CILI KUNYIT TARUK! 10 PERKARA YANG AKAN DIBUAT ANWAR PAPA HOMO MENJELANG PRU! KENA SEBARKAN!


Sekadar Gambar Hiasan je...
Aku nak share deegan korang 10 point atau benda yang Anwar al jubs wal kunyiti yang akan guna pakai masa PRU nanti, moh kite baca apa dikata oleh Zul Nordin ni...

1 – Menggunakan keluarga Saiful sendiri untuk melawan Saiful. Seperti yang dibincangkan di atas, ia sudah pun berlaku.

2 – Akan berlaku kejadian Anwar ditembak sewaktu kempen pilihanraya. Dia akan rancang suasana di mana kejadian tembakan berlaku ketika dia ada, peluru tidak kena pada dirinya, tetapi akan kena isteri atau anaknya… SELEPAS ITU, DIA AKAN KATA KERAJAAN UMNO ZALIM. Taktik raih simpati yang amat licik. Zul Noordin berkata, bunga-bunga ke arah kononnya hidup dia dalam bahaya sudah dimulakan apabila pengawal peribadi Anwar mencabut pistol ketika mengiringi Anwar dalam kereta ke satu lokasi tahun lepas.

3 – Seorang Pegawai kanan badan kehakiman akan mengeluarkan kenyataan bahawa kes liwat Saiful dan Azizan adalah rekaan semata-mata. Menurut Zul Noordin, beliau difahamkan bahawa usaha memujuk pegawai berkenaan sedang giat dijalankan.

4 – Anwar akan bersumpah dengan ayat tipu (Anwar akan bersumpah dengan tidak menepati kehendak syarie, DIA AKAN KATA "Demi allah, saya tak buat apa yang UMNO tuduh", MAKA PEMBANGKANG AKAN KATA "Tue dia, Anwar Ibrahim dah bersumpah menafikan dia meliwat Saiful. Sudah tentu penyokong dan cybertroper pembangkang yang selama ini hanya reti menggunakan istilah fitnah dan bodoh serta UMNOgkok untuk mempertahankan bos mereka mendapat peluru baru."

5 – Anwar akan keluarkan JAM OMEGA TIRUAN di saat-saat akhir sebelum hari mengundi. (Menurut pihak dalam pembangkang, mereka sebenarnya sudah pun membeli jam yang sama macam yang dijumpai oleh Datuk Eskay. Namun, Anwar dijangka tidak mahu keluarkan sekarang kerana pihak polis sempat untuk menyiasat ketulenan am berkenaan dan menunukkan jam sebenar, oleh itu di saat-saat akhir baru jam berkenaan dikeluarkan dan beliau akan kata "INI DIA JAM ITU, SAYA DIFITNAH SEBENARNYA.."

6 – Memujuk ahli-ahli yang berhormat (ADUN dan Ahli Parlimen) PKR yang keluar parti supaya kembali ke dalam PKR. Mereka juga akan membuat kenyataan bahawa mereka keluar dahulu kerana Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak merasuah mereka dengan wang ringgit. Menurut Zul Noordin, calon-calon tersebut kini tertekan kerana anak isteri mereka juga ditekan (diganggu) oleh pihak-pihak tertentu. Pada masa yang sama, mereka juga ditawarkan dengan bayaran yang lumayan yang tidak mampu ditolak.

7 – Azmin Ali akan keluarkan video lakonan yang dia telah berbaik dengan emaknya. Sedangkan video tersebut telah diambil ketika Mak Tom pengsan dan tidak sedarkan diri. Azmin dikatakan datang membawa jurugambar untuk mengambil gambar konon dia cium tangan dan dahi mak dia dan dia akan kata yang dia dah balik sebenarnya.

8 – Peguam-peguam dan polis yang terlibat dalam kes Altantuya dipujuk supaya mengaku bahawa Najib terlibat dalam kes tersebut. Maklumat yang diterima Zul Noordin ialah berkemungkinan besar menunjukkan pembangkang sedang cuba memujuk para pegawai dari atasan sampai ke bawah yang menyiasat kes Altantuya dengan persediaan untuk membayar mereka supaya tampil membuat kenyataan memang Najib terlibat dalam kes Altantuya.

9 – Mereka akan hina dan fitnah Rosmah Mansur sebagai terlibat dengan skandal. Dipercayai seorang bekas pegawai Rosmah akan membuat akuan bahawa isteri PM terlibat dengan penyalahgunaan wang rakyat. Pegawai tersebut sedang dipujuk, sedang digoda, sedang ditawarkan habuan untuk keluar supaya buat kenyataan bahawa Rosmah terlibat dengan pelbagai skandal dan penyalahgunaan wang rakyat, wang negara).

10 – Setiap ahli Pas diminta bersumpah untuk mengundi Pakatan dalam PRU nanti. Mengikut maklumat yang diterima dari orang dalam Pas, bahawa setiap ahli Pas akan diminta bersumpah "wallahi, wabillahi, watallahi, aku ahli Pas, bersumpah dengan nama Allah, dalam PRU 13, aku hanya akan mengundi calon DAP, PKR dan PAS, jika aku mengundi selain calon DAP, PKR dan PAS ……… " (nauzubillah min zalik).Begini lah bagaimana PAS permainkan agama demi kuasa ke Putrajaya.)

119 Responses to "CILI KUNYIT TARUK! 10 PERKARA YANG AKAN DIBUAT ANWAR PAPA HOMO MENJELANG PRU! KENA SEBARKAN!"

  1. ini semua tak penting!

    yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya mat kunyit yang bawak masalah pada PukiR. Dia yang rajin sangat menjubor sana sini dengan mat jambu. Last2 ada mat jambu yang rakam video stim untuk kenangan manis.

      Delete
    2. Ohh mamet ada kat cni pulak. Tadi kat blog cilipadi. Aku pon ada d sana skrg dia d cni aku pon d cni. Hellloooi mamet....

      Delete
    3. Yg no 2 tu,gua doakan tepat kena kepala anuar..dah alang2 mencipta konspirasi,biarlah sampai mampos skali!!

      Btw, sebarkan benda ni sebagai usaha untuk mematikan langkah anuar..Dan sebagai persediaan awal bg rakyat Malaysia supaya dpt terima helah anuar ini sebagai rancangan anuar sendiri dan bukannya konspirasi umno

      Delete
    4. pncacai umgok spti pelacur tua yg kering air dan berkedut2 tpi nk blagak mcm idung x mancung pipi tersorong taik lembu kak ijat...

      Delete
    5. Bhai...01.52 lu dh biasa bergaul dgn pelacur ke...dah lah pelacur,tua lak tu...hahaha PR dgn pelacur cam ada chemestry jew...

      Delete
  2. mohon dipautkan http://paritbuntarrebels.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. wo!!!makin banyak blog anti pr nie....

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. apa yg penting sgt video tu dgn rakyat cai!!!???
      setakat nak tagih simpati buat apa??
      video goyang dh cukup menyeram dan menjijikkan kami!!!!
      adakah video ko kena suntut anwar ker???

      Delete
    4. Yang paling penting..aku akan pastikan sesiapa jadi pembangkang kena kuat..hanya dgn itu je aku dpt menikmati mcm2 faedah dari kerajaan seperti yg aku dpt sekarang..dulu2 hampeh bila pembangkang lemah..utk korang semua,, sedar atau tak sedar, korang tgh tumpang bahagia. Ini fakta. Tak perlu video.
      Wassalam.

      Delete
  3. Lu silap la amik statment zul tu bai..mamat tu sape yg percaya? Adooiiii apela lu ni buat malu umno je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan jadi bodo...dulu siapa yang terhegeh-hegeh ambil YB Zul jadi peguam ?? Bila YB Zul dah kesan banyak sangat kudis pada ANUwar ni, dia pun belah dari PKR... ? Lu saja yang lena tak bangun-bangun lagi...

      Delete
    2. terima kasih buat yb zul kulim...
      banyak kecurangan dlm pgayr yg aku tak nampak dah makin nampak....
      makin lewat pru13...makin nampak sikap peliwat tua dan pencacainya....makin sial hidup korang!!!!

