apabila Wan Azizah bersetuju dengan permintaan Faekah. Ini yang menyebabkan Azmin dan orang-orangnya semakin berang dengan Faekah dan Wan Azizah.

Faekah kini telah bersiap sedia untuk bertanding dua kerusi dan mula bercakap besar dengan mengatakan kuasa menandatangani watikah adalah kuasa presiden dan bukannya kuasa Azmin.

Bagi kami di Sel13.Com kami hanya menunggu masa nama Faekah dinobatkan sebagai calon. Segala bahan-bahan untuk kami dedahkan tentang penyelewengan yang dilakukan Faekah sepanjang menjawat jawatan setiausaha politik MB Selangor telah berada di tangan kami. Sebelum ini kami pernah mendedahkan bagaimana Faekah menyalah guna kedudukannya untuk mempengaruhi GLC Selangor memberi perniagaan kepada syarikat milik ahli keluarganya. Di sini. 

Sumber; Sel13.com

27 Responses to "HIKAYAT BERCILI TARUK! APABILA SI ANDARTU MENIPU SI IKAN SEPAT KERING! "

  1. keke.. batu api.. nak mengikut jejak papa bergomol ke? di alam siber berani sgt siber terompah ni.. rupanya seme jenis tak bertelurr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. prott..prott

      Delete
    2. Hehe,nanti masuk utusan plak blogger ni..hahahaha.

      Delete
    3. cuba tgk muka azizah skrg..mcm takdak seri je..kena balun jubuq pa.. Hidup Puan Presiden!!!!

      Delete
    4. Kekek cacai pkr jer kat atas nieh..


      Semenjak dua menjak nie meroyan sesangat.. Takder pulak kelibat bebudak PAS.

      Pencacai pkr jer nie tgh panas buntut. Tgh menilik masa depan mana nak pergi for the next 5 years.

      Delete
  2. PAPAGOMO kencing Mahkamah

    umno penakut

    ReplyDelete
    Replies
    1. PÈÂce no an(war)

      Delete
    2. Nuar lu pun kencing mahkamah bro...

      Delete
    3. ya betul... hari ni anuar kencing mahkamah

      Delete
    4. Anwar Kencing Chinadoll, Samsidar, Jantan Jalang !!

      Jijah dia tak sentuh!!

      Hahahaha.....

      Delete
  3. meroyan kerr cai? kalau umno bukan main hantam.. kalau kaki kencing dgn kaki jubor, x la pulakk kata apa.. bagus laa, ikut la boss korang tu. semoga aman malaysia.. puihhh..

    ReplyDelete
  4. Ustat2 PAS mencarut..Terbaru Badrul Amin zikir munajat..

    gelar Polis = anjing..

    untuk membela orang2 gila yg mahu berdebat dgn Najib.

    Sepatutnya ustat beakhlak Mulia..tak dating dgn bini orang & membela peLIWAT dgn alasan CERDIK meliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hadirilah kursus mandikan burung oleh Setat Badrul Amin. tempat di Hotel Swiss Garden Kuantan Pahang. Jam 3 pagi keatas, terbuka sepanjang masa. Calon2 hendaklah daripada Isteri2 orang yang sedang suci. kursus di tawarkan secara percuma. Sila bawa air jampi sendiri... hahahahaha.. Haiwan mana lah yg jadi ustaz ni

      Delete
  5. Berita tergempar!!!!!!

    KOTA BHARU, 18 Mei: Kerajaan negeri Kelantan akan membina sebuah stadium yang memuatkan 40,000 orang di samping ruang masjid di merata-rata bahagiannya di Bukit Merbau, Pasir Puteh.

    Perkara ini diumumkan oleh Menteri Besar, Tuan Guru Datuk Nik Abdul Aziz Mat dalam satu kenyataan media yang dibacakan selepas Mesyuarat Exco kerajaan negeri hari ini.

    "Saya ingin membuat pengumuman pada hari ini satu berita gembira buat rakyat Kelantan khususnya peminat-peminat sukan tanahair di mana Kerajaan Kelantan telah bersetuju untuk membina sebuah kompleks sukan bersekali dengan Bandar baru untuk kegunaan aktiviti sukan di negeri ini.

    "Kompleks tersebut yang antaranya akan menempatkan sebuah stadium utama dengan kapasiti 40,000 tempat duduk bertempat di atas tanah milik kerajaan di Bukit Merbau, Pasir Puteh," kata beliau.

    Katanya, kerajaan berhasrat agar stadium yang akan dibina ini turut memuatkan ruang masjid di merata-rata bahagian yang akan membolehkan penonton-penonton solat berjemaah dengan mudah di dalam stadium.

    Ini bagi merealisasikan hasrat kerajaan negeri yang mahukan aktiviti sukan di negeri ini tidak berpisah dari roh Membangun Bersama Islam yang menjadi dasar pentadbiran kerajaan negeri.

    Wa dah x tau nak cakap apa dgn puak2 ni... Jom la kita beramai2 pergi ke majlis pecah tanah... apadia? Majlis pecah tanah bang non oiiii...... la pecah tanah? Apa dah jadi dgn majlis pecah tanah jambatan 17 tahun dulu dgn Hiway tandas Rakyat?... jgn ikut puak2 bangang piang ni... sapa agak2 nak kena tipu lagi ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 30hb Mac Hari Sabtu di Pasir Puteh.. Jom pakat mari belako...

      Delete
    2. Tok Guru rasmi pusat snuker di kot bharu woo...baik punya rojoh bola tanda perasmian..diiringi dgn takebeer dari ayam lembu yg menganut pas..

