CILI KASI TARUK! SIAPA LIWAT SIAPA NI?

Ini ada satu fakta menarik yang aku nak share dengan korang pasal Anwar Ibrahim the LGBT KING! Mula-mula kita tengok video temuramah King LGBT dengan BFM!

 Alah tersipu-sipu malu Anwar bila aweks tu tanya dia ni gay ke tidak, tapi macam biasa la walau dah terang lagi bersulu Anwar memang King LGBT tapi penyokong dia tetap akan terus sokong dia sebab mereka ni dah buta.

Cuma aku nak tunggu dan lihat drama dia saman Papa Gomo! Apa kesudahannya? Khabarnya Latheffa yang koyak pukinya dah failkan saman terhadap Papa Gomo pastu si mulut cibai ni kata Papa Gomo dibackup oleh BN la bla bla bla macam-macam la, dei tangachi, kalau mau saman saman saja la,tak payah la nak bikin drama keling kau tu!

Lately ni semua kes kat mahkamah dimenang oleh Pakatan Syaitan ni, semacam ada yang tak kena kan? Tapi takpa la, siapa la kita nak pertikai depa kan?

Ini satu petikan menarik dari The Unspinners tentang pendapat sesetengah pihak yang kata apa salahnya puak LGBT jadi PM:

Pasti itulah yang dikatakan Anwar kerana mutakhir ini puak PKR dan Khalid Ismath dah jaja hujah biar LGBT asal amanah.

Hujah Anwar bila 4 kali ditanya dalam interview BFM yang tak ada pun dimarah "U ulang, I saman" adalah peribadi simpan dalam kamar. Dia tak jawab dia gay atau tak.

Kenapakah perangai anwar macam sial? Orang kata pondan kuat berdendam.

Satu lagi orang kata anak haram memang bermasaalah. Walaupun bukan salah mereka, darah mereka jadi anak haram. Namun, orang tua-tua kata perangai tu tak boleh ditukar.

Wallahu alam ... Maka dengan demikian, baca maklumat berikut yang diterima dari seorang operatif PKR yang kini sudah nampak kebenaran dan menunggu masa untuk keluar.

40 Responses to "CILI KASI TARUK! SIAPA LIWAT SIAPA NI? "

  1. Wartawan: Adakah anda homoseksual atau biseksual ?

    Jawab mat liwat dengan jujur: Saya pluralseksual. Semua lubang saya balun termasuk juga lubang golf, lubang sinki dan juga lubang ekzos motor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahahàaaaaaajoke of the year...hahaha more plzzzz
      2.44pm hahaha kamu mmg cari penyakit tak usah la. Cari la kerja yg mendapat manafaat dunia akhirat.

      Delete
    2. Fahaman Pluralseksualism.

      Delete
  2. salam 2all,

    berhenti sejenak daripada bergaduh sesama Islam,

    PROMOSI KAPSUL PACAK LANGIT PEARL 30 biji RM100 terhad, sili klik di bawah untuk keterangan lanjut,


    PACAK LANGIT UTK TEGANG LEBIH LAMA

    ReplyDelete
  3. dia gay ker , penzina ker, kami peduli apa. kami tetap sokong dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. cai, ko dah kena liwat sampai rabak nanti baru la ko tau...time tu kita tengok, ko sokong ke tak....

      Delete
    2. tapi Allah peduli cai...nanti kena Bala cai...

      Delete
    3. Sama-sama masuk neraka

      Delete
  4. ya la sbb kau pun hand0h lubang taik..sbb tu kau s0kong..nabi x mengaku umat der..fikir2 kan lah...itu pun klu kau ugama islam..

    ReplyDelete
  5. ya la sbb kau pun hand0h lubang taik..sbb tu kau s0kong..nabi x mengaku umat der..fikir2 kan lah...itu pun klu kau ugama islam..

