CILI KASI TARUK! PENGAKUAN NIK AZIZ KALAU ANWAR GAY PUN DIA RELA ANWAR JADI PM!

Hebatnya Nik Aziz.....perlu ke nak cakap lebih lagi?

115 Responses to "CILI KASI TARUK! PENGAKUAN NIK AZIZ KALAU ANWAR GAY PUN DIA RELA ANWAR JADI PM!"

  1. kenape umno takut sangat dgn n ajis

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab najis busuk & ada banyak virus merosakkan otak.

      Delete
    2. takut? takut dgn pelawak? kakakakaka.... bitch please...

      Delete
    3. Ko jer yg perasan umno takut ngan nik ajis... Chill yer der... Sebenarnyer nik ajis yg takut ngan umno... Chill der..

      Gile ker, lebih 20 tahun nik ajis selesa jd mb kelantan, tanpa ada sorang pun nk pertikai dari pihak pas/rakyat, la nie rakyak kelantan sebuk lak nk tukar, tukar, tukar..... Mau nyer nik ajis tak cemas/takut.. Best tu jadi mb (bos) senang keje... Bole dtg lambat.. Tak dtg meeting pun takde sape yg nk marah.... Selalu mc pun takde sape nk marah (umum tau kesihatan nik ajis tak brape baik)
      Skg nie, TUKAR...!!! TUKAR...!!! TUKAR...!!! TUKAR...!!!

      Chill yer nik ajis... Itu sume pangkat dunia.. Tak jadi mb pun bole berbakti jugak kan...? Kan..??

      Delete
    4. Bukan takut, cai. Tapi badut sarkis semua orang tengok. Semua orang terhibur.

      Delete
    5. Takotttt!!!!!....meluat tahap dewa adalah....ularmak PERASAN dia yg terbaik di klngn BAHALOL2 PAS dan kemarok sanjungan ....masih ada ramai lagi para ulamak yg mmiliki ilmu yg lebih tinggi dari n ajis namun mrk xpernah mendabik dada dgn kelebihan mrk... xspt n ajis yg PERASAN dia paling berilmu ..kata2 dia umpama wahyu yg xbole di bantah...sapa bantah kalo xkene tendang kuar dari agama PAS mcm Ust Nasha dan DHA....

      Delete
    6. bukan takut tapi geli yg teramat sangat tengok muka pok nik tua kutuk yg mcm bangkai babi reput.....ulamak pewaris nabi konooooon.

      Delete
    7. Huh takut? Mu yg takut ngan nikki tu. Tau je laa kalu dia marah mu kena sumpah jadi org Umno!@@ hahaha...eee takut kan?kan?

      Delete
    8. Bhai...lu ckp guna mulut...tp lu fikir aku tak pasti lu guna apa...tp betul ke itu nik ajis tu bukan kot...ni pelakon yg umno aturkn.. Takkan lah mb kelantan ckp pun dah goyang...issssk woi org kelantan lu org tak kesian ke mendera org tua...lu org nk suruh dia kerja sampai bila...tun m yg dikatakn mahafiraun tahu nk bersara...ni maha apa ni...

      Delete
    9. Hormati Nik Aziz...sebab beliau saya rasa ada darah keturunan dari Rasulullah saw... beliau tu salah seorang ahlul bait yang Rasulullah saw larang kita sebagai umat untuk mencaci cerca...jangan disebabkan perbualan yang sekejap di dalam video ni ada sesetengah pihak yang tak bertanggungjawab ingin untuk menjatuhkan beliau...jika nak tahu sebenar-benarnya pendirian beliau...tanya beliau depan2...dengar betul2 sebab bahasa kelantan bukan semua orang boleh tangkap loghat dia.

      Delete
    10. Anon 4:01... ahlul bait ek. Allah x kan hina kesakasihnya macam mursyidulam lu ni... Mamat ni yg sama je mcm2 mamat kat kampung yg cakap mcm najis kluar dari lobang taik. Jgn nak bagi tazkirah bangang lu ni.

      Delete
    11. Bertenang bro sume ni gua nak bagi maklumat sikit. Mengikut pada sumber risikan gua memang betul Anwar dan Nik Aziz cerdik. Nik Aziz dah bagitau abg non sampai bila pun dia tak caya bang non peliwat MELAIN kan ada bukti kukuh. Nik Aziz dan PAS hanya percaya bila mangsa liwat tu mengandung. Tu jek bukti yg Nik Aziz nak! Tapi Anwar lagi cerdik lepas kalau meliwat dia pakai kondom gerenti takder bukti.

      Delete
    12. saya harap rakan2 umno saya disini dpt lwn hujah dgn bernas. kalau kita pun duk maki hamun ape beza kita dgn pnyokong pas?

      Delete
    13. Betul cakap juragan 96, rakan pas dia memang suka maki hamun org!!rakan UMNO nasib baik berhujah dengan bernas!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    14. keturunan nabi? buruk nya rupa dan perangai...!!!!!

      Delete
    15. Kat kelantan bleh la tunjuk handal... adik dia yng doa KO tu keturunan nabi la tu.... sampai jadi camni ek

      Delete
    16. Anon 4:01, Pok Nik darah keturunan Nabi? Tu org Yahudi kat Israel tu darah keturunan Nabi Daud, Sulaiman, Musa, dan Isa. (dn melambak lg Nabi2). Kalau nk ikutkan, kita pn kna hormat kt org Yahudi Israel, x blh lwan depa, sbb depa ni keturunan Nabi!

      Mcm tu ke? X pyh nk keturunan Nabi sgt la, xde mknanya semua tu. Hati msg2 juga yg Allah tgk. jgn jd bodo kt sini

      Delete
    17. Ada ak kisah keturunan Nabi? Ak pun keturunan Nabi jugk, Nabi Adam

      Perogol, perompak, pembunuh semuanya 100% keturunan Nabi Adam. Ada apa dgn kturunan Nabi? Xde maknanya

      Delete
    18. Tiada apa yg prlu ditakutkn pd n.ajis tu tp knyanyukan beliau dlm mngejar kuasa tu yg digusarkn krn islam dn umat mlyu trlalu mudah beliau gadaikn dgn harga yg amat murah kpd dapigs kafir harbi..

      Delete
    19. Aku berani bertaruh, disebabkan keadaan minda PokNik yang tak stabil sejak kebelakangan ni, dia tak berapa ingat lusa hari apa, dan hari ni berapa haribulan.

