AISEHMAN! PARLIMEN TAK JADI BUBAR LA HARI NI!

Aku rasa Anwar yang suruh balaci dia semua untuk sebarkan berita bahawa Parlimen akan dibubar hari ini, maka dari pagi banyak la sms, call dan email yang bertanyakan akan perkara ini. Akhirnya pejabat PM dah jawab ianya cuma khabar angin saja...

Aku pulak nak bertanya bila nak dibubarnya? He he he

114 Responses to "AISEHMAN! PARLIMEN TAK JADI BUBAR LA HARI NI!"

  1. aisyehman... jangan la bubar lagi. Nak tengok drama al-juburi kene liwat dengan papagomo dulu. 26 jam lagi nak tengok adegan comolot al-juburi dengan anak ikan dari sabah pulak... pengumuman PRU postpone ke minggu depan pun sempat lagi ar..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sekadar pertanyaan. ada sape2 ade video Anwar dgn gay tu? maklumlah dekat2 PRU terasa nak tgk benda2 gitu.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. +- 25 jam lagi bole tengok...sabor...sabor.

      Delete
    3. JUBOR BERAPI! MAT LIWAT RAJA GOYANG LIVE IN HILTON HOTEL KL! WAJIB STIM!

      Delete
    4. Goyang goyang, goyang bang nuar goyang!
      Goyang goyang, goyang bang nuar goyang!
      Goyang goyang, goyang bang nuar goyang!
      Aduhh sakit pulak pinggang nie!!!

      Tu la bang nuar, dulu bukan main suruh tanya sama najib apa sebab goyang!!ha nampak tak allah dah bagi cash kat bang nuar, em sekarang bleh tak rakyat nak tanya?? Bleh kan???

      Tanya sama nuar,napa suka goyang???

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Keh keh keh, pork syeikh sudah mula kecut perut dan bontot la...

      PETALING JAYA - Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menyerahkan 'cabaran' Papa Gomo yang memberi beliau tempoh 48 jam supaya menarik balik saman terhadapnya jika tidak mahu lebih banyak pendedahan dibuat.

      "Saya serahkan perkara itu kepada peguam saya untuk uruskannya," kata beliau ringkas pada sidang media di sini, hari ini.

      Papa Gomo membuat kenyataan beliau enggan menarik balik tuduhan dan membuat permohonan maaf walaupun bakal berhadapan saman berjumlah RM100 juta, sebaliknya mahu mendedahkan lebih banyak video membabitkan Anwar.

      Menerusi sebuah entri di blognya semalam, Papa Gomo berkata, beliau ingin mengikut jejak langkah idolanya, bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad yang enggan memohon maaf apabila menggelarkan Anwar sebagai homoseksual.

      "Saya nak menyatakan bahawa saya memohon maaf kepada Datuk Seri kerana saya tidak ada pilihan lain selain daripada terus mendedahkan kegiatan tak bermoral Datuk Seri agar rakyat mengetahui kebenarannya," tulis blogger pro-Umno berkenaan.

      Anwar memulakan proses perundangan ekoran pendedahan gambar dan video lelaki mirip pemimpin utama pembangkang itu, semalam.

      Ketua Umum PKR itu memberi masa 48 jam supaya Papa Gomo menarik balik tuduhan dan memohon maaf terhadapnya.

      Namun Papa Gomo dilihat bertegas dengan pendedahannya itu dan menegaskan apa yang dilakukannya hanyalah untuk menyedarkan masyarakat bahawa Anwar tidak layak menjadi pemimpin.

      Delete
    6. hebat raja goyang!!!!semakin goyang dan goyah!!!!

      Delete
    7. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA SELAMAT". WAKAKAKAKAKA

      Delete
  2. x tegamak aku nk tng0k gay tua tu dok tut0h jub0q jantan..nk muntah...wekkk..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang ni kena tengok k, kita tadah plastik siap siap, mana la tau ada aksi ble buat isi perut terburai!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. kita tengok bukan aksi seks luar tabii nya... kita cuma nak pastikan gay tua tu betul ke al-juburi. Kalau betul, jangan jadikan dia PM langsung.. jangan sengaja beri undi cari bala pulak...

      Delete
  3. x tegamak aku nk tng0k gay tua tu dok tut0h jub0q jantan..nk muntah...wekkk..!!

    ReplyDelete
  4. Haha.. Barang baik tuh..

    ReplyDelete
  5. tunggu je lah parliment bubar sendiri, paham2 je Najib nak pecah rekod.

    ReplyDelete
  6. Korang tak sabar sangat.Tak lama lagi tu...
    Lepas LIMA kat Langkawi mesti pm bubarkan.

    ReplyDelete
  7. PM kita DS Najib Razak tak mudah terperangkap mainan pembangkang taik Malaysia... selagi Parlimaen masih berjalan selagi tu kerajaan BN masih lagi ssbagai pemerintah kerajaan Malaysia yang sah.

    Khabar angina ni banyak disebar oleh puak pakatan taik PR yang dah tahan....

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa dok perasan nak menang kot!! Makin lambat bubar parlimen, makin panas puak jubgay nie!! Jangn cnfident sangat, takut nant merana tak sudah!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    2. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA SELAMAT". WAKAKAKAKAKA

      Delete
    3. Masyaallahhhhhhhh.......

      Delete
  8. Mana pegi mampos kawan baik kaki fitnah mu bedukang SiPapa kaki buntut ,sekarang baru dia tau dunia ni tinggi rendah cakap berdegar2 tapi habut takra ,selagi hidup jadi lembu dah nak mampus jadi babu umguk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa kau merepek ni.Kau indon ke?

      Delete
    2. Cai, secara jujurnya, aku tak paham apa yang ko komen. Tapi aku paham keadaan ko...masa ko tulis komen, kote ko di ramas mesra oleh mat liwat...ye cai, ye, bukan salah ko.....

      Delete
    3. steady papagomo, lwn tetap lwn.dia ingat dia sorg ada lawyer?biar satu dunia tengok di sebuah negara islam dan dlm sejarah islam..seorg peliwat tua nak diangkat sbg pm songsang.
      aku nak copy sumer video2 itu sbg bhn bukti kpd para waris cucu cicitnya supaya mrk tahu tuk moyang mrk adalah penzina dan peliwat tua yg tak takut hukum Allah.
      jgn dia ingat dunia ni bapak dia punya..kroni dia punya mahupun bini dia punya!!!!!
      klu dia, isterinya mahupun anaknya tak tahu malu..biar cucu cicitnya yg akan mendapat malu!!!

      Delete
  9. Berani Membuat PerubahanMarch 20, 2013 at 3:34 PM

    Beberapa Hari Sebelum PRU

    Buat cerita liwat 1, 2 dan 3.... semuanya masuk tong taik... takda siapa yang nak percaya cerita yang banyak sangat putar belit fakta dengan buktinya yang ntah apa2 jer.... tak masuk akal lansung bagi yang berakal, melainkan diterima bulat2 oleh bangsa umno laknatullah yang otaknya selevel dengan otak lembu kondominium keluarga Shahrizat... hahahaha.... kantoi...

    Buat cerita china doll dalam zaman millenium abad 21... video hitam putih... ketinggalan zaman betul bangsa umno laknatullah nih.... pun kantoi lagi...

