CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, March 8, 2013

GEMPAR BERAPI! BAPAK SAIFUL BUKHARI KONA BARING!

Tadi bapak Saiful buat PC dan kona baring kata anak dia mangsa konspirasi basi! Adehhh, aku malas nak komen banyak tapi aku nak sampaikan mesej dari Saiful sendiri.

Mesej dari Saiful Bukhari - 'bapak diperguna.sy tetap istiqamah.Tdk sesekali berganjak.Tgh fikir tindakan balas, selanjutnya, sy tak mahu melatah.Salam buat rakan2 lain..'

So takyah melatah sebab tuan punya badan yang jadi mangsa bukan bapak dia ok!

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

169 comments:

  1. SAIFUL DAH BUAT SUMPAH MUBAHALAH..TAKKAN TAK TAHU? LAGIPUN SAIFUL TETAP DAN YAKIN DENGAN KATA2 DIA. RASANYA DIA OK JE SEHINGGA SETAKAT INI..JANGAN MAIN2 BANG..MUBAHALAH TU..

    BAPA DIA NI PULAK DIKHABARKAN BERHUTANG KELILING PINGGANG DAN TELAH KECEWA SEBAB TAK DAPAT APA YG DIA INGINKAN. JADI JUMPA JOE ABDUL..

    HMMMMMM...INTERESTING..KALAU DAH JUMPA JOE BEDUL..SUDAH TENTU ADA SESUATU YANG DIPOLITIKKAN..

    ReplyDelete
    Replies
    1. dengar kata saiful x solat 3 hari lepas kena liwat, betul ke? kantoi ngan karpal singh pulak tu. boleh percaya ke sumpah orang tak solat?

      biru itu blue, blue itu lucah, lucah itu umporno!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Duit duit.dimana kau duit.
      Duit duit hutangku membukit..

      Delete
    3. Bhai 04.17...sumpah laknat yg saifol buat tu atas nama lu ke...atas nama karpal singh ke atau atas nama BAPAK dia...itu haq Allah bhai...bukan haq lu utk tentukn status sumpah atau apa2 hubungan insan dgn penciptaNya....bhai jgn kita mendahului Allah hnggakan karpal singh rujukan lu...

      Bhai jika solat saiful lu ambik karpal sebagai rujukan....kenapa isu karpal org pertama yg mmbuat tuduhan liwat kepada anwar diparlimen lu tak endahkan...bhai maaf klu aku tnya lu org muslim ke...

      Delete
    4. orang tak solat ni jangan percaya sangat cakap dia.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Bhai...org yg cukup solatnya juga bukan satu jaminan yg dia jujur dgn manusia... Kadang2 solat itu cuma dianggap rutin bukan kewajipan kpd Allah...takpa bhai klu kita cukup solatnya tak bererti kita diberi karamah utk tau hubungan Allah dgn hambanya...tp bhai aku pelik sikit...tnpa solat tnpa yakin kpd Allah tp boleh jadi setaraf khalifah umar...

      Delete
    6. cai 5:02pm....cakap ko lagi aku tak caya...kemut banyak

      Delete
    7. Karpal yg x pnah solat, kau pcaya plk!

      Delete
    8. puak2 umno ni hidup kerana duit je... pemimpin atau pengikut sama je.. klu x de duit jagan harap le nak buat kerja.... x pernah ade ke iklasan dalam hati.... cuba kou selidik dlm 1000 orang umno ni ade berape orang yang kerja seiklas hati?... bagi aku nak carik sorang pun susah...

      Delete
    9. Aku ahli umno..penggerak umno..aku ikhlas berjuang dgn umno..tak harap sangat. Kalu ada,adalah imbuhan. Keluar kos sendiri lagi utk parti/rakyat..taraf longkang politik pembangkang komen ikut hati yg busuk sama mcm anwar nik ajis hadi lim anak beranak

      Delete
    10. Bhai 06.18...kita sama je bhai...manusia dan hamba Allah..bukan ada apa karamah klu masuk pr terus jd wali...kemon bhai jgn jd hipokrik dgn lisan kita....nik ajis sndiri mengaku taja ahli pas utk buat kerja bodoh di kl masa bersih...lu klu setakat hntr komen di blog tak yah nk ckp lu bersih lg suci....bullshit bro...

      Delete
    11. Bhai juragan69, aku tahu kou memang arif sangat pasal kisah umno dan duit ni... tapi bhai, kou buat2 tak tahu je...

      Delete
    12. kelangsungan hidup umno bergantung sepenuhnya kepada lubang jubor haji sepol. sama2 kita jaga jubor beliau.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    13. Bhai, mahu tanye - mana itu tanda hitam dua bijik kat dahi saipol tu... macan haram

      Delete
    14. kami menyokong sepenuhnya haji sepol dan jubor beliau

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    15. Bhai....09.02,utk memilih politik sebagai kelansungan hidup....maka duit adalah pilihan utama,klu politik utk kuasa maka duit sebagai taruhan...ttp bhai jika agama, bangsa dan negara adalah wahid utk perjuangan....duit dan kuasa bukan utk diri sendiri...maruah,kekayaan serta kuasa hak mutlak melayu,muslim dan negara...pilih lh bhai..apa perjuangan lu...lu berjuang utk diri lu atau utk agama,bangsa dan negara bhai tiada beza antara parti apa yg lu pilih. Duit dan kuasa ada didlm PR serta BN yg membezakan kita adalah prinsip perjuangan....bhai demi rasul dan Allah aku tidak pernah meminta atau diberi apa imbuhan selama aku didlm politik...

      aku bersyukur dgn rezeki Allah yg aku cari dgn bekerja...org lain itu hak masing2....seperti yg pernah aku katakn umno tidak kenal siapa JURAGAN 69...dan aku bukan sesiapa didlm umno.