      Dia tak pernah sedar Anuwar sekarang bukan TPM lagi. Dan aku jamin selepas PRU13 nanti dia masih ingat dia MB Kelantan lagi...begitulah paras kenyanyokan PokNik sekarang.

      Tapi yang AMAT SAH, cuba kau tanya PokNik apa makna liwat??..Jawabnya ...Baaasssooor booodoorr! Liwat tu kalu janji puko 9, puko 10 tak sapai lagi...apa kena mengena beheng jubo taik dengan jam omega? Jam tunjuk masa, liwat ke tak....he he he.

      Delete
    20. Ya Anwar memang CERDIK ... kenapa dan bagaimana ? Sebab satu ketika dulu Nuar pernah gelar Nik Ajis sebagai "Ulamak Terompah" .. menitis airmata nik Ajis ketika itu .. dan ketika itu jugalah Mat Sabu (antara mereka) membalas kenyataan Nuar dgn gelaran Al-Juburi !! .. Ya .. memang Nuar itu Tempang dan Cerdik .. sehinggakan Nik Ajis boleh melupakan gelaran "Ulamak Terompah" yg pernah digelarkan oleh Nuar kepada dia sendiri .. Yg tak cerdik siapa pulak ?

      Delete
    21. Nak takut Nik Ajis ? .. Nik Ajis sibuk berpolitik sosio ajer .. Ekonomi langsung tak ada hala tuju .. lebih 20 tahun ketinggalan dalam byk bidang .. sekurang2 nya UMNO dan BN sibuk dgn GTA dan ETP sekarang .. kadar inflasi yg terendah di dunia .. NKRA dan bagai .. Nik Ajis boleh bagi rakyat Kelantan apa ? Tengok2 lah area ekonomi Nik Ajis oiii .. ashik duk buat planning menang kerusi sana .. kerusi sini .. eknonomi rakyat taraf 20 tahun lepas .. Nak buat highway pun kena mintak derma dari rakyat sendiri .. Kalau rakyat boleh buat highway dgn duit sendiri .. tak perlu lah ada MB Kelantan !!! Semua rakyat Kelantan jadi MB Kelantan .. bukan berkasar bahasa .. tapi sesekali kena peringat lagu nii jugak ..

      Delete
  2. Cerdik buah peliaor!

    ReplyDelete
    Replies
    1. JUBOR BERAPI! NIK AJIS RELA MAT LIWAT JADI PM! WAJIB TEPUK DAHI!

      Delete
    2. Sbb sendiri pon dah meliwat rakyat kel. Jadi tak kesah ai jadi pm. Cakap tak rendah diri masih tinggi na'zubillah jgn mati esok tidak rendah hati kpd Allah. Pelacur ugama mamat SEKOR nih. Nate.

      Delete
  3. Tu diaa..MahaBongok bercakap.

    ReplyDelete
  4. ANIRULMUKMIN PAS ADALAH DARI GOLONGAN GAY, PELIWAT, PENZINA DAN UGAMA BEBAS.
    PAS NI PARTI ISLAM ATAU PARTI ORANG MENYELAM. ?
    CUBA TUAN GURU JAWAB. ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS ialah parti gay semalaysia

      Delete
    2. PokNik Ajis penyokong Liberalisma Agama dan Seks Songsang!!!

      Delete
  5. Sebagai org pas...malu aku nak respect pecinta lubang taik nie!!!!baik gali kubur dan humban bijik telur dan serban ke dalam.!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. nik ajis tak malu pulak...mungkin sebab teruja dengan kebengkokan kote mat liwat ataupun kebolehan mat liwat bercium mulut ngan lelaki lain....

      Delete
  6. laknat punya pork niki najis...nanti klu anak melayu dok balaih pungkoq ok la kan pork niki kan..atau pork niki ni memang suke kt k0te bengkok aljuburi,? Tanye je..?

    ReplyDelete
  7. Aku tak bley terima ckp org yg kata nabi muhamad saw ni serupo jo ngan mamat2 yg ada kat kg2 kito..

    ReplyDelete
  8. bila dia kata anwar cerdik.... dia membandingkan dgn diri dia sendiri.....kesimpulannya dia mengaku pekat mana kebodohannya

    ReplyDelete
  9. besar sungguh jasa nik ajis....mat liwat jadi pm pun dia tak kisah....terhutang budi golongan lgbt pada nik ajis.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. SEMUA ORG DAH BESAR PANJANG. GUNAKAN AKAL YG ALLH BERI. NILAI LAH SENDIRI DGN SEWAJARNYA SIAPA PAK TUA INI.

      Delete
  10. Puak2 Pas bukan main bangga bila Nik aziz tersenarai antara ulamak2 tersohor di dunia..Satu soalan utk puak2 ni,ulamak jenis apa bilamana sanggup melihat perpecahan sesama umat islam & melayu,mendoakan kemudaratan serta sanggup menerimapakai Kalimah Allah utk yg bukan Islam..
    Ulamak jenis apa bila semudah2nya mengkafirkan saudara seagamanya sendiri serta yg terbaru menerima seorg yg rosak akhlaknya sebagai pemimpin ke-2 tertinggi di Malaysia..

    ReplyDelete
    Replies
    1. RASANYA ANON SALAH BACA. ULARMAK LAH. TAK SAMA ANON. ULARMAK TERSOHOR DUNIA RAMAI DLM PR.

      Delete
  11. N Aziz bukak mulut je, umno menglabah, power sungguh TGNA ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang power sampai sanggup jual kalimah Allah dan merendahkan nabi

      Delete
    2. Anon 2:25.. Lu silap fakta beb. Bila mustidul lu buka mulut setan pun lari takut kena ajak join pas. La ni duk cari setan la nak bg kalah kerajaan. Tu yg jumpa raja goyang. akai ada ka..

      Delete
    3. Power buka mulut bab fatwa songsang ja lah, yang len terketar ketar,22 perintah kelantan apa pun tak dak, pusing kiri hutan, pusing kanan hutan, kesian anak kelantan. Bnyak sangat merantau cari peluang ditempat org..kat tempat sendiri susah nak hidup,terpaksalah bwak diri!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    4. BAYANGKAN KALAU KALIMAH ALLAH DIGANTUNG DITENGAH SALIB. APA AKAN JADI. ANDA PENYOKONG PASS SETUJU KE. JGN SAMPAI ALLAH MURKA.