    Fitnah sebagai Agen Amerika, China, India, Israel, sekali check tengok APCO dilantik sebagai penasihat KERAjaan Malaysia dan Najib Razak sanggup bayar RM78 juta kat yahudi Isrel tuuuu... dan pelbagai lagi lahhh...., terbaru sebagai dalang Lahad Datu la pulak... semuanya kantoi....

    Akhirnya tersebar di alam maya si Mahadeath Kutty adalah Bapak Pengkhianat sebenar kepada punca Lahad Datu... bagi lagi IC free kat pendatang... hahahaha... kantoi...

    Ternow.... dalam 2 ke 3 hari nih... macai bangsa umno laknatullah dah takda ide nak burukkan Anwar Brahim...., terpaksa terbitkan pulak video burukkan anwar video pun kantoi... pasal banyak dislike dari like... hahahaha...

    Anwar cakap kalau berjaya perintah persekutuan (putrajaya) nak turunkan harga minyak, dalam video tu puak2 bangsa umno laknatullah cakap bagi minyak free... belit jangan tak belit beb... hahahahaha... buat video pun kantoi jugak... nampak sangat puak2 bangsa umno laknatullah dah jadi tak keruan kepala otak lembu diorang tuuuu... hahahaha...!!!!

    Hutang negara sekarang ini dah mencecah RM547 billions sekarang nih Mr. Mansuh punya kerja ke....???? Apasal tak tanya Mrs. Mansor macamana hutang negara boleh melepasi tahap hutang yang dibenarkan KERAjaan....???? Siapa KERAjaan Pusat Sekarang nih...???? Kantoi lagi....!!!!

    Bodoh betul bangsa umno laknatullah nih.... antara free (percuma) dan penurunan harga pun tak boleh nak bezakan... apa yang perlu dimansuhkan dan dikurangkan harga pun diorang tak boleh pikiaq...!!!!

    Weiii.... bangsa umno laknatullah sekalian, kalau dah bodoh tuuu... janganlah nak ajak rakyat jadi bodoh sama... macam dalam video bangang tuuuuu..... hahahahaha....!!!!

    Kesimpulannya..., jadilah manusia yang berakal yang boleh menilai sesuatu perkara, jangan jadi seperti lembu umno laknatullah yang ada otak tapi tak berakal.

    Hanya tahu dicucuk hidung, jadi pak angguk.., itulah spesies lembu bangsa umno laknatullah yang sentiasa bebal dan bodoh sepanjang masa akibat kesan daripada pembodohan oleh pemimpin2 diorang selama ini... ada otak takda akal... sejibik macam natang dalam hutan.... hahahahaha....!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai berdasarkan apa yg lu suka2letakkn perkataan laknatullah...lu dpt fatwa dari mana bhai...dan lu siapa bhai sesuka hati nk letakkan hukum...lu sendiri berckp dgn nada bongkak dan sombong seolah2 tindakan lu direstui oleh Allah... Bhai jgn kerana bongkak dan takbur diri sendiri yg dilaknat...

      Tak perlu kot lu nk serbu org yg tidak bersependapat dgn lu dgn cara yg biadap dan kurang ajar...kita masing2 ada pendapat dan masing2 ada hak.. Tegurlah,dgn cara yg baik, bukan dgn melaknat org lain sdgkn kita sndiri tak tahu siapa kita disisi Allah..

      Delete
    2. cai, serius aku cakap ko ni macam nik ajis u turn...benci sangat UMNO sampai akidah ko pun jadi lain macam sket...senang2 nak laknat kan orang...citer terbelit2.... tipu pun banyak....satu lagi cai...Mrs.Mansor tu sapa, cai?

      Delete
    3. Dia ne salah blog kot.. Milosuam ngan ameno world geng2 cai mkn dedak kan ada pi la meroyan kt situ

      Delete
    4. papagomo....siarkan video2 songsang peliwat tua tu!biar kitorang copy dan tunjuk sbg bhn bukti kpd cucu cicit mrk agar jgn berbangga sgt dgn peliwat tua tu..klu n.ajis..kak wan..nurul tak malu...biar cucu cicit mrk dpt malu spt mana dia menyebar fitnah dan memalukan pemimpin bn!!!!

      Delete
    5. klu aku...aku copy dan perbanyakkan dan sedekah pd sesiapa yg blm percaya agar percaya sepenuhnya.Setuju juga dgn di atas agar jadi arkib utk tontonan cucu cicit mat liwat jika berangan2 nak jadi spt dia yg lupa diri dan agama...!!!papagomo...lwn tetap lwn!!! peliwat tetap peliwat!!! dia lupa siapa yg lbh berkuasa!!! dia atau maha pecipta!!!!

      Delete
    6. laki kak bedah jandaMarch 20, 2013 at 9:10 PM

      nak sior video liwat apa....liwat bini dia adalah....si papagomo ni telur mana ade........lepas ni tgk je mesti minta ampun maaf punya.......

      tentula maha pencipta lebih berkuasa sebab tu la sapa sekarang kes liwat asyik kantoi je........org kena naya ni doanya dgn Allah tak berhijab.....

      lain la ngan papagomo punahranah bini pun dia dera.....tu nak kala Allah restu dia ke......piiiirahhhhhhh mabuk........

      Delete
    7. allaa lkbj.....sentap ker???!!!!anwar saman kami dapat tengok!!!kami dpt tengok...rakyat sah percaya anwar tu peliwat tua yg tak insaf2..Arkibkan video tu utk generasi kita akan dtg...biar mrk tahu org yg disanjung lkbj adalah peliwat agung zaman nabi luth kurun ke-20...
      woo!!!!mcm mana pulak cucu cicit peliwat tu menontonnya nanti????bangga ker atau malu besor!!!!!!hahahaaaahaaaaa
      weka weka wei wei
      CHECKMATED YO!!!!!

      tuah-asyik perati jer!!!!

      Delete
    8. Liwat I - failed
      Liwat II - Failed
      Vidoe Sex - Failed
      Liwat III - In progress, yg pasti 100% akan gagal juga

      Lepas ni ape lagi... cuba carik kes rasuah pulak kalau ade..

      Delete
    9. bayar le ke orang2 yang profesional klu nak kan fitnah ni berjaya... bagi ke puak2 bodoh buat fitnah mana nak menjadi. gagal sokmo.

      Cari le modal lain pulak yang mungkin boleh berjaya... ape le bodoh sgt ni.

      Delete
    10. Mat Bon 9:28! Kalu lu dah kata gagal eloklah. Kita tunggu je apa tindakan gomo lepas tempoh tu tamat. Settle tak yah nak buat kecoh2 kat sini nak sedapkan lu nyer hati. Pasal Bang Non lu tak rasuah lu tepok dada tanya lu nyer selera. Wa malas nak komen.