      Delete
    16. Anon 9:50... Aik kat bob lokman lu tak kata cam haram lak... Camner tu?... Atau lu yg haram... mana satu?... itu pun lu panas... hehehehe

      Delete
  2. BAPA SAIFUL GERANTI BERANI BUAT SUMPAH LAKNAT.
    DIA KATA SATU KONSPIRASI.
    NAH PI JUNJUNG AL QURAN...BUAT SUMPAH LAKNAT.
    AJAK SAIFUL SEKALI...............
    SESUNGUH NYA AZAB ALLAH ITU BENARRRRRRR........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila Ummi Hafilda (adik beradik) dan Che Tom (ibu) minta si Azmin Ali supaya bertaubat dan meninggalkan si peliwat Anwar Ibrahim, penyokong2 PKR bukan main hebat menuduh mereka dibayar / dibeli oleh BN.


      Tapi bila kes bapa Saiful ini timbul, lain pulak kelibat penyokong2 taksub PKR ini.

      Mudah sahaja, jawapannya ada dibawah:-

      Yang kena liwat adakah Saiful atau Bapa Saiful?

      Yang berani sumpah laknat adakah Saiful atau Anwar?

      Yang buat laporan polis adakah Saiful atau Bapa Saiful atau Anwar?

      Yang melarikan diri bersembunyi selepas laporan polis dibuat adakah Saiful, Bapa Saiful atau Anwar?

      Jawapannya ada di atas, tak kira apa pun pengakuan Saiful, Bapa Saiful atau Anwar.

      Lu fikir sendiri!


      duluPas

      Delete
    2. Memang dua beranak ni jenis manusia laknat..... asal buleh jadi duit apa saja dia akan buat.... tak jadi hal kalau jual maruah pun...

      Delete
    3. Bhai 08.37 semoga apa yg lu tuduh itu benar...jika tak!!! Semoga dosa lu smpt di ampun...moga2 laknat itu bukan lu...

      Delete
  3. saiful dah buat... ajak anuar le....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mana pergi tanda hitam kat dahi saipol tu... dah berhenti hentak kepala di dinding ke?

      Delete
    2. Bhai...aku respek lu sbb lu betul2 peka dgn fizikal saiful...jgn lu terhentak dah le...

      Delete
  4. Nampaknya Umno semakin mampos..konspirasi semakin terdedah..memang Najib n Rosmah sial..laki bini sialll...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sial tu layak kat Anwar & Jijah je, kote bengkok dia dah tunjuk merata rata, masih kau sayang, kau ni pembawa sial lah.

      Delete
    2. Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

      Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan "open PC". Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani... hehehehehe

      Delete
    3. Klu saiful sendiri....ada goyah sikit bn...tapi klu bapak dia yg dlm keadaan berhutang....tak heran aku dia sanggup khianati anaknya sendiri.
      Mcm anwar jugak lerrr...yg sanggup khianati bangsa...agama dan negara....desperado!!!!

      Delete
    4. Bhai 03.17...tak perlu tunjuk mengelabah sngt bhai...penggal pru12 hingga sekarang pun...anwar ttp memcuba dan memcuba bhai,berapa kali anwar mendakwa mmpu membentuk kerajaan tnpa pru...just lompat jew...dah boleh bentuk kerajaan...sabar jew bhai klu pru13 masih gagal...cuba lg n lg

      Delete
    5. mat liwat yang suka berkonspirasi....depan belakang semua konspirasi....konspirasi pun makan diri....tak lama lagi mampos pakatan liwat akibat terlebih konspirasi

      Delete
    6. [Selepas bapanya mendakwa anaknya, Mohd Saiful Bukhari Azlan digunakan oleh pihak tertentu untuk merancang konspirasi jahat terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim, tiba-tiba petang ini anak beliau pula mendakwa bapanya, Azlan Md Lazim telah dipergunakan oleh pihak-pihak tertentu bagi membuat pengakuan tersebut pagi tadi. Berdasarkan maklumat, Saiful antara lain berkata, "Berikutan kenyataan bapa Saiful yang mohon maaf pada Anwar isu liwat, ini reaksi Saiful - bapa saya diperguna." Sehubungan itu Saiful berkata, dia tetap istiqamah dan "tak (sama) sekali berganjak." "Tengah fikir tindakan balas selanjutnya.Saya tak mahu melatah," kata beliau. Reaksi secara langsung daripada Saiful masih belum diperoleh. Bagaimanapun peguam Saiful ketika dihubungi antara lain berkata, pihaknya akan mengeluarkan kenyataan dalam waktu terdekat].
      Email ThisBlogThis!Share to TwitterShare to Facebook

      Sumber Artikel: http://pahangdaily.blogspot.com/2013/03/panas-saiful-pula-dakwa-bapa-di-perguna.html#ixzz2MwLYz4kJ

      Delete
    7. Anon 3:17 lu awal2 lagi dah bgtau cfm BN menang PRU 13... Jgn panas Bro... hehehe...Lu mcm org putus asa je.. hahahahaha

      Delete
  5. Haji Saiful tetap istiqamah. Dia telah bersumpah mubahalah dan dia tahu akibat kalau berbohong. Bapanya tidak terlibat langsung. Jadi dia boleh lakukan apa saja kalau ada perundingan tertentu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. meroyang habis puak2 umno ni... baru bukak pekong sikit... banyak lagi plan2 jahat umno yang belum di ketehui umum... tunggu je lah... satu persatu akan terbukak nanti...