      Delete
  12. sumpah seranah kamu itu x jadi kudis gatal pun pada TGNA, siapa lah kamu nak dibanding kan dgn TGNA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yelah tu. Maklumlah Nik Ajis ada kehebatan boleh terima bantuan syaitan ...

      Org Islam lain takut nak buat.

      Delete
    2. Yang puak ko sumpah seranah TUN M, ada jadi kudis ka??? Tak dak kan???dan siapalah ko dan puak puak ko nak dibandingkan dengan ilmu, kebijaksanaan,sumbangan yang dah dilakukan oleh TUN M, pakat pakat sedar diqi noh!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. Anon 2:29, Lu jgn la marah x tentu pasal. kebanyakkan ni ikut fatwa TGNA lu tu. X de salah mencarut... tuhan pun buat... sewel gila la puak2 lu ni.

      Delete
    4. Penganut Agama PAS tidak layak untuk membicarakan kedudukan kami warga marhaen rakyat Malaysia beragama Islam disisi Allah. Apatah lagi membandingkan kami dgn Nabi Palsu kamu itu.

      Delete
    5. dan siapa nik aziz nih..ulamak yg kjenye memecah belahkn umt islam..yg mengangkat darjat peliwat..yg menjual kalimah allah..yg bole tntukn syurga neraka..???
      suruh dia bertaubat..pintu taubat masih terbuka..

      Delete
    6. Inilah antara salah seorg pngamal ajaran khawarij anjing2 neraka yg trlalu mndewakn manusia hingga jd buta hati serta pekak bisu. Apa saja yg dibuat semua betul dnC tiada salah malah mnyama taraf pmimpin mereka ibarat seorg nabi.

      Delete
  13. Nik aziz bukan berlawan dng umno...dia berlawan dng Allah, ulama menjadikan dia ego Dan sombong, tidak amanah sebagai pemimpin dia biarkan rakyat kelantan minum air karat, dia tipu diri sendiri, tipu Allah, pergi haji umrah atas duit rasuah, anak menantu jadi pengarah.

    Kini firaun menongkat bumI Dan Langit kelantan.
    Munafik tersohor

    ReplyDelete
  14. Hadapi lah bila balasan diturunkan d Kelantan bila PAS terkubur dalam PRU 13 ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila Allah mahu menunjukkan kuasaNya, bersedialah kita menerima balasanNya. Tidak terkecuali yang beriman dan juga yang fasik, hukumanNya melata.

      Begitu lama peluang dan masa diberikan, 23 tahun itu bersamaan dengan masa Rasulullah mengembangkan seruan dan syiar Islam, menyatukan hati-hati Ansar dan Muhajirrin, berpegang pada tali Allah dan menjadi natijah kepada pengembangan Syahadah keseluruh pelusuk dunia.

      Namun 23 tahun bagi Nik Aziz di serambi Mekah (dikatakan), perjuangan PAS didepankan, budaya fitnah dan meremehkan hukum digerakkan. Hati-hati yang bersatu dileraikan dan dibisikkan dengan kebencian serta dendam kesumat. Gerakan disemarakkan dengan kawanan kaum Fasik dan kafir, demi meroboh dan meruntuhkan satu-satunya tembok perjuangan Melayu Islam yang ada( atas kesatuan apa pun, Melayu Islam perlu bersatu kerana musuh Islam dan bangsa Melayu ada disekeliling).

      Kalau digunakan akal dan berfikir secara yang Allah firmankan, sudah tentu gerakan PAS itu dilihat sebagai menyimpang, dan penuh dengan rethorik keagamaan, dibuktikan lagi dengan kegagalan mentadbir wilayah untuk kesejahteraan 96% umat Islam Melayu Kelantan. Apatah lagi PAS itu sendiri dilahirkan 1380 tahun selepas Islam di Makkah, seiring dengan ribuan ajaran/gerakan sesat menggunakan istilah Islamiah seluruh dunia sejak dari tempoh tersebut.

      PAS adalah gerakan politik, matlamat kuasa. Bukan menegakkan Tauhid.
      Nik Aziz ahli politik, ahli gagasan Pakatan Rakyat yang bermotifkan kuasa, bukan gagasan Tauhid.

      Rosak susu kerana nila setitik. Rosak Islam didunia Melayu kerana Pas. Rosak Kelantan kerana Nik Aziz.

      Delete
  15. http://aku-tak-peduli.blogspot.com/2013/03/berapa-ramai-seberani-papagomo.html

    ReplyDelete
  16. video di atas sume tak bole pakai..video besi beb...tu pelakon je tu..make-up serupe jadi nikajisss...harap kan serban je...itu la modal nak menipu rakyat...

    ReplyDelete
  17. aku rasa org tua tu dah kena liwat oleh anwar berahi....sapa2 yg jadi mangsa peliwat tua tu...begitulah hasilnya...bodoh..dungu nak mampus!!!kita...main salam...puak ni..main raba butuh!!!!!!
    patutlah pas makin hina angkara pecinta lubang taik!!!!

    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin anak2 dia atau kaum piak dia byk dpt projek drpd aljuburi assyirik.. maka jd la n.ajis ulama 69..

      Delete
  18. Wali terompah jamban yg dipkae waktu nak pergi berak, nilah dikatakan najis. Aku rasakan Si Gay Tua Kutok dah comolot dgn wali terompah jamban itu sebab kalau di kena jubori pun di akan kata Nuar Jubor ni imam Mahady. Itu sebab kita lihat PASreal ini sanggup bersetongkol dgn barua lahanat Yahudi Zionist Neocons dan komunis biaFAP yg rasis giler vavi demi temolok kuasa.
    Yg sedar dan insaf, selamatkanlah diri dan keluarga, jauhi dari menyokong PASreal dan janganlah merelakan diri dilaknat Allah kerna bersetongkol dgn PASreal dan Nuar JUbor yg membawa ke dalam Jubor.

