CILI KASI TARUK! VIDEO PANAS DAN MENYAYAT HATI YANG MESTI DITONTON SEMUA!

29 Responses to "CILI KASI TARUK! VIDEO PANAS DAN MENYAYAT HATI YANG MESTI DITONTON SEMUA! "

  1. Alfatihah... Semoga ruh pejuang yg gugur di bumi Sabah dicucuri rahmat. Semoga pengkhianat bangsa dan negara dihadapkan ke pengadilan dan dihukum selayaknya. Amin

    ReplyDelete
  2. mati mereka adalah mati syahid, sebagai balasannye mereka akan dibawa kedalam syurga Allah.

    ReplyDelete
  3. ________________________
    | BN | X |
    |________________|______|
    | PR | |
    |________________|______|

    PRU 13

    ReplyDelete
  4. ANUwar dan sekutu2nya...pi la hangpa memerintah kat SULU sana tuh...kebanjingan korg amat bersesuaian dgn ke'binatang'an lanun2 Sulu...

    Hanya SYAITAN boleh berkawan dgn SYAITAN
    Hanya SYAITAN yg boleh memerintah SYAITAN

    ReplyDelete
    Replies
    1. mat kunyit patut balik ke sungai buloh

      Delete
  5. Semoga mereka mendapat syahid dunia dan akhirat. Bukan macam Harun Taib yang kata syahid dunia je. Macam nak perendah. Syahid akhirat serah kal Allah lah tapi oita doakan je. Teruk TG ni. Lebih politik pada Islam

    ReplyDelete
  6. Dari Mat Kilau...

    Menyelami sejarah silam ini, antara peristiwa yang menarik untuk diingati, misalnya peristiwa pertempuran di Chan Wing Estate, Bekok, Johor pada 15 Oktober 1950, selepas tujuh bulan peristiwa Balai Polis Bukit Kepong diserang sekumpulan pengganas komunis yang diketuai Mat Indera pada 23 Februari 1950.

    Dalam pertempuran itu, lapan anggota polis terkorban terdiri daripada seorang koperal, lima konstabel dan dua konstabel tambahan.

    Dalam tempoh 12 tahun pengisytiharan darurat iaitu pada 12 Februari 1949, komunis menyerang Jelebu, Negeri Sembilan yang menyebabkan 15 anggota polis terkorban.

    Serangan itu juga hampir menyamai kejadian di Jalan Kroh-Betong, Perak pada 17 Jun 1968 apabila 17 anggota polis yang masih baru dalam pasukan Batalion 1 pasukan Polis Hutan atau kini Pasukan Gerakan Am gugur akibat diserang hendap komunis.

    Sejarah penentangan pengganas komunis juga mencatatkan pada 28 April 1950 di Harbourough Estet, Sungkai Perak dengan lapan anggota polis terkorban akibat serang hendap komunis.

    Selain itu, pada 22 Januari 1950 pertempuran di Sungai Bakap, Pulau Pinang, sembilan anggota keselamatan terkorban.

    Pada 10 Januari 1952, di Batu 31 ½ , Jalan Degong, Kampar, Perak, sembilan anggota polis terkorban akibat pertempuran dengan komunis.

    Pertempuran dengan pengganas komunis juga berlaku di Air Keroh, Melaka Tengah, Melaka pada 18 Ogos 1951 dan enam anggota polis terkorban.

    Peristiwa di Kuala Krai, Kelantan, pada 3 April 1952 pula, seramai enam anggota polis terkorban, manakala dalam kejadian di Keramat Pulai Tin Mine, pada 2 Jun 1952, mencatatkan seramai lapan anggota polis terkorban.

    Pertempuran di Reverview Estet, Perak, pula mengorbankan lapan anggota polis.
    Dalam tahun 70-an, pertempuran di Kampung Charok, Chupak, Padang Serai, Kedah pada 11 Ogos 1971, lima anggota polis terkorban, manakala peristiwa serang hendap pengganas komunis pada 18 Jun 1975 di sempadan Malaysia-Thailand menyaksikan lapan anggota polis berpangkat konstabel terkorban.