      Delete
    2. Hahaha bhai 07.45...takpa bhai kitaorg faham gundah gulana dan kekecewaan lu... Sabar je bhai...lu klu boleh slow sikit kutuk org...umno ttp menerima lu wlupun lu prnh jd bangsat...

      Delete
    3. Anon 7:45... Wa stuju dgn lu beb.. Byk dah terbukak...Salah guna kuasa..kena 9 tahun... mahkamah percaya kejadian liwat berlaku tetapi x cukup bukti fizikal (sbb nuar takut bg DNA)..China Doll..16 Sept..karaoke pekak..sos tiram...dan yg tekini hangat dipasaran, sbb UMNO x bayar maka PKR bayar Azlan... Mcm astro bro... byk channel... lu tekan je mana nak tgk...

      Klu lu panas bro lu la yg jgn "meroyang".. baik lu jumpa Azmin... dia ada aiskrim... nanti suhu panas lu boleh turun...hehehehe

      Delete
  6. yang kena liwat sepol ke bapak dia.... hehehe
    yang bapak dia minta maaf buat apa... suruh la sepol..

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. TERBARU...

    reaksi balas saiful bukhari :

    "bapa saya telah dipergunakan. saya tetap istiqamah. tak sekali2 berganjak. tgh fikir tindakbalas selanjutnya. Saya tak mahu melatah."

    WOW..KAN AKU DAH KATA..
    JENG..JENG..JENG...

    ReplyDelete
  8. Anon 3.17pm saya nak tanya, awak pernah berfikir sebelum membuat kenyataan, tidak kah awak takut dgn azab ALLAH. Bertaubat lah tengah ada masa ni, kita x tahu bila ALLAH nak ambil kita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Allah yang mana?? Allah triniti ke??? Bukan tu yang jadi persetujuan bersama antara pemimpin fuckatan?? Udah la nama Allah dijual, nikan pulak sanggup pisahkan anak beranak kerana perangai liwat pemimpin agung aka punggung mereka. MasyaAllah....

      Delete
    2. jgn ambil pusing sapa ketua pembangkang-macai2 ni bnyk yg teruk2 JGN nasihatkan mereka TAKDA GUNA

      Delete
  9. Saiful buat laporan Polis, kalau betul2 berani minta ayahnya buat laporan Polis juga lah. Apa2 hal, sidang media atau laporan Harakah tidak boleh dijadikan bahan bukti.

    anakbochek.

    ReplyDelete
  10. Saiful dah gelabah tu.. ayah sendiri pun dah tak mau bersubahat. yelah dah berusia. takkan nak bawak dosa ke kubur. camna saiful. duit ari tu dah abis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ayah sendiri tak mau bersubahat, tapi ape bukti yang ayah dia ada pun. Kalau setakat dengar hearsay dari beberapa kawan Al-Juburi dalam fuckatan tu lebih baik tak payah la Pak Azlan, sanggup jual anak sendiri demi nakkan harta dunia... lebih2 lagi dari seekor DAJJAL...

      Delete
    2. ayah dia ka yg kena balaih pungkok...? jgn dok syok sngt..tuan pnya badan tkdak cakap apa2 punn...dia plk yg sibuk2 nk minta maaf....
      tektik nak lari tajuk di Lahad Datu la nii....supaya org lupa SIAPA yg panggil geng Kiram bonggok tu datang sini....??

      Delete
    3. Anon 3:30.... Lu silap org bro... yg gelabah tu Nuar beb..dan yg nak bawa dosa g kubur tu lu la kot... duit mmg dah habis Azlan bedal... Minta umno x dapat tu yg PKR bagi...Lu dah buat sembahyang tobat tak? Baik buat kot x sempat nanti ek.

      Delete
  11. ANUwar dah kelemasan dgn isu konspirasi Sulu....trpaksa bongkar lemari punggah isu len...

    ada pulak mangkok jamban yg bole di beli..tapi yg kene liwat SAIFUL...yg wat tuduhan SAIFUL..yg wat sumpah muhabalah SAIFUL..yg sangkut kat joran apsal bapak dia?..

    Yg kene liwat sikit pon xberganjak dgn tuduhan ...umpan ANUwar xcukup kuat utk menumbangkan istiqomah SAIFUL.....

    ReplyDelete
  12. Anwar dah nazak dah... mampos kau nuar..

    ReplyDelete
  13. Lihatlah Dunia......betapa murahnya maruah azlan sebagai seorang bapa... harga dirinya & anak sanggup digadai demi wang ringgit...Inilah bala terkini untuk negara kita...kerana lemahnya sistem perundangan dek dikuasai oleh tangan2 jahat yg bertuhankan duit!! Walau beribu aduan & bukti kukuh di dpn mata...dikatakan palsu dan konspirasi...Orang yang bercakap benar & berani bersumpah mubahalah dibiarkan teraniaya!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo tu, kenapa Anwar dibebaskan oleh Mahkamah?

      Delete
    2. Tanya sama Nuar macamana lepas..
      Nnt jawab Nuar RM ku kipas.........

      U ULANG SOKLAN ...I SAMAN...

      Delete
    3. di bebaskan sebab kelemahan technical jer....kalau ikut kan, semua hakim yg mengadili kes ni sepakat dan setuju memang berlaku PERBUATAN MELIWAT itu....ko paham tak....???? ko ingat nak hukum / denda org senang senang ker???

