GEMPAR BERAPI! PAPA GOMO DIPUKUL OLEH BALACI ANWAR?

Akibat daripada pendedahan Utusan Malaysia hari ini, "Anwar Ibrahim Saman Papagomo RM100juta" dan paparan wajah blogger yang disyakki Papagomo, baru tadi aku terima berita bahawa Gomo dipukul oleh seseorang di Segambut.

Menurut Gomo, 2 lelaki yang menaiki motorsikal berkuasa besar itu tiba-tiba menghampiri dan salah seorang daripada mereka tanpa bercakap apa2 memukul beliau dari belakang. Akibat daripada itu, beliau mengalami pendarahan kecil di kepala, dan menerima rawatan di HKL.

Kejadian tersebut dipercayai ekoran daripada pendedahan blogger Papagomo dalam blog beliau berkaitan pendedahan salah laku sex Anwar Ibrahim.
Weiii Nuar, yang kau belasah tu betul ke Papagomo???

Baca seterusnya di blog Tok Guru86
http://tokguru86.blogspot.com/2013/03/breaking-news-papagomo-dipukul-di.html








Wah sudah main kasar nampak! Betul ke Wan Azri ni Papagomo? Apa buktinya wahai Anwar and the gang? Tak pasal-pasal orang lain kena pukul pulak!

285 Responses to "GEMPAR BERAPI! PAPA GOMO DIPUKUL OLEH BALACI ANWAR?"

  1. Replies
    1. Cantik warna darahnya sebiji mcm warna pencelup. Lain kali kena dpt kan nasihat dari pengarah filem dulu supaya darah yg keluar betul2 real mcm warna darah...

      Delete
    2. Kes Papa Gomo yang pernah jadi koperal polis dan dinasihatkan bersara kerana kes rasuah seperti yg pernah tersiar di akhbar tu dah selesaikah??

      Delete
  2. Semoga PapaGpmp tak luntur semangat dan teruskan perjuangan demi anak bangsa.

    http://mycybertrooper.net.ms/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia tak akan patah semangat punya. Perjuangan dia perjuangan isi perut, kalau dia berenti nak metekedarah apa? Dah tak ada kerja lain ini aja kerja yg ada. Yg pukul tu mat gian sebab dia ni kaki pau mat gian masa jadi polis.

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    3. Semua yg anda tulis akan di soal oleh Allah nanti....

      Delete
    4. JUBOR BERAPI! MAT KUNYIT MAIN BELAKANG BELAKANG! WAJIB HATI-HATI!

      Delete
    5. papagomo dgn semangat setan yg dikenali.......hehehehehe

      Delete
    6. amboi bukan main sedap mulut lagi krg kutuk papagomo nie, tapi kenapa bila dia dedahkan kebenaran anwar krg tak mau komen langsung. nampak sgt krg ni cai2 anwar haram jadah.

      Delete
    7. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  3. dan ape bukti 2 orang yg pukul tu anwar yg suruh??

    keldai2 umno banyak merusuh time PKR berdemo, ada orang PKR kata najib yg suruh? takde pon..

    umnotaik

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai, sape2 yang waras mesti syak mat kunyit dan pencacai punya keje....skang mat kunyit dah terdesak masa pun suntuk...apa2 pun dia bole buat....

      Delete
    2. Adakah anda semua juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    3. mana bukti!?

      Delete
    4. anon 3.48 pm ni mulut mcm sial aje kan sebab tak hbs2 dok kata umno. yg terang lagi bersuluh si nuar tu kaki liwat tapi cai2 pkr masih nak salahkan umno jugak kan, dasar tak blh di ajar langsunglah kkrg nie.

      Delete
    5. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  4. Anda diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO pejuang jubur anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda suka di liwat? Pakatan Haram ada mmbekalkan peliwat2 pelbagai rasa....dari yg TUA bangka nak mampos hingga yg baru belajar meliwat...dari yg mmg rupa SYAITAN sehinggala yg beimejkan alim ularmak....PAKATAN HARAM bersedia meliwat anda demi masa depan anda krn kami adalah PAKATAN HARAM JADAH...

      Delete
    2. Dari pada meliwat lebih baik jd membela org yg diliwat...dan teraniaya...hai cai2 PELIWAAT tau x ko..NABI pun x mo mnegaku umat.. Nik Aziz aja yg masih sayangkan PELIWAT

      Delete
    3. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang demi jubur anda

      Delete

    4. AnonymousMarch 22, 2013 at 3:31 PM

      Anda mahu diliwat?
      Mahu Diliwat?
      Nuar akan Tunggu bila ada peluang..
      Siapa yg cuba mengacau..Nuar pukul sampai mati

      Delete
    5. yaa kami akan membantu anda untuk mebongkarkan anda diliwat anwar dan sikap anwar yang suka meliwat ... kami akan terus membuka mata pencacai Pakatan yang bodoh dan bebal untuk bongkar aktiviti meliwat anwar !

      Delete
  5. Ha ha ha ha padan muka papagomo ,kesiaaan itu laaa ada bini, bini lari pastu lepas gian tengok film homosek, kalau aku jadi bini aku pun lari. Mana larat main lobang exzos je.lubang dpn buat kencing je,tuhan marah tau,taubat laa bang gomo sementara masih ada waktu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jadi kau redha la perbuatan liwat anwar tu? Kau persendakan orang yang mendedahkan benda ni? Kafirnya korang ni...kata Islam tapi sokong perbuatan meliwat..hmmm

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    3. Kpd Anon 3:37pm - Jadi kau cayalah pendedahan papagomo yg telah dibuktikan oleh mahkamah sebagai perasuah tegar masa jadi polis dulu. Mana ada makamah di Msia atau di dunia ni pernah mensabitkan Anuar dgn kesalahan meliwat? Senangnya kau mengkafirkan penyokong org yg tidak pernah disabitkan kesalahan meliwat oleh mahkamah. Mulianya kau kerana bersubahat buat fitnah dengan manusia fasik yg mengamalkan rasuah.

      Delete
    4. Weyh dol..ko xngat plak ke c nuar ko tu pn bks banduan??..ape kesalahan c nuar tu dlu,ko g cri yek..gomo n nuar sme2 bks bnduan,ok?..bezanye c gomo tu xda niat nk jd pm,c nuar plak cbuk nk jd pm n pimpin negara..ko phm x ni??..ko ni brt sblh doh..ptotnye dedua org tu ko bedal..akai ada ka..

      Delete
    5. Anon 4:27pm cerita beria-ia, last² kantoi... WaaaƗƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑɑº°˚˚˚°º baik sgt la abg anwar dia... Huhu... Wey dol, nie aku nk bgtau nie.. FITNAH IALAH SATU TUDUHAN YG TIDAK DPT DIBUKTIKAN... YG PAPA GOMO BUAT NIE BELIAU MENUDUH DISERTAKAN DGN BUKTI VIDEO... DAN VIDEO TERSEBUT TERDAPAT MUKE ANWAR DGN JELAS SEKALI.. MAKNANYER PAPA GOMO BUKAN LA FITNAH ANWAR... ADA PAHAMMMM....!!!? (Melainkan ko ckp dlm org yg mirip anwar dlm video tu bukan anwar sebab org yg dlm video tuh tak pakai jam tangan omega... Errrkkkk waaaƗƚɑ"̮ Ɨƚɑ"̮ Ɨƚɑɑº°˚˚˚°º )

      Goblok la ko anon 4:27pm... Mcm unta padang pasir... !!! Unta padang pasir pun tak goblok mcm ko mat...!!!

      Delete
    6. Kalau Papagomo buat salah, go on charge dia di mahkamah. Tpi ini case Anwar dituduh seorang LGBT. Tuduh dengan bukti kukuh pulak tu.

      Kalau kamu plan masukkan anak perempuan kamu di sebuah sekolah dan tiba2 di dedahkan gurubesar adalah seorang pedophile. Adakah kamu hukum orang yg mendedahkan atau kamu bersyukur ?.

      Sapa dedah orang tak endah, tapi kenapa muka Anwar kat video2 tu.

      Delete
  6. Anda diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang demi jubur anda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda suka di liwat? Pakatan Haram ada mmbekalkan peliwat2 pelbagai rasa....dari yg TUA bangka nak mampos hingga yg baru belajar meliwat...dari yg mmg rupa SYAITAN sehinggala yg beimejkan alim ularmak....PAKATAN HARAM bersedia meliwat anda demi masa depan anda krn kami adalah PAKATAN HARAM JADAH...

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    3. UMNO bagus sebab bantu banyak mangsa2 bencana termasuk mangsa liwat....PukiR pulak mendatangkan bencana dan malapetaka pada negara dengan meliwat mat jambu dan seangkatan dengannya bagi mewujudkan kaum LGBT ....

      Delete

    4. Anda mahu diliwat?
      Mahu Diliwat?
      Nuar akan Tunggu bila ada peluang..
      Siapa yg cuba mengacau..Nuar pukul sampai mati

      Delete
    5. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  7. Belum jadi PM dah abuse court process nak tutup mulut pengkritik. Kalau jadi PM, teruk lagi nih..esok2 dia songlap duit, gadai negara pun tak apa, semuanya boleh ditutup dengan wang ringgit, atau saman mahkamah atau pukul mati terus. Nauzubillahimnzalik. Minta Allah jauhkan negara Malaysia tercinta dari orng sebegini menjadi peminpin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai, macan komfiden je kou yg anuar nak jadi PM, ape ni cai

      Delete
  8. Ha ha ha ha padan muka papagomo ,kesiaaan itu laaa ada bini, bini lari pastu lepas gian tengok film homosek, kalau aku jadi bini aku pun lari. Mana larat main lobang exzos je.lubang dpn buat kencing je,tuhan marah tau,taubat laa bang gomo sementara masih ada waktu http://tunhisyamuddin.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. HOI BENGAP KAU SALAH ORG PATUT KAU NASIHAT RAJA MP LIWAT NU-AL-SHEIKH-LI WHAT ? ADA SKOLAH

      Delete
    2. Adakah anda semua juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...kerana jubur andalah UMNO terus berjuang

      Delete
    3. bang dom, ada tak video i u i u papagomo macam video i u i u menggigil dari segambut bang nuar??? bleh muat naik tak sebagai bukti???

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. kecian..apa kpd papasetangomo tuh

      Delete
    5. sanggup datang jauh-jauh pasal nak memjubuh gombak beb jauh tu cmfom mamat tu barang baik punya.....

      Delete
    6. Bong dom...Tahun lepas ada 37,462 kes cerai di Selangor. Aku rasa lebih separuh sebab bini lari ikut jantan lain, sebahagian lagi sebab laki tak guna, main perempuan lain, segelintir sebab kes bini tak tahan laki suka balun jubur taik...ada jugak kes laki suka jubur taik.

      Kalu kes bini papagomo dijadikan contoh, patut juga kes Anuwar dijadikan contoh sama. Apa macam adilkan?

      Kenapa sekarang dah jadi Pakatan Harapan Rakyat??? Dimana Pakatan Keadilan Rakyat??? Dah rasa tak komfiden boleh memperjuangkan keadilan??

      Rafizi tolon jelaskan.

      Delete
  9. Mat kunyit dan pencacai dah mengganas nampaknya.....sebijik macam pengganas sulu....kalau Wan Azri tu bukan Papagomo kan ke tak naya tu...? Main belasah jer...dia ingat ni jubor mat jambu ke?...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    2. DALAM MANIPISTOS PAKATAN JUBOR...MYK KY JELLY AKAN DI BEKALKAN SECARA PERCUMA KESELUROH NEGARA...utk kemudahan rakyat menjubor...

      Delete
    3. Adakah anda di atas juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    4. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  10. hahahhahaha....mmg dasar munafik cai2 nuar al jubori nie...penah x ko tanye bukti setiap kali si nuar tu tuduh umno? bodoooooooohhhhhhh x leh nk di ajar....kalo ader bukti kang mcm2 lak ko spin...dubbing lah...pelakon tambahan la...tul?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    2. anon 4:00pm

      ang p liwat pungkok mak bapak adik abang ang la..pakatan akan sedia membantu boh KY jelly..bodo piang.menyokong pd yg batil

      Delete
    3. Adakah anda juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...kerana jubur andalah UMNO terus berjuang

      Delete
    4. hahahaha..satnya ang p liwat..dh respon

      Delete
  11. Anda di liwat? anuar sedia berjuang untuk meliwat jubor anda...huhuhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda suka di liwat? Pakatan Haram ada mmbekalkan peliwat2 pelbagai rasa....dari yg TUA bangka nak mampos hingga yg baru belajar meliwat...dari yg mmg rupa SYAITAN sehinggala yg beimejkan alim ularmak....PAKATAN HARAM bersedia meliwat anda demi masa depan anda krn kami adalah PAKATAN HARAM JADAH...

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    3. PENGUMUMAN

      MULAI SEKARANG ...PAKATAN RAKYAT AKAN BERTUKAR NAMA KEPADA

      PAKATAN JUBOR...

      Delete
    4. Adakah anda di atas juga telah diliwat? kami pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    5. Yes!! Geng pakatan jubor, pakat pakat lah menjubor!

      Delete
    6. Adakah anda juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...kerana jubur andalah UMNO terus berjuang

      Delete

    7. Anda mahu diliwat?
      Mahu Diliwat?
      Nuar akan Tunggu bila ada peluang..
      Siapa yg cuba mengacau..Nuar pukul sampai mati

      Delete
  12. bong dom...ko cita pasal nuar ke psl wan azri nie? setau aku yg kaki men ekzos blakang si nuaq la juboqri tu...

    ReplyDelete
  13. berani kerana benar takot kerana salah...teruskan perjuangan anda papa gomo..

    ReplyDelete
  14. Jubor bengkak? Jubor kecik? Sakit masa menembak? Pelincir habis? KY Jelly pilihan anda.dan Dapatkan ekzos cap nuar untuk membantu masalah anda

    ReplyDelete
  15. Jubur mu.... jubur anuar juaa....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    2. otak unmo porno......... tk layak nk pimpin umat..perosak akhlak bangsa

      Delete
    3. otak mat kunyit lagi bahaya, habis semua di pukul sama rata....semua lubang pun balun...rosak agama, bangsa dan negara akibat angkara mat kunyit...

      Delete
  16. Jubur mu.... jubur anuar juaa....

    ReplyDelete
  17. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

    ReplyDelete
  18. SAYANG betoi depa dgn PELIWAT yg x diakui Umat oleh NAbi kita..

    Kalo Nabi masih ada..golongan2 penyokong PELIWAT ni akan jadi sebelah pihak mana agaknya kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    2. hahahaha..hai golongan penyokong PELIWAT aku rasa kesian sebb esok2 di akhirat dgn ko2 sekali x diakui umat oleh NABI sbb ko penyokong tegar PELIWAT...kasiannnn aku

      Delete
    3. SOKONGLA PAKATAN JUBOR...BEKALAN MYK PELINCIR PERCUMA DI SELUROH NEGARA UTK KEMUDAHAN BERJUBOR...

      SELAMAT BERJUBOR DARI PAKATAN JUBOR...

      HIDUP PAKATAN JUBOR ...
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..

      TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

      Delete
    4. ko mabuk tuak ke

      Delete
    5. banyak sangat telan KY jelly...salah guna...

      Delete
    6. Hahaha 4.01 ..dia ni sekolah takat ni sj. Atau pon kena denda tulis ulang2. Terhibur laa mcm boss kamu entertainer hahaha

      Delete
  19. Orang terdesak ja akan bertindak bodoh mcm ni!!knpa selepas papagomo mendedahkan video gay ni bru kejadian macam ni berlaku, sebelum ni tak da pun, nampak sangat semua ni dah dirancang untuk menggertak papagomo dari terus mendedahkan video tersebut. Sama seperti kes fareez dan fmily diancam oleh orang suruhan wan jijah selepas fareez mendedahkan wan jijah cemburukan hubungn rapat beliau dngn bang nuar! Kalau dah bukan nuar dalam video tu, x pyah gelabah sangat la, tggu bang nuar korang menang saman dah!! Tu pun kalau menang, rasanya kali ni x mudah bg nuar! Sebab tu dia gabra dan menggigil!!!kan cai?

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    2. juboq epol dah sembuh dah... umno dah bagi ubat herba

      Delete
    3. Anda juga diliwat?? PKR tak sedia membantu anda..kerana PKR memang terbukti kaki liwat, PKR akan bermati matian mengejar jubur anda, ya sememangnya jubur anda SASARAN PKR sekarang!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. Adakah Nana nurgaya juga telah diliwat? UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda

      Delete
    5. eh eh anda juga diliwat?? PKR tak sedia membantu anda..kerana PKR memang terbukti kaki liwat, PKR akan bermati matian mengejar jubur anda, ya sememangnya jubur anda SASARAN PKR sekarang!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. tegok juboq nana pun tak lalu.. hitam beletummmm

      Delete
    7. hahahaha..mana tau ni

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    8. eh eh ada pulak yang nak menyamar!!sah sah yang cakap tu malu untuk mengakui jubor beliau hitam!!knpa frust bang nuar tak sudi menjubor dengan ko ke??jangan jeles sebab ko silap banyak, aku macam anak cina, ko??negro ek??tak pa terima lah seadanya jubor ko tak laku!! tu lah ko hitam pelik sangat, hitam pekat ke?? cuba lagi!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    9. SOKONGLA PAKATAN JUBOR...BEKALAN MYK PELINCIR PERCUMA DI SELUROH NEGARA UTK KEMUDAHAN BERJUBOR...

      SELAMAT BERJUBOR DARI PAKATAN JUBOR...

      HIDUP PAKATAN JUBOR ...
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..

      TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

      Delete
  20. papa gomo... cepat cepat dedahkan video tu.. biar rakyat Malaysia tonton...

    ReplyDelete
    Replies
    1. papa gomo juboq ni pun x de teloq.. dari 24 jam, ke 12 jam, ke 6 jam... sampai skrg pun tak keluar2 lagi... dasar penipu

      Delete
    2. lebih baik papagomo selak kain sendiri... tunjuk kote sendiri... lg masyur seluruh dunia.... tak kacau urang..!!!

      Delete
    3. salah tu....kote bengkok mat kunyit yang betul2 masyur seluruh dunia...cek video balik...

      Delete
  21. aduhh!!! mane ko dpt sumber ni? kahkahkah!!! tgk warna 'darah' pn dh nampak menipu.. luka langsung xnampak.. nak menipu orang x berakal blh la.. ni pakai sirap ke? lain kali nk menipu pakai la darah ayam.. kahkahkah!!! cukup2 la dengan fitnah tu.. rakyat x bodoh nak caye la.. kali ni parti dacing bakal berkubur la.. kahkahkah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kantoi suda..........

      Delete
    2. cat merah.... heeeeeee heeeeeeeeeee

      Delete
  22. Adakah anda semua juga telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...kerana jubur andalah UMNO terus berjuang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda juga diliwat?? PKR tak sedia membantu anda..kerana PKR memang terbukti kaki liwat, PKR akan bermati matian mengejar jubur anda, ya sememangnya jubur anda SASARAN PKR sekarang!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Adakah Nana nurgaya telah diliwat? Kami Pemuda UMNO sedia membantu..

      UMNO bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...kerana jubur andalah UMNO terus berjuang

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    3. nasi kangkang rosmah pelanggan bomo hindu tu lg sedaaaaaaaaaap... tanya ahli pemuda umno ...

      Delete
    4. kecian ikan sepat takde sapa peduli ke....tanya ahli pemuda pkr...

      Delete
    5. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  23. Malaysia cipta sejarah lagi. Kerajaan BN belum istihar bubar parlimen. walaupun sudah tamat tempoh.

    UMNO BN gila kuasa. Umno BN gila kuasa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SOKONGLA PAKATAN JUBOR...BEKALAN MYK PELINCIR PERCUMA DI SELUROH NEGARA UTK KEMUDAHAN BERJUBOR...

      SELAMAT BERJUBOR DARI PAKATAN JUBOR...

      HIDUP PAKATAN JUBOR ...
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..

      TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

      Delete
    2. sokong Bini Najib nasi kangkang!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    3. sokong ikan sepat!!!!!

      Delete
  24. bodoh punya artikel. itu bukan darah kepala la. Kepala Gomo dipukul menggunakan koteks Nana Nurgaya yg sdh digunakan. darah kat kepala tu, adalah darah haid dari lobang puki Nana Nurgaya yg melekat pd koteks tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha ko geram kat aku ka???syok syok syokkk!!!makin geram makin aku suka??hehe cuba lagi yer!!takkan macam nie ja ko ble tulis! teruk lagi tak der ker????

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. Mat Bon 4:33! Lu fitnah lagi. Cover2 la sikit kelembuan lu tu. pi makan ubat cepat sebelum lu parah ketahap kerbau pulak. Pegi cepat makan ubat!

      Delete
    3. haha kesian kat ko. biasakla puki perempuan berdarah apabila haid atau pecah dara. Dulu masa mula datang haid, aku pecah dara dengan sorang Bangla kilang.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. Anon 6:09PM. menyamar pulak. Dasar pencacai Anuwar. Silap besarlah kalau ko rasa aku jadi lemah dengan serangan peribadi mcm tu. Setiap orang pernah melakukan kesilapan. Ya aku akui dulu aku seorang bohsia kilang dan pernah membuang bayi hasil bersekedudukan dengan ramai Bangla. Tapi syukur kpd Allah kerana membuka hati ini untuk bertaubat.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Hehe, ni ja taraf ko menulis, macam ni ja ka?? Tak berkudis la. Tak mudarat pun, ko cuba lagi ye, dah nak menyamar pulak jadi aku, tengok ko sendiri penakut dan pengecut, berdiri di belakang orang lain, tunjuk berani lah kononnya, tapi bangsatttt!!! Aku tau la ko cerita pasal mak ko kan, oh yang hbis dengan bangla adik kau rupanya, hem ko nak cover malu ko menyamar jd aku, tak pa aku faham orang hina dina macam ko nie memang keji d mata masyarakat!!ko cuba lg yer!! Bg ayat dasyat lg ble tak, ni mcm budak tadika la!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. Anon 6:09
      Anon 6:29
      Hehe ada hati korang menyamar jadi aku ye???napa bengang ka??? Atau dah panas sangat dengan aku??hehe kesian korang ye, ada aku kesah?? Hem korang tulis apa pun tak kan mengubah apa apa pada aku, aku tetap menyokong UMNO/BN,DATO SERI NAJIB DAN KERAJAAN serta PAPAGOMO, usaha lagi ok untuk lebih maju dalam menulis, bnyak ruang reply nie!!kesian kat korang susah payah perah otak tapi tak berhasil!!cuba dan terus mencuba ye BABI HUTAN!! Jangn putus asa!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    7. Memang pencacai pakatan ni tiada maruah, sama seperti ketuanya. hanya pandai menyamar jadi orang. dah takder modal utk menghentam BN akhirnya menghentam peribadi orang. Walaupun aku ni tidak bijak dan pernah terjebak dengan gejala sosial, tapi aku tak pernah hina peribadi orang. Korang memang hina setaraf BABI HUTAN!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    8. Tq anon8:52,
      Ko dah sahkan pakatan tiada maruah dan spt ketuanya!!memang pakatan bangsatt!

      Delete
    9. Anon 8:52pm
      menyamar jadi aku lagi. apapun kau sendiri mengakui pakatan tiada maruah. pakatan adalah babi hutan!! tahniah kerana mengakuinya. Tentang kesalahan lampau menjadi gadis liar yang aku buat, itu antara aku dan Allah. ada aku kesah?? Aku sudah lama bertaubat. memang pakatan ni bangsatt!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  25. Taskirah sikit...
    mesti dihukum sebat 80 kali bagi mereka yang menuduh zina dan liwat tanpa 4 saksi, si penuduh juga dihukum dengan penyaksiannya akan tertolak selama-lamanya selain dianggap Fasiq. Namun majoriti ulama berkata, dikecualikan bagi mereka yang bertaubat bersungguh-sungguh.

    ** sempat lagi klu nak bertaubat ni >>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Balik la penyokong PELIWAT...Nabi pun x mo mengaku umat..ko tu yg diharap BERTAUBAT..

      Delete
    2. SOKONGLA PAKATAN JUBOR...BEKALAN MYK PELINCIR PERCUMA DI SELUROH NEGARA UTK KEMUDAHAN BERJUBOR...

      SELAMAT BERJUBOR DARI PAKATAN JUBOR...

      HIDUP PAKATAN JUBOR ...
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..
      HIDUP PAKATAN JUBOR ..

      TAKEBEER TAKEBEER TAKEBEER

      Delete
    3. Mat Bon 4:37. Terimakasih lu bagi taskirah. Ikhlas dari wa. Kalau meliwat apa pulak hukumnya? Minta penjelasan sikit.

      Delete
    4. bawa ke mahkamah syariah............. juga kes QAZAF

      Delete
  26. Inilah Nuar Jubori, Yahudi Zionist bacul. Pembunoh rakyat Palestina yg tak berdosa. Pengecut, dayus, pondan dan bapok punya gay tuo kutok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong APCO..................

      Delete
  27. Bang non jd banduan coz salahguna kuasa, lg hebat wo! Mmg le x dsabitkan kesalahan sbb teknikal, tpi hakim2 mse liwat 1 kata ada aktiviti penjuburan wu!

    ReplyDelete
  28. Agak agak apa jd kalau anu si anuw itu dilumurkan dgn sambal blacan cili berapi tanpa kunyit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku rasa anwar terus bertaubat kena cili kat anu dia hahahah...

      Delete
    2. bukan cili la... C4

      Delete
  29. Anda di liwat? anuar sedia berjuang untuk meliwat jubor anda...huhuhhu

    ReplyDelete
  30. Anda di liwat? anuar sedia berjuang untuk meliwat jubor anda...huhuhhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bini najibul rosma arahkan liwati altantuya dgn C4 , imegresen delete rekod amninah altantuya saribuu keluar masuk dari malaysia .................

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  31. malaikat maut umngokMarch 22, 2013 at 5:40 PM

    Kah kah kah....kena belasah tp darahnya x merah ha ha ha.... pembohong tetap pembohong......tu baru kena dgn manusia belum lagi munkar dan nankir kah kah kah.....sukanya aku....pi report polis bawa sekali repot hospital ha ha ha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya le... macam warna cat merah je.... house pk ni kaki tipu jugak .. asyik nak tipu orang ramailah

      Delete
  32. Papagomo buat drama dah....setelah kes dia kantoi.....rupa rupanya dia ni penjenayah....makan rasuah ha ha....patut pun hidup kheja fitnah org sbb tu allah hantaq malaikat katok kepala kah kah kah.....dah 60 jam video x kluaq kluaq akhirnya video pecah kepala yg kluaq.....kah kah kah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tengok muka papagomo yang keruh pekat itu mana boleh percaya, itu muka orang jahil. yg x de credibility & integrity

      Delete
    2. Macam muka peliwat tegar tu kan....
      Keruh lagi berkeladak.

      Delete
    3. BUDAK WAN MD AZRI WAN DERIS TU KETURUNAN KACUKAN SETAN MANA YA?

      Delete
    4. tak baik kau nie anon 7.32 pm dok kata keturunan org, jaga diri sendiri dulu sebelum mengata org. kita nie dah bagus sgt ke..................

      Delete
    5. Satu keturunan dengan kacukan setan nuar, tapi nuar atas lagi,nuar kacukan jin+setan+iblis laknatullah!

      Delete
    6. habis dok kutuk anwar ngan keluarga dia baguih ka ha ha ha ha.... mat fitnah dah kena katok kah kah kah.
      pi repot kat pork jib la we....
      untung untung dapat setengah juta ka satu juta ka.....

      bagi pork rahim tambe kote kechik fitnah sudah la weiiii..

      Delete
  33. Sekiranya orang telah buat dosa besar dan kita mempertahankannya maka dosa kita sama macam orang tu juga. Renung2lah jangan ikut emosi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DOSA FITNAH LEBIH BESAR DARI MEMBUNUH.............. KECIAN ALTANTUYA

      Delete
    2. kah kah kah mempertahankan papagomo hanya la dosa kechik ha ha ha ha.......hoi bodoh memang bodoh ........habis perasuah penyamun pembunhuh bukan dosa besaq ka ......kah kah kah.....penfitnah lagi dosa besaq oooooooo.....bodoh piang......

      Delete
    3. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  34. We the judge believed tgat the appelant did involved in homosexual activities. bermakna Nuar jubor memang kaki jubor. Itu sebab Kapal Poosing OKU dan Mat Sabun Burit siang2 dah tahu dan menjerit jerit dan mlalak lak kat Parlimen suruh Nuar Jubori di siasat dan dbuang dari kerajaan. Orang Fuckaton tahu penyakit Nuar yg kronik tu. Hanya cai2 tahi vavi jer yg belum kena sontot. Dah koyax rabax nanti baru tahu

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiiiiiiiiiii hantu kangkang rosmah .. apa merepek ko nih... otak kayu!

      Delete
    2. U tahu wKtu i keluar dari segambut, badan i mengigil u. Eeed. Manja nya Nuar Jubor berbual dgn adik2 telor setengah masak. Aww.awww.awww tak bole angkat u, mengigil kote bengkok i, u. Kerana excited u dpt merasa kunyit fresh u....aww awa aww. Manja betul si gay tuo kutok.
      Kalo wartawan sdmua dia tengking dan. Menjerit.




      Delete
    3. anon 6:03 masa tu umno kata anwar bersih...kalau salah masa tu tentu dah polis tangkap dah.....pasai apa tak tangkap....tak dak bukti la tu......bukan kah puak umno kata mat sabu nagn karpal pembohong......pasai apa la nak percaya plak ha ha ha ha.....bodoh piang........

      nu pi percaya cakap oghang fasik nu....oghang yg suka makan rasuah ngan penyamun kah kah kah.....

      seghonok betoi aku haghi ni boleh kutuk kaw kaw punya kah kah kah kah.....bodoh piang......

      Delete
  35. papagomot .. ko aibkan orang. PASTI satu hari ada pembalasannya. Allah akan aibkan ko pulak dengan lebih terhina!

    ReplyDelete
  36. Ini kerja tipu House PK dgn Papa Gomo. Tak nampak pun muka Gomo itu orang lain sengaja nak tuduh orang lain. Pigilah.........puiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju..............

      Delete
    2. KRG NIE TUNJUKLAH APA SAJA TAKKAN BTL PUNYA, TAPI KALAU ANWAR MAIN DEPAN MATA KRG SEKLAIPUN KRG TETAP KAN KATA ANWAR TU BAIK ORG KAN, BIASALAH DAH KENA BELI DGN SI PEIWAT TU KAN APA BLH BUAT LAGI SOKONGLAH AJELAH KAN WALAUPUN TAHU AKAN KEBENARANNYA.

      Delete
    3. takat video mcm tu detactive conan boleh tiru suara.....ha ha ha....
      sejuk la......he he he he.....mengigil u.......tu suara papagomo dgn pelacur vietnam......kan dia dah lama tak boleh....tu yg ayaq naik kepala tersemboq semboq ayaq dok pancut kah kah kah........

      Delete
    4. 8.34pm...ko jangan tunjuk stim kat sini...

      Delete
  37. makin dekat nak pilihanraya makin rancak fitnah memfitnah nie kan, apa pun anwar dah tak kuat lagi nie sebab ramai dah tahu tentang dia. berani buat berani tanggunglah kenapa nak tkt kalau tak salah, biarlah papagomo keluarkan gambarnya jika benar anwar tak salah kebenaran mesti akan terbongkar tapi beb kalau benar mmg kena terima hakikatnyalah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biaq pi la kat aku kalau aku nak kata apa pun kat pork jib ngan pork mah......kah kah kah kah.....

      biaq pi la kat aku kalau aku nak kata BN pork ekoq kudung

      biaq pi la kat aku kalau aku nak kata atantuya kena C4 dgn pork

      biaq pi la kat aku kalau aku nak sama kan papagomo ngan pork

      kalau benar atau salah kena terima lah hakikatnya.....

      sokong kak bedah......

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  38. Berani Membuat PerubahanMarch 22, 2013 at 8:46 PM

    Pangkalan Data Pesalah Rasuah







    No Pengenalan Diri

    :

    RF 142863



    Nama

    :

    Wan Muhammad Azri bin Wan Deris



    No Kes

    :

    B-06B-68-2011



    Mahkamah

    :




    Hakim

    :

    Y. A. Linton Albert [HMR], Y. A Datuk Wira Mohtarudin bin Baki [HMR] & Y. A Datuk Mohad Zawawi b



    Pendakwaan

    :

    TPR Nik Azrin Zairin bt Nik Abdullah



    PeguamBela

    :

    Samsul Sulaiman



    Kesalahan

    :

    Seksyen 10(a)(bb) dan seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 (Akta 575)



    Jantina

    :

    Lelaki



    Warganegara

    :

    Malaysia



    Negeri

    :

    Selangor



    Kategori

    :

    Penjawat Awam



    Majikan

    :

    Polis Di Raja Malaysia



    Jawatan

    :

    Koperal



    Tarikh sabitan

    :

    06/09/2012



    Pertuduhan

    :

    "Pertuduhan Pertama: Bahawa kamu pada 29.11.2004, di antara jam 1.00 petang dan 3.00 petang, di Pandan Indah, di dalam Daerah Ampang, dalam Negeri Selangor, sebagai ejen kerajaan Malaysia iaitu anggota Polis Trafik yang bertugas di Balai Polis Trafik Ampang, telah secara rasuah telah meminta suatu suapan untuk diri kamu iaitu wang tunai RM1000.00 daripada seorang yang bernama Mohd Rahyudi bin Mokhtar sebagai dorongan bagi melakukan suatu perbuatan berhubung dengan hal ehwal prinsipal kamu iaitu tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohd Rahyudi bin Mokhtar yang dikatakan memiliki jarum suntikan untuk menagih dadah dan dengan itu kamu telah melakukan satu kesalahan yang di bawah seksyen 10(a)(bb) Akta Pencegahan Rasuah 1997 (Akta 575) dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama. Pertuduhan Kedua: Bahawa kamu pada 30.11.2004, di antara jam 11.40 pgai di lorong tidak bernama di belakang sebuah Sekolah Jenis Kebangsaan Tamil Ampang, di dalam Daerah Ampang, dalam Negeri Selangor, sebagai ejen kerajaan Malaysia iaitu anggota Polis Trafik yang bertugas di Balai Polis Trafik Ampang, telah secara rasuah telah menyetuju-terima suatu suapan untuk diri kamu iaitu wang tunai RM400.00 daripada seorang yang bernama Mohd Rahyudi bin Mokhtar sebagai dorongan bagi melakukan suatu perbuatan berhubung dengan hal ehwal prinsipal kamu iaitu tidak mengambil tindakan undang-undang terhadap Mohd Rahyudi bin Mokhtar yang dikatakan memiliki jarum suntikan untuk menagih dadah dan dengan itu kamu telah melakukan satu kesalahan yang di bawah seksyen 11(a) Akta Pencegahan Rasuah 1997 (Akta 575) dan boleh dihukum di bawah seksyen 16 Akta yang sama. "



    Hukuman

    :

    "Keputusan Hakim Mahkamah Sesyen Pertuduhan pertama: Penjara 5 bulan dan denda RM10,000 (tidak bayar, penjara 8 bulan) Pertuduhan kedua: Penjara 5 bulan dan denda RM10,000 (tidak bayar, denda 8 bulan). Hukuman penjara berjalan berasingan. Keputusan Mahkamah Tinggi: Mahkamah telah menolak rayuan Perayu terhadap sabitan. Keputusan Hakim Mahkamah Sesyen dikekalkan. Mahkamah Rayuan: Rayuan OKT ditolak. Mahkamah telah mengurangkan hukuman penjara dari 5 bulan kepada 14 hari dan denda RM10,000.00 id 8 bulan penjara adalah dikekalkan bagi kedua-dua pertuduhan. Hukuman penjara adalah berjalan secara serentak"

    Boleh dilihat dalam portal rasmi SPRM

    ReplyDelete
  39. Salam bro. Memang budaya samseng sebeginilah yang diajar oleh Anwar Ibrahim termasuk merusuh di jalanan. Anwar Al Juburi memang suka menghasut orang merusuh di jalanan sejak menjadi pemimpin mahasiswa di UM dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. termasuk membaling batu kepada bas PR
      termasuk membunuh dimemali
      termasuk sembur racun di bersih
      termasuk membuat fitnah video
      termasuk merampas tanah tanah peneroka
      termasuk merampas dara artis
      termasuk bawa keluar duit kenegara lain
      termasuk macam macam macam macam macam.....

      Delete
  40. Berani Membuat PerubahanMarch 22, 2013 at 8:48 PM

    PETALING JAYA 22 MAC: Pemilik blog Papagomo yang kerap memapar kandungan berunsur fitnah dan lucah sebelum disaman Datuk Seri Anwar Ibrahim semalam, didedah hari ini merupakan pengundi hantu berdasarkan bukti senarai daftar pemilih yang disemak KEADILAN.

    Pendedahan terbaru ini dibuat Pengarah Strategi, Rafizi Ramli pada sidang media di ibu pejabat parti, di sini pagi tadi.

    Berikut kenyataan penuh pendedahan tersebut:

    Pasukan KEADILAN telah memulakan siasatan untuk mengenalpasti individu yang mengendalikan laman Papagomo yang bertindak sebagai ruang menabur fitnah dan didokong sepenuhnya oleh Umno.

    Siasatan menunjukkan individu yang bernama Wan Muhammad Azri Wan Deris ini adalah seorang bekas anggota polis trafik berpangkat koperal yang telah dijatuhkan hukuman penjara kerana bersalah memeras ugut seorang yang disyaki penagih dadah untuk mendapat suapan rasuah.



    Semakan tersebut mengesahkan nombor pengenalan polis Papagomo yang bernombor RF142863.

    Dengan nombor tersebut, pasukan KEADILAN telah menyemak pula rekod Papagomo dengan sistem semakan daftar undi SPR.

    Hasil semakan sangatlah mengejutkan kerana Papagomo yang telah pun tidak lagi berkhidmat dengan Polis Diraja Malaysia kerana kesalahan rasuah masih lagi tersenarai sebagai pengundi pos di Ibupejabat Polis Daerah (IPD) Ampang. Bukti paparan skrin bahawa Papagomo masih disenaraikan sebagai pengundi pos di IPD Ampang disertakan dalam Lampiran B.

    papagomospr1

    Kami kemudiannya menyemak pula status pendaftaran undi Papagomo sebagai pengundi biasa di sistem yang sama. Seperti yang dijangka, Papagomo juga turut tersenarai sebagai pengundi biasa dengan menggunakan kad pengenalan 830121-03-5019. Dengan menggunakan kad pengenalan itu, Papagomo disenaraikan sebagai pengundi di Parlimen Wangsa Maju seperti paparan skrin dalam Lampiran B.

    papagomospr2

    Oleh kerana tarikh lahir yang berbeza digunakan di dalam sistem semakan daftar undi SPR, pasukan KEADILAN kemudiannya menyemak pula alamat-alamat yang pernah digunakan oleh Papagomo dalam dokumen-dokumen rasmi.

    Saya mengesahkan bahawa kami ada dokumen yang membuktikan bahawa Papagomo memang menggunakan dua alamat yang berbeza secara seiringan di dalam dokumen-dokumen rasmi bersabit peguam dan mahkamat seperti berikut:

    Alamat Pertama dalam Parlimen Wangsa Maju yang kini didiami:
    F-1-9, Villa Danau Apartment, Jalan 5/23E, Taman Danau Kota, 53300 Kuala Lumpur

    Alamat Kedua dalam Parlimen Ampang:
    SD6, Jalan Nilam, Taman Bukit Ampang, Ampang, Selangor

    Penemuan ini membuktikan bahawa pengundi hantu memang wujud di dalam daftar pengundi apabila Papagomo dibenarkan mengundi dua kali. Kehadiran pengundi-pengundi hantu seperti Papagomo ini perlu dijawab sepenuhnya oleh Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) kerana rakyat mahu tahu berapa ramai lagi petugas Umno seperti Papagomo yang mempunyai pendaftaran berganda di dalam daftar pemilih?

    Saya juga menyeru rakyat Malaysia supaya menolak individu yang bankrap moral dan akhlak seperti Papagomo yang bukan sahaja seorang penerima rasuah, tetapi menjadi penyebar fitnah utama di dalam masyarakat kita. Rakyat Malaysia juga perlu menolak budaya Umno yang mendokong dan menggunakan individu seperti Papagomo untuk menyebarkan fitnah terhadap musuh politik kerana Umno tidak berani berdepan dalam isu rakyat seperti ekonomi, pendidikan, keselamatan dan lain-lain.

    Sekiranya SPR tidak menjawab pertuduhan ini, ia hanya menguatkan persepsi masyarakat bahawa SPR sedang bertungkus lumus cuba memastikan kemenangan Umno/BN melalui daftar undi yang tidak bersih

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papa Gomo menjadi hantu undi...... Perangai dia memang macam hantu tak takut kena saman, ugut, fitnah...

      Delete
  41. Dedah wajah, Utusan Malaysia kenakan Papa Gomo


    MESKIPUN selama ini gambar blogger lucah nombor satu Umno, Papa Gomo, Wan Muhammad Azri Wan Deris, 30 sudah tersebar di internet, namun dia tidak pernah mengakuinya.

    Malah ketika disaman sebelum ini oleh Husam Musa di mahkamah, Wan Muhammad Azri Wan Deris
    tidak mengaku bahawa blog Papa Gomo adalah blog miliknya.

    Namun hari ini di muka depan Utusan Malaysia, gambar blogger tersebut terpampang atau dengan kata lainnya identitinya telah dibongkar oleh Utusan Malaysia.



    Ini maknanya Papa Gomo atau nama sebenarnya Wan Muhammad Azri Wan Deris telah menipu di mahkamah apabila tidak mengaku bahawa blog tersebut adalah blog miliknya.

    " Selepas ini lebih mudah nak saman Papa Gomo..."


    ReplyDelete
  42. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..

    ReplyDelete
  43. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pernah diliwat oleh pork jib masa aku main ngan pork mah....
      ada masalah.....

      Delete
    2. 9:22pm...dulu ko bagitau aku, mat kunyit yang liwat ko...siap tunjuk video lagi waktu tu...cuba ingat betul2...ko ni banyak sangat hidu KY jelly...salah guna, ketagih...

      Delete
    3. masa aku liwat ko ke anon 9:24.....

      sedap la juboq ko lebih sedap dari pork jib punya......KY aku guna masa ngan pork mah je.....jgn citer kat orang malu la aku.....

      telor pork jib aku la yg potong sebab tu pork jib takut bini warkh warkh warkh ......

      Delete
    4. 9.30 pm....nampaknya ko bukan lupa tapi dah ilang ingatan...banyak sangat sedut KY jelly terlebih dos....sebenarnya video ko tunjuk kat aku nampak jelas jubor ko kemut2 kena balun dek kote mat kunyit...tercirit2 ko menahan sedap...bunyi audio pun clear...yang tak tahan tu sempat lagi makan karipap time kena sontot...muahahahahaha

      Delete
  44. Rupanya Sebab Ini Utusan Kantoikan PAPAGOMO?
    Posted by Addin Deen at 3/22/2013



    Sejak dahulu lagi utusan akan cuba sedaya upaya menyorokkan identiti kepadapemberi maklumat kepada mereka asalkan mereka menyokong Barisan Nasional.


    Tetapi hari ini utusan telah dengan tidak sengaja mendedahkan sendiri blogerfitnah lucah dari umno iaitu wan azri di muka hadapan akhbar fitnah itu,sedangkan pengendali laman web fitnah itu tidak mengakui wajah yang di paparkanitu adalah wajahnya, dan menafikan dengan sekeras kerasnya itu adalah wan azriatau gomo.


    ajensi berita fakap EP melalui Dr @tiewnama telah mendapatkan penjelasandari utusan mengenai perkara ini, berikut temubual itu.Dr @tiewnama - bagaimanakah gambar wan azri ini boleh di paparkan di mukahadapan utusan?


    Utusan - wan azi atau papagomo ini memang adalah kaki penfitnah, dan kami tidakmahu menjadi kaki fitnah juga, oleh itu kami telah mendedahkan mukanya padaumum supaya umum tahu ini adalah bloger fitnah dari Barisan Nasional, dan kamitiada kena mengena dengan beliau.


    Dr @tiewnama - bukankah utusan juga di kenali sebagai akhbar fitnah oleh rakyat?Utusan - memang akbar ini akbar fitnah, lihatlah berapa kali kami di saman dandi paksa bayar saman, kami tidak menafikannya.. ianya adalah kebenaran danrealiti yang wajib kami telan.Dr @tiewnama - jadi mengapakah anda masih lagi bekerja di utusan?Utusan - untuk dapatkan bonus tahunan saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cit..porah.!

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
    3. aku pernah diliwat oleh pork jib masa aku main ngan pork mah....
      ada masalah.....

      Delete
    4. 9:21pm...dulu ko bagitau aku, mat kunyit yang liwat ko...siap tunjuk video lagi waktu tu...cuba ingat betul2...ko ni banyak sangat hidu KY jelly...salah guna, ketagih...

      Delete
    5. masa aku liwat ko ke anon 9:24.....

      sedap la juboq ko lebih sedap dari pork jib punya......KY aku guna masa ngan pork mah je.....jgn citer kat orang malu la aku.....

      telor pork jib aku la yg potong sebab tu pork jib takut bini warkh warkh warkh ......

      Delete

      Delete
    6. 9.32 pm....nampaknya ko bukan lupa tapi dah ilang ingatan...banyak sangat sedut KY jelly terlebih dos....sebenarnya video ko tunjuk kat aku nampak jelas jubor ko kemut2 kena balun dek kote mat kunyit...tercirit2 ko menahan sedap...bunyi audio pun clear...yang tak tahan tu sempat lagi makan karipap time kena sontot...muahahahahaha

      Delete
  45. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku pernah diliwat oleh pork jib masa aku main ngan pork mah....
      ada masalah.....

      Delete
    2. 9:17pm...dulu ko bagitau aku, mat kunyit yang liwat ko...siap tunjuk video lagi waktu tu...cuba ingat betul2...ko ni banyak sangat hidu KY jelly...salah guna, ketagih...

      Delete
    3. masa aku liwat ko ke anon 9:23.....

      sedap la juboq ko lebih sedap dari pork jib punya......KY aku guna masa ngan pork mah je.....jgn citer kat orang malu la aku.....

      telor pork jib aku la yg potong sebab tu pork jib takut bini warkh warkh warkh ......

      Delete

      Delete
    4. 9.33 pm....nampaknya ko bukan lupa tapi dah ilang ingatan...banyak sangat sedut KY jelly terlebih dos....sebenarnya video ko tunjuk kat aku nampak jelas jubor ko kemut2 kena balun dek kote mat kunyit...tercirit2 ko menahan sedap...bunyi audio pun clear...yang tak tahan tu sempat lagi makan karipap time kena sontot...muahahahahaha

      Delete
  46. PAPA GOMO SIARKAN VIDEO LIWAT ANWAR VERSI LAWAK 1 MALAYSIA... KAH KAH KAH !... 1MALAYSIA KENA TIPU dengan PAPA GOMO BANGSAT ni beb... kah kah kah... tapi apa GOMO lu punya TIPU masih lagi ada yang PERCAYA beb... lu kata yang Anwar pernah LIWAT lu pun PASTI dia orang PERCAYA... siapa lagi beb kalau tak PENYOKONG UMNO BEBAL MELANTUN-LANTUN campur BANGSAT... kah kah kah... konon nya lu SAYANGKAN NEGARA lah... AGAMA... BANGSA lah... tapi masa jadi POLIS TRAFIK habis RASUAH lu SAPU... kah kah kah... itu gua cakap kalau nak keluarkan VIDEO biar REAL beb... sebab yang MENGADILI nya bukan hanya PENYOKONG UMNO yang BEBAL MELANTUN-LANTUN tu aje beb... kah kah kah !.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
  47. tak ade komen dari jeragan, masih kat masjid lagi ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeragan tengah dok cari idea macam mana nak jawab segala tuduhan....
      sekarang tengah take beer bersama parpukari.
      take beer.....yam seng.......

      Delete
    2. Kakahkah kah kah kah aku ingat dok wirit lama sgt kat masjid... pembela islam katakan..

      Delete
  48. PAPA GOMO KING OF TIPU........Video tidak wujud........kita pun nak sama dia Rm 100 juta.......hehehe

    ReplyDelete
  49. Dailog Perbualan antara Gay Tua Kutok (AG) dan boypren telor setengah masak (BG)
    AG: Waktu i terima telpon you, I terkeZoot you. I ingat siapa telpon I, lupa2 nya you. I happyy sangat2 you.
    BG : Ye kkee?
    AG : waktu I keluar dari sejembut, badan I menggigil you
    BG : kenap you menggigil ala kesiannya you.
    AG : I mengigil kerana too excited you.. kalau merangkak keluar pun I sanggup you, hanya becos of you.
    BG : eee romantik ketiknya you.
    AG : I dah mengidam bontot you dah lama dah you...awwww.
    BG : eee I tak sangka you tuo kutok pun masih gatal....auw auww auw...
    AG : I dah siap kan semua dah KY jelly I beli yg XXX large you, biau puaskan..Isteri Si Ikan sepat Kering kirimkan karipap sebagai bekal. Dia tahu I lapar bila dah selesai sontot you nanti..auw auw ..auwww auwwww.
    Itulah antara alkisah Si Gay Tuo Kutok dgn boypren waktu pertama kali kena sontot.
    BERSAMBUNG

    ReplyDelete
    Replies
    1. auwww auwwww....hmmm.hmmm....(sambil kena sontot sambil tu makan karipap)

      Delete
    2. AG tu bukan ka singkatan Altantuya Girl manakala
      BG tu Bang GOR ah Jib

      org umno pun kutuk Pork jib ke...

      Delete
  50. Kebencian orang ramai bukan pada umno tetapi pada fitnah2 yang bodoh macan ni.. lu ingat semua orang2 malaysia ni bodoh ke dan terus percaya dgn vidoe ni... tak ade cerita lain ke yang lebih membina... bodoh macan setan.... kaki rasuah di jadikan aikon umno.... x paham aku, x de kualiti lansung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian umno, tumbang nye umno kerana kebodohan pengikut2 nye juga, jangan salahkan orang lain

      Delete
    2. Adakah anda di atas juga telah diliwat? PR sedia membantu..PR bersedia berjuang bermatian-matian demi jubur anda...sama2 kita meliwat demi kebajikan rakyat..jubur didahulukan anwar diutamakan.

      Delete
    3. tumbangnya pgayr dan pr atas kebodohan peliwat tua yg cintakan lubang taik sampai mati!!!!!
      weka weka wei wei.....uwekkk..jijik wei
      CHECKMATED YO!!!!!

      tuah

      Delete
  51. malaikat maut umngokMarch 22, 2013 at 10:14 PM

    Ugut bunuh, berdepan penjara 2 tahun

    Seorang penganggur mengaku bersalah mengugut bunuh seorang lelaki yang didakwanya berjalan sambil membawa bendera Pas dan DAP, 18 Mac lalu.

    Hukuman terhadap lelaki berusia 40 tahun itu bagaimanapun ditangguhkan Mahkamah Majistret di sini, semalam berikutan fakta yang belum lengkap.

    Noor Rozi Harun, 40, mengaku mengugut Mohamad Zahari Ibrahim, 53, dengan berkata ‘kalu mu tok buang aku bunuh mu dan tikam mu’ di tepi jalan Bandar Madrasah Pasir Puteh, jam 6.10 petang.

    Pada prosiding semalam, tertuduh mengaku mabuk ketika melakukan kesalahan itu.

    Dia dihadapkan ke mahkamah mengikut Seksyen 506 Kanun Keseksaan yang memperuntukkan hukuman penjara dua tahun atau denda atau kedua-duanya sekali, jika sabit kesalahan.

    Kes dikendalikan Timbalan Pendakwa Raya negeri, Noor Dayana Mohamad di hadapan Majistret Nik Habri Muhamad.

    Kes bersambung 20 Mei depan sementara tertuduh dibenarkan diikat jamin RM4,000 dengan seorang penjamin.

    rupa rupanya puak puak ni macam parpukari juga kaki take beer......

    patut mabuk

    ReplyDelete
    Replies
    1. take beer dan kaki pil kuda... inilah yang dikatakan pembela islam... mulut penuh taik malaunkan sebagai pembela islam... kah kah kah kah pecah prut aku ketawa

      Delete
  52. Umno boleh bertahan atas sebab kebodohan rakyat...itu saja dan tidak lebih dari itu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. PgayR tak akan bertahan atas sebab pemimpin agungnya sah seorang peliwat tua yg tegar!!!!Yang tinggal dlm pgayr adalah org bodoh dan golongan lgbt yang tegar mcm bosnya!!!!

      Delete
  53. Klip video peliwat tua mengayat jantan gay yg jijik dan hina telah membuka mata hati kaum kerabat aku yg begitu menyanjungi pak sheikh sblm ini!!!???
    Tak heran pgayr/pukiR telah kehilangan pengikut setianya sejak akhir2 ini....Malang sungguh kerana mrk terpaksa memikul bewak hidup yg tengah dahagakan lubang taik!!!!
    Sehinggakan ada dikalangan pengikut pas mengatakan makin sial pas krn berdiri bersebelahan peliwat tua itu...
    Pgayr dah semakin pukimak dan perkara tersebut turut diakui oleh org dalam dapig...."mmg sial tu 'peliwat tua/anwar'...bikin malu sama pr!!!""dia kasi kita punya point makin teruk depan rakyat!!!"
    Anyway...tahniah kpd papagomo kerana mendedahkan sapa pak sheikh sebenarnya!!!
    Sah... dia adalah peliwat tua tegar jelmaan kaum nabi luth yg laknatullah...!!!
    uwekkkk uwekkkk...jijik dan hina!!!peliwat..peliwat!!!!

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
    Replies
    1. engkou pun sama kaki pil kuda... berhayal spanjang masa, tengok vidoe mengarut papagomo pun dah steemmm

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!