FUTOH! UNIT ANAL PAS DAH BERSEDIA KE LAHAD DATU WEI

Awas unit amal bawa tin milo. Mohon rakan2 blogger ingatkan org ramai dan ahli2 pas supaya berhati2 menderma kpd tabung polis terkorban yg dianjur PAS atau surau / masjid dikuasai PAS. Ini bagi mengelak derma anda diseleweng sprti belaku dgn tabung memali, Koperasi kohilal, tabung highway kelantan, gold dinar dll skim kutipan. Derma pada tabung tajaan media prima.

House PK; ini mesej yang aku dapat dari rakan-rakan aku. PAS bab tanung memang A. Tapi duit tak pernah sampai pada orang mereka jual nama tu.

Kat bawah ni gambar unit ANAL PAS diketuai Hadi untuk ke Lahad Datu.





58 Responses to "FUTOH! UNIT ANAL PAS DAH BERSEDIA KE LAHAD DATU WEI"

  1. Replies
    1. tak kisah lah sape2 pon yg pegi Lahad Datu. yang penting adalah RUNDINGAN. minimum 2 minggu baru boleh serang. ada faham!?

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Senjata terhebat PAS ialah tin milo. Tin milo ini selain boleh diisi duit yang disonglap, bole jugak dijadikan tayar kereta kebal untuk memudahkan buat u turn konar baring takut2 disergah dek lanun sulu.

      Delete
    3. Soalan: Dimanakah letaknya kekuatan PAS? Di tubuhnya ka? Di kepalanya ka?

      Jawapan: Kekuatan PAS terletak kepada huruf P = Pala Lutut. Cuba gantikan P dengan huruf N = Nala Lutut. Anda kenal Nala Lutut?

      Itulah kekuatan PAS saudara saudari sekalian...mike ni mikir guna kepala lutut, kalau mike ni mikir pakai pala kote, lagi jahanam negara ni. (Kepala atas PAS ni memang sejak azali tak boleh guna).

      Delete
    4. Orang PAS jangan cakap banyak le!! Telor dah kena jentik dengan OKU dari atas Kerusi Roda pun dah mengelupur dan tak menguit pun. Sekecik-kecik semut pun bila diusik pasti akan mengigit walaupun dia mati. Orang PAS Beruk besar pun takut dengan OKU apa barang Bosss!!

      Delete
    5. malaikat maut umngokMarch 11, 2013 at 9:33 AM

      Dimana letaknya kekuatan BN....di huruf B nyakah atau huruf N nyakah......kalau B memang kuat sebab B ialah *utuh kalan N pun kuat juga N ialah *gokek ha ha ha.....kalau BN tukar jadi AN apa makna tu *ntantuya vs *ajib kuat oooo sebab dia pakai C4 ha ha ha......kalau tukaq C pun kuat juga sebab C kan C4 bunyi kuat oooooooo...kalau D pun kuat juga kuat Dengki...kalau E pun kuat juga kuat enjut artis,enjut amah ha ha ha.....F lagi le Fuck fuck fuck kah kah kah....lupa satu lagi ttn C ni C kan cincin kuat dgn cincin.....yg len len cipta sendiri la......

      Delete
    6. terbaik lah malaikat maut umngok! terus senyap macai2 umno kat sini.. kah kah kah

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    7. Hahaha...aku ingat malaikat maut entiti yg serius dan matang...termasuk gak ngan mamed NASIONALIS...ialah tak kan umur 15 tahun dh jadi nasionalis...rupanya hmmm akal bebudak msh bnyk lagi...hahaha aku rasa lucu bila nama ganazzz tp hahaha suka main angka...tak buang masa ke bro!!!

      Delete
    8. ee hebatnya malaikat bongokkk!!siap da orang support lagi kat bawah dia, yang support tu pulak jin bongokkk!!yang jelas memang semua sedia maklum orang pas semua tak dak otak, pkir guna pala lutut semua termasuk la yang komen terutama sekali malaikat maut bongokkk!!!

      Delete
    9. Inilah tahap kbudak2kn pmikiran para cai al khawarij yg amat memalukn utk dibanggakn dlm mgemukakn hujah. Tak tau la dimana relevanya hujah malaikat maut dapig pashit pgayr..