      Delete
    4. Tanya pada Anwar mengapa pucat
      Nanti jawab Anwar baru lepas liwat

      Tanya pada Anwar mengapa meroyan
      Nanti jawan Anwar duit aku berkoyan

      Tanya pada Anwar mengapa ketar-ketar
      Nanti jawan Anwar saksi depa Shamsidar

      Tanya pada Anwar mengapa tak sopan
      Nanti jawab Anwar tanya Nalakaruppan

      Tanya pada Anwar mengapa banyak akuan sumpah karut
      Nanti jawab Anwar nak keluar dari jerut.

      Tanya pada Anwar kenapa Ezam lari
      Nanti jawab Anwar dia tahu aku pencuri

      Tanya pada Anwar berapa bilion
      Nanti jawab Anwar RM3 bilion

      Tanya pada Anwar dari mana datang kemewahan
      Nanti jawab Anwar masa jadi menteri aku selengkohan

      Tanya pada Anwar curi dari mana
      Nanti jawab Anwar kau tanya lagi aku saman kao.


      Kih Kih Kih. jangan marah ye..cuma cer cerita aje.kepada pencacai2 Anwar.

      Delete
    5. Saya percaya ada emak bapak perangai mcm ini. Jual anak kerana nak byr hutang berjudi. Not a surprise la klau berjudi d jadikan teman hidup. Kerana anak angkat sendiri pon d liwatnya anak sendiri d liwat dgn cara lain. Sggh menyedihkan. Jadi tiada yg mengejutkan hal2 begini namun kita rasa terharu ia berlaku dlm keluarga islam. .

      Delete
  14. kenapa sekarang baru nak buat press conference???? ada bau ikan busuk la bro...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerana Ah Long keliling pinggang.dah lama sangat kes berjalan.ialah tangguh sampai 66 kali.kewangan semakin terdesak kalo tak nanti kena saman..Datuk Yusof pun dah paling tadah masuk kem Anwar. apa nak tunggu lagi dia pun jual lah diri dia kat Anwar.Dia jual nasib Saiful ok lagi.ada orang jual anak perempuan.ada orang haruan makan anak.ALLAHAKBAR.

      Delete
  15. Bapak dia time dekat pilihanraya ni la nak buat konar baring......musykil betul......yang mat liwat ni bila lagi nak tunjuk jam omega?

    ReplyDelete
  16. kah...kah... semua tak boleh pakai...

    ReplyDelete
  17. Bapak saiful tidak sanggup bersubahat dgn Umno Harbi kerana beliau tahu yg beliau akan mati dan akan ditanya kelak.Ahli Umno Harbi semakin tertekan dan Allah telah tunjukan kebenaran pd DSAI..ternyata Umno Harbi mmg celaka termasuk juga ahlinya..Najib juga semakin sial akhir2 ini..semua yg dipegang najib menjadi tahi Rosmah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bang harbi tu cakap selok2 skit. Kang harbi tu balik kat diri sendiri.

      Delete
    2. Kalo mangkok 3:39 PM neh benar2 Islam dia xkan sgp mngkafirkan org Islam len sbb dia tau apa hukumnya ...ataupon mungkin dia takat SELAM jer....wAllahualam..

      Dan mangkok 3:39 PM..kalo ko rasa ANUwar tu btl...nape smp skrg pon Kapal yg mula2 menudoh salahlaku ANUwar di parlimen xpernah menarik balik tuduhan itu dan bole wat U TURN jadi loyar kes liwat ANUwar pulak......

      ADA AKAI GUNA ...JGN SIMPAN UTK MENGUTUK ULIL AMRI SAJE...

      Delete
    3. Mangkok 3:39 PM, Aku nak tambah sikit apayang 3:59 PM cakap kat atas ni. Dalam PR takde yang mustahil semua boleh U Turn...

      Delete
    4. Yang betul Anwar Aljuburi tu HARBI.desak lah bapak saiful angkat sumpah.kenapa Anwar tak mau abgkat sumpah.hiiii pencacai-pencacai totok.

      Delete
    5. 3.39 dah tengok video cina doll ke belum. Pas ramai tak tengok

      Delete
    6. Anon 3:39... Harbi ek? Sebab harbi inilah lu dapat wat komen kat cni guna internet...Lu x habis sekolah jgn melalut bro. nanti Nuar malu mengaku lu sahabat.... hehehehe...

      Delete
  18. Macai UMNO dah menggelupur macam ayam baru kena sembelih. Ko jawab je la ngan tuhan nanti. Fitnah itu lebih hina dari membunuh dan penyokong UMNO bersekongkol demi nafsu politik untuk menjatuhkan reputasi orang lain walaupun dengan cara memfitnah tanpa bukti sahih. Cakap bergegar-gegar macam nampak depan mata kepala sendiri yang Anwar jolok jubo Saiful, tapi bila tanya bukti dan saksi, apa pun tarak. Haramjadah sungguh kaum UMNO ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 100,000,000% anuar KAKI BELAKANG DEPAN ,TIBAI BINI ORG KE JANDE KE LAKI2 KE YG DIA BELUM KAMBING <LEMBU GAJAH DAN BELAKANG RIMAU

      Delete
    2. Yg korng tudoh DSN ada hubngan dgn ALtantuya dan DSR bunoh pompuan tuh ada saksi ke atau ada bukti ke?..

      Bukti AIR MANI ANUwar dlm dubur Saiful tuh bole pikiaq x? wan jijah simpan dlm botol pastuh bagi kat Saiful ke?

