CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Saturday, March 23, 2013

GEMPAR BERAPI! RAFIZI GAY KANTOI MENIPU SEBAGAI PENDAFTAR PENGUNDI!

Pukimak punya Rafizi, dia sebok-sebok nak dedahkan kononnya orang lain pengundi hantu. Pada hakikatnya dia sendiri pun adalah pengundi hantu. Tak caya? Tengok pendedahan kat bawah ni:

Tergelak MyMassa baca pendedahan Rafizi Ramli.
Dengan nombor tersebut, pasukan KEADILAN telah menyemak pula rekod Papagomo dengan sistem semakan daftar undi SPR. Hasil semakan sangatlah mengejutkan kerana Papagomo yang telah pun tidak lagi berkhidmat dengan Polis Diraja Malaysia kerana kesalahan rasuah masih lagi tersenarai sebagai pengundi pos di Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Ampang. Bukti paparan skrin bahawa Papagomo masih disenaraikan sebagai pengundi pos di IPD Ampang disertakan dalam Lampiran B.
papagomospr1
Kami kemudiannya menyemak pula status pendaftaran undi Papagomo sebagai pengundi biasa di sistem yang sama. Seperti yang dijangka, Papagomo juga turut tersenarai sebagai pengundi biasa dengan menggunakan kad pengenalan 830121-03-5019. Dengan menggunakan kad pengenalan itu, Papagomo disenaraikan sebagai pengundi di Parlimen Wangsa Maju seperti paparan skrin dalam Lampiran B.
papagomospr2
Baca seterusnya di sini : http://rafiziramli.com/2013/03/papagomo-wan-muhammad-azri-wan-deris-adalah-pengundi-hantu/

Dengan menggunakan kaedah nama pengundi yang sama, Rafizi dah tuduh Wan Azri sebagai pengundi hantu walaupun tarikh lahir berbeza.

Jika dengan menggunakan kaedah nama pengundi yang sama sebagai cara nak kesan pengundi hantu, adakah dengan cara ini, Rafizi juga pengundi hantu? Mana satu Rafizi yang bukan hantu?






MyMassa harap Rafizi Ramli boleh buat kenyataan akhbar untuk menafikan bahawa dia bukan pengundi hantu. Tak perlu tunggu SPR untuk buat kenyataan.

Itulah caranya pembangkang bermain dengan perang persepsi untuk menipu dan mempengaruhi penyokong mereka. Dengan satu dua yang dinamakan 'bukti', pembangkang akan terus menyerang Kerajaan tanpa selidik terlebih dahulu. Timbalan Pengerusi SPR juga pernah dituduh dengan cara yang sama.


Rakyat perlu melihat kembali kepada kes klasik ini ... kes yang ditakrifkan sebagai CUKUP MEMALUKAN Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasution.



PASIR MAS, 6 Mei 2012 - Ahli UMNO Cawangan Kubang Bunggor, Wan Ahmad bin Wan Omar mengecam tindakan Setiausaha Agung PKR, Datuk Saifuddin Nasution Ismail menggunakan identiti beliau sehingga dikaitkan sebagai Timbalan Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad bin Wan Omar. Peniaga kedai makan berusia 63 tahun itu kesal dengan tindakan tanpa usul periksa parti itu yang menggunakan maklumat peribadi dari kad pengenalannya untuk mendesak Timbalan Pengerusi SPR itu meletakkan jawatan. Wan Ahmad berkata nombor kad pengenalannya 490101-03-5179 telah digunakan oleh Saifuddin untuk dimuatkan kedalam kenyataan media PKR yang dikeluarkan pada 27 April lalu. - KLPOS, 6 MEI 2012.
Baca seterusnya di sini : http://mediawangsamaju.blogspot.com/2013/03/rafizi-ramli-saya-terpaksa-fitnah-papa.html

MyMassa harap agar pembaca lebih berhati-hati bila mendapat maklumat daripada blog Rafizi kerana bukan kali pertama dia menipu. MyMassa pernah dedahkan penipuannya di sini :

http://mymassa.blogspot.com/2013/03/rafizi-tuduh-umno-bagi-ic-azzimuddie.html

http://mymassa.blogspot.com/2013/03/panas-rafiziramli-terlepas-cakap-rahsia.html

http://mymassa.blogspot.com/2013/03/panas-gambar-dalang-kekacauan-tahun.html

*Rafizi ni pun macam bos dia jugak, asyik kantoi je. Ini ke taraf pengarah strategi PKR boleh kantoi dengan blogger?