    Lagi ada org islam melayu bebal mat Sabu nak angkat komunis sebagai pahlwan... Ada lagi puak2 roket nak bawa BAcin Peng balik ke Malaysia... Utk apa? Utk Apa? Un tuk menghalalkan apa saja asalkan berjaya menghuru harakan negara... Puak2 ni saluran najis pun dah x kenal.... bangang bangsat gila...

    Haiwan terbitan Parti tandas Rakyat boleh anggap sandiwara.. lahanat sungguh... la ni yg terbaru Ostud Bederol Swiss pula kata polis anjing... Siapa yg anjing sebenarnya Ostud oiii? yang pasti sekarang lu yg jadi makhluk tu sbb tarbiah kerukunan rumah tangga dlm hotel pukul 3 pagi dgn ISTERI ORANG!!!.. Sesat gila puak2 ni... asal dapat tegakkan isi dlm sluar lu je...

    ReplyDelete
  7. Saya petik drpd laporan dalam blog dr. MiM:

    CN Afghani berhasrat untuk bertemu dan memohon maaf dengan Tun Dr. Mahathir Mohamad kerana merancang untuk membunuh bekas Perdana Menteri itu pada tahun 1988. Menurutnya, rancangan melakukan pembunuhan tersebut timbul kerana terpengaruh dengan Amanat Haji Hadi yang menyatakan bahawa UMNO kafir. Kami sudah ada kabinet bayangan, kami mahu Datuk Seri Abdul Hadi Awang menjadi Perdana Menteri, bagaimanapun rancangan ini gagal selepas ia dihidu oleh pihak berkuasa dan 30 rakan-rakan saya ditangkap.

    Astagfirullahalazim... Beginikah cara ahlul PAS.?

    ReplyDelete
  8. Lu tengok perangai lahanat Anugerah Tuhan ni....

    KUALA LUMPUR 25 Mac - Datuk Seri Anwar Ibrahim diperintah Mahkamah Tinggi untuk membayar RM 3 000 kepada Timbalan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi Datuk Hamzah Taib.

    Perintah dikeluarkan Hakim Rosilah Yop berikutan Anwar membuat penangguhan disaat akhir dalam kes perbicaraan Hamzah bernilai RM 10 juta.

    Rosilah yang bertegas untuk mendengar perbicaraan tersebut bagaimanapun membenarkan penangguhan yang dikemukakan Anwar melalui peguamnya R Sivarasa.

    Anwar memfailkan saman pada 22 Ogos 2008 dengan mendakwa Hamzah mengeluarkan kata-kata fitnah yang disiarkan melalui akhbar berbahasa Cina, Kwong Wah Jit Poh bertarikh 19 Ogos 2008 bertajuk Anwar Harassed My Wife.

    Hamzah pada ketika itu memegang jawatan sebagai Timbalan Menteri Perumahan dan Kerajaan Tempatan.

    Mahkamah menetapkan 2 Mei depan bagi mendengar perbicaraan.

    Mcm tu lah pencita lobang kunyit ni... lawan tetap lawan.... saman tetap saman... sekadar nak menegakkan daging lebih dlm sluar je... lain haram x de... pilihan ikut nafsu bangang haiwan seokr ni je... Sendiri saman sendiri minta tangguh?...Supaya rakyat kena tipu... rakyat malaysia jgn jadi bangang piang...

    ReplyDelete
  9. Terbaik la Tulang Asal, itulsh hakikat anwar, hanya berjuang untuk sdenjata bengkok dia je

    ReplyDelete
  10. Kita setuju ulama pewaris Nabi dan kita yakin Ulama itu bukan menjadi Mursyidul Am PAS atau Presiden PAS.

    Ulama itu yang berakhlak mulia, menegur dengan hikmah, warak dan tidak menghina Allah menggadai kalimahNYA atau menghina kekasihNYA.

    Rakyat Malaysia hadamkan baik2 ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berani betul engkau.. Para pemipin pas dan pkr tu terdiri kalangan zuhud... pembela dan penegak islam.. Berdasarkan ceramah mereka..

      Delete
    2. tulang asal ulamak ape? ulamak kelentong orang ramai.

      Delete
    3. AA...sekolah dah habis? Pergi belaja dulu...

