GEMPAR BERAPI! MARI KITA BACA PASAL SI KITOL YANG CINTAKAN DAP!

Untuk kisah penuh, KLIK SINI

49 Responses to "GEMPAR BERAPI! MARI KITA BACA PASAL SI KITOL YANG CINTAKAN DAP!"

  1. Punyalah terdesak puak2 ni yang memang dah awal2 tau kalah. Puak makan khinzir dah mula pakai kopiah baju melayu dgn kopiah. Kalipahnya dah mula pakai jubah. Puak Parti Kencing Rakyat dah menghalalkan lobang kunyit. Puak2 lebai dah mula minta tolong syaitan.

    Pendeknya, apa pun boleh la. Setakat air liur je lah ditambah dgn air nuar. lain haram x de. Camtulah...

    Mcm Anugerah Tuhan kata "Lawan tetap Lawan" apa pun boleh, tak kira Malaysia nak terbalik mcm kaum2 nabi Luth janji ke putrajaya. Ini lah pemikiran songsang puak2 ni.Tetapi percayalah Allah maha adil...

    Nuar brahim org tanya lu ni bisexual pun terketaq2 nak jawap berbelit2... Nalakarupan dikata fitnah.. saman 100juta... tapi alih2 dia yg tunda tarikh kes berjalan. Camno tu...

    Pihak mahkamah kena tukar peraturan. Sesiapa nak saman sesiapa berapa banyak pun ikut sukalah tapi letak deposit 10%. Bila tarikh perbicaraan diberikan, lu datang jgn x dtg atau tunda x memasal atau wang deposit lu kira burn. baru puak2 ni x salah gunakan proses mahkamah untuk lap najis kat lobang najis puak2 lu ni...

    Berapa hari lagi nuar oiii... nyawa ko ni nak padam..lepas ni lu lari g turki ek...

    ReplyDelete
    Replies
    1. blog x bermutu. lebih baik saya baca blog papagomo yg disaman Anwar tu.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Tak, tak ai akan lari israel minta nasihat dari netanyahooooo. Lagi parah kehidupan org2 palestine bila ai lari ke sana. Mamed dah hilang modal

      Delete
    3. blog bukan tak bermutu, tapi terdapatnya ketulan taik yang menyamar pakai nama orang lain sebab telurnya kena ramas dek mat liwat sampai kecut macam asam boi

      Delete
    4. ade jgk orang walaupun telurnya tak diramas tapi tetap takut berdebat dgn Anwar. siapakah dia? adakah dia masih bertelur?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Mohamed "TIPU' mcm sial. Kau bukan melayu.

      Delete
    6. Takda faedah berdebat dgn sang putar belit, buang masa sja. Lebih baik masa itu digunakan utk berkhidmat kpd rakyat. Lebih banyak manfaatnya.

      Delete
    7. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAK

      Delete
    8. ko ckp tak bermutu tp ko baca jugak ye cai.. hehe..

      Delete
    9. Anwar pun tergagap nak jawab samaada dia gay atau x?...soklan simple mcm tu pun siap pusing2....lagi....mgkn cik mohammad bleh tlg jawapkan..hehejej

      Delete
  2. Nukilan Mummy Rokiah:-

    Kepada Ketua Umum PKR, AKU ingin menyeru :
    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Hari ini mereka mendedahkan lagi gambar-gambar engkau bersama seorang lelaki melakukan perhubungan sejenis,
    Jika di dalam gambar itu bukan engkau maka engkau nafikanlah ia
    Engkau kembalilah kepada Allah SWT dengan menjunjung kitab suci Al Quran Kitab yang sama-sama kita percaya yang menjadi pedoman kita bersama di dunia dan akhirat.

