HEBAT! PERAK MEMBANGUN PESAT DIBAWAH PENTADBIRAN DR ZAMBRY!

Ini aku nak cerita sikit la pasal MB Perak Dr Zambry ni, sejak 4 tahun Perak dibawah pentadbiran beliau, memang boleh nampak la Perak semakin maju. Memang berbeza dengan MB sebelum ini. Kalau korang pi Ipoh pun dah nampak lain, dah moden tak macam dulu pekan Cina yang mundur!

Kalau korang pergi kawasan Meru sekarang sudah ada Terminal Amanjaya, Mydin dan bermacam-macam lagi. Aku sendiri pun macam tak boleh nak percaya begitu cepat kawasan Meru membangun! 

Memang tak boleh nak dinafikan lagi kehebatan Dr Zambry, terbaru Hotel Casuarina akan dibuka kat Meru, jom baca cerita dari Perak Today...

Perbadanan Kemajuan Ekonomi negeri Perak melalui anak syarikatnya Perak Corporation Berhad (PCB) mengambil inisiatif membangunkan semula Hotel Casuarina, sekaligus merancakkan aktiviti lagi pembangunan di kawasan Bandar Meru Raya, dekat Jelapang.

Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir berkata, proses pembinaan hotel bernilai RM80 juta itu kini mencapai 75 peratus siap dan dijangka siap sepenuhnya sekitar bulan Jun nanti.

“Kerja-kerja pembinaan sedang berjalan begitu baik dan kita harap ia dapat disiapkan dalam tempoh yang ditetapkan,” katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas mengadakan lawatan di tapak projek hotel berkenaan sebentar tadi.

Mengulas lanjut, Menteri Besar berkata, pembangunan hotel itu bakal menyediakan sebuah pusat konvensyen dengan kapasiti memuatkan hingga 2,000 tetamu pada satu-satu masa.

Selain itu, terdapat juga tambahan lapan bilik khas mesyuarat dan perniagaan yang mampu memuatkan 200 hingga 300 delegasi berserta kemudahan canggih disediakan pihak hotel bagi tujuan seminar atau persidangan.

Tambah beliau, pembangunan projek itu merupakan sebahagian pelan pembangunan dirancang kerajaan negeri.

Tegasnya lagi, hasil pembangunan mampu dilihat berdasarkan persetujuan dan kerjasama daripada beberapa agensi dalam bidang komersial mahupun pentadbiran.

Seterusnya di Perak Today..

86 Responses to "HEBAT! PERAK MEMBANGUN PESAT DIBAWAH PENTADBIRAN DR ZAMBRY!"

  1. Replies
    1. Sebagai ahli umno dan pengundi BN yang sejati dan setia, aku tak redha dan halalkan dunia akhirat pada mana-mana mamak untuk bertapak dalam pemerintahan di Perak. Perak untuk Melayu dan UMNO untuk Melayu, Hidup Melayu!!!

      Delete
    2. Woi pukimak, ko jangan nak hina mamak ya, walaupun mamak bukan warganegara Malaysia yang asal dan hanya menjadi warganegara secara tak sengaja melalui projek IC tp tanpa mamak tak mungkin bangsa Melayu boleh berdiri sama tinggi dengan bangsa Cina dalam bidang ekonomi di Malaysia sekarang ini.

      Delete
    3. Hahaha...bhai 10.53 & 10.59 cam org yg sama jew...apapun dua2 jiwa tertekan...

      Delete
  2. Harap Dr Zambry kekal sebagai MB perak selepas pru 13 nanti, kami rakyat negeri perak perlukan anda!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KALAU NAKTERUS MAJU AMAN DAMAI MAKA HANYA BARISAN NASIONAL YG MAMPU MENJAGANYA. NAK HARAP PRR MEREKA SAMA SENDIRI PUN SELALU TAK SEHALUAN. MCMANA NAK PERINTAH NEGARA KALAU BENDA2 KECIL PYN TAK BLH URUS CONTOH TERBAIK SAMPAH DI SGOR. SAMPAI SEKARANG TAK BLH NAK URUS. TU KELANTAN DAH LBH 20 THN PERINAH APA YG PAAS DAH BUAT. MESJID UTK ORG ISLAM PUN TUNGGU KERAJAAN PUSAT BANTU. YG DAPP AMBIK KESEMPATAN ATAS KELEMAHAN PASS. ALAMAT TERGADAI MASA DEPAN ORG MELAYU.

      Delete
  3. gua respek zambri buat UTC kat super kinta,ipoh..gua bukan orang perak, tapi pernah ikut abang ipar gua pi mohon loan biz (bank rakyat)..sekali lu bawa borang naik itu UTC semua masalah lu selesai..kat UTC tu serba mak nenek ada..tekun, mara, amanah ikhtiar, tabung haji, ptptn, jpn, blablabla..ini kali gua mau undi BN, lepas menang PRU13, gua mau BN bikin ini mcm kat kedah..senang kelija woo..lu satu kali parking keleta saja naik itu bangunan, semua lu punya urusan selesai..manyak baguih ini zambri...

    ReplyDelete
  4. Baguslah Perak dah maju.. Inipun gara2 BN pada awalnya kalah pada PRU12! Harapnya Pahang pun jadi macam ni, jangan bagi selesa sangat kat BN, langsung tak membangun. Konon negeri PM, balik2 Kuantan jer maju, Pekan tempias sket... daerah lain, nak cari Pasaraya Besar berjenama pun tak der... Temerloh sebagai titik tengah semenanjung dipandang sepi oleh BN. IPTA/IPTS pun takder walaupun bandar kedua besar! Harap2 BN menang tipis di Pahang, biar pemimpin Pahang yang agak "slow" ni insaf dan bertekad dalam memajukan negeri Pahang Darul Makmur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU... PAHANG NEGERI YANG KEKAL MUNDUR DI BAWAH BN! SEMUA PROJEK PUN HANYA BERTUMPU DI KUANTAN, DAERAH LAIN MACAM TERPINGGIR! JOM TUKAR...

