CILI KASI TARUK! VIDEO HASUTAN TIAN CHUA TENTANG ISU LAHAD DATU! MESTI TONTON


Ini video terang-terang Tian Chua kata serangan di Lahad Datu adalah sandiwara kerajaan aku tak tau la kalau pihak Kementerian Dalam Negeri tak faham apa dikata oleh si cina komunis ni! Kalau lepas cakap macam ni dan beribu laporan polis pun dia masih bebas maka aku dah tak tau nak kata apa lagi dah...

50 Responses to "CILI KASI TARUK! VIDEO HASUTAN TIAN CHUA TENTANG ISU LAHAD DATU! MESTI TONTON"

  1. Pk, video tak ada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. CILI KASI TARUK DALAM JUBOR MAT LIWAT! PARPU, MANA VIDEO! NAK TONTON!

      Delete
    2. Tukor web version ler.

      Delete
    3. man ala vileo...semua tu ting tong juga la...hai ya lu pi caya ka sama papukali pentintong lombot satu ma....

      satu malaysia kena tin tong.....

      Delete
  2. Biasa lah pencacai pembangkakng semua bodoh2 berlaka klu benda betul drg tak percaya...ala contoh plg dekat dah tunjik video anwar msin pun drg try belit lg.....emmm tu klu bukan lembu apa lg eh?

    ReplyDelete
  3. haron din dan haron taib pun boleh di beli dgn kemewahan dunia...? Maka tergadai lah kalimah ALLAH....betol x..? Tanye je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul sebab ulamak PAS bila2 masa bole u turn konar baring

      Delete
    2. UFB dah dapat kemewahan donia oooooooo
      manyak cantik lia punya bini oooooo

      lajib lg cantek lia punya amoi ooooo tp sulah kina bom lo....

      Delete
    3. aku tak kesah ko nak cakap aper tapi klu bab fitnah yg sama standard dgn membunuh....kena Bala nanti...Senang jer tuhan nak hentikan fitnah Bala tu!ko tu?!!!

      Delete
  4. Tian chua ni mmg dah over sgt lah,tangkap dia kits jentik telur dia sampai pecah..makin lama dia makin over plak lsg tak respek org,geram betul aq dgn cina babi ni...hari2 mkn babi perangai pun jadi mcm babi sundal

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jentik telur nanti nak kena samak....kalau aku, sumbat jubor dia dengan mercun roket

      Delete
  5. please tukar menteri KDN skrg..x boleh pakai..berlembut sgt..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lembut2 pun...masih bole angkat keris...tapi tu je la setakat yang mampu....

      Delete
    2. Orang lain ketawa terbahak bahak. Menteri KDN asyik menangis teresak esak. Mentang2 dia sepupu najib dn anak mantan PM. Akar umbi UMNO meluat. Ye lh ada org perlekeh UMNO@org melayu. dia buat selamba je. mkn hati dibuatnya. Sudah lh hisyam buat kerja mu betul2. Kesimpulan nya hisyam lembikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

      Delete
    3. betul2 tu...dia mmg x kredibiliti sbg menteri KDN...

      Delete
  6. Anwar hanya tahu lubang jer!!!Mana tahu apa2..lubang bini dah tak ada kelas lagi..menipu dan lubang taik jer sunah puak pgayr nie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak agak lubang kak moh kta cekang tak seumpama mukanya yg cekang.....lubang taik tak pe sebab tercalit ngan taik je.... tapi kalau lubang depan dapat anak zina oooooo....pas tu kan boleh la C4 kan kah kah kah ..........

      Delete
    2. Agak agak lubang bini ko...ko ada kongsi
      dgn bangla tak?

      Delete
    3. papagomoi...peliwat tua tu dgn assmin bermadu...anak peliwat n anak assmin dari satu lubang!!!jgn buat2 lupa...sunah korang kan!?

      Delete
    4. ala agak agak yg monggol tu anak sapa la agak agak....
      nampak mcm melayu je keh keh keh......

      lubang bini aku cari tak jumpa lagi....tp aku rasa mungkin adik pompuan ko kut pala but kau keh keh keh pas aku sapu jelly aku kasi mat bangla pakai plak keh keh keh.....