    ReplyDelete
  6. laki kak bedah jandaMarch 21, 2013 at 3:17 PM

    politik membodoh-bodohkan penyokong
    Ini sudah kita maklum dilakukan oleh BN sejak mereka berkuasa. Mereka sentiasa mahu rakyat di dalam keadaan bodoh, lemah dan susah supaya mereka berada di dalam keadaan menagih bantuan dan keperluan. Apabila datang kepayahan, pemerintah hulurkan penawar. Apabila tidak tenteram, pemerintah bagi ubat. Media dikawal, suara-suara bantahan dipengap. Ini kita dah tahu.

    Ahli politik mengawal semuanya sampailah ke dunia seni dan hiburan, sukan mahu pun perkembangan budaya. Mereka mempergunakan sesiapa untuk kepentingan sendiri. Mana-mana yang mereka lihat lantang, cepat-cepat dipujuk, ditawar itu ini termasuk jawatan agar mulut mereka tersumbat.

    Yang harus rakyat sedar, kita mestilah sentiasa peka dan sedar akan kuasa. Jangan diperalatkan dan dipaksa bersetuju. Sedar tak sedar ketaksuban sudah berjangkit kepada penyokong parti Pakatan Rakyat. Pemimpin, dasar, pelan mereka dianggap terbaik dan tidak boleh dikritik. Jika dikritik melenting, dikutuk dan dimaki hamun, dituduh agen umno. Inilah proses pembodohan yang secara tidak disedari (atau mungkin disedari) ditanam oleh ahli politik walau di dalam parti mana sekali pun. Apabila aku mengkritik Manifesto Rakyat tanpa OKU, aku dan saudara Rosli Ibrahim yang cacat penglihatan dimaki hamun malah mula dijeling masam oleh ahli politik termasuk penyokong-penyokong yang kebanyakannya masih baru dan hanya melekap di depan komputer. Seolah-olah parti itu milik peribadi mereka sahaja. Cukup cantik, jangan diusik-usik, kami tahu yang terbaik. Itu kata mereka. Disuruhnya juga kita bersyukur, macam orang umno.

    Apabila timbul kes seorang anak wakil rakyat menggunakan AP bapanya untuk membeli kereta mewah yang sangat mewah, bermati-matian penyokong mempertahankannya dengan hujah 'itu hak dia', 'salahkah dia menikmati sedikit kemewahan hasil perjuangan' dan macam-macam lagi walhal orang dah bongkar sikap temberang anak pemimpin itu. Ini bukan isu hak dia atau apa, ini persepsi. Kalau berceramah selalu kita petik kisah khalifah Umar Abdul Aziz atau Umar Khattab yang langsung memelihara diri dari sebarang persepsi khususnya melibatkan ahli keluarga, tapi bila timbul bab ini, lesap semua tazkirah - keluar segala hujah taksub. Apabila aku membantah cadangan orang politik kawasan aku yang mahu mengambil artis realiti fantasi yang tak tentu hala pendiriannya semata-mata mahu menarik khalayak ke majlis rumah terbuka, mereka berkata ini politik baru dan kita mahu 'tarik crowd'. Aku mencadangkan nama artis kita yang sudah lama menghasilkan karya melawan tapi ditolak kononnya tak popular. Ya! Kita terjerat dengan budaya popular dan glamour. Sebab itu sambutan masuk artis arus perdana cukup gila-gila, diarak ke sana-sini. yang sudah lama menghasilkan karya mereka tak sokong. Mereka bukan mahu angkat seni tetapi mempergunakan populariti orang lain demi kepentingan mereka.

    Bersambung


    ReplyDelete
  7. laki kak bedah jandaMarch 21, 2013 at 3:17 PM

    Aku banyak terluka tentang isu OKU ini ditangani. Kalau ada yang kata ini perjuangan berkepentingan peribadi sebab aku ada anak OKU, hey! Pendidikan percuma bukan perjuangan peribadi kamu yang ada anak normal? Ketika aku menyokong itu, mengapa tak kata aku pejuang yang tidak hirau kepentingan peribadi? Tapi....sebelum itu, jangan label aku pejuang. Jauh sangat tak layak. Cuma aku dapat sedikit merasa kepayahan OKU ini. Menjadi OKU tidak susah, tetapi hidup sebagai OKU di Malaysia agak susah. Kesedaran masyarakat terhadap keperluan OKU sangat lemah. Yang orang politik ajar duit, duit, duit. BN dan PR berlumba-lumba siapa bagi duit banyak.