      Delete
    10. Pas nak jihad konon jihad lu lam diri n dlm pas. Bunuh lu pemimpin korang yg bodo n anuar yg yahudi tu lu bru jihad la bgggang

      Delete
  2. ok la dr umno hantar mamak 1 malaysia Azeeeeeez...

    ReplyDelete
    Replies
    1. JGN ASYIK MENGATA ORANG. DAH BANYAK JASA DIA PADA RAKYAT MALAYSIA DAN JUGA ORG LUAR. KAU ADA? BUAT DOSA KAU MMG NO. 1. NAMA JE PENYOKONG PARTI ISLAM TAPI BAB MENGHINA MEMFITNAH KAU DAN MACAI2 PASS PKRR NO.1. MEMALUKAN ORG ISLAM SAJA.

      Delete
    2. ok apa ke bendanya setakat tadah tin milo songlap duit orang ramai...tambah hura hara lagi kat lahad datu ada la....

      Delete
    3. PAS ni suka tin MILO sebab kaler tin tu warna hijau. Kalau Sykt MILO tukar kaler tin dia jadi kaler biru, habislah punoh PAS, susoh nak kutip dermo.

      DERMA...DERMA...DERMA JIHAD, untuk tentang kekajaman kerajaan yang zalim, nak sembahyang kena halang, nak puasa di larang, nak buat masjid tak boleh...zalim sungguh kejaang Malaysia nih.

      Nasib baik Tin MILO ni la yg boleh kita buat masjid kat Malaysia ni...harap kejaang, nak buat surau pun tak mau, zalim sungggggguuuhhhhh.

      Delete
    4. malaikat maut umngokMarch 11, 2013 at 9:35 AM

      tin milo akan bertukar kaler kepada biru selepas PRU 13 ha ha ha

      Delete
    5. Mmng betul le apa entiti malaikat ni ckp... Yg ini aku sokong...maknanya lps pru ni hmmm bn lagilah perintah...sian hijau... Biru juga jd pilihan...

      Delete
    6. ambik tin milo....potong dan leperkan banyak banyak...buat mesjid pas.

      Delete
  3. Yang sebenar mamak adalah BABI. Dia anak mamak kawin lari dengan korea sepat kering , wan jijik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kamu tu yang babi

      Delete
    2. Dalam pakatan liwat macam2 jenis babi ada....babi yang paling nyata ialah DAPigs...

      Delete
    3. Brader Anwar Bin Ibrahim aka B.A.B.I

      Delete
  4. ko ada ka pi lahad datu parpukari .........takebeer

    ReplyDelete
    Replies
    1. solan cepumas ..
      sepatutnya kena tanya pada anwar dan kuncunya sebab dia yg kemarok sgt nak jadi PM..tak patut dia tak turun lahad datu...

      Delete
  5. Betul ke apa yg anak perempuan "Sultan Sulu" kata dlm Inquirer bahawa apa yg berlaku di Sabah adalah konspirasi terancang PM Malaysia dan Presiden Filipina untuk melemahkan pengaruh MILF?

    ReplyDelete
    Replies
    1. weyh dol,ko nk tnye psl MILF atau MNLF???

      Delete
    2. Org komen dia nak komen, tapi pengetahuan tahap pengarang dan penyunting Haramkah, buta fakta disamping bodoh bebal dan kaki fitnah.

      Delete
    3. anon 10:18pm...jawapannya tidak kerana perkataan konspirasi dimulai oleh mat liwat dan dipopularkan oleh mat liwat. Jadi ada kemungkinan ia adalah konspirasi terancang mat liwat dan pencacai2nya untuk melemahkan pengaruh PM Malaysia.

      Delete
    4. anon 10:18, soalan bangang ko nie lebih baik ditanya kepada manila time atau reuters, mereka lebik arifff..

      Delete
  6. Hantar jer superhero baru Malaysia ke Lahad Datu. Siapa lagi kalau bukan Mr Mansuh. Beliau mempunyai kuasa yang boleh memansuhkan apa saja termasuk pengganas sulu. Cuma, seperti yang kita sedia maklum, setiap superhero mesti ada kelemahannya. Kelemahan Mr Mansuh ialah...........