      Delete
  5. Salam.PAS tuduh melayu sampah pd yg sokong krn UMNO munafiq.Sebenarnya mereka sampah,ejen syaitan,keliru,pesong akidah melayu.PAS bukan ISLAM n ISLAM bukan PAS

    ReplyDelete
  6. wahh..tahniah parpukiram..karangan macam budaj sekolah rendah..ampu sana wa ampu sini..

    takleh blah la ayat lu.."Kalau korang pi Ipoh pun dah nampak lain, dah moden tak macam dulu pekan Cina yang mundur!"...wakakakaka..

    nizar berapa tahun je jadi MB..yang sebelum2 ni jadi MB ahli parti United Meleis National Orgasme(UMNO), dah lebih 50tahun yop....

    maknenya ko ngaku Perak masih mundur walopon umno dah perintah puluh tahun..kantoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    K.O United Meleis National Orgasme(UMNO)parti haramjadah dulu, kini, selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg lu meraban tak tentu pasal,apa hal bro...ada ke PK sebut tntng ipoh lain masa PR pegang...dia sebut MB sebelum ni maknanya MB sebelum dr zamri...bhai be positif...rakyat perak pun tak terasa atau teringat yg pr prnh ada di perak...

      So pls bhai...budak kecik pun tahu dlm tak smpi setahun apa lah sngggt yg nizar blh buat utk maju kn perak...tahun pertama bhai...nizar baru tunaikn janji pas pada dap dan pkr...bukan rakyat perak. Nizar tngh agih2 harta rampasan, utk diberi kepada dap dan pkr...bukan rakyat perak. Nizar tngh derma utk sekolah2 cina yg dap pilih...bukan rakyat perak. Jadi bhai lu tak perlu nk rasa cam org perli mb lu...org perak tak rasa pun ada mb dari pas utk dap utk pkr...

      Delete
    2. juragan 69 cuba citer apa yg zambry bagi kat rakyat perak.....

      Delete
    3. kesian juragan..69 tu bunyi cam komando, tpi juragan 69 ni koman oooo..

      umno la pengkhianat bangsa melayu..tulisan jawi dibunuh oleh beruk2 umno..

      anak2 muda melayu rosak sebab beruk2 umno yg rosak jadi pemimpin..

      umno menyuburkan budaya syaitan,,,

      K.O United Meleis National Orgasme(UMNO)parti haramjadah dulu, kini, selamanya

      Delete
    4. Bhai..04.57 apa yg lu hrpkn dari dr zambri...
      Pada aku utk selama 4 tahun perak dibawah dr zamri perak pesat mmbangun dari penambahbaikan prasarana pmbngunan, ketenangan politik wlupun dap cuba memanaskn politik perak dan pas sngup mnjadi hanjing utk menyalak didpn suk tahun pertama dr zamri mnjadi mb...

      Hari bersama rakyat cukup mmberi kesan didlm mmbantu rakyat perak...kakitngan kerajaan negeri lbh mesra dgn rakyat perak.
      Program pembngunan insaniah di semarak kn di setiap...eehhh bnyk le bhai...yg penting sekali tidak ada demo dari rakyat perak...

      Bhai...takpalah klu aku koman dimata lu...tp aku tak nmpk apa yg classs sngt lu dgn komen didlm blog disebalik anon...bhai lu dh jd rosak ke...siapa yg lbh bodoh..beruk yg jd pemimpin atau lu yg dipimpim... Hahaha bhai lu ada masalah jiwa sex yg melampau ke...aku tak nmpk dimana mulia nya dan bagusnya lu dgn kata2 penuh dgn unsur marah dan makian...bhai aku agak lu yg lbh beruk dari beruk...

      Delete
    5. jantan2 muda dinodai oleh mat liwat yg tak sedar dah nak mampus!!!
      dipuja2 oleh pencacai2 pgayr yg cuma cintakan lubang taik!!!!

      Delete
    6. mana senarai apa yg zambri buat mengkalau setakat nak habaq hari bersama rakyat ghasa ghasanya dah 50 tahun umno bersama rakyat.....tp soklan aku mudah saja bhai juragan....cuba citer atau senaraikan apa yg zambry buat atau memang tak buat apa apa mengkalau setakat rasmi pesya laut dok pi semah panyai....tok jib pun boleh.....

      jawab soklan tok sah dok pusing sana sini....nak jadi papagomo juga kut

      Delete
    7. Bhai...lu nak aku list satu2 utk lu...hahaha buang masa aku bhai...yg pastinya aku dh bg antara yg telah dibuat oleh dr zamry dan tidak ada rakyat perak yg buat demo yg menunjukkn rasa tidak senang atau suka pada dr zamry...bhai klu lu rajin lu tlg listkn keburukan dr zamry...lu boleh call nizar nga ngeh utk tlg lu...bhai cukup lh rakyat perak tidak bngun menentang mb/km seperti di 4 negeri di bawah pr utk buktikn keberkesanan kepimpinan dr zamry...

      Delete
    8. kau nei mesti suka isap kote gay tua tu kan hahahhaahaahh

      Delete
    9. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  7. chah boeng man tok ekMarch 26, 2013 at 4:19 PM

    kalau kat kedah UTC namanya united transport co....tapi la ni dah bungkuih dah aku harap zambry tak bungkuih mcm UTC la.....bukan apa takut sat g bungkuih plak......tak kan nak ghampas perak buat kali ke2 ikut pintu blakang kut....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...sapa yg mengajar ikut pintu belakang...bukan org yg suka main belakang...bhai nk komen tngk depan belakang dulu bhai...jgn depan keluar belakang lak masuk...apa hal 16 sept tu plan nk masuk kot mana???