    ReplyDelete
  19. Pok nik ni sebenarnya dah penat dengan dunia politik,memandangkan diri sudah dimamah usia, akal pun makin perlahan, berfikir pun dah diluar kemampuan akal, molek sangatlah kiranya diberikan ruang untuk generasi yang lebih muda, cergas dan cekap!!lebih bagus pok nik rehat ja kat rumah, tengok cucu main kat laman petang2,sambil menghirup udara segar, minda pun tenang, ye pok nik!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
  20. laki kak bedah jandaMarch 19, 2013 at 4:11 PM

    aku rasa apa nik aziz cakap hanya kiasan iaitu lebih baik anwar dari penzina,perasuah,penC4,pengecut.....kerana apa kerana tuduhan keatas anwar belum terbukti lagi pun bersalah....

    tuduhan pertama dgn tilam yg diusung dgn bukti yg lemah akhirnya mahkamah dapati anwar telah dianiaya....

    tuduhan kedua dari bukti bukti yg telah cuba dicemar oleh pihak berkaitan pun mahkamah dapati anwar dianiaya......

    hakim pertama telah pun mampus dan sekarang sedang menjadi bara yg akan membakar penfitnah seterusnya

    hakim yg kedua telah bersara dgn ucapannya sebelum bersara bahawa beliau merasa terlepas dari azab andainya berterusan menghukum yg tak bersalah......

    Najib plak tak tau nak cakap apa....... bala dah mati di sebabkan jantung peguam scopene pun mati bunuh diri yg tinggal 2 kambing hitam yg dok dlm penjara....yg kata mereka...kami diupah utk membunuh atantuya......itu kes C4...
    kes tangkap basah pi tanya mat pendek....dia tahu citer..... rasuah scopene tengelam bersama peguam dlm tasik.....

    satu lagi kes yg aku rasa lebih baik anwar jd PM dari najib iaitu kes teloq tak dak........org yg teloq tak dak mana sesuai jd PM....pasai teloq tak dak la bini pijak kepala.....pasai teloq tak dak la penceroboh mai malaysia...pasai teloq tak dak la dok tin tong atantuya.....pasai teloq tak dak la PRU tak leh buat sampai la ni.....

    jadi Nik Aziz betul pilihannya...... tak payah lah cai cai dok sanggah keputusan mahkamah yg benar tetap benar yg salah tetap salah.... tak uyah la dok bagi apa apa alasan... memang anwar terbukti tak bersalah.......

    tak payah la dok spin cerita yg nik aziz sokong peliwat sebab kes liwat tidak terbukti pun........ tp kes atantuya dah terbukti dia di C$ kan oleh 2 kambing hitam yg telah diupah oleh siapa...pi tanya 2 kambing hitam tu....tp yg upah sudah pasti bukan anwar.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mende yg ko merepek berjela2 ni cai?

      Delete
    2. Btl kata ko, bg ja lah nuar jd pm, bleh jugak rakyat pencacai dia kulum, gelintir sorang ckit teloq dia,dia kan suka kongsi teloq ngn kaum sejenis, jijah sepat kering pun tak kisah kalau nuar berkongsi teloq dia, bakal pm kena berkhidmat untk rakyat katanya, lgpun jijah sepat kering dah tak sanggup dan jijik dengan teloq nuar yang disontot entah brapa orang lagi sebelum ni!!

      Delete
    3. LKBJ...Lu panas? Apasal lu panas? Sbb Azmin x nak bagi aiskrim kat lu? Lu mesti dulu masa sekolah bila u amik exam soklan lain lu jawap lain tu pasl lu jadi camni.

      bab yg lu membebel kat atas setel klu Anugerah Tuhan lu bg DNA. takut nak bagi sebab apa? Berani kerana benar konon... Berani pak lu la...Sebab kantoi la.. tu semua org tahu.

      Bab TGNA wa malas nak komen sebab cfm sewel.. macam cakap dgn sedara lu yg kat spital bahagia tu..

      Bab mongolia ni wa pun pelik sebab org bangang je wat keje dgn C4 ni.. Org klu guna akai x yah guna C4 la beb.. tau2 ilang je. tapi semakin dipikir2 kan lagi logik puak2 bangng lu ni yg punya kerja tu pasal yg kelam kabut x tentu pasal. kita tgk nanti... kes ni x habis bicara lagi...

      Mula2 lu kluar wa ingat provokasi... rupanya sibangang kluar lioq basi...

      Delete
    4. cai, letih aku nak baca citer taik ko....start perenggan pertama je, dah rasa nak terberak.....

      Delete
    5. Ulama sbnar pwaris nabi ialah khadiran myejukn apa yg panas dn mnyatukn apa yg trcerai. kata2nya pnuh dgn hikmah yg benar dn hnya mgeluarknya bila prlu hnya krn ALLAH DN RASULNYA tnpa ada apa2 kpentingan diri srta kumpulan. Yg benar tetap benar dn yg salah tetap salah tnpa komproni atau brkias kias. Yg ada pd hatinya hnyalah takutkn ALLAH SWT.

      Delete
    6. hahaha umno pecat peliwat pas bleh terima plak peliwat

      Delete
    7. nik aziz ni lagi banyak dia bercakap , lagi banyak dia melalut, betui le kata anwar ibrahim dulu, nik aziz ni ulama terompah je.

      Delete
  21. Fatwa TGNA :-

    8.4.1995 – ISLAM BENARKAN MENGUMPAT

    1.) Kota Bharu, Jumaat - Nik Aziz berkata mengumpat atau memburukkan orang lain dibenarkan dalam Islam, tetapi hanya di tempat yang sesuai. Walaupun Islam melarang perbuatan itu, ia dibenarkan apabila kita perlu menyuarakan sesuatu yang membara dalam diri kita. Kita tidak boleh menyimpan perasaan dendam itu.

    15.4.1995 – NIK AZIZ ANGGAP USTAZ UMNO TEROMPAH KAYU

    2.) Kota Bharu, Jumaat – Pas menyifatkan tiga calon berpendidikan agama Barisan Nasional di Kelantan sebagai terompah kayu.

    28.4.1995 – NIK AZIZ TERIMA AMALAN MENCARUT

    3.) Kota Bharu, selasa – Nik Aziz menyifatkan novel SHIT karta Prof Datok Shahnon Ahmad yang menimbulkan krontroversi kerana mengandungi kata-kata lucah, tidak salah dari segi agama. Menurutnya Islam tidak melarang umatnya mengeluarkan perkataan mencarut atau mencaci seseorang jika kena pada tempatnya dan masanya, kerana ia sudah jadi salah satu naluri manusia.

    18.11.1999 – NIK AZIZ AKUI PAS PERALATKAN AL-QURAN
    4.) Pasir Mas, Rabu – Nik Aziz mangaku Pas memperalatkan Al-Quran untuk kepentingan politik bagi manarik rakyat menyokong perjuangan Islam. Dan tidak menjadi kesalahan dari segi agama bagi sesuatu pihak memperalatkan Al-Quran untuk kepentingan politik.