      Delete
    4. Iman seseorang itu bukan boleh diukur dengan title ulama atau serban besar di kepala semata-mata.
      "Tidak ada sesuatu yang lebih berat dalam timbangan (pada hari akhirat) melainkan akhlak yang baik". (HR. ABU DAWUD)

      Delete
  11. klu dah terang2 senjata bengkok yg khianat di lahad datu. ini intel filipina yg kata.. ic pun pasti cerita si penderhaka tu la jgk.. serang dlu sebelom bocor.. haha makan jerat sendiri gamak nyer.. mampussss lah si kunyit breaker niy kali.. selamatkan malaysia dari penderhaka tegar.

    ReplyDelete
  12. KOTA BHARU: Bekas isteri Wan Muhammad Azri Wan Deris (gambar) atau lebih dikenali dengan blogger Papagomo turut dinamakan sebagai saksi kes saman Naib Presiden PAS, Datuk Husam Musa terhadapnya.



    Selain itu seorang lagi ahli keluarga terdekat Papogomo, Rohman Deraman yang berasal dari Pasir Puteh turut dinamakan sebagai saksi.



    Peguam plaintif, Hisham Fauzi berkata, saksi-saksi lain termasuk blogger, wakil Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), di mana kesemuanya tujuh orang.



    Manakala peguam Jasbeer Singh yang mewakili defendan memberitahu pihaknya hanya bercadang mengemukakan seorang saksi. Beliau turut dibantu peguam Parvinder Kaur.



    Kes tersebut dikendalikan di hadapan Hakim Datuk Yazid Mustafa.



    Husam yang juga saksi pertama kes tersebut memberitahu mahkamah blogger terbabit tidak pernah mengikuti rombongannya ke China.



    “Namun dia memfitnah saya sebagai seorang pemimpin politik sebuah parti Islam dengan menyiarkan gambar kononnya saya berpegangan tangan dengan seorang wanita Cina.



    “Dengan penyiaran gambar itu dalam blognya, dan kemudian ada yang dicetak dengan kertas bermutu tinggi diedar ke merata tempat, menyebabkan reputasi saya jatuh.



    “Saya tidak berupaya untuk menyekat penyebaran itu melainkan hanya melalui perintah mahkamah sahaja,” katanya.



    Sebelum itu hakim menegur defendan kerana tidak hadir pada perbicaraan tersebut.



    Pada 6 Disember 2011 defendan melalui blog http://www.papagomo.com menyiarkan berita bertajuk 'gambar ekslusif bakal MB Kelantan pimpin tangan China Doll’.



    Defendan yang kini tinggal di Danau Kota, Setapak, Kuala Lumpur antara lain turut menulis; “Tapi Kawe yakin rakyat Malaysia bijok dan crdik bilo keleh gambar ni. Ambo yakin sedikit sebanyak rakyat Kelantan akan buko mato kenal siapo hok dalam gambar ni.”



    Dalam writ samannya Husam menjelaskan gambar itu sebenarnya menunjukkan beliau ketika itu bersama rombongan kerajaan Kelantan ke China sedang berjalan keluar dari sebuah bangunan dengan diikuti oleh jurubahasanya, seorang perempuan warganegara China.



    Plaintif sedang memegang saputangan di tangan dan perempuan itu berjalan di belakang.



    Sebelum itu peguam defendan memohon menangguh kes tersebut bagi mendapatkan perintah daripada anak guamnya, namun ditolak mahkamah.



    Peguam defendan juga menyifatkan pernyataan Husam dengan menyebut enam lagi saksi bagi mengesahkan identiti Papagomo, disifatkan sebagai hanya sebagai hearsay.



    Namun hakim memberitahu pihak plaintif akan mengemukakan saksi tersebut pada perbicaraan itu dan mahkamah dapat menilai hujah mereka nanti.



    Sementara itu pada sambung bicara kes Husam menyaman seorang lagi bloger mesra Umno, Mohamad Iskandar atau lebih dikenali sebagai Parpukari, memindahkan kes tersebut ke Pulau Pinang ditolak mahkamah dengan kos.



