GEMPAR BERKUNYIT! SIAPAKAH LELAKI YANG SEDANG BERCUMBU DENGAN LELAKI LAIN NI? PAS KATA ANWAR!

Ketibaan Sang Hero..... RAJA GOYANG
Hi!!! Sayang kat ABANG


Pelukan MESRA dua KEKASIH INTIM

errmmmmm..... RAJA GOYANG sedang GONCANG

KUCUPAN INTIM asmaradana dua KEKASIH









Si RAJA GOYANG tinggalkan pentas AKSI...... 

Mathi puthi betul la, sejak dari malam semalam dah kecoh dalam semua blog dan twitter pasal kisah Raja Goyang ni, aku tak tau siapa punya blog ni tapi nampaknya pihak PAS atau lebih tepat lagi kalau dikata blogger PAS lebih kuat mainkan benda ni dari semalam.

Menurut RBF, pagi tadi Harakah ada mainkan kisah Raja Goyang ni. KLIK SINI.

Tetapi beberapa jam kemudia disebabkan terlampau ramai sangat anjing PAS main cerita ni dan dalam komen pun dah balun Harakah dnegan mengatakan blog asal tak sebut nama pun, maka Harakah yang bacul terus saja keluarkan artikel tu, INI BUKTINYA

Baiklah itu keFLIP FLOPan Harakah! La ni aku nak tanya sama penyokong PAS, kenapa korang kata orang dalam gambar tu Anwar Ibrahim ek? Apa korang dah marah sangat kat Anwar sampai nak bunuh dia ka? Sebab penulis asal blog tak cakap pun itu Anwar! Jeng jeng jeng..

Kali ni nampaknya blogger PAS lebih beria-ia mainkan gambar ni. Apakah maksud yang tersirat? Adakah konco-konco PAS atau pemimpin yang telah meletakkan dan membuat blog Raja Goyang dan menuduh UMNO buat so dengan itu PAS dapat bunuh 2 burung dengan 1 batu?

Yalah PAS akan kata blogger UMNO suka porno pastu dalam masa sama porno tak porno manusia dalam gambar tu dah tentu rosak imej dia kan? Hmmm, nampaknya PAS dah mula main kotor, sebab itu masa Konvensyen Pakatan hari tu ketiga-tiga parti wajib menandatangi satu perjanjian untuk lantik Anwar jadi PM, tapi PAS tak mau...

Kebetulan atau memang dah dirancang? Apa pun, kali ini aku nak tunggu dan tengok! Apa pendapat korang pulak? Share la sikit...

77 Responses to "GEMPAR BERKUNYIT! SIAPAKAH LELAKI YANG SEDANG BERCUMBU DENGAN LELAKI LAIN NI? PAS KATA ANWAR!"

  1. Oleh kerana isu ini secara galak di main oleh puak khawarij atas Cubaan utk terus menolak Raja goyang jadi pm, adalah wajar untuk pecacai umno bertindak mempertahan saudara anwar dari disabotaj. Anwar perlu dibela dari diperlekehkan sebegitu rupa...

    ReplyDelete
  2. tanya sama anuwar apa sbb goyang..nnti jwb antwar tgh hentam belakang..tanya sama anuwar napa x hentam belakang nnti jwb anuwar jijah x mau kangkang..tanya sama jijah napa x mau kangkang nnti jwb jijah bg. non minta belakang...ngahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanya sama Anwar apa sebab katil goyang ? Anwar jawab aku sedang syok memantat ni jangan tanya nanti i saman u.

      Delete
    2. terbaikkkk.....

      Delete
  3. Mat sabu punya keje ni. Kalau tak pun hadi awe. Nak balas dendam. Ari tu nuar gay malukan dia bab kalimah.

    ReplyDelete
  4. NIK AZIZ MESTI STEAM!! LEPAS NI ABIS LA RUMAH PELACUR NGAN RUMAH GOYANG BELAKANG OFIS NIK NI.
    PAS UNTUK HOMESEKSUAL!!

    ReplyDelete
  5. Tanya sama Anuar,
    Kenapa kote bengkok?
    Nanti jawab Anuar,
    Ini sebab Pungkok.

    Tanya sama Anuar,
    Kanapa suka Pungkok?
    Nanti jawab Anuar,
    Pungkok banyak syook...