      Delete
  6. Apa nak jadilah dgn puak2 ni.. Faekah ni nak kena kurung ke mcm pahrolazi kena di kedah?... puak2 huru hara.. bakal menjadi pemimpin yg menyelamatkan negara dan rakyat..?. bangang piang..

    ReplyDelete
  7. Kesian Malaysia sebab ramai Melayu Bodoh percayakan PAKATAN RANJANG aka PR!!

    PEMIMPIN PAKATAN RANJANG SEAP MEMANTAP PENCACAI2 TUKANG BERSEHKAN KOTEK PEMIMPIN MEREKA!!

    FIRST CLASS BARUA!!

    Hahahaha......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang Pencaci2 Pakatan Ranjang FIRST CLASS BARUA!!

      Delete
  8. Telah sekian lama pembakang menghasut pemikiran rakyat kononnya kerajaan mengamalkan rasuah, menyeleweng, kronisme dan segala macam dengan jumlah yang tak masuk akal. Hingga penyokong mereka menyimpan perasaan demdam. Dan bila mereka dapat menawan negeri tertentu maka orang2 kanan mereka akan menyerbu dan minta habuan masing2. Akibatnya projek tak boleh di buat sebab duit dah tinggal sikit. Contoh, kuin dikedah, peruntukan dah ada termasuk asrama dan masjid. Tapi duit dah habis, masjid dan asrama tak ada dan kena keluar bajet lagi tentu pelek kan?
    Walaupun mustahil, tapi anda semua ingtlah kata2 saya. Jika anuar jadi pm dia akan masukkan tangan dalam poket, kepala langut kemudian jalan sambil bersiul.. Hal rakyat akan di serah pada anak2 penyamun untuk diselesaikan. 1 penggal saja malaysia dah hancur..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..lagi satu,pr selalu fitnah yg hutang negara mencecah rm502 billion.. dan akan bangkrap..dari logik akal,dah tau negara akan bangkrap,watpe pr nk amek Malaysia ni? tak boleh ke tgu hutang negara menurun dulu? mana pr nk cari duit nk byr hutang kalau dpt bentuk kerajaan? dgn nk masuh segala2, pendidikan yg lebih percuma lg smpai 100%..? dua ja..samada pr mmg byk duit yg dpt dari israel atau ini satu fitnah jahat kepada kerajaan..
      tanya diri kome,kalau saing kome nk jual moto tp masaih burhutang dgn kedai,hutang yg byk pulak tu,nk ke kome beli?baik kome beli baru kan? ceritanye,Malaysia dah kaya..sbb tu jd rebutan..

      Delete
    2. Bhai...07.13 aku setuju sngt ngan apa yg lu ckp...tp percayalah bhai,spin tetap spin... Kata2 anwar dah setaraf ngan kata2 wali yg hnya perlu anguk dan anguk tnpa boleh disanggah...sepatutnya anwar perlu naikkan harga minyak,duti eksais import,cukai income serta hutang ptptn dinaikkan interest hingga 10% dan penyokong perlu akur agar malaysia mmpu bebas hutang dan mnjadi negara kaya raya tnpa sebarang projek utk tmpoh 20thu(4xpru).

      Tol dinaikkan sekali ganda...yuran sekolah dikenakan kepada setiap pelajar...tiada lagi rawatan percuma...road tax dinaikkan sekali ganda...jabatan kebajikan ditutup, aes setiap 30km...surau2 ditutup 70% utk krg kn kos...kementerian pertahanan mnjual 50% aset pertahanan..kerana bawah pr pasti negara lain tak berani nk serang sbb selain polis dan tentera kita juga ada lanun...

      Utk tambahkn pendapatan...kerajaan pr perlu bnykkn lagi pusat hiburan,spa, rumah urut,kelab malam apatah lagi jika lgbt di benarkn dan dipromosikan keseluruh dunia..pas pasti setuju sbb malaysia bukan lagi negara islam...hudud hnya utk rakyat malaysia tahun 50-90an.skrg hudud tak penting...yg penting putrajaya. Selangor dah buktikan yg kerajaan mmpu mempunyai simpanan yg bnyk sebnyk pusat maksiat yg dibuka...

      Bhai...sapa yg berani menentang kerajaan pr jika takda duit rm100juta utk disaman... Aku pasti bhai...waktu itu penyokong PR akan mendabik dada apabila malaysia menjadi negara yg kayaraya...bangsa cina akan tetap dgn bisnes...bangsa india akan tetap dgn bidang profesional dan melayu..ia bangda melayu yg mnjadi tuan pada perlembagaan ttp mnjadi bangsa yg merempat dan bangsat...

      Delete
    3. Juragan... Nuar ni keje dia bikin gempak je... x de siapa yg kena bayar 100 juta lagi... Saman dia tu mcm kertas lap punggung je...

      Delete
  9. jgn lupa berdrama kena belasah nanti..wakaka

    ReplyDelete
  10. Dunia tak heran pun kalau BN tetap akan menang dlm PRU 13 nanti.Tatapi kalau PR menang dan anuar berjaya menjadi PM maka Sejarah baru arena politik malaysia dan dunia akan tercipta.Rakyat Maysia akan membuat pilihan samada meneruskan legasi BN ataupun mahu mencipta satu KELAIANAN YANG BETUL BETUL LUAR BIASA DAN DI LUAR KEBIASAN seperti zaman pemerintahan CALIGULA ROM PURBA.

    ReplyDelete
  11. Nuar jubo Kekasih gelap nuar jubo Kekasih adalah Rapizi gay belaan nuar jubo. Aku tgk flat cempaka kat pandan udah molek dicat baru hasil usaha umno. Good work. Flat yg ramai cino biarkan. Biar diorang rasa sbb undi pookatan ranjang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!