House PK: Rafizi, kalau kau ada maruah, baik kau letak jawatan dan berambus! sial punya penipu mat Jambu, apa lancau kau cerita ni Rafizi pukimak oi?

71 comments:

  1. Semua orang yang waras tau Rafizi ni bodoh dan bengap...selain menipu, apa dia tau lagi..? tonggeng jubor kasi mat kunyit balun...dia sakit takpe...asalkan mat kunyit gembira puas....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik SPR menyedari kesilapan mereka mendaftar Papa Gomo dua kali dalam Daftar Pemilih. Sekarang Daftar Pemilih Papa Gomo sebagai polis trafik tu sudah tiada dalam rekod lagi. Eloklah tu, lagi pun Papa Gomo yang digantung kerja kerana kes rasuah sebagai anggota polis trafik tak kerja dengan PDRM lagi...

      Delete
    2. anon 4:51 PM, yang awak tu mulia sangat ke,

      Delete
    3. Yang menoron cinadol tu pun hantu jugak agakye.. cuba suruh rafizi lembu tu buat siasatan.. aku dah siasat apa yang aku jumpa yang menoron cina dol tu bukannya pengundi hantu tapi hantu setan dari stor kunyit yang berangan nak jadi pm.. waaahahahahaha... bila lah papagomo nak siarkan video hantu stor kunyit ni merasuk jambu dari sabah ni.. nak tik tok sampai bila ni.. aduhyai...

      Delete
    4. Tak yah la panggil cina dol. Perempuan tu pelacur. Pggl aje pelacur cina. Ai ni mmg suka mata sepet. He has a thing wit
      Anything sepet kerana mak nya cina. Byk dan besar nafsu ai bukan saja setakat nak jadi pm.

      Delete
    5. Mungkin ni cubaan si rafizi untuk mngsahkan siapa papagomo sebenar... mudah untuk saman tsebut.

      Delete
    6. Mengapa Rafizi ambil kisah sangat dgn org gila bernama Papa Gomo tu? Papa Gomo yg ganas selalu memukul isteri hingga isteri minta cerai dan membiarkan anaknya tak makan itu pun dia Rafizi ambil peduli? Kalau anda mahu membaca luahan hati bekas Isterinya baca di
      :http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=702302&extra&page=2.

      Juga ada paparan video mengenai Papa Gomo. Papa Gomo yang ganas dan kejam terhadap seorang wanita yang serba lemah dan cuba merampas anak yang di bawah jagaan bekas isterinya, Highligtkan masa 0:04 Papa Gomo memakai baju jersi Malaysia http://bit.ly/ZRBsvA (tonton video di link ini).

      Delete
    7. Tak ade hantu yg mahu mengaku diri dia mmg hantu.

      Antibebal

      Delete
  2. Rapizi gay belaan nuar jubo. Kekasih gelap nuar jubo.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik SPR menyedari kesilapan mereka mendaftar Papa Gomo dua kali dalam Daftar Pemilih. Jika tidak seronoklah Papa Gomo dapat mengundi 2 kali. Sekarang Daftar Pemilih Papa Gomo sebagai polis trafik tu sudah tiada dalam rekod SPR lagi. Eloklah tu, lagi pun Papa Gomo yang digantung kerja kerana kes rasuah sebagai anggota polis trafik tak kerja dengan PDRM lagi...

      Delete
    2. nasib kepala hotak lu, mana engkau tau yang spr tu salah.
      yang kes rasuah gomo tu betul ke, kalau lu handal cer terai settlekan kes juboq pulak.

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  3. Tindakan Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) membuang rekod Papagomo daripada senarai pengundi pos mengesahkan penulis blog pro-Umno itu "pengundi hantu", kata Pengarah Strategi PKR Rafizi Ramli.

    "Semakan kami pagi ini dengan Sistem Semakan Daftar Pengundi SPR menunjukkan bahawa rekod yang didaftarkan bawah RF142863 telah pun dibuang dari daftar pengundi seperti yang dibuktikan oleh paparan skrin," kata Rafizi dalam kenyataannya hari ini.