    9.6.2000 – AHLI PAS BERHAK GUNA BAHASA KASAR – NIK AZIZ
    5.) Kota bharu, Nik Aziz berkata ahlinya berhak menggunakan bahasa kasar ketika berceramah sebagai tindak balas pihak yang berbuat demikian terhadapnya. Katanya Islam memang melarang umatnya menggunakan bahasa kasar terhadap seseorang tetapi adakalanya manusia terpaksa berbuat demikian untuk mempertahankan diri.

    26.9.2002 – NIK AZIZ TERSILAP CAKAP KETIKA BERCERAMAH

    6.) Kota Bharu, Rabu – Nik Aziz hari ini mengakui tersilap ketika berceramah dengan mendakwa mengakui tersilap ketika berceramahg dengan mendakwa Perdana Menteri Datuk Seri Dr. Mahathir Mohamad sebagai tidak pandai membaca Al-Quran. Apa yang dikatakan sebenarnya ia tidak tahu bahasa arab.

    16.7.2002 – PAS HENTI MAKI UMNO JIKA HUKUM ISLAM TERLAKSANA
    7.) Kota Bharu, Isnin – Nik Aziz berkata partinya akan menghentikan perbuatan maki hamun UMNO jika Al-Quran dan Hadith dijadikan daar perlaksanaan perundangan di Negara ini.

    15.7.2003 – MAKI HAMUN SEBAGAI ALAT GANTI

    8.) Kota Bharu, Jumaat – Nik Aziz berkata perbuatan memaki hamun sebagai spare part (alat ganti) yang terpaksa digunakan selepas segala saluran halal tidak berkesan. “ Maki hamun ini memang menjadi naluri manusia selepas tidak dapat ikut jalan halal, nak tak nak kena guna spare part”.

    Yang paling sengal sekali... Nabi Muhammad SAW macam mamat2 yg ada kat kampung x de beza dgn kita. Sesat gial puak2 ni.

    Bab samada lu islam ke tidak itu kuasa Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIK AZIZ TROMPAH JAMBAN

      Delete
  22. Undi Umno Tiket Ke SyurgaMarch 19, 2013 at 4:18 PM

    Lepas ni Parpukari Pula

    Sudah lama bersabar, akhirnya kesabaran ada batasnya. Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim sebentar tadi telah memulakan prosiding undang-undang terhadap Wan Muhammad Azri b Wan Deris yang merupakan pemilik dan pengendali blog berkaitan Umno yang dikenali sebagai "Papa Gomo".


    Anwar sendiri mengarahkan pasukan peguamnya untuk menyaman blogger yang kononnya tidak bertuan itu. Dalam satu posting di Facebook, Anwar menjelaskan:


    Saya telah arah pasukan peguam saya utk mengambil tindakan undang-undang ke atas blogger pemfitnah yg punyai kaitan rapat dgn Umno.


    Pada 16 Mac 2013, laman web Papa Gomo menyiarkan gambar palsu dan tuduhan ganas terhadap Anwar dalam usaha untuk mengaitkan beliau dalam satu lagi video seks yang direka.


    Berpura-pura dan pengedaran gambar dan dakwaan palsu yang bersifat seksual terhadap Anwar telah menjadi tanda dagangan politik longkang yang diamalkan oleh Umno dan blogger.


    Blogger Papa Gomo terkenal kerana hubungan rapat dan sulit dengan kepimpinan Umno, termasuk Naib Presiden Umno, Ahmad Zahid Hamidi.


    Pada Disember 2011, Papagomo telah diiberikan akses istimewa untuk memasuki kapal selam KD Tun Razak, yang merupakan salah satu kapal selam terbaru dan paling maju Tentera Laut Diraja Malaysia (TLDM), semasa kontroversi antara BN dan Pakatan Rakyat mengenai keupayaan pertahanan.


    Ia membuktikan Umno-BN tidak layak lengkap untuk terus memerintah dan mentadbir negara kita.


    Kenyataan media tersebut dibuat Naib Presiden KEADILAN, N Surendran mewakili Anwar sebagai peguam terhadap saman tersebut.


    Sementara itu, Pakatan Rakyat mendesak atas nama keadilan agar pilihanraya umum ke-13 mengambil kira lima penambah baikan berdasarkan laporan persidangan antarabangsa berkaitan pilihan raya anjuran pihaknnya awal bulan ini.


    Anwar yang juga Ketua Umum KEADILAN berkata, penambah baikan itu antaranya mahu Perdana Menteri, Najib Altantuya bersetuju dengan penubuhan kerajaan sementara.


    "Beliau harus memastikan jentera dan dana kerajaan tidak disalahgunakan dalam usaha meraih undi Barisan Nasional (BN)," kata Anwar dalam satu kenyataan media yang dibacakan oleh Naib Presiden PKR, Tian Chua di Petaling Jaya hari ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. abih la anugerah tuhan korang....

      http://www.papagomo.com/2013/03/saman-homoseksual-rm-100-juta.html

      Delete
    2. perghh... 48jam tu....

      Delete
    3. anon 4:18... U ulang I saman... pi la mabuk..

      Delete
    4. Peliwat tua tu saman papagomo maka makin banyaklah video2 'halal n.ajis' akan kluar di pasaran.
      Lps ni sos tiram akan taram jubor nurmisbabi pulak dgn peliwat tua jadi simangsa threesome....!!!!hahahaaaaa...makin gila dan hancur pgayr !!!!!

      Delete
    5. Bhai moga2 nama lu yg dibaca dan disebut org mnjadi satu doa...insyaAllah...cuma isi hujah lu...hampasssss

      Delete
  23. laki kak bedah jandaMarch 19, 2013 at 4:22 PM

    DAP tegas, tekad pelihara Melayu, Islam

    [RK] SKUDAI, 19 MAC: DAP secara terbuka menyatakan tekadnya untuk bertanggungjawab memelihara hak dan kepentingan orang Melayu dan Islam negara ini.

    Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang mengeluarkan kenyataan jujurnya bahawa DAP akan memastikan kepentingan Melayu dan Islam negara ini dipelihara lebih baik daripada apa yang dilakukan kerajaan UMNO-Barisan Nasional (BN).

    “Ini yang kami akan lakukan jika Pakatan Rakyat (PR) memerintah Kerajaan Persekutuan.



    “Kami juga percaya, PAS juga akan memastikan kepentingan dan hak masyarakat bukan Islam dapat dibela dan dimajukan lebih baik daripada dasar kerajaan UMNO-BN,” katanya ketika berucap di hadapan ribuan hadirin sempena sambutan ulangtahun ke-47 DAP, di sini, malam tadi.