    ReplyDelete
  6. Eee gelinye aq tgk gambar2 ni...apa nak jadi lah dgn kaki jubur ni lah...klu aq jumpa dia aq je tik2 telur dia sampai hancur lps tu aq bg babi mkn

    ReplyDelete
  7. Aku rase yg pakai selubung putih kat sebelah Nuwat tu lah sebenarnya malaikat maut yg mencabut nyawa Bala sampai mampos semalam.

    ReplyDelete
  8. Emmm dah terang2 tu anwar kan...tgk lah nnt macai anwar akn kata tu bkn anwar tu...tu org lain tu....ala sama lah mcm video2 anwar yg kita tgk sebelum ni..terang2 tu anwar tp macai anwar masih tak percaya kaya tu anwar kan

    ReplyDelete
  9. Sebelum ini apabila menceritakan tentang masalah moral Anwar Ibrahim, ramai yang tidak percaya kerana ketiadaan bukti seperti video, gambar dan sebagainya yang menunjukkan dia memang melakukan aktiviti tidak senonoh itu.

    Tetapi selepas hampir 15 tahun menipu, akhirnya Allah membuka satu persatu kebenaran kepada rakyat Malaysia siapakah sebenarnya makhluk bernama Anwar Ibrahim ini.

    Ramai yang pada suatu masa dahulu bersama-sama dengan perjuangan Anwar telah meninggalkannya kerana telah sedar bahawa dia sememangnya seperti apa yang dituduh pada tahun 1998 dahulu.

    Pembongkaran ini hanya menunjukkan kepada kita 1% sahaja sifat syaitan yang ada dalam diri Anwar. Ya Alah, berilah peluang kepada penyokong-penyokong pembangkang untuk menerima hakikat kebenaran ini.

    -ExPas Yang Kecewa-

    ReplyDelete
  10. Eeeee Papaku Hebat lagi comolot dgn lelaki sejenis, Suami ku anukerah tuhan yg ku sanggup bermadu dgn jantan2 dan boypren2, Idola ku Imam Mahdy PgayR, Haguan Sial Sabah ku, Hero Tamil Pandikuty, Sivaji D Boss, Aung San Sunyi, Nelson Mandela, Pak Sheikh walaupun Keling Pariah, Pakar Ekonomoney Selangor, Pakar Liwat, Pakar Jubor, Pakar Pelacuran, Pakar Perosak, semua lah kaw ambik. Barua lahanat Yahudi zionist Neocons, keparat, bngsat dan lhanat. Spesis yg harus direjam sperti kanak2 Palestina mrejam askar2 Yahudi Zionist Demi agama, bngsa dan negara.

    ReplyDelete
  11. perut nuar kejap boncit, kejap ok, x pandai lagi puak2 sial umno ni menipu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko nie baca ter apa yg penulis blog nie tulis?????????klu aku ckp magkuk kan marah pulak tp mmg mangkuk pon kau nie....yg main kan cerita nie adalah portal lidah haram Parti Anak Syaitan.....lain kali baca dulu sebelum komen yg wahai pencacai pakatan harami yg kurang cerdik.....muahahaha....

      Delete
    2. Nie Al-Juburi dgn Dr. Munawar Anees. Masa tu muda lagi. Mat Sabu la kata...bukan aku kata

      Delete
    3. kou ni dah makan ubat gila ke belum, bukti tu dari blog RBF bukan dari harakah

      Delete
    4. anon 4.27 ko yg patut makan ubat. rbf amik citer ni drpd harakahdaily la bongok. tapi lepas tu harakahdaily kelurkan citer ni dr portal. dhdah ko pegi makan obat.

      Delete
  12. Itu bukan saya. Ini semua fitnah UMNO dan Ds Najib untuk mengaibkan maruah saya. Muka sama tetapi pantat tak sama. Muka sama tetapi kote tak sama.
    Apakah alasan berjambul otak Yahudi Zionist kali ini. Apakah alasan 1001 malam yg akan diputar belit oleh pakar Spin dan putar alam, Nuar Jubor pada Videoporn yg sudah tentu hangat sehangat pisang goreng permintaaan se antero dunia dan dunia Porno. Sudah tentu negara Jepun dan Indonesia permintaan berlimpah limpah dipasaran. Nuar Jubor pada tahun pasti mendapat Oscar sebgai Aktor Videoporn terhangat dipasaran.
    Ahlul2 PAS dan penjilat2 Nuar Jubor pasti bangga dgn pencapaian Idola mereka.