    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Jika di dalam gambar itu adalah engkau yang melakukan perkara jijik itu
    Maka kembalilah engkau ke pangkal jalan Bertaubatlah

    Wahai Anwar bin Ibrahim
    Pintu taubat masih terbuka wahai Anwar
    Allah SWT masih menyayangimu dan Allah SWT sentiasa maha pengampun dan maha mengasihi

    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Engkau ingatlah masa kita semakin pendek
    Kita semakin tua
    Tenagamu semakin lemah
    Rambutmu semakin gugur
    Mukamu semakin berkedut
    Otot-ototmu semakin kendur
    Kubur sedang melambai
    Dunia sedang mengucapkan selamat tinggal

    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Mati itu menyakitkan
    Kita semua akan disoal
    Kita akan menghadapi perbicaraan di mahkamah Rabbul Jalil
    Mahkamah yang adil seadil-adilnya mahkamah
    Jika ketika itu kita sesal dengan dosa kita
    Ketika itu semuanya sudah terlambat
    Kita tidak akan lagi dapat pulang ke dunia untuk menebus dosa kita
    Ketika itu kita akan menerima pembalasannya kelak.

    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Bersama-samalah kita mengambil iktibar
    Telah berapa banyak Allah SWT menghancurkan kaum-kaum yang terdahulu dari engkau
    Kerana mereka derhaka dan melakukan dosa kepada Allah
    Ingatkah engkau betapa Allah telah menghancurkan kaum Luth?
    Maka tatkala datang azab Allah,
    Allah terbalikkan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah?
    Dan Allah hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi!

    Wahai Anwar bin Ibrahim,
    Sesungguhnya peringatan ini adalah untuk kita bersama
    Untuk aku, untuk engkau dan untuk sesisi umat Islam di dunia ini
    Ingatlah sesunguhnya kita berada di dalam kekuasaan Allah SWT
    Allah yang menguasai kerajaan langit dan bumi serta seisi-nya.
    Janji Allah adalah benar,
    Firman Allah adalah benar,
    Bertemu Allah adalah benar,
    Syurga Allah adalah benar,
    Neraka Allah adalah benar,
    Para nabi yang diutuskan Allah adalah benar,
    Muhammad SAW utusan Allah adalah benar
    Dan Hari kiamat adalah benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anuar telah pun menafikan dan blogger papagomo telah pun d saman anuar dan blogger tersebut telah pun meminta maaf. Lu tinggal bas ke?

      Delete
    2. klu nuar mati pun dia x nak kubur sebelah kubur tulang asal, takut kan nak rehat x boleh sebab bising dok dengar tulang asal asyik kena belasah ngan munkar nakir...

      Delete
    3. Anon10:39 yu yang tertinggal bas Papa Gomo siap kasi smash tanggung sama nuar balik tau.

      Delete
    4. cai 10:39am...papa gomo ada video lain lagi....dalam tempoh 48 jam mat liwat kena tarik balik saman....kalau tak...bole la tengok jubor mat liwat yang bergoyang secara live....

      Delete
    5. cai cai penyokong al juburi walaupun menafikan sekeras kerasnya video gay tersebut,tapi mereka juga tertunggu tunggu, ternanti nanti untuk melihat sendiri bagaimana nuar goyang gerudi..kan kan????dalam hati ohh memang bang nuar, tapi demi politik, ehhh ehhh berlakon nie, konspirasi ni...hipokrit..

      Salam Geklombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    6. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAK

      Delete
  3. Nukilan Askar Setia:-

    Jeneral Tan Sri Md Hashim Hussien (bersara) atau lebih dikenali sebagai Jack Palance yang menyertai PKR baru-baru adalah seorang jeneral yang mempunyai rekod kesalahan menjual rokok bebas cukai kepada anggota semasa beliau menjawat jawatan sebagai Komander Malbat 1 di Bosnia.



    Penyalahgunaan kuasa beliau sebagai pegawai kanan tentera ATM turut berlaku semasa beliau menjawat jawatan sebagai ASPA/TPTD kerana telah ‘menutup kes’ menantunya yang telah ditangkap menyalah gunakan kenderaan tentera untuk tujuan peribadi. Bukan itu sahaja, semasa jeneral Jack Palance menjawat jawatan sebagai Pesuruhjaya Tinggi Malaysia ke Pakistan, beliau telah menjual VISA kepada rakyat Pakistan! Easy money bukan? Beliau turut menyalahgunakan kuasanya dengan ‘menukar status’ cucunya menjadi anaknya bagi mendapatkan pembiayaan kerajaan.

