WEI NIK AZIZ! INI PUN HAIWAN GAK KE?

Ce cite sikit wahai Bapak Haiwan bernama Nik Aziz? Apakah mereka ini pun syaitan jugak?





182 Responses to "WEI NIK AZIZ! INI PUN HAIWAN GAK KE?"

  1. Dah nyanyok apa boleh buat.Bsgi lah dia nak cakap apa pun.Jgn cemburu kalau sendiri tak mampu nak buat.Kalau dia yg buat riuh mcm syam telor sebiji riuh saru kelantan.Pas pas apa nok jadi tak tau la wei.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya Allah, berikanlah hidayah kepada pemimpin2 wanita kami di dalam UMNO untuk menutup aurat & mengikut syariatmu ya Allah..jauhilah sifat suka membazir & boros mereka ya Allah. Semoga ini dapat menguatkan lagi sokongan rakyat terhadap parti kesayangan kami iaitu UMNO

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Serta menjilbabkan kote bengkoknyer agar tiada lagi mangsa liwat dan video besi.

      Delete
    3. Wah....aku pi amin sambungan doa tu...aminnnnn..
      Kelakor.......

      Delete
    4. Aku dengar kat Mesir karamah TGNA seluk poket keluar duit RM 1000 derma kat anak Kelantan. Acap kali seluk tapi duit tetap keluar macam magic. Buat lah magic lagi TGNA.

      Delete
    5. Wow....seluk poket kluar duit...siap leburaya nie.Tak payah kutip dgn tin milo.

      Delete
    6. Anwar dgn nik ajis sama je dua2 telur busuk...hati pun busuk tak layak jd pemimpin layak jd pak lawak n pelakon prono je

      Delete
    7. Masa saya hadir perhimpunan agung umno yang lepas dengan mengikut tok ketua bahagian saya, saya sempat tackle awek puteri umno.... malam tu, saya jilat pepet awek tu sampai dia mengerang.... Minggu lepas saya jumpa awek tu lagi di keramat, dia tengah berceramah kepada mahasiswa tentang perjuangan umno dalam menegakkan Islam di Malaysia.

      Biru Tetap Biru, Dacing, Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    8. Ai pencacai haprak fuckatan 11:20 PM, selamba khinzir je ko menyamar jadi Encik Mohamad ye. Ingat kami akan termakan dengan komen mengarut ko tu ke penganut fuckatan haprak. Kesian kat ko, dah la menyamar guna nama orang lain... lepas tu guna baha macam celaka... oo, aku faham.. ni la hasil didikan pork nick dan al-juburi kat ko selama ni kan....

      Delete
    9. cai anon 11:20....aku paham ko tengah menghadapi masalah stim tak terkawal dan sangap 24 jam macam pemimpin2 pujaan ko....aku nasihatkan ko jangan banyak sangat tengok iklan ubat kote dalam haprakah daily

      Delete
    10. MasyaAllah, penyamar 26 Februari 2013 11:20 PM, anda sangat melampau, sangat hina, sangat keji, dasar manusia yang tak ada hati budi, sanggup menyamar sebagai saya kemudian merapu yang bukan-bukan, memfitnah saya melakukan perbuatan keji yang tak bertamadun sedemikian, inikah ajaran ulamak politik Pakatan Rakyat selama ini? Inikah 'kejayaan' tahap jahanam PAS mentarbiah golongan jahiliyah dalam Pakatan Rakyat yang bukannya makin insaf, tetapi makin teruk jahiliyahnya.

      Kepada mak bapak penyamar di atas, bagaimana anda mengajar anak anda menjadi sebegini? Ibu bapa jenis apakah anda hingga menjadi sebegini teruk? Malahan kepada penyamar di atas, jika kau punya anak, kepada anak kau, sila lihat ibu atau bapa kamu ini, sangat buruk, adakah kamu tidak malu punya ibu atau bapa sebegini, sangat hina dan menjijikkan?

      Perbuatan penyamar ini di luar kewarasan manusia normal, malahan haiwan pun tidak sanggup bersikap sedemikian, saya tak tahulah apa jenis makhluk penyamar ini hingga berkelakuan sedemikian rupa.

      Ingatlah penyamar, jika saya hendak mendoakan kecelakaan kepada anda, saya boleh doakan, ingatlah bahawa doa orang yang diainaya tiada hijabnya, dimakbulkan, tetapi saya ini adalah manusia, ada agama, tahu akan akhlak, maka saya hanya meminta anda untuk menyatakan diri anda untuk perkenalkan diri, nyatakan motif anda berbuat demikian, serta minta maaf pada saya, itu saja. Jika masih berkelakuan liar sedemikian, maka ingatlah, di akhirat kelak, saya akan berhitung dengan anda atas sikap jahat kamu ini.

      Penyamar, saya mencabar kamu, jika ada iman walau hanya sebesar sebutir zarah, sila perkenalkan diri kamu, sila nyatakan motif kamu berbuat perkara keji sebegini, sila minta maaf daripada saya. Itu pun jika anda masih punya iman sebagai seorang mukmin. Ingatlah bahawa seseorang yang beriman tidak akan buat perkara keji seperti kamu ini, jika buat salah, seorang beriman akan minta maaf, tetapi golongan munafik yang suka mempermainkan agama, tidak peduli dengan dosa atau pahala, malahan mereka tidak kisah dengan halal atau haram, kerana bagi mereka agama adalah alat permainan. Oleh itu pilihlah antara kedua ini. Saya masih berkeyakinan pada asasnya kamu masih Islam, tetapi buktikan keIslaman kamu dengan menyahut cabaran saya ini untuk memperkenalkan diri kamu, menerangkan motif kamu berbuat begini dan meminta maaf dari saya sebagai bukti kamu seorang Islam dan mukmin. Jika kamu enggan sedar akan perkara ini, sedarlah di manakah iman dan keIslaman kamu dan layakkah kamu menjadi orang Islam?

      Rakyat Malaysia sekalian, lihatlah golongan Pakatan Rakyat ini sudah lebih teruk dari haiwan, jenis tak ada akhlak, jenis akal ting tong, hukum hakam agama dijadikan alat permainan, halal atau haram sudah tidak dipedulikan, dosa atau pahala sudah mereka tidak kisahkan lagi, inilah golongan pemusnah masyarakat yang suka menjadi perosak kepada negara kita selama ini. Oleh itu sedarlah semua. Saya mengucapkan terima kasih kepada pengunjung blog dan pengomen yang faham kedudukan sekarang ini, di mana saya telah difitnah, dimalukan secara zalim dengan berbagai pembohongan. Oleh itu, saya menyeru rakyat Malaysia sekalian, sedarlah akan permainan politik liar Pakatan Rakyat ini. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu.

      Delete
    11. 11.20. Pengikut ai/pas/dap sama aje dgn ketua2 mereka. Baling batu sembunyi tangan. Takut nanti tak sempat taubatan. Nyawa tak kira muda tua. Ni yg kamu tulis gini Allah tahu kamu sapa nanti DIA bogelkan kamu seperti AI pon masih nak salahkan orang lain. Lambat laun nanti kena juga. Kurang minum kopi jantan n whatever kopi merapu supaya percakapan tdk merepek.

      Delete
    12. sayalah sebenarnya Encik Mohamed yang asli. jangan terpedaya dgn malaun2 yg menyamar sebagai saya. Encik Mohamed yang asli akan sentiasa menegakkan Islam di Malaysia tanpa menjilat bontot pemimpin2 tertentu.

      Hujah Encik Mohamed yg asli ringkas sahaja tapi padat dgn fakta & ilmu. Bukan hujah berjela2 tapi habuk pun tarak!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    13. Ko lah sebenarnya seorang penyamar yg muncul selepas beberapa siri hujahan bernas dan pedas daripada En. Mohammad tulen. Berdasarkan tulisan ko kol 11.20pm 26 Feb dan yg terdahulu memang sah ko seorang penjilat bontot Anwar Ibrahim...Ko juga mneghadapi masalah sakit jiwa dan sakit hati dengan perkembangan semasa kemajuan kempen BN...Kesian tengok ko seolah2 kehilangan mak bapak, anak bini entah ke mana...Masih sempat lagi untuk ko bertaubat kepada Allah SWT Yang Maha Melihat terhadap hamba2Nya sekalian di alam semesta..

      Delete
    14. Pembangkang sakit hati dengan perkembangan kempen BN? Plz bro, dnt be a joker....