    ReplyDelete
  13. KISAH ANWAR 1:

    Satu hari Anwar pi jumpa Doktor Pusrawi sbb dia rasa sakit kat bahagian duburnya. Setelah diperiksa, dia telah disahkan kena penyakit buasir.

    Doktor : Buasir encik dah teruk, jadi saya bg ubat yg kuat sikit. Tapi encik kena sumbat masuk dalam lobang dubur encik.

    Anwar : Ok. Terima kasih doktor.

    Jadi Anwar pun balik la rumah. Kerana tak tahan sakit, dia ambik keputusan utk terus masukkan ubat tersebut ke dalam duburnya. Lalu diletaknya cermin di lantai sambil mencangkung dekat cermin tersebut bg memastikan ubat tersebut betul2 masuk ke lobang duburnya. Bila nampak lobang duburnya dicermin, dia pun ambik lah ubat untuk disumbat ke dalam duburnya. Tetiba anunya jadi tegang...

    Anwar : Cit!!!! Sendiri punya pun mau ka????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik ler bro...lu bikin perot gua pecah!!! Haha

      Delete
    2. Kelakar giler....

      Delete
  14. KISAH ANWAR 2 :

    Memandangkan kerajaan telah memperkenalkan gaji minimum RM900, pembantu rumah Azmin pun mintak la naik gaji.

    Pembantu : "Nyonya, saya mau minta naik gaji!"

    Shamsidar : "Kenapa saya harus naikkan gaji kamu?"

    Pembantu : "Ada 3 alasan nyonya! Pertama saya membersihkan rumah lebih bersih daripada Nyonya."

    Shamsidar : "Siapa yang bilang?"

    Pembantu : "Tuan yang bilang..."

    Shamsidar : "Oh?" (sambil menahan amarah)

    Pembantu : "Kedua, saya memasak lebih enak daripada Nyonya..."

    Shamsidar : "Siapa yang bilang?"

    Pembantu : "Tuan yang bilang..."

    Shamsidar : "Oh?" (Ggrrrrrkkk..!!)

    Pembantu : "Ketiga, saya di ranjang lebih hebat daripada Nyonya..."

    Shamsidar : "Oh?! Tuan juga yang bilang?!!!"

    Pembantu : "Bukan, Nyonya.. Bapak Anwar yang bilang, katanya nyonya kurang hebat di ranjang..."

    Shamsidar : "Ssssstt!!! Kamu minta naik berapa?!!!"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinis yg bermakna...hebat bro!!

      Delete
  15. Kisah Anwar:

    Satu hari Anwar & Mat Sabu pi melawat Indon. Bila mlm Anwar boring dok bilik, dia ajak Mat Sabu pi carik pelacur. So, dipendekkan cerita, selesai main, kedua2 pelacur tu jln le nak balik. Sambil jln depa pun bebual2 :

    Pelacur 1 : Hebat betul pelanggan ku tadi. Anu nya ada tatoo. Pd mulanya takut juga aku sbb tatoo di anunya tetulis "AIDS". Bila ku usap anu nya hingga tegang, tulisan nya berubah jadi "ADIDAS"

    Pelacur 2 : Pelanggan ku pun ada tatoo di anu nya. Sblm tegang tetulis "PAS". Bila tegang tulisan nya berubah jadi "PALLAS"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lucunyer....hahahaaaaa.!!!!kasihan dgn depa yg dok puja adidas dan pallas!!!!

      Delete
    2. KISAH ANWAR 4 :

      Satu hari, Anwar, Lim Guan Eng, Sivarasa dan Sultan Kiram tgh berbual2 kosong kat warong kopi. Masing2 lawan cerita kekuatan tenaga batin masing2. Tetiba otak seks Anwar dpt idea utk mengadakan pertandingan, sapa yg paling kuat seks. Jadi depa pun setuju utk sewa sebuah bangunan 25 tingkat, dimana setiap tingkat diletak seorg pelacur. Depa bersetuju sapa yg pancut paling lama, akan dikira pemenang.