      Delete
    3. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. aku rasa aku dah nak giler dan meroyan dah!!!
      sejak pikul biawak gay bernama mat liwat nie hidup ku dah jadi tak keruan!!!
      sampaikan kiblat ku dh menuju ke lubang taik pulak!!!

      Encik Mohamed
      Nasionalis palsu lubang taik..

      Delete
    5. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Saya percaya kpd zul nor. Langkah paling bijak dan siuman dia klr dari pkr dan reveal ketika dia jadi lawyer untok ai kes altantunya ai suruh dia buat2 crta untok kaitkan najib. It takes a brave individual to do this. Kedua zul nor minta maaf kpd tun m kerana menghina tun m kerana mengikut telunjok ai dan wan az. Allah buka mata hati zul nor dan masih tidak terlambat bagi penyokong2 ai. Nak jadi lawyer ai kalian biar la bertempat.. Amat jauh skali nak samakan ai dgn mandela dan nabi yusof. Na'uzubillah...yes I salute zul nor for his openess and bravery semoga Allah beri zul nor lebih kekuatan luaran dan dalaman untok menghadapi dugaan dan cabaran akan datang. AMIIINNN...

      Delete
  4. tak heran aku!!!!!bapak saiful dah kena beli..saiful tak dpt.Datuk eskay n geng dah diberi cek kosong...tunggu isi jer-tak berjaya!!video anak peliwat pulak dikluarkan oleh musuh dlm pgayr sendiri-rakyat dah muak dah!!!!
    mcm ni jer lah buat anwar bin ibrahim....rakyat dah mual dgn lakonan puak lgbt pgayr..

    RAKYAT DAH TAK ADA RASA SIMPATI BUAT PELIWAT TUA YG HIDUPNYA TIPU ANAK BINI..RAKYAT DAN MELIWAT SAMPAI KE MATI!!!!

    ReplyDelete
  5. Bersatu Kita Bersatu
    Dengan Setia Berganding Bahu
    Tipu Terus Menipu
    Kita Tipu Melayu

    Bersama Kita Bersama
    Menjunjung Hasrat Semua
    Berjasa Pada Kroni
    Anak Isteri Dan 'Bini'

    Lambang Kita Yang Rebah
    Dipandang Keji Dan Haprak

    Bersatu, Bersedia ... Khianat
    Cogan Katanya
    UMNO Terus Lara
    Rompak Rakyat Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak kan dah giler pikul bewak gay tu cai!!!
      tu lah...aku suruh humban bewak tu ke laut sulu korang sayang!!!
      apa dah jadi....lubang taik juga yg dia suka!!!!

      Delete
    2. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. umno terus mara
      menipu rakyat malaysia

      ha ha ha ha ha
      aku gelak guling guling
      nak tengok gak video nurul

      oiiiittttt

      video pok jib ngan ziana tak dak ka cai

      Delete
    4. Tak da cuma sebenar kau yg berangan nak kan si ziana tu. Najib sudah cukup bahagia dgn yg satu ia itu isteri tercintanya puan rosmah. Tidak la mcm boss kamu yg tidak puas dgn yg satu. Ada yg halal nak juga yg haram lagi sedap. Bkn aku sj yg tergolek guling. Kucing aku pon tergolek tgk aku tergolek. Dan dikau 5.14 terus menerus kena tipu dgn anwar n family. Keschian...

      Delete
    5. dari zaman peliwat tua dlm umno aku dgr cerita ds najib dgn ziana zain nie!!!!
      ada yg kata dlm mes pegawai di pd..pihak kagat yg tangkap...
      ada yg kata di hotel pd...jbtn agama yg tangkap....
      ish..ish..mana satu yg betul nie???
      bila aku fikirkan balik...tu adalah taktik nak burukkan imej calon yg layak ganti tdm..siapa yg bawak cerita...puak yg pernah sanjung tinggi pak sheikh yg sekrg adalah pak liwat pgayr!!!
      so...korang nak fitnah...fitnah ler!!!!harap korang tak kena Bala!!!!

      Delete
    6. Pada zaman peliwat tua dalam UMNO ramai dah tau perangai dia tu termasuk segala strategi kotor, jahat, dan segala bagai fitnah dibuat semata-mata untuk jatuhkan lawannya dalam parti. Bagi cai cai pr yg baru memang tak tau perkara tu dan bagi cai cai vetren pr yg tau perangai jahat peliwat tua tu mereka sengaja butakan mata hati atas kepentingan sendiri ataupun kerana ketamakan mahu mendapat laba dunia semata-mata.

      Delete
    7. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  6. humang hai...cara zul nordin citer ni mmg anwar akan buat....maklumla anwar sanggup buat apa sahaja....Jual Sabah pon tak per sbb nak menang PRU punya pasal....Nak Jadik PM...Nak Jadik PM....Nak Jadik PM ....Nak Jadik PM..... (ikut rentak nak cari kayu...nak cari kayu...FILEM Labu Labi)

    Apa pon vote aku tetap pada BN untuk kali ini! Terlalu buruk sangat anwar dan keluarga telah buat pada Malaysia!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dan keluarga akan undi bn kali ini!!!
      no more peliwat tua!!!!

      Delete
    2. kesian ko dan keluarga ko...bak dikata tun det, oranmg cerdik abis pakat masuk PAS, yg tinggal bodoh belaka mcm ko dan keluarga ko je,,,takpe la teruskan la undi umno...duduk la bawah tempurung senyap2

      Delete
    3. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Itu mmg sgt penting. Sbenarnya en mamet tgh terkeluar air lior menunggu tape anak beranak. Kau kan rapat dgn ai kau la pg pasang video tuh. Pegi la tanya la sendiri u kan teman rapat ai dan anaknya si nurul. Pegi la dont be shy....en mamet...

      Delete
    5. Kesian kat anon 5.00..kata2 Tun M yg tak berasas dan tiada bukti e.g org bodoh masuk umno, atau bila Tun M kata dia penjarakan anuar bukan sebab apa pun, tu lu percaya..woii Tun M tak bg bukti pun org umno bodoh, Lu percaya sgt kenapa??

      Bila anuar dah kena dakwa atas kes rasuah Dan salahguna kuasa, siap dibuktikan, siap dijatuhkan hukuman, Lu org tak percaya, tuduh Tun M zalim..

      Nak Tanya, cai pr ni mmg suka percaya benda atas angin yg takde fakta daripada percaya fakta atau bukti ekk??

      Tun M cakap org Bodoh masuk umno sbb nak cabar org yg rasa diri dia pandai masuk umno Dan mencabar org umno untuk jadi lebih bijak!! Jgn la percaya benda yg takde fakta ek..kesian

      Delete
    6. Cai PAS 5:00 PM. Yang bodoh macam katak bawah tempurung ialah cai pas macam ko tu, apa tidaknya cai cai pas hanya disuruh baca haramkah saja yg lain tak bleh. tu lah sbb pemikiran org macam ko menjadi terlalu sempit.

      Delete
  7. Akan berlaku kejadian...
    Seorang Pegawai kanan badan kehakiman akan....
    Anwar akan...
    Anwar akan...
    Mereka juga akan...
    Azmin Ali akan ...
    Mereka akan...
    seorang bekas pegawai Rosmah akan ...
    bahawa setiap ahli Pas akan...

    KENAPA SEMUANYA AKAN AKAN AKAN AKAN DAN AKAN...???

    SEMUANYA MASIH BELUM TERJADI KAN?? KENAPA KAMU NAK TIMBULKAN STATEMENT BERBAUR FITNAH?? JANGAN SAMPAI KALIAN TERGOLONG DALAM GOLONGAN PENYEBAR FITNAH DIAKHIR ZAMAN..

    Budak KL

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. rancangan2 mat kunyit dah diketahui oleh zul noordin

      Delete
    3. lantak ler....yg penting undi aku utk bn kali ini dan insyaAllah utk selama2nya...

      Delete
    4. Yang penting adalah...

      Kita org pr macam mana teruk pun pemimpin pr kita mesti cover baikkk punya.
      Salah laku seks pemimpin kita, mesti tutup
      rapat2...Seks ke...rasuah ke, kita mesti
      pertahankan juga!!!!