      Delete
    5. mamabosan anupapa kecikMarch 19, 2013 at 2:21 PM

      Hahaha papagomoi mama dh panassss nick name kemain lg...tp lubang bini pun tak tau nk cari...mana le bini tak cari bangla,anu papa tak ada fungsi...hahaha, papa anak nko tu benih bangla ke atau pati yg lain... Nko berambus jelah jaga bini nko..

      Delete
    6. papagomoi...lubang bini ko klu sedekah kat peliwat tua tu...dia nak ker?tak nak kot!!!Busuk mcm bau ketiak ko jugak.
      klu lubang taik ko...mgkin dia nak!!!!
      dasar mahzab aljuburi walliwatun...lubang babi pun mrk bedal!!!!hahahaaahaaaa

      Delete
    7. Mana papagomoi ni...dh kena marah ngan mamabosan kot...papa sembang deras tp ngan bini takut...hahaha

      Delete
    8. Apa barang papagomoi...kena bantai sikit dah goyang...bodoh punya org ckp tak guna otak!!!

      Delete
  7. Ketua Pemuda Umno KayanganMarch 19, 2013 at 12:19 PM

    Najib dalang Lahad Datu, Anwar kambing hitam?

    Dalam rencana Manila Buletin Publishing Corporation “Don’t Harm Sultan’s Men, Nur Warns Malaysia”, Pengerusi (MNLF), Nur Misuari menyebut peranan jahat Najib Razak di Lahad Datu.

    "Apabila dia berada di Jolo, Sulu, minggu lepas, Misuari berkata dia telah mendengar bahawa kumpulan Putera Mahkota Raja Muda Agbimuddin Kiram, adik Kiram, menyeberangi laut ke pulau itu kerana mereka mendakwa dijanjikan akan ditempatkan di Sabah oleh Perdana Menteri Najib Abdul Razak," isi kandungan itu dipetik.

    Sebelum Najib Razak memainkan hati dan perasaan balu-balu askar lebih jauh, ada baik juga rakyat kembali mengkaji keterlibatan Najib Razak dengan Sulu sebelum ini.

    Keterlibatan erat antara Najib Razak dan Sulu 'pengganas' inilah yang menyebabkan Najib enggan menamatkan perang Sabah bertujuan menyelamatkan politiknya.

    Fitnah Umno yang mengaitkan Anwar Ibrahim dengan para penceroboh Filipina di Lahad Datu itu boleh menjadi senjata makan tuan.

    Ahli Parlimen Sungai Petani, Johari Abdul ketika memberi maklum balas berhubung hal itu berkata, Umno memperalatkan media untuk membuat tuduhan secara tidak profesional.

    Tambah beliau, pertuduhan dan dakwaan ke atas Anwar sepatutnya dibawa bersama bukti-bukti yang jelas.

    “Sekiranya Datuk Seri Anwar terlibat, maka dia boleh dakwa secara formal. Tidak mungkin kerajaan begitu hebat main tuduh-tuduh begitu sahaja.

    “Ini kerajaan yang tidak bertanggungjawab kerana tuduhan ini adalah tuduhan yang serius, yang melibatkan keselamatan negara,” katanya.

    Dalam suatu kenyataannya kepada media Selangor, Johari berkata, keselamatan negara adalah hal penting yang perlu diutamakan dan individu tertentu tidak perlu dijadikan ‘kambing hitam’ untuk ‘menyelesaikan masalah’.

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=V8WspOjbt_s

    Dalam keghairahan BN mengaitkan Anwar, ada kisah yang mengaitkan Najib Razak dengan peristiwa Lahad Datu ini.
    Di dalam Rencana Manila Buletin Publishing Corporation berjudul, “Don’t Harm Sultan’s Men, Nur Warns Malaysia”, Pengerusi Barisan Pembebasan Nasional Bangsa Moro (MNLF), Nur Misuari menyentuh keterlibatan Najib Razak sebagai dalang peperangan itu.

    "Apabila dia berada di Jolo, Sulu, minggu lepas, Misuari berkata dia telah mendengar bahawa kumpulan Putera Mahkota Raja Muda Agbimuddin Kiram, adik Kiram, menyeberangi laut ke pulau itu kerana mereka mendakwa dijanjikan akan ditempatkan di Sabah oleh Perdana Menteri Najib Abdul Razak," isi kandungan itu dipetik.