      Bg memulakan pertanding, Sultan Kiram diberi penghormatan utk memulakan pertandingan. Dia pun masuk dlm bangunan. Tak dan 2 minit, dia dah merangkak2 keluar bangunan, Leh jd sbb dia ada penyakit buah pinggang, dia dah tertewas ditingkat pertama lagi.

      Guan Eng pulak masuk. Dlm 15 minit dia pun merangkak keluaq dari bangunan tersebut. Boleh jd byk sgt makan kerbau pendek, dia tumpas ditingkat ke-3. Sivarasa pulak mengambil tempat. Boleh tahan jgk keling nie. 45 minit baru dia merangkak keluar br bangunan. Leh jd kuat mkn kari, dia berjaya bertahan hingga tingkat 9.

      Kini giliran Anwar. Sambil belari2 anak, dia masuk ke dlm bangunan. 1 minit, 3 minit, 10 minit, 1 jam... 2 jam, tapi dia tak keluaq2 bangunan. Semua org mula risau. Depa buat keputusan utk periksa, dimanakah Anwar. Tingkat Pertama tak dak, kedua tak dak, kesepuluh pun tak dak. Last2 sampai tingkat 25 pun Anwar tak dak. DIMANAKAH ANWAR??? Semus org tercarik2. Last2 si Rafizi yg dilantik jd pengadil memberi cadangan utk naik ke bumbung bangunan. Tepat spt di jangka, Anwar tgh tersandaq kat tangki ayaq sambil tangannya mengocak2 anunya....RUPANYA TGH MELACAP TAK ABIS LAGI....HEHEHE

      Delete
  16. kat k0te bengk0k dia pen0h taik...wei anuwar k0 mandi wajib x..? Jijah 0h jijah....laki hg balaih pungk0q jantan..wakakaka...papa hebat kan nurul izah..

    ReplyDelete
  17. Orang mcm nie dah takde harapan nak bertaubat. Yang ada harapan hanyalah tau buat je. Kalau dah tua macam ni, sampai mampos pun takkan berubah. Org mcm ni ke kamu semua wahai pencacai pembangkang mahu angkat jadi PiEm? Hello, meh sini aku lempang sekor-sekor bagi otak kau orang semua boleh berfikir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Elok sangat tu...centrekan sikit otak yg mereng kut kut boleh sedar..

      Delete
  18. anwar nie tak hbs2 lah dgn kisah seks dia nie!! geli giler kot tgk org mcm dia nie!!!

    ReplyDelete
  19. Lepas main lubang taik, gay tua ni main pepek bini dia pula kat rumah. tak rasa jijik ke wan jijah bila kote lagi ko main lubang taik jantan lain lepas di pass-overkan ke pepek ko? Patutlah gay tua ni selalu makan luar. Mana taknya hari-hari mahu mengadap ikan kering. Sekali-sekala nak jugak makan ikan kembung kat luar.

    ReplyDelete
  20. NOrule : Papa Ku Hebat comolot lama2 dgn jantan sejenis. eee sungguh romantik nya aku bangga punya papa yg tak kira jantan ke, betina ke, mak nyah ke, comolot tetap comolot...eee best kan
    Kak Wan Jijik : Suami ku bukan saja hebat tetapi anukera tuhan, Mak sanggup dimadukan dgn jantan2 dan boypren2 asalkan dapat menjadi First Lady... bangga mak oii.
    Osetat Badroll Swiss Hotel Pakar kauseling jam 3pagi: Saya bngga mendapt Boss sperti papa Norule, Saya sanggup menjilat hingga saya dah anggap sebagai Imam Mahdy PgayR....Sayang nya pada Boss ku tak terhingga.

    ReplyDelete
  21. Arwah bapak aku penah cerita kat mak aku. Arwah bapak aku kawan rapat dgn Anwar masa tahun 1970-an dulu sebelum dia masuk UMNO tahun 1982. Masa Anwar di Yayasan Anda, dia penah ajak arwah ayah aku pegi Hatt Yai main betina siam.

    Tapi bapak aku tolak sebab bapak aku bukan jenis lelaki hidung belang. Masa tahun 1998 masa Anwar kena pecat, bapak aku tak terkejut langsung sebab memang bapak aku tahu perangai Anwar ni sejak sebelum dia masuk umno lagi.