      Delete
    15. Mmg cilakelah mamat penyamar sekor nie mmg tahap vavi

      Delete
    16. KEPADA EN MOHAMAD, ANDA JANGN RISAU KERANA KAMI MEMANG TELAH SEDIA MAKLUM, BAHAWA DALAM BLOG PRO KERAJAAN NIE, ADA MAKHLUK SENGAL TELAH MENYAMAR SEBAGAI ANDA, BUKAN SEKALI DUA, TAPI SUDAH KERAP MENGGUNAKAN IDENTITI ANDA, KAMI PENYOKONG ANDA DAN BARISAN NASIONAL/BN TIDAK MUDAH TERPENGARUH DENGAN PENIPUAN INI, DAN KEPADA SEMUA, BERHATI HATI DENGAN SI PENYAMAR SENGAL NI!!!!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  2. Wahai POKOKOKONIKKKKKKKKKKKKKmu bila pulok nok bui PADI,kalau Kerajaan BN bagi jerami kami ambik,nok tunggu padi mu buiiiiiiiiii biloooooooooooooooooooo dh 22 tahun x rasoooooooooooooooo.Ni yang geram kt POK NIK ni,cekap pandai,buat x jugooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mu kecek kling ko nate....kecek molek skit.

      Delete
    2. guano demo nok debe setaro mano,marila kalu kerah keng gak,nak marah jange baca, loni dikelate ore amek upoh bedil ore rama doh, kijo tu sene dpt duit, tok guru wat apo, keramat tok guru nik ajis, ramai anok mudo kijo bedil ore kat kelate loni.

      Delete
    3. debe te......ado ko bedil?

      Delete
  3. hahahaha... Nik Najis ni dah nyanyok la... bila dah mampu bantu rakyat mcm BN dia mulalah merapu mcm-mcm..dasar logik PAS yang tak guna...

    ingat, rakyat pandai menilai..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa lah..mcm tu lah rupa org tua yg busuk hati..buruk kan..jom kita jentik telur dia agar dia sedar yg dia tu dah basi

      Delete
    2. Pakatan Rakyat baru ini pun nak beri jerami, hampas kelapa dan padi kepada pengikut totoknya yang dianggap sebagai lembu dan ayam melalui menifesto pembohong mereka yang terbaru pula.

      Malahan Pakatan Rakyat juga telah menjadi Firaun kerana memberikan kemudahan kepada orang ramai, sebagaimana Hadi Awang hina bantuan kerajaan kepada rakyat dengan menggelarkan kerajaan sebagai Firaun, sekarang lihatlah Pakatan Rakyat telah jadi datok Firaun dengan janji pembohong dalam menifesto terbaru mereka.

      Oleh itu sedarlah bahawa Pakatan Rakyat ini sangat jijik dan sangat menghinakan, sungguh tak tahu malu dan dasar jenis permainkan agama, hukum hakam dijadikan alat permainan, hal halal atau haram sudah tidak dipedulikan, dosa atau pahala pun mereka tak kisah, kerana politik liar ala jahiliya mereka ini telah mengabui kepala otak mereka hingga bercakap macam orang tak siuman, dulu tuduh kalau kerajaan beri bantuan ada seperti beri padi, hampas kelapa dan jerami kepada lembu dan ayam, selepas itu hina pula dulu Firaun pun beri bantuan, sekarang lihatlah siapa yang jadi Firaun dan siapakah ayam dan lembu yang dihinakan oleh Pakatan Rakyat sebelum ini. Sekarang melalui menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat maka Pakatan Rakyat dah jadi Firaun, malahan pengikut Pakatan Rakyat yang menerima menifesto pembohong itu dah jadi lembu dan ayam. Oleh itu sedarlah semua rakyat Malaysia, sedarlah akan ancaman ini, selamatkan diri kita dengan bertindak waras dan rasional untuk keselamatan diri kita semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  4. dia kata pe pun biarlah...kita tunjukkan kuasa kita orang islam diatas kertas undi.ckp bnyk buat dosa jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang Islam tak akan berkelakuan liar macam Pakatan Rakyat, kerana Pakatan Rakyat agama adalah untuk dipermainkan, hukum hakam dijadikan alat permainan, dosa atau pahala tidak dipedulikan, halal atau haram sudah tidak kisah, kerana politik buruk Pakatan Rakyat membenarkan apa saja hatta menjadikan agama sebagai alat untuk diperdagangkan demi politik buruk Pakatan Rakyat selama ini.

      Dulu tuduh kerajaan beri bantuan BR1M sebagai Firaun sebagaimana yang dicakapkan oleh Hadi Awang, malahan sebelum itu Nik Aziz kata orang terima bantuan itu ayam dan lembu sekarang apa cerita bila Pakatan Rakyat buat menifesto yang menjanjian bantuan itu dan ini walaupun pada hakikatnya pembohongan sajalah menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat itu kerana yang sebelum ini pun bohong, yang sekarang ini pun bohong jugalah, janji penipu Pakatan Rakyat itu jadi janji hampas kelapa, jerami dan padi yang diberikan Firaunlah ye? Manakala pengikut Pakatan Rakyat yang mempercayai janji penipu Pakatan Rakyat ini adalah lembu dan kambinglah ye?

      Rakyat Malaysia sekalian perlu sedar semua ini. Selamatkan Malaysia, undilah Barisan Nasional untuk pembangunan negara Malaysia yang tercinta ini. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  5. Jangan la bagi dorang2 ni memerintah malaysia. Saya yakin malaysia akan menempuh era kegelapan penuh dengan penderitaan, huru-hara, mundur dan paling ditakuti negara akan menjadi sebuah negara yang muflis.

    ReplyDelete
    Replies
    1. MEMANG BENAR....

      Delete
    2. negara kita kalau huru-hara, pemimpin2 pakatan liwat ni la yang lari selamatkan diri dulu ke luar negara

      Delete
  6. Nyanyok dah nate ajis ni..

    ReplyDelete
  7. Pulau Pinang memanglah boleh bagi macam-macam bantuan.......budget di SURPLUS. Reserve dia 2 billion , Hutang= 0

    Malaysia pulak.....DAH 15 Tahun DEFICIT BUDGET.....belanja lebih pada pendapatan........Bantuan BRIM cuma meningkatkan HUTANG negara ke paras SETENGAH TRILLION!

    Memang betui.....Najib buat rakyat macam HAIWAN......dia ingat rakyat bodoh, tak tahu kedudukan HUTANG negara.

    HOI NAJIB! KALAU NAK BELI UNDI, PAKAI DUIT SENDIRILAH!


    BN- Barang Naik
    PR- PRICE REDUCE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR..klu nak berjanji...jgn jadi munafik...tunaikan lah....

      Delete
    2. Modal pembangkang yg kate negare nak bankrap ni dah lame dengo, tp so far ok je. Nmpk M'sia makin maju ade la. Dulu k/tgn takde bonus skrg dah boleh bg bonus. Rege minyak boleh menten, rege brg keperluan under kontrol. Rakyat hidup takdelah susah klu rajin berusaha. Yg bermasaalah bnyk bantuan disediakan. Utk majukan diri bnyk bentuk bantuan yg k'jaan sediakan. Ce bandingkan dgn negare negare lain, untung sbnrnye jadi rakyat M 'sia. So bersyukurlah !

      Delete
    3. Inilah akibatnya apabila ugama dipolitikkan.Agak agaknya kalaulah nabi Muhammad saw masih ada,adakah baginda akan mengiakan apa yang dicakapkan oleh Nick Aziz,Hadi Awang dan lain lain yang mendakwa sebagai ulama.Adahkah percakapan dan perlakuan begini yang dianjurkan oleh Islam.Cukuplah sampai disini wahai umat Islam semua.Kembalilah kepada ajaran Islam yang mulia dan sempurna.Bertaubatlah kepada Allah semuga diberi pengampunan dan rahmat serta hidayah kepada kita semua. MAN DID NOT LOVE ROME BECAUSE SHE WAS GREAT. SHE WAS GREAT BECAUSE THEY LOVE HER.

      Delete
    4. Semua HUTANG BEB!

      Mula pinjam credit card....pastu tak mampu....pinjam personal loan utk bayar pinjaman Credt card,,,,,,pastu pinjam Ah Long untuk bayar hutang personal loan........Biasalah kan

      Dulu Mahathir walaupun lagaknya macam FIRAUN...dia jimat,,,,satu tahun dia belanja 70 BILLION SAHAJA


      Sekarang Bang Najib Bugis ni senang-senang dia habiskan 240 BILLION setahun.......maklumlah orang bugis pemurah sikit kalau banding dengan mamak.

      Delete
    5. Lahanat punya Najib.....member dia Baginda order kapal selam untuk Malaysia, DIA BAGI KOMISEN $500,000,000.

      Kita isi borang, beratur panjang......dia bagi $500 aje! TAK PATUT!

      Delete
    6. Ko nak bnyak tu juga?Ko pi rapat dgn mat liwat...boleh mtk bnyak dpd yahudi...Dgr cerita dia labur 2 billion utk pru13 ni...Mintaklah sikit...takkan dia tak nak tlg golongan lgbt nyer kot?