    "Ini mengesahkan bahawa Wan Muhammad Azri Wan Deris @ Papagomo adalah individu yang sama dan telah didaftarkan sebagai pengundi hantu, oleh sebab itulah rekodnya dibuang dari senarai undi pos."

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni bodoh ke? Kan ke dah didedah Rafizi menjadi pengundi di 5 tempat? Apasal kau ni bebal la

      Delete
    2. nama rafizi ramli ramai di malaysia ni... betul la tu entry SPR, tapi rafizi orang lain2

      Delete
    3. cai umno ni, itu pun x leh fikir..

      Delete
    4. makne nye House PK pun sama x leh fikir atau saja2 buat2 bodoh

      Delete
    5. atau saja2 nak tipu atau nak perbodohkan orang2 malaysia ye...

      Delete
  4. Rafizi otak lembu lagi berhantu (dibela 5 ekor )lagi dasyat pada papagomo (2ekor aje)

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal lembu kou jangan cerita kat sini... kan marah makcik kou sharizat lembu tu...

      Delete
    2. Mengapa Rafizi ambil kisah sangat dgn org gila bernama Papa Gomo tu? Papa Gomo yg ganas selalu memukul isteri hingga isteri minta cerai dan membiarkan anaknya tak makan itu pun dia Rafizi ambil peduli? Kalau anda mahu membaca luahan hati bekas Isterinya baca di
      :http://mforum.cari.com.my/forum.php?mod=viewthread&tid=702302&extra&page=2.

      Juga ada paparan video mengenai Papa Gomo. Papa Gomo yang ganas dan kejam terhadap seorang wanita yang serba lemah dan cuba merampas anak yang di bawah jagaan bekas isterinya, Highligtkan masa 0:04 Papa Gomo memakai baju jersi Malaysia http://bit.ly/ZRBsvA (tonton video di link ini).

      Delete
  5. Apa pun..pls make sure fakta tu betul. Jgn main hentam tak tentu hala. Pls lah..gunalah otak tu..tak banyak at least guna lah sikit. Jawatan peghhh..dasat sungguh tapi miung. Apa kes..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ULAMAK KAT KELANTAN KATA HARAM SOKONG PASS. SO MCMANA BRO. TAKKAM KATA2 ULAMAK PUN KAU ORG TAKNAK DENGAR.

      Delete
  6. Admin... Rafizi ni selalu update blog dia time breakfast kat McD Seksyen 2 Shah Alam... Selalunya dia duk kat belakang meja paling tersorok dekat laluan tandas sebab kat situ ada power plug.. Malulah buat entri yg bodoh piang..

    ReplyDelete
    Replies
    1. SENGKEKNYA. TAK MAMPU NAK BAYAR BILL INTERNET KE SAMPAI MENUMPANG KAT MC D. MALUNYA.

      Delete
  7. Start bukak mulut pasti bohong Parti Kelentong Rakyat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baik SPR menyedari kesilapan mereka mendaftar Papa Gomo dua kali dalam Daftar Pemilih. Jika tidak seronoklah Papa Gomo dapat mengundi 2 kali. Sekarang Daftar Pemilih Papa Gomo sebagai polis trafik tu sudah tiada dalam rekod SPR lagi. Eloklah tu, lagi pun Papa Gomo yang digantung kerja kerana kes rasuah sebagai anggota polis trafik tak kerja dengan PDRM lagi...

      Delete
    2. anon 4:55 PM, baik lu check mak bapak lu sekali, mana tau spr ada buat kesilapan juga ke dan lu siasat juga betul ke lu anak kandung mereka.

      Delete
    3. There he goes again displaying the same thing like a nut case. Hehehe

      Delete
  8. memang la nama rafizi ramli di malaysia ni ramai... yang no ic polis papagomo tu dah di buang dari senarai pemilih oleh SPR, makne nye betul lah papagomo ade dua entery.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tp trikh lahir laen beb...mayb 2 org berbeza...bekas polis tu xdaftar yg br..bile dh xjd polis dh xbole jd pengundi pos...

      Delete
    2. anon 4:50PM. Kau ingat SPR delete nama bekas polis tu dari senerai undi post keran Rafizi ke? In your fucking dream mate...Dia bekas polis tentu lah namanya didelete sebagai pengundi pos polis. Susah nak faham.

      Lagi pun kedua2 individu ini mempunyai tarikh lahir yang berbeza. Ini bermana nombor i/c mereka pun berbeza kerana nombor ic individu berkait dengan tarikh lahir. Kalau nombar i/c tak serupa dengan nombar yang tersenerai kita tak boleh undikan?