    Aku rasa semua masalah ni bermula daripada Dr. Mahathir yg sangat bodoh percayakan Anwar. Kalau aku jadi Dr. Mahathir memang dah lama aku jatuhkan hukuman mati kepada si BABI sekor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semasa buat pilihan menteri mana patut jadi tpm menteri2 yg lain semua angkat tangan tanda setuju anwar jadi tpm. Mereka tidak tahu aktiviti gelapnya until dr M sudah mula dengar desas desus. Ketika ai pergi keNY dr m hantar PI untok selidik hapa ai buat d hotel d NY. Walla.... dr m pon terkezut. Dr m very trusting dan dia expect menteri2 buat kerja untok rakyat dgn baik.

      Delete
    2. Kawan saya pernah cerita masa berkerja dengan arwah Tan Sri Yahya dulu, Arwah pernah berkata, you pergi jumpa Anuar ni baik-baik sikit.....

      Delete
    3. abg ipar aku satu dorm masa kat sekolah dulu. anwar mmg terkenal kaki jubo dah masa tu. kalau ada junior yg jambu mesti dia himpit jd adik angkat dia. bohong abg ipar aku bohong la aku. wallahualam.

      Delete
  22. Nanti keluar pulak fatwa setan nick najis siapa yg percaya dalam gambar tu Anuar, tidak akn dapat cium bau syurga pas. Kalo aku jumpe org tua ni kat kelantan memang aku terajang muka dia cukup-cukup.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...maybe
      biasanye mcm tu la diaorg nak cover ketua diaorg
      hamPAS pon xleh nk idup kalu x membodek..ada masyukkkk

      Delete
  23. tanya pada mat sabu siapa peliwat terbilang
    tentu jawab mat sabu nwar dalam syarahan
    tanya pada karpal siapa moralnya hilang
    tentu jawab karpal nwar dalam perkataan

    tanya pada azizah siapa anugerah tuhan
    tentu jawab azizah nwarlah sayang
    tanya pada bad rule siapa imam mehdi pilihan
    tentu jawab ustaz nwar dalam ingatan

    tanya pada abim siapa hebatnya orang
    tentu jawab abim nwarlah pilihan
    azizah bini nwar turut dijulang
    anugerah khadijah isteri nabi diberi sandang

    tanya pada saiful siapa liwatnya seorang
    tentu sumpah saiful nwarlah jantan
    tanya pada eskay siapa pelanggan jalang
    tentu sumpah eskay nwarlah jantan

    tanya pada khalifah lim siapa pm pakatan
    tentu jawab khalifah lim nwar ditatang
    tanya pada haji adi siapa pm pakatan
    tentu jawab haji adi nwar dalam perjanjian

    tanya pada nik aziz siapakah ahli surga tersayang
    tentu jawab nik aziz nwar dalam ilham
    orang umno kena jilat kaki inilah orang
    memang sangat hebat ini binatang

    ReplyDelete
  24. Sebab tu Anuwar tak nak bersumpah.......sebab belum pun bersumpah Anwar dah termakan kata2 sendiri.....THE TRUTH WILL PREVAIL

    ReplyDelete
  25. Nanti akan keluar dari mulut najis Nik Najis fartwah2 yg mengwar warkan sesiap yg melihat videoporn itu atau mempercayai videoporn itu adalah Hero Tamil Pandikutyy, Sivaji d Boss, Nuar Jubor tidak akan mendapat cium bau syurga, mak bapak dia yg punya. Hanya bole dapat cium bau ketiak Mak Lampir yg bau hamprak je.

    ReplyDelete
  26. Terbaik la kali ni bro..satu peluru dua pembangang kena..sasau terus diaorang. Komen2 diaorang melilau tah ke mana faktanya. Kesian pun ada..khawarij bodoh tergeliat jari nk menaip.
    Mmg dh jelas Pas akan diliwat sampai pecah punggung oleh si kote bengkok..

    ReplyDelete
  27. Anuar lagi,....kesian nya macai umno.

    ReplyDelete
  28. Parpu...lu ingat dengan artikel ini penyokong PR akan undi BN?......silap besar lu olang bloger BN.....putrajaya mesti ditawan.... Tak kesah siapa pun jd PM nanti......

    ReplyDelete
    Replies
    1. bingai punya macai..........para penyembah manusia yg Nabi Muhammad tak mengaku umat mmg tak akan berganjak dari sifat taksub terhadap al jub.....para penyembah parti bulan juga tidak akan berganjak dari kebodohan......