      Delete
    2. kerana plan 16 september la rakyat mendapat segala apa yg tidak mereka dapat hari ini....agak agak kalau bukan kerana plan tersebut

      BR1M rakyat akan dapat ka
      BL1M rakyat akan dapatka
      kad diskaun 1 malaysia
      kedai 1 malaysia
      klinik 1 malaysia
      PR1M
      diskaun hphone
      dan macam macam lagi 1M...
      agak agak dapat ka.......

      itula bezanya org yg cerdik merencana 16 september dengan org yg bodoh percaya 16 september

      Delete
    3. Hahaha....apa apa lah bhai...yg bodoh penyokong yg percaya dgn 16 sep...hahaha apa cer dgn lompat parti 16 sep...org yg merencana tp Allah yg tentukn...kesian kesian...boleh percaya lg ke wlupun di tipu terang2 di kencing oleh pemimpin teragung..

      Delete
    4. ketinggian akal mat liwat terbatas pada lubang taik jer!!!
      pencacainya pulak tahap kote bengkoknya saja!!!tidak lebih dan tidak kurang!!!
      tidak heran hidup mrk makin sial nak mampuih!!!!

      Delete
  8. laki kak limah jandaMarch 26, 2013 at 4:20 PM

    Ini namanya tolong bagi mati...
    Bukan begitu?

    Sejak sehari dua ini Rafizi Ramli cuba menjatuhkan kredibiliti @Papagomo sebagai pengundi hantu bilamana kononnya dia masih berdaftar sebagai pengundi pos anggota PDRM menggunakan kad pengenalan polis dan dalam masa yang sama berdaftar sebagai pengundi awam menggunakan kad pengenalan awam di dua Dun dan Parlimen yang berlainan SINI.

    Sekoyong koyong ramai sahabat bloggers pro-BN menulis mempertahankan kesahihan "Papagomo" sebagai pengundi yang sah dan membuktikan rekod beliau sebagai penggundi pos telah tiada lagi dalam daftar pengundi SPR,maka tidak wujud isu "Papagomo" sebagai pengundi hantu.

    Oklah tu sebab nampak solidariti dikalangan bloggers pro-BN mempertahankan kredibiliti "Papagomo" dari terus dipersendakan Rafizi Ramli budak jambu Anwar ini.Apa yang gagal dilihat para sahabat adalah tujuan Rafizi Ramli memainkan isu ini.Pada pandangan aku Rafizi bukan nak jatuhkan kredibilti Gomo sangat tapi ianya lebih kepada MENDEDAHKAN IDENTITI PAPAGOMO YANG SEBENAR DENGAN BANTUAN SAHABAT SAHABAT BLOGGERS PRO-BN SENDIRI.

    Rata rata artikel balas terhadap tuduhan Rafizi oleh para sahabat bloggers pro-BN saperti mengesahkan nama dan kad pengenalan penama yang dipertikaikan sebagai Papagomo.Disinilah perangkap yang dipasang Rafizi mengena....

    Kenapa aku berpendapat begitu...?

    Sudahkah kita semua lupa akan SAMAN Husam Musa di Makamah Tinggi Kota Bharu yang masih berjalan dan AKU adalah salah seorang saksi yang DISAPINA untuk memberi keterangan untuk mengesahkan identiti Papagomo?

    Tidak kah "pembelaan" yang galak dilakukan para sahabat sekarang ini hanya MENGESAHKAN pemilik blog Papagomo yang masih belum dipastikan lagi dalam kes SAMAN ini?

    Jadi aku harap para sahabat berhati hati dengan TAKTIK Rafizi ini dan jangan terperangakap dan akhirnya membuatkan kawan kawan lain yang telah DISAPINA untuk kes saman Husam Musa ini juga terperangkap dan akhirnya dipersalahkan andaikata kes ini tidak memihak kepada Gomo... Cukuplah Utusan Malaysia mempaparkan apa yang tidak sepatutnya dan janganlah kita pula terikut ikut...

    Cuba kita renung renungkan seketika....
    Posted by Aku Peduli Apa @ APA at 3/24/2013 12:19:00 AM



    ********************

    KOMEN


    Amaran blogger Aku Peduli Apa @ APA sudah terlambat. The damage has been done.

    Utusan Malaysia telah merosakkan rancangan Papa Gomo. Blogger-blogger pro-BN pula dalam usaha mempertahankan blogger ikon UMNO ini, telah masuk perangkap Rafizi. Demer turut mengesahkan bahawa Papa Gomo dan Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris adalah orang yang sama.


    Pada N3 terdahulu Yong telah sebut bagaimana Papa Gomo telah mengkantoikan diri sendiri apabila mengaku dia telah dicederakan di kepala (Baca di sini).


    Blogger yang menamakan dirinya tokguru86 pula, dalam kegairahannya menyambut "kemenangan" kes saman YB Husam Musa vs. Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris, pengendali blog papagomo.com, telah menyebut peguam adalah mewakili defenden iaitu Papa Gomo (Lihat IMAGE 3). Sepatutnya dia tulis peguam mewakili Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris, kerana dialah individu yang disaman.


    Bila blogger tokguru86 sebut peguam mewakili Papa Gomo, implikasinya dia sebenarnya mengaku Papa Gomo ialah Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris.



    IMAGE 3: BLOGGER INI MENGESAHKAN WAN MUHAMMAD AZRI WAN DERIS IALAH PAPAGOMO


    Semua usaha blogger pro-BN sudah tiada erti. Nasi sudah menjadi bubur.


    Peguam pendakwa belum pun menghujah untuk membuktikan bahawa Wan Muhammad Azri Bin Wan Deris adalah Papa Gomo. Tapi yang dituduh dan rakan subahatnya sudah mengaku!


    KANTOI LAGI!!!


    Tunggu sajalah saman seterusnya. Mungkin akan datang dari Lim Guan Eng dan Khalid Ibrahim.


    Tugas berat (teknikal) untuk mengenalpasti pengendali blog papagomo.com telah dipermudahkan. Kini kerja peguam pendakwa hanyalah membuktikan apa yang ditulis dalam blog papagomo.com itu fitnah.

    Tugas ini mudah saja kerana memang pun fitnah.

    Dengan izin Allah kebenaran akan terserlah jua.