    Kit Siang yang juga Ahli Parlimen Ipoh Timur itu berkata, permainan jahat politik UMNO-BN semakin menjadi-jadi apabila terus-menerus memainkan sentimen kaum dan agama bagi memecah-belahkan keharmonian rakyat Malaysia.

    “Ini termasuk tohmahan tidak berasas yang diulangi mereka menuduh DAP sebagai anti-Islam, anti-Melayu dan sebagainya walaupun ianya satu tohmahan kosong.

    “Kepada orang Islam, UMNO tuduh jika PR menjadi kerajaan, orang Melayu dan Islam akan tertindas. Tetapi di hadapan orang bukan Islam, mereka kata sebaliknya,” jelas beliau.

    Malah, menurutnya, UMNO-BN kelihatan begitu terdesak apabila bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang sudah lama bersara daripada politik terpaksa campur tangan mengeluarkan kenyataan mengarut dengan menyeru rakyat Malaysia memilih ‘syaitan yang dikenali’ daripada ‘malaikat yang tidak dikenali’.

    Selain itu, Kit Siang menjelaskan, tujuan DAP memilih menyambut ulangtahun di Johor merupakan satu simbolik ‘tornedo’ politik kali ini akan bermula daripada selatan menuju ke utara.

    “Negeri Johor sangat penting bagi Pakatan Rakyat (PR), kita mahu rakyat Johor menjadi penentu kayu ukur kejayaan PR justeru seluruh parti yang bersama PR haru bersatu-padu.

    “Kali ini jika kita berjaya memenangi 14 lagi kerusi Parlimen, kita sudah berjaya menawan Putrajaya dan mengangkat Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Perdana Menteri,” katanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. LKBJ... nak jaga sangat la tu.. Esok2 puak2 lu pun x kenal mana satu masjid... mana satu gereja... dah dua2 rumah Allah... Bangang piang lu ni... bukan setakat tu sesat larat... Lu g komen kat bloq kapiaq la... jgn lu bagi sesat org2 islam kat cni.. Ataupun lu memang kapiaq.. Cuba bgtau?

      Delete
    2. Tak memerintah lagi boleh la janji bulan dan bintang, dah memerintah nant semua janji ke longkang, tak payah nak ambik hati orang melayu la, kami dah muak dngn kebiadaban puak DAPiq nie!! Pada puak nie. Malayu bwah tapak kaki depa ja!!!sikit pun tak pandang!! Jangn ingat rakyat mudah tertipu dengn janji longkang nie!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. Alahai....isu kalimah Allah dan hudud antara pas dan dapig blm selesai lagi!!!Nak jaga islam pas ker nak pi kencing berak muka2 org islam di malaysia?

      Delete
    4. Bhai lkbj...nk jd bangsat bukannya susah, dan bangsat itu bukan hnya satu...bhai yg lu buat skrg mmng bangsat,ttp biarlah bangsat dgn cara lain...bhai mencuri pun bangsat. Minta sedekah pun bangsat...jual org pun bangsat...tp semua ini tak sebangsat macam yg lu pilih...bhai ada akal guna...

      Delete
    5. Nk kawan johor bagi Singapore kot

      Delete
    6. Gitu jugalah kata Lee Kuan Yew kepada Melayu Islam Singapura 45 tahun dahulu..semasa melantik Yusoff sebagai Presiden 1 Singapura.

      Sekarang orang Islam Singapura tak sampai 15% ( ramai juga Melayu Islam yang murtad ). Sistem imigrasi Singapura merancang pada tahun 2025 penduduk Singapore (dah tak pakai Singapura) akan berjumlah 8 juta orang. 92% penduduk terdiri daripada keturunan China yang akan diimpot dari seluruh dunia. Singapore dirancang sebagai pusat diaspora kaum China Kristian elit dunia saperti terkumpulnya Yahudi di Israel.

      Melayu Singapore akan jadi 8% dan cukup menjadi tukang sapu dan pencuci tandas awam distesen MRT dan pusat judi. Tapi tak apa gaji cukup lumayan, dan dapat tinggal rumah HDA subsidi. Melayu Singapore digalakkan berkawin sesama sendiri dalam bentuk in-breeding. Lama kelamaan baka inbreed ini menjadi semakin bebal, kontot dan mudah mendapat penyakit, seterusnya pupus secara semulajadi.

      LKBJ boleh ketawa sekarang.



      Delete
  24. Undi Umno Tiket Ke SyurgaMarch 19, 2013 at 4:26 PM

    Sharizat Pertahan Pembelian Kondo

    baravo kak jat bravo

    Bekas menteri Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil mempertahankan pembelian kondominium mewah di Singapura oleh anggota keluarganya, didakwa menggunakan dana kerajaan yang sepatutnya dilabur dalam projek National Feedlot Centre.



    Beliau yang disoal balas semasa perbicaraan kes samannya ke atas pengarah strategi PKR Rafizi Ramli dan ketua Wanita PKR Zuraida Kamaruddin berkata, keluarganya menggunakan nama mereka untuk membeli kondominium berkenaan memandangkan syarikat terbabit – National Feedlot Corporation – tidak dapat membuat pinjaman.


    "Saya difahamkan bahawa, disebabkan NFC satu syarikat yang baru dimulakan, mengikut undang-undang Singapura ia tidak boleh memohon pinjaman di negara itu.


    “Maka mereka terpaksa melakukannya (membuat pembelian) menggunakan nama peribadi,” katanya di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur hari ini.


    Shahrizat bagaimanapun tidak mengesahkan sama ada wang yang digunakan untuk membeli kondominium tersebut adalah daripada pinjaman mudah NFC sebanyak RM250 juta dari kerajaan, walaupun pelaburan itu dibuat untuk syarikat tersebut.


    Beliau juga tidak pasti berapa banyak kondominium di Singapura yang dibeli dengan nama keluarga berkenaan untuk NFC namun mengesahkan bahawa sekurang-kurangnya sebuah kondominium telah dibeli.


    PKR pada Disember 2011 mendakwa suami Shahrizat Datuk Seri Mohamad Salleh Ismail dan anaknya Wan Shahinur Izran dan Wan Izzana Fatimah Zabedah membeli kondominium mewah seluas 2,282 kaki persegi di Anthony Road, Singapura.