    Ahh.. banyak lagi hendak disebut tapi nantilah...beliau yang disebut-sebut sebagai calon Menteri Pertahanan dan mungkin bertanding di PRU 13 di Parlimen Setiawangsa, kini anda sudah tahu latar-belakang penyangak tersebut...


    Menjawat jawatan sebagai Timbalan Panglima Tentera Darat
    semasa insiden Sauk di Bukit Jenalek

    Lain pula cerita Lt Jen Datuk Ghafir, seorang yang kini melalak tidak tentu pasal dengan menyalahkan pihak kerajaan dan kepimpinan ATM kerana kemudahan dan kebajikan anggota tentera yang dikatakan ‘tidak terbela’. Alahai Datuk.Saya fikir Datuk dah tua dan mungkin rabun teruk dan memerlukan bantuan KAR1SMA yang membolehkan Datuk beli kaca mata bagus dengan harga murah. Bukan itu sahaja, perajurit kita di Lahad Datu dikatakan mempunyai standard duduk dibawah rumah orang dan sembunyi dalam reban ayam aje. Ataupun, Datuk perlu dibekalkan dengan kemudahan internet untuk GOOGLE dan ‘spot-check’ peningkatan infrastruktur kem tentera, kebajikan, dan gaji untuk anggota tentera. Janganlah Datuk bandingkan ATM pada zaman Datuk dengan ATM zaman sekarang.


    Nampak usang dan hodoh kan prasarana ATM ni?
    (Aku perli Datuk Ghafr laa)


    Mengenai kes Lahad Datu, Datuk bukan main hentam pihak perisikan tentera kononnya gagal itu lah, gagal ini lah. Mungkin Datuk lupa, tapi saya suka ingatkan masa insiden Sauk/Bukit Jenalik, Datuk merupakan Timbalan Panglima Tentera Darat. So, Datuklah boss yang mesti dipersalahkan kerana perisikan gagal mengesan aktiviti Mat Amin dan konco-konconya seperti Mej Jamaludin Darus yang merupakan anak buah Datuk dahulu..Lupa kaa?


    Enjin jet dah...Lepas ni enjin motor EX-5 jiran aku pulak..
    Cerita pasal Jeneral yang telah ditarik pangkat dan tauliah iaitu Datu Hadi Khatab tak payahlah saya ceritakan pasal ada bersusun cerita mengenainya di dalam blog saya. Jika anda mahu kenal siapakah bakal calon PKR dalam PRU akan datang nanti, sila rujuk entri-entri mengenai jeneral songlap enjin jet ini. Ada banyak termasuk luahan hati warga Log TUDM pun ada.

    Ada bersusun lagi cerita mengenai pak-pak jeneral dah habis tarikh luput ni, tapi mungkin akan disiarkan pada waktu lain. Pada geng-geng KERABAT dan KOBAT termasuk Lt Kol Nazari Mokhtar (Bersar), anda semua dah takda peluang dah untuk jadi calon atau menteri pertahanan. Semuanya peluang bisnes dan kontrak pak jeneral reput ni dah sapu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  4. Sebelum Pas ada kuasa di Selangor Mat Sabu pernah kata, malam ini kita bentuk kerajaan esok pagi-pagi lagi sebelum ayam berkokok kita akan tutup kilang arak di Shah Alam.

    Tup...tup...tup....Pas ada kuasa di Selangor, apa yang jadi ?

    Sembang puak2 ni... burung pun berenti terbang kejap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. cakap mat syabu mana bole percaya....lagipun kat selangor DAPigs berkuasa...PAS standard tadah tin milo tabung songlap duit orang ramai je...

      Delete
    2. Aku mati-mati ingat bila dah dapat merintah Selangor, Kedah dan Kelantan tak payah lagi tadah tin milo dan ketayap. Aku pun ingat boleh tukar kareer jadi angkut pasir atau pelombong bijih mas. Dah 5 tahun takda apa perubahan. Yang kenyang orang lain belaka.

      Lain rupanya, UMNO plak duduk bagi BR1M, bukannya dok ambik duit.

      Delete
  5. Dah x de benda lain puak2 ni nak main politik? kategori apa ni?

    Tanggal 6 Mac 2013 yang lepas, Majlis Fatwa Kebangsaan berpendapat para perajurit negara beragama Islam yang terkorban dalam misi mempertahankan negara berikutan insiden pencerobohan di Lahad Datu & Semporna, Sabah adalah tergolong sebagai syahid akhirat.

    Pengumuman itu nyata disambut baik oleh khalayak umum dan mengubat kedukaan kaum keluarga yang sedang bersedih, di masa yang sama ia bagaikan satu suntikan semangat kepada ribuan perwira kita yang sedang berjuang menentang pengganas Kiram di medan tempur tika ini.

    Bagaimana pun pada 17 Mac 2013 yang lepas, tak semena-mena Ketua Dewan Ulama PAS, Harun Taib bagaikan cuba menjatuhkan moral perajurit negara apabila mempertikaikannya ketetapan Majlis Fatwa dengan membuat andaian sendiri yang kematian para perajurit itu hanyalah syahid dunia.

    Kenyataan pemimpin PAS itu jelas bermaksud memperlekehkan pandangan pihak yang jauh lebih berautoriti, seolah-olah mahu menonjolkan dirinya berkedudukan lebih tinggi berbanding Majlis Fatwa Kebangsaan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ularmak u turn PAS mana bole percaya....berlagak lebih....cakap berdegar2 tapi semua standard tin milo....

      Delete
  6. “I support all efforts to protect the security of the state of Israel” : Anwar

    Read more: “I support all efforts to protect the security of the state of Israel” : Anwar - Top News - New Straits Times

    Bab keselamatan malaysia ni tak dak la pulak?

    KUALA LUMPUR, 19 Mac (Bernama) -- Selepas 15 hari Operasi Daulat
    dilaksanakan bagi membanteras kumpulan pengganas di Lahad Datu, Sabah yang turut
    mengorbankan anggota keselamatan, Datuk Seri Anwar Ibrahim akhirnya memuji
    langkah yang dilakukan pasukan keselamatan.

    Ada tempoh eadah rupanya...? Lepas 15 hari ek...

    Calon PM? atau calon.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  7. PADA Pilihan Raya Umum (PRU) ke-10 tahun 1999, Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat mencabar Datuk Seri (Tun) Dr. Mahathir meletak jawatan kerana menganggap beliau (Dr. Mahathir) sudah tua, nyanyuk dan uzur.

    Menteri Besar Kelantan itu juga berjanji akan meletak jawatan setelah Dr. Mahathir berbuat demikian.

    Namun itu hanyalah janji yang tidak ditepati sehingga kini. Setelah sembilan tahun Dr. Mahathir meletak jawatan pada 2003, Nik Aziz masih sayang untuk melepaskan tampuk kuasa. Malah beliau membayangkan akan terus bertanding pada PRU ke-13.

    Nak kata apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. sememangnya pok nik sudah lyak bersara dari dunia politik, memandangkan usia pok nik pun sudah melepasi aras bahaya,pandangan pun makin hari makin terkeluar dari landasan(fatwa songsang),jadi moleklah kiranya pok nik memberi laluan kepada orang muda khususnya untuk mentadbir, manalah tahu kot kot bleh maju ke depan sikit,lagi molek kiranya kelantan untuk PRU-13 nie kita "TUKAR"..buka ruang untuk merasai nikmat pembangunan yang lebih besar bersama kepimpinan DATO SERI NAJIB, JOM TUKAR!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  8. "Pada 24 Januari 1999, Nik Aziz berkata dengan jelas dalam bahasa Malaysia:

    'Siapa yang nak tolong kerajaan Islam, kami sebagai pemimpin Islam mesti terima sama ada DAP, MCA atau MIC. Kalau nak tolong mengapa kita tolak. Jika DAP ikhlas nak tolong Pas saya terima. Usahkan DAP, syaitan pun saya terima.'

    "Amat jelas Nik Aziz sanggup terima pertolongan syaitan pun untuk kerajaan Islamnya.

    Camtu pendirian seorang ULAMAK??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nik ajis pun slalu back up mat liwat....

      Delete
    2. Mung buat bola tanggung, ambo tak seh sambut eh!!!

      Delete
  9. Puak roket yg nak bela islam dan org islam:-

    KUALA LUMPUR 24 Dis. - DAP menyatakan pendirian bahawa Penganut Agama Kristian di Negara ini tidak sewajarnya disekat dari menggunakan kalimah Allah sebagai rujukan kitab Bible edisi Bahasa Melayu.

    Menurut Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng, Kerajaan Pusat yang diterajui Barisan Nasional (BN) disaran mengkaji semula isu tersebut seterusnya membenarkan kalimah Allah dijadikan panduan kitab suci Agama Kristian tersebut.

    Hancus....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik ajis mengulangi rangkap yg sama mengenai umno, bahawa dasar kebangsaan umno telah menolak Islam.

      ambo nak tanya kat Tulang Asal, apa pula hukumnya pkr yg amalkan dasar liberal di mata nik ajis, dan lebih2 lagi, apa hukumnya melayu2 dlm dap spt ariff sabri yg semestinya menerima dasar sekular dap.

      Delete
  10. Amanat? Atau Khianat?

    Saudara-saudara sekelian percayalah,
    Kita menentang UMNO, bukan kerana nama dia UMNO. Kita menentang Barisan Nasional bukan kerana dia lama memerintah kerajaan. Kita menentang dia ialah kerana dia mengekalkan perlembagaan penjajah, mengekalkan undang-undang kafir, mengekalkan peraturan jahiliyah. Oleh kerana itulah kita menentang mereka. Oleh kerana itulah kita menghadapi mereka. Oleh itulah kita cuba berlawan dengan mereka.

    Percayalah saudara-saudara sekelian,
    Perjuangan kita adalah jihad, ucapan kita adalah jihad, derma kita adalah jihad. Bergantunglah kita kepada Allah dengan (menghadapi) puak-puak ini kerana kalau kita mati melawan puak-puak ini, mati kita adalah syahid. Mati kita adalah Islam. Kita tidak perlu masuk Buddha, Kita tidak perlu masuk Hindu, Kita tidak perlu masuk Kristian, Tapi kita menjadi kafir dengan mengamalkan 'politik suku, agama suku'.

    La ni masuk habis la dgn nuar dan dapIG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes! Yes! Yes! Masuk habis dari belakang. Mantap!

      Delete
  11. Aku dah baca blog tu tapi nak komen kat sini gak

    aku tertarik kpd ringkasan mengenai pakatan haram dlm bentuk rumusan matematik ...

    Formula Hura Hara PR

    tepat sekali ..........

    ReplyDelete
  12. NEWS.

    BUBAR, BUBAR, BUBAR DAH PARLIMEN HARI NI !!

    mulakan usaha2 terakhir, pencarian dan penggeledahan, mulakan ayooh, masa2 terakhir telah sampai tuan tuan.

    SELAMAT BERJUANG,

    ADIOS

    ReplyDelete
  13. Pengerusi DAP, Karpal Singh menyifatkan Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim tidak layak memimpin parti itu kerana mempromosi budaya lompat parti dan turut mengecam Ketua Pembangkang itu kerana perbuatannya itu (mempromosikan budaya lompat parti).

    “Anwar Ibrahim harus bertaubat kerana perbuatannya, Pakatan Rakyat sepatutnya memohon untuk mendapatkan seorang pemimpin yang baru bukannya pemimpin yang mengamalkan budaya ini,” katanya.