    JOM TOLAK FITNAH
    JOM UBAH
    TOLAK UMNO
    TOLAK BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mari pujuk hati sendiri , ... tak lama dah ....

      Delete
    2. Bhai...papagomo ni calon parlimen mana, dia wakil rakyat negeri mana...!!! Bhai yg lu kalut nk tunjuk siapa papagomo apa hal...
      Dahsyat gak penangan papagomo ni dlm pru...klu penyokong pr dh ijtihad kn yg video tu palsu...AWAT YANG KALUT SANGAT. bhai klu lu nk tau SIAPA papagomo...org lain mungkin TAK NAK dan TAK AMBIK tahu siapa papagomo pun...dia bukan calon pru bhai....

      Delete
    3. kah kah kah dah tak ngaku geng sendiri ke juragan.....
      bukan ke kau selalu mengaung agungkan papagomo...kah kah kah
      tu la pecacai umno baling batu sembunyi tangan.......kah kah kah...
      kalau dah pecacai tarafnya tetap percacai....kah kah kah kah....

      kah kah kah kah......
      tanya sama najib apa sebab goyang
      nanti jawab najib serawak pun nak hilang

      kah kah kah......

      Delete
    4. Hahaha...lu check balik selama aku ada dlm blog...ada aku komen ttng papagomo... Kemon bhai...jgn aku pun lu nk jadi bahan utk lu spin...lu boleh check berapa bnyk komen aku dlm blog papagomo...aku mmberi komen bukan kerana papagomo atau parpukari....ini pandangan peribadi aku bhai...bhai lu boleh check ada tak aku komen ttng apa yg papagomo buat...hahaha terdesak nmpknya...

      Delete
    5. renung2 lah kenapa laki kak limah jadi duda????
      1. tahap pemikiran akalnya dicemari oleh lubang taik jer!!!
      2. kotenya tak mampu memuaskan mana2 lubang krn sebesar cendawan dlm tin...tak mampu bagi zuriat...akui janda nyer!!!

      utk hilangkan tekanan...dia cuma mampu main dgn tudung botol jer!!!!hahahaaaa

      Delete
    6. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  9. laki kak limah jandaMarch 26, 2013 at 4:31 PM

    Permit teksi individu: PM letak syarat merapu umpan pemandu
    KUALA LUMPUR 25 MAC: Pemberian lesen individu dengan pelbagai syarat kepada pemandu teksi bukti Perdana Menteri tidak ikhlas, bertujuan untuk mengumpan golongan itu menjelang pilihan raya, kata Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli.
    Dalam majlis Pemberian Lesen Teksi Individu di Putrajaya semalam, Datuk Seri Najib Razak mengumumkan 1,000 penerima lesen teksi individu akan menerima geran bernilai RM5,000 tiap seorang bagi pembelian Proton Exora.
    Kata Najib, semua pemandu teksi yang menerima lesen tersebut wajib membeli kenderaan jenis MPV itu untuk digunakan sebagai teksi.


    kemudian baca ini


    Pengurangan cukai 50% pada OKU di S’gor
    SHAH ALAM 21 Mac: Kerajaan Selangor mengurangkan 50 peratus bayaran cukai taksiran kepada Orang Kelainan Upaya (OKU) yang memiliki rumah di seluruh Selangor berkuatkuasa serta merta, mulai semalam.
    Menteri Besar Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, pengurangan itu bertujuan meringankan beban OKU berdepan kos sara hidup yang semakin mahal dan bagi mengiktiraf sumbangan mereka kepada pembangunan negeri.
    “Bagaimanapun, pengurangan ini hanya tertakluk kepada OKU yang mendiami rumah tersebut.
    “Jika rumah itu disewakan kepada pihak lain, mereka tidak layak menikmati pengurangan ini,” kata Khalid, lapor Malaysiakini.
    Dalam kenyataannya semalam, menteri besar yakin, diskaun itu tidak akan menjejaskan pendapatan pihak berkuasa tempatan (PBT).


    Apabila BN buat, pemimpin dan penyokong BN kata bagus manakala pemimpin dan penyokong PR kata merapu, Apabila PR buat, penyokong mereka kata bagus dan pemimpin BN serta penyokong mereka kutuk.
    Yang nyata kedua-dua pelan ini bodo!! masih berbentuk populis dan tidak menyelesaikan ke akar umbi. pelan ini bersifat reaksionari. yang difikirkan hanya duit duit duit! bukti populis?



    Selangor beri peruntukan RM10 juta buat wira negara terkorban


    KUALA LUMPUR 5 MAC: Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim berkata, kerajaan nageri akan memberi peruntukan dana khas RM10 juta kepada angota polis yang terkorban ketika mempertahankan negara di Sabah.
    Katanya, dana tersebut bagi mengiktiraf jasa dan sumbangan anggota-anggota tersebut yang telah mempertahan kedaulatan negara dengan nyawa mereka.
    “Dana ini bukan sahaja untuk membantu polis dan tentera yang terkorban dari Selangor, tetapi juga semua mereka yang kehilangan nyawa dalam kedua-dua insiden itu,” katanya, dipetik Bernama.
    Bagaimanapun katanya, perbincangan lanjut berhubung perkara itu akan dibawa ke mesyuarat exco esok.

    ini populis! ada tetiba duit untuk isu ini. jika ada, bagaimana nasib balu dan keluarga, anak yatim, OKU di Selangor? Ada intensif kilat macam rm10 juta ni dak?
    Penyokong BN dan PR sampai bila hendak jadi penyokong bodo yang hanya sokooooong aje! tak progresif! taksub! bila kita kritik, kita jadi musuh. bila kita beri cadangan, dalam isu OKU contohnya - penyokong PR berkata kepada kami - insyaallah, sabar! nanti dah tawan Putrajaya kita laksanakan.
    Penyokong pula lebih-lebih sedangkan 5 tahun bersuara dengan mereka, langsung tak menunjukkan muka berminat. tak pernah nak berbincang.ego! berlagak pandai.



    mari fikir!

