VIDEO PANAS ISU KALIMAH ALLAH YANG WAJIB DITONTON!

25 Responses to "VIDEO PANAS ISU KALIMAH ALLAH YANG WAJIB DITONTON!"

  1. isu agama dipolitikkan ! rosak aqidah !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 'Dan bacakanlah kpd mrk kisah org yg Kami berikan kpdnya ayat ayat Kami (pengetahuan ttg Al Kitab), kemudian dia melepaskan diri drpdnya, lalu dia diikuti oleh syaitan, mk jadilah dia termasuk org org yg sesat' -Al A'raaf 175
      'Dan kalau Kami kehendaki nescaya Kami tinggikan derjatnya dgn ayat ayat itu, tp dia cenderung kpd dunia dan menurutkan hawa nafsunya, mk perumpamaannya spt anjing,....'-Al A'raaf 176.


      Pentaksubnya pula...
      '...mrk punya akal tp tidak memikir/memaham dgnnya, dan mrk punya mata tp tidak melihat dgnnya, dan mrk punya telinga tp tidak mendengar dgnnya. Mrk itu spt binatang ternak, bahkan lebih sesat lagi. Mrk itulah org org yg ghafil (lalai).' -Al A'raaf 179.

      Delete
    2. Penyokong PAS memang seperti lembu cucuk hidung

      Delete
  2. Memang tepat dan padat sekali bila Nuar Jubor beri gelaran Wali Terompah Jamban kepada Nik Najis Vavi yg bukan saja lidah bercabang malah sudah terang lagi bersuloh sudha nyannyok tahap kronik.
    Spesis2 yg sewaktu dgn Si tuo Kutok Wali Terompah jamban sudah harus direjam dgn najis, sperti kanak2 Palestina merejam askar2 Yahudi Zionist demi agama, bngsa dan negara. Spesis2 dari Parti Ajaran Songsang sanggup menggadai nama Allah dan agama Allah hanya demi nafsu, temolok dan pelahap mereka. Mereka ini semua akan di azab dunia dan akhirat. Lihat saja pasa waktu mereka menemui sakaratul maut, baru mereka sedar langit tinggi dari bumi. Mereka2 ini adalah spesis yg keparat, bngsat dan lahanat. Yg tida ada maruah yg sanggup menjilat jubor Tokong Lim anak beranak demi temolok pelahap mereka. Cekik2 lah dalam kemewahan dunia, nanti dah nak mampos baru tahu. Cilako x5

    ReplyDelete
  3. Xpas. Walaubagaimana benarnya ayat quran kita papar dan tunjukan pada mereka ini, sia2 saje. Sebab agama anutan adalah pas bukan islam. Islam cuma topeng saje. Walaubagaimana pun kita wajib untuk menyampaikan..o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju...hati dah hitam..teruk sungguh dikencing oleh p'gay'r n dapig..itu adalah hakikat dan kenyataan.
      Mana taknya..sipeliwat disanjung..pelacur kalimah diangkat jadi kalipah...
      Syukur aku sedar dpd jadi hampas...rakan2 lain yg setuju dgn aku...tolak dapig n p'gay'r selamanya..

      Delete
  4. Nik ajis dan adi awang bapak segala pelacur bertopengkan ulamak.. Melacurkan agamanya demi kepentingan politik kaharrrrrkkktuih.......

    ReplyDelete
  5. ..ustaz haron din berpandangan jauh.. bkn mcm moosidol keramat idop segan mati & resign takmau..

    ReplyDelete
  6. Kesian UMNo. Takyah la geng UMNO munafik ni bersembunyi belakang nama Allah, sambil melakukan benda2 yang Allah larang. Quran berapa kali memberi kita amaran tentang golongan munafik ini. PRU ini ialah tentang rakyat menolak UMNO. Thats it. Get lost

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedarlah sikit..krn isu kalimah Allah 2 pemimpin bsr pas dipandang hina oleh org isle.
      Kerana doakan k.o utk bn...pas di k.o kan oleh anugay..lim babi..kapal bavi..
      Konon nak beri hidayah dan mentarbiah dapig..dapig pulak mentarbiyah 2 ekor lembu tu..
      Kesian dgn pencacai pr yg beragama isle terpaksa ikut dan tunduk dgn kesilapan pemimpin agung mrk.