      Delete
    3. list spr tu x betul, sebab tu dia delete satu supaya x duplicate... gitu kan?

      Delete
    4. anon 11.24

      Memang. Dah didelet tak ada masallah lagikan?. Tak payah canang keseluruh rakyat sambil menghina SPR. Gitukan?

      Begitulah tujuan nama2 pengundi di papar untuk disemak. Kalau tak betul tunjukan. Lepas tu tak payahlah nak canang kita jumpa kesilapan/kesalahan SPR dan hina SPR pulak. Kan gitu

      Delete
  9. Korang tak ulas pulak tentang DUA alamat yg memang SAH digunakan oleh Papagomo. ceciter...ceciter...ceciter

    ReplyDelete
  10. keturunan gay si peliwat tua yg tak sedar diri....moga mampus cepat!!!!!

    ReplyDelete
  11. rekod yang didaftarkan bawah RF142863 telah pun dibuang dari daftar pengundi sbb die bukan lg polis...mayb papagomo nie xdaftar sbg pengundi biasa lepas dibuang kerja(kalo tol la die nie dl polis)...cube korg tgk tarikh lahir nye berbeza....sepatutnya pergi la pd alamt umah nie utk pasti kn pengundi nie adalah 2 org yg berbeza..

    ReplyDelete
  12. Eluk kau cari nama2 pemimpin pkr lg flm daftar pemilih boleh gak kita tau betul ke spr buat kerja atau mmg kaki menipu jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wa dulu memang giler2 skg pakatan ni tapi bila kumpul ramai2 tengok kiri tengok kanan nampak mcm sume mamat biol2 jek tambah dgn mcm2 scandal bang non so wa blah sebelum terlambat. Yg rafizi n kawan2 penyokong pakatan kat sini pun sama juga biolnya. Tengok betul2 database tarikh lahir tak sama.

      Delete
  13. tarikh lahir nye berbeza beb...so sah bukan org yg same...dh jelas bukan pengundi hantu...

    ReplyDelete
  14. Pgrah strtgik PKR yg bernama Ra.. uweek.!!.uweek..!!! yg bernama Raf...uweek.!!!uweek.!!! maafkan saya tuan-tuan, sdra sdra saya tak boleh sebut nama tu.. eerr!! jijik..!

    ReplyDelete
  15. Satu fakta yang bangang.....kalu bangang jangan bagi tau org lain yg lu tu BANGANG....

    ReplyDelete
  16. pr dh kantoi.....rafizi xbole ganti PI bala...tarikh lahir berbeza..xkn mak papagomo bersalin dlm tempoh 3 bln je....rafizi ingt nie anak kucing ke????

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekarang spr dah delete data yang menggunakan IC polis papagomo, skrg tinggal satu je papagomo dlm list spr... makne ade kisilapan dlm list SPR sebelum ni..

      kenape kou ni bangang sangat nak paham benda macan ni... orang suroh kou gi sekolah kou gi hisap gam... sebbab tu biol nak mamposss

      Delete
    2. Bhai 06.15 lu nk kecoh dlm blog,pastu suka hati nk membangang kn org pehal bro...klu lu dah ada yakin yg lu betul...bukan dlm blog bhai...lu repot kt polis..lu puashati dn dlm masa yg sama, lu boleh jd perwira rakyat bhai...ada beran!!!

      Delete
    3. supaya orang yang menipu x de tempat dalam masyarakat.

      Delete
    4. ooo blog ni utk orang menipu je... isu2 yang benar x leh masuk sini.. gitu kan?

      Delete
  17. Rafizi Vavi memamg haramjadah macam Si gay Tuo Kutok. Bengap nsk mampoi. Kecik2 tanak mampoi. Kotek berbulu menyusahkn diri keluarga, mak bapak, adik beradik. Hidup pun sia2 sudah harus ikut TBH dan terjun dari tingjat 10. Itu yg terbaik buat pokemon2 PGayR kpara, bangsat dan lahanat punya spesis2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waakakakakaka... Aku suka baca komen ko.. kalau kat blog papagomo pun kau selalu komen.. aku perasan ko punya ejaan dan stail ko maki hamun...

      Terbaik..