      Delete
    7. Anon 6:01...zaman tdm kurang beri tumpuan di luar bandar.Aku bukan nak kata tdm tak ada sumbangan.Sumbangan beliau mmg diakui
      Sejak pru12...najib sedar keperluan sebenar rakyat yg jauh dpd nikmat pembangunan..beliau sangat memahami keperluan tersebut(tak perlu sebut...korang pun tahu atau buat tak tahu).
      Jika beliau boros demi rakyat....aku sokong penuh...ko boleh tanyalah dgn rakyat...jgn ko tanya dgn mat liwat...mmg dia tak tahu menilai...
      Jadi...klu dia 'boros' demi rakyat dan negara tak jatuh bankrap...aku sokong penuh...tak perlu fitnahlah cai...

      Delete
    8. betul tu....betul betul betul.....hang betul orang lain sume salah hahahahaha...la ni kenduri nak dapat nasi sepinggan pun kena beratur ....ni pun Najib salah hahahahaha

      Delete
    9. Tak kuasa aku nak sebut banyak yg rakyat sama ada bn, pr atau yg tak ada parti perolehi sejak najib jadi pm.
      Mungkin mrk cemburu krn najib mampu dan boleh lakukan...tak mcm penasihat ekonomi negeri aku dah 5 tahun tak mampu nak selesai masalah air rakyat..Ntah kenapa bodoh n dungu sangat?

      Delete
    10. Anon 7:29...cai..ko ni lembik mcm pondan lerrr..mmg dasar anak manja mat liwat..Baris lama sikit dah mengeluh...baik jgn dtg...mkn di rmh jer.Atau buat majlis ko jemput mat liwat jer supaya ko tak payah berbaris.

      Delete
    11. Kalau Negara banyak.hutang kenapa PKR janji macam-macam. IPT free la. Gaji guru naik RM 500 la. IPTA mungkin free tapi makan minum bagaimana.

      Delete
    12. Mrk klu berdemo berpanas dlm stadium.
      ..tak kesah pon.Bagi duit pun merungut...

      Delete
    13. Anon 5.05PM dan Anon 6.01PM serta seangkataan dengannya: ini aje la modal murahan lagi kosong kalian huhu. Nyatakan hutang tersebut tujuannya untuk apa?????. Nyatakan harga barang naik disebabkan apa????. Anon2 ni memang ketinggalan zaman. Mujurlah saya bukan tergolong dari kalangan seperti kalian.

      Berhutang untuk merancakkan ekonomi dalam negara la. Ini dunia sedang lemah ekonominya. Kita ni dah tak boleh nak bergantung sangat dengan export barang keluar negara. Kena cari jalan dan tambah nilai yang sedia ada untuk pulihkan ekonomi dalam negara. Usaha ini telah pon dijalankan dan ianya berjaya!. Dibawah Najib pengurusan kewangan negara masa kini didalam kedudukan yang terbaik, salah satu contoh ialah pemberian BR1M kepada golongan berpendapatan rendah diseluruh negara! (melalui usaha tranformasinya). Bukan Anwar penasihat ekonomi berharga seringgit yang entah apa2 dia buat kat selangor itu ya.

      Lagi harga barang naik memang disebabkan dunia sekarang ini juga mengalami krisis makanan!. Contoh di india disebabkan cuaca tidak menentu seperti kemarau, banjir dan sebagainya. Bawang tidak banyak dihasilkan dengan byk dan dgn permintaan bawang yg tinggi serta bekalan pula kurang, sure harga barang ini akan naik. Ini pon kerajaan BN telah usahakan melalui kawalan harga. Lagi skrg ni kat europah tengah kuat makan daging kuda sbb harganya lagi murah dari lembu. Ni semua disebabkan oleh krisis lembu mcm puak2 korg :-P.

      Berbalik kepada urusan ekonomi ini negara. Melalui usaha dan kepelbagaian pendapatan, kerajaan dapat membalance hutang2nya. Buktinya dengan kecekapan pengurusan kewangan negara, KDNK dapat dinaik dan dikekalkan ke 5-6% selama 3thn berturut2 dan ianya akan semakin rancak bila BN mendapat mandat besar dari rakyat selepas PRU13 ini. Bukan tebang pokok balak beribu2 ekar mahupon projek datum jelatek berbillion ringgit yang hanya untuk merancakkan ekonomi kroni2 kalian semata2 sahaja ya.

      Lain kali kalu nak berhujah tu jangan cedok bulat2 fakta auta melalui blog2, paper2, ceramah2 khayalan dari pihak kalian sahaja. Cari juga paper arus perdana, bukak website bank negara, bukak website kementerian kewangan check budget, buka juga website kementerian2 lain termasuk UMNO/BN dan sebagainya. Baca dan fahamkan serta bandingkan apa kerajaan BN buat dan apa PR ni berkhayal dan berangan2 mat jenin nak buat melalui manifestonya.

      Lagi kan buat pengetahuan kalian, kerajaan BN dah tak guna pakai dah cara lama. Najib dah jauh kedepan meninggalkan parti kalian. Now pemimpin2 korang aje terhegeh2 nak tiru cara tersebut!. Tak malu!. Belum lagi ke putrajaya dah nampak sangat cara pemimpin korang ni tak elok!. Penipu, pembohong no.1!. Buang lah serban tu hadi, nik aziz!. Nak tegakkan islam konon. Topeng je tu. Baik DAP, baik PKR, baik PAS memang lupa diri sampai gila la bila berkuasa nanti.

      Kalau tak tahu apa2 tu diam2 aje la dan jangan pulak anda mengikut tahap pemikiran rendah lagi sempit pemimpin2 kalian aje ya. Belajar la up kan sikit level otak kita dari mereka, nescaya kita akan rasa - aku selama ini telah dilembu keldaikan oleh mereka. Manifesto bukan janji semalam adalah barang mainan bagi monyet2 dalam kandang sahaja.

      Apa2 pon PR tak tahu nak memerintah negara itu adalah kenyataannya!. Dibawah PR: Malaysia akan tergadai agama rasminya, huru hara akan pelbagai bangsa2nya, mundur dan muflis akan ekonominya. Malaysia tak terjaga dan itu adalah bayangannya!.

      Saya masih muda. Saya tidak mahu diperbodohkan sampai ke tua. Saya tidak mahu ketinggalan zaman dan saya ingin mengejar impian serta menjadi bangsa Melayu yang berpengetahuan. Maka - UMNO DAN BN TETAP PILIHANKU.

      Delete
    14. Ni mace tulise che mat nate nasionalis gilo

      Delete
    15. Anon 9.47pm: bukanlah. Ni penulisan orang2 seperti Encik Mohanad yang rasional pemikirannya.

      Delete
    16. Nik ajis g mampos lah....dengji busuk hati mcm babi tua...jom kits ramai2 jentik telur busuk nik ajis

      Delete
    17. 13 cara untuk tidak berhutang 0.00 deficit ANU-WAY (akan dilaksana Anuwar sekira menjadi PM selepas PRU13- di endose oleh Rafizi dan
      Khalid G)

      1. Tidak import beras, rakyat kena tanam padi sendiri (jenis huma tanah kering, klon Malinja dibendang berair) sambil tunggu padi tumbuh dan masak, makan umbut kelapa sawit dari Felda. Aliman jadi menteri felda.

      2. Potong segala pokok dan balak yang ada buat kayu api.

      3. Minum air sungai ( sekarang dipraktiskan di ulu Kelantan )

      4. Credit barang diharamkan. Pakaian, kasut dan stokin diniaga secara bundle ( barang lusuh dari Jepun ) dipraktiskan oleh orang Kelantan.

      5. Pelaburan luar negara ditolak kerana dikira hutang luar.

      6. Credit card diharamkan. Pitih digunakan semula, dibuat dari besi keping, timah dan kulit kerang ( Anuwar kena sain atasnya)

      7. Makan apa yang ada (Progrem MAYA),umbut,pucuk kayu,ikan sungai,kepah, etok, ayam hutan, tenok, lembu kerbau. NFL digerakkan semula dan lembu dibenarkan diternak dikondominium.

      8. Polis dan tentera diwajibkan pandai silat dan dibekalkan dengan keris dan lembing (senapang & peluru kena beli dari US, deficit pulak!!)

      9. MSC membesarkan armada rakit buluh dan tongkang balak..kos armada VVLV sekarang melibatkan deficit penyenggaraan yang besar. Scorpene ditimbulkan, tidak dibenarkan menyelam.

      10. Rakyat fikirlah nak hidup sendiri, jangan menyusahkan kerajaan PR. Sekolah free for all. Taknak sekolah lagi bagus supaya sah bodoh. ebas bersuara, nak cakap 1000 bahasa pun lantak, kerajaan pun mana dengar.

      11. 40 orang billionair Malaysia dikenakan tahanan rumah, sebab merekalah paling suka meminjam. Robert Kuok, Ananda, Vincent dan Tony dibenarkan melarikan diri kerana mereka ada negara masing-masing.

      12. Petronas ditukar kepada ABDINAS. Dibenarkan mencuri minyak diseluruh dunia, belumba F1, MotoGP, lumba kuda dll..kesemua hasil diserahkan kepada Menteri Kewangan @ PM @ Anuwar.

      13. Rakyat digalakkan bunuh diri dalam iman...jangan risau selagi tak keluar PAS, munkin PokNik boleh consider surga kelas 3.

      Adeh Adeeeeh, gatal kat lubang taik plak...tolong garuk!!!

      Delete
    18. PR= Penipu Rakyat, Pembohong Rakyat

      Delete
    19. Mangkuk Hayun 2.04

      Mu Nih.......pukul 2.00 pagi mu wat gapo?

      Kejap nak terkencing, kejap terkentut, kejap gatal lubang anus....

      Cuba suntik ubat pelali epidural kat tulang belakang kau supaya lali pinggang ke bawah termasuk anus dan pelir mu....termasuk kaki.

      Delete
    20. Kerana terlebih maju dan kayalah di Penang maka peniaga-peniaga bumiputera dan India ditindas dan diainaya dengan kejam oleh DAP di Penang di mana kedai-kedai mereka dirobohkan dengan alasan tak ada lesen sedangkan pusat hiburan maksiat termasuk maksiat songsang yang tak berlesen, yang menyalahgunakan bagunan, dibiarkan berleluasan. 'Syabas' dan 'tahniah' kepada PAS yang berjaya mentarbiah DAP untuk menindas orang bumiputera dan India serta membiakkan pusat maksiat di Penang. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  8. Napig ni memang boros......Oooops! salah eja....Najib memang boros.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana menate Cik Mohamad nasionalis melayu ni......jawablah tohmahan ku dengan paaaaaaanjaaaaaaaaaaaang dan leeeeeeeebbbaaaaaaaaaarrrr.

      Delete
    2. Dia boros...aku dpt jugak merasa duit rakyat....Ada puak tu pandai jer janji...sesen aku tak merasa....kroni dia yg kaya raya..cilako3x

      Delete
    3. Janji rupo mcm muko pak sheikh asalkan pandai meliwat..itu yg aku nak...

      Delete
    4. anon 6.08 in adalah babi ternakan nik aziz

      Delete
    5. Byk betul rakyat yg tak kenang budi kan...dpt brim ambik lps tu kutuk2 plak

      Delete
    6. Anon 26 Februari 2013 6:08 PM, saya pun tak tahulah tohmahan apa yang kamu buat, tetapi berdasarkan perkataan kamu itu, memang kamu tukang fitnah, sebab tohmah dengan fitnah tu sama sajalah.

      Jika anda adalah sama dengan Anon 26 Februari 2013 5:53 PM, ingin saya nyatakan, Perdana Menteri tidak boros, kerajaan perlu berbelanja untuk pembangunan masyarakat, pembinaan jalanraya, pembinaan hospital, pembinaan sekolah, perlu biaya besar, kalau itu dikatakan pemborosan, mungkin kamu ini tak pernah bersekolah gamaknya hingga berbuat buruk sedemikiarn rupa.

      Saya ingin bertanya kepada ada, berhubung tarian lucah oleh penari yang berpakaian lucah di Bertam Nite dan di Kulim sebelum ini yang dianjurkan oleh Pakatan Rakyat, itu apa pula, kerana undi sanggup buat tarian lucah dan ambil penari berpakaian lucah, itu baik sangatkah? Inilah Pakatan Rakyat, buruk dan tak bertanggungjawab.Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  9. Pembankang, klu krjaan bagi BRIm pd gol yg memerlukan, dikata krjaan hutanggg bnyk la, pe la.. Bila krjaan up seposen munyak, gula, ckp duit krjaan blh pkai bnyk untuk rkyat.. Mmng nma pmgkang, bnda baik pun still nk wat hal.. Mmg dasar munafiq...... Ckp xserupa bikin...

    ReplyDelete
    Replies
    1. GUA SATU SEN PUN TAK DAPAT.....ITU GUA BENGANG!

      Delete
    2. Pasal apa lu tak dpt apa pun bro...lu tark mintak ke....?

      Delete
    3. Sama ada gaji ko besar atau ko pendatang tanpa izin?

      Delete
    4. Kenapa dalam manifesto PRU13, PR tak sebut untuk melangsaikan hutang 500bilion? Tak cakap macamana nak buat duit nak beli kereta yang dah murah sangat tu, sampai kedai kereta pun tak mau jual kereta, takda untung. Kita duduk rileks sahaja sebab Anuwar akan tabur duit...nampaknya negara memang banyak duit sekarang, trillion trillion. Boleh bertahan sampai 2020.

      adoiii nak tekencing aku...

      Delete
  10. Aku setuju teramat sangat dengan Tun M bahawa si tua Pork Nickers ni dah salah makan ubat. Orang suruh makan sebelah malam dia hentam sebelah pagi. Itu fasal cakapnya melalut. Aku kesian gak ngan pencacainya yang tak boleh berfikir lagi. Tak apalah, always look at the bright side.., kalau Allah swt mengizinkan umurnya mencapai 90 tahun dia ada 7 tahun saja lagi untuk bernafas dan menikmati keindaha alam ini. Ini juga bermakna dia hanya ada tinggal kurang dari 2555 hari (7 x 365 hari) untuk BERTAUBAT!!!!!. "Hepi Besday" to you Nicky.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pok Nik takat cakap merapu tu kira bole aku terima lagi, sebab 90% Jawa, Boyan,Bugis, mamu, cindi, malaicin, mahmeri...dll memang tak faham apa dia kata royat. Yang aku amat takut sekarang ni tabiat dia tak leh tengok pokok rimbun, busut, rumput (kat stadium atau tempat letak kereta), tepi longkang dan tambah-tambah kalu ada ramai manusia...tetiba saja dia jadi high teransang nak sembahyang sunat...aku takut penyakit aper pulak nih.

      kalu sami hindu tu lainlah tak boleh tengok batu besar atau pokok besar, dia nak pacak swastika dengan buah oren dia...ni Pok Nik Al Ulum.

      Adeeeh, nak terkentut...

      Delete
  11. SINGAPORE pun ada bagi bantuan BRIM versi singapoe sebelum pilihanraya mereka........Sing$ 1,000 satu kepala. Tak kira umur, tak kira bangsa, asalkan warganegara.

    ....ini isi boranglah.....cek lhdn lah....beratur lah ......gaji terlebih sikit..reject

    ISH! Tak cool betullah Najib ni!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana menate juragan singh bada bhai ni....

      Delete
    2. bantuan sekolah anak emas kat png hanya untuk darjah 1 dan 4 saja.. pasal apa x bagi semua pelajar????? kerajaan BN bagi kat semua pelajar seluruh MALAYSIA.. Jauh bezanya BN dgn pr... Pr bagi bantuan kat rumah urut belambak puiiiiiii

      Delete
    3. Ni lah cintih2 bangsa yg tak reti bersyukur..korang ptt ddk kat gaza br krg akan sedar betapa betuah nye krg hidup kat malaysia ni dgn aman damai dan senang

      Delete
    4. anon 6:17 pm yang bongok.....ko patut bandingkan dengan negara yang lebih miskin dan susah...satu lagi kalau nak cool, ko berambus je la kat Singapork, tak payah menyemak kat sini...

      Delete
  12. Nak cakap biar ada fakta, yg dok kata Penang punya budget ada surplus atas sebab federal government ambil alih hutang kerajaan negeri yg semakin bertambah semenjak cinapek lahanat Guan Eng perintah Penang.

    Macai2 PAS dan PKR mana reti baca fakta, they prefer to listen to DAP's auta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org dungu mcm puak lgbt ni hanya tahu menonggeng n dikencing jer oleh mat liwat..perkara biasa dah...

      Delete
    2. Lu kuat TIPU la beb.....

      Guan Eng tu dari DAP tau!
      DAP tu IBU kepada PAP........PAP memerintah Singapore sekarang! Dulu PAP itu sebenarnya DAP Cawangan Singapura........sebelum Tenku Abd Rahman pi bagi kat Lee Kuan Yew.

      DAP ni memang cekap dalam bab bab duit, memang pandai dan memang amanah. Hidup Guan Eng!