    Sebelum ini, beberapa media pro-Umno mendakwa Anwar terlibat dalam pencerobohan Lahad Datu berdasarkan laporan media asing.

    Sehubungan itu, Anwar memfailkan saman RM100 juta masing-masing ke atas akhbar Utusan Malaysia dan Stesen Televisyen TV3.

    Sumber rujukan lain:-

    http://mynewshub.my/2013/03/03/lagi-gambar-palsu-kejadian-lahad-datu/

    ReplyDelete
    Replies
    1. saman utusan n tv3 jer mrk berani..Kerajaan filipina...reuters...n wikileaks bacuuul nak saman.!!!!dasar berani belakang bini...!!!!!peliwat tua...peliwat tua!tunggu nak mampus jer!!?

      Delete
    2. NGOK, RISIKAN LUAR NEGARA YG KATA
      NGOK.
      KENAPA TAK SAMAN YG KAT LUAR NEGARA TU NGOK.

      Delete
    3. mrk ni bab fitnah dah lubang taik mrk..sunah pgayr ialah fitnah tu halal...tak heran!!!!dan tak heran jika ada yg dpt Bala krn memfitnah...!!!!

      Delete
    4. bodohnya cai cai iniMarch 19, 2013 at 12:39 PM

      risikan luar negara kata pembangkang terlibat tapi utusex kata pembangkang malaysia terlibat.....

      yang sebenarnya risikan luar negara kata pembangkang filipina terlibat....

      pasai apa pula nak saman pula....

      bodoh la cai cai umno ni.....

      tu la asyik tgk utusex tv 3 suku tv 1 je......

      Delete
    5. Engko lagi le bodoh berganda.Kan di orang
      kata" atas jemputan pembangkang malaysia"
      Baca lagi banyak2 haramjadah cap ubat kuat.

      Delete
    6. Laporan polis sudah boleh dibuat terhadap;

      "Ketua Pemuda Umno Kayangan March 19, 2013 at 12:19 PM" di atas.

      Mat kayangan jelas membuat kenyataan berunsur fitnah.

      Delete
  8. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 12:25 PM

    Berita Baik Untuk Warga Jelebu

    PETALING JAYA: Barisan Nasional (BN) akan mengguggurkan 40% calon veteran pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) untuk memberi laluan kepada muka-muka baru.
    Najib Razak yang membuat pelarasan senarai calon pada saat akhir telah mengenal pasti beberapa calon veteran untuk digugurkan dengan segelintir daripadanya tampil secara sukarela untuk tidak bertanding.
    BN mempunyai seramai 141 ahli Parlimen dengan 75 daripadanya memegang jawatan tersebut lebih tiga penggal.


    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH


    woit... BERITA BAIK UNTUK ORANG JELEBU... kah kah kah..

    kah kah kah...WARGA JELEBU KENDURI SAKAN.... kah kah kah...

    kah kah kah...BUAT NAZAR DI JERAM TOI..... kah kah kah..

    kah kah kah...ORANG ASLI DI LAKAI KENDURI TUPAI.... kah kah kah..

    NOTA
    ini berita baik
    perogol amah akan di dakwa

    ReplyDelete
    Replies
    1. alaa....sipecinta lubang taik ko sembah..cerita ko bawak pun serupa lubang taik juga.!!!!

      Delete
    2. Bhai melekat mangkok lu dah ambik ubat ke ni macam giler tu nk dtg jew...cara gelak tu cam dah giler le tu...aku tak faham,lu tak suka umno,tp aktuviti umno lu cam follower tegar jew...lu ada masalah ke ngan berita yg lu paste tu...ntahlh bhai...org jelebu tak ada apa2 lu lak yg membongak lobih2..

      Delete
  9. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 12:28 PM

    Mahathir Yang Tidak Pernah Bertanggungjawab | Oleh: Mohd Sayuti Omar


    Usaha untuk menjaga keselamatan dan kedaulatan negara oleh siapa juga dialu-alukan. Tanggungjawab menjaga kedaulatan negara dan keselamatan rakyat bukan saja terletak ditangan pemerintah semata-mata tetapi rakyat seluruhnya tanpa mengira kaum. Negara yang kaya, penuh dengan pembangunan tetapi kalau tidak ada sokongan rakyat akan roboh juga.