      Delete
    11. Cai...di dunia mgkin failed tapi du akhirat tak mungkin cai!!!tu lah yg buat bapak liwat ko tu tak sedar diri krn dpt 'membeli' penafian....!!!!
      Cuma ko perlu tahu...sana sini rakyat mula geli dan jijik tengok muka peliwat tua dalang lanun kiram tu!!!!!
      ceramah dia kosong cai!!!! kesian aku tengok!!!!hahahaaaaa

      Delete
    12. Mat Bon 9:34! Tengok lu sendiri mengaku kalu nak fitnah berjaya kena bayar kat professional. Lu sendiri tulis kan bukan wa tau. Masalahnya wa dan penyokong kerajaan yg sah (buat masa ni BN la ) memang takder profession mcm ni tak tau la kalu2 puak2 lu memang ada dept fitnah di anggotai oleh pemfitnah2 professional yg di bayar gaji lumayan. Ada ke?

      Delete
    13. Jangan buat fitnah tanpa bukti gambar dan video!!!!Nanti anda kena Bala!!!!!!hiiiiihiiiii

      Delete
    14. masalah nya semua fitnah2 yang di tabur itu gagal, macan mana aku nak percaya.. sama jugak dengan rakyat malaysia yang lain, pasti nye tidak akan percaya kerana semuanya gagal, klu nak buat biar betul2 bhai... dah la gambar hitam putih... muka gelap tangan dengan perut cerah.. alang2 nak buat vidoe biar lah yg color.. handphone sekarang pun canggih belaka x de dah yg hitam putih..

      nampak sgt yg buat fitnah ni bodoh... dia ingat kan orang lain bodoh macan dia jugak... ape jenis manusia macan ni..

      Delete
    15. Mat Bon 9:49! Wa tak kisah lu nak warak ke ape malahan wa amat bersyukur. Warak nyer lu ni sampai tak nampak bukti gambar dan video.

      Delete
    16. klu liwat III ni menjadi aku terus pangkah BN dlm PRU13 ni, klu gagal lagi sorry beb

      Delete
    17. Mat Bon 10:01! Wa dulu penyokong tegar bang non tapi lepas video 1st tu wa angkat kaki. Itu baru wa sorang member2 lain pun ramai blah. Isu kat sini bukannya gagal atau tidak tapi kepercayaan masing dlm memilih pemimpin. Mcm lu la jugak yg bercaya kat fitnah najib. Takder saper paksa lu percaya fitnah najib tapi lu tetap percaya. Hitam putih tu wa rasa nak sedap lu nyer hati jek kan.

      Delete
    18. Bhai2 yg mnjadi penyokong anuwar,aku faham sngt apa yg lu org rasa apabila org yg sanjungi dihina dan dicerca oleh pihak lawan...itu yg aku rasa bila insan yg berjasa di malaysia iaitu tun m dihina oleh lu org.. Jd nasihat aku...jgn kita terlalu sombong dan bongkak apabila lawan mmpu mnyanggah fakta yg kita ada...muhasabah diri adalah yg terbaik...lawan ttp lawan dan bukan melawan utk mnjadi bodoh dan hina dimata lawan...

      Bhai...lawan secara adil...buktikn yg idola lu tak bersalah secara TOTAL...bukan dgn kata2 kesat kepada lawan yg mmpunyai point atau bukti...be smart bhai...buktikn yg bukti pihak lawan adalah kesilapan...dan bukan lu org yg buat kesilapan demi kesilapan...takut nti bila bukti itu sahih dan benar lu org terpaksa menelan ludah luorg sendiri...

      Kepada penyokong bn...sorry to say bhai, aku tak setuju dgn statement lu org utk jdkn bukti penyelewngan anuwar utk tatapan keturunan beliau...bhai pada aku jika anuwar ditamatkn sebagai ahli politiik dgn bukti video yg memualkan ini...maka biarlh ini menjadi sejarah...dan bukan video itu sebagai tatapan generasi akan datang...bhai keturunan beliau tak bersalah dan berdosa..

      Delete
    19. Juragan! Wa sokong lu nyer 3rd para. Ada sikit gentle tapi ikhlas wa sokong.

      Delete
    20. Bro juragan 69 aku sokong dgn apa yg bro ckp...keturunan anwar tidak bersalah dgn apa yg anwar lakukan...bravo bro. Utk cai PR tepis tuduhan dgn bijak,dan buktikan tuduhan utk anwar tidak benar...malu bro klu tuduhan tu betul sokmo...

      Delete
    21. bro bukan masalah aku bro klu kou nak buat tuduhan pada nuar, tapi jangan ingat rakyat malaysia ni bodoh, asyik2 dok main isu liwat sedangkan semua orang tahu yang isu ni failed dalam mahkamah. Kalau profesional, tutup isu yg dah gagal carik isu baru, yang benar2 boleh bukat mata rakyat malaysia semua... sekarang aku dok nampak isu yang kou orang bawak tu syok sendiri je, kou yang lebih2 dok hayal anual buat benda2 yg keji tu, tapi tiada bukti. Tak semestinye hayalan kou tu benar belake.

      Delete
    22. tunjukkan isu2 yang solid biar terngange dan molopong mulut semua penyokong anuar tu.. tunjuk le bhai, aku pun akan beri sokongan penuh jika ianye benar belake...

      Delete
    23. Hahaha yg ptt tepis dan buktikn tuduhan ini salah dan sandiwara adalah anwar n the gang...bhai tak kan org umno lak yg nk kena yakinkn rakyat ini adalah salah...bhai lu org lbh profesyenal so usahakn utk buktikn ia tidak benar...bhai mahkamah tidak pernah bebaskn anwar atas faktor liwat itu tidak berlaku...ia lbh kepada faktor teknikal dan suka sama suka...

      Bhai yg peliknya...org pkr adalah sekutu pas dan dap...knp majlis tertnggi pkr tidak pernah nk biat PC dngn karpal singh dan mat sabu mmberi statament ttng knp dia org buat tuduhan liwat terhsdap anwar semasa anwar didlm umno...aku harap ada soh cai pr boleh tlg jawapkan...

      Bhai...isu liwat ini berterusan bukan kerana failed atau tak dlm mahkamah...ttp lu org kena tnya kenapa...adakah satu sandiwara atau yg dituduh masih belum mmpu menahan keinginan nafsu...bhai aku pun tak kata PASTI ini anwar ttp TAK MUSTAHIL ini anwar...bhai gay itu ujud,ttp SIAPA yg jd gay kita tak nmpk jika pandangan kasar...

      Aku pun harapkn anwar tidak terlibat didlm isu bisesexual ini...aku menolak anwar bukan semata2 isu liwat...tp bnyk isu lain yg buat aku tolak anwad utk jd pm waima dia presiden umno...bhai lawak klu lu hrp umno utk bersihkn nama anwar...mnkn org yg patut bersihkn nama anwar mat sabu dan karpal..

      Delete
    24. aku kesian dgn pencacai pgayr nie....berhempas pulas meyakinkan rakyat peliwat tua tu seorg syeh!!!!
      tapi melalui pemerhatian aku...tanpa video songsang tu...peliwat tua tu tetap peliwat..Rakyat dah malas!!!.Baru gambar...blm lagi video!!!
      Aku cdg...para pencacai peliwat tua ni mengaku saja yg nuar tu peliwat tegar supaya korang tak perlu susah payah spin dan boleh berhujah perkara lain yg boleh membantu rakyat..!!! be pro sikit!!!