      Encik Mohamed
      Nasionlis Melayu

      Delete
    5. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Cai 4:33 PM. Mencegah adalah lebih baik daripada mengobat. Beringat sebelum kena. Sediakan payung sebelum hujan. Merancang sebelum melakukan. Adanya hari esok kerana adanya hari ini.
      Cai, ini soal keharmonian dan keamanan negara, strategi puak pr yg dibongkarkan oleh yb zul tu wajar kita bimbangkan kerana ia boleh menyebabkan huru-hara besar dlm negara, ini bukan soal fitnah seperti yg ko fikir, ini adalah peringatan kepada semua rakyat Malaysia agar berhati-hati terhadap segala kemungkinan yg bakal menggangu gugat ketenteraman negara.

      Delete
  8. Yang penting,

    Kita wajib pertahankan salahlaku pemimpin
    pr kita.



    Encik Mohamed
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  9. laki kak limah jandaMarch 27, 2013 at 5:17 PM

    Waaalllaweiiii..... dah dekat2 PRU nih... umno laknatullah sudah berubah kaaaa... atau berpura2 berubah... hahahaha....

    Gua baca kat Sinar Online... sekali muka Menteri kepala hotak tepu sudah keluar daaaaa.... Menteri yang dah expired tu cakap "Tok Janggut" yang nama sebenarnya Haji Hassan Panglima Mat Munas, menentang penjajah British di negeri ini pada 1915, adalah seorang Pejuang Negara beb....

    Memang sah Menteri expired dah murtad dan berpaling tadah kepada bapak luar nikah diorang iaitu penjajah British beb.... punyalah bersusah payah British isytiharkan Tok Janggut sebagai Pengganas/Pemberontak yang menentang British, kini Menteri expired nih iktiraf sebagai pejuang la pulak... memang nak kena pelempang dengan Queen Elizabeth mamat nih.... hahahaha....!!!!

    Itupun setelah hampir seratus tahun terkorbannya Pahlawan tersebut baru ada melayu sekular nak iktiraf perjuangannya. Hakikatnya.... itulah modal politik hipokrit umno laknatullah selama ini apabila kita lihat pengiktirafan tersebut dari sudut...

    1) PRU semakin dekat... maka jiwa melayu harus di beli oleh parti yang perjuangkan melayu (kononnya...)
    2) Tempat di mana pengiktirafan itu di buat oleh Menteri expired tuuuu....
    3) Kesempatan untuk mengumumkan peruntukkan yang diberi (rasuah wang)
    4) Rasuah internet kepada orang kampung
    5) Pelbagai lagilah.... faktor2 membeli jiwa melayu melibatkan sebi budaya bla... bla... bla... sebab orang melayu nih sensitif sikit bab seni, budaya dan adat nih... kena saiko dengan Menteri mulut longkang nih... cair beb....!!!!






    Setahu gua.... Tanah Melayu tak pernah di jajah bak kata beberapa Profesor umno laknatullah sebelum ini dan termasuklah yang bertaraf Profesor Emiritus KKK.... hahahaha.... so mana mungkin adanya Pahlawan/Pejuang Negara jika tiada Penjajah kaaaannnnn....????

    ooppsss.... Menteri expired nih bercakap di Kelantan daaaaa..... hehehehehe... dah berpuluh tahun menipu sejarah, baru sekarang nih nak bercakap benar pada orang kampung Tok Janggut.... to late bro....

    Maaf... bak kata orang Perak "Tak sior teman nak tepek muka menteri tua expired tu kat blog teman yang suci embun pagi nih..."... hahahaha... jadi gua tepekkan gambar dari keratan gambar dari perpustakaan Oxford, UK... bagaimana seorang Pejuang Melayu diseksa dan dihina oleh penjajah British sekutu rapat umno laknatullah selama ini.

    Al-Fatihah buat Allahyarham Tok Janggut.... dan doakan juga kemampusan barua/sekutu British yang menyokong dan mengkhianati perjuangan pejuang2 serta pahlawan melayu yang menentang British dahulu...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau tak memutar dan membelit tak kan
      namanya pencacai bayaran macam ko ni,
      kan.....cai

      Delete
    2. aku dah kata dah....selagi bewak gay tu masih hidup atas bahu mrk...selagi itulah mrk jadi giler dan meroyan sampai mati!!!!

      Delete
    3. Anon 15:17 PM. Itulah ko mengikut ajaran parti sesat maka otak ko pun jadi sesat. Otak ko macam benang kusut.!?!

      Delete
    4. Professor ungku aziz tak kata pun Malaysia tak pernah dijajah..yg sebetulnya, dia kata, Malaysia tak pernah dijajah oleh British..bagi pakar sejarah negara, kata2 professor ungku aziz ada benarnya

      British tak menjajah tanah melayu, tetapi mereka mentadbir tanah melayu..buktinya, tiada peperangan besar antara melayu dan British, sebaliknya pengunduran British dr tanah melayu adalah kerana tanah melayu diberi kemerdekaan, bukannya kerana peperangan rampasan kuasa seperti menentang penjajah Sepanyol, komunis dan jepun..

      Ilmu yg ada pada org bijak pandai, mana la dapat ditandingi oleh cai pr yg pakar memutarbelitkan fakta

      Delete
  10. laki kak limah jandaMarch 27, 2013 at 5:20 PM

    SHAH ALAM - Parti komponen Pakatan Rakyat, PKR yang pimpinannya sering diserang dengan fitnah lucah akan memastikan dalang di sebalik agenda politik kebencian menerusi penyebaran gambar dan video seks yang menyerupai pimpinannya, menerima hukuman setimpal.


    Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berkata, sudah tiba masanya pemblog-pemblog yang menyebar fitnah terutamanya Papa Gomo, diperangi habis-habisan supaya budaya politik kotor ini dapat dihentikan.


    "Apabila Papa Gomo disaman dan kita berjaya kaitkan Papa Gomo dengan video-video sebenar ini, saya yakin pemblog-pemblog lain akan berfikir dua kali," katanya ketika dihubungi Sinar Harian Online, hari ini.


    Menurut Rafizi, pihaknya difahamkan terdapat satu gerakan terancang bagi menjayakan fitnah lucah ini dan Papa Gomo adalah individu yang berperanan menyebarkan bahan-bahan ini kepada blogger-blogger lain.


    "Papa Gomo ini adalah orang terakhir yang menyebarkan tetapi ada kumpulan tersusun yang merancang dan menghasilkan video-video ini.


    "Apa yang kita tahu, apabila video ini sudah siap, ia akan diberi kepada Papa Gomo, Papa Gomo ini tukang canang," kata Rafizi yang mengulas pendedahan dibuat oleh Setiausaha Agungnya, Saifuddin Nasution Ismail semalam.


    Papa Gomo kini berhadapan saman RM100 juta ekoran penerbitan gambar dan video lelaki mirip Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan seorang lelaki 'beraksi mesra'.


    Menurut Rafizi, pihaknya percaya serangan terbaru membabitkan video lucah ini termasuk yang melibatkan Naib Presiden PKR, Nurul Izzah Anwar bertujuan untuk mengalihkan perhatian rakyat daripada dasar ekonomi lebih baik yang dibawakan oleh parti itu.


    "Kalau dengan cara tiap-tiap dua bulan keluar satu video dan semua pimpinan PKR ini ada video, tak logiklah pimpinan PKR ini kaki seks semua.


    "Strategi mereka ini hanya untuk mengalih perhatian rakyat yang tidak semestinya pengundi atas pagar pun tetapi target mereka ialah pengundi-pengundi Melayu supaya rakyat tidak peduli mesej-mesej ekonomi dan dasar yang kita bawa," tegas beliau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat banyak2....semua video pemimpin
      kau, mesti kena bikin...cepat sikit.
      pru dah dekat sangat.

      Lepas tu letak kesalahan pada umno.

      Delete
    2. cai...korang nak tagih simpati yea????
      dah lah...yg aku tahu cuma anwar bin ibrahim jer pelakon lucah yg terhebat dilahirkan oleh pgayr...kesian!!!
      aku tak akan bersimpati dgn mat jubo dan para waris nya utk pru13 nie!!!!!
      termasuk para pencacainya sekali yg bodoh dan dungu!!!!