    Yang paling asas apa? Potongan 50% cukai taksiran terhadap OKU? Berapa peratus OKU di Selangor ada rumah sendiri? Gaji minimum RM1500? Berapa ramai OKU bekerja makan gaji? Menjual tisu dan main muzik tepi jalan berapa gaji minimum dan mampu beli rumahkah untuk dipotong separuh cukai taksirannya?
    Yang paling asas ialah masalah asas itulah! Pekerjaan! Pendidikan! Bukan naikkan elaun atau itu ini percuma sahaja...
    Janganlah sombong dan segan memanggil wakil golongan ini untuk berbincang tentang merangka pelan dan strategi. Kenalilah mereka. Tapi berhati-hati sebab ada juga yang teringin nak jadi YB atau cuba mengambil kesempatan. Itu biasa.

    Mari kita bertenang, jadi waras, kurangkan sombong. Jangan memperbodohkan dan diperbodohkan!

    ReplyDelete
  8. laki kak bedah jandaMarch 21, 2013 at 3:23 PM

    KUALA LUMPUR: Ketua Pengarah Pilihan Raya PAS Pusat Dr Hatta Ramli menjangkakan sembilan negeri akan jatuh kepada Pakatan Rakyat pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) akan datang.

    Katanya, keadaan inilah antara faktor yang menghalang Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak untuk membubarkan parlimen, yang kini sedang ditunggu-tunggu oleh rakyat.

    Malah Hatta percaya, rakyat negara ini memang tidak sabar hendak mengundi kerana mereka akan membuat perubahan yang besar dalam PRU itu nanti.

    "Saya yakin penantian rakyat untuk menunggu tarikh pembubaran parlimen satu penyiksaan buat mereka, penyiksaan yang tidak tertanggung.

    "Sebab itulah, apabila mereka mendapat berita pembubaran semalam, terus menarik nafas lega kerana ia memang ditunggu-tunggu mereka. Masing-masing menyatakan kekecewaan bila dapat tahu ianya tidak jadi," katanya kepada Harakahdaily.

    Katanya, dalam hal ini kerajaan tidak boleh hendak salahkan rakyat Malaysia kerana pengumuman yang ditunggu begitu lama.

    Bagaimanapun Hatta menyeru rakyat dan penyokong Pakatan Rakyat agar meneruskan persediaan jentera pilihan raya sementara menanti tarikh rasmi dengan persiapan yang sepatutnya.

    "Jangan terlalu kecewa dengan waktu dan tarikh pembubaran sehingga menjejaskan gerak kerja kita," katanya.

    Apabila diminta tarikh yang akan dipilih Najib Tun Razak, Hatta menjangkakan pembubaran parlimen akan berlaku pada hujung bulan sama ada 28 hingga 30 Mac ini.

    Terkini, Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM) akan menjalankan sisatan berhubung penyebaran maklumat atau berita palsu menerusi internet dan SMS ekoran maklumat palsu mengenai pembubaran Parlimen yang tersebar di beberapa laman sosial semalam.

    Berita palsu yang memetik kononnya kenyataan itu dikeluarkan oleh perdana menteri, tersebar di laman-laman sosial kira-kira 12.30 tengah hari, selepas perdana menteri dilihat keluar daripada Istana Negara pagi semalam.

    Ekoran berita palsu itu, Pejabat Perdana Menteri menafikan khabar angin kononnya Dewan Rakyat dibubarkan bagi membolehkan pilihan raya umum ke-13 diadakan. - harakah

    ReplyDelete
    Replies
    1. dulu aku ditempik oleh pakcik krn isu peliwat tua tu dgn saiful...dia kata aku nak memfitnah peliwat tua...Pada asasnya aku tak berapa suka pas bersekongkol dgn peliwat tua tu..ketika dlm umno berdegar2 dia kutuk org2 pas..dan sejak zaman universiti paling aku meluat manusia yg berhujah nampak hebat tapi kotor di dalam....
      sejak gambar dgn jantan cium mulut dan pegang butuh tu...pakcik yg menempik aku dah mula berbaik2 dgn aku...bukan dia saja tapi ramai....
      TERIMA KASIH MENYEBARKAN BUKTI BERGAMBAR TERSEBUT....aku tidak dianggap pemfitnah peliwat tua itu...