    Rafizi seterusnya mendakwa keluarga Shahrizat membeli dua lagi kondominium bernilai RM34.6 juta di Marina Bay Suites.-MKini

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu dah tukar nama ek Malaikat Maut... Lu takut jadi Bala ek? Kes x setel lagi... komen byk2 lu bangang.. sbb puak2 lu ni makan taik je..

      Delete
    2. malaikat maut umngokMarch 19, 2013 at 7:41 PM

      tulang asal hang kenai aku ka....ha ha ha ha....lama tak jumpa hang idup lagi ka.....ala biasa la bhai komen sket sket ja....mcm hang juga janji masyuk......tp hang masyuk duit akut masyuk angin keluar asap ja......bukan puak puak cai....tp puaka puaka je yg makan taik....aku makan nasi je berlaukan ikan keli maklum la aku tok se duit BR1M nu......mana tau Kerajaan bg rasuah ka aku dok mentekedaghah plak.....jgn marah cai.....aku agak je....kalau tak betoi i,m soriiiii bak kata amir raja lawak....tapi mengkalau betoi agak agak jd darah daging dak....

      taik taik ini org biru je makan sebab makanan harian dia orang pun blue je...kalau tak blue kuning....hahaha.....menterinya pun otak kuning je.....

      ok la cai adios jgm marah......

      Delete
    3. Hahaha melekat bongok dgn statement lawak yg merasakn diri terlalu suci dan teristimewa dikalangan manusia...bhai lu bnyk baca dan tngk citer superhero fiksyen ke...bhai kembali ke alam nyata bhai...jgn duk merapu meraban...

      Delete
  25. laki kak bedah jandaMarch 19, 2013 at 4:29 PM

    Noh Omar: Fokus BN rampas Selangor


    PUTRAJAYA - Barisan Nasional (BN) tidak berhasrat menonjol atau memperkenalkan lebih awal siapa yang akan menjadi calon menteri besar Selangor jika berjaya menawan kembali negeri itu kerana tidak mahu mencetuskan suasana "kecoh".

    Menurut Timbalan Pengerusi BN Selangor, Noh Omar, mustahil di antara 35 senarai calon yang mewakili Umno bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri (Dun) pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) tiada ciri kepimpinan sebagai menteri besar.

    Cuma, kata beliau, pihaknya lebih berminat dan mahu menumpukan usaha merampas kembali negeri ini.

    "Bagi kita, kita tak kira (siapa calon menteri besar).



    "Kalau lagi banyak cakap tentang siapa menteri besar, kecoh nanti. Kita pun tahu, kita tak mahu terperangkap dengan jolokan-jolokan ini," katanya dalam wawancara khas bersama Sinar Harian Online di pejabatnya di sini, semalam.

    Perlembagaan negeri Selangor jelas mengatakan menteri besar di negeri ini mestilah orang Melayu beragama Islam.

    "Tak akan daripada 35 ini tak ada seorang yang layak jadi menteri besar. Calon kita terdiri daripada pelbagai lapisan, latar belakang," katanya yang juga Timbalan Pengerusi Umno Selangor.



    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH
    KAH KAH KAH


    woit... PAKATAN RAKYAT TELAH MULA TAKUT.... kah kah kah..


    kah kah kah... TOLONG JANGAN PECAH RAHSIA.... kah kah kah....


    kah kah kah...PAKATAN AMAT TAKUT DENGAN MAT EZAM.... kah kah kah..


    kah kah kah..KALAU SENATAK MAT EZAM JADi PEMIMPIM

    GEROMBIOLAN.... kah kah kah..


    kah kah kah...RAMAI AHLI PKR AKAN LARI SOKONG EZAM... kah kah kah


    kah kah kah... SETENGAH AMK AKAN SOKONG EZAM.... kah kah kah..


    kah kah kah....TOLONG JANGAN BERI TAHU LOKMAN ADAM... kah kah kah...


    kah kah kah... LOKMAN ADAM NAK NAK JADIKAN MAT EZAM

    MENTERI KABINET .... kah kah kah..

    kah kah kah... LOKMAN SEBAGAI PENASEHAT SULTAN SULU

    MAHU MAT EZAM GANTIKAN KHAIRY JAMALUDDIN.... kah kah kah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. LKBJ.... jangan gabra la bangang.. baik lu tolong Anugerah Tuhan dgn Khalid g pam air... nanti puak2 lu nak mandi hadas pun x bleh..

      Delete
    2. cai, ko gelak banyak sangat ni sebab jubor ko tengah kena balun dek mat liwat ke?......ialah suka sangat nampaknya....

      Delete
    3. Dia gelak sakan krn pukimak maknya dipantat oleh peliwat tua!!!!!!

      Delete
    4. Bhai...lu sebilik ngan melekat bongok masa buat rawatan psikiatri...cmfm ubat melekat bongok lu boleh makan,ubat lu dia makan.. Ialah sharing it's caring...tmbh lk nasib lu sama...sian muda2 dah gila...sabar bhai, gila ni bunuh org no hal...cuma tak leh undi jew.

      Delete
  26. Kawan kawan bangsa lain pun kata PAS ni gilo..PAS no more undi for u all..semua kini halal janji jadi dan sokong PAS....menjubur x salah..kalau najib menjubur kau tengoklah NIK Ajik tua kutuk akan U Turn..kena tang Nuar alieati semua okey..PAS da kena Jual fan di liwat

    ReplyDelete
  27. Entah kenapa kau Nik Ajis bercakap bau bangkai mayat berjalan

    ReplyDelete
  28. Nik Aziz dikatakan orang yang mulia. .Tapi tengok sahabat-sahabatnya. .Kit Siang(komunis),Lim Guan Eng(komunis),Anu(gay plus biseksual),Hadi(berlakun je pandai agama).dia dikelilingi orang begini. . Mana boleh ikhtiraf mulia lagi. .

    ReplyDelete
  29. Walau ape pun TGNA adalah yang terbaik...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha terbaik...????

      Delete
  30. Nik aziz dah sesat

    ReplyDelete
  31. ketok guru ni.......kalau anwar ditakdirkan ALLAH ada tanduk dan bermata satu selepas menang pru13 dia akan sanjung.....jua...ketok guru akan terima nya jadi pm...

    ReplyDelete
  32. N.ajis klu bersalam dgn nuar...cium mulut dan main raba butuh...Nuar selalu gelak...kote n.ajis mcm kote budak tadika jer!!!!

    ReplyDelete
  33. Org tua tu amat aku respect beberapa tahun yg lalu..Sejak bersahabat dgn mat liwat...hilang terus rasa hormat aku dgn fuckwa yg bukan2 demi kelangsungan politik beliau dgn mat liwat.Mgkin benar hadis nabi...ulama sebeginikah yg dikatakan pghuni neraka?Sahabat..sanak saudara..anak isteri...tolong tarbiyahkanlah beliau!!!!

    ReplyDelete
  34. sukahati orang tua kolah. Siapa mat liwat?sampai sekarang anwar bebas...nape polis x siassat lg..dh x de isu...hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. anwar bin ibrahim adalah mat liwat tua kutuk yg dipuja oleh puak lgbt dan pelacur2 agama.
      nak siasat?tak payahlah...tu suka sama suka antara mat liwat dgn pasangannya...cium mulut..cium ketiak..raba butuh...ehem2..pegi ihram!!!!haha
      bagi aku...biarlah dia bebas dgn alam songsangnya krn rakyat dah malas nak layan krn tu antara dia dgn maha pencipta..!!!!lantak pi la!!!aku cuma harap dia dpt Bala....

      Delete
  35. Najis mencemarkan bangsa, agama dan negara. Najis adalah jelmaan syaitan iblis. Najis membawa kemunduran dan kekufuran. Najis mencarut dan memfitnah. Singkirkan najis dari diri anda.

    ReplyDelete
  36. mmg la cerdik anwar cerdik membohong tu pasal la nik ajis nyanyuk nie slalu kena lipat dengan anwar...mcm nie ke tok guru??? yg pencacai2 parti anak syaitan sanjung2 sangat nie tanpa usul periksa tuduh kerja umno...wahai pok nik nyanyuk klu x de bukti jangan main tuduh2 orng buat bertambah dosa jer dah la dosa ko tu dah banyak sedar la diri rumah kata pergi kubur kata mari...muahahaha.....

    ReplyDelete
  37. tu bukan nik ajis lah.. tu orang lain yg sudah kene plastik surgery tu..kos rm1000..semua ni umno yang arrange kan temuramah ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sapalah gamak nak buat plastic surgery jadi muka n.ajis??!!!klu aaron aziz tak pelah jugak!!!sori...bukan mghina!!

      Delete
  38. Dah memang sah pok nik dah tak siuman dan sepatutnya lama berundur dari politik dan penasihat PAS. Tapi kerana dendam kesumat yang tidak terhingga, dan kesombongan dna ego yang amat tinggi, pok nik lebih rela mati dalam jawatan dari turun tahta. Power corrupts....pok nik is one classic case!!!!

    ReplyDelete
  39. Ada gak maklok planet of the apes pakai nama malaikat ???? apa nak jadi dengan maklok tu ??? dah hilang pedoman ke ??? mak bapak tak bagi nama manusia ke ???

    Dah dasar munafikun maklok planet of the apes spin cerita pasal BN la, UMNO la, Najib la, Rosmah la, Cincin la, Pak Lah la, Mahathir la, San Miguel la,Petronas la, duit billion2 la....

    Tu la ko asyik dok tepi hutan perkampungan Orang Asli Gombak...macamana nak maju ??? dah la buku akademik tak mau baca...sebab tu komen asyik merapu je..


    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
  40. anuar gay memeng cerdik ...tapi cerdik menipu ang yang benggonggg...dah terang lagi bersuluh dok bela lagiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  41. YANG PERGI TANYA ORANG TUA NI BUAT APA? MEMANG KITA DAH TAHU JAWAPAN DIA???? UMNO YANG BUAT FITNAH. SKRIP TU MEMANG TELAH DIBENTUK DAN SAMA JE TANYA ANWAR KER, TANYA NIK AZIZ KE TANYA LIM GUANG ENG KER TANYA HADI KER APA LAGI KALAU TANYA MAT SABUN. MAKA JAWAPANNYA ADALAH SAMA IAITU UMNO YANG BUAT FITNAH, WALAUPUN TERANG2 NAMPAK BENKOK ANWAR YANG MERODAK BUNTUT MAHASIASWA SABAH TU. WARTAWAN YANG BERTANYA JUGA NAMPAKNYA TIDAK MEMPUNYAI KUALITI LANGSUNG. SOALAN YANG DIKEMUKAKAN MERUPAKAN SOALAN BOLA TANGGUNG, DAN CARA WARTAWAN ITU BERTANYA PUN LANGSUNG TIDAK BERKUALITI. MENGECEWAKAN.

    ReplyDelete
  42. Gua cuma nk ckp yg ada bukti:

    N.aziz ckp TDM diktator, suruh dia quit, tapi dah 10thn N.aziz masih berpolitik

    N.aziz dlm ceramah ilmu/ucapan dia ckp Allah bertempat, Rasulullah sama mcm mamat kpg, sambut maulud nabi keje tak sudah. Pi check kt net/youtube

    Dia dan PAS tukar dr perjuangan negara islam jadi negara kebajikan sebab tiba2 sedar negara islam takde dlm Quran selepas berpuluh tahun kafirkan org Umno.ibrahim libya dan 13 kwn2 "syahid" kerana maukan negara islam tapi skrg mcm mana statusnya?

    Dia dan PR jual Allah, apalah sgt kita ni?

    ReplyDelete
  43. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA SELAMAT". WAKAKAKAKAKA

    ReplyDelete
  44. Nik Aziz sering sakit...semuanya berlaku dengan ketentuan Allah. Rukun iman...percaya pada qadak dan qadar. Peminat peminat Nik Aziz patut bersyukur Nik Aziz selalu sakit kerana sakit dapat cuci dosa. Sakit juga sebagai peringatan untuk insafkan kita bahwa mungkin malaikat maut akan menjemput kita untuk mengadap ALLAH maka itu harus persiapkan diri kita. Semoga Nik Aziz insaf dab bertaubat atas dosa dosa yang telah dilakukan.

    ReplyDelete
  45. Tq. InsyaAllah jubur kami selamat kerana jubur anda akan bolos jika anda undi Pkr. A guarantee. Tq.:-D:-D:-D:-):-):-)

    ReplyDelete
  46. baca kisah kaum nabi luth...apa yg telah terjadi...azab apakah yg ALLah turunkan...kalu tak tau rajin2la selak kitab Alquran dan tafsiran...janganla Allah turun kan azab dibumi Malaysia ini spt mana tertimpa keatas kaum Nabi Luth....jangan gadaikan maruah agama islam kerana nafsu serakah..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!