      Delete
    3. Inilah spin yg paling bodoh pernahku dengar. Hanya cai cai pr berhati gelap sahaja yg mahu percaya kenyataan itu. Nasihat saya kepada semua, buatlah kajian menyeluruh dari awal kronologi perkembangan politik negara dan selepas itu banding-bandingkanlah serta nilaikan dgn jujur. Ingat.! jangan hanya separuh..nanti otak pun jadi separuh macam cai cai pr yang sangat mudah kena tipu oleh pemimpin mereka.

      Delete
  11. laki kak limah jandaMarch 27, 2013 at 5:22 PM

    Telor Najib Di Jentik Tok Det

    Mantan Perdana Menteri, Dr Mahathir Mohamad mula menjentik Najib. Dalam kenyataannya hari ini, beliau berkata seperti penggantinya Tun Abdullah Ahmad Badawi sebelum ini, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak juga perlu berundur sekiranya gagal menunjukkan prestasi baik dalam pilihan raya umum akan datang.

    "Saya kata secara teorinya, jika beliau tidak melakukan dengan baik, sudah tentu kedudukannya tidak stabil," kata bekas perdana menteri dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.



    Beliau diminta mengulas wawancaranya dengan agensi berita antarabangsa AFP, di mana beliau dilaporkan berkata demikian. Beliau bagaimanapun menjelaskan perkara itu pendapat peribadinya yang yang mungkin tidak sepatutnya keluar.

    Menjawab soalan lain, Dr Mahathir enggan menamakan pihak yang patut menggantikan Najib sekiranya beliau berundur.

    "Saya tidak ada sebarang calon. Saya tidak jangkakan perkara ini akan berlaku... Saya hanya bercakap daripada segi teori," katanya lagi dipetik dari portal Malaysiakini.


    Ternyata Najib mula menghadapi tekanan dari Mahathir. Kita menjangkakan Mahathir akan mengeluarkan kenyataan yang lebih keras terhadap Najib selepas ini. Beliau mungkin mempunyai perancangan tertentu untuk menjatuhkan Najib. Malah sudah tentu beliau ada pengganti yang boleh dicucuk hidung bagi menggantikan Najib.


    Awas Najib anda akan menghadapi onak dan duri bukan dari luaran tetapi dalaman.

    ReplyDelete
    Replies
    1. LKLJ sikote cendawan..korang hanya bijak memanipulasi jer cai!!!ds najib dah lakukan yg terbaik dan itu sebenarnya maksud tdm...
      mat liwat pula!!!!telah melakukan kerja paling buruk dan terkutuk sampai rakyat dah geli dan jijik nak bersalam dgnnya!!!tangan pegang kote jantan gay cai!!!tak layak pegang tangan rakyat!!!!

      Delete
    2. tangan yg bersalam dgn mat liwat nie mmg kena basuh tujuh kali....klu tak bau lubang taik!!!!

      Delete
    3. apa yg terbaik najib lakukan adakah

      bawa gangnam stlye
      bawa k pop
      bawa shahrukh khan
      bawa apco
      bawa tarian siam
      bawa kiram
      bg ic free
      bawa masuk cincin
      bawa scorpene
      bawa antatuya
      bawa ehm ehm
      bg duit kat permata

      tapi satu yg aku tak nafi kebaikan yg najib buat iaitu tinggai teloq kat rumah

      Delete
    4. Bhai...satu jew yg aku tak nafi kehebatan yg lu buat....jaga teloq ds najib...lu pun gay juga ke...duk sibuk jaga teloq org lain... Yg lain tu,tak yah lh aku komen...lu tak akan jd cerdik punnnn!!!hahaha

      Delete
    5. pr sangat suka pak lah jadi pm kerana pak lah lemah lembut dan tidak agresif maka senanglah puak pr berpesta sakan buat fitnah, buat hura hara segala lepas tu boleh perintah Malaysia dan bolehlah sianu jadi PM. Tetapi semenjak DS.Najib jadi PM, puak pr menjadi tidak karuan semua fitnah puak pakatan haram dapat dibongkar dan disanggah, segala strategi jahat pr dapat dipatahriukkan, segala putar belit pr dapat dihancurlunyaikan oleh DS Najib. Kemudian DS Najib serang balik puak pr bukan dgn "kejahatan macam pr" tetapi DS.Najib guna pendekatan dengan mengambil hati rakyat, membantu rakyat, memberi penerangan jelas pendirian kerajaan, memberi fakta sebenar hala tuju pembangunan negara dengan cara mudah difahami rakyat (bukan seperti cara puak pr yg berputar belit sehingga rakyat keliru). Segala gerak kerja dan strategi pintar DS.NAJIB ini sukar disaingi puak pr, akibatnya puak pr semakin terdesak untuk membuat dan merancang sesuatu dan akhirnya akibat kegopohan sendiri maka puak pr dengan sendirinya telah "ter"dedahkan segala niat jahat mereka sendiri, segala bobrokan mereka sendiri, segala fitnah mereka sendiri, dan segala bagai perbuatan buruk yang telah dan akan mereka lakukan selama ini. puak pr semakin jadi meroyan, berteriak, melolong, meraung, terloncat-loncat macam kera, membebel, akhirnya dia akan berkata "biar kita sama-sama berputih mata" inilah yg paling dahsyat.

      Delete
  12. Hebat mana pun isu2 yg pencacai pgayr nak putarkan...kami tidak akan lupa kekejaman lanun kiram yg dibawa masuk oleh bapak lanun si peliwat tua sial nak mampus!!!!!

    The headhunter

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes yes sokong tak sangka plak yg puak puak umno juga marah degan kekejaman lanun kiram yg dibawa masuk oleh tok det dgn projek ic dan dikemas kinikan lagi oleh bapa pengecut malaysia

      Delete
    2. nak ic pun kena bawak m16 dan tembak polis???
      tanya sama pokok??

      Delete
  13. yg sedap AnuWar. Yang sedap Mama Izzah. Yang bodo, pengikutnya. Yang bahlul, pengikut PKR. Yang kena UMNO. ni semua salah UMNO. U ulang I saman. apa punya bacul AnuWar. nak tanya pun tak boleh.

    ReplyDelete
  14. parpukari.sah.nama sinonim dgn mamak pedukang.cari makan cara haram.parpukari alkalpundeky.

    ReplyDelete
  15. malaikat maut umngokMarch 27, 2013 at 8:33 PM

    UMNO Oh UMNO - "Jangan takut! Kalau kau takut, aku lagi takut!" kata AR Tompel
    oleh Aspan Alias


    Apa yang berlaku sekarang adalah pengajaran sangat berharga untuk rakyat terutamanya dalam menilai prestasi kerajaan yang memerintah. UMNO itu sifatnya adalah sebuah parti yang angkuh dan MCA serta MIC juga dihinggapi oleh keangkuhan UMNO itu. Penyakit UMNO itu adalah penyakit yang sangat ‘contagious’ dan mudah merebak kepada sesiapa yang mendekati dan bersekongkol dengannya.


    Kalau kita ingat-ingatkan kembali semua tindakan dan kata-kata pimpinan UMNO termasuk yang telah bersara, mereka ini adalah lambang sebenar kepada sikap dan nilai parti itu sendiri. Mereka merasakan UMNO itu sahajalah yang mampu melakukan semuanya dan menjadi penentu kepada semua manusia di dunia dan akhirat. UMNO sahajalah yang berkemampuan untuk mentadbir sedangkan Pakatan Rakyat itu tidak ada pengalaman dan berbagai-bagai lagi cemuhan yang dilakukan oleh UMNO.


    UMNOlah yang terkuat dan UMNOlah yang boleh membawa tahap kemasyhuran negara di peringkat antarabangsa. Kerajaan pimpinan UMNO sahajalah yang boleh menjadi contoh kepada seluruh dunia lebih-lebih lagi bagi negara yang sedang membangun. Sememangnya UMNO itu menjadi contoh kepada banyak negara membangun dan mundur. Itulah sebabnya di negara-negara mundur perlakuan rasuah itu menjadi-jadi kerana menjadikan negara kita ini sebagai contoh.