    Justeru sesiapa saja yang menganggap negara ini negara mereka, wajib mempertahankan kedaulatan negara sampai ke titisan darah terakhir.

    Mempertahankan negara sebahagian daripada cabang iman. Bagaimana pun usaha berkenaan perlulah dilakukan dengan bijak sana dan mengikut undang-undang. Rasulullah s.a.w. mengajar kita bersifat fatanah. Dalam konteks ini bukan saja dalam konteks undang-undang negara tetapi undang-undang dunia juga.

    Semua dunia mengiktiraf mengenai hak dan kedaulatan sesebuah negara dan bangsa. Ini sesuai dengan ajaran agama Islam bahawa semua bangsa dan agama adalah makhluk-Nya yang dijadikan penuh dengan maksud-maksud dan tujuan tertentu, dan hendak saling hormat menghormati di antara satu sama lain.

    Begitu juga dengan cadangan Mahathir agar melarang pembinaan rumah atas air di Sabah yang menjadi penempatan kebanyakan pendatang tanpa izin dari Filipina, bagi keselamatan negara perlu difkir secara mendalam. Apakah tindakan itu tidak termasuk dalam tindakan kezaliman? Mahathir mencadangkan bagi mengatasi penceroboh di Sabah yang kini digelar pengganas rumah atas air itu perlu dihancurkan bagi mengelak ia dijadikan sarang pengganas.

    Alasan beliau kerana selagi rumah itu ada, penceroboh dan pengganas akan berlindung di situ. Beliau membela dirinya sendiri apabila ditanya kenapa tindakan itu tidak diambil semasa beliau menjadi Perdana Menteri sejak 22 tahun lalu? Seperti biasa dia menjawab masa itu tidak sesuai dan kalau dilakukan mereka akan memberontak. Jadi apakah pula alasan mengatakan masa ini sesuai?

    Apakah sesudah matlamat Mahathir sudah tercapai? Dan apakah kalau dilakukan hari ini mereka (pendatang Filipina) itu akan melihat begitu saja. Atau pun apakah sesudah beliau tidak menjadi perdana menteri, di mana kalau tindakan meroboh rumah atas air itu risikonya ditanggung oleh Najib Razak maka ia sesuai?

    bersambung

    ReplyDelete
  10. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 12:31 PM

    Mahathir Yang Tidak Pernah Bertanggungjawab

    Begitu perkiraan Mahathir? Kalau itulah cara Mahathir berfikir dan bertindak jelas dia seorang tidak bertanggungjawab dan jahat. Seloknya sebelum Mahathir membuat cadangan itu dia melihat kepada sumber dan mengenali faktor masalah yang berlaku sekarang ini. Beliau kena akui kesilapannya. Bukankah percambahan rumah atas air itu berlaku sejak dizamanya? Apakah alasan Mahathir sebelum itu yang memberi galakan atau tidak ada larangan meruntuhkan rumah-rumah itu?

    Apakah mata Mahathir baru cerah hari ini dulunya kabur? Sebenarnya banyak kesilapan Matahir lakukan yang baru disedari hari ini setelah ibarat air sudah sampai ke paras hidung. Salah satu ialah mengenai kuasa politik Melayu mengikut kawasan pilihan raya. Gara-gara politik jahat Mahathir yang tidak menambahkan kawasan pilihan raya menyebabkan kawasan Melayu berkurangan.

    Tetapi anihnya Mahathir masih dijulang sebagai pemimpin agung bangsa dan negara. Kepala hotak dia? Sudah pasti waktu itu ada motif kenapa dia membenarkan rumah-rumah atas air itu dibina. Mustahil penguasa tempatan (PBT) tidak menyedari akan kewujudan rumah itu ia sudah menjadi satu tradisi berdekad-dekad. Mustahil juga pihak kerajaan tidak terfikir akan implikasinya. Jangan pula sesudah madu dihisap dari 'penceroboh' itu maka sempahnya dibuat begitu sahaja.

    Kalau hendak buang pun biarlah bertempat dan dikendali dengan betul. Kita setuju kalau ia tidak dibenarkan hatta rumah yang ada dirobohkan, tetapi kerajaan harus melakukan dengan cermat dan penuh perikemanusiaan. Bukan semua rumah atas air itu menjadi sarang dan kloni perlindungan pengganas.