      Delete
  18. Kerana seorang sahaja bernama ANWAR, selurrrrrrruhhhhh bn umno jadi gila babi. yg lebih gila babi ialah DET tun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko yg nak gila babi.sebab pr bakal
      bungkus x lama lagi.
      Org sekolah pondok pun dah kata haram
      undi pas...padan muka engkorang.

      Delete
    2. cai, mat kunyit tu yang gila babi sebab nak jadi PM....dan waktu yang sama dia pun macam babi gila sondol sesuka hati dia...huru hara negara...itu sebab kena alert

      Delete
    3. yang kou marah sgt ape hal,ade dia sondol juboq kamu?

      Delete
  19. Tu la puak umno...makin bebal rupanya...dia semak pun gna i/c papa gomo...bkn i/c kpala bpak ko...bebal

    ReplyDelete
  20. SHAH ALAM - Individu yang dikaitkan dengan Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris menafikan dirinya adalah blogger pro-Umno seperti yang didakwa oleh PKR, semalam.


    Sebaliknya, Wan Muhammad Azri menegaskan beliau adalah Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd.


    "Saya nak maklum bahawa nama saya adalah Wan Muhammad Azri Wan Deris, kad pengenalan 8301210350** dan merupakan Ketua Eksekutif KL POS Media & Production Sdn Bhd.

    Haramjadah ni cakap berdekah-dekah mintak disaman, tapi bila kena saman pakai taktik lapuk tak mengaku pulak. RM400 pun nak belasah. Memang sah pengampu Najib Mongol, sapu semua tapi takut nak berdebat!

    ReplyDelete
  21. Cek by IC la bro..nama serupa..orang lain2,,,rambut sama itam,cap jari lain2 lah weh...dlm msia hanya ada sorang saja nama tak serupa sama org lain KULOP A/K JxBxxR...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hbis takkan no i/c ko org len pn leh pkai...sma ngn org len??ckp mcm otak lembu...ptuihhh...

      Delete
    2. Bodoh..IC wan Muhammad azri dgn wan muhd azri tu sama ka?tak sama jugak der..maknanya 2 individu ni IC lain lain bhai, no such thing org pakai IC org lain Bodoh..sendiri otak lembu nk fitnah org lain pulak..rafizi pun Bodoh bebal,terang2 Nama 2 individu tu lain hatta DOB pun lain..Nak Tipu tu jgn sampai kantoi boleh??

      Delete
  22. Sape bebal dan bongok ???? Senang je ko tudoh kat BN...

    Mai la kita check lik dengan sikap buruk perangai DAP berkaitan penyiasatan pemilihan GEC baru ni yg tak telus...Pihak ROS menghadapi masalah tindakan lanjut disebabkan sikap taK mau berkerjasama oleh DAP..Pihak ROS masih banyak bertolak ansur dengan masa yang diberi untuk mereka mengemukakan sebab2 kepada ROS.

    Kalo terkena pada pakatan haramjadah PR semua jadi bisu dan bacul macam lanun Sulu tembak curi !!!

    Dasar pengecut, bebal, penakut, tembak curi dan bongok dah jadi trademark pakatan haramjadah PR..


    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP NANG ROS HANG AMIK KISAH... TAPI KETUA MENTERI SARAWAK TAK BAGI KERJASAMA KT SPRM TAK PULAK HANG HENTAM... NAPE? PASAL ORG TUA NAMA TAIB TU ORG UMNO- BN. KALAU SALAH KAT BENDERA HANG SEMUA JADI BETUL TP BILA BENDERA LAIN SEMUA SALAH. APA YG JD PEMIMPIN KAT UMNO-BN 2 MALAIKAT K, TAK PERNAH DAH TAK AKAN BUAT SALAH.

      Delete
  23. Klo bkn pngundi hantu knpe bla tmbul isu spr buang nma dia sbg pngundi yg pakai no polis...??jwb2 wahai umno bebal...mmg org bangang ja yg ada lam umno tu...kah3UMNO BEBAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tak terpikir ka kat Malaysia ni ramai orang nama sama? Anwar B Ibrahim ramai, Rafizi Bin Ramli ramai, Azmin Bin Ali pon ramai juga. Kadang-kadang ada yang sama umur

      Korang ni dari dulu pengundi hantu..pengundi hantu...siapa suruh tengok cerita mak lampir, kan dah terpengaruh dengan tahyul

      Delete
    2. Bhai lu soal dlm blok pun x guna bhai...sbb lu akan dpt berbagai jwpan yg lu tak kan puashati...kecuali jwpan dari puak lu...lbh baik senin ni lu pergi spr pastu klu lu rasa cukup bukti yg spr main kotor lu buat PC ngan rafizi dpn balai polis...cam bhai ada beran...