    Tok Guru Nik Aziz dicerca dan ulamak dipersendakan dengan menggunakan orang-orang setaraf “Abdullah bin Ubai’ untuk berada di dalam UMNO bagi melakukan segala kepura-puraan di dalam UMNO dan kerajaan. PAS kononnya sebuah parti sesat dan ulamak UMNO telah menjatuhkan hukum yang mengundi PAS itu adalah kerja syirik dan bermacam-macam lagi penghinaan.


    Tetapi apabila sampai kita membuat penilaian kembali, kita melihat UMNO itu hanya bercakap kosong dan sanggup melakukan apa sahaja untuk mengambil hati rakyat supaya menyokong mereka dalam pilihanraya ini. Dalam pada UMNO bercakap besar itu sekarang rakyat yang ramai bertanya pula kepada mereka beberapa soalan.


    Soalan yang lazim didengar ialah, kenapa pilihanraya tidak juga diadakan sehinggakan Dewan Undangan Negeri Sembilan akan terbubar dengan sendirinya pada Khamis ini. Pada Isnin yang akan datang terbubar pula kerajaan Negeri Johor Darul Takzim. Selepas ini bergilir-gilir Dewan Undangan Negeri-Negeri yang lain akan terbubar dengan sendiri. Apa ini semua kalau tidak kerana UMNO sudah mengetahui yang parti itu akan tumpas dalam pilihanraya yang akan datang ini?


    Bersambung

    ReplyDelete
  16. malaikat maut umngokMarch 27, 2013 at 8:34 PM

    Dewan Parlimen pula akan luput tarikhnya penghujung April yang akan datang ini. Inikah yang dikatakan sebuah parti yang bertanggungjawab sehinggakan Dewan Legislatif terbubar dengan sendirinya? Jika benar UMNO itu berkemampuan dalam segala-galanya, kenapa merasa takut untuk mengadakan pilihanraya?


    Dalam pada orang menunggu tarikh luput Dewan Legislatif Johor kebangkitan rakyat Johor terlalu mendadak dan sudah dilihat dengan begitu jelas dan tidak ada apa yang boleh dibuat oleh UMNO Johor untuk menghalang kebangkitan rakyat negeri itu menyokong Pakatan Rakyat. PAS dan DAP sudah nampak jelas telah mendapat sokongan rakyat Johor. Sallehuddin Ayob sudah menjadi sebutan rakyat Johor dan MCA sekarang sudah menjadi parti ‘orphanage’ kerana pengaruhnya disekat oleh kemaraan DAP.


    Dalam UMNO bercakap benar itu adalah haram dan satu kesalahan besar. UMNO itu angkuh dan tidak boleh ditegur dan sikap ini berlarutan kepada pemimpin di peringkat negeri dan bahagian. Saya mempunyai pengalaman pahit semasa membuat kritikan dalam UMNO dahulu sehinggakan mereka membenci dan melakukan segala yang buruk terhadap diri saya dan orang seperti saya.


    UMNO sudah tidak mampu memperbaiki diri lagi. Mereka bukan tidak mahu menjadi baik tetapi mereka tidak tahu lagi bagaimana hendak menjadi baik. UMNO teraba-raba mencari apa itu kebaikan malahan ramai di antara yang mereka lakukan itu mereka anggap baik. UMNO jelas pembawa dalil hari hendak kiamat. Yang baik dikatakannya buruk dan yang buruk itu dianggapnya sebagai baik.


    Tetapi sekarang ini apa yang saya dan ramai lagi pemimpin yang bercakap benar dahulu terbukti kebenarannya. Apa yang dibenci oleh UMNO terhadap kritikan kami dahulu sekarang sudah menjadi kenyataan. Urat dan akar dalam UMNO itu sudah mati. UMNO hanya kuat sedikit kerana ada kuasa di Putrajaya. Itulah sebabnya UMNO hanya bergiat di peringkat Putrajaya sedangkan di cawangan-cawangan UMNO sudah terkubur.


    Pemimpin UMNO cawangan-cawangan hanya berkumpul di kedai kopi seperti orang baru balik dari tanah perkuburan setelah mengebumikan orang yang baru meninggal. Di kedai-kedai kopi ini sahajalah kita mendengar hal UMNO. Itu pun kita mendengar cemuhan terhadap rakan-rakan seperti mereka kerana merebutkan tempat.


    Dewan-Dewan Legislatif kita akan terbubar dengan sendiri, malah kalau dikira daripada pandangan yang lain, Dewan Rakyat dan DUN-DUN sudah pun terbubar sekarang ini. UMNO masih terkial-kial di bawah ini sedangkan pilihanraya sudah sampai waktunya diadakan. Di cawangan-cawangan UMNO masih kaku.


    Saya menulis isu ini kerana saya tidak mahu lagi rakyat di bawah ini terus mengharapkan pembelaan dari UMNO kerana pemimpin mereka di atas pun sedang menghadapi masalah besar. Masakan mereka mampu untuk menengok-nengokkan keadaan parti di bawah-bawah ini. Lagipun UMNO akan secara jelas berpecah sejurus nama-nama calon diumumkan. Tidak ada apa lagi yang hendak kita tunggu dalam UMNO itu.


    Kalau UMNO sendiri takut bagaimana rakyat hendak berani ke depan mempertahankan UMNO itu? Saya teringat dialog AR Tompel dalam filem Laksaman Do Re Mi semasa mereka hendak menaiki tikar terbang dalam filem itu. “:Jangan takut! Kalau kau takut, aku lagi takut!” kata Tompel kepada Ibrahim Din dalam filem itu.


    Begitulah keadaan UMNO sekarang ini. Pemimpin mereka tahu yang UMNO akan tumpas dan mereka merasa takut untuk mengadakan pilihanraya. Ketakutan pimpinan UMNO inilah yang membuatkan ahli-ahli UMNO di bawah ini merasa takut untuk memberikan sokongan kepada UMNO secara terbuka.


    Oleh itu kita hanya perlu bersabar dan tingkatkan doa dan sandaran kita terhadap Allah swt. Hanya kita berharap agar segala gerak kerja kita selama ini adalah di dalam sepenuh keredoanNya sentiasa. Kita mengharapkan dari Allah yang segala gerak langkah kita sekarang ini, adalah gerak dan afa’alNya semata-mata.


    Semuanya akan berlaku dengan keizinanNya semata-mata. Jangan berani-beraninya sesiapa menyangkal hakikat ketuhanan ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahahahaaaaa!!!!takut sgt puak pgayr dgn umno...umno tak bubar parlimen jadi isu besar...!!!!!
      syukurlah ds najib tak bubarkan parlimen spt ramalan pgayr..Dgn izin Allah kelewatan pmbubaran parlimen mmbongkar niat buruk anwar..tiang dan servarasa...
      Lanun kiram yg dtg awal nak buat huru hara selepas parlimen bubar tak tercapai niat mrk...krn ramalan pgayr tak tepat.Jadilah lanun tu kambing hitam dan 3 ekor berok tu yg berniat nak burukkan ds najib dan bn tak kesampaian..Mrk pulak dituduh sbg dalang utama...siap dgn fakta2 yg sahih!!!!
      BERMAKNA :
      1. Allah msh sayangkan malaysia dpd peliwat tua tak sedar diri.
      2. Kuasa 3 ekor berok dalang lanun tu tidak sehebat kuasa Allah swt.
      3. Pgayr makin kosong dan makin sial memikul biawak gay yg bernama mat liwat.
      4. hahahahaaaaa spin ko sial sgtlah cai...panjang tapi bodoh dan dungu..

      Delete
    2. cai...pgayr pecah dua!!!sama mcm zaman mat liwat dlm umno...
      mmg sial tak sudah pr di bawah anwar brahem nie!!!!

      Delete
    3. Bhai malaigay mngkuk brtingkat...mulanya aku malas nk komen dgn statement lu...sbb statement pnjg tapi aku tak jmpa isi nya dimana....aku cuma tertarik dgn statement yg last 'SEMUANYA AKAN BERLAKU DGN KEIZINANNYA SEMATA MATA.JANGAN BERANI2NYA SESIAPA MENYANGKAL HAKIKAT KETUHANAN INI'

      Bhai semua yg berlaku dulu kini yg mana umno masih diberi amanah utk memimpin rakyat malaysia atas keizinanNya...wlupun pas mmpolitikkn agama dan guna agama utk politik hnya mmpu mnjadi pembangkang juga adalah atas kehendak Allah..bukan kehendak nik aziz atau hadi.

