GEMPAR BERAPI! PI BALA DAH MATI?

Shared message via UberSocial - @chegubard:

Baru mendapat berita PI Bala meninggal dunia, mayat kini di Hospital Sg Buluh..kini menuju ke sana..teringat lagi perbualan terakhir dgnya
--
shared via UberSocial http://ubersocial.com

Inilah mesej yang aku dapat dari Twitter CheguBard the hanjeng kurap! Adakah benar atau mereka nak cuba buat wayang ni? Tolong sesiapa sahkan

42 Responses to "GEMPAR BERAPI! PI BALA DAH MATI?"

  1. bagus ler dah mampos

    ReplyDelete
  2. Hantu altantuya yang cekik dia

    ReplyDelete
  3. Salah UMNO jugak ker ni..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tgg lah pencacai pr msk nnt..mmg umno gak di sslahkan....klu aq jumpa babi2 tu aq jentik telur bg buntin

      Delete
  4. Mesti cacai Pakatan kata ini semua UMNO punya pasal...

    cai PR takde idea, dah x bole blah..

    ReplyDelete
  5. tu la Al-Juburi, Bala mintak duit nak terus duduk kat luar negara dah tak sempat dah. Kalau Al-juburi bagi duit, takde la bala mati kat Malaysia yang penuh kejam ni... mane dia Encik Mohamad palsu tu??? Tak mau wat virgil candle sempena kematian bapa tiri belah atuk ko ni ke??

    kah kah kah kah kah kah kah

    ReplyDelete
  6. Kasian....Klu sidalang lanun tu yg mati lagilah bagus...Tak perlu aku melayan karenah macai2 pr khasnya pgayr menabur fitnah jer memanjang...!!!

    ReplyDelete
  7. Niat pulang ke malaysia sekadar untuk menghuru harakan kerajaan, tp apa jd???. Bala pulak dihantar pulang..pulanglah bala.

    Penyokong Tegar PKR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan dah kena busuk hati lg....wahai bala..aku harap anwar ada keinsafan lps ni kat anwar ni

      Delete
  8. dah sampai waktu dan ketika. xsempat nak pusing malaya.hanya allah yg tahu nape nyawa bala diambil yg esa, bkn kebetulan. fikirkan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sbb dia sumpah tipu...klu lama lg dia hidup kat dunia ni abis lah naya semua org

      Delete
  9. Komen dari dalam harakkah.

    Kedudukan para ulamak dalam UMNO hanya merupakan 'token' sahaja.
    Mereka hanya dipergunakan dan bukan digunakan.
    Kewujudan mereka adalah tidak signifikan dan suara mereka tidak diendahkan. Para ulamak yang menyertai UMNO berfungsi sebagai muqaddimah pembuka dan penutup majlis sahaja.
    Mereka tidak pernah terlibat secara langsung dalam penggubalan dasar dan halatuju parti.
    Keputusan umumnya diketuai golongan sekular dalam parti.
    Dengan sedikit janji, dengan sedikit imbuhan berkokoklah para ulamak ini seolah-seolah berjuang menengakkan Islam.
    Hakikatnya, terburai dan terbarai perilaku mereka yang tidak lebih sebagai tukang karut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai harakah tu amende...apa beza dgn halaqah..dan halal kah!!!

      Delete
    2. Aku ingat ulamak pas mcm n.ajis zuhud...rupa2nya bodoh dan mudah melatah?Jual agama utk politik..Punca sakit mental n.ajis sejak dia terpaksa pikul biawak bernama mat liwat!!!!
      Aku inginkan pas yg lama..ada maruah dan tidak dihina oleh pgayr dan dapig!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    3. ULAMAK PASS LAGI TERUK BAI. TERUTAMA ORG NO 1 DAN 2. KALIMAH ALLAH KAFIR KRISTIAN NAK GUNA PUN DIA BOLIH BAGI KEBENARAN. APA PUNYA ULAMAK MCM NI CARA PEMIKIRANNYA. NASIB BAIK UMNO ADA PERTAHANKAN MCM AHLI SYURA DIA. KALAU TIDAK KALIMAH ALLAH AKAN BERGANTUNGGAN DIKELILING CHURCH MCM SALIB. AMAT HINA PEMIKIRAN ULAMAK PASS NI. ANAIYA AGAMA ISLAM SENDIRI. SPIN MCM ULAR MAK BETUL. JGN LAH NAK MENGATA ULAMAK YG BENAR. MEREKA BUKAN ORG POLITIK TAK MCM POK NICK KAU YG HANYA SUKAKAN MICROPHONE UTK BERCERAMAH. MCMANA NAK MAJUKAN KELANTAN ELEK. TAKDA IDEA LANGSUNG.

      Delete
  10. ada peluang Pak sheikh non aljuburi ketuai sembahyang guna lilin.

    ReplyDelete
  11. Hang pa 3.58pm komen je. lh yang dok sibuk2 hl umno buat ape. Adakah datok nenek hang. suku sakat hang @anak bini hang pernah kene liwat ke. kene rogol ke. pernah jd buruh maut ke. pernah sekat rezeki ke. pernah sekat sekolah ke. pernah sekat belajak ugama ke. dari orang umno. Klu ade bagi tau nama orang umno tu siap dgn no my kad sekali

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4:10, Kesian kou lahir sebagai bodoh.

      Delete
    2. yes , bodoh sampai mampos-sekor -gone

      Delete
    3. cai 4:18 pm....ko tu yang bodoh tak paham apa yang dikomen

      Delete
    4. Goblok 4.18 dn 4.21 bg je nama org umno dgn ic sekali yg dh liwat ke rogol ke suku sakat sigoblok 4.18 dn 4.21

      Delete
  12. Inilah agenda jahat dan trrkutok barua lahanat yahudi ziomist Neocons. Bapa Jubor. Hero Tamil pare pundek Nuar Jubor.mereka akan lakukan lebh teruk dari ini. Harap KDN berjaga jaga kerana Nuar jubor blendir rabax kerana tahu rakyat bencikan fuckaton haramjadah.

    ReplyDelete
  13. Inilah agenda jahat dan trrkutok barua lahanat yahudi ziomist Neocons. Bapa Jubor. Hero Tamil pare pundek Nuar Jubor.mereka akan lakukan lebh teruk dari ini. Harap KDN berjaga jaga kerana Nuar jubor blendir rabax kerana tahu rakyat bencikan fuckaton haramjadah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg tepat sekali apa yg kau katakan ini anon 4.28 pm.

      Delete
  14. l0rh udah mampos..g bak0..g bak0...

    ReplyDelete
  15. Org lain bersumpah laknat...tak mati.Kwn pi mat liwat sumpah laknat terus kena bala....Haiya...patut kwn india aku kata...itu mendiang sumpah bohong punya!!
    Patutlah mat liwat takut dan bacuuuuuul sama sekali utk bersumpah!!!
    Mat liwat bacul...yea! mat liwat bacul..yea! mat liwat bacul...yea!wahhahaaaaAAAAAAAAA!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. En. Mohamed palsu...apa jwpn anda pulak????!!

      Delete
  16. Cadangan aku....biarlah kita bawak dalang2 lanun tu buat sumpah laknat...Klu bacul..mmg sah mat liwat bawak lanun sulu tu!!!!!!!!

    ReplyDelete
  17. Jangan hina orang yang telah mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu!termasuk org yg msh hidup

      Delete
    2. Oh bila pok nik hina org takpe eh...oh sbb dia wali ekk sq lupa plak

      Delete
  18. Siapa yang masuk kem Anwar sebenarnya tidak sedar yang mereka sedang bermain dengan api. Selain dari Azmin Ali dan ahli keluarganya, yang lainnya semua ada expiry date..tarikh liput, bila mereka sudah tidak diperlukan lagi..selamat tinggal...alfateha buat mereka. Mereka ini lebih kenal Anwar dan tahu betapa licik Anwar dalam mengatur stretegy untuk kepentingan kuasa politik tapi mereka tidak mahu percaya yang mereka juga akan jadi mangsa satu hari nanti tapi Allah maha kaya... mereka akan terima nasib yang sama dengan orang orang sebelum mereka. Orang bukan Islam pun percaya pada hukum karma apatah lagi orang Islam yang percaya pada hukum Allah.

    ReplyDelete
  19. Aku sikit pun tak rasa sedih..!!!!Nak kata gembira...tak jugak!!!
    Tapi klu dalang lanun sulu tu ditangkap dan dihukum...baru aku puas hati...

    ReplyDelete
  20. Ini adalah sandiwara pkr bg menghadapi pilihanraya 13

    ReplyDelete
  21. ALLAHU AKBAR. HANYA DIA MAHA MENGETAHUI SAAT INI BALA D DATANGI SAKRATUL MAUT. D Rawang ada banner besar mgapa pm bunuh altantuya siap dgn muka Bala skali yg d anjorkan oleh pkr/dap. But Allah is Greater...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Banner tu menunjukkan dgn jelas puak pr lupa dgn kuasa Allah.Sewenang2nya memfitnah org yg tidak bersalah..
      Ingatlah sehebat manapun n.ajis..kapla seng mahupun sipeliwat tua...kuasa mrk tidak dpt mengatasi kuasa Allah.

      Aku tanpa parti

      Delete
    2. btl3 anon 8.38 apa yg kau ckp ini mereka lupa yg kuasa allh swt lain besar dari mereka dan allah tahu akan kejahatan mereka itu semua.

      Delete
  22. inilah akibatnya bila suka buat fitnah pasal org yg tidak berdosa siap buat sumpah palsu lagi, blm sempat bala nak minta maaf dah mati. apa anwar blh bagi kat bala sekarang.

    ReplyDelete
  23. JGN2 BALA INI DI BUNUH OLEH ANWAR TAK SEBAB DAH BAHAYA UTK ANWAR KOT, TULAH BALA SUKA BUAT FITNAH PASAL PM KITA, ENTAH SI BALA NI SEMPAT KE TAK SEMPAT NAK MINTA MAAF PADA PM KITA TAHU AJAL DAH SAMPAI. WAHAI CAI2 ANWAR JGN SUKA BUAT FITNAH.

    ReplyDelete
  24. Bgs lah tu satu bala dah mampus.....

    ReplyDelete
  25. Orang baik selalu cepat mati kenapa orang jahat selalu panjang umur ? Pasal orang jahat ada Syaitan jaga la.......

    ReplyDelete
  26. Hahahahaha....dah tau diri dia nak mampos..tu sebab balik mlaysia...kena paksa g ceramah,sampai semput2...last2 betui2 mampos..boleh la kaum keluarga,sanak saudara meratapi pemergiannya di tanah air sendiri...dap,pkr,pas..boleh la buat kutipan tin milo...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!