    Sebelum ini mahkamah juga menolak dengan kos permohonan defendan meminda peryataan pembelaan.



    Defendan disaman Husam ekoran artikel disiarkan dalam blog “parpukari.blogspot.com”. Parpukari production mempersembahkan kisah cinta terlarang dua benua pada 19 Febuari 2012.


    kita tgk parpukari plak.....takziah buat perwira kita nasib mereka kita dah tau...nasib papagomo dan parpu yg suka fitnah tak tau lah mcm mana....

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah seberang ke golok kot...

      Delete
    2. Anwar failkan saman sebelum Gomo upload video liwat terbaru yg bewarna dan punyai audio..
      Anwar saman Gomo sbb keluarkan gambar2 dr blog rajagoyang yg merupakan snapshot dr CCTV night mode yg tidak bewarna...
      Tanpa anwar sedari rupanya ditangan Gomo ada video bewarna,beraudio dan lebih berkualiti....
      Kali ni anwar terperangkap dgn totey sendiri.....
      Kau tunggu je anwar..Video terbaru ni dah pun disahkan tulen oleh pakar video atas usaha Gomo..
      Dah banyak bukti dan saksi,alamat lingkuplah kau....

      Delete
  13. sy dari kecik lagi dah di ajar olih ustaz.. sodomi atau liwat adalah perkara amat terlarang.. sampai rasulullah tidak mengaku umat.. kaum Ad digulong olih ribut dan taufan kerana derhaka pada ALLAH..bermakna tidak layak menjadi imam.. imam pun dah tak layak nak jadi pemimpin kpd org melayu cam mana.. sebab org melayu adalah org islam.. sy bimbang sekiranya jaguh2 org melayu niy di jadikan sbagai batu loncatan olih puak cina Dap dalam mencapai matlamat yg gagal di selesaikan olih LKyew... berpura pura dan bermuka muka memang kerja orang kapiaq..
    dulu LKYew menangis sewaktu Tunku Abd Rahman kluarkan spore dari malaysia..
    Skrg dia mula tersemyum Dap kuda tunggangan dia dah mula berjaya nak menjajah malaysia di bantu olih jaguh pingitan melayu.. pi dengar dulu video pendedahan Razali org kuat lim guan eng dan ketahuilah agenda sebenar DAP.. dahsyat uuu..
    Skrg Razali dah terhantuk dan kembali ke pangkal jalan

    ReplyDelete
  14. Org Melayu yg Sayang Pd Bangsa Agama dan Negara perlu lihat perkiraan dalam skop yg lebih besar.. bacalah formula apa akan terjadi sekiranya PR menang dan majoriti kerusi di control DAP.. satu persatu perkara dan hal yg berkaitan dgn melayu dan islam akan di lucutkan.. itu jam dah lambat dah nak menyesal.. mereka ini hanya akan di kutuk olih anak2 cucu2 mereka.. kerana membiarkan bumi melayu agama islam di jajah olih DAP.. lihat jer org melayu spore apa dah jadi dgn mereka skrg.. selamatkan islam dan bangsa melayu menumpang di semenanjung Tanah Melauyu

    ReplyDelete
  15. hei pro pembakang korang x de rasa perasaan bersalah ker...hati tu dah hampir di hitam kan oleh Allah tu yg dah tak dpt bezakan yg baik ataupun buruk.. ada yg masih tanya lagi pasal ic la ....nak tau sgt pi kat Lahat datu tu siasat sendiri dgn orang kat sana..kalu beranila mcm pengawal keselamatan kita kat dlm video tu...AlFatihah buat wira2 negara yg trkorban mmpertahankan kedaulatan negara...

    ReplyDelete
  16. Masing masing ada gaya mutu dan keunggulan yang tersendiri.Anuwar GULALI HOT DOG SENSASI SAMPAI TERHANGIT MASA KINI manakal Najib adalah IKON HERO TERKINI 1MALAYSIA. Kedua duanya pun masih berperang pakai tentera dan senjata dan akan terus berperang pula menerusi kertas undi.Rakyat bebas memilih HERO dan pasukan pujaan serta menonton SIARAN langsung yg mrk gemari,semua kategori mesti ada punyer..kaw kaw..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!