      Delete
    2. Aku setuju...ini bukan soal Nuar aku rasa kalau tanya M`sia keputusan PRU mana dia orang suka PRU 11 atau PRU 12, rasanya semua suka PRU 12, bila lemah macam - macam kita dapat...

      Delete
    3. Bukan bodoh bro.... Rakyat dah makin cerdik..kalu nak bagi BN menang pun jangan bagi 2/3....bila ada persaingan baru ada tawaran.....baru dapat bri1m bro.....kah....kah...

      Delete
  29. Majlis Pakatan Rakyat Sabah desak Umno BN beri penjelasan pencerobohan di Lahad Datu

    Terlebih dahulu , Majlis Pakatan Rakyat (PR) Sabah merakamkan ucapan takziah kepada keluarga perwira negara serta berdoa semoga roh mereka yang terkorban dicucuri rahmat dan kami berdoa agar mereka yang tercedera cepat sembuh.
    Justeru itu, selepas mesyuarat Majlis Pakatan Rakyat Sabah, kami telah membuat keputusan secara sebulat suara dan menuntut seperti berikut.
    1. Meminta Kerajaan Pusat memberikan penjelasan kenapa kumpulan penceroboh dapat membolosi sistem pertahanan negara dengan begitu mudah di Sabah.

    2. Mendesak Datuk Musa Aman selaku Pengerusi Majlis Keselamatan Negeri membentangkan kertas putih dalam Sidang Dewan Undangan Negeri secepat mungkin. Majlis Pakatan Rakyat Sabah menyokong tindakan Adun Sri Tanjung, Jimmy Wong Sze Phin yang meminta sidang dewan undangan negeri khas diadakan dengan segera.


    3. Menyokong keputusan Pakatan Rakyat Pusat untuk mendesak sidang khas Parlimen dijalankan bagi membincangkan isu pencerobohan ini.

    4. Mendesak diadakan satu persidangan meja bulat di antara pimpinan kerajaan negeri dengan pimpinan pembangkang dalam usaha untuk mencapai muafakat bersama berhubung isu ini.

    5. Meminta Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak menjelaskan agenda sebenar pertemuan beliau dengan pihak-pihak yang mendakwa mereka adalah 'sultan sulu' atau wakil-wakil mereka yang dijemput ke perhimpunan agung UMNO dan majlis-majlis lain.

    6. Meminta kerajaan pusat dan negeri untuk menjelaskan kepada rakyat Sabah status tuntutan kesultanan di atas sebahagian negeri Sabah dan kenapa bayaran tahunan masih diteruskan.

    7. Mendesak supaya Najib Tun Razak selaku Perdana Menteri, Datuk Seri Hishamuddin Hussien selaku Menteri Dalam Negeri dan Datuk Seri Zahid Hamidi selaku Menteri Pertahanan dan Datuk Musa Aman selaku Pengerusi Majlis Keselamatan Negeri untuk meletak jawatan di atas kegagalan mereka menghalang dan menangani tragedi ini sehingga menyebabkan nyawa perwira Negara terkorban, kerosakan harta benda dan ekonomi terjejas.

    8. Menafikan tuduhan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim adalah dalang di sebalik pencerobohan di Lahad Datu.




    Ahmad Thamrin JainiPengerusi KEADILAN SabahPengerusi Mesyuarat Majlis Pakatan Rakyat Sabah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bapak tiri kau bahMarch 16, 2013 at 6:37 PM

      Podah dey kici...

      Delete
    2. Bro ini bukan menteri mat saleh@orang putih....kalu kt negara kapir org putih dah lama menteri dia orang letak jawatan...ini menteri melayu. ....banyak makan belacan...

      Delete
    3. Sape tanye ni

      Delete
    4. Anon 5:38... Lu punya pemimpin ikutan lobang najis Anugerah tuhan buat mesyuarat ke atau buat sessi nyanyi karaoke ni? Puak2 lu kata jgn buat fitnah walaupun apa pun fakta ditenyeh kat otak puak2 lu ni. Tetap bangang piang.