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  9. berani membuat perubahanMarch 21, 2013 at 3:27 PM

    Hahahaha... Di Perak demer mengelupor, di Selangor mereka mengelejat. Masing-masing takut tumpor tapi tunjuk seolah-olah mereka ada telor... wal hal tak der telor.


    Ini semua penangan pemimpin besar Pakatan Rakyat yang memukul canang bahawa mereka akan keluar daripada kawasan selamat mereka untuk bertanding di luar. Kit Siang... di Johor manakala Anwar pula, samada di Perak atau di Selangor.


    Dengar jer berita... terus keluar suara mereka dari Perak dan Selangor. Kononnyer mereka tak takut. Hahahaha... tak takut tetapi KECUT. Kecut tetapi berlagak macho. Kononnyer sedia berperang dengan Anwar. Keh keh keh keh....


    Ada yang mendakwa, kononnyer giant-giant daripada Pakatan Rakyat ni sudah tidak mendapat sokongan di kubu kuat mereka, lantas mahu berpindah ke kawasan lain. Hahahaaha... hilang sokongan??


    Staement sebagai penyedap hati jer tu. Weh... turun ler ke Matang Pauh... Turun ler ke Ipoh Timur dan tinjau sokongan rakyat kepada mereka sebelum buat kenyataan bangang. Mereka masih disokong padu, wa cakap lu orang..


    Mereka ni, BERANI.... VIBRANT... PROAKTIF... GOT TELOR maa. Mereka, kami anggap sebagai pencetus semangat bagi membuka mata rakyat di kawasan tradisi UMNO/BN agar berani BERUBAH dan membuat perubahan. Mereka sanggup menerima risiko. Hahahaha... Kalau takut pada risiko jangan bicara soal perjuangan.


    Lu orang dan pemimpin lu orang.... ada berani?? Najib... berani keluar daripada Pekan??


    Hahaha... jangan mimpi ler. Jangan kata nak pindah kawasan, mereka terpaksa guna undi pos sebagai talian hayat untuk terus berkuasa. Itu bezanyer pemimpin Pakatan Rakyat dengan para pemimpin UMNO/BN.


    Kesian puak-puak jumud yang selesa duduk di bawah tempurung di habitat masing-masing. Baru Anwar pukul canang... mereka sudah 'terbatuk' dan 'tersedak'. Kelakar.... kelakar...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak sabo nungunyer papogomo dedah isu liwat.....
      katenye dato T di ofer anwar.....
      keh keh keh
      tajuk pun dah tahu mane betul mane salahnye.....

      tobat le papa oiiiiiiii

      takut nanti anunye di kasi ha ha ha.....

      Delete
    2. Ate pork nick berani bertanding luar dari DUN cempaka tak? Cube pergi bertanding kat DUN Galas, agak2 dia ade telor tak? Nak ke selatan thailand pun kecut telor nak pergi TAKUT kene tembak.... muahahahahaha...

      Arini dengor, orang tua tu macam nak tumpo dah... sakit perut je memanjang. Apekehe nye yob? dah tua buat le cara dah tua, duduk rumah main dengan cucu, tak pun main taik dengan bini kesayangan dia tu...

      Delete
    3. ate pork jib ngan pork din berani bertanding kat negeri lain ke....asyik bertanding kat kem je ha ha ha.......

      Delete
    4. bese le, pak Najib dan pak din memang betul2 berkhidmat untuk rakyat. Bukannya macam pemimpin2 touch & go dalam fuckatan. Muahahahahaha....

      Delete
    5. Bhai BMP...apa isu nya bhai,lu org nk pindah mana pun...apa isunya!!! Rase2 idak le pulak org perak nak riso sapa nk bertanding di perak...budaya merempat ni dah biasa sngt dgn org PR...LKS n family..mat sabu,husam dan beberapa pemimpin pr...takda isu bhai! Itu pun nk citer berdegang2 dlm blog hualoh...sapa le big giant pr nk ke pekan...