      Anwar yg selangkah lagi utk jd pm,ttp dgn tiba2 beliau dipecat bukan kerana tun m atau umno...adalah ketentuan dari Allah,tp bhai kenapa lu org termasuk lu seperti tak menerima qada dan qadar dari Allah..siapa yg skrg berani menyangkal hakikat ketuhanan ini...bhai ini bukan aku yg ckp tp lu yg ckp...

      Delete
  17. Umno ngok nak mampus kali ni...
    pemerhati atas angin. Sedara jauh ayah tin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai biasanya yg atas angin ni bnyk dngr khabar angin jew lah...hati2 ngan khabar angin ya dan jgn jd penyebar khabar2angin...try lagi ya bhai...

      Delete
  18. Jangan terperanjat beruk sebab pelakon murahan, drama mama Queen dan king, mengalah filem Tamil akan muncul dgn adegan2 macam nak nazak, pake bengkok leher, kena racun arsenik, suntikan HIV, kote terseliuh, mati pucok, kena racun tikus, pembunoh upahan yg sudah hampir 3tahun mengalami sakit cirit birit dan bermacam macam lagi hasil otak bacul Yahudi Zionist Bacul. Ingatlah kerna sudah desperado sangat2, beliau akan gunakan apasaja waimah anak isteri dan berbagai bagai" Putrajaya at all cost" bior semua pergi mampos asalkan Hero Tamil dan kote bengkok beliau selamat dan capai agenda jijik dan kotor lahanat tercapai. Inilah matlamat barua Yahudi Zionist Neocons bacul.
    Janganla bersetongkol dgn pengkianat negara.

    ReplyDelete
  19. Anak beranak 4some eh eh eh eh.hidup mat pungkok.

    ReplyDelete
  20. Aku nak buat penakuan terbuka. Kami ahli pkr mmg dah lama selewang dari pejuangan asal.




    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  21. Semoga pendedahan ni dapat menyedarkan rakyat, mungkin ade lagi rancangan jahat Papa Homo dan pakatan jahatnya yang cuba dirancang setelah gagal akibat dihidu lebih awal...

    Encik Mohamed.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua tak penting!

      yang penting sekarang ialah video seks Anwar & anak beliau Nurul Izzah. macam mana kita pejuang2 UMNO nak hapuskan PR tanpa video seks? fikir logik la sikit.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  22. Nuar Jubor dan penjilat juboq berlendir beliau jangan dok shiok sendiri kerna sejarah sudah terbukti bekas barua2 Yahudi Zionist yg menjadi korban setelah khidmat mereka sudah tidak diperlukan lagi atau mereka gagal mencapai agenda jijik dan terkutok Yahudi Zionist Neocons. Seperti kacang lupakan kulit, selepas madu dihisap sepah sudah tidak berguna lagi. Itu sebab muka Nuar Jubor berserabut, kusam dan kelap kerana dia sebenar gusar, ketakutan dan terkucil kucil siang dan malam. Semua rancangan beliau semua nya dari bershit 1, 2, 3, lynas, felda, Altantuya, Apco, Rosmah dan yg baru lahad datu tidak menjadi. Beliau Tahu semua bantuan Yahudi Zionist Neocons mesti ada pencapaian dan imbalan dan jika gagal tidak mustahil akan dijadikan korban seperti nasib bekas2 barua2 nereka. Itu sebab wang ratusan juta hinga bilion sekalipun Hero Tamil pare pundek sanggup membayarnya kerna beliau tahu inikali kecundang, kote bengkok beliau mati pucok buat selama lamanya kerna Yahudi Zionist Neocons tidak akan lupa dan tidak mungkin nemaafkan. Hutang body dbawa mati, hutang jubor kena suler.
    Gumbiralah ye pencacai2 dan penjilat2

    ReplyDelete
  23. Dr M: Najib mesti turun kalau prestasi PRU buruk

    Seperti penggantinya Tun Abdullah Ahmad Badawi sebelum ini, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak juga perlu berundur sekiranya gagal menunjukkan prestasi baik dalam pilihan raya umum akan datang, kata Tun Dr Mahathir Mohamad.

    "Saya kata secara teorinya, jika beliau tidak melakukan dengan baik, sudah tentu kedudukannya tidak stabil," kata bekas perdana menteri dalam sidang media di Kuala Lumpur hari ini.

    Beliau diminta mengulas wawancaranya dengan agensi berita antarabangsa AFP, di mana beliau dilaporkan berkata demikian. Beliau bagaimanapun menjelaskan perkara itu pendapat peribadinya yang yang mungkin tidak sepatutnya keluar.

    Menjawab soalan lain, Dr Mahathir enggan menamakan pihak yang patut menggantikan Najib sekiranya beliau berundur."Saya tidak ada sebarang calon. Saya tidak jangkakan perkara ini akan berlaku... Saya hanya bercakap daripada segi teori," katanya lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jgn saja tdm cadangkan nama peliwat a.k.a bapak lanun tu dah lah!!!!hahahaaa

      Delete
    2. Takpalah bhai...lu org pun bukan peduli atau hormat pun pada mana2 pm dari bn..
      Jd pada aku,baik lu org fikir2 sapalah yg patut jd pm...dari pkr kah dari pas kah tp yg berkuasa kepada pm tentunya dap...

      Delete
    3. 10:40 pm & juragan 69.....itu tun M yg cakap, aku cuma menaqalkan saja...

      Delete
    4. Bhai...kitaorg pun tahu itu tun m yg ckp...sbb tu kitaorg respon,masalahnya apa yg sebenar niat lu utk publishkn statement tu...pada aku semua org yg berfikir guna akal akan faham intipati ckp tun m...bhai, dlm isu sebelum ni pun lu yg postingkn statement tun m ni kan...tnya sama akal lu knp lu nk publishkn statemnt tun m...

      Delete
  24. anwar dah saman papagomo. syabas, tp sampai sekarang nk tengok sangat anwar saman eskay kes cino doll. dan umi hafilda kes curang dgn kakak ipar beliau bini azmin tu. tapi kenapo xsaman pulak. heran dan menghairankan. ini fitnah sama dgn kes papagomo tu. mohun pencerahan

    ReplyDelete
  25. Silap2 selepas Pru Nuar Jubor dan Sang Isteri Drama Queen, Norole Papa ku Homo, dan talibarut2 beliauseperti Din Jerawat Batu, YB Jamban, Mak Lampir, Latipah Koyax Rabax, Apek Lan ChuaOw, Rafizi Vavi, dan penjilat2 semua cabut lari ke lobang cacing untk selamatkan diri. Itu yg terbaik buatspesis2 keparat bangst dan lahanat. Biao pi mampos hidup pun sia2 saja

    ReplyDelete
  26. BN perlu moral perpaduan, moral tinggi di PP

    BN Pulau Pinang cukup berterus terang apabila mengakui bahawa untuk menang kembali di Pulau Pinang dalam pilihan raya umum akan datang sukar berdasarkan situasi dan sentimen semasa terhadap gabungan itu.

    Tugas ini sukar, kita faham keadaan dan sentimen (rakyat) dengan baik tetapi kita akan cuba sehabis baik," kata Pengerusi BN Pulau Pinang Teng Chang Yeow dalam wawancara dengan KiniTV pada Khamis lalu

    Kita perlu menaikkan moral dan perpaduan dalam BN untuk menghadapi pilihan raya. Parti komponen BN kini mempunyai moral yang tinggi," tambahnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu tlg bgtau kt aku berapa kerusi yg pas dan melayu pkr menang kt penang...umno berapa ye!! sbb tu yg berckp atas nama bn...bhai klu lu dari pas atau melayu pkr...renung2kn lah,sbb babi punya susu,sapi yg dpt nama/lbh bongkak...