    ReplyDelete
    Replies
    1. BONTOT DAN CHINA DOLL... TU JER... KASI DUA BARANG NI, TERGADAI MALAYA KAT CINA DAPIGs...

      Delete
  7. Pemimpin dan pengikut menate PAS mana tau berbakti pada rakyat, mencaci memfitnah serta memaki hamun (yg ini wajib) tau lah kerana itu yg Mostshitful mereka ajar dlm ceramah2 agama, maklumlah PARTI AGAMA SAMARATA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada lagi penyokong En Al Jub dan Parti Apa Saja asal berserban ?
      Oiii ...brape banyak mesjid korang buat...cuba bagitau ? Haram...

      Tebuk tin milo lagi...nak derma ni...jgn malu2 derma dlm tin milo...fisampaibilabila. Belah la.

      Delete
    2. PAS juga sudah jual kalimah Allah

      Delete
  8. TERHOT ! Jacel Kiram mendakwa "konspirasi sebenar" adalah di antara Najib dan Aquino.



    Jurucakap 'Sultan Sulu' Jamalul Kiram, Jacel Kiram mendakwa "konspirasi sebenar" adalah di antara Najib dan Aquino

    Media Filipina siasat dakwaan konspirasi

    Pemimpin Filipina berkata satu siasatan akan dijalankan ke atas konspirasi di sebalik pencerobohan kumpulan bersenjata Sulu ke Sabah untuk mengenalpasti punca keganasan yang berlaku.

    Jurucakap timbalan presiden negara itu, Abigail Valte memberitahu stesen radio dzRB bahawa presiden Benigno Aquino III berhasrat untuk menjalankan siasatan itu selari dengan usaha untuk menyelesaikan krisis berkenaan secara aman.

    Portal berita PhilStar juga memetik kenyataan Valte bahawa usaha berkenaan selari dengan tuntutan setiausaha agung Pertubuhan Bangsa-bangsa Bersatu Ban Ki Moon agar untuk menghentikan
    pertentangan dengan segera.

    Laporan hari ini juga menyebut, pegawai istana presiden sebelum ini mempersoalkan keupayaan 'Kesultanan Sulu' untuk membiaya pencerobohan Sabah dan percaya pengikut berkenaan didorong dengan janji untuk mendapatkan habuan sebanyak $600 setiap seorang.

    Ia menyebut, pihak berkuasa Filipina juga menyiasat kemungkinan bahawa ekspedisi bersenjata itu cuba memalukan kerajaan Malaysia dan Filipina dan menggunakannya dalam tuntutan kesultanan itu di Sabah.

    Biro siasatan kebangsaan negara itu dilaporkan melancarakan siasatannya dua hari lalu dengan memanggil penasihat kesultanan itu Pastor ‘Boy' Saycon untuk siasatan, sementara Aquino dijangka akan memaklumkan kepada Perdana Menteri Malaysia Datuk Seri Najib Razak berhubung pemimpin konspirasi berkenaan, seperti yang didakwa.


    Bagaimanapun, jurucakap 'Sultan Sulu' Jamalul Kiram, Jacel Kiram menafikannya dan mendakwa "konspirasi sebenar" adalah di antara Najib dan Aquino.






    Beliau sepertimana dilaporkan mendakwa, perkara ini adalah untuk membantu rundingan di antara kerajaan Filipina dan militan Moro Independent Liberation Front dan pada masa yang sama mengalihkan perhatian orang ramai daripada keganasan yang berlaku di Sabah.


    "Teori konspirasi ini adalah satu penghinaan kepada rakyat Filipina dan kepada kesultanan Sulu, lebih-lebih lagi kepada Raja Muda (Azzimudie Kiram, yang mengetuai hampir 200 orang pencerobh di Sabah) dan rakyatnya," kata Jacel kepada media Filipina semalam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai...yg bijak menipu rakyat malaysia ialah anwar bin ibrahim...dalang utama yg bersubahat membunuh rakyat dan pewira negara....
      Lain kali ko beritahu peliwat tu...jgn bagi clue 'tanya sama pokok.....sabah akan hilang'....
      Ko beritahu jacel bini no 2 mat liwat tu klu nak tunjuk gambar tentera mati...jgn pakai gambar tentera thailand cai...haiya banyak menipu lah korang...
      satu lagi cai...klu suaram sirbarasa tu nak salur duit dgn lanun2 tu...jgn sampai terbocor cai....haiya bodoh punya penipu....
      satu lagi cai....klu mat liwat nak saman..saman sekali kerajaan filipina dan reuters....nampak sangat takut penipuan korang terbongkar....hahahaa
      ANWAR BIN IBRAHIM....KO DAH KENA CHECKMATED YO!!!!!!
      weka weka wei wei

      tuah

      Delete
    2. KO PERCAYA KE? SEBENARNYA HAJI HADIYANG JADI KETUANYA!!!!

