CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Wednesday, February 13, 2013

TUN M TANYA NIK AZIZ, SIAPA TIPU SIAPA BILA PAS KELUAR DARI BN DULU?

Untuk artikel penuh, KLIK SINI

69 comments:

  1. Mari kita kena liwat ramai-ramai......

    ReplyDelete
    Replies
    1. anda dan jiwa anda telah di liwat dengan kata2 manis anwar ibrahim
      pikir bg logik la cakap berfakta ok

      Delete
    2. Apa jadi ni wooi, kantoi je memanjang.....hahaha

      Watch "PSY refused to toss 'yee-sang' with Najib & BN" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=VmemYrrSPY4&feature=youtube_gdata_player

      Delete
  2. Yes, saya ada baca hal ni. Pandai ko yea nik ajis nak spin kat umno. Tak malu!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org yg takut pada Allah tidak akan menipu,org yg takut pada ALLAH,tIdak rasuah>FULLSTOP

      Delete
    2. Org yg takut dgn Allah tak akan melacur kalimah Allah...tak akan mgkafir sesama Islam demi politik...tak akan pertahan peliwat yg takut bersumpah..tak akan jual tnh rakyat dgn dapig...tak akan main hudud krn politik....tak akan...rakyat sendiri tahu...

      Delete
    3. Ya...Hadi lachorkan kalimah Allah ...lepas tu U-turn pasai tangan kena pulas....

      Main2 dgn Allah swt nnt nahas Hadi...

      Delete
  3. Tak sangka dlm pr...babinyer digredkan ikut warna..kata tauke limbabinyer.Merah..kuning dan hijau..Mcm ikut parti dlm pr jer...
    Mana satu golongan lgbt mat liwat...

    ReplyDelete
  4. Alamak...gambar Mahathir.

    Peluang baik untuk orang-orang Umno....... print gambar ni, frame, gantung kat dinding, tarok limau, pasang colok, sembah pagi dan petang. Mudah-mudahan hidup anda menjadi semakin ceria.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai....betul keeeee! Bkn itu wajib utk ahli pas yg memuja nik aziz...smpi dlm kereta,luar kereta di cermin kereta ada gmbr tgna ni...dah puja macam taraf ayatollah khomeini...atau tolak bala masa memandu...isk..isk..dunia..dunia

      Delete
    2. Juragan yang baik hati....tak semestinya orang pas yang kata gitu, jangan suka buruk sangka macam pembangkang...

      Delete
    3. anon 10.33...nampaknya pegangan akidah ko dah kena liwat ngan ajaran pluralisme mat liwat. Kejadah suruh orang lain sembah gambar.

      Delete
    4. Bhai 11.16 aku mnta maaf pada semua ahli pas,sekiranya bhai 10.33 bukan ahli pas..
      Tp bhai apa yg aku ckp memang benar ttng sticker gmbr TGNA kat kereta...bhai ada satu member cina pernah tnya aku ttng gmbar nik aziz..so aku ckp kt dia ttng status nik aziz...dan statement dia buat aku kelu sekejap..".ohhh ini olang selupa tokong sama diaolang kah" bhai ini kisah benar bro...
      Hrp2 ada ahli pas blh bisik2 sikit kt pihak atasan pas ttng senario ini...yg untung org buat sticker dan org yg jual sticker tu...

      Delete
    5. Itulah amalan pemujaan yg biasa dilakukn oleh anjing2 khawarij PR yg amat taksub kpd pmimpin mereka yg tlah mgajar kpd anjing2 khawarij akan amalan pluralisme iaitu semua agama adalah sama. Say no to pluralisme.

      Delete
    6. alo macai pundek lu bikin itu mcm ka lupunya rumah kasi gantung gbr nik aziz pastu doa dpn gbr dia
      lu ni bodoh bin bangang la
      org umno xsanjung pemimpin sampai buat tangkal azimat gbr nik aziz
      ya allah kau buka kan lah ati umat islam di malaysia supaya x tunduk pada syaitan merupai manusia aminnn...

      Delete
    7. Sebelum sembah baca niat duluuu.......
      Sahaja aku sembah Mahathir keranamu Malaysia.

      Delete
    8. Hanya anjing khawarij saja yg myembah ssama manusia. Bkn ke agama anjing khawarij sama dgn ktistian budha dn hindu.

      Delete
    9. Jangan main2 bab sembah menyembah ni...

      Nanti nahaaasssss....

      Jangan sesekali anjurkan apa yang Al-Quran jelaskan....syirik nanti tuan2!

      Delete
  5. Letak lah pulak gambar bang nuar pulak.
    Gerenti ramai golongan lgbt copy paste n print dan letak setiap pelosok bilik tido..termasuk dlm jamban.

    ReplyDelete
  6. Sebenarnya dan sepatutnya Cina Dap dah perintah Malaysia tahun 1969. Tapi hasrat mereka terbantut sebab Tuanku Ab Rahman reject Singapura. Sekarang PAS sedang menolong Cina Dap untuk berkuasa. Dalam Harakah bukan main PAS sokong PBS dengan article yang bodoh dalam harakah. PAS kata dia.utamakan Islam tapi buat tak serupa.bikin. PbS zaman tu tak benarkan murid masuk sekolah agama dipantai timur. Ingat sikit amanat Hj Hadi kafir kalau agama suku politik. Hadi kamu tak ingat ke amanat kamu sendiri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sial betul umno nie, bangsa lain sejengkal tanah air pun takkan dibagi kat bangsa lain. Sebab sial nilah ada proksi yahudi ditanah melayu nie.

      Delete
    2. Andalah yang sial, bodoh berganda-ganda, kalau UMNO membolot segalanya, maka semua orang bukan bumiputera akan merempat tidur di tepi jalan, mintak sedekah ke hulu ke hilir, dipenjarakan beramai-ramai, dijadikan hamba abdi macam di Amerika dalam abad ke-18 dululah.

      Kamu jangan nak membohong pula, inilah dasar bodoh, bebal lagi bangang, tak sedar diri, sikit-sikit Barisan Nasional zalim, zalim kepala butoh korang sajalah, hingga kini ada pernah ke ibu bapa atau datuk nenek kamu malahan kamu sendiri dipenjarakan dan disiksa hingga kejam hingga cedera parah secara suka-suka oleh Barisan Nasional? Tak ada pun kejadian sedemikian, memang orang Pakatan Rakyat busuk hati, jenis pengkhianat, jenis bangsat, dasar tak sedar diri, jenis tak tahu malu, memang beginilah gelagat mereka, dasar tak ada maruah, maruah mereka adalah kedengkian dan sikap busuk hati, lebih hina dari babi hutan dan lebih keji dari anjing kurap yang mencari makan di tong sampah.

      Komen-komen Pakatan Rakyat kebanyakkan nak membodohkan rakyat Malaysia, kerana kepala otak mereka dah berkarat dengan kedengkian, sikap khianat, dikuasai oleh iblis dan syaitan, maka mereka dengan tanpa tahu malu, tanpa maruah diri sanggup berbuat apa saja untuk kepentingan politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat yang jahat ini.

      Pakatan Rakyat sebijik macam Israel Zionist dan komunis, jenis suka membohong dan menghasut untuk mencapai nafsu serakah liar mereka, malahan kalau yang berserban dan berjubah itu, lebih baik bagi kerbau dan anjing pakai sajalah, kerana sikap buruk kamu itu tak layak untuk memakai serban dan jubah, malahan kamu tak layak berpakaian pun, jenis tak tahu malu, jenis busuk hati,lebih hina dari binatang!!!!!!!!!!!!!!!

      Kepada puak-puak bangsat Pakatan Rakyat kalau tak puas hati dengan komen saya ini sila beri hujah anda, anda tidak akan dapat beri hujah kerana perangai Pakatan Rakyat adalah lebih hina dari binatang, memporak perandakan negara dengan ceramah membohong, menghasut, demontrasi liar, itu semua adalah kelakuan buruk yang binatang pun tak buat macam itu, jadi sedarlah diri kamu semua itu, jangan sibuk nak hina Barisan Nasional kerana Pakatan Rakyat adalah lebih hina dari binatang, lebih keji dari anjing kurap di tepi jalan.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, Pakatan Rakyat suka hasut rakyat dengan tuduh kerajaan zalim, tetapi itu semua pembohongan kerana kalau kerajaan zalim, sudah tentu berjuta rakyat Malaysia akan merempat tidur ditepi jalan, kebulur tak makan, tiada pelajaran, tetapi itu semua tak berlaku, kerana kerajaan bersikap berhemah, cuma orang buta perut, jenis dengki dan khianat, dasar perut busuk dan busuk hati seperti Pakatan Rakyat ini akan bohong orang ramai dengan bermacam-macam pembohongan sedangkan Pakatan Rakyat tiada usaha untuk bantu rakyat, tetapi sibuk hasut rakyat untuk porak perandakan negara sajalah. Oleh itu sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Wow! I like ur hujah en. Mohamad cukup garam gula cuka asam jawa cili api memang sempurna smash kanan dan kiri kamu.

      Otak puaka2 PR ni entah apa2. Tak tahu satu benda pon. Pelik betul. Entah apa yang dorang marah sangat tah.

      Ketua2 puaka PR nak lawan najib. Ni belum najib tukar gear yea. Siap la kalian dibungkus PRU13 ni.

      Delete
    4. saya suka hujah kamu....mantap...hidup UMNO DAN BN

      Delete
    5. Hujah mantap!! Penipu adaler. Umno 55 thn melayu dpt apa? Ekonomi 70% cina sedangkan melayu bumi ada 60% penduduk. Kau sembahlah pemimpin umno tu sampai mati. Xde umno, melayu dan agama selamat.

      Delete
    6. Kalau UMNO tak memerintah Melayu jadi anjing kurap dalam negara sendiri. Ada berjaya dan tidak berjaya tu biasala. Ada miskin papa kedana dan ada kaya raya tu pun adat dah. Kalau UMNO buat maka kita syukurlah. Tengok berapa ramai melayu jadi bijak pandai. Mu gi tengok kat universiti berapa ramai professor melayu..kat hospital pun ramai doktor melayu. Melayu berniaga pun dah ramai.. Yang miskin mu gi tengok hari jumaat kat masjid muhammadi kelantan. Berapa ramai fakir miskin minta sedekah. Kalau mu ingat hok dok.main dam kat bangsal nak jadi kaya sorilah, yang duk sembang kedai kopi siang malam nak kaya macam mana. Aku banyak tengok kejayaan kemajuan dari jalan tanah merah hingga jalan tar dari tv hitam putih ke tv color. Jangan nafikan bahawa UMNO dah sedaya upaya nak majukan Melayu. Takkan mu nak suruh kerajaan bagi Brim 1j seorang. Mana ada duit.

      Delete
  7. BARULAH KITA TAU CERITA SEBENARNYA. PASS DAH TABUR MCM2 FITNAH TENTANG UMNO SAMPAI POK NEK PUNYALAH DENDAM. BAIK DIA MINTA MAAF SEBELUM TERLAMBAT. DOSA POK NEK OOI. SIAPA NAK TANGGUNG PENGIKUT PASS KE. KESIAN DIA ORANG KAN

    ReplyDelete
  8. butuh la mahathir ni...mamak ni la yg tendang semua ahli umno yg nak naik spt tun musa hitam n tengku razali dulu..pastu kenakan tuduhan mcm pd pesaing dia n bg semua kontrak pd ank2 beranak mamak...mmg celaka la mamak kerala ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adakah Tun Mahathir memecat mereka semua sebagaimana rejim Nik Aziz dan Hadi Awang memecat Dr. Hasan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa?

      Kamu jangan pembohonglah, dalam isu Musa Hitam, dia sendiri yang nak letak jawatan, bila Tun Mahathir lantik Tun Ghafar Baba (Allahyarham), beliau terkinja-kinja nakkan jawatan itu semula, kemudian berkomplot untuk menjatuhkan Tun Mahathir dan Tun Ghafar ketika itu.

      Pasal isu kontrak itu kau ada bukti ke Tun Mahathir arahkan semua kontrak kerajaan kepada anaknya? Malahan menantu Nik Aziz yang dilantik oleh Nik Aziz jadi CEO Perbadanan Menteri Besar Kelantan itu apa jenis pula ya?

      Malahan Anwar Ibrahim yang melantik dirinya jadi Ketua Umum PKR tanpa proses demokrasi apa pula ceritanya?

      Dalam DAP pula ambil masa 19 hari untuk kira hanya lebih sedikit 1800 kertas undi CEC DAP dan kemudiannya berlaku kesilapan mengira dan undi Vincent Wu telah bertukar dengan undi Zairil Khir Johari, apakah ini munasabah, apakah boleh bertukar sedemikian rupa? Bagaimana boleh bertukar kerana ejaan nama mereka sangatlah berbeza? Apakah petugas CEC DAP itu tidak reti membaca dan tak tahu mengira? Jika hanya lebih sedikit 1800 kertas undi ambil masa 19 hari untuk kira semula, macam mana nak uruskan negara? Angka yang berbilion-bilion itu berapa ratus tahun baru boleh kira dengan elok? Inilah DAP, dasar penipu, dalam undian CEC DAP, memang tiada orang Melayu yang terpilih, malahan isu Vincent Wu dan Zairil Khir Johari adalah politik liar DAP untuk menutup sikap rasis mereka itu.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian, Pakatan Rakyat hanya buat tuduhan rambang kepada Barisan Nasional secara melulu sajalah, perbuatan ini sangat berbahaya kerana macam seks rambang juga boleh sebabkan penyakit berjangkit, perbuatan tuduhan rambang ini juga boleh sebabkan penyakit bejangkit juga, penyakit dengki khianat Pakatan Rakyat yang tak berkesudahan hingga kini kepada Barisan Nasional. Tetapi Pakatan Rakyat ini tak sedar, mereka itu ditolak oleh rakyat kerana rakyat mana percaya denga golongan sesat dan perosak seperti Pakatan Rakyat ini, kalau hari-hari demontrasi liar, hasutan di sana sini, ceramah membohong setiap hari, macam mana rakyat nak hidup dengan aman damai dan cari rezeki dengan mudah, itu semua merosakkan punca rezeki rakyat sajalah.

      Rakyat sokong Barisan Nasional selama ini kerana Barisan Nasional prihatin, berwawasan, banyak bangunkan negara untuk kesejahtaraan rakyat, demi agama, bangsa dan tanah air, sebab itu dari dahulu hingga kini, sokongan rakyat terhadap Barisan Nasional sentiasa padu dan penuh semangat.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian, marilah bersama-sama Barisan Nasional untuk menjayakan aspirasi pembangunan negara untuk kesejahteraan rakyat demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. alah apa kerajaan buat semua x betul
      awat kalau anwar perintah malaysia dia x jaga kroni ka bagi tau kat aku sat aku dr kecik dok permatang pauh dr kecik smpi lani kaum puak dia buka stesen minyak ada org umno kecoh
      biaq pi la org melayu berniaga xkisah sokong sapa pun
      ni x melayu naik ckit tarik bg jatuh

      Delete
    3. Smoga butuh tu dikmbalikn kpd kamu. Utk pgtauan tgku adalah musuh yg paling ketat bg musa. Smasa nama tgku dicalonkn dlm senarai kabinet tun ianya tlah mnerbitkn rasa yg amat kurang snang dihati musa lalu beliau tlah brjumpa dgn tun memohon supaya tun mgugurkn tgku tp tdk dprsetujui oleh tun dn beliau mrasa tramat kcewa lalu brtindak mletakkn jwtn. Slpas dr itu musa scara brmuslihat tlah brbaik dgn tgku dn mgapikn tgku supaya mlwn tun dn beliau lwn ghafar. Niat sbnr musa bknlah hndak mnentang tun tp mrupakn strategi yg cukup halus utk mguburkn karier politik tgku dn beliau brjaya lalu tgku dinyahkn dr umno. Aljuburi pula mrupakn pmancung yg cukup hebat dlm memacung mana2 muka baru yg dilihat mula mnyinar dn mnonjol. Ini adalah krn beliau mrasa amat risau skli skiranya muka baru tu dpt mmikat tun dn skligus mgugat kpopulariti beliau dmata tun sbg pmimpin unggul dlm umno. Smentara tun dlm urusan mmajukn negara beliau tlah mgunakn kdudukn beliau sbg tpm dn pmimpin ksygan tun utk mmancung mereka2 tu dgn mgunakn nama tun tnpa pgetahuan tun. Setelah brjaya aljuburi tlah mlebarkn misinya keatas diri tun pula. Bg mjayakn impian beliau maka beliau tlah mguasai smua akhbar2 prdana dn agensi2 trpenting dlm krajaan bg mgangkat dn mgharumkn nama beliau mlebihi tun dlm politik dn dimata rakyat dgn mletakn kroni2nya dn utk mgekalkn situasi ini aljubri tlah mnabur tlalu byk wang kpd semua kroninya sehingga trangkat nama beliau sbg plopor BAPA SEGALA RASUAH.

      Delete
  9. Point no 13 Tun dirujuk : utk bersatu kita tidak seharusnya berdendam, buang yg keruh, ambil yg jernih ! Berdendam bukan sifat org bertaqwa kerana org bertaqwa itu "...menahan marah ketika dia marah dan memaafkan manusia" Ali Imran 134. "..dan hendaklah mrk memaafkan dan berlapang dada..." An Nuur 22
    Bila kita diajak utk berdamai..."Dan jika mrk condong kpd perdamaian mk condonglah kpdnya dan bertawakkallah kpdNya....." jika dgn yg kufur pun, bila diseru berdamai kita disuruh berdamai apatah lagi sesama Islam. Soal keikhlasan dipihak sebelah kita diperintah utk bertawakkal kpd Allah swt.
    Ketika peperangan Siffin antara tentera Saidina Ali r.a. dan tentera Mu'awiyah, ketika tentera Mu'awiyah dan Amru mengemukakan perdamaian Saidina Ali r.a. dan Abu Musa r.a. menerimanya walaupun mendpt bantahan dari sekelompok tenteranya. Saya meyakini Saidina Ali r.a. dan Abu Musa r.a. yg termasuk golongan Assabiqunal Awwalun ini adalah yg paling faham Al Quran dan memahami ayat di atas. Golongan penentang perdamaian itu kemudiannya terkenal sbg golongan khawarij . Namun begitu sbhgn dr mrk sempat bertaubat setelah diyakinkan oleh Ibnu Abbas r.a.
    Jgnlah kita menjadi golongan khawarij moden pula ! Sekiranya kita ingin menjadi org yg bertaqwa, bg saya kita tiada pilihan kecuali mencontohi Saidina Ali r.a. dan Abu Musa r.a. di atas !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai Xpas hujah lu spti biasa ada umph, aku yakin lu seorg yg bijak...bnyk ilmu yg kita dapat dgn statement lu...salute bro

      Delete
    2. sementara kuasa berada ditangan kita umat ISLAM ini kenapa bazirkan masa berebut kuasa, alangkah baiknya jika kita bersama-sama tolong menolong mengukuhkan iman dan takwa sesama kita. Jikalah UMNO ataupun kerajaan yang ada ini banyak kekurangan dan kesalahan tetapi jika kita semua umat ISLAM kuat dan mantap imannya maka dengan sendirinya akan lenyap segala maksiat dan penyelewengan itu. Nampaknya kita semua berjuang dijalan yang salah...kekalkan kerajaan dan gemblengkan tenaga dan usaha untuk menolak kemungkaran dan mengerjakan kebaikan bermula daripada diri sendiri, keluarga, masyarakat dan seterusnya negara. bukan berebut kuasa dan menyakiti sesama ISLAM.

      Delete
    3. Kau ingat umno nie nak semua tu ker. Kau tengok hidup pemimpin umno sorang sorang, anak anak dia. Paling lawak kes lembu ijat macam nak runtuh sokongan wanita umno masa pau dulu tu. Tu sokong sebab hawa nafsu tu, pasal harta dan pangkat. Memang bodOh kalau sokomg umno nie.

      Delete
  10. Kezaliman PAS yang memecat Dr. Hasan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa tanpa diberi peluang membela diri menyerlahkan sikap kejam dan tak berhati perut PAS, kononnya perjuangkan Islam, tetapi itu semua topeng untuk pengaruhi masyarakat untuk sokong PAS sajalah, kerana PAS adalah pecacai suruhan DAPigs sajalah selama ini.

    PAS begitu sayangkan DAP hinggakan sanggup pecat Dr. Hasan Ali dari PAS kerana kelantangan Dr. Hasan Ali menentang arak dan judi serta perbuatan memurtadkan orang Islam di Selangor.

    Malahan Ustaz Nasharuddin dipecat kerana kelantangan beliau mempertahankan kalimah Allah daripada disyirikkan oleh DAP kafir harbi.

    Inilah PAS yang sangat kejam, sangat keji, sangat zalim yang sanggup menindas orang yang perjuangkan agama demi untuk berterusan menjadi pecacai suruhan DAP kerana PAS perlukan sokongan DAP untuk berdengki khianat terhadap UMNO selama ini.

    Nik Aziz perlu jelaskan berkenaan penyingkiran secara kejam Dr. Hasan Ali dari PAS dan penyingkiran secara zalim Ustaz Nasharuddin Mat Isa dari Majlis Syura PAS. Ini kerana tiada kesalahan serius dari kedua-duanya, tetapi mereka telah dizalimi oleh rejim Nik Aziz dan Hadi Awang dalam PAS kerana arahan dari DAP yang berkehendakan begitu.

    PAS sudah mampus, sekarang PAS adalah boneka yang digerakkan oleh DAP demi kepentingan politik sekular jenis kafir harbi DAP sajalah sekarang ini.

    PAS tidak berani angkat muka bila DAP nak buang hudud dan negara Islam dari Pakatan Rakyat.

    Malahan PAS terketar-ketar sambil terkencing dalam jubah bila DAP dengan bangganya hendak menggunakan kalimah Allah bagi tujuan ibadat bukan Islam oleh puak kafir harbi DAP hingga mensyirikkan kalimah Allah yang mulia itu.

    Saya mencabar PAS supaya mengadakan sidang media bersama-sama DAP dan sila Nik Aziz duduk sebelah Lim Kit Siang dan Hadi Awang duduk sebelah Karpal Singh serta Anwar duduk di tengah-tengah mereka.

    Saya mencabar Nik Aziz untuk buat pengumuman di tepi Lim Kit Siang berkenaan hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat serta kalimah Allah.

    Saya mencabar supaya Hadi Awang supaya menandatangani pendirian PAS berkenaan hudud dan negara Islam serta kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura di depan Karpal Singh dan serahkan dokumen itu kepada Karpal Singh, apakah Hadi Awang berani berbuat demikian walaupun Karpal Singh berkerusi roda dan Hadi Awang masih boleh berlari?

    Malahan dalam majlis itu jemput semua pimpinan akar umbi PAS, PKR dan DAP serta ahli-ahli PAS dan orang ramai untuk menyaksikan perkara tersebut. Saya berkenyakinan bahawa RTM dan TV3 sanggup beri masa 5 jam untuk menyiarkan majlis itu secara langsung.

    Tetapi menjadi persoalannya di sini, apakah PAS berani berbuat demikian? Berdasarkan analisis saya, 95% kebarangkaliannya PAS tidak akan berani berbuat demikian kerana PAS sudah mati dan sekarang ini PAS sudah dibonekakan dan digerakkan oleh DAP demi kepentingan politik DAP ala sekular kafir harbi itu.

    Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, sebenarnya Pakatan Rakyat tiada kualiti sebagai parti politik pun, malahan persatuan pelajar di sekolah seperti persatuan bahasa Melayu, persatuan seni lukis, Pengakap, PBSM, dan Kadet KRS adalah lebih baik dari PAS, PKR dan DAP kerana PAS, PKR dan DAP tak tahu nak buat apa, mereka hanya tahu porak perandakan negara dan merosakan masyarakat dengan ceramah membohong, hasutan liar serta demontrasi liar yang melampau itu. Sedangkan persatuan pelajar seperti persatuan Bahasa Melayu itu ada aktiviti yang berfaedah seperti membersihkan kelas dan lain-lain yang berfaedah. Jadi sedarlah rakyat Malaysia sekalian. Berhati-hatilah dengan golongan sesat dan perosak seperti PAS, PKR dan DAP ini kerana mereka ini perosak masyarakat dan pemusnah negara yang sangat berbahaya. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  11. Menantu Nik Aziz iaitu Arif Fahmi adalah lepasan Universiti Teknologi Malaysia, Skudai. Di UTM lagi beliau begitu bercita2 nak jadi menantu Nik Aziz, anak Nik Aziz, Nik Amalina adalah junior beliau. Di UTM Arif Fahmi sangat rapat dengan Nazri Deraman yg akhirnya menjadi seorg kontraktor dan kini mengetuai sebuah NGO. Selepas berkahwin dgn Nik Amalina dgn mas kahwinnya sebanyak RM1k, Arif Fahmi mendapat kerja di Syarikat Air Kelantan. Kami rakan2 di UTM terkilan kerana PAS pun amalkan Nepotisme dan Kronisme

    ReplyDelete
  12. X sabar rasanya nak mngundi utk kali ini...parti mana ya???.
    Kalau ku undi bn/umno takut nanti aku dgelar LEMBU x sanggup...malu ahhh..
    Sudah semestinya akan ku undi PR.
    Kih3.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau undi Pakatan Rakyat makna satu golongan dengan puak-puak perosak yang berperangai lebih teruk dari lembu. Kerana lembu pun tak ceramah maki hamun hari-hari, lembu juga tak menghasut hari-hari, begitu juga lembu juga tidak buat demontrasi liar hari-hari. Perlakuan Pakatan Rakyat yang suka demontrasi liar, menghasