CILI KASI TARUK! BLOGGER TULANG BABI JADI GILA BILA ISU BAPAK SAIFUL 'BACKFIRE'

Blogger spastik PAS, Rahman Talib a.k.a. Tulang Besi ... menjatuhkan martabat lelaki dengan menyerang wartawan wanita.

Kita agak hairan, atas kapasiti apa beliau berada di sidang media PKR pagi tadi sewaktu bapa Saiful Bukhari, Azlan Mohd Lazim mengumumkan masuk PKR.

Budak spastik ini bukanlah seorang wartawan namun diberi ruang dan peluang oleh PKR untuk tampil muncul bergaduh dengan wartawan.

Apa yang boleh disimpulkan, PKR terpaksa menjemput blogger spastik Tulang Babi ini untuk menimbulkan kekacauan dan huru-hara sewaktu sidang media pagi tadi.

Malulah PKR ... jemput blogger spastik PAS mau bikin onar. Nampak sangat Anwar Ibrahim semakin panik ...
House PK: Ini aku ambik dari Gelombang Wangsa Maju, untuk pengehtahuan korang ini sorang lagi blogger hanjeng Pakatan yang bernama TULANG BABI! Dia ni sesat lagi menyesatkan. Tapi aku tak sangka dia akan jadi gila macam ni, maknanya memang sah Pakatan dah menggelupor dengan soalan wartawan.

Kenapa ek? Yalah kan dah buang duit beli Bapak Saiful untuk alihkan isu Lahad Datu, alih-alih Saiful tetap dengan apa yang telah diperkatannya. So, bila tak menjadi maka sang blogger BABI ni naik hangin la satu badan. Marahlah dia bila idea bodoh dia tak laku..kah kah kah

Jangan lupa apa yang berlaku di Lahad Datu, Anwar la puncanya....dan inilah rupa blogger tahap babi pakatan pembangkang

39 Responses to "CILI KASI TARUK! BLOGGER TULANG BABI JADI GILA BILA ISU BAPAK SAIFUL 'BACKFIRE'"

  1. Ulang i saman u. Podah pandikutti kote bengkok.

    ReplyDelete
  2. ..ni la perangai ahli pas.. dulu kini selamanya lebih sudu dari kuah.. hangin 1 kepala.. tgk khaled gereja pun ada sama.. munapiq puak2 ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PR...lu jangan seronok sangat bila bapa Sayfool backfre. Kena ingat apa yg jadi dengan Balasubramaniam dulu, hari ini dia buat pengakuan, esok dia kena beli dengan Nizar Razak (adik Najib). Jangan bersorak lebih sangat, kami BN banyak duit, tak cukup duit Nizar kami boleh minta duit dengan tokeh arak San Miguel, Mirzan Mahathir....habis korang terkencing hahahahahahaha!!!

      - Penyokong Tegar Umno

      Delete
    2. Hahaha lu betul2 buat lawak bodoh le bhai 07.18...nmpk sngt sikap hipokrit lu org

      Delete
    3. kesian kat korang penyokong BN, tengok tak pasal pasal bapak saipol buat u turn, bijak tak nuar jubor kami, dia dah beli bapak saipol 5 juta,semata mata untuk jilat jubor dia, hebat tak nuar jubor!!lagipun pun setakat 5 juta nuar jubor tak kesah sangat,SUARAM boleh tolong support kalau nuar jubor tak mampu..alhamdulillah bapak saipol pun sanggup bersubahat.

      -Penyokong Tegar PKR

      Delete
    4. Tahniahlah dpt 5juta... Org lain bekerja sampai mati pun belum tentu dpt simpan sebanyak itu, ya tak Anon 7.34 PM? Jadi penyokong PR, senang2 boleh dpt 5 juta, jika rela bersekongkol... Lebih belanja kat dunia, lebih boleh bawa masuk kubur....

      Delete
    5. Anon 7.34 pm tu sindir pencacai pkr,kena tengik secara halus

      Delete
    6. 7.18 hhehehe kamu betul sudah hilang kemaluan sanggup menyamar sebagai pelacur kot mmg pelacur pd pakcik azlan ni. Ish..ish..shame on you

      Delete
    7. Nuar dah gila meroyan pasai lama dah tak dapat jubor saiful tu pasai sggup bayar mahal kat bapak dia azlan. . Tu kira nak beli bapak dapat anak la tu huhuhu si bapak ape la sgt kan bini pun boleh suh jual tubuh. . Ni plak anak. .Tapi tak dapat la pasai saiful dah bersumpah. . Lu si bapak n nuar ade bran ka?

      Delete
  3. tulang besi dah jadi tulang babi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PR...lu jangan seronok sangat bila bapa Sayfool backfre. Kena ingat apa yg jadi dengan Balasubramaniam dulu, hari ini dia buat pengakuan, esok dia kena beli dengan Nizar Razak (adik Najib). Jangan bersorak lebih sangat, kami BN banyak duit, tak cukup duit Nizar kami boleh minta duit dengan tokeh arak San Miguel, Mirzan Mahathir....habis korang terkencing hahahahahahaha!!!

      - Penyokong Tegar Umno

      Delete
    2. kesian kat korang penyokong BN, tengok tak pasal pasal bapak saipol buat u turn, bijak tak nuar jubor kami, dia dah beli bapak saipol 5 juta,semata mata untuk jilat jubor dia, hebat tak nuar jubor!!lagipun pun setakat 5 juta nuar jubor tak kesah sangat,SUARAM boleh tolong support kalau nuar jubor tak mampu..alhamdulillah bapak saipol pun sanggup bersubahat.

      -Penyokong Tegar PKR

      Delete
  4. apa lah nak jadi dengan Mamat ni????makin TERUK dah sakit pengikut SONGSANG...MEMALUKAN

    ReplyDelete
  5. at least the woman journalist had the gut question,facing that sohai tulang besi! how about you and others including myself oso lah? ada brani ka? armchair supporter aje lah......

    p.s

    tulang besi, dengan perempuan lu brani la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah kasi gelak sikit sama tulang babi tunjuk berani dengan perempuan,nampak sanagt BACULLLL!!!nampak apa caii??? nampak bacullll tulang babi!!

      -Penyokong Tegar PKR

      Delete
  6. kenapa puak pembangkang ni takut sangat dengan soalan wartawan, takut terjerat ka apa???lepas tue mulalah menggelabah tak tentu hala, puaka sangat ka soalan tentang sumpah laknat saiful tue,sampai korang menggeletar satu badan, itu baru wartawan soal, kalau di suruh bersumpah macam saiful, aku ingat mau tercabut nyawa korang!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penyokong PR...lu orang jangan seronok sangat bila bapa Sayfool backfre. Kena ingat apa yg jadi dengan Balasubramaniam dulu, hari ini dia buat pengakuan, esok dia kena beli dengan Nizar Razak (adik Najib). Jangan bersorak lebih sangat, kami BN banyak duit, tak cukup duit Nizar kami boleh minta duit dengan tokeh arak San Miguel, Mirzan Mahathir....habis korang terkencing hahahahahahaha!!!

      - Penyokong Tegar Umno

      Delete
    2. kesian kat korang penyokong BN, tengok tak pasal pasal bapak saipol buat u turn, bijak tak nuar jubor kami, dia dah beli bapak saipol 5 juta,semata mata untuk jilat jubor dia, hebat tak nuar jubor!!lagipun pun setakat 5 juta nuar jubor tak kesah sangat,SUARAM boleh tolong support kalau nuar jubor tak mampu..alhamdulillah bapak saipol pun sanggup bersubahat.

      -Penyokong Tegar PKR

      Delete
  7. Bakal pegawai SULIT antarabangsa selepas saiful dan fareez.....
    mcm baru lepas main la muka dia.

    ReplyDelete
  8. Cantekkk nama tuh dgn dia TULANG BABI.....

    saya suke saya suke saya suke

    ReplyDelete
  9. Bapa Saiful takut-takut adalah pengintip. Ini hari setuju lain hari pusing lagi. Hati orang politik susah nak kesan semua fikir kepentingan

    ReplyDelete
  10. terbaik tulang besi ....wa sokong lu 101%.....wa sokong lu kerana telah berjaya menunjukan betapa ........tapi lu lupa nak cakap satu perkara, u tanya i saman u hehehehe















    ReplyDelete
  11. kah kah kah kasi gelak sikit sama tulang babi tunjuk berani dengan perempuan,nampak sanagt BACULLLL!!!nampak apa caii??? nampak bacullll tulang babi!!

    -Penyokong Tegar PKR

    ReplyDelete
  12. 21 Julai 2008

    KUALA LUMPUR 21 Julai - Azlan Mohd. Lazim, bapa kepada Mohd. Saiful Bukhari, mencabar Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk mengambil sikap `berani kerana benar’ seperti mana yang diamalkan oleh anaknya itu apabila membuat laporan polis bahawa Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu telah meliwatnya.

    Katanya, Anwar sepatutnya memberikan kerjasama sepenuhnya kepada polis untuk membuat siasatan dakwaan liwat itu dan bukannya memberikan pelbagai alasan dan berdolak-dalik.

    ``Anak saya mengambil sikap berani kerana benar dan beliau tanpa sebarang masalah telah memberikan kerjasama yang sepenuhnya bagi membantu polis,’’ katanya dalam satu kenyataan yang dibacakan oleh peguam Mohd. Saiful, Zamri Idrus di sini hari ini

    ReplyDelete
  13. Tulang Ayam KampungMarch 11, 2013 at 8:15 PM

    Tengok gaya muka Tulang Babi Besi ni golongan 'Depan Lelaki Belakang Perempuan' aja?

    Tambah pulak dia marah2 dgn perempuan, kan ke jenis ni memang kuat cemburu dgn perempuan? Nak tau mengapa mereka cemburu? Pasal perempuan 'Depan Perempuan Belakang Perempuan'.

    Sedangkan mereka sebelah belakang aje 'JADI PEREMPUAN'.

    ReplyDelete
  14. melayu purba umngok cuma layak bersetongkol dgn pengganaz sulu. sifat khawarij yg ada pada dua puak ini benar2x sama. umngok pencetus fahaman khawarij di Msia.

    umngok dan khawarij berpisah tiada.

    ReplyDelete
    Replies
    1. melayu liberal plural LGBT PGayR layak bersekongkol dengan zionis dan DAPigs chauvinis. Sifat bangsat khianat yang ada pada dua puak ini benar2 sama. PAS tin milo pencetus fahaman khawarij dan syiah di Malaysia.

      Pakatan liwat dan setan dan zionis berpisah tiada.

      Delete
  15. bapak saiful gedik buat u turn? terbuktilah kes liwat ii ni adalah konspirasi umngok khawarij. bye bye umngok

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak cai, dia buat u turn hasil daripada usahasama dan konspirasi mat liwat dan anjing2nya. Nampak sangat usaha terdesak ni bodoh tahap tin milo dan tergopoh2. Ini tandanya pakatan liwat akan mampos tak lama lagi. Bye bye pakatan liwat....

      Delete
    2. Anon 8.21.. Terbukti? memang bro.. terbukti sesangat yang PKR terdesak nak halalkan bukti DNA yg anwar x nak bagi di mahkamah..Terbukti ramai yang dah sedar perkara sebenar... Lu sakit otak... mana nak sedar.

      Delete
  16. Saya hormati wartawan wanita tu ... Padan muka si blogger hanjeng Pakatan yang bernama TULANG BABI! Pompuan je ajar lu la ......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...apa kata kita g lawat blog tulang besi ni utk kita sampaikn sepatah dua kata utk blogger yg cuba menidakkan hak reporter serta kebebasan media...
      Selalunya isu kebebasan media yg selalu disensasikn oleh puak munafik ni...jom kita buat rombongan ngan kenkawan yg lain....

      Delete
    2. Dalam keadaan spastik macham tu pon boleh buat onar...kalau chukop sifat lagi nayaa masyarakat...

      Saikologi orang chacat seperti berikut:-

      1. Ada yang redho
      2 kekadang redho kekadang tidak redho
      3. Tida redho langsong- kufur
      4. Kechewa tumpat
      5. Mencari peluang nak bantai orang

      Dia ni masok no . 3, 4 dan 5. Mudah2an dia sedar balik...


      Delete
  17. Bapa Saiful Bukhari sertai KEADILAN

    (Oleh Sidiqin Omar)PETALING JAYA 11 MAC: Bapa Saiful Bukhari, Azlan Md Lazim mengumumkan menyertai KEADILAN pagi ini di ibu pejabat KEADILAN, di sini.Borang keahlian diserah kepada Setiausaha Agung, Datuk Saifuddin Nasution Ismail dan disaksikan Ahli Parlimen (MP) Sungai Petani, Datuk Johari Abdul; MP Kuala Langat, Abdullah Sani dan MP Shah Alam, Khalid Samad.“Saya dah lama menyokong perjuangan KEADILAN, sejak 1998. Tetapi sebagai penyokong akar umbi.“Saya mengikuti dengan penuh minat perjuangan KEADILAN. Saya menyokong penuh kepimpinan Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai Ketua Umum KEADILAN.“Saya juga mendoakan semoga KEADILAN dan parti komponen Pakatan Rakyat akan mencapai kemenangan yang cemerlang dalam Pilihan Raya Umum ke-13 nanti,” katanya kepada pemberita.Kata Azlan, sebagai rakyat Malaysia, beliau berhak membuat keputusan untuk dirinya sendiri.Justeru katanya, tindakan beliau menyertai KEADILAN dibuat selepas membuat pertimbangan munasabah.“Saya dah fikir sedalam-dalamnya berhubung implikasi. Kita kena fikir secara profesional dalam hal ini. Penyertaan saya dalam sebuah parti politik tidak ada kena mengena dengan kes mahkamah.“Saya mempunyai prinsip jelas. Saya serah kepada tuan-tuan dalam kenyataan saya pada 8 Mac.“Ini penyertaan saya dalam parti politik yang kebetulan dipimpin oleh Datuk Seri Anwar. Kalau saya sertai parti sebelah sana, tentu tak timbul isu,” sinisnya merujuk dakwaan pihak tertentu mengatakan beliau dibiayai.

    ReplyDelete
  18. Sebelum inipun mereka sekeluarga adalah penyokong tegar PKR.

    ReplyDelete
  19. Wa tulis kat "Malaysian Waves x tau la mamat ni approve ke tak...hehehehe..

    Salam buat TB,
    Lu Tulis :-
    "BLOG YANG DIILHAMKAN OLEH ALLAH SWT KEPADA SAYA DEMI MEMPERJUANGKAN KEBENARAN, KEADILAN DAN KESAKSAMAAN, SELARAS DENGAN WAHYU ILAHI"...
    Komen: Lu memey gempak seh...menitik air mata wa..

    Lu Tulis:
    "Sepanjang PC bersama bapa Saiful Bukhari tadi Tulang Besi telah melihat betapa rendahnya taraf pemikiran wartawan2 di Malaysia. Tiada benda lain yang ditanya kecuali sumpah laknat. Balik2 sumpah laknat.Padahal sumpah laknat ke tidak sudah tidak menjadi isu kerana sudah ada keputusan mahkamah. Tapi reporter2 pro UMNO taraf kangkung berulang2 kali menaikkan isu ini.Tulang Besi awalnya bagitau kenapa sebuk sangat pasal sumpah laknat? Ada seorang tu kata sumpah tu ajaran agama. Tulang Besi jawab agama mana yang ajar sumpah laknat.

    Komen:- Apa la yg nak penin2 pasal sumpah ni? Simple je, Klu dah ada dua pihak yg menyatakan kebenaran masing2 tanpa adanya saksi untuk mengesahkan maka masing2 boleh bersumpah utk menyatakan kebenarannya. Selepas itu kita serah je pada Allah. Sumpah laknat tu tarif org melayu bro..Dlm Islam Muhabalah. Ajaran agama mana ek? Agama Islam la bro x kan itu pun lu tak tau. lain la klu lu agama lain, yang itu wa serahkan pada Allah utk menentukan.

    Lu tulis:-
    "Maka, oleh kerana TUlang Besi bukan seorang yang suka bersikap hipokrit, Tulang Besi telah konfron gerombolan wartawan upahan UMNO ini.

    Komen :- Memang la lu hipokrit, Najib lu suruh sumpah untuk membuktikan x terlibat dalam hal ni tapi bab Azlan ni x leh plak pasal mahkamah dah menentukan kata lu. Wei, sebab x de akta atau undang2 yang mewajibkan Pak Sedara Nuar hang bagi DNA maka bukti DNA dari Pak Sedara Nuar hang x boleh diambil untuk perbandingan. Klu x salah apa ada hal, bagi je lah. Bila suruh bagi keterangan bersumpah dari kandang saksi pun x mau jugak. Wei, bab tu je dah tunjuk dia wali liwat faham..

    Nak tulis lebih2 pun confirm lu kata wa support UMNO.. tapi tolong bagitau macam mana wa nak sokong Pakatan klu penyokong tegar cam lu ni buat blog dan isi bahan2 buangan seperti yang kluar dari saluran najis hasil daripada makanan yang x hadam.

    Guna akal dan hujah yang bernas bukan macam orang x sekolah.

    PS:- Lu memang suka bergaduh dgn pomfuan ek? hehehehe.

    ReplyDelete
  20. OFF TOPIC…..

    KEMPEN BANTAHAN PERKUBURAN PENGGANAS SULU DI BUMI MALAYSIA.

    Wahai Rakyat Malaysia !! Marilah ramai2 membuat bantahan kepada pihak kerajaan Malaysia supaya jenazah pengganas Sulu tidak dikebumikan di bumi Malaysia.
    Kita ramai2 hantar nota bantahan kepada DS Najib, DS Zahid Hamidi. DS Hishamuddin Hussein, ketua Polis Negara, Panglima Angkatan Tentera Malaysia, Jabatan Kemajuan Islam Malaysia ( JAKIM ) dan juga kepada Ketua Editor Utusan Malaysa, Berita Harian dan BERNAMA serta RTM, TV3, Astro dan dll media.

    Hantar juga kepada Majlis Raja2 Melayu serta para blogger2 sekalian. Begitu juga panggil TV3 dan RTM supaya menyiar bantahan rakyat Malaysia terhadap perkuburan pengganas Sulu.

    Hantar nota bantahan melalui email, fax, telephone, by hand , facebook, twitter, sms serta apa saja mesj bantahan.

    Teruskan perjuangan kita menentang Pengganas Sulu.

    Kita desak Kerajaan Malaysia supaya hantar jenazah pengganas Sulu ke Filipina.

    Note: Parpu !!! Aku minta tolong ko agar dapat hebahkan kepada semua kawan2 blogger ko…TK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Bro, Wa bangga sangat ada juga rakan dan sedara wa yang begitu bersemangat macam lu. Cuma satu je bro, kerajaan dan anggota keselamatan dan melaksanakan tugas mereka dengan terbaik menghapus dan melumpuhkan mereka sampai banyak yang mati sia-sia. Jadi x payah lah kita terlalu emosi sehingga menaikkan taraf kita sama macam merka2 tu. Dah mati pun, maknanya dosa mereka didunia dah dibalas, sebagai seorang islam sempurnakan jenazah mereka ikut syariat agama tapi x perlulah dibagitau disini atau disana nanti jadi bahan idola bagi puak-puak yang sesat pulak.Jangan susahkan kerjaan dan anggota keselamatan nak mengurus segala macam perkara bagi melupuskan mayat mereka cara lain sebab banyak kerja lain yang lebih berfaedah untuk mereka lakukan.

      Delete
  21. jangan Benarkan Chinpeng berkubur Di Malaysia & Pejuang Sulu..nanti ramai yg datang memuja SYAITAN2 ini termasuk yg minta no ekor dgn cagaran kepala..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!