      Wa nak tanya puak bangang piang lu ni. Hal semua yang berlaku ni membawa kemasalahan sape? Puak Lu atau puak kerajaan?.. atau pun UMNO lah senang kata. Tak sempat nak telan air liur puak2 lu akan kata UMNO. Memang banggang piang puak2 lu ni.

      Ini semua membawa masalah kepada rakyat Malaysia la x kira la lu puak2 parti apa pun atau tak de parti pun. Maknanya untuk semua..paham?

      Manalah pemimpin2 cerdik dalam puak2 lu ni yang boleh fikir telus melainkan cari jalan untuk tutup bau najis yg kluar dari Lobang belakang Anugerah Tuhan lu tu. Tak de lain yang puak2 lu ni perjuangkan melainkan untuk kepentingan pemimpin bangang lu tu bukan untuk perjuangkan kepentingan seluruh rakyat.

      Apasal tak masukkan usul mendesak kerajaan (UMNO) supaya menyiasat kebenaran dan bukti asas lapuran media luar negara yg mengaitkan pemimpin Anugerah Tuhan lu tu. Mendesak kerajaan agar meminta kerajaan Filipina menahan dan mengambil tindakan sewajarnya keatas pemimpin bangang nak jadi sultan penganas kat sana tu.Mendesak kerajaan agar menyiasat kebenaran lapuran dari wikileaks berkenaan mesej telegraph dari Kedutaan Amerika di Manila ke Washington. Mendesak kerajaan supaya meminta kerajaan Amrika menafikan lapuran wikileaks tersebut.

      Klu pemimpin lu buat semua tu barulah boleh terima yang puak2 lu ni berjuang untuk kepentingan rakyat keseluruhannya dan bukan kepetingan lobang.. wa ulang... lobanggggggg belakang saluran najis pemimpin Anugerah Tuhan lu. Faham?

      Bila wa kata pemimpin2 lu ni bangang puak2 lu kena sawan, tapi cuba lu nasihat kat pemimpin lu bila buat mesyuarat karaoke tu, tangan letak atas meja pegang pen tulis nota yang bernas dan bukan letak tangan kat dalam sleuar org sebelah. Tu pasal pemimpin bangang lu cuma boleh hasilkan butiran yang menaikkan syahwat puak2 lu semata2.

      Wa tengah cari perkataan lain yang boleh mengantikan perkataan "bangang" bagi puak2 lu ni sebab makin lama taraf puak2 lu cepat meningkat dan wa kena naikkan taraf perkataan tu bersesuaian dengan cara pemikiran otak puak2 lu ni.

      Delete
    5. Perkataan "tongong" boleh tak ?

      Delete
    6. Ada lagi bodoh, biyol, bagral, bahAlol, bengap, bebal, badagol, samdol....ada lagi???

      Delete
  30. kenapa terok sgt perangai dia ni...tk takut Allah langsung..moga diberi peringatan kpd AI sebelum terlambat...dlm bentuk yg boleh `terduduk` oleh yg maha kuasa....supaya sempat bertaubat... sebelum dicabut nyawa.amin

    ReplyDelete
  31. Hero Tamil lagi comolot eeee najis. Inilah Anukerah tuhan, Imam Mahdy Pagayr, Papa Ku Hebat. cilako x5 lah kalao menjadi PM negara. Negara akan menerima bala dari Allah kalau spesis yg macam gini berkuasa.
    Insaf dan sedarlah, selamatkanlah diri dan keluarga dari bersetongkol dgn Fuckaton haramajdah dan nuar Jubor yg sudah tentu blendir dijilat oleh pencacai2 najis beliau.

    ReplyDelete
  32. Ini semua fitnah UMNO, seganja UMNO nak buat hal semasa pilihan raya,UMNO memang ........ Inilah sembang orang PKR & PAS. Tahniah Pembangkang, anda semua hebat, depan pun bole taruk, belakang pun bole taruk, sama juga. Nasib baik Hadi tu nampak macam PI Bala, kalau tidak kena juga kot. kesian Jijah kenapalah anda malang sungguh..Kesian juga Pak Wan ..tak tahu mana nak sorok muka....................

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni ada penyakit STT ( Sindrom Tipah Tertipu)

      Delete
  33. Entah-entah Kiram pun dah kena........

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!

      Delete
  34. Kita ambik contoh - takat mana manusia sanggup turun sebab gilakan kuasa!! Nafsu buas memang hancur badan, orang benci aje ,sampai ketua org ingat perangai!!

