APA? PM SEKARANG SUDAH TIDAK SAH LAGI? MARI TONTON!

Wahai puak pakatan bebal nak mampos! Ketahuilah akan kebenaran dulu sebelum bercakap! Jangan asyik guna lobang bontot je, gunalah akal ok....

33 Responses to "APA? PM SEKARANG SUDAH TIDAK SAH LAGI? MARI TONTON! "

  1. Wahai siTolol,......yang dah nak MAMPUS ialah United Malay National Organization (umNO)...sbb suruh samseng pukul, baling batu, tikam pengikut2 PR....... dan ingatlah tak kan kekal perbuatan Jahat, zalim, penipuan, khianat terhadap bangsa Melayu dan Agama Islam, rasuah, maksiat...... Allah akan azab, hancurkan mereka dan keturunan mereka yg bersubahat......... AMIN !!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 10:25! Sejahat2 UMNO yg lu fitnah lu masih hidup dan berkomen2 lagi. Sebaik2 DAP yg lu sanjung tak tentu lu blh hidup senang dan berkomen2 nanti. Kenapa la lu melayu pendengki dan pendendam. Mana lu tau yg keturuna lu dari moyang sampai ke mak bapak lu tak pangkah BN? Jgn doakan yg bukan silap2 tu sendiri termasuk dlm doa tu.

      Delete
    2. Anon 10:25!Jangan kau kata Allah tak adil bila doa tu kena kat kau pulak!

      Delete
    3. saya sebagai penyokong UMNO mendoakan agar Rosmah Mansur menutup aurat...harap semua penyokong UMNO mengaminkan doa saya

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Memang swajarnya golongan khawarij spt kamu dilakukn sbgtu krn selalu mghuru harakn negara dn mngadu domba rakyat agar brtelagah ssama sendiri serta berani mgadaikn agama bangsa dn negara. Bodoh sombong.

      Delete
    5. To anon 10:25
      Koxpayah la dok puja fuckatan hanheng ko tu. Tu la dok baca HARAMKAH saja...dunia luar x nak ambek tahu langsung. Untuk pengetahuan ko...rakyat mesir sblm ni pun nak jugak perubahan. NAK SANGAT UBAH KERAJAAN....NAK SANGAT IKHWANUL MUSLIMIN....bila dah perintah aman lah sangat negara mesir tu....kat Msia ni pun sama la...puja la sgt PASPISPUS ko tu....bila dah perintah hura-hara segala bagai tak sudah sudah.....punca rezeki ko slama ni pun TERKAMBUS DENGAN SENDIRINYA....ko ambek tempurung kelapa banyak2 simpan kat umah ko yg dekat bawah fly over kat kerinci tu...bangun pagi2 bawak tempurung gi mintak sedekah ye.... Kalau hasil kutipan sedekah x seberapa....ko meragas la kat tong2 sampah kot jumpe makanan basi bekas mat nuar ko makn....

      Delete
    6. Tidak amiiinn.. 10.25 + 12.00 Hanya Allah ketahui siapa yg sebenarnya lacurkan agama bangsa dan negara pengkhianat dan tali barut. Amiinn. Akan Allah baling kpd kamu..semula ...akal taska...

      Delete
    7. Org umno tunjuk samseng,marah betul ngkorang..Tp bila ngkorang buat demo bersih belasah polis, baling batu baling botol sampai terbabas polis yg tak bersalah, takpe pulak? Siap dibenarkan lagi buat bershit 2,3 lagi.. Kalau org umno buat semua haram,yg pr buat haram pun jadi halal..

      Delete
    8. Condemn umno bukan sbb apa pun, sbb rasuah dan maksiat kononnya..ibarat anak kau merogol anak dara orang, Tp orang ramai salahkan nenek kau..sepatutnya salahkan diri sendri and makbapak dulu kalau dah sendiri buat maksiat..tak payah nak salahkan nenek ke atok ke jiran ke..bodohhh!!!!

      Lagi satu rasuah kroni rasuah kroni..selangor yg dah kantoi amalkan kronism, anuar yg dah kantoi rasuah lanun sulu+bapaksaiful+ cubaan merasuah papagomo ada ko pikir????

      Delete
    9. Sebelum nak benci umno,kaji balik sejarah..kenapa umno ditubuhkan..apa perjuangan umno..

      British nak bagi haksamarata kpd melayu cina india walhal ini adalah tanah melayu!!umno yg perjuangkan hak istimewa utk melayu..

      Hasilnya,anak melayu yg kurang cerdik pun layak masuk IPTA..spm takde A pun boleh apply diploma UiTM..Budak cina India yg straight A's dpt apa?segelinttir yg susah je layak,yg kaya2 semua blajar kat swasta guna duit sendiri yg yuran dia berpuluh2 ribu setiap semester

      Dap yg nak hapuskan hak melayu ni la kau sokong.nnt bila hak kita dah kena rampas, mana anak2 aku nak belajar? Tun M yg bijak tu tau hanya dgn pendidikan la anak melayu boleh jd kaya. Mslahnya, melayu ni pemalas, bodoh, dah tu kalau result x gempak mmg xlayak la masuk IPTA sbb dah penuh dgn straight A's cina india.

      Melayu tlg sedar diri, bangsa kita yg Malas, Bodoh, lagi ramai Dari yg rajin, kaya. Sbb tu kita kena bersatu pertahankan hak kita. Jgn benarkan dap ni hapuskn hak kita

      Delete
    10. TADI KJP DI BERITA TV3 ADA ALHIL PAS MENGAKU CUBA BUNUH TUN. JAHAT SUNGGUH ORG PASS NI. NAMA SAJA ISLAM TAPI HATI MASYAALLAH.

      Delete
    11. aku rasa dia nie mesti dah kena jolok gan gay tua nie sebab tu lah puji melampau lampau hmmm nanti aku hadiahkan kau ky jelly pada kau sebab lobang jobo kau tu takde air nanti susah pulak gay tua nak menikmati lobang jobo kau yang ketat tu hahhahah bak kata gay tua mengigil i tau hahhahahahaaahh

      Delete
  2. aku tgk mcm pas je yg nk mampos...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini semua x penting. yang paling penting skrg ialah video seks Anwar. kita jentera BN x mampu lawan Anwar kalau pakai hujah semata2. kita perlukan video seks beliau.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. En Mohamed,ketahuilah hakikat sebenarnya bahawa BN/UMNO takkan lemah disebabkan anwar, malah semakin kuat dan diyakini oleh rakyat, rakyat telah sedar hanya BN/UMNO yang mampu menjaga kepentingan dan keselamatan mereka, malah jika dilihat dan berdasarkan fakta sebenar, bukan BN/UMNO yang beriya iya melawan atau menjatuhkan anwar, tapi anwar sendiri telah meletakkan dirinya dan parti kepimpinannya di tahap kritikal sekarang, malah hampir tumbang dan berkubur dengan sendirinya, sedikit sebanyak rakyat dah boleh menilai peribadi anwar semakin hancur dengan isu salah laku, hubungan terlarang, pengkhianatan, fitnah menfitnah serta rancangan jahat beliau, kesimpulannya, anwar yang menjatuhkan kreadibiliti beliau di mata rakyat sekaligus membuktikan beliau harus ditolak sebagai pemimpin!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. xde xde.. UMNO kuat sebab video seks daa.. i want videoo....

      Delete
    4. Because u r stupid and screw your own country. Tahu apa maknanya negara. Negara adala ibu jadi kamu ni screw mak engkau sendiri..

      Delete
    5. K.O United Meleis NO Otak(UMNO)

      parti haramjadah dulu, kini, selamanya

      Delete
    6. Anon 4:18 PM. Apa yg kau telah ucapkan melambangkan sikap burukmu sendiri. Kalau kau Melayu maknanya kau jenis tak mengenang budi. Jika kau bukan Melayu maka kau mesti berambus dari bumi Malaysia sekarang juga.!!!

      Delete
  3. ANON10.25..
    APE KO MERAPU NI SETANNN.....

    ReplyDelete
  4. tempoh parlimen masih sah sehingga april 2013.PM,kerajaan,anwar,PKR,PAS masih sah tempoh laku tapi DAP blum pasti? kalau teka teki siapa agaknya,parti manakah yang bakal menerajui kerajaan Malaysia selepas PRU 13 nanti.Adakah datu anwar akan menduduki putrajaya dan seri perdana,mampukah datuk najib menjadi ketua pembangkan,datuk hj hadi nanti pegang jawatan apa,DAP pulak macamana..Anwar vs Najib buku bertemu ruas..atau..

    ReplyDelete
  5. anon tolol 10.25 terpekik terlolong mintak nyawa sbb PRU13, rakyat akan humban puak pakatan syaitan masuk dlm kubur..

    ReplyDelete
  6. Hidup United Meleis National Orgasme(UMNO)...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila dah kalah nanti jgn naik amok mcm monyet meroyan. Redho dan pasrah get on wit you life. Muhasabah diri mana kekurangan improve dan usaha sendiri.

      Delete
    2. K.O United Meleis NO Otak(UMNO)

      parti haramjadah dulu, kini, selamanya

      Delete
    3. Anon 4.17 golongan Pencacai pr yg gagal dlm hidup, hidup dlm kesusahan, Kais pagi makan pagi, malah tidak rajin berusaha..sampaikan marah betul dgn kerajaan yg tak bersalah..dengki dengan kejayaan melayu lain..hasilnya, bila dah kena hasut dgn anuar,Umno rasuah,umno kroni,blabla, bertambah2 lah benci dgn kerajaan..

      Kita mmg sedia maklum, api mmg bertambah marak bila kena simbah dgn minyak...Pssst unsur API ni syaitonn kannnn???

      Delete
  7. regarding this video clip, for more info, Kindly please refer to : Eight Schedule of Federal Constitution, Section 9, Subsection (3) & (4) and you will find concrete fact.

    ReplyDelete
  8. Sekurang2nya biar ada ilmu klu nak pertikai kan sesuatu..contoh pasal kerajaan ni. Tolonglah buat research..ini buat hingaq tak hingat. Elok lah kita sokong BN je. Kita dilandasan yg betul dah ni. Jgn pening, jgn berbelah bagi..BN rules!!!

    ReplyDelete
  9. K.O United Meleis NO Otak(UMNO)

    parti haramjadah dulu, kini, selamanya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doa kau ni sama dengan doa adik nik najis tu. Agaknya otok kau ni sama kelas dengan dia kot. Tentang doa k.o tu kau tengok la sendiri parti mana yang dah hampir k.o. Isu kalimah Allah saja pun pas pis pus dah nampak tonggang langgang. Doa makan tuan!

      Delete
    2. lepas nie kau pegi lah hulur jobo kurap kau tu pada gay tua nanti dia cakaplah mengigil i tadi tau nak merasa jobo u hahhahahaahah

      Delete
  10. Kah..kah..kah.! "Jubo kurap hulur pada gay tua.!"
    aku betul-betul gelak, aku boleh bayangkan bagaimana buruknya rupa "jubo kurap" dan kerepotnya "gay tua" macam pecacai nak mampos. muaha..ha..ha.!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!