      Delete
    3. Bila masa pulak aku tuduh DSN ada romen jubo Altantuya nih? Kau salah orang kot. Aku berpegang pada asas yang kalau takde bukti, jangan tuduh, kan dah malu. Aku tak pernah sekali pun cakap Rosmah ngan Najib terlibat pasal memang takde bukti kukuh, so kau jangan lak nak memfitnah aku. Bukti air mani apa pulak ko merepek ni, kan bahan bukti air mani tu dah tercemar sebab tak diambil dan dijaga ikut prosedur, jadi bahan bukti tu sangat menimbulkan keraguan yang munasabah, dan dalam mahkamah biasa atau Syariah, bahan bukti yang tak boleh diterimapakai tidak boleh jadi bahan bukti sah. Ada paham? Teruskan menggelupur seperti biasa.

      Delete
    4. kalau tak boleh pakai silalah bagi DNA terbaru, org dh mintak DNA dia ari tu, byk lak songeh taknak bagi...

      Delete
    5. kau kata UMNO fitnah sebab kau raja segala pemfitnah. pemfitnah besar lebih tahu pemfitnah kecil.Anwar sudah betul2 terdesak beli sana beli sini upah sana upah sini . dah nak dekat pru maaaa Dalang Lahad Datu sudah terkantoi.klik cerita baru untuk alih perhatian.Pengganas Sulu banyak dah mati lepas semua selesai mereka akan cari Anwar.sebab dia lah mereka masuk Lahat Datu.

      Delete
    6. Anwar masaalah akhlak..jelas kote dia yg bengkok tutuh chinadoll..video bukti bukan besi..

      Delete
    7. Anon 3:43... memang la x nampak bro... Anuar mana nak share terutama dgn lu kan? tu sebab x nampak... klu lu pun nampak sah-sah lu x komen kat cni kan? Tu pasal la byk org nak sangat bersihkan nuar ni sampai mahkamah minta sample DNA... tapi Nuar x nak... masuk kandang saksi bagi keterangan bersumpah pun x nak...tu pun fitnah ek...

      nanti lu bgtau Nuar bila dia wat operasi lu nak join sama ek... bila g mahkamah nanti lu boleh jadi saksi muktabar sbb lu ada kat situ ek...
      hehehehe...cakap guna akal.. berhujah silap x pe bro cuma jgn buat hujah bangang ek...

      Delete
  19. Duit boleh beli segalanya termasuk kasih seorang bapa kepada anaknya kecuali dosa & pahala....

    ReplyDelete
  20. Benda ni senang jer nak setel. Suruh Bapak Saiful terangkan bagaimana dna nuar boleh melompat ke dalam dubur saiful. Lepas tu suruh juga dia jelaskan bagaimana air mani nuar yang masih fresh boleh dicuri dari nuar tanpa nuar sedar dan air mani tu boleh pulak disumbatkan ke dalam dubur saiful. Soalnya, siapa yang mencuri dan menyumbat air mani nuar ke dalam dubur saiful tanpa nuar sedar ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tentulah kote bengkok yang menyumbat air mani dalam jubok saiful.Pasal Kapal Poosingh dah kata mereka lakukan atas dasar suka sama suka.

      Delete
    2. UMNO buat. Ini semua konspirasi UMNO.

      Delete
    3. Aku rasa teori yang paling tepat ialah sperma nuar boleh terbang sendiri, pastu sperma tu hinggap kat bontot saiful.

      Delete
    4. Sebenarnya sperma tersebut bole melompat2, berguling2 sambil membengkokkan dirinya sejauh 8km. Tetapi kawalan lemah, itu pasal la terperosok ke lubang yang berbeza.

      Delete
    5. Anon 5:33 mmg betul Umno yang buat bro... Wa sokong 100%.. termasukalah menzahirkan lu kat dunia ni...hehehehe.. x de UMNO x de la lu bro...hehehe

      Delete
    6. Agak2 laa, xde umno xde lu pulak, umno tu setaraf tuhan ke? Najib, sila jelaskan kenyataan nur misuari apa yg dijanjikan kepada puak sulu? Haramjadah punya macai umno, bodoh tak henti2

      Delete
    7. Bhai 12.51...utk apa ds najib perlu mnjawap apa yg misuari tuduh...dia siapa bhai yg ds najib perlu layan...dan lu sapa yg terlalu lalu bijak utk peduli dgn misuari...bhai sulu dan moro dua puak yg berbeda...yg sama cuma nasib kiram dan misuari yg ditolak oleh puak masing2 dan sama status dgn anwar yg dibuang oleh melayu umno amnya dan rakyat malaysia khasnya...

      Delete
  21. Difahamkan bapa Saiful ni memang peminat Anwar dulu, dan pernah kita tengok bliau bergambar dgn Anwar, jadi saya x hairan pekara ini bloh belaku. Anwar skrang banyak maasallah, jdi utk mengatasi masallah nya dia cari dan buat cerita harap2 org bloh percaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salah tu cai. Saiful bergambar dengan ramai orang.nak tanya ckit.kenapa DATUK YUSOF beritahu Anwar salah seorang perempuan pendakwaraya fgirl friend Saiful.maknanya ketika kes sedang dalam perbicaraan DATUK YUSOF sudah berekomplot dengan Anwar.pagar makan padi.

      Delete
  22. Yg mencarut2 tu mcm la dia tu bagus sgt!!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang bagus sgt bro... dipecahkan kepada beberapa kategori:- Terbaik sgt bagus..Baik sgt bagus..Perlu diperbaiki sgt bagus.. dan lu ni kategori mana lak?

      Delete
  23. aku tak caya bpk dia dari day one,,,betul juga nah lamat ada hikmah ,,,busuk bpk sendiri dah terhidu ,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia penyokong kuat Anwar.sebabtu lah dia hantak Saifulk bekerja dengan Anwar.