      Delete
    25. Part yg geli hati bila d janji nak trnkan harga minyak. Korang ingat ems hitam yg klr dlm bumi ni moyang ai punya hahaha...berdiri la d bumi yg nyata....:O

      Delete
  10. org yg kata org bodoh tu lah yg bodoh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kes Liwat 1 : Hakim Augustine Paul kata 'Anwar sakit jiwa'. Anwar kata 'hanya orang sakit jiwa yang akan kata orang lain sakit jiwa' ....

      Yang dituduh meliwat siapa... hakim ke Anwar?

      Yang banyak auta dalam mahkamah siapa hakim ke Anwar?

      Wan Azizah sendiri confirm yang bang Anwar sakit...

      Yang sokong Anwar pun sama sama sakit jiwa...

      IT A MAD MAD WORLD

      Delete
  11. kau yg b0doh..kau dah x tahan ke nk bagi aljuburi tut0h pungk0q hg...

    ReplyDelete
  12. mamat berani membuat perubahan..
    Nampak macam setahun jagung berpolitik. Sabar bro..belajarlah mengenali fakta bukan emosi..

    ReplyDelete
  13. Kita kan bangsa Melayu yang penuh adap sopan. Cubalah gunakan bahasa yang baik-baik supaya tidak dipandang hina oleh bangsa lain. Kalau tak suka jangan baca a.k.a jangan singgah kat blog pro BN..habis cerita

    ReplyDelete
  14. PERHATIAN SEMUA PENDUDUK BUMI.....
    PUKUL 4.00PTG ESOK ADA SHOW FREE 18+++ KAT SINI..
    ADA 2 ORG PELAKON...
    BABAK ROMANTIK...SEPANJANG ZAMAN..
    YG BESTNYA 2 ORG TU BEREBUT NAK JADI HERO...SEBAB MEREKA JANTAN...
    SO OLEH KERANA DIRECTOR TAK BAGI SKRIP...MEREKA BUAT SILENT SHOW...
    TENGOK JGN TAK TENGOK....

    ReplyDelete
    Replies
    1. laki kak bedah jandaMarch 20, 2013 at 9:12 PM

      kita tunggu dan lihat show apa kah itu adakah hitam putih atau kelabu gelap......

      piiiirahhhhh mabuk

      Delete
    2. Yg aku nampak berkaler cai....!!!!!sapakah budak jantan yg jadi korban songsang peliwat tua tu!!!????
      ko tanya peliwat tua tu...dia tak kesah ker klu satu hari nanti cucu cicitnya pi tonton video songsang tu cai??!!!!!gerenti ramai org simpan termasuk puak korang!!!
      klu aku jadi kak wan..nurul..dan anak cucunya...eee gerenti malu!!!tapi mrk mgkin dh puas dikencing peliwat tua tu sampai meng'halal'kan aktiviti songsangnya!!!!!

      Delete
    3. LKBJ! Lu jgn la excited sgt sampai nak suruh org pi mabuk. Kalu lu suspen tak bleh tunggu then wa suggest eloklah lu pi mabuk sorang2. Bawak motor elok2 jgn langgar bontot kereta. Bahaya!

      Penyu

      Delete
  15. Apa nk heran?

    Negara Islam dah jadi negara kebajikan!

    Si singh yg tuduh ANUwar liwar, skrg lawyer dia!

    AmbiGAGAL LGBT IFC pemurtad org Islam ketuai BERSHIT! Dulu pompang2 lawan AmbiGAGAL!

    16 SEPTEMBER apa pun tak jadi, JADI TAIK! Konon dah kawtim dgn Panglima atm + SULTAN. Padahal depa pun tak di contact, KENA KENCING!

    Lupakah sapa dalang 13 MEI? BODOH SGT MELAYU NI! Mangkuk 13 MEI tu pun ada lagi

    RASULULLAH depa hina! ALLAH depa jual! Tok guru ke tok guraU!

    Ini bukan isu "SAPA MAKSUM" ini isu "REALITI"

    BN @ PR? TAKE BEER!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mrk tak takut kena Bala krn memfitnah pm......Bala akan menimpa mrk...doa org teraniaya sgt makbul!!!!

      Delete
    2. apa nak takut bala bang. bala dah x der!! bala dah mati!!

      Delete
  16. Replies
    1. bila nak tayang video besi ni??!!!

      Delete
    2. laki kak bedah jandaMarch 20, 2013 at 9:14 PM

      x sabaq nak tunggu lagi 24 jam ha ha ha...... hitam putih hitam putih kelabu gelap......kah kah kah

      Delete
    3. hitam putih pun...si tua nyanyuk n.ajis pun mengaku tu nuar cai!!!!dia tak kesah!!!!
      rakyat tak kesah janji tahu kote bengkoknya yg melakukan noda!!!!
      eeiii cium ketiak...cium mulut..raba butuh...telanjang bulat...pakai ihram beb....hahahaaaaa (sucikan balik dosa!!!????)..hahahahaaaa!!!sial dan laknat....

      Delete
    4. lepas bergoyang....buat raptai pakai ihram utk sucikan dosa!!!!mmg dasar pelacur agama!!!!!

      Delete
  17. berani membuat perubahanMarch 20, 2013 at 9:16 PM

    beberapa hari sebelum PRU

    Nampaknya kemelut dalaman antara dua parti terbesar dalam Barisan Nasional (BN) sudah tidak dapat disembunyikan lagi.

    Kenyataan keras dari presiden MCA, Chua Soi Lek yang menyebut bahawa dia akan berundur sekiranya ahli parlimen Pandan, Ong Tee Keat yang juga musuh ketatnya dicalonkan semula benar-benar menyentap Najib Altantuya!

    Sumber dalaman memberitahu Soi Lek rela tidak bertanding mana-mana kerusi parlimen sekiranya Najib Atantuya berkeras mahu Tee Keat diletakkan semula bertanding menentang Pengarah Strategi KEADILAN, Rafizi Ramli di parlimen Pandan, Selangor.

    Laporan akhbar China Press yang memetik sumber hari ini menyebut, selain Ong, setiausaha agung parti itu Kong Cho Ha dan naib presiden Ng Yen Yen turut tidak tersenarai sebagai calon MCA untuk pilihanraya umum akan datang.

    Bekas setiausaha agung, Ong Ka Chuan, juga tidak diminta untuk mempertahankan kerusi parlimen Tanjung Malim.

    Akhbar berbahasa Cina itu juga mendakwa, Chua yang meletak jawatan ekoran skandal seks pada 2008, akan bertanding sekali lagi namun kerusi berkenaan masih belum didedahkan.

    Ng yang juga menteri pelancongan, dilaporkan akan digantikan dengan exco Pahang Ho Khai Mun yang kini mewakili kawasan DUN Bilut.

    Bendahari parti itu, Tan Chai Ho, yang ditewaskan Menteri Besar Selangor, Khalid Ibrahim di kerusi parlimen Bandar Tun Razak pada 2008 dengan majoriti 2.515 undi, diberi peluang sekali lagi untuk merampas kerusi tersebut.

    MCA juga bersetuju untuk melepaskan dua kerusi parlimen – Wangsa Maju dan Kuantan – kepada Umno namun laporan itu tidak menyatakan sama ada ia melibatkan pertukaran kerusi.

    MCA akan mengadakan satu lagi pertemuan pada hari Khamis untuk memuktamadkan senarai berkenaan, menurut laporan itu lagi.

    Dengan perkembangan terbaru ini, krisis antara MCA dan Umno dilihat mampu menjejaskan kemenangan beberapa kerusi parlimen sama ada ditandingi MCA atau Umno sendiri.

    Najib Altantuya dikhabarkan mahu meminta penjelasan lanjut dari kenyataan Soi Lek dan satu pertemuan terakhir akan dibuat dalam tempoh terdekat.

    Pemimpin MCA yang ditemui enggan mengulas lanjut namun dipercayai krisis antara parti itu dan Umno kini meresahkan pemimpin akar umbi yang kini menanti sama ada terus kekal menyokong calon pilihan mereka atau BN bakal berdepan dengan undi protes di seluruh negara.

    Kelmarin, Tee Keat berkata dia tidak terkejut jika Soi Lek tidak bertanding kerana mereka tidak akan dapat bekerjasama dalam satu pasukan lagi sejak ditewaskan Soi Lek dalam pemilihan MCA dua tahun lalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. perubahan nak telungkupMarch 20, 2013 at 9:37 PM

      Baik ko ambik berat hal anugerah ko
      yg banyak masalah tu...
      BN punya hal tau lah pm kami yg bijak
      tu menyelesaikannya nanti.

      Delete
    2. mrk tak sedar berperang berebut kerusi sesama sendiri..si peliwat tua tu pulak nak serah kerusi buruknya dgn org lain...cari kerusi lbh kukuh!!!!!hahahaaas

      Delete
    3. Gaduh sikit2 biasa la as long tak ada calan winnable candidate mcm Jason Gwee Bourne Kelana Jaya. PKR style pilih candidate biar tak reti keje janjinboleh menang. Senang citer bang non tau camner nak tipu rakyat. Ini kali bang non boleh blah!

      Delete
    4. Bhai...baik lu kesah ttng pas nk bertanding 76 kerusi parlimen utk pru13 wlupun pas paling bangsat dlm pr utk pru12...adakah pkr yg menang plg bnyk dlm pr akan berkorban atau dap yg konsisten dlm pr ttp parti yg paling berkuasa,yg sngup menyerah kerusi parlimen di kawasan majoriti cina utk diwakili pas bg mmbuktikn PR sebuah pakatan yg muhibbah...ini yg patut lu kesah bhai...bn dh tentu tuanrumah putrajaya yg lu orang idamkn...

      Delete
    5. Itu pendapat dan hayalan bhai juragan je, x de kena mengena dgn yg hidup atau mati... hayalan itu x semestinye betul.

      Delete
    6. Bhai 11.00...hahaha lu buta huruf atau baru balik bertapa...lu tnya sahabat lu yg pergi majlis amanat khas pru13 di pasar cabang tiga...bhai bukan driver atau despacth pas yg umumkn,ttp hj hadi awang...lu kenalke siapa hj hadi ni...bhai celik mata sikit...bhai salah ke klu pas berangan2 atau saja nk tunjuk pada ahli yg pas adalah parti dominan dlm pr...

      Delete
  18. Percinta UMNO SejatiMarch 20, 2013 at 9:50 PM

    Video liwat terbaru anwar dah boleh dipaut pada pautan berikut

    http://youtu.be/xhtByeqKZS4

    memang best kaler lagi dlm bentuk HD....

    kali ni anwar dah tak boleh lari mana dah.....

    memang sah anwar buat......mahkamah pun tak boleh beli.....tak payah ambik dna....memang rupa dia sebijik.....

    cepat tgk sebelum laman di close...

    ReplyDelete
  19. Seorang pencacai pr memaklumkan bhw peliwat tua dah bengong dan mereng!!!Nak saman....video2 songsang makin keluar!!!tak saman....aku mmg kaki saman!!!!!

    ReplyDelete
  20. "Cai...cai! video gay atuk kau kluar dlm internet lah," kata seorg kanak2 kpd cucu tok liwat.
    hahahaaaahaaaaaaa...
    papagomo....teruskan perjuangan anda menyedarkan golongan2 lgbt malaysia...

    ReplyDelete
  21. Sekejaaap lagi boleh bubar...esok bubarlah tu,jangan risau hehe

    ReplyDelete
  22. Tak Nak Jadi Soh Chai

    Hey..bingung, memang bingung
    Dah hilang akal nak jadi tolol
    Yey….Yey,Yey,Yey – 2 X

    Hey..bengang, dah lama bengang
    Sudah tak boleh nak buat apa
    Yey….Yey,Yey,Yey – 2 X
    Aku tak nak jadi soh chai eee
    Tak nak jadi soh chai eee
    Tak nak jadi soh chai eee – 3 X

    Ooo..aku tak faham...
    Kenapakah itu
    Ke mana perginya jantan mu
    Oo..masihkah lagi
    Kau tak reti-reti mencari
    Erti hidup ini

    Hey..bonggol, banyak bonggol
    Jangan sondol nanti terseliuh
    Yey….Yey,Yey,Yey – 2

    Aku tak nak jadi soh chai eee
    Takk nak jadi soh chai eee
    Tal nak jadii soh chai eee
    Jangan jadi soh chai eee
    Jangan jadi soh chai eee

    ReplyDelete
  23. TEMBELANG SUDAH PECAH KAH KAH KAH

    Filipina boleh terus berunding isu Sabah:Anwar
    KUALA LUMPUR: Pakatan Rakyat hari ini menjelaskan bahawa pihak Filipina boleh berunding mengenai tuntutan mereka ke atas Sabah, namun menolak penggunaan kekerasan untuk maksud itu.

    Kenyataan itu bercanggah dengan pendirian Putrajaya yang menolak sebarang tuntutan kumpulan penceroboh bersenjata yang mendakwa diri mereka sebagai pewaris kesultanan Sulu ke atas Sabah.

    Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim mengulas tentang pendirian Pengasas Barisan Pembebasan Kebangsaan Moro (MNLF) Nur Misuari yang bersekongkol dengan Jamalul Kiram III mengenakan desakan terhadap tuntutan negeri Sabah.

    "Dalam kes rundingan seperti biasa boleh diteruskan...yang kita tentang ialah bila ada jenayah, pencerobohan, penjenayah menggugat keselamatan bumi Malaysia dan pencerobohan masuk Sabah.

    Antara Pos

    ReplyDelete
    Replies
    1. Agbimuddin Kiram, Ketua Penceroboh Adalah Rakyat Malaysia, Bekas Kakitangan Kerajaan

      Ketua penceroboh militan Sulu dari Filipina Agbimudin Kiram, dakwa PKR, adalah rakyat Malaysia dan pernah bekerja sebagai kakitangan awam di Sabah, dakwa Pengarah Strategik PKR Rafizi Ramli.Dalam sidang media di Ibu Pejabat PKR di sini, Rafizi turut menegaskan daripadadokumen yang diperolehi PKR daripada Arkib Negara Sabah, Senarai Kakitangan 1975, Perkhidmatan Awam Sabah, Datu Agbimudin Kiram tersenarai sebagai Pegawai Pentadbir Muda di Pejabat Daerah Kudat apabila dilantik bermula 1 Mac 1974 dengan gaji RM610.

      "Perkara ini membuktikan ‘Projek IC’ jelas mempunyai kaitan dengan pencerobohan ... yang mana turut dikaitkan dengan bekas perdana menteri Tun Dr Mahathir Mohamad,” tegas Rafizi.Klik untuk besarkan

      Dengan pendedahan ini, Rafizi menggesa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak berterus terang dengan rakyat berapa jumlah pengganas Sulu itu yang mempunyai kad pengenalan biru dan merupakan rakyat Malaysia.

      Rafizi juga dalam sidang media itu menegaskan berdasarkan pertemuan PKR dengan penduduk tempatan di Lahad Datu, mereka mengenali Agbimuddin.“Ramai orang Kudat kenal dia (Agbimuddin),” kata Rafizi, yang tidak menolak tugas Agbimuddin ketika itu banyak memerlukannya menemui penduduk tempatan.

      Sehubungan itu, beliau juga turut menuntut Najib untuk mengemukakan dengan jelas jumlah penceroboh tersebut yang merupakan rakyat Malaysia, dan menerima kad pengenalan biru.

      "Dengan maklumat ini, Najib tidak lagi boleh bersembunyi di sebalim alasan keselamatan nasional untuk mengelak menjawab soalan yang berlegar di pemikiran rakyat,” katanya.Insiden pencerobohan di Lahad Datu oleh militan Sulu yang mendakwa mereka adalah “Tentera Kesultanan Sulu” telah memasuki bulan kedua dan mengorbankan 10 anggota pasukan keselamatan, dua anggota tentera dan baki lapan adalah anggota polis.

      Sebahagian daripada 108 suspek pengganas Sulu yang ditahan di bawah Akta Kesalahan Keselamatan (Langkah-langkah Khas) 2012 juga akan didakwa di Lahad Datu hari ini.

      Memetik laporan Bernama, Timbalan Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar pada satu sidang akhbar di Felda Sahabat mengesahkan perkara itu pagi tadi.

      Beliau berkata mereka akan didakwa di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Lahad Datu yang dijadikan mahkamah sementara atas faktor keselamatan.Dalam pada itu, Peguam Negara Tan Sri Abdul Gani Patail dilihat tiba di IPD Lahad Datu pukul 11.30 pagi tadi.

      Juga kelihatan Timbalan Pendakwa Raya Mohd Dusuki Mokhtar dan Shukor Abu Bakar.Hakim Mahkamah Sesyen Duncan Sikodol dari Mahkamah Kota Kinabalu serta M. Raja Linggam dari Mahkamah Sesyen Lahad Datu juga berada di situ.Kesemua mereka yang ditahan di beberapa daerah termasuk Lahad Datu dan Semporna didakwa di bawah akta itu kerana disyaki mempunyai kaitan dengan kumpulan pengganas militan yang menceroboh Sabah sejak 12 Februari.

      Malah, turut difahamkan, kes itu akan dipindahkan ke Mahkamah Tinggi Tawau selepas ini. -TMI

      Delete
    2. Bhai...alhamdulillah,ini buktikn tun m tidak terlibat dgn pemberian ic,kerana pada tahun 74/75 tun m cuma menteri pendidikan...beliau menjadi pm pada tahun 81,maknanya pemberian warganegara telah bermula lama bhai...sama seperti negara2 lain...bagus gak si rafizi yg tlg bersihkn nama tun m...

      Delete
  24. Tak ada telor ke... Masih tak berani bubur.....atau mau tunggu Sifu bagi tarikh Fungsui ????

    ReplyDelete
    Replies
    1. korang sebenarnya riak jer lebih...kumpulkan kekuatan korang cukup2...lanun2 korang dah nak tersungkur dah..ketuanya asyik ingat lubang taik jer!!!baik ko tarbiyahkan mrk....

      Delete
  25. Anon 12:05 sekolah darjah berapa? orang kata BUBAR hang kata BUBUR, telor hang besar sebelh kut?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sorry brother hang sudah banyak makan bubur jadi jari lembek salah tekan bubar jd bubur. Hehehe......

      Delete
    2. Cincin Oh Cincin, Seperti Shahrizat, Kini Rosmah Pula Nak Memperlembukan Rakyat Malaysia

      Pengakuan Rosmah berbelit-belit, tapi jelas cincin RM24 juta wujud Penjelasan Datin Seri Rosmah Mansor berhubung cincin RM24 juta dalam buku biografinya mengesahkan pendedahan KEADILAN mengenai barang kemas mewah itu memang wujud.

      Ahli Majlis Pimpinan Pusat KEADILAN, Fariz Musa berkata, pengakuan isteri Perdana Menteri itu bercanggah dengan kenyataannya sebelum ini yang bersumpah tidak memiliki cincin itu di tangannya, tetapi mengakui ada melihat apabila dibawa masuk ke Malaysia untuk dipamer ‘kepada orang yang ada duit.’ Terbaru, dalam terbitan biografi bertajuk ‘Rosmah Mansor’ yang dilancar semalam, beliau menafikan kewujudan cincin itu dan mendakwa ia hanya fitnah dan khabar angin semata-mata.

      Rosmah sebaliknya berkata, perhiasan mewah yang dipakainya adalah hadiah dari para tetamunya.“Sekarang jelaslah cincin itu memang wujud dan kenyataan itu sekaligus menunjukkan Rosmah memang seorang yang gemar bermegah-megah dengan perhiasan mewah,” kata Fariz ketika dihubungi.Dalam buku tersebut, Rosmah juga menjelaskan, cincin dari New York itu dibawa masuk ke Malaysia pada April 2011 untuk dilihat bakal besannya sebelum dikembalikan kepada syarikat barangan kemas itu pada 13 Mei 2012.Ini sama sekali bertentangan dengan jawapan bertulis Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Nazri Aziz di Parlimen pada Oktober 2011.“Dalam isu yang dibangkitkan ini, SPRM (Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia) telah merujuk kepada Jabatan Kastam Diraja Malaysia dan pihak itu mengesahkan bahawa tiada sebarang pembelian ke atas cincin tersebut.“Setelah beberapa hari (masuk ke Malaysia), cincin tersebut dikembalikan semula kepada syarikat pemunya cincin berkenaan,” kata Nazri Aziz.Mengulas lanjut, Fariz mempertikai status Rosmah yang diberi barangan mewah sedangkan beliau hanyalah isteri Perdana Menteri dan tidak memiliki sebarang kuasa politik.“Apa kelebihan Rosmah sehingga dihadiahkan barangan kemas yang harganya mencecah jutaan ringgit?“

      Ini satu kemusykilan yang sepatutnya disiasat badan berkuasa seperti SPRM,” kata Fariz.Beliau berkata, penerimaan Rosmah ke atas hadiah mewah tersebut boleh dianggap sebagai pemberian rasuah.“Rosmah patut malu menerima hadiah mewah ketika masih ramai rakyat menderita akibat kos sara hidup yang semakin tinggi.“Beliau sepatutnya buktikan keperibadian sebagai isteri pemimpin yang berjiwa rakyat dengan hidup serba sederhana dan bukannya hanya pandai beretorik,” kata Fariz. – NS/KDL

      Delete
    3. Rosmah kata rasa tdk hormat kalau tolak orang ada niat bagi hadiah.........tak baik tak terima berdosa..............ni lah kita perlu belajar sama dia.........hehehe

      Delete
    4. 7:04am.....yer tak yer jugak tu....he3

      Delete
    5. mcm peliwat tua korang...pernah ker dia tolak mangsa yg menunggu dlm bilik2 nodanya?
      cuba ko tanya dia...asalkan lobang...pantat pujaan peliwat cai!!!!

      Delete
    6. Ularku Berjuntai JuntaiMarch 21, 2013 at 11:09 AM

      ada juga perogol tua sampai kening terangkat rangkat.....tak mengaku sebab takut bini mengamuk.....sebab tu bini minta permata pun dia kasi.....ha ha ha ha......

      anwar liwat belum terbukti tapi kawan kita ni dia payung warga monggol dapat anak oooooooooo......bila bini dia ke KL cari entah masuk pintu mana tah (kata imegresen) tak dak rekod kemasukan....lalu di letupkannya kawan tu habag hang....sadis oooo sadis.......meh kita pakat ghamai ghamai minta dia buat DNA untuk tgk betoi ka anak monggol tu anak dia.....ada berani ha ha ha......

      pantat jgn tak pantat

      Delete
    7. Bhai...klu anwar yg ada bukti dna,pengakuan mangsa dan video bukan dikatakn bukti...habis tu ds najib bukti dia apa bhai...altantuya citer ngan lu ke..sblm cek dna anak mongolia yg beribu batu jauh baik lu pergi cek anak azmin vs shamsidar + anwar...ada beran bhai....

      Delete
    8. Heh bodoh kau ingat rosmah tu tak da kerja lain nak beli cincin sampai 24juta hshaha... 1 juta pon mgkin dia tak mau beli. Klau dia menabung pon bukan dia ambil dari tabong kau.kau jealous apasal. Sekarang byk jual yg tipu punya nampak real mcm zulian tu hiish..
      Buku keadilan byk fitnah..sbb dorang anti kerajaan. Biasala sandiwara keadilan...

      Delete
  26. 8:13am
    Pemangsa takkan menolak mangsa, terkam lagi adalah!!

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. 8:59am...cicin 24juta yang rosmah beli....anuar le yg menghasut nya.....

      Delete
    2. Eh ko sentapp ka??? Atau panas pungkoq!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    3. nana kalau hang mangsa aku bukan setakat terkam jilat pun aku sangup......

      nana pujaan hati ku.....

      Delete
    4. ko jilat n kulum kote bengkok bang non ko tu!!!mana tahu dia insaf..

      Delete
  27. malaikat maut umngokMarch 21, 2013 at 12:04 PM

    Tak sabar tunggu pukul 4 ptg

    KUALA LUMPUR 21 MAC: Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini memfailkan saman RM100 juta ke atas Papa Gomo berikutan gambar fitnah lucah disiar blogger pro Umno itu yang menyerupai Ketua Umum KEADILAN.


    Saman itu difailkan jam 10.30 pagi ini di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur melalui peguam N Surendran.Anwar menamakan Wan Muhammad Azri Wan Deris, pemilik blog Papa Gomo, sebagai individu bertanggungjawab menyebar tuduhan liar yang mengaitkan beliau dengan video seks palsu.


    Penyebaran gambar fitnah itu diterbitkan blog tersebut pada 16 Mac lalu.Selasa lalu, Surendran menghantar surat tuntutan supaya Papa Gomo menarik balik tuduhan berniat jahat, meminta maaf dalam tempoh 48 jam mulai hari itu, dan membayar ganti rugi sebanyak RM100 juta.


    Bagaimanapun, beliau gagal berbuat demikian, menyebabkan Anwar meneruskan saman.
    Fitnah terbaru itu disebar kira-kira seminggu selepas Azlan Md Lazim, bapa kepada Saiful Bukhari membuat pengakuan betapa kes Fitnah II hanya konspirasi politik untuk memenjarakan Anwar.


    Bagaimanapun, individu dalam gambar berkenaan kelihatan tegap dan terlalu muda tanpa kedutan berbanding susuk lelaki berusia 65 tahun seperti Anwar.


    Ia mungkin cubaan blogger pro-Umno untuk membaiki kesilapan pada rakaman video yang direka trio Datuk T, diketuai ahli perniagaan Datuk Shazryl Eskay pada 2011 yang memapar individu berperut buncit

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai nk tnya sikit...anwar dah saman trio datuk T ke?..yg pelik anwar kata tak begitu kenal dgn datuk eskay...ttp anwar bergmbar dgn datuk eskay seperti rakan yg rapat...bhai fenin aku dgn idola lu... Dato nala pun dh kena saman ke? Atas tuduhan anwar vs shamsidar...

      Delete
  28. malaikat maut umngokMarch 21, 2013 at 12:07 PM

    Terkini Papagomo Dah dapati bersalah menfitnah anwar

    Mahkamah Tinggi Alor Setar sebentar tadi telah memutuskan bahawa RTM dibuktikan memfitnah Yb Nasir Mustafa.

    Mahkamah arahkan RTM dan 2 ahli UMNO bayar sejumlah RM 120 ribu dan kos sebanyak RM30k.

    Kita imbau kembali kisah yang membawa RTM diheret ke Mahkamah kerana buat kerja jijik memfitnah!!!!

    ALOR SETAR, 20 Disember 2011 - Isu kononnnya kerajaan negeri Kedah tidak memperdulikan kerosakan jalan di Kampung Hilir Telok Talipon, Kubang Rotan yang disiarkan oleh Radio Television Malaysia (RTM) terjawab apabila YB Nasir Mustafa tampil membuktikan bahawa kerajaan negeri yang telah menurap jalan tersebut dan bukannya Kerajaan Persekutuan.




    ADUN Kubang Rotan, YB Nasir Mustafa berkata, beliau kesal dengan pihak RTM kerana mendakwa jalan tersebut telah diturap oleh Jabatan Pembangunan Persekutuan (ICU), sedangkan jalan tersebut diturap oleh kerajaan negeri pada tarikh 27 Julai 2011.






    Beliau berkata demikian ketika mengulas mengenai fitnah RTM berhubung kerosakan jalan di Kampung Hilir Telok Talipon yang menimbulkan keresahan penduduk sebelum ini.






    “Saya mempunyai bukti bahawa jalan tersebut diturap oleh kerajaan negeri kerana saya mempunyai surat rasmi daripada kontraktor yang melakasanakan tugas tersebut, dan juga surat rasmi kepada Unit Perancangan Negeri (UPEN).






    “Ini adalah satu fitnah yang jelas, kerana rancangan television Titik Sentuhan yang disiarkan oleh RTM ini mengatakan saya tak buat kerja, ini juga merupakan tohmahan yang tidak berasas,” jelasnya.






    Beliau turut menjelaskan bahawa jalan tersebut tidak berturap sepenuhnya sejak pemerintahan kerajaan negeri yang sebelum ini lagi. Jalan tersebut merupakan jalan MADA dan bukannya jalan kerajaan negeri.






    Selepas kerajaan negeri sekarang memerintah saya telah mengambil tindakan dengan menghubungi pihak UPEN bagi menaik taraf dan menurap semula jalan tersebut.






    “Selain itu, saya juga amat kesal dengan RTM kerana telah menggunakan rancangan television tersebut untuk kepentingan politik BN,” katanya.






    Beliau akan membuat laporan polis mengenai fitnah tersebut serta laporan SPRM berkaitan dakwaan kononnya jalan tersebut dibuat oleh Pusat.






    “Ia terdedah kepada kemungkinan ada pihak yang telah membuat tuntutan pembayaran dari Pusat terhadap kerja yang dilakukan sedangkan mereka tidak berbuat apa-apa pun kerana semuanya telah diselesaikan oleh pihak lain (Negeri),


    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...tajuk lain isi lain lu ting tong ke?? Bhai cepat ya mahkamah buat keputusan...

      Delete
  29. malaikat maut umngokMarch 21, 2013 at 12:11 PM

    Anwar saman papagomo tidak beretika....membuat video sex palsu adalah beretika.......

    otak cai cai umno

    Kuching - Tindakan kumpulan aktivis antarabangsa, Global Witness cuba menyerang Ketua Menteri Sarawak Tan Sri Abdul Taib Mahmud melalui penghasilan video bertajuk 'Inside Malaysia's Shadow State' adalah tindakan tidak beretika, kata Timbalan Speaker Dewan Rakyat Datuk Dr Wan Junaidi Tuanku Jaafar.

    Beliau berkata lebih buruk, tindakan kumpulan berpangkalan di London itu dilihat satu cubaan pihak asing untuk campur tangan dalam hal politik tanah air.

    "Apa yang mereka lakukan tidak sesuai, satu tipu helah, tidak gentleman, tidak beretika dan tindakan tidak bertamadun... politik sedemikian tidak sepatutnya ada di Sarawak.

    "Apa yang mereka lakukan juga jelas cubaan campur tangan pihak asing, sedangkan Malaysia tidak pernah campur tangan dalam soal politik mana-mana negara," katanya kepada Bernama di sini hari ini.

    Beliau berkata umum juga sudah mengetahui sejarah Taib dengan keluarga Norlia Abdul Rahman, bahkan kerajaan pernah menarik balik konsesi balak yang diberi kepada Norlia pada tahun 1987 atau 1988.

    Beliau berkata demikian ketika diminta mengulas video perbualan Norlia dan Fatimah Abdul Rahman, kedua-duanya anak perempuan Tun Abdul Rahman Yakub, bekas ketua menteri Sarawak yang juga bapa saudara Taib, dalam rakaman video Global Witness mengenai satu urusniaga tanah.

    Video yang dirakamkan dengan kamera tersembunyi itu memaparkan seorang lelaki menyamar sebagai 'pelabur asing' yang ingin membeli tanah untuk mengusahakan ladang kelapa sawit. - Bernama

    Ulasan GB

    Ini dia pendirian dan mentaliti tipikal kebanyakan pemimpin UMNO BN.

    Mendedah dan melaporkan salahlaku pemimpin itu perbuatan tidak bertamaddun, tidak beretika tetapi merompak harta rakyat dan kerajaan negeri itu bertamaddun dan beretika.

    Ia wujud dalam kebanyakan kes salahlaku.

    Sama seperti kes lembu NFC - mendedahkannya itu dikataka, satu perbuatan menyerang menteri dan keluarga menteri yang terlibat dan tidak beretika, tetapi perbuatan menyalahgunakan wang pinjaman RM250 juta itu beretika.

    Penyelewengan di dalam pembelian kapal scorpene itu beretika dan bertamadun tetapi mendedahkan dan melaporkan penyelewengan dan salahlaku kementerian tidak beretika.

    Itulah wajah sebenar UMNO BN, menterbalikkan kebenaran menjadi kebatilan dan kebatilan menjadi kebenaran.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai cuba fahami maksud sebenar tak beretika itu...bhai lu tak perlu mnjadi penyambung kepada tuduhan tak beretika...wlupun nk menang,tak perlu campurtangan pihak asing kedalam sistem politik kita...bhai bnyk negara yg dikuasai oleh pembangkang hnya mnjadi boneka atau proksi...bhai demokrasi hnya utk rakyat malaysia bukan org luar..apa kena mengena ngan video anwar...kemon bro lu bukan tak cerdik hnga sngup membodohkn diri...

      Delete
  30. Saman orang bole lah. Cuba bersumpah. Kecut telur. Sebab tahu akibatnya dari Allah.

    Hanya yang benar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. di malaysiani menang mahkamah pun salah saman pun salah tak saman pun salah tak bersumpah pun salah suruh qazaf pun salah tapi kat pembangkang je lah.....kalau kat umngok ada bukti pun kalau dedahkan tak beretika......kalau ada bukti pun bukti yahudi.....saksi dah kena bayar.....ha ha ha ha......sat kata beli cincin duit simpanan dari sekolah rendah.....sat kata cincin untuk orang kaya kaya je....sat kata tetamu hadiah....yg mana satu betoi pun tak tau.....

      yang benar hanya Allah yg tau........kita tunggu kebenarannya.....keh keh keh......

      Delete
    2. Habih tu kenapa x bersumpah. gebang bole la.

      Delete
  31. "UNDILAH AMNO, KAMI JAMIN JUBUR ANDA SELAMAT".

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timakasih bhai...lu dh buat pengesahan cuma ejaan umno tu salah...hahaha

      Delete
  32. Kes Liwat 1 : Hakim Augustine Paul kata 'Anwar sakit jiwa'. Anwar kata 'hanya orang sakit jiwa yang akan kata orang lain sakit jiwa' ....

    Yang dituduh meliwat siapa... hakim ke Anwar?

    Yang banyak auta dalam mahkamah siapa hakim ke Anwar?

    Wan Azizah sendiri confirm yang bang Anwar sakit...

    Yang sokong Anwar pun sama sama sakit jiwa...

    IT A MAD MAD WORLD

    ReplyDelete
  33. Wow that ωas strange. I just ωrοte an extremely
    long сommеnt but аfter I clicked submit mу сomment
    diԁn't appear. Grrrr... well I'm not wrіting all that
    over аgain. Anyωаyѕ, just wаnted tο sаy excеllеnt blog!


    Here іѕ mу blog ροst: http://www.sfgate.com/

    ReplyDelete
  34. Heya i'm for the primary time here. I found this board and I to find It really useful & it helped me out much. I hope to give one thing back and help others like you aided me.

    Also visit my web blog - http://www.prweb.com/releases/silkn/sensepilreview/prweb10193901.htm

    ReplyDelete
  35. І used to be suggested thіѕ wеbsіte bу means of my cousin.
    ӏ'm no longer positive whether this put up is written through him as nobody else know such distinctive about my trouble. You'гe amаzing!
    Τhanks!

    Here іѕ my blog :: http://www.sfgate.com/business/Prweb/article/V2-Cigs-Review-Authentic-Smoking-Experience-or-4075176.php

    ReplyDelete
  36. The program is accessible from the business web-site and various distributors.

    Suppliers have supplemental codes unique to their vehicles.


    Here is my page: obd 2007

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!