      Delete
  13. What's Happening i am new to this, I stumbled upon this I have found It absolutely helpful and it has helped me out loads. I am hoping to contribute & help different customers like its aided me. Great job.

    Feel free to visit my web page ... SEOPressor
    my page :: seopressor version5

    ReplyDelete
  14. Malu betul lah .....beratur panjang-panjang , tengah panas.....DAPAT 500 AJE!

    Memang sial lah BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daripada berdemo tengah panas rosak harta benda dan nyawa dgn upah duit tambang dan makan tak sampai rm50...lebih baik berpanas dpt rm500...

      Delete
    2. Demo jgn tak demo....n.ajis akan kasi upah buat kita para menate...

      Delete
    3. Hok ni yg patut dipanggil nate. Tak dok org paksa mu gi ambil RM 500.

      Delete
    4. Menate Najik Kupik!

      Delete
    5. Org bagi ikhlas...dia ambik kemudian kutuk...cilako punyer menate....

      Delete
    6. Anon 6.32 ko pun haiwan ternakan kerrr?????

      Delete
    7. Dia bkn haiwan ternakan tp dia babi belaan lah bro..bangsa tak kenang budi padahal awl2 lg drg dah ambik brim

      Delete
    8. 6.32. Kamu patut lagi malu maki bn sial tapi duit ambil. Nate mu nih..hantu .belaan pkr..hehe

      Delete
    9. Kalau dengar ceramah pembohong PAS jangan diharaplah nak dapat RM 500.00, malahan kena bayar pula kepada PAS yang selepas ceramah tadah tin milo, tadah tin susu, tadah plastik , tadah kopiah putih, tadah tempurung kutip sedekah dari penonton ceramah itu. Sedarlah PAS sibuk mentekedarah duti rakyat, tapi Barisan Nasional bantu rakyat. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    10. anon 6:32 pm...ko kalau nak lebih RM500, buat la keje part time tadah tin milo

      Delete
  15. Anon 6.32

    Malu Weii.. asik tadah tin milo

    Dah bagi peluang jajah kelantan lebih 20 tahun.. amalan tadah tempurung setakat ditambah baik dgn tin milo!

    Malu weiiiiiiiiiiiii

    ReplyDelete
  16. Merdeka Centre: Populariti PM kian merosot

    Satu kajian oleh Merdeka Centre menunjukkan sokongan ke atas Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak kini semakin merosot di waktu pilihan raya umum semakin dekat.Seramai 61 peratus daripada 1,021 responden yang ditinjau antara 23 Januari hingga 6 Februari tersebut berpuas hati dengan prestasi perdana menteri, turun dua mata berbanding tinjauan sama yang dijalankan pada Disember tahun lalu.Merdeka Centre menyebut, penurunan itu sebahagian besarnya disebabkan penurunan sehingga empat mata di kalangan pengundi Melayu – berbanding 77 peratus sejak sebulan lalu.

    Jumlah responden Cina dan India yang berpuas hati dengaan Najib pula masing-masing di tahan 37 peratus dan 75 peratus.Merdeka Center menyebut, tinjauan itu dijalankan selepas tiga peristiwa – perhimpuan 12 Januari di Stadium Merdeka, permulaan siasatan Suruhanajay Siasatan Diraja di Sabah, dan kritikan ke atas kerajaan oleh ahli perniagaan Deepak Jaikishan dan bekas ketua polis negara Tan Sri Musa Hassan.Tahap sokongan ke atas perdana menteri di tahap tertinggi – 71 peratus – pada Disember 2011.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Percaya gak puak PR sekor ni dgn poll Merdeka Center...apa la sgt dgn poll tu ? yg realistiknya rakyat akar umbi seluruh Malaysia memberi sokongn kepada kerajaan BN. Yg pernah protes terhadap BN ingin keabali memberi sokongan juga kepada BN. Poll tu hanya segelintir responden menjawap survei tu. Jagn ingat bila peratusan jatuh secara automatik DS Najib dah tak popular ? Sape peduli pasal popular atau tidak ? Poll tu pun byk mengait dgn Deepak buat cerita palsu, komen Musa Hassan dll yg difikir selari dgn kehendak2 puak PR sebagai serangan psikologi...Tapi ingat !!!!!!! Pergi la mana2 seluruh Malaysia mengesahkan bahawa BN akan dapat semula sokongan padu drp pelbagai kaum...Tahniah BN !!!!

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    2. Wei...lu org mmg popular..lu punya pelakon bogel satu dunia sulah tahu...cukup popular utk lakonan seterusnya..

      Delete
    3. Klu itu pak sheikh...wa tidak kenal lo...tapi itu mat liwat....ayaaa manyak popular o.....

      Delete
    4. Mmg cukup popular manusia tu...tak dpt disangkalkan lagi.....noda2!

      Delete
    5. Tunggu keputusan pilihanraya nanti sapa yg popular.. Pelakon kerr atau NAJIB.

      Delete
    6. PM: Satu undi untuk PAS bawa kepada kehancuran

      Perrdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak berkata berdasarkan maklumat balas yang diterimanya, rakyat mendambakan masa depan yang cerah di bawah kepimpinan kerajaan BN."Kesimpulannya (kini), satu undi kepada PKR adalah satu undi yang membawa kerosakan akidah kepada negara."Satu undi PAS, membawa kepada perpecahan umat Islam dan satu undi DAP adalah satu undi yang membawa kepada penindasan umat Islam," katanya.Perdana menteri berkata sebaliknya satu undi untuk BN adalah bagi mempertahankan umat Islam, keselamatan akidah Islam, perpaduan umat Islam, pembelaan bangsa Malaysia dan untuk mencapai sebuah negara maju menjelang tahun 2020.    "Kerajaan yang ada hari ini mampu nak terus meningkatkan syiar Islam, bangunkan Islam. Bangunkan Islam ini tak boleh bercakap sahaja, tak boleh sekadar bersyarah sahaja tapi mesti mampu buat sesuatu, ambil tindakan, mampu lancar dan laksanakan seperti BN, " katanya.    Sebaliknya, Najib berkata PAS yang kononnya memperjuangkan Islam, sanggup berlutut kepada DAP yang jelas memperlekehkan Islam.    "Kenapa (Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat) pergi rumah dia (Pengerusi DAP Karpal Singh semasa sambutan hari jadi), mana letak prinsip, pergi ke rumah orang yang paling tidak bersetuju (menentang Islam)," katanya.Najib berkata demikian ketika berucap merasmikan program Jelajah Janji Ditepati peringkat negeri Terengganu di sini, hari ini yang dihadiri lebih 20,000 rakyat pelbagai lapisan dan kaum. Turut hadir isteri Najib, Datin Seri Rosmah Mansor dan Menteri Besar Terengganu Datuk Seri Ahmad Said.Sementara itu, perdana menteri menegaskan rakyat perlu sedar dan menolak parti pembangkang yang jelas menghina rakyat yang menerima pelbagai bantuan daripada kerajaan Barisan Nasional (BN).    Katanya, apa yang sedang dan telah dilakukan kerajaan adalah satu tanggungjawab dan amanah bagi membela nasib rakyat.    "Kalau (pembangkang) tak buat (membantu rakyat), tak apa, (tapi) jangan hina rakyat, ini nak kata rakyat dapat BR1M (Bantuan Rakyat 1Malaysia) macam ayam makan dedak, kalau tak tolong, tak apa, tak bela, tak apa, tapi jangan hina rakyat," katanya.    Perdana menteri berkata sebagai sebuah kerajaan yang beramanah dan bertanggungjawab, kerajaan BN sedar bahawa pembelaan perlu diberikan kepada rakyat selaras dengan keperluan mereka.    "Menerusi BR1M sebanyak RM500 (setiap isirumah) itu, kita telah kira dalam sebulan (purata sebanyak) RM41.60, dapat beli sekampit beras 10kg, minyak masak 5kg dan lain-lain.    "Maknanya nak beli makanan untuk sekeluarga, cukup untuk 12 bulan," katanya.    Katanya kerajaan bukan sahaja memberikan BR1M yang telah memberi manfaat kepada 4.3 juta termasuk golongan muda, malahan bantuan awal persekolahan RM100 untuk setiap pelajar sekolah rendah dan menengah, baucar buku RM250 untuk setiap penuntut institusi pengajian tinggi dan pelbagai lagi jenis bantuan, tidak termasuk subsidi minyak, beras dan sebagainya.    Beliau berkata kerajaan juga telah melaksanakan pelbagai program selaras dengan slogan Janji Ditepati bagi membawa kesejahteraan dan kemakmuran kepada rakyat.

      Delete
    7. Sebenarnya NAJIB TAK POPULAR PUN!

      Orang-orang yang kena temuduga oleh polling center tu TAKUT nak bagitau yang depa tak suka NAJIB......takut yang tukang temuduga itu sebenarnya anggota polis SB atau UTK yang menyamar.
      Nahas nanti!

      Delete
    8. Mmg najib tak sepopular pelakon bogel video besi tu....Dari hujung rambut ke hujung kaki...singgah sebentar di anu nyer....mmg cukup popular beb...bukan lawak beb...kenyataan...

      Delete
    9. Ekau pegi buat survey kat Lorong Hj Taib, aku gerenti 100% sokong Anuwar. Jangan lupa ekau pakai bedak tebal-tebal, sapu lipstick merah-merah dan letak span ketat-ketat dekat dada ekau tu....selamat mensurvey.

      Edeeeeh...hamis ni apakebende plak.

      Delete
  17. zaman UMNO menganggap rakyat seperti lembu dan haiwan ternakan yang suka2 diperah susu akan berakhir taklama lagi. UMNObabi akan jadi babihangus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ye ker?Yang aku tahu limbabi ternak babi color..merah..kuning..hijau.Cai..ko color babi mana?

      Delete
    2. Tak munkin...sebaliknya UMNO jadi parti terkuat dan dominan buat kali ke 13 selepas PRU 13...kerana UMNO adalah parti yg amat dipercayai di seluruh dunia !!! Seluruh dunia dah kenal UMNO sebagai parti yg paling berpengaruh dalam menentukan perjalanan politik dan pemerintahan negara Malaysia dan sangat dikenali seluruh Asia Tenggara. Ramai pemimpin parti luar negara memohon tunjuk ajar drp UMNO... Terima la hakikat....

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    3. Tunggu jerr keputusan pilihanraya nanti...

      Delete
    4. Kah kah kah. Betul tu. UMNO Ngok mmng dikenali seantero dunia dgn rasuah, korupsi nya Dan lembu2 nye dulu kini dan selamanya penipu rakyat marhean. Golongan atas saje yg membolot kekayaan. Yg miskin terus miskin. Kebelakangan ini baru nak bagi itu ini utk pancing undi.


      Delete
    5. ANON 8.49PM

      Kah kah kah kah . Pelakon dalam video chinadoll iaitu PKR de facto leader Anwar Ibrahim dikenali seluruh dunia dgn penangan kote bengkok. Dan lembu2 PKR dulu kini dan selama2nya menipu rakyat. sudah ternyata PR adalah Parti Kencing Rakyat. Kronisme membiak dalam PR. bolot pasir dgn rakus, bercambah pusat urut,gondol hutan, tanah rakyat kelantan untuk ngeh nga, semua harta selangor dibolot oleh geng azmin dan anwar, ronnie liu ketua mafia selangor dan byak lagi...Memang PR menjahanam negara...

      Delete
    6. Anon 8:49....aku setuju benar.Walaupun blm pegang putra jaya...pemimpin pkr ramai yg kaya raya.
      Mcm mana klu mrk dah jadi kerajaan nanti?

      Delete
    7. Klu drg dah jd kerajaan maknanye rakyat gigit jari je lah nnt.....sjrg pun persngai mcm pukimak

      Delete
    8. Klu pr mng cukai kenderaan dihapuskan.. YB zuraida MAK LAMPIR skrg da ada 4 biji keta cukai x hapus lg tu. Dari mn dia dpt duit bnyk tu??? Hasil brniaga buah kot (buah dada dia yg kendur tu mungkin perghhhh).. Gua yakin la klu drg mng mau 5 kontena keta setiap yb2 pakatan yg x reti buat keja.

      Delete
    9. Barisan Nasional bantu rakyat beri macam-macam kemudahan, tapi Pakatan Rakyat sibuk mentekedarah duit rakyat, selepas ceramah Pakatan Rakyat terutama PAS, maka akan ada tukang kutip sedekah yang tadah tin milo, tadah tin susu, tadah plastik, tadah kopiah putih, tadah temurung untuk mengaut duit rakyat, ini Negara Kebajikan jenis apa gamaknya ye?

      Pakatan Rakyat penipu, Negara Kebajikan konon, kebajikan amendenya bila lepas ceramah kutip sedekah dari penonton ceramah itu? Oleh itu sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  18. Ek aleh yg kat kel pas perintah hingga 20 tahun air pon masih brkarat. Mmg yg miskin brtambah miskin nak buat highway pon minta dari org kampong. Tapi sendiri pandu merz etc... ape ke menda la. Celik la sikit hati tu. Belas la pada diri sendiri dan guna akal sebaik mungkin insyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat pahang, johor, n9 , sabah, serawak, masaalah air pun x selesai2. Human diseberang nampak Jgn nak hipokrit la . Dulu kini dan selamanya cow2 semua ditipu.

      Delete
    2. Sejak najib 'boros' bnyak perubahan di negeri aku..beliau fah nadi rakyat..
      Yang aku heran...ada mb2 pr mmg bodoh dan dungu tak kesah dgn masalah tersebut..

      Delete
  19. Pantun 2 kerat khas buat Bang Najib tersayang......


    ALANG ALANG MENYELUK PERKASAM , BIAR SAMPAI KE PANGKAL LENGAN

    ALANG ALANG BAGI BRIM, BIAR SAMPAI 5 RIBU SORANG

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu tu idea ko ceduk dpd mat liwat...tak payah pakailah....penasihat ekonomi slgor pelingkup puaka tu..

      Delete
    2. Mana dia bantuan RM 50.00 sebulan untuk kanak-kanak tadika di Selangor seperti dalam menifesto PRU 12 Pakatan Rakyat sebelum ini?

      Pakatan Rakyat ni cakap saja lebih, tapi habuk pun tarak, sembang saja kencang, tapi kencing kuat, dasar penipu.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  20. Hoi Menate Sekalian,

    Undilah Barang Naik
    Supaya Barang Anda Naik Kuat Kuat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn barang anda bengkok ke tanah...

      Janji lama tak ditunaikan..
      Janji baru dijanjikan....
      Mmg menate babi....cilako3x

      Delete
    2. Nik ajid dang2 nik ajis xde telur

      Delete
    3. Ni nate intelligent yg pegi sekolah. Mu nate yg ikut nate tok guru seperti nate cucok hido ng. Kesian nate pak turut maaah.....

      Delete
  21. Beri BR1M kata dedak
    Pengikut tak malu ambik jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bkn pengikot je..silap2 ahli keluarga dia semua g ambik jugak

      Delete
  22. Beri BR1M dikata bodoh
    Ambik jugak siperangai hodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas mmg sisl..suks mengata org padahal drg yg babi...

      Delete
  23. Beri BR1m dikata firaun
    Inilah dasar perangai malaun

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasa lah org pas mmg melaun pun

      Delete
  24. Ha...ha...haa naik macam Bang Non

    ReplyDelete
  25. BR1M nak bagi untuk apa? RM 500 cukup keh? Mengapa nak beratur? Bank in aje kalau nak bagi. Beratur nak Salam buat publisiti. Orang luar tengok macam lah kita do bawah poverty line.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh betul ko cai...semua org ada akaun bank kah?Ko jeles kerrr?Kata pr cukup popular?Takut populariti pr turun ker?Klu tu satu bentuk pancing undi...aku tak kesah.JANGAN HINA ORG TERIMA BR1M BINATANG..DAH!

      Delete
    2. Engkau yang bodoh sangat. RM 500 itu banyak keh? Apa ramai orang tak ada bank account? Ingat kita ini teruk sangat sampai banyak orang tak ada account. Dulu tak ade RM 500 tak ada service tax. Sekarang bagi RM 500 ada service tax. Tengok astro pun bayar tax. Masuk poket kanan keluar poket kiri

      Delete
    3. Tetiba jer nak dekat PRU, ader jer nak bagi duit...

      time2 awal pegang kerajaan, apa lu org buat?

      So, kesimpulanya memang jenis lembu punyer PM lah nih!

      Pembangunan tak konsisten dari awal, yg konsisten belanja abis duit rakyat dari awal...

      Delete
    4. Anon 6:07...bagi ko cai..rm500 tu tak bnyk...bagi penerima brim..ia satu rahmat....Negara mampu bagi bnyak tu...kira oklah.
      Tak mcm kerajaan mat liwat...dia yg kaya...janji dgn rakyat tak mampu tunai....mmg menate babi...

      Delete
    5. 10.44. Byk bersyukur. Mungkin tdk mencukupi untok kamu yg tdk pernah brsyukur. ALLAH sudah tarik nikmat dari kamu. Bg yg memerlukan klau d beri $100/ pon mereka tadah tangan kpdNYA. ALHAMDULILLAH. Mak bapak kamu tak pernah htr kamu mengaji kitab alquran? Klau tak pernah never too late to start at this age.

      Delete
  26. Nik ajis ni sebenarnye dia bkn nyanyuk pun tp dia tak blh terima kenyataan bila umno bt benda baik n rakyat suka..sikap dengki dia makin menjadi jadi..makin tua makin menjadi nik ajis ni..kang aq jjentik telur dia sampai lebam baru dia tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nko ni gila sex ke...setiap kali nko komen mesti gunakan ayat lucah...aku yg sokong bn pun,in personal tak suka nko punya karekter...tak yah joint boleh tak

      Delete
    2. 12:41am.....sex & lucah adalah trade mark orang yang macam kakbedah dan rakan seperjuangan nya

      Delete
    3. Kwn n pengikut mat liwat tu kaki seks dan lucah....siap ada video besi yg jadi sunah mrk...

      Delete
    4. kah kah kah kah kah kah kah treken alik pada puak PR !!!. Pandai2 mengata org pasal sex dan lucah. Rupanya puak PR pun gila sex dan lucah. org PAS lagi teruk...dorg tak leh jaga Islam..

      Delete
  27. Depa pakai Mercedes, Velfire, Ferari dan Alphard.... boleh la perli-perli orang.Bagi yang susah RM500 itu sangat bermakna dan ditungu-tunggu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btl tu..aku setuju sgt2...bg yg tak mampu tu drg dpt 500 ni mcm2 drg blh buat...skrg kurangnye dpt gak ringan kan beban drg...

      Delete
  28. Umno terbaik dan aku pasti umno akan menang dan akan terus jd kerajaan malaysia sampai bila2...

    ReplyDelete
  29. Mari kita ramai2 solat hajat supaya nik ajis bertaubat..jgn jd bpk ayam lg..buruk rupa dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku suka umno... . sebab kerana umno la... . negara aku ada kilang arak terbesar... . aku suka umno kerana umno la negara aku ada pusat judi terbesar di genting... aku suka umno... kerana umno la banyak disco di buka di tempat aku... . aku suka umno... . sebab umno la... . negara aku maju... ... . aku suka umno... . sebab banyak duit dari hasil haram... di kongsi bersama rakyat... ... aku suka umno... sebab negara aku bukan negara islam... ... boleh buat apa saja...

      Delete
    2. Pandai u ! Kalau undi PAS habislah tak ada tempat judi, arak, disko, urut. Hidup duit banyak-banyak bukan boleh bawa pergi Surga oleh itu undi UMNO lagi baik daripada PAS ! Hidup UMNO !!!!!!!

      Delete
    3. 12:26am____itu sebab utama kenapa aku undi umno.

      Delete
    4. Undi pr....makin bnyak china doll beb...tu yg mat liwat n geng suka.

      Delete
    5. Undi pr....buat dosa pangkah bulan bintang...gerenti syurga..hahahaaaa

      Delete
  30. Kamu jangan banyak cakap buruk Nik Aziz nanti dia complain kepada Allah dan Allah akan hukum kamu jadi binatang. Kah Kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. 12:29pm...kalau ye pon kau ni memang bodoh, jangan lah tunjuk sangat...sorok-sorok lah sikit akan kebodohan engkau itu..

      Delete
    2. Apaaaa? Nikki sorang aje boleh komplain pd Allah. Kau ingat Allah tu pekak dan buta yg lain2 manusia ada masalaah lagi berat nak dengar hal nikki sorang. Memang kau dan nikki tu yg pekak dan buta. Alangkan klau kambing sondol kambing lain pon di soal jawab. Lisan nikki mcm haiwan. Haiwan apa lu fikir la sendiri klau wanita pon d panggil sebagai haiwan. Nate mu ni nikki dosa mu terlalu banyak kpd manusia2 slagi tak minta maaf dgn cemuhan2 yg menguriskan hati. Nate mu ni nikki mmg Allah dah buka kebinataan lisan mu sejak kelik dari mokah.

      Delete
  31. UMno bACHOL NAK KALAH TAK LAMA LAGI. pOPULARITIO NAJIS MENJUNAM LAGI. ARE YOU READY FOR BN? tanya 3 kalai. ha ha ha a punya bodo

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalai pun blh.....cakap bn padahal pasial n fuckatan yg dah nak mampos ni...biasa lah org nk kalah mmg mm ni...over

      Delete
    2. Tak tau apa jadi d pp jgn byk tudoh. Kau tiada di sana. Aku ada d sana.. Menang dapig org mcm kau pertama kena bakar lepas tu emak bapak adik beradik isteri dan anak2 kau.

      Delete
  32. UMNO 24 jambachol. Rakyat will teach tis bachol a lesson

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pkr dapig pas forever bachol . True this time we will teach u to talk in proper manners.

      Delete
  33. Replies
    1. Budak2 sekarang byk mimpi d tengahari tdk berdiri d bumi yg nyata. Org cina tepok tgn tgk kita brcakaran antara satu sama lain. Dorang dok chong cheng chong cheng yg kita tak faham apa dorang cakap depan2 muka sendiri. What shame the malays are gng thru now.

      Delete
  34. So parpukari, U memang mengaku kerajaan negeri pulau pinang memang menunaikan janji kat u punya blog

    u nak memalukan TGNA tapi ended up mempromosi kerajaan negeri pulau pinang.
    kah...kah..kah...
    U tau tak sebab kerajaan negeri pulau pinang bagus no corruption, tunaikan janji
    sampai bila bila pun BN takkan dapat capture balik kerajaan negeri pulau pinang.
    Dan benda ini akan spread ke seluruh Malaysia...

    Negeri Perak yang dicuri also will be lost forever....

    ReplyDelete
  35. Memang apa yang TGNA cakap kadang kadang tak masuk akal tapi semakin lama semakin banyak orang yang menyokong parti dia...kenapa?

    Walaupun Kelantan dikatakan tidak banyak maju tapi tetep di menangi BN. Kenapa?

    Pasal Pas tidak korup macam BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku suka umno... . sebab kerana umno la... . negara aku ada kilang arak terbesar... . aku suka umno kerana umno la negara aku ada pusat judi terbesar di genting... aku suka umno... kerana umno la banyak disco di buka di tempat aku... . aku suka umno... . sebab umno la... . negara aku maju... ... . aku suka umno... . sebab banyak duit dari hasil haram... di kongsi bersama rakyat... ... aku suka umno... sebab negara aku bukan negara islam... ... boleh buat saja,asalkan ada lesen.

      Delete
    2. Kau suka nurul izzah?. Sapu la dia. Alahhh apa kesah bini org. Pkr ajar penyokong sapu antara satu sama lain. Benda haram mmg sedap. Tah2 bapak dah sapu anak 6.46am.. President pkr tgk aje sbb nak simpan anugerah tuhan tu. Huhu. Jgn risau mak bapak dia dah bagi lesen sapu pd kau. Cuba la minta. Mana tau rezki haram yg kau harap dapat kali ni . Tu sbb mu sayang pkr. Suka aje tidak mencukupi.

      Delete
    3. Aku tetap TAK PERCAYA bahawa parti PAS PKR dan DAP kononnya tidak pernah rasuah. Aku nak tanya benarkah pemimpin dan pengikut puak Pakatan Haramjadah PR ( Penipu Rakyat ) adalah maksum ? Tolong buka minda dan buka pintu hati yg pakatan Haramjadah adalah terdiri daripada pengamal rasuah, pengamal LBGT, pengamal seks bebas, pembohong dan penipu rakyat !!!. banyak masalah rakyat di Kelantan puak PR sebenarnya TIDAK ADA BUAT APA2 UNTUK MENYELESAIKAN MASALAH RAKYAT !!! TIDAK ADA TINDAKAN PROAKTIF SEBALIKNYA HANYA MEMBANGGA DENGAN ULARMAK2.

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
    4. 2.55am. Siapa kata org sokong parti sesat nih. Kau yg kata. Sudah la cakap pon dah byk merapu. Tuba masa untok pencen. Mengata dr M dulu suruh pencen. Dia tggu apa lag? Sampai gigi tu rongak habis lagi tak puas nak laga2 org. Ni dah balek dari buat umrah buang la titik hitam dlm hati tu. Abt time. Rmh dah kata pergi kubur dah kata mari. Tak malu..

      Delete
  36. Raja Nong chik Dikembiri oleh seorang wanita muda yg bernama Nurul izzah. hahahahaha... DEBAT BUKAN BUDAYA KITA. hahahahahahaha....dgn budak2 spt Nurul izah pun c tua kutuk Raja Nong takut...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh si nurul....baik dia pi cari jam bapaknyer yg hilang dpd berdebat..
      Tak pun dia tarbiyahkan bapaknyer dpd meliwat n layan pelacur..Rasa aku tu yg lebih afdal sebagai anak dpd berdebat.
      Betul tak cai2 pr?