      Delete
  7. ..aljuburi istiqamah berjubur je.. taqbir..

    ReplyDelete
  8. Nik Aziz lidah cabang...berbelit cam koling...

    ReplyDelete
  9. muka pok nik tua kutuk semakin lusuh dan reput....ulamak taik kucing yg bertopengkan ulamak muktabar....ptuiii.

    ReplyDelete
  10. SIAPA SEBENARNYA MUNAFIK? ULAMA PR SEBENARNYA TAHU MANA YG BENAR MANA YG SALAH. TAPI MEREKA SEMBUNYIKAN DEMI KEUNTUNGAN POLITIK.

    ReplyDelete
  11. Isu ni sebenarnya bukan level Nik Aziz untuk keluarkan amanat sebab level dia isu fardu ain sahaja. Cara dia beri hujah pun amat lemah sebab dia fikir takat Kelantan sahaja. Dia tak tahu apa yang terjadi kat Indonesiam. Dia tak faham bahawa kristian bukan nak guna kalimah Allah untuk semua kaum.mereka nak guna untuk Melayu atau bumi kristian sahaja. Rasa dia tak membaca apapun le ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAH LAMA TAU DARI CARA DIA MENJAWAB SOALAN. NAMPAK KURANG ILMU PENGETAHUAN. HANYA TONGGONG2 SAJA YG KATA DIA BAGUS. TAK PERCAYA TANYA SOALAN DIA MESTI KATA AMBO TAK TAHU, SO TYPICAL. .... DIA PATUT BERTAUBAT DAN GET READY NAK KE ALAM SANA. CUKUP2 LAH.

      Delete
    2. Bahasa yg dia gunakan amat lemah. Samseng dengan maha berkuasa mana hebat. Orang sebut Allah maha berkuasa dia kata Allah samseng. Orang sebut Allah melaknat, dia kata Allah mencarut. Nampak sangat dia tak reti bahasa.

      Delete
    3. Apa guna ada ramai ulamak. Seorang pu. Tak ada telur nak perbetulkan dia.

      Delete
    4. Kata Harun Din. Membenarkan kalimah Allah digunakan oleh agama lain membawa kekufuran. Tidak ke Nik Aziz dan Hadi Awang pernah membenarkannya. Tak kufurkah mereka pada masa itu. Allah telah menunjukkan dosa mereka secara terang. Cuma pengikut mereka sahaja yg buta hati yang masih mendewakan dua orang ini. Patutnya Majlis Syura Pas dah pecat mereka dari keanggotaan dan bukannya Ustaz Nasha. Ustaz Nasha kawan respect tuan, tuan adalah lebih baik dari dia TG ni.

      Delete
    5. Nik Aziz dan Hadi Awang tak ke kufur mereka masa mereka membenarkan kalimah Allah digunakan oleh Agama lain. Ikut amanat Harun Din. Patutnya 2 orang ni Majlis Syura pecat dan minta letak jawatan dan bukannya Ustaz Nasha. Ustaz Nasha kawan respect tuan. Teruskan perjuangan tuan.

      Delete
  12. Atok ni da nyanyuk.dia akan u turn ikut suka dia.normalla tu.kubo dah panggil.mari mari mari

    ReplyDelete
  13. Pak lawak berjubah........

    ReplyDelete
  14. Ambo 'ubah' pandangan sebab nak menang lagi pun ambo punya pasal la.......

    ReplyDelete
  15. Manusia KENA TIPU sebenarnya ALLAH / TUHAN / JESUS adalah ORANG UFO ! BODOH MANUSIA ! Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah Kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Weh gurau jangan keterlaluan

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!