    Karpal turut menegaskan bahawa Anwar harus menjawab banyak persoalan terhadap kekecohan yang berlaku dalam pakatan pembangkang hari ini. Beliau turut melahirkan rasa kecewa terhadap segelintir pemimpin PKR dan DAP yang memberi sokongan terhadap tindakan lompat parti.

    Katanya, sebagai Pengerusi kebangsaan DAP, para pemimpin dalam parti itu seharusnya memberikan sokongan terhadapnya dan bukan menyokong Anwar.

    “Saya kesal kerana saya tidak berupaya mendapat sokongan malah daripada pemimpin parti saya sendiri. Lim Kit Siang, Lim Guan Eng sepatutnya menyokong saya, bukan mengeluarkan kenyataan untuk menyokong Anwar Ibrahim.

    “Saya mohon sokongan... saya adalah Pengerusi DAP hingga sekarang. Saya memberi amaran kepada pemimpin parti saya jangan keterlaluan mendesak saya... saya telah banyak bersabar selama ini, janganlah jadikan perkara ini semakin meruncing demi kepentingan PR dan demi kepentingan DAP,” katanya.

    Senyap je puak2 DAPIG ni.... Lim Kita dgn kalipang Guan Eng tgh sibuk majlis khatam quran di Johor. Nga & Ngeh x leh buka mulut dah... nanti tanah 10k ekar org bising balik.. baik diam2 ma... karpal singh dah jadi Mr.Bean...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  14. SELURUH RAKYAT MALAYSIA SEDANG MENGHITUNG HARI, MENANTI PENUH DEBARAN,PERASAAN BERCAMPUR BAUR, TAPI KALI INI BUKAN MENANTI BILA DATO SERI NAK BUBUR PARLIMEN(TAK KISAH PUN BILA), TAPI SEDANG MENANTI FILEM PECAH PANGGUNG DARI PAPAGOMO!!CILI KASI TARUK!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  15. Fakta Sebenar Anwar Ibrahim di (kukukakiampang.blogspot.com). Betui ka ni?

    Jangan buat pasai...Lu cakap Pasal Anugerah Tuhan bukan Anugerah "Tandas Rakyat"... Hormat ckit...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  16. Dalam rumusan keputusan Mahkamah Persekutuan 2 September 2004 menyebut :

    “…we find evidence to confirm that the appellants [Dato' Seri Anwar bin Ibrahim and Sukma Darmawan Sasmitaat Madja] were involved in homosexual activities and we are more inclined to believe that the alleged incident at Tivoli Villa did happen."

    Ini butiran penghakiman. Bukan wartawan atau bloggers yg tulis...

    Klu mahkamah pun caya... lu org nak komen apa?

    ReplyDelete
  17. Satu analisis yg kritis....

    Sibuk hal menanti berakhirnya episod 48jam.. Tiba2 peminat dan juga pembenci Papagomo tersentak kerana diumumkan PC Papagomo duduk di sebelah Joe Bedul menyatakan segala video yg ada dipasaran adalah konspirasi terancang kerajaan untuk menjatuhkan Anugerah Tuhan dan dia memohon maaf di atas segala keterlanjurannya.

    Disebalik itu Papagomo rupanya telah bersetuju untuk menerima RM10juta dari pihak Anugerah Tuhan dan bersedia untuk berlepas ke Brazil bagi menikmati keindahan "Ipanema" sementara menunggu Piala Dunia 2014...

    Mungkin atau tidak? Fenin2...

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  18. Ada aku kesahhh...tetap undi PR...kah..kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA termasuk Tulang Asal SELAMAT". WAKAKAKAKAKAKA

      Delete
  19. Word-of-mouth publicity is a powerful student loan people mix.

    As I write, I have to keep the bugs at bay, but being
    able to identify the best method. Lesson to investors is:
    Beware Student Loan People metrics done at a small scale,
    and beware Student Loan People tech companies that facilitate momentary
    Student Loan People opportunities without a bigger vision.
    Treat it the same as the current term 'like'. TelevisionThe old reliable In order to achieve
    your goals. Baumgartner during training session in such a
    way that nothing else can.

    My homepage :: Private Student Loans for People

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!