      Delete
  24. Pelik & ajaib. Memang sesuai perkataan dlm tajuk posting ni, KONA BARING - beralih kearah yg lain dengan cara yang luarbiasa. Maksudnya, perubahan yg dibuat atas sebab sebab yang amat menekan fizikal & mental.
    P/S: Apa saja perkara yg berkait dgn mat saman ni mesti luarbiasa.

    ReplyDelete
  25. Malas dah nak dengar dan layan cerita nie...yang penting aku takkan pilih Pakatan Rakyat..dah titik!

    ReplyDelete
  26. Saiful sudah mula dimakan sumpah sedikit demi sedikit.....macai mula gelisah sorang demi sorang....najib & co. sdah smakin goyah hari demi hari....B End bakal berkubur itu sdah pasti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. entahlah..mungkin juga si tertuduh yang sedang dimakan sumpah sedikit demi sedikit lenih2 lagi jika encik azlan ni kantoi kelak. pegi jumpa johari abdul apehal? kat situ pun dah nampak fishy..sendiri2 buat PC kan senang..

      Delete
    2. Kita semua tunggu tindakbalas Saiful. yang benar tetap benar.penipu akan kantoi.sekarang Allah bayar cash/tunai.

      Delete
    3. Joe Bedul kan nak jadi calon lagi...political mileage le bila boleh scoop stunt macam ni. Mcm video p ramlee utk cover china doll dulu.

      Ada nampak ya

      Delete
  27. yg kena tuduh org PKR
    dia ambik anak org PKR jadi pekerja.
    anak org PKR tu pun PKR juga.
    yg tuduh pun org PKR.
    yg sumpah org PKR.
    yg tarik balik sokongan tuduhan pun org PKR jugak.

    ini semua konspirasi UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kah kah kah kahkah kah kh kah kah kah.

      Delete
    2. Hahahahaha, pkr pkr pkr parti lawak jenaka

      Delete
  28. Lajim ukin pun dah dapat Rm1.5 juta utk selesaikan hutang judi dia...Org beaufort dah tau pun....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1.5 milion ke aku dengar dulu RM2 JUTA.dah tua-tua pun mau jual diri.ooops Anwar memang tak kisah tua, muda, depan, belakang.

      Delete
  29. Ini semua divert isu...ANUwar dah nak tenggelam dgn isu lanun SULU yg langsong xmemihak pada dia bahkan semua bukti byk memberi petunjuk akan pembabitan ANUwar...

    Byk nyawa dah melayang dan yg sadis kekejaman yg dilakukn oleh lanun2 upahan ANU itu di luar batas kemanusiaan...hny syaitan, iblis dan dajjal saja yg akan bersekutu dgn pengganas spt itu...

    Peluru ANUwar dah nak habis...yg ado cume peluru kosong....hny BAHALOL saja yg masih mngagongkan dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang semua mesjid diarah membuat solat hajat.harap-harap Anwar akan dapat petunjuk dari Allah.kita tak mahu mendoakan kehancuran sesiapa.tetapi supaya diberi petunjuk oleh Allah swt.

      Delete
    2. Nyawa yg ke tujuh aka yg terakhir....insysllah

      Delete
  30. bapak saypol dah ngaku anak dia digunakan najeib abes kote bengkok sapa yg masuk ? entah2 ponngkok karat parpu kot? itu yg dia hangin sangat sama anwar sbb dia yg kene tala si saypool dapat nama. ini sebba pongkok saypool lebey gebu dari pongkok parpu bau kari bau toddi..kah3x kantoi2..jom ramai2 maki aku

    ReplyDelete
    Replies
    1. bapak saypol ke yg kene liwat nie?

      Delete
    2. Mengaku kerana diupah buat apa bro.

      Delete
    3. Anon 4:14... x guna maki lu bro sbb lu kategori gila... klu lu membunuh pun x salah... hehehehe

      Delete
  31. maha suci Allah. akhirnya kebenaran mengatasi kebatilan. bertaubatlah blogger umno. jangan menyesal dikemudian hari kerana harta dunia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam bagus bagus je kau ni ekk.
      Macamlah semua kejadian berlaku
      depan mata kau.Macamlah segala bukti
      ada pada kau.
      Kebenaran pala bana!

      Delete
    2. Allah mana tu ? Dah gadai kalimah ALLAH mcm bgsla plak hmmm


      Delete
    3. cai, ko pun patut bertobat

      Delete
  32. dah buat taik kat sulu sekarang dok cari bapak saiful pulak. dah nak mampos dah anuWar ni... mana nak lari...

    ReplyDelete
  33. Bapa dia pikir anuwar dah sedap2 dengan anak dia apa dia dapat? Tup2 masalah kewangan dibereskan, kona baring pun kona baringla, janji ada phulus. Bapak dia ni lebih dashat dari orangyg balun anak dia. Janagn lupa, bapak dia yg jadi saksi sumpah laknat........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap2 bpk dia pun scandal anwar gak kot

      Delete
  34. tak perlu layan la kes pc bapak haruan ni. NI politik persepsi, anwar dah tewas dlm persepsi seminggu dua ni. Kita pakat beri tumpuan pd kes sebenar, kes yg anggota keselamatan kita dipenggal di colek matanya, ni kes nyata bukan persepsi.

    Lagi dilayan bermakna muncul persepsi, anwar akan memenanginya. Perkara yg nyata adalah pihak keselamatan tgh bertarung nyawa dilahad datu, pada yg terkorban alfatihah, pada yg berjuang kita bagi sokongan.