      Delete
    3. Hahahaaaa....msh aku ingat nuar tak ngaku perut dia dah londeh dlm video besi tu....MEMANG LUCU...

      Delete
  9. Tadi terdengar ustat PAS yg ceramah mcm orang gila kat Bkt Beruntung..

    Cakap elok2 mcm orang berilmu tak pandai..

    Inilah babi sebenarnya yg mengaku ustat Islam..lebih buruk akhlak nya dari seorang paderi yg bersopan ketika berdakwah..

    Ajaran Nuar & Nik Najis maki-hamun Allah mencarut..

    tak tau la mcm mana..Orang Islam di Malaysia yg memcaci & membenci tu boleh masuk masjid berceramah mcm orang gila..last2 mintak derma.

    Pada pendapat saya..sebelum nak berdakwah BERSIHKAN DIRI DARI SIFAT2 KEJI..BILA MANCACI orang lain tak de siapa yg akan memandang mulia..kecuali pendengar2 yg sewel & tak mampu menilai

    ReplyDelete
  10. Anon 10:31....nampak gagap jer cerita ko nie....hahahaaaaa
    Serupa tulisan karangan mat liwat yg dah nak tunggu saat kematian jer cai...Tak sabar aku si karam 3 suku dan kerabatnya didakwa di mahkamah filipina biar londeh semua cerita mat liwat nie.....hahahaaaaa....
    dah nak mampus baru cari idea konspirasi....hahaahaaaa!!!!!! mat liwat..mat liwat....ada2 jer idea ko yg lucu...hahahaaaaaaa

    ReplyDelete
  11. Zal...bini ko dah sihat..esok datang kejer yea..

    ReplyDelete
  12. CHECKMATED YO!!!!...hebatlah lu.....

    ReplyDelete
  13. Unit anal (jubur) ni nak kutip derma lepas tu songlap untuk tempolok sendiri.

    ReplyDelete
  14. Unit Anal PAS mane berani pegi Lahad Datu. Kalau musuh dia pakai air pancut, dia berani ler. Tapi kalau musuh dia guna M16 atau AK47, meka lari sampai tak pijak bumi ler jawapnya.

    ReplyDelete
  15. http://omakkau.blogspot.com/2013/03/jelajah-yok-medang-ibu-tunggal-anjuran.html

    waduh pak , kalo kayak gene pak najib bisa modar ato terjun laut jawa ya, ibu tunggal sangat senang saat mereka diladeni oleh parati pakatan rakyat ketimbang ole partai setan umno jauh api dari panggang ya. wakakakakaka. yuk medang ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Woi betina tak usah jual puki lah kat sini.
      Tak da sapa nak beli!!

      Delete
  16. Bhai...aku rasa utk selesaikan isu ni...ada dua org yg patut kita hantar...satu mamed nasionalis dan satu lg watak superhero pr yg baru..malaikat maut...malaikat maut ni pun dah pndi bg warning dlm blog...hahaha kelakar siot dgn mamat obses superhero ni..mohamed ni dia boleh tanya kt org sulu tu...'nk tanya sikit!!' hahaha mau blk sulu sbb bosan dgn nk tanya sikit..

    ReplyDelete
    Replies
    1. malaikat maut umngokMarch 11, 2013 at 9:57 AM

      aku bukan macam hang juragan takat nulis tah hapa hapa wat pe...aku nat nat hari ada kat sitok nat nat hari tgn bersama barel ku....bukan mcm ko nat nat hari pegang barel sendiri ha ha ha....juragan juragan.....anak kecil main api terbakar hatinya yg sepi dok tengok tok peti dok gabuih harta rakyat masuk poket sendiri.....nenek moyang kaya raya tergadai seluruh harta benda tanah kat felda....batu putih pun sama.....last last apa pun tarak.....ha ha ha....sedih siot juragan sedih.......uuuuu uuuuu uuuuuuu aku pun teringin menyalak mcm umi hafilda la plak......