    mengapa perlu paksa pemandu teksi beli kereta lain untuk mendapat bantuan?

    dan...

    berapa ramai OKU mampu beli rumah sendiri?

    ini semua taktik supaya publisiti di media dilihat berimej baik!

    porahh! keyakinan aku semakin menipis!
    nota:
    sewaktu Annisa meninggal dunia ada yang tanya tidak hendak tuntut RM2500 kah untuk program Skim Mesra Usia Emas dan OKU ? Aku jawab, Annisa dah tiada. Dia tak perlukan duit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bbai...jawapannya simple jew utk standardise kn teksi yg ada di malaysia..
      Apa masalahnya ngan proton exora...
      Lu dngr habis2 dulu ucapan ds najib tntng teksi tu...ia lbh kepada pelancong yg berbadan besar dan bagasi yg bnyk..
      Atau ckp mudah limosine...lu tau ke limosine tu apa...hahaha gurau je bhai takkan lu tak tau limosine...

      Delete
    2. lklj kote cendawan - jgn jeles cai....tahniah aku buat ds najib dan bn.
      apa pula yg peliwat tua tu mampu bagi dgn rakyat? dia cuma mampu tlg lanun kiram yg bodoh mcm ko utk hancurkan sabah!!!
      buat video goyang dan tuduh umno!!!
      dan ko pulak susah payah hisap pelirnya!!!

      Delete
    3. LKLJ... Lu jgn jadi Teoh Beng Hock sudah... byk2 mengucap.. yg pasti berita selangor tu lawak minggu ini...Manifesto bukan janji... Teoh Beng Hock dah tau awal2 dah tu pasal lah...

      Delete
  10. chah boeng man tok ekMarch 26, 2013 at 4:35 PM

    Salam semua...

    Pak Long pun ada dengaq jugak parti DAP tu nak kena gantung. Tak berapa perasan ataih alasan apa tapi dah dekat nak pilihanraya ni besa la, Mak Long hang mesti kata ni semua kes Umno busuk perut punya... hehe...

    Tak kata kat Mak Long hang la, dah jelaih tindak tanduk Umno memang nampak macam busuk perut.

    Dah bertahun depa bagi IC kat puak-puak Filipina, tetiba Anwar pulak yang kena..? Awat yang tak pi luku kepala sapa yang mula tempah bala..?
    Kononnya tau lama dah Anwar buat maksiat, time nak pilihanraya baru nak tunjuk kat rakyat..? Awat yang tak cekup time dia tengah buat..? Rakam pandai nak cekup tak pakai akai..?
    Sebenaqnya, Umno ni guna cara penjajah. Biaq berpecah belah baru senang nak perintah... Depa guna orang masjid time mati ngan kenduri arwah ja. Nak rasmi mesyuarat kariah pun tak layak... Tang depa buat apa pun tak pa. Kekononnya dunia neh depa punya, akhirat depa serah kat orang tua-tua... Time nak ngundi pandai pulak mai pegang lutut, babun betoi...



    Macam tu la jugak depa nak buat kat Pas ngan DAP. Selagi depa-depa ni bertaut erat dalam Pakatan Rakyat, selagi tu la kepala Umno bertambah berat... haha...

    Pakat terkejut beruk habih depa bila DAP kata depa nak guna tiket Pas ataupun PKR dalam pilihanraya neh kalau la DAP kena gantung...
    Padan muka depa. Usaha depa nak jajah minda rakyat jelata jadi sia-sia. Gambaq neh jawapannya... Sebab tu la Umno cukup takut bila Karpal ngan Nik Aziz boleh duduk berlaga lutut... haha...
    Keberanian yang sebenaq macam ngan sebuah wau. Hentaman angin bukan jatuhkan dia ke bumi sebaliknya menjulang dia lebih tinggi... Huh, dijamin Umno akan demam tak kebah...
    Wassalam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha...nama cam cina bukit tak pun siam...tp panggil pak long...hahaha jgn guna pak long kat terengganu nti dia org panggil pak long KANG kang (pak long kan kan)...pak long klu tak pasti g pasti kn dulu pastu terang pada mak long ssb dap kena gantung pastu baru komen dlm blog ya....bab ic ni dah lama dah isu ni malas dah nk ckp kt pak long yelah pak long pun dah tua...hari ni ckp besok tanya lagi...

      Delete
    2. cai pr yg meroyan!!!takut dgn karpal n n.ajis...????nak tergelak aku...lucu sangat!!!
      mrk nak cium ketiak ker...cium mulut ker...raba butuh ker..tido sebantal ker...sikit pun rakyat tak kesah!!!

      Delete
    3. aku rasa bukan umno ngelabah tgk n.ajis berlaga lutut ngn oku kapal 2.. tapi lbh pada kasihan pikir sapa yg kena langkah mayat dulu..

      Delete
    4. CBMTE... mursyidulam duk berlaga lutut dgn karpal UMNO takut ek? Lu ni bangang tahap berapa?.. UMNO sedih tengok melayu islam kena ketuk kepala dgn kafir harbi la bangang... tapi nak buat macam mana dah puak sesat ni nampak syurga kat bawah tapak kaki bengali ni...Kalau bodoh boleh di ajar... klu bangang memang tak masuk di ajar... macam lu..

      Delete
  11. berita terkini dan sensasi

    khabarnya video sex nurul izzah dan khalid berahim akan dikeluarkan tak lama lagi.....

    terkojot mak ko.......

    tapi itu tak terkojot lagi ini lagi terkojot den.....

    khabarnya video org yg bernama tok jib vvvvip malaysia ngan artis akan dikeluarkan serentak ngan video nurul.....

    wah hebat dong......

    malaysia ini hebat aku ingat peterpan airil peterpen saja....rupanya ada lg yg hebar

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno dan video sex tidak dapat dipisahkan..

      ingat umno, ingat video seks

      ingat video seks, ingat umno

      umno=video seks

      K.O United Meleis National Orgasme(UMNO)parti haramjadah dulu, kini, selamanya

      Delete
    2. Hahaha...nmpk sngt bhai yg pr dah terdesak...opps bukan pr tp pkr...last lap ni apa pun anwar n family snggup lakukn utk tagih smpati rakyat...bhai,klu anwar gagal dlm pru13 ni...anwar dah takda harapan jd pm...klu pru 14 nt pr ditakdirkn menang anwar cuma layak penasihat khas pm... Bhai nmpk sngt anwar boleh buat apasaja waima gunakn maruah anak sendiri...asalkn dpt jd pm...kesian kesian

      Delete
    3. korang letak video n.ajis disuntut oleh peliwat tua sekalipun...rakyat dah tak kesah cai!!!!
      rakyat mmg dah malas nak layan kesah buruk moral pemimpin korang khasnya anwar bin ibrahim...
      spin mcm mana pun...dah tak ada rasa simpati lagi buat peliwat tua tu!!!!
      harapan rakyat cuma dia mati di tali gantung krn jadi bapak lanun kiram!!!

      Delete
    4. bebal betul la puak2 Anugerah Tuhan ni... nak buat video nurul ijjah wat per beb... Klu nak bagi real buat video sepat kering bersenggama dengan bengali kerusi roda la..Lu ingat org bangang cam lu..

      Batak sekor ni apa yg dia buat bijak.. x de benda langsung... patut la lu masih kat situ... tukang bawa sarung tiang layar Anugerah Tuhan je la lu ni...

      Delete
  12. sila bertukar laman web saya
    http://joezuax.blogspot.com/
    Terima kasih untuk jenis anda

    ReplyDelete
  13. i smell a lot of $$ here~

    Regards,
    http://www.lonelyreload.com (A Growing Teenager Diary) ..

    ReplyDelete
  14. Kesian tengok pencacai-pencacai ni. Dah kebulur sangat sampai hampir mati tak makan ke menderitanya rakyat Malaysia sekarang spt yang digembar-gemburkan oleh puak Pakatan konon rakyat amatlah terseksa amat dizalimi teramat-amatlah daif kehidupan mereka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg kesian sungguh...mrk jadi meroyan dan giler sejak memikul biawak hidup bernama mat liwat!!!

      Delete
  15. Najib kekal sebagai perdana menteri umno, bukan perdana menteri m'sia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu tanggapan pencacai yg cemburu krn ds najib terlalu hebat dibandingkan si gabra nak mampus si peliwat tua yg tak sedar diri...

      Delete
    2. Cuba bila ada duit simpan jgn joli katak... bawak2 berjalan g tempat org tgk dan belajar. Klu setakat lu duk celah ketiak mak lu je mmg lu jadi bangang mcm ni sampai bila2..

      Delete
  16. dipercayai video sex nurul kini telah tersiar dan boleh dipaut dipautan berikut

    http://youtu.be/hKD0dF_3TZ8

    ReplyDelete
    Replies
    1. yea ker!!!!klu waris peliwat tua tu jijik dah aku!!!!

      Delete
    2. bukan video tu kluar dr lobang najis lu?

      Delete
    3. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  17. TK1M kini telah dilancarkan oleh PM petang tadi sesiapa yg berminat menyertainya terutama para penyokong gelombang biru boleh hubungi sekritariat umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa tu TK1M......
      setahu aku Takut Kalah 1 Malaysia TK1M ni

      Delete
    2. yea lah...takut kalah sampai lari dpd permatang pauh!!!!
      dia ingat lari ke kawasan cina...cina nak ker dia jadi wakil mrk...ntah2 ramai amoi dan jantan cina disuntutnyer!!!!

      Delete
  18. chah boeng man tok ekMarch 26, 2013 at 10:01 PM

    Booo Baaar Booo Baaar
    Bila nak Boooo Baaar
    Tak Boooo Baaar Boooo Baaar
    Ngapa Tak Boooo Baaaar
    Takut Nak Booooo Baaar

    Booooo Baaaaar Booooor Baaaaaar
    Takut Nak Boooo Baaaar
    Orang Bersalah Je Takut Boooo Baaaar
    Orang Banyak Buat Salah Takut Boooo Baaaar
    Orang Baik tak takut Booooo Baaaaar

    Booooo Baaaaar Booooor Baaaaar
    Puas Nak Tunggu Boooor Baaaaar
    Melayu Tunggu Booooo Baaaar
    Cina Tunggu Boooo Baaaar
    India Tunggu Booooo Baaaar
    Iban, Kadazan, Bajau semua Tunggu Boooo Baaaaar
    Ngapa Tak Booooo Baaaaar

    Boooooo Baaaaaar
    Orang Tak Ada Tel@#r Takut Boooor Baaaaar
    Menteri Wanita Takut Boooo Baaaar
    Suami Kak Mah Takut Boooo Baaaaar
    Orang 'Port Dickson' Takut Booooo Baaaar
    Kawan Altan@$ya Takut Booooo Baaaar
    Ngapa Takut Boooo Baaaaar

    Boooooo Baaaaaar
    Pak Lah tak Takut Booooo Baaaaaar
    Tak Sampai 5 tahun dah Boooooo Baaaaar
    Pi Em Lo Ni lebih 5 tahun dah tak Booooo Boooo Baaaaaaar
    Lembik Berani Booooo Baaaaar
    Keras Takut Booooo Baaaaar
    Ngapa Takut Booooo Baaaaaar

    Kalau Booooo Baaaaaaar
    Umno/BN TerBOOOOOO BAAAAAAR

    BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO BAAAAAAAAAAAAAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah kata dah...giler dan meroyan pencacai pgayr ni sejak pikul biawak gay yg bernama mat liwat!!!!
      nasib korang lah cai dpt pemimpin mcm tu!!!