    Ingat 8 org terkorban ada yg diseksa mayat mereka, ingatlah pada kiram, ingatlah pada nur misuari dan ingatlah pada nyanyian anwar tanya sama pokok, dan ingatlah U ulang I saman U, anwar manusia hipokrit wakil dajal dan azazil dimukabumi in.

    Bekas pentaksub anwar di era ABIM dan reformasi dulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu di palestine....dah mati kena bunuh anwar berahi nie...

      Delete
    2. Anwar ni layak disula dgn besi panas je kat jubor dia baru dia akan sedar ckit kot

      Delete
  35. Insaflah saiful..kau akan mendapat azab yg pedih di dunia ni sebelum kau matii..kau akan mati dihempap rosmah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tu yg patut insaf dia berani bersumpah laknat dgn nama Allah pujaan kau ada berani?

      Delete
    2. cai, insaf la ko....nanti mat liwat hempap belakang ko

      Delete
    3. Hahaha hempap menghempap alahh korang ni hehehe. Geli hati pulak aku...hahaha

      Delete
    4. Sapa bagi tarbiyah ngan saiful tu?N.ajis..hadi u.turn..sheikh liwat..kalipah limbabi..atau ostad 3 pagi!!!?
      weka weka wei wei
      CHECKMATED YO!!

      tuah

      Delete
    5. Anon 4:32... Saiful memang dah insaf dgn nuar ni.. yg blum tu lu bro..kutip dosa rosmah free je sblum lu meninggal kena hempap bas PKR..hehehe

      Delete
  36. U ulang......I saman U....

    Memandangkan Anwar suka sangat saman orang. Apa kata kalau Anwar saman jer Saiful tu. Itupun kalau Anwar beranilah. Kali ni kita mintak tolong Zulnordin mewakili Saiful sekiranya Anwar saman Saiful.

    ReplyDelete
  37. Mintak Najib bagi BRIM lagi le, kalau tidak UMNO akan lingkup PRU nanti....kakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Xde pekdahnye kita sesama kita bertikam... hentikan kerja bodoh.... genggam erat salam bersama cari dalang durjana yg nak pecahbelahkan melayu....bangsa lain ketawa bertepuk tangan.

      Delete
  38. Janganla percaya kononnya PK dpt sms dari saiful..itu semua cerita rekaan semata2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak ko lah penipu klu mak ko tu penipu jgn lah sama kan dia dgn org lain sial..nnt aq jentik telur bpk ko sampai pecah br ko tau babi

      Delete
  39. Sekiranya benar, Anwar membayar RPK, Deepak, Bala, Pengganas Sulu dan Bapak Saiful. Kita mintak pihak berkuasa tolong siasat sumber kewangan Anwar. Benarkah ada organisasi asing yang membiayai Anwar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu kata ada dana rm2billion utk kempen...
      Senang wei...tak bagi wang...bagi janji langit dan bumi...

      Delete
    2. Soross....cuba tanya wan az dan ada sekor monyet maalap...

      Delete
  40. tunggu apa saiful akan cakap

    ReplyDelete
  41. Yang korang nak bertekak siapa betul siapa salah tu buat apa?.... Jadi macam aku kan senang ...ada aku kesah semua ni... Janji HIJAU MENUJU PUTRAJAYA ...KAH... KAH....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hijau tin milo songlap duit orang ke atau kahak hijau.....HARKHHH PTUIHHH!!!

      Delete
    2. Hijau....pirah!! Hijau totok sanggup gadai kalimah ALLAH...sbb kebulor bebenor nk ke putrajaya...byk la kau punya hijau...22thn kt kelantan hancur & gondol buminya tok guru kau & konco2nya kerjakan....boleh peluk2 lg dgn kapir harbi dap...Islam d tgn puok kau..hanya sesat lgi mnyesatkan adalah...hancur Msia ni akhirnya...mtk d jauhkan dr puok lshanat ni..

      Delete
  42. Selagi ade al bahlol al bengap yg percaya kt Anuwar cerita2 begini tk akan berhenti.....

    ReplyDelete
  43. kes ni patut jadi soalan utk rancangan "BETUL KE BOHONG".

    ReplyDelete
  44. Bila parpukari nak tuduh diliwat oleh Anwar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sempat sentuh...kepala dan kote bengkoknya aku libas dgn parang ilang..

      Geng headhunter

      Delete
  45. MAKLUMAN SEMUA....atuk aku kata...bn dapat kredit dpd cerita bapak saiful nie..Kenapa?Atuk aku kata sahlah anwar ibrahim pengamal rasuah....
    Betul juga...tak kan semudah itu bapak mgkhianati anaknya sendiri!!!BERMAKNA...masih kekallah gelaran mat liwat tu...TAMBAH SATU LAGI GELARAN.....BAPAK RASUAH...
    weka weka wei wei....

    cucu atuk bertuah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu canang umno/bn rasuah...mmg sah dia kaki rasuah....BONUS UTK BN!!!

      Delete
    2. Bapak saipul sendiri dah test saipul ni.... ummmm masih dara ni... itu yang cepat2 gi mintak maaf dgn anuar .... memang celaka dua beranak ni...

      Delete
    3. Rugi jer anwar bagi duit....rakyat masih bangkit nak kuburkan dia...

      Delete
  46. Makin banyak spin yang dibuat oleh Anwar Ibrahim makin banyak datang berita sahih yang dikeluArkan oleh media Barat....Baru ni aku dah baca dengan jelas bahawa penglibatan Anwar Ibrahim dan konco2 Taik PR dalam isu pencerobohan pengganas Sulu yang disiarkan oleh portal Canada.