    ReplyDelete
  35. Eee..e..siap cium ketiak masyam amek stim...
    Sekeluarga mereka bersubahat...Brtaubat lah sebelum terlambat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keluarga rakus..
      Pengikut pon sudah ikut jadi perakus

      Delete
  36. Patutnya berpolitik hujah lwn hujah, fakta lwn fakta....ingatla.... Kalau dah ditakdirkan Anwar jadi PM akan jadi juga...perancangan manusia tak sesempurna tuhan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dari dulu lagj dia blh jadi pm selangkah je tapi Tuhan turunkan dia sebab apa lu fikirla sendiri

      Delete
    2. Anon 9:22 Yang mula2 lu tulis tu betul, tapi puak2 Anugerah Tuhan yg tolak tu semua. Yang dibawa puak2 ni cerita dia naik syahwat sebab salah UMNO. Apa la bangang, suruh bg fakta DNA takut la pulak. Anugerah tuhan ni klu Allah nak bagi jd PM tahun 98 dah jadi dah. Allah nak tunjuk kat semua siapa Anugerah Tuhan ni. Sesat lg menyesatkan tak layak langsung jd pemimpin. Lu jgn nak tunjuk lu ni atas pagar tp belalai lu terjulur kluar dr pagar mengadap Anugerah Tuhan sbb lu pun ada syahwat nak ikut lahanat sekor ni. Bangang piang lu ni.

      Delete
  37. ini semua fitnah...aku sebagai ahli umno mengatakan ini semua fitnah...umno jahat orang akan kata umno jahat...kalau umno tak kuburkan mamat anuwar iberahi ni...umno jahat...hahahahaha...sial punya orang tua...tak serik2...nampak gaya macam ayah saiful je?nafsu anwar ni dah macam khinzir!!!

    ReplyDelete
  38. annoy at 9.22...lu kata kalau anwar ditakdirkan jadi PM?perancangan manusia tak sesempurna tuhan...?yg ni aku setuju...sebab anwar fikir dia boleh tipu tuhan ..sekarang tuhan tunjuk..dia boleh tipu politikus tua cam nik ajis...ni la perancangan tuhan...tuhan nak tunjukkan dengan jelas siapa anwar iberahi..nampak ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn anon 9.38

      Delete
  39. E..E....JIJIKNYA.....

    ReplyDelete
  40. FAKTA CCTV
    CCTV TAK KIRA APA JENIS BILA SENSOR DETECT GELAP IANYA MENJADI HITAM PUTIH ATAU MODE IR SEKIAN TQ

    ReplyDelete
  41. muahahaha...dasar kaki liwat ni tak pernah serik sejak dulu lagi..lagi ini nak cakap ftnah UMNO ka??habis yg diorng dok main cerita altantuya dari dulu sampai sekarang apa cer doe??terbaik la lu abnag non....kasi hantam habis abh non..tnya sama nuar apa sebab goyang,nanti jawab nuar aku tengah baham..!!

    ReplyDelete
  42. Imam Baihaqi dr isnad yg sah :"Keterangan itu wajib atas yg mendakwa dan sumpah itu wajib atas yg ingkar (menolak dakwaan). (*) (**)

    (*) Kitab Bulughul Maram,Bab menerangkan dakwaan & bbrapa bukti saksi.
    (**) Kitab Fathul Mu'in, Bab Dakwaan @ tuduhan & Bayyinah @Alat Bukti

    Nuar mesti saman atau tolak dakwaan dgn alibi. Jika x da alibi, mesti bersumpah. Persoalannya, kenapa tidak satu pun prkara yg dituntut dlm mmpertahankan diri dr dakwaan mngikut syarak dibuatnya? Jawab Nuar! Jawab!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alibi dia adalah kak jijah.... Nanti kak jijah akan buat PC dan kata pada masa kejadian dia ada simpan "anu" bang nuar kat rumah, mustahil bang nuar main tanpa "anu"nya..... macam jam omega juga....

      Delete
  43. Politik longkang macam ni masih laku ker..............

    ReplyDelete
  44. Klau la HD gambar ni, boleh tgk majalah ape yg diorg baca kt atas meja tu. Aku rasa majalah Mangga ... Apa ?? Manggay ? Hua hua hua ...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!