FOTO PM DI HARI POLIS KE 206!






Foto-foto ketika sambutan Hari Polis ke 206....

13 Responses to "FOTO PM DI HARI POLIS KE 206! "

  1. Satu je aku nak pesan pada semua polis......jangan ambik rasuah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dan pesan gak bhai pada diri sendiri dan org awam yg lain utk TIDAK memberi rasuah...rasuah itu bermula bila ada yg snggup memberi...

      Delete
    2. Dan polis juga jangan minak rasuah dan kalau ada orang nak bagi jangan terima....

      Delete
    3. Bermula dgn lu.. Jgn membebel mcm burung kakak tua..

      Delete
  2. Jgnkan polis saja d pesannya. Alfatihah..

    ReplyDelete
  3. Layarilah Freemalaysiakini2.com Percuma dan tidak perlu dilanggan

    ReplyDelete
  4. Sayup lihat wajah wajah keluarga wira wira yang terkorban mempertahankan negara dari dicerobohi anasir anasir jahat. Berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul..


    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Lu lahir kat tepi jalan? x de mak bapak? Klu x de mak bapak nak ajar adab tlg bagitau... wa peruntukkan masa bagi lu ilmu adab....

      Delete
  6. Pandai betul Najis berlakon sedih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu ni dah x masuk kategori insan...kategori haiwan pun x boleh juga... Lu ni kategori yg kluar dari lobang kunyit. Kesian la la kat Mak Pak lu tu..x kan ilmu lu letak kat dlm sluar..

      Delete
  7. Wahai Anon 3.55 PM... Mungkin anda seorg manusia yg tidak mempunyai hati dan perasaan kot...

    Dan satu lagi, jgn hina nama org lain... Belajarlah menghormati pemimpin2 negara, jika anda ingin dihormati oleh org lain pulak....

    ReplyDelete
  8. Lagi pandai yang tunggang budak cina. Aku dah lupa nama dia. Tolong bagitau.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!