      Delete
    2. Nak berkokok tapi taik melekat kat ekor...baik ko bersihkan lah nurul.....

      Delete
    3. Sape yg ajak debat ? Nurul atau raja Nong Chik ? Yang buat kecoh ajak debat ialah anak Anwar Ibrahim iaitu Nurul Izzah yg perangainya sama macam papa dia...Raja Nong Chik pun tak terima surat rasmi drp Nurul Izzah...Lepas tu Nurul Izzah dan puak2 PR mencanangkan ada Debat Perdana. Dorang terus pasang banner pasal debat tu. Padahal tak ada hitam putih secara rasmi drp Raja nong Chik..Begitulah perangai si Nurul menganiaya org yg tak bersalah..Sebab tu lah pihak UMNO lembah pantai uat report polis yg Nurul telah menipu org ramai kononnya ada majlis debat yg dirancangkan oleh Nurul. Aku rasa si Nurul akan buat lagi kepada org lain bagi mencabar sape yag banyak buat kerja dalam kawasan parlimen.Kalau dia nak bertanding contohnya parlimen Pandan dia akan cabar Ong Tee Keat siapa yg banyak berjasa dalam parlimen Pandan. Ini dipanggil politik desperate sebab sepanjang peluang jadi YB tempoh 5 tahun tak dimanfaatkan dengan sewajarnya...

      HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

      Delete
  37. Ini nak tambah kenyataan Hik Ajeh.

    Org melayu yg hanya ada NAMA melayu dan terima BRIM tuh jatuh dlm kategori LEMBU (COW).

    Org melayu yg ada NAMA melayu dan NAMA cina, dan memberi BRIM tuh jatuh dlm kategori BABI (naPIG).

    Mcm tu kiasan tok guru yg ko org suka hina2 tuh... kurang2 tok guru tarak ada nama CINA!

    Nasialnist Merayu Undi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setakat nama itu apalah sangat, nama cina pun ada maksud baik. Kalau kononnya tok guru, tapi berkelakuan liar, merapu yang bukan-bukan, menuduh orang terima bantuan sebagai lembu dan ayam, kemudian tuduh orang terima bantuan sebagai sebagai Firaun, apa sikap sebegini rupa? Ini ajaran Islam atau ajaran sesat jahiliyah PAS? Malahan menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat yang janji bantuan itu dan ini menifesto Firaun jugalah ye? Insaflah dan bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

      Barisan Nasional dikutuk itu dan ini, tapi Barisan Nasional tetap bantu rakyat, bagi macam-macam bantuan. Tapi Pakatan Rakyat sibuk canang itu dan ini, sembang kencang, tapi kencing saja lebih, siap berak lagi untuk bohong rakyat. Lihatlah Negara Kebajikan Pakatan Rakyat di mana PAS lepas ceramah tadah tin milo, tadah plastik, tadah tempurung, tadah kopiah putih, tadah tin susu, mintak sedekah dari penonton ceramah itu, itu semua negara kebajikan jenis apa pula? Memang Pakatan Rakyat pembohong, sembang kencang, tapi kencing kuat, dasar tak tau malu. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Setakat nama itu apalah sangat, nama cina pun ada maksud baik. Kalau kononnya tok guru, tapi berkelakuan liar, merapu yang bukan-bukan, menuduh orang terima bantuan sebagai lembu dan ayam, kemudian tuduh orang beri bantuan sebagai sebagai Firaun, apa sikap sebegini rupa? Ini ajaran Islam atau ajaran sesat jahiliyah PAS? Malahan menifesto PRU 13 Pakatan Rakyat yang janji bantuan itu dan ini menifesto Firaun jugalah ye? Insaflah dan bertaubatlah. Sekian, terima kasih.

      Barisan Nasional dikutuk itu dan ini, tapi Barisan Nasional tetap bantu rakyat, bagi macam-macam bantuan. Tapi Pakatan Rakyat sibuk canang itu dan ini, sembang kencang, tapi kencing saja lebih, siap berak lagi untuk bohong rakyat. Lihatlah Negara Kebajikan Pakatan Rakyat di mana PAS lepas ceramah tadah tin milo, tadah plastik, tadah tempurung, tadah kopiah putih, tadah tin susu, mintak sedekah dari penonton ceramah itu, itu semua negara kebajikan jenis apa pula? Memang Pakatan Rakyat pembohong, sembang kencang, tapi kencing kuat, dasar tak tau malu. Sedarlah semua rakyat Malaysia. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  38. kalau xmau berterima kasih kpd pemberi xapa lah. tp bersyukurlah dgn apa yg diterima. belanja dan manafaat wang berkenaan. itu rezeki yg allah kurniakan. allh xberi sesuatu secara direct tp melalui org atau pemberi. kenapa kita boleh terjerumus begitu sekali dgn kiasan yg menyakitkan. sedeh sekali kalau tuan2 rasa pemberian itu satu najis jgnlah bersusah payah dtg ambik. nik aziz sendiri memberi wang kpd rakyatnya. dulu aruah ibu masa pilihanraya kecik permatang pauh bn bg 2rts. pkr dtg bg 3rts. ibu terima dan bersyukur. bila hari mengundi ibu hadir untuk mengundi. ibu xbawa lambang parti pun. hanya dia yg tahu siapa dia undi, begitulah kita pun. kenapa kita sampai tersesat. memaki sesama bangsa dan sesama agama. xtakut kah kita kepada allah. nanti kalau hurahara negara tercinta bkn org umno saja yg susah. jgn lupa peristiwa hitam 13mei 1969.kita rakyat malaysia patut menjaga nikmat keamanan ini. berpolitik dgn akhlak dan penuh tamadun. fikirkan lah dgn akal budi bkn dgn dendam kesumat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. JANGAN HANYA KERANA NYAMUK HABIS RUMAH DIBAKAR.

      BERFIKIR BIAR GUNA OTAK BUKAN LUTUT.

      HIDUP BIAR CERDIK NANTI KENE JUAL.

      Delete
  39. Apa yang aku boleh kata ialah PAS tak boleh menjaga kesucian Islam. PAS tu hanya parti politik je...macam2 kita leh lihat dan dengar apa2 yang keluar daripada mulut ularmak( ular dalam semak) langsung tak melambang keperibadian seorang pemimpin Islam. Pakai serban, kopiah putih, jubah tidak juga menunjuk dia tu warak...Buktinya dah banyak terpampang dalam mana2 media yg menunjukkan keceluparan pemimopin mereka setiap kali ada program kerajaan BN membantu semua rakyat tak mengira pegangan fahaman politik.

    HANAFI VALE. FIRE !! K.O. PR !!!

    Wahai org PAS kembalilah ke pangkal jalan insyAllah anda kan mendapt hidayah dan mempunyain hati suci mesrih daripada segala kekotoran jiwa dan minda.

    ReplyDelete
  40. Kenapa PAS tak boleh disokong?

    1. Sebab dia tak beli kapal selam yang tak boleh selam
    2. sebab dia tak hilangkan enjin jet
    3. sebab dia hormat kaum lain
    4. sebab dia hormat agama lain
    5. sebab dia tak beli 1 pen berharga beribu-ribu then buat-buat bodoh masa audit
    6. sebab dia buat open tender dan tak bagi kontrak kat anak menantu
    7. sebab dia tak tipu rakyat and tak curi wang rakyat buat mini istana dengan selamba je
    dan lain lain lagi

    Adakah patut PAS disokong lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas juga sokong lgbt.
      Pas juga sokong pelacur agama.
      Pas tukang lindung mat liwat.
      Pas tukang lindung pelayan pelacur.
      Pas hina org binatang
      Pas buat ibuku dan para ibu menangis
      Pas fitnah org isle kafir
      Pas ludah ke langit kena hidung dahi sendiri...bnyak lagi wei....tak mampu nak tulis..

      Sokonglah pas...

      Delete
    2. Pas lahap harta anak yatim...kena sumpah nanti..

      Delete
    3. Pas tak bela lembu di kondo

      Delete
    4. Pas bela babi merah..kuning..hijau di jalan2 raya..babi yg pandai mengamuk anggota polis...

      Delete
  41. Dlm hati ada taman, dlm taman ada semak, dlm semak ada ??????? Hehe cuba teka.

    ReplyDelete
  42. ANACONDA TUA LAGI NYANYUK.

    ReplyDelete
  43. Nik najis babi..dah la negeri miskin..hina plak tu

    ReplyDelete
  44. FREE DOWNLOAD SEDUCE ME AND OTHER SEX GAMES ADULT 18+ FOR PC FULL VERSION LATEST VERSION COMPRESSED 18+ DOWNLOAD FROM HERE-->>>> www.argames786.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. HOPE U'LL BURN IN HELL !!! AND SOON TOO !!!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!