      Delete
  10. Salam Tuan..
    Mohon pautkan link blog saya di bloglist tuan

    http://bersatuberubah.blogspot.com/

    Demi Agama Islam Bangsa Melayu dan Tanah Air Malaysia Kita Sokong Najib Razak !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. TAHNIAH...!!!!!MAKIN RAMAI BLOGGER PRO BN SEKARANG...KASI LANGSI SAMA MRK...GOLONGAN PELIWAT LAKNATULLAH!!!!

      Delete
  11. ade dengar berita pasal papagomo disaman oleh peguam PAPAHOMO arini tak?? Peguam PAPAHOMO dah mampus tengah jalan masa nak hantar writ saman ke??

    ReplyDelete
    Replies
    1. peguam mampus tak dengar la plak tapi papogomo dah kena saman 100 juta dengar la

      berani fitnah je....bila kena saman tak ngaku blognya.....

      kita tunggu apa kata papa di gomo

      Delete
    2. Muahahahahaha... baru kene saman. Belum tentu menang lagi pun. Muahahahaha... ummi hafilda, eskay.. bile papahomo nak saman eh?? Jangan sampai ade yang lari ke kedutaan turki lagi cukup la....

      Wakakakakakakakaka

      Delete
    3. Geli dan jijik dengar sipeliwat tua mengayat jantan muda!!!!mmg laknat...harap2lah n.ajis tidak bersekongkol lagi....klu masih juga..makin nazak kena Bala!!!!

      Delete
  12. walau sapa pun anwar yg penting jangan pangkah BN.......
    sbb BN
    rasuah no 1
    pembelot no 1
    pembohong no 1
    penyamun no 1
    penzina no 1 (ada video dah diakui)
    pengecut no 1
    penfitnah no 1
    perosak agama no 1
    perampas hak no 1
    cekik darah no 1
    Barang Naik no 1

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2x5 jer...pengkhianat negara dgn bersubahat membunuh wira2 negara...si peliwat tua...
      tambah..video raja goyang yg menjadi sunah wal liwatun aljuburi pgayr

      Delete
  13. Saudara Parpu,

    what's happening in Najib's 1MDB? MD/CEO, Dato Shahrol has resigned quietly early March and was replaced by another young ciku, ex-analyst/investment banker, Hazm A Rahman. 1MDB has not been performing?

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perform..blah lah klu betul..!!!!
      masih juga menyintai lubang taik...tidak dibuang2..masih perform...macibai punya pgayr!!!!

      Delete
  14. Kejar peragut RM5,000Kuantan: Demi menyelamatkan wang tunai dan barangan berharga miliknya, seorang lelaki warga emas sanggup mengejar peragut sehingga dia mengalami kecederaan, namun usaha itu berbaloi apabila suspek ditahan dalam kejadian di Jalan Besar, petang semalam.Dalam kejadian jam 3 petang itu, suspek seorang lelaki berusia 30 tahun ditahan selepas orang ramai yang menyaksikan kejadian berkenaan turut bertindak mengejarnya, malah suspek juga dibelasah sebelum diserahkan kepada polis.Mangsa yang juga pesara guru, Moy Wah Goon, 60, berkata, dia baru saja meletakkan kenderaannya di depan kedai permaidani di jalan berkenaan dan sejurus keluar dari kereta, seorang lelaki yang tidak dikenali menyentap beg tangan hitam miliknya.“Terkejut dengan kejadian itu, saya nekad mengejar peragut terbabit, namun malangnya saya terjatuh selepas beberapa meter sehingga menyebabkan cedera di dagu dan siku kiri,” katanya ketika ditemui, semalam.Katanya, dia bernasib baik apabila orang ramai yang menyaksikan kejadian itu membantu mengejar suspek dan lelaki terbabit berjaya diberkas, sekali gus mendapatkan semula beg tangan berisi wang tunai RM5,000 serta dokumen penting miliknya.“Saya percaya peragut itu menaiki motosikal memandangkan dia memakai topi keledar, malah dia juga mungkin tidak berseorangan.“Kejadian ragut ini adalah pertama kali menimpa diri saya. Walaupun cedera, saya tetap lega apabila suspek ditahan, malah berharap dikenakan hukuman setimpal dengan kesalahan dilakukan,” katanya.Moy berkata, dia kemudian membuat laporan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) jam 3.40 petang.Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kuantan Asisten Komisioner Mohd Jasmani Yusof, ketika dihubungi memaklumkan pihaknya ada menerima laporan berhubung kejadian berkenaan dan berkata, siasatan lanjut sedang dijalankan.