      Delete
    2. Hahaha sian malaikat maut cam bebudak main perang2...

      Delete
    3. haha malaikat bongok betullah.. patutlah kelantan orang arang dia kaya kaya belaka,takdak yang susah, peluang pekerjaan pun banyak, sehingga rakyat dari peneng, perak,pahang, johor dan banyak lagi lah berebut rebut tinggalkan negeri semata nak keja di kelantan, pembangunan toksah kata la,kiri kanan jangan harap nak nampak hutan, penuh dengan bangunan mencakar langit,tiap tiap bulan menteri besar masukkan terus duit hasil negeri kelantan ke akaun rakyat(ops, ayam, lembu, kambing dia),bukan apa takut dikatakan makan duit rakyat pulak kalau tak buat macam tue, tanah tanah disana semua dah ditukarkan kepada nama nama rakyat kelantan, hebat betullll, alangkah baiknya kalau semua nie menjadi kenyataan, tapi malangnya, kelantan macam 22 tahun lepas la jugak, jahanammmm!!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  17. semua komen tlah ku baca...berbagai2 ragam dan dri berbagai parti,,,untuk memudahkan cerita..begini...PRU 13 tak lama lg...jawaban kepada sang pengmomen diatas...katakan begini...saya pilih mengundi...ulang 3x lg...saya akan undi BN...BN...BN..DAN TIDAK AKAN BAGI UNDI KPD PAS.PKR JAUH SEKALI DAP...APAA BARANGG..

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya juga akan mengundi BN, bukan sahaja untuk pru 13, api untuk pru akan datang jugak, dulu, kini dan selamanya..malah saya akan menyeru 7 keturunan saya mengundi dan menyokong BN/UMNO!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  18. salam. laman AIDC kena hack jam 9 malam, 10 Mac. Kerja-kerja pemulihan akan mengambil masa sehari dua sebelum dapat beroperasi seperti biasa.

    http://mindaaidc.wordpress.com/2013/03/10/aidc-kena-hack-sebab-dedah-bukti-pertemuan-anwar-misuari/

    Editor AIDC

    ReplyDelete
  19. KORANG TAK PAYAH SUSAH NAK FIKIR MACAMANA PAS NAK HAPUSKAN PENCEROBOH KAT SABAH...SENANG AJE SURUH MENTERI BESAR AKU @ NIK AJIS ALAIHISALAM BACAKAN DOA PEMUSNAH DIA DAN HALAKAN KAT SEMAK SAMUN DISANA NESCAYA BERSEPAI ISI PERUT PENGGANAS DEK DOA MUSTAJAB NI AJIS.......POWER DOA DIA 1O KALI GANDA MORTAR YANG DIGUNA ATM KALAU TAK PERCAYA DATANG LAH KE KELATE UNTUK TEST POWER NIK AJIS......ITU BELUM DIA BERGABUNG DENGAN ADIK DIA YANG BERDOA MUSNAHKAN UMNO PADA MUKTAMAR PAS TEMPOHARI.....KALAU DIA BERKOLOBORASI NESCAYA KELATE AKAN JADI NEGARA KUASA BESAR MENGALAH NUKLEAR PYONGYANG DI KOREA UTARA....TAKUT....TAKUUUUT.....TAKUT......HADI APA KE BENDA KENTUT DIA HANYA BOLEH PADAMKAN API PELITA AYAM SAJA....TAK LEH LAWAN MENTERI BESAR AKU LA.........

    ReplyDelete
    Replies
    1. terbaik lah,wa selute lu bro!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete

  20. Yang mati......melayu.
    Cina/keling......xbuat apa2 pon.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina/keling? Jgn hrp la.depa ni x pernah anggap malaysia ni tanah air mereka.x pernah ikrar taat setia.

      Klu jd apa2 depa cabut blk china/india. Lbh teruk lg ada melayu murtad yg ikut sama perangai puak ni.

      Delete
  21. pas ni betul2x jadi anjing anuar dan dap.......................

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!