      Delete
    2. Awat nya pak long jadi lagu ni...awai2 td duk elok...mai tengah sikit pak long jd meroyan ni...awatnya pak long tersampok hantu RAYA ka...tu la dh habaq jgn main blog kt balai RAYA...pak long balik nooo...jgn pak long pi tonggeng kt tepi jalan RAYA...nti tak pasai2 taun lepaih lh last pak long RAYA klu dah kuat gila mai pilihanRAYA pun tak guna..bekas banduan boleh ngundi tp org gila tak boleh kan pak long kang kan

      Delete
    3. CBMTE...Wat Arun kat BKK tgh cari org baca mentera.. Lu calon paling sesuai..

      Delete
    4. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  19. hahahahaaaaa!!! biawak gay!!!!lucu bhai....

    ReplyDelete
  20. dulu bila anwar dlm umno...umno ada team a dan team b..
    skrg bila anwar dlm pgayr...pgayr ada team kak wan sepat dan team asskriMin...
    salah sapa????tak kan umno kot!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana2 peliwat tua tu pegi mmg sial!!!blm lagi pegang malaysia...mampus negara dibuatnya!!!!
      nilah!!!!...bila sidungu duduk bersama dgn sibodoh...sial jadinya!!!
      hidup umno...hidup bn...
      mampus si sial!!!!

      Delete
  21. Keaktifan Mahathir Membuktikan Lemahnya Najib

    Semakin dekat tarikh pilihanraya, semakin sibuk Mahathir ke sana dan ke sini. Beliau tidak saja sibuk mahu mempertahankan kuasa BN dan tidak mahu melihat Anwar menjadi Perdana Menteri, dalam masa yang sama beliau juga mahu memastikan anaknya berjaya menjadi Menteri Besar Kedah.

    Mahathir kini sama sibuk seperti Perdana Menteri dan Presiden UMNO. Beliau tidak saja pergi ke merata tempat berckap mengenai politik tetapi juga turut pergi ke Lahad Datu memberi sokongan moral kepada anggota pasukan keselamatan yang sedang bertugas mempertahankan kedaulatan negara di sana.

    Dengan pergi ke Lahad Datu dan mencadangkan kampung air dirobohkan, Mahathir seperti ingin membersihkan dosanya memberikan ratusan ribu kad pengenalan biru kepada pendatang Filipina dalam tahun 90an dulu dengan tujuan menumbangkan PBS dan memastikan BN memenangi pilihanraya. Beliau mungkin mahu orangramai melupakan Projek IC itu dan kaitan dengan dirinya, tetapi selagi beliau cuba membasuh dosanya, semakin kerap dosanya itu diperkatakan orang.

    Dalam usahanya memastikan kemenangan BN pula, Mahathir sudah pergi ke merata tempat dan semua negeri. Rayuannya ialah supaya semua pihak setia kepada parti, tidak melakukan sabotaj dan menyokong sesiapa saja yang dicalon dalam pilihanraya akan datang. Jika selepas pilihanraya 2004 Mahathir pernah berkata kemenangan BN yang terlalu besar tidak baik bagi rakyat kerana pemerintah bebas melakukan apa saja tetapi kini beliau merayu supaya BN diberikan kemenangan yang besar supaya dengan tertubuhnya kerajaan yang kuat, lebih banyak program pembangunan dapat dilakukan untuk rakyat.

    Rakyat kadang-kadang jadi pening kapala dengan Mahathir ini. Cakapnya berbolak-balik dan sentiasa ada kepentingan. Ketika marah dengan Pak Lah, kejayaan yang terlalu besar dikatanya tidak baik tetapi di ketika BN hampir tumbang dikatanya pula kemenangan besar penting untuk mewujudkan kerajaan yang stabil.

    Ketika berkuasa, beliau juga menyerang Pas tetapi ketika di pecat oleh Tunku Abdul Rahman dahulu dan kekurangan pentas untuk berucap ketika berkrisis dengan Pak Lah, beliau tidak kisah duduk sepentas dengan pemimpin-pemimpin Pas dan mengecam kepimpinan parti yang pernah menjadikannya Perdana Menteri.


    .................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...nk tnya sikit,tun m masuk calon parlimen mana...sumpah bhai,aku tak tahu yg tun m jd calon pru kali ini...apa pun tun m dah buktikn kehebatan beliau yg masih menjadi igauan kpd pr...

      Delete
    2. aku dah cakap dah....mrk ni dah semakin gila dan sewel sejak biawak gay yg mrk pikul tu masih hidup...klu mati..senang mrk pikul!!!!!
      cai...ko kena salahkan biawak gay tu cai dpd ko takut dgn tdm...
      aku tahu...apabila tdm bersuara jer...korang akan mula gelabah dan meroyan!!!!

      Delete
  22. ............

    Di Kedah, di mana anaknya Mukhriz sedang didendangkan untuk dijadikan Menteri Besar, Mahathir sudah beberapa kali merayu supaya ahli UMNO negeri itu bersatu hati, bekerja kuat dan tidak melakukan sabotaj. Terbaru ini beliau bukan saja yakin BN mampu menawan kembali Kedah tetapi juga melahirkan keyakinan mampu menawan 11 daripada 15 kerusi Parlimen di negeri itu.

    Kemenangan di Kedah sebenarnya penting untuk imej Mukhriz untuk mendaki laluan politiknya dengan lebih jauh. Memang diakui Mukhriz sedang diprogramkan untuk menjadi pemimpin UMNO dan negara di masa depan tetapi jika UMNO terus tewas di Kedah, ia boleh menjadi halangan buatnya. Sebab itu, selain mahu memastikan BN terus menang, Mahathir juga mahu memastikan Kedah dapat ditawan semula. Hanya dengan cara itu saja anaknya dapat laluan yang selesa dalam pendakian politiknya.

    Adalah dijangkakan semakin dekat tarikh pilihanraya dan semasa tempoh kempen nanti, Mahathir akan menjadi lebih sibuk atau sekurang-kurangnya sama sibuk dengan Najib. Jadualnya pasti padat dan sesiapa saja yang menjemputnya akan dipenuhi undangan itu. Jet yang membawanya ke sana sini akan bersimpang siur dan kerap berselisih dengan jet yang membawa Najib di ruang udara.