    ________________________________

    M'sia Paling selamat dalam asean

    ReplyDelete
    Replies
    1. baik buruk malaysia tetap tanah tumpahnya darahku...
      yang buat buruk dan huru hara sipeliwat tua yg lupa dgn matinya....!!!!

      Delete
    2. Still the best n safest country in asia memandangkan multi racial country. Tu yg d india wanita yg berjalan dgn pakwe kena heret klr dari bas d rogol. Pak we d pkl ketika mahu menolong gf nya. Sesudah merogol wanita salah sorang dari perogol meyelok private partnya dan tarik klr tempat peranakannya. Kmdn wanita itu d bw sampai ke singapore cuba mengubati perdarahan terok tapi Allah lagi mengasehani wanita tersebut dan akhiri nyawanya. Kun fayakun. What do you think 3.53pm. Kamu rasa india selamat atau tidak berdating seperti d msia ni.? Bagi pendapat we will listen dan cari kebenaran apa yg berlaku d sana dan d msia.
      Harapkan tidak berlaku kpd emak atau adik beradik anda yaaa..apa yg sudah berlaku kpd wanita india itu.

      Delete
  15. SERONOK TENGOK INTRO PELIWAT TUA MENGAYAT GAY MUDA!!!110% MMG LAKI KAK WAN..BAPA NURUL DAN PEMIMPIN PGAYR!!!
    CHECKMATED YO!!!!!

    tuah

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade dlm youtube ka??? kasi link sekali..

      Delete
  16. Papagomo perasuah, tak percaya, klik SINI

    ReplyDelete
    Replies
    1. lu tak kesah...wa pun tak kesah!!!!
      peliwat tetap peliwat!!!!
      geli dan jijik mengayat jantan gay!!!!!

      Delete
    2. natang babi sungguh.. ini lah aikon kepada cai2 umno..

      Delete
  17. BN bagi genap 5 tahun Pakatan Haram memerintah 4 buah negeri. Jangan pulak bila dah bungkus pusing cakap Najib umum PRU13 tak sampai 5 tahun.

    5 tahun Pakatan mewarnai politik Malaysia dengan Baju Kuning ( kilang kunyit ), Baju Hijau, Buku Jingga dan akhir sekali warna campur-campur celorong celoreng.

    5 tahun penuh dengan demo, rusuhan, mogok lapar berkhemah di Dataran Merdeka HANYA untuk memenuhi tuntutan nafsu serakah seorang yang tamak kuasa untuk ke Putrajaya.

    5 tahun mereka buang masa tanpa satu kebaikan untuk Rakyat Malaysia. Hanya menjerit dan melalak untuk mengejar kuasa.

    Selepas 5 tahun, kini tibalah masanya mereka akan menuai benih yang mereka semai.

    Peluang yang diberi untuk membuktikan bahawa mereka lah yang terbaik sudah sampai ke penghujung. Sesungguhnya masa itu tak akan kembali untuk selama-lamanya.

    Mereka begitu riak kiranya dapat menghimpun segelintir penyokong untuk berarak di jalanan. Pemimpin mereka telah berjaya memperbodohkan pengikut yang tak seberapa.

    Hakikatnya mereka amat sedar bahawa BN mempunyai jentera dan penyokong yang bergitu ampuh berbanding PRU12.

    Rakyat mula sedar hakikatnya 5 tahun berlalu ada hikmah di sebalik kekalahan BN. Keamanan, kedamaian dan kemakmuran Negara bukan hanya bergelumang dengan AIR LIOR dan KAHAK pemimpin pembangkang yang bodoh sombong.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!