      Delete
  24. Puak2 Anugerah Tuhan ni mana ada yang salahnya. Semuanya betul belaka, yg tak betulnya semua pihak kerajaan. tapi yg hairanya pulak tu x ada benda yg puak2 ni bawa boleh dihadamkan jadi isi. maknanya semuanya kosong semata nak menegakkan benda dalam sluar Anugerah Tuhan je. Mamat sekor ni macam2 fakta yg dibawanya tapi hampas... sebab apa? sebab bila nak bercakap tak nyempat2 dah... berterabur kluar mcm bahan buangan yg kluar dari saluran najis anugerah Tuhan je..

    3-4 hari ni wa tgk lah cuba nak hadamkan fakta2 yg ada yg mamat sekor ni kluarkan..yang nyata daripada cakap mamat bangang ni dia pun pengundi hantu gak. Samalah macam si penyedekah aiskrim dan juga batak sekor ni duk meroyan bab warganegara asing boleh mengundi satu masa dulu sbb kod 71... alih2 rupanya dua ekor ni bersama Mak Lampir dr ampang pun kod 71.. Apa cerita lu? sekarang boleh telan cakap balik lu orang pun kira warganegara asing? banggang la lu ni nak bagi statement provokasi x habis2 daripada buat keje berfaedah.

    Pengundi hantu x hantu yg ye nya.. mamat sekor ni dah mengaku yg ada dlm vidoe papagomo tayangkan tu adalah Nuar beb... Nuar wa cakap lu. mamat bangang ni mengaku yg Nuar Brahim Asam pedas ni peramah orgnya... bangang betul... nak peramah pun biar kena tempat.. apasal nak jadi peramah pukul 1 pagi dlm bilik hotel dgn jambu?

    Pencacai Anugerah Tuhan pun sewel juga x nampak2 lagi...

    ReplyDelete
  25. Wahai puak2 umno yg bebal tahap cipan sekalian skng isunya knpa skng ni..no RF142863(angota polis yg dsabitkn kslhan rasuah)dh xde rekod pengundi dlm spr..smlm aku semak mmg ada nama wan muhamad azri bin wan deris..skng dh xde???cmne???mak bapak korg ke yg padam?konon spr telus sgt...sorg bleh undi 2x apacer....bleh korg jwb knpe dh xde rekod dlm spr...xkn la spr nk mnafikn hak mngundi stiap org...knp bla tmbul isu bru nk buang nma tu...bkn isunye org nm yg sama...UMNO BAHALOL DULU KINI SELAMANYA...

    ReplyDelete
    Replies
    1. dia orang ni dah faham cerita ni.. tapi buat2 bangang je..

      Delete
    2. "smlm aku semak mmg ada nama wan muhamad azri bin wan deris..skng dh xde"

      aku tengok ada je. Kau patut tengok balik broadband kau punya status...MAXIS BROADBAND LIMIT REACHED, PLEASE TOPUP

      hahahaha tu la siapa suruh tengok porn

      Delete
    3. Bhai...semua org faham,tp lu sapa yg org perlu faham dan akur ngan ckp lu...klu lu betul2 paling cerdik dan terbaik dialam CSI lu pergi spr...pastu g jumpa lawyer...pastu saman spr 100 juta....itupun lu tak faham lagi...lu meroyan kt sini,nakkan org ckp lu betul,lu paling pandai,lu paling hebat tak guna bhai setakat nama anon...lu buat PC senin ni ngan lawyer lateefa koyak ke sapa ke..itu lu punya hal..ada beran bro

      Delete
    4. juragan marah?? sabar le ye... berani buat berani tanggung... kasi tambah cili.......

      Delete
    5. Hahaha....aku marah??? Ayat tu cam ayat org marah ke...tak tau le pulak camtu cara org marah...aku nmpk cam lu jew yg tersentap bhai 10.58 & 11.25 org yg sama ke...???

      Delete
    6. orang lain2 bhai... sorry kalau terasa hati... cili kasi taruk... hahhaha

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!