    Meskipun penglibatan dan keaktifan semula Mahathir dalam politik selepas bersara mengundang persepsi yang pelbagai dan tidak dipastikan sejauh mana bertambahnya undi yang diperolehi, dalam masa yang sama tindakannya itu juga membuktikan lemahnya Najib sebagai Perdana Menteri dan Presiden UMNO. Mahathir seperti dapat merasakan bahawa Najib tidak mungkin berupaya menandingi kehebatan Anwar jika beliau hanya dibantu oleh pemimpin-pemimpin UMNO sedia ada saja.

    Selain Najib yang dianggapnya lekeh, pemimpin-pemimpin UMNO sedia ada juga dianggapnya lekeh untuk berhadapan dengan Anwar.Mahathir tetap merasakan beliaulah lawannya yang sesuai untuk Anwar, walaupun tindakannya menyingkirkan Anwar pada tahun 1998 dulu adalah kerana bimbang disingkirkan dalam pertandingan yang sah dalam UMNO.Kelebihan Mahathir melalui darah yang mengalir dalam tubuhnya ialah kelicikannya. Mungkin dalam pilihanraya ini beliau juga sedang memikirkan untuk mencipta kelicikan lain pula bagi menewaskan musuh politiknya itu.

    Kesibukan Mahathir menjelang pilihanraya ini juga menampakkan seperti beliau sedang berkongsi jawatan Perdana Menteri dan Presiden UMNO dengan Najib. Kedua-dua mereka ini sedang berkongsi kekuatan untuk menumpaskan musuh yang satu iaitu Anwar.Walaupun diketahui umum beberapa kepentingan yang ingin dipertahankan oleh Mahathir disebalik makin aktifnya beliau menjelang pilihanraya ini, orang juga melihat ia sebagai bukti Najib semakin lemas dan tidak berupaya lagi mempertahankan kekuasaan BN yang semakin terumbang-ambing dek pelbagai isu yang timbul satu persatu mengenai diri dan kepimpinannya.Tetapi oleh kerana agenda perubahan makin kuat terutama di kalangan pengundi muda dan bukan Melayu, kehadiran Mahathir juga mungkin hanya sebagai kayu buruk yang menjadikan BN semakin hanyut ke lautan luas akhirnya. (SH 19/03/2013)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai....ko rujuk berita karangan puak korang...mmg berat sebelah tafsiran ko cai!!!
      dlm pgayr dah berantakan dgn dua team!!!blm lagi pas yg mganggap n.ajis sbg liabiliti dan dapig dgn kesombongan anak beranak limbabi..
      Puncanya di mana cai?????puncanya anwar bin ibrahim....!!!ko kena akui cakap2 belakang pemimpin dlm pr cai!!!
      Bermakna biawak gay tu bukan saja ditolak oleh rakyat tetapi pemimpin2 pr sendiri!!!! hakikat pahit yg ko perlu telan cai!!!!

      Delete
  23. Hahaha...donia donia....nurul ijah tu anak sapa ya...gobind buaya puchong anak sapa ya...LGE anak sapa pulak...kenapa org lebih amik tahu tntng mukhriz yg bapanya bukan lagi ahli parlimen...LGE merempat ke negeri org sama seperti bapak dia...gobind dan nurul adakah org mengenali mereka tanpa pengaruh BAPAK mereka...mmpu kh mereka berada di dunia politik tanpa nama BAPAK mereka...pelikkan kenapa bila umno semuanya salah...klu pr semuanya betul...ini ckp2 perjuang islam yg jujur kerana Allah dan bukan cakap2 politik...

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Rakyat dah boring dgn tektik pakatan..keja dia lepas menang beberapa negeri asyik ceramah ja..satu haram takda inisiatif nak bantu rakyat..dia akan buka isu A, abis isu A tak laku dia buka isu B pulak..begitulah seterusnya sampai nak PRU13..sapa peduli najib bunuh altantuya, sapa peduli kes shukoi atau scorpene, sapa peduli kes lembu sharizat?? Aku rakyat tak peduli semua tu..yg aku peduli hang tak buat keja apapun nak tolong rakyat!!! Hang ingat ayaq liuq boleh bantu hidup kami ka?? Puuuuiii..

    ReplyDelete
  26. Bijak pandai Puak2 Anugerah Tuhan...

    "Bob Lokman dalam Wacana bertajuk Artis masuk Politik kredibiliti atau Pancing Undi berkata "kita masuk politik pembangkang sebab nak pancing undi itu sahaja jika tidak buat apa masuk",kata Bob Lokman"

    "Hairie pula menyentuh tentang dana pakatan rakyat yang tidak sehebat kerajaan tetapi dengan kutipan daripada rakyat yang datang mendengar kadang-kadang mencecah RM2000.00 yang dibayar kepada kami, kata Hairi"

    Perlukan penjelasan? Sekor ni nak jadi guru lawak dan sekor lagi nak cari makan dgn tin milo..

    Macam ni nak memerintah? memang lingkup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  27. 4.51..penyokong ai byk naik orgasm. Sbb akal atas dah letak kat anu. Jadi otak dah slow nak bekerja nak tangkap apa yg benar.

    ReplyDelete
  28. K.O United Meleis National Orgasme(UMNO)parti haramjadah dulu, kini, selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha..asal lu bahagia bhai dgn dunia lu

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  29. Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku baca nukilan kau dua kali, tak ada rasa apa2 pun, tak ada perasaan benci pun, tak ada perasaan marah pun, tak mengalir air mata pun.

      Boleh jadi aku orang Melayu tak rasa ditipu oleh UMNO pun. Boleh jadi aku rasa kami tidak dikhianat atau dirompak pun.

      Malah aku bersyukur kepada ALLAH kerana membuka hati kebanyakan orang Melayu untuk bersatu demi ugama, bangsa dan secebis tanah di yang dinamakan Malaysia.

      Delete
  30. Hmmph.. setakat hotel.. takde hal nyer..

    ReplyDelete
  31. membangun abah kau... orang perak ramai juga kena keluar dari perak cari makan..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!