    Mereka harus dibela dan dipertahankan. Sebelum roboh satu kaedah atau program 'mendaratkan' mereka perlu diadakan. Kerajaan Sabah kena kenal pasti kawasan khas untuk menempatkan mereka. Dalam masa sama kerajaan Sabah dan Persekutuan juga kena pastikan kemasukan pendatang tanpa izin yang ada diperalatkan pengganas itu dipantau dan dikawal serapi mungkin.

    Jangan sahaja mengambil tindakan meroboh kedimaan mereka tetapi kemasukannya dibiarkan. Apa yang kita tidak mahu dengar dunia akan menuduh Malaysia akan melakukan kezaliman manusia dengan tindakan emosi Mahathir itu. Cerita pengusiran mereka sesuatu yang menakutkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai melekat bongok...sayuti tu sapa.. Apa jasa dia pada malaysia....lu copy n paste panjang2 pun buat apa bhai... Kesimpulan dia ringkas jew...'betapa mulia seorg manusia itu belajar dan mengakui kelemahan dia' bhai lu agak2 lap top atau smartphone tu sekali buat dah perfect ke...ada akal pakai...jgn malas nk guna...lu bg tau kt sayuti yg dia komen bekas PM..dia dan lu takda apa2 yg boleh dibanggakn...

      Delete
    2. Sokong Juragan69 x 1000000000

      siapalah sayuti "sayur" omar tu nak dibandingkan dgn TDM.

      Delete
  11. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 12:32 PM

    Mahathir Yang Tidak Pernah Bertanggungjawab

    Biarlah bangsa bersatu tidak memuji kita tetapi jangan sampai PBB mengungkitkan kebejatan kita. Apapun Mahathir kena menjawab tindakan itu dulu sebelum dia membuat cadangan itu ke atas penyelesaian kemelut perang di Lahad Datu kini. Selain itu Mahathir juga kena jawab kenapa beliau mengizinkan projek IC di Sabah.

    Berlakunya projek ini ia tidak boleh dinafikan. Semua orang sudah tahu bahawa pendatang tanpa izin dari Filipina mendapat kad pengenalan Malaysia. Atau pun kad pengenalan yang diberikan itu palsu? Kalau palsu Mahathir sekali lagi harus disabitkan kesalahan menipu. Saya sendiri melihat dengan mata kepala saya sendiri macam mana orang Sulu dari Selatan Filipina memiliki kad pengenalan berkenaan.

    Ia juga mendakwa pernah mengundi di dua pilihan raya. Mahathir kena jawab untuk apa pemberian kad pengenalan itu. Pemegang kad pengenalan Malaysia oleh rakyat Filipina itu diberi kuasa untuk mengundi, memilih wakil rakyat negeri dan parlimen. Status mereka sama dengan status warganegara Malaysia yang lain. Kalau yang diusir dan dihalau dari kampung kedimanan mereka atas air, tidakan itu sebagai menghalau rakyat sendiri? Jawab juga apakah pemberian itu bertujuan politik?

    Kita tunggu jawaban Mahathir dan hendaknya beliau tidak berkluk klik didalam hal ini. Jawablah seberani diri anda yang digelarkan dengan pelbagai nama indah dan hebat kepada anda. Jangan pula berdolak dalih dan cuba 'mengetutkan' kepada orang lain. Dalam projek kad pengenalan ini beberapa orang pegawai kerajaan, imigresen, polis, pendaftr negara telah dikenakan tindakan. Ada yang ditahan di bawah Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA).

    Penahanan pegawai kerajaan tidak berdosa itu yang mengikut arahan orang tertentu satu kezaliman yang nyata. Ia dilakukan bagi menunjukkan projek pemberian kad pengenalan itu satu kesalahan dan bukan merupakan satu projek. Yang jelasnya mereka seakan teraniaya kerana disamping melaksana projek yang disuruh, mereka dikenakan tindakan.

    Wahai Mahathir, kebusukkan dan kejahatan tidak boleh diselindungkan. Ia akan terbongkar juga. Ia boleh dikawal dan ditusuk kepada umum untuk beberapa ketika saja, mungkin 10 atau 15 tahun, tetapi tidak untuk selamanya. Yakin dan percayalah kepada Yaumil Mahsyar? Kalau kita semua beriman kepada Allah s.w.t. setiap apa yang kita lakukan ini bukan saja berakhir di atas dunia ini tetapi ia juga akan dibangkit dan dikira di akhirat kelak.

    Saya menunggu pengakuan dan jawaban ikhlas dan benar daripada Mahathir terhadap beberapa persoalan itu. Dan kalau Mahathir enggak berani harap ada orang lain menjawab bagi pihaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. muhd sayuti tu teman gay mat liwat sejak dahulu kala lagi...tak heran dia sokong sipeliwat tua tu!!!!
      yalah...cium mulut n raba butuh tu dah mainan mereka selama ini.!!!sunah yg jadi sanjungan pgayr nie...
      bini ko...bini aku juga...itulah amalan peliwat tua tu..!!!ntah2 meleikat gay nie mengamalkan sosio hidup yg sama!!!??

      Delete
    2. waktu peliwat tua tu jadi tpm...pmberian ic sgt berleluasa hanya nak tumbangkan PBS dibawah datuk pairin...tak percaya?boleh tanya sendiri dgn org sabah..Sampaikan org pakistan baru 2 bulan dtg sabah boleh dpt ic...Kenapa?nak kalahkan pairin.!!!!

      Delete
    3. kah kah kah anon 12:43 jd ko pun pernah kena liwat ngan anwar juga la........kah kah kah tak cerdik....

      Delete
    4. Alahai...bhai melekat bongok,lu cari lh citer yg lbh havoc...lu nk bawa citer psl ic pasal warganegara...macam lu duduk dlm rci comittee...bhai tngu je lah keputusan rci... Klu kita bukan hakim,bukan lawyer waima tukang sapu dimshkamah tak usah cakap camana rupa ruang mahkamah...

      Delete
  12. Alahaiii blogger pencacai pr.Kerana blog pencacai tak laku maka dengan muka tak malunya menempek hasil tulisan haprak ke
    dalam blog pk yg tersohor ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan blog tersohor tapi blog fitnah tersohor

      Delete
    2. Bhai 01.03...tujuan lu dan pencacai pr masuk blog ni nk tabur fitnah le...lu yg cakap,bkn aku yg ckp...

      Delete
  13. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 12:51 PM

    Masej dari TGNA

    Bismillah, saya merakamkan syukur yang tidak terhingga apabila Kelantan melakar sejarah terbaik dalam keputusan Sijil Tinggi Persekolahan Malaysia (STPM) 2012 apabila 12 calon dari negeri ini mendapat A dalam semua mata pelajaran yang diambil, berbanding hanya empat orang tahun sebelumnya, iaitu peningkatan tiga kali ganda.

    Tahniah saya rakamkan, semoga kejayaan hari ini akan menjadi motivasi untuk terus maju di masa hadapan. Tidak lupa kepada semua calon-calon STPM yang menerima keputusan semalam, panjatkanlah syukur dengan kejayaan yang cemerlang dan teruskan usaha jika keputusan sebaliknya.

    Apa yang penting ialah, kecemerlangan dalam hidup perlu diteruskan. Kejayaan yang hakiki ialah apabila kita berjaya memanfaatkan diri kita untuk kebaikan orang lain, dan yang paling bermaka jika kejayaan itu diiringi pula dengan kejayaan di akhirat, Insya-allah.

    Negeri UMNO ada ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kejayaan melindungi peliwat tua akan membawa kejayaan di akhirat???!!!!!

      Hanya sunah yg termaktub dlm pegangan ahli sunah aljuburi wal liwatun..

      Delete
    2. Bhai melekat bongok...akhirnya bebudak tu terpaksa gak pergi negeri lain utk sambung belajar dan pastu duk kt negeri lain utk meneruskn kecemerlangan dan kelangsungan hidup...bhai dari 12 pelajar tu nik aziz ada bg tau tak 11org budak tu anak org umno...hehehe jgn panazzzzz ye

      Delete
  14. Kejayaan itu adalah hasil daya usaha pelajar dan keluarganya. Tolonglah jangan kaitkan dgn politik. Kau ingat Nik Aziz ke yang bantu? Bongok....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!