    Dah tak ada tempat lagi nak divert isu tu....Yg penting isu penglibatan Anwar Ibrahim dah jadi suatu FAKTA...

    Macamana sekalipun usaha2 Anwar Ibrahim untuk menjelaskan kepada rakyat sudah jadi AUTA...

    Ya !!! Sekarang Anwar Ibrahim adalah pakar strategi Auta....Jadi tak heranlah bapak Saifol dah terdesak...So Joe Abdul pun boleh tolong arrange PC untuk menutup aib Anwar Ibrahim.

    Sekali lagi dalam kes Saifol, secara teknikal Hakim tidak menggugur pertuduhan liwat yang sudah jadi FAKTA mahkamah..

    Jadi kes ini masih berjalan antara Anwar dan Saifol. Bukannya bapak saiful. Faham ????

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  47. Semua orang disini ialah pengikut BN? Pekerja kerajaan? di mana ko semo ni dengar khbr bapa saipul tu berhutang? mereka ni kaya... hohoho...

    ReplyDelete
  48. Tangkap anuar, jika benar dia bersalah.
    Apa guna di biar bebas begitu?

    ReplyDelete
  49. Kalau bab ni macai, soh chai.....memang suka, panjang lebar komen dan dah beratus dah.

    ReplyDelete
  50. Boleh caya ke berita gempar ni?? tak masuk TV3 pun..

    ReplyDelete
    Replies
    1. TV3 TV BN dan umno la... Buduh...

      Delete
  51. kebenaran sebenar akan terungkai d akhirat nanti..

    ReplyDelete
  52. Aku rasa imbuhan untuk saiful tak masuk ni.... pasal failed dlam perbicaraan.... akibat dari komspirasi tak berbayar.... kebenaran akan didedah jugak...

    ReplyDelete
  53. banyak kat sini sebut joe abdul?
    Siapa dia tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Beliau adalah seseorang yang dirakam oleh Eskay tengah gelak besar semasa tengah menonton tayangan filem box-office. Beliau juga pernah berangan nak jadik p.ramlee.

      Delete
    2. terima kasih. ok, skg saya tau siapa dia.

      Delete
  54. Alamat banyak M16 mari dulu Deepak kemudian Bala skrg Bapa Saiful. Ini macam sudah sakit kepala Bijan. Kesian.....

    ReplyDelete
  55. tanya sama anuar apa sebab goyang, tentu jawap anuar aku dok main belakang.. Hehehe.
    1. Video cina doll, tak saman pun.
    2. Kenapa saman terhadap nala di tarik balik.??
    3. Kalau 2 pekara diatas tak dapat nak selesaikan, maka kenyataan azlan adalah satu yang terpinggir..sedangkan yg punya diri masih pertahankan kenyataannya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm dunia modem ni ade lagi yang sokong umno.... pelik aku... klu kat kampung aku penyokong umno malu2 nak tunjuk muka... sebab orang akan tahu yang dia ni orang jahillll.... jahil dunia & akhirat

      Delete
    2. Mcm lah pas tu baik sgt kan..sgp jual agama sendiri...mmg aku tak heran lah bila ada yg sgp jual anak sendiri pun pembangkang mmg jahil

      Delete
    3. kakbedah; itu dua beranak penjual juboq tak boleh pakai tu... jual maruah cari duit je... yang jadi gitu pun puak2 umno yang bagi ilmu tu...

      kou jangan ambil kisah pasal dua beranak tu... memang haram jadah..

      Delete
  56. Parpu ! kenapa ko delete or remove comment org ada name guna akaun sendiri ?
    Tapi org guna anon yg mencarut, memaki leh lak ko siar !

    Ko tak adil pada yg ada nama sendiri ! adakah terlalu terok ke cacian org tu ?

    Anti Sulu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa lah ko bodoh sgt org yg tulis tu sendiri yg delete....

      Delete
  57. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  58. Orang akan lebih percaya bahawa DSAI bersih dari tuduhan liwat sekiranya pengakuan dibuat sendiri oleh tuan punya badan dan bukan oleh bapanya. Mcm2 boleh jadi sbb duit ditabur depan mata.

    ReplyDelete
  59. PRU 13 dah dokat...pondan tuo ni bukak kodai KKR1MAlaysia...Kedai Kelentong Rakyat 1Malaysia....jgn percayo la......muko penipu tu kalau pakaikan sari...tak hilang penipu e tu....!

    ReplyDelete
  60. secara rasionalnya dimana kelakian atau kekuatan iman serta fizikal saiful utk merelakan liwat itu berlaku??? xlogik rasanya boleh terjadi.

    ReplyDelete
  61. kredit to saiful dia masih berpegang pada dakwaan beliau,bapa dia dah berputar belit,mengapa bapa dia dulu cakap lain sekarang cakap lain,apakah pegangan bapa beliau,dan inikah contoh bapa yg harus ditauladani oleh pihak2 yg menyokong bapa beliau.

    ReplyDelete
  62. kita semua manusia, ada kekuatan ada kelemahan sendiri. hari ini kita mungkin kata tidak, besok lusa bila syaitan berjaya hasut kita, benda haram pun kita buat biarpun kita tak tinggal sembahyang, sedekah sana sini, buat amal. jangan pernah pandang rendah kepada orang, tak kira dia ikut bn, pkr, pas, dll kerana kita sendiri pun tak tahu kita yang rajin sembahyang ni masuk syurga atau neraka.

    sapa yang yakin masuk syurga, angkat tangan sekarang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!