      Delete
  27. INI SEMUA SALAH RAKYAT MEMILIH UMNGOK.!!
    semua rakyat Malaysia telah melakukan kesilapan besar kerana memilih BN menjadi kerajaan. Lihatlah sekarang betapa ruginya Malaysia sudah maju kedepan berbanding negara membangun lain. Keadaan ini tidak baik untuk Malaysia kerana akan mendatangkan rasa benci drpd
    musuh negara. Kita sepatutnya jangan bangunkan Malaysia, biarkan sahaja mundur. Saya sangat kesal dengan pemimpin UMNgok, mereka tidak ada kerja lainkah selain membela nasib rakyat? nasib orang Melayu khasnya.!?

    Nah.! Sekarang inilah akibat yang kita terpaksa tanggung kerana memilih kesejahteraan, keharmonian, dan pembangunan bersama BN. Andaikata kita pilih PR menjadi pemerintah Malaysia sejak dulu, maka hari ini tak perlulah kita membiarkan bakal PM sakit kepala merancang strategi untuk kemenangan tanpa demokrasi. Kita seharusnya berbangga dengan pemimpin seperti ini kerana dia sanggup bersusah payah memusnahkan negara. Bukan seperti pemimpin pengecut UMNO yang hanya tahu membela agama, bangsa, dan negara. Lihat saja pemimpin PR yang dikagumi ramai, betapa mereka tekun menjelajah seluruh negara demi menaburkan dakyah. Mereka sanggup berkorban tanah, maruah perjuangan, maruah diri, pendirian dan segala macam yg boleh menegang berdiri, asal saja hasrat murni menghancurkan negara tercapai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai!!...rakyat tahu siapa yg bekerja utk rakyat dan tak bekerja langsung!!
      klu ds najib rakyat percaya beliau telah melakukan sesuatu yg menakjubkan.
      anwar pun melakukan kerja yg menakjubkan juga....TAPI utk golongan gay jer!!!iaitu menjadi ketua pmbangkang pertama yg buat video dgn jantan gay...cium ketiak..cium mulut..raba butuh...ehem2 bogel dan pakai ihram utk menebus dosa!!! hahahahaaaaa

      Delete
  28. mak aih... ramai gila pencacai2 fuckatan yg dah mula menyalak mcm anjing gila kat dalam blog nie.... takkan sekarang baru nak menyalak wei...... nie mcm cacing kepanasan je... atau lebih tepat lagi babi yg kena salai hidup2..... hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul, roh pencacai pakatan reput mengelupur kepanasan umpama cacing kering yg di-bakar, petanda roh akan keluar dari jasad.

      Delete
    2. siapa suruh korang pikul biawak gay tu cai!!!???umno dh buang biawak gay tu cai!!!
      yang korang pi kutip dan pikul buat apa???
      korang kan dah tahu nafsu nya hanya pada lubang taik...mcm mana lah korang sanggup layan nafsu songsangnyer tu!!!!!
      hahahahaaaaa... kesian!!!!!

      Delete
    3. Bersatu Kita Bersatu
      Dengan Setia Berganding Bahu
      Tipu Terus Menipu
      Kita Tipu Melayu

      Bersama Kita Bersama
      Menjunjung Hasrat Semua
      Berjasa Pada Kroni
      Anak Isteri Dan 'Bini'

      Lambang Kita Yang Rebah
      Dipandang Keji Dan Haprak

      Bersatu, Bersedia ... Khianat
      Cogan Katanya
      UMNO Terus Lara
      Rompak Rakyat Malaysia

      Delete
  29. Ds Najib bekerja untuk rakyat. Nuar jubor hanya peramah dgn jantan2 san boypren2 gay. Kalau wartawan punya lah maki hamun, tengking dan u ulang i saman u pulak. lepas tu hanya akan comolot dgn boypren2 gay dan jantan2, dgn isteri sendiri si ikan sepat kering takmo, geli geman agaknya. Kalau dgn Lafizi dah selalu kott comolot.
    Bab2 cium ketiak cuba lah boypren2 gay cium pulak ketiak Latipah Koyax Rabax ke atau Zuraydah Mak Lampir. mungkin lebh stim kodok dari ketiak Nuar Junor

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  30. Spin lagilah wahai pencacai pr!!!!.
    Terimalah hakikat yg pru13 nie bukan milik korang!!!
    Punca utamanya ialah kerana anwar terlalu bernafsu hingga gagal merendahkan diri!!!!
    Org lain bernafsu dgn berlainan jantina...anwar pulak bernafsu besar...dua2 dia nak!!!!
    Org tamak selalu rugi dan selalu sial!!!!

    ReplyDelete
  31. DASHYAT!!!Ceramah pgayr dihadiri 1000 org...Ooops...1000 - 970 org jer!!!!kah39x..
    korang kena salah sapa???tak kan umno kot!!!!hahahaaaa

    ReplyDelete
  32. hai pncacai umg0k,parti da nazak pun msih lgi nk tabur fitnah ke????cba2 la blajar cermin diri....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan fitnah mmg nyata. Korang dah buta mata hati. Ai yg buka pekong sendiri. Klau diri tu dulu org kepentingan (baik siapa yg kurang penting) jaga perangai tutur bahasa cara penampilan. Allah buka pekong dia berapa lama ai boleh berperangai kurang sopannya. Demi masa.

      Delete
  33. Cinabe lu gue saman sama lu. U ulang gue saman sama lu. Pok nik pok pil kuda lu saman sama pkr gay tuo sudah jadi atok lagi mau mensodom sama sang peria. Ini gak bisa dicalun. Bikin malu dong.

    ReplyDelete
  34. Adakah Najib Lupa Terhadap Dosanya?

    Najib kini dilihat semakin pandai berbicara tentang dosa besar. Mungkin disebabkan ingin menagih simpati umat Islam di Kelantan secara khususnya,  dan Malaysia secara amnya, maka dia terpaksa menggunakan kalimah-kalimah yang bernuansa Islam seperti kalimah dosa bagi menyerang musuh politiknya iaitu PAS.  Ketika bahang PRU-13 semakin terasa dan keadaan yang semakin terdesak, Najib nampaknya terpaksa menggunakan apa sahaja peluru yang ada untuk menyerang lawannya tanpa menyedari bahawa pelurunya itu akan memakan tuannya sendiri.

    Apakah Najib tidak sedar ataupun sengaja buat-buat tidak sedar dengan dosanya selama hampir 4 tahun memegang jawatan sebagai orang nombor satu di Malaysia selepas mengambil alih tapuk pemerintahan daripada Pak Lah, dia masih menjadi penyambung mata rantai sebagai pemimpin yang terus menerus membuang dan membakul sampahkan perintah dan larangan Allah SWT serta Rasulullah SAW. Walhal, keterikatan kepada hukum syarak adalah kekuatan utama umat Islam sejak dahulu sehinggalah ke hari kiamat. Tetapi tatkala umat Islam melepaskan diri mereka daripada hukum syarak, maka sejak itulah penghinaan demi penghinaan terus menyelubungi hidup umat Islam. Ketika mana Allah SWT memerintahkan untuk berhukum dengan hukumNya, Najib pula masih terus mempertahankan dan berhukum dengan Perlembagaan Persekutuan yang dihadiahkan oleh penjajah kafir Lord Reid. Siapakah Tuhan yang wajib ditaati sebagai seorang Muslim, adakah Lord Reid atau Allah SWT? Tidak pernahkah Najib mendengar ancaman firman Allah SWT yang mengatakan bahawa:

    barangsiapa yang tidak berhukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah, maka mereka itulah orang-orang yang kafir, zalim dan fasik? [Rujuk TMQ Surah al-Maaidah (5): 44,45

    Firman Allah SWT lagi, “Dan hendaklah engkau berhukum di antara mereka dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah dan janganlah engkau menurut kehendak hawa nafsu mereka. Dan berjaga-jagalah supaya mereka tidak memesongkanmu daripada sesuatu hukum yang telah diturunkan oleh Allah kepadamu. Jika mereka berpaling (daripada berhukum dengan apa yang telah diturunkan oleh Allah), maka ketahuilah, bahawa sesungguhnya Allah  mahu menimpakan musibah terhadap mereka disebabkan sebahagian daripada dosa-dosa mereka. Dan sesungguhnya kebanyakan manusia itu adalah orang-orang yang fasik”.  [TMQ al-Maaidah (5): 49].

    Ketahuilah, bahawa kemungkaran yang paling besar bagi seseorang Muslim, termasuklah para pemimpin, adalah apabila ia tidak menerapkan sistem dan hukum-hakam Islam dalam seluruh perkara sama ada individu, masyarakat dan negara. Kuasa untuk menerapkan Islam dalam konteks bermasyarakat mahupun bernegara berada sepenuhnya dalam tangan seorang pemimpin negara seperti Najib. Perkara ini perlu diinsafi dan diubah secepat mungkin sebelum terlambat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai, jangan la setakat membaca Quran je cai, tp silalah kaji sekali isi Quran..hukum dari Allah yg disebut dalam Quran bukan hudud je cai..Allah ada sebut hukum hudud dan hukum ta'zir cai..hudud semua org maklum, antara hukumnya rejam,sebat,pancung
      Ta'zir yg Allah sebut dlm quran antaranya hukum penjara, denda, usung pesalah di tempat awam, sebat etc

      Cuma, Allah tak tetapkan setiap kadar hukuman pd setiap jenayah..di zaman rasullullah dulu, baginda yg tetapkan jenis hukuman Ta'zir bg setiap jenayah

      Di Malaysia, hukum ta'zir ni ditentukan budi bicara hakim..Gua mmg musykil cai kenapa pas ni asyik persoalkan hukum Allah hudud..hukum Allah ta'zir kenapa pas tak bising cai??sbb hukum Allah ta'zir ni mmg Malaysia dah guna dari dulu cai.......

      Delete
    2. Inilah contoh keangkuhan puak pr.
      Cai, dalam Al-Quran telah diceritakan sejarah manusia semenjak Nabi Adam as. lagi. Aku tanya ko, apa perlu semua tu diceritakan.? Meh aku cer ckit kerna mungkin cai terlupa. Setiap huruf, setiap kata, setiap frasa, setiap ayat, setiap ayat-ayat, setiap nada ayat, setiap isi cerita yg diceritakan, setiap perbandingan antara cerita-cerita yg diceritakan, semuanya mengandungi makna, pengajaran, teladan, ilmu, hukum, perintah, larangan, dan sebagainya untuk peringatan dan panduan manusia. Kalau hanya setakat faham bahasa arab dalam al-Quran, jangan cuba kita mendebik dada mengatakan "aku ahli hukum hakam Islam dan orng lain tak tahu". Kalau hanya diri kita sendirian mengharungi masalah dunia ini memang kita tidak mampu cai, kita perlu memerlukan antara satu sama lain dan kita memohon kepada Allah yang maha pemberi. Jangan kita hanya merasa diri kita hebat berbanding orang lain dalam melaksanakan perintah Allah. Tolonglah jangan sesekali cai, ujub namanya tu.!

      Delete
    3. Bhai 08.20 & 09.11...terbaeeek bhai,aku salute dgn statement lu...cuma utk bhai 04.55 knp lu tak persoalkn tntng pas yg snggup korban prinsip perjuangan bila bersama dap....adakah perjuang pas terdahulu adalah perjuangan sia sia apabila hudud dan negara islam bukan lg perjuangan parti pas...

      Adakah ds najib tidak berhak berckp tntng dosa dan pahala...adakah dlm agama lain tidak ada moral kebaikan dan kejahatan... Bhai ds najib tidak pernah mngatakan beliau murtad dgn islam...adakah tazkirah dari khalifan guan eng lbh mulia dari kata2 ds najib.....adakah ds najib melampau didlm kata2 beliau....

      Bhai...yg peliknya kerajaan kelantan prlu mengambil puluhan tahun utk buat draf dgn hukum hudud...bknkh nik aziz cukup ilmu dan begitu sempurna orgnya utk mnjalankn hudud di kelantan...kenapa masih mnguna hukum yg sama dgn negeri lain...

      Delete
    4. Juragan69.....pas/umno sama saja...dua dua xnak laksana hudud, qisas & taqzir...

      Delete
    5. 8:20 / 9:11 & juragan69...carry on bro.....jangan sesekali berpaling tadah sokonglah umno w/pon, bercerai nyawa dari badan....

      Delete
  35. Tanya pada Nuar kenapa bergoyang
    Nanti jawap Nuar sebab sudah pecah tembelang

    Tanya pada Nuar kenapa muka kusam
    Nanti jawap Nuar sebab ketiak bau masam

    Tanya sama Nuar kenapa dgn boypren comolot
    Nanti jawap Nuar sebab stim kodok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  36. Tanya pada Nuar kenapa bergoyang
    Nanti jawap Nuar sebab sudah pecah tembelang

    Tanya pada Nuar kenapa muka kusam
    Nanti jawap Nuar sebab ketiak bau masam

    Tanya sama Nuar kenapa dgn boypren comolot
    Nanti jawap Nuar sebab stim kodok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini semua tak penting!

      Yang penting kita mesti sebat harta negara habis2an sebab kita jangka akan kalah teruk dlm PRU13...so ahli umno, jom kita sebat harta negara, buat je mcm harta bapak kita sendiri


      Encik Mohammed.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
  37. http://shalehudin.blogspot.com/2013/03/hangit-saksikan-bideo-separa-seksa-neh.html


    wakakakakakakakak,,, emang sitan ini woing tino partai saitam umno ,tau dia dangdutan aja ya, apa ini pejuang islam , kakakakakakakakakakakakakakaiaka kayak babi ulah wong tino setan umno ini. wakakakakakakaka

    ReplyDelete
  38. http://malaysiaberih.blogspot.com/2013/03/video-samseng-umno-lari-lintang-pukang.html


    waduh pak kalo gini kayak folower setan umno bisa modar ya, emang dia pengecut dikejarin PKR , kakakakakakaka

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waduh pak, pelacur indo udah datang..
      Mau berjualan vaginal di sini...
      Waduh pergi berjualan saja di negara
      kamu sana....sialan bajingan kamu ya.

      Delete
  39. Perkara 2 DSAI mati kerja CIA. Pasal janji tak ditepati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siapa yang suka bermain dengan api akan terbakar juga akhirya ....
      Begitu juga nasib yang akan menimpa mereka yang sanggup memfitnah dan menimbulkan kerosakan di bumi bertuah ini kerana Anwar, mereka juga akan terima nasib yang sama.

      Orang yang cerdik tidak akan mau terlibat dalam politik kotor yang macam dilakukan oleh Anwar kerana apa yang Anwar tegar lakukan pada lawannya boleh terjadi pada diri mereka sendiri dan keluarga mereka. Tidak kah mereka fikir???

      YAKINLAH AKAN HUKUM ALLAH..YAKINLAH AKAN KEADILAN ALLAH. HUKUMAN PASTI AKAN DATANG.

      Delete
  40. Kepada ALLAH kami berlindung dari Syaitan yang direjam.

    ReplyDelete
  41. ketakutan dan ketidakyakinan najib mengenai sokongan rakyat kepada AMNO DAN BN semakin memuncak dan terserlah,Parlimen dah hampir basi hampir luput,dewan dewan undangan negeri bakal luput dan terbubar dengan sendiri,sokongan rakyat kepada PAKATAN RAKYAT umpama gelombang yang tidak lagi boleh dibendung oleh BN.Kelihatannya Kerajaan Najib seperti sedang sibuk memunggah keluar khazanah rahsia kerajaan dari PUTRAJAYA kerana kerisauan akan terbongkar sekiranya BN kalah dlm PRU 13.Kebangkitan rakyat kali ini yang mahukan revolusi reformasi sudah sampai kekemuncaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku tak nak komen apa2 dgn khayalan lu...aku cuma nak hahaha..lu kelakar bhai...

      Delete
  42. Berita gempar GB akan bantu malaysia hapuskan lanun dan pengganas disabah.Nuar lu jgn lari ha.Wanted disululand sbb janji tak ditepati Peso pinoy 3million.Dengar berita dari kalangan agent antatara bangsa termasuklah cia dari usa yg membiayai sinuar kgb dari rusia m15 dari gb sas dari nz mossad dari israel yg menyokong kuat siatok gay akan bermesyuarat di phuket muang thai utk mengambil tindakan yg sewajar nya terhadap atok gay sbb gagal dlm misi kudeta terhadap kerajaan malaysia Yang disukai oleh rakyat dipimpim oleh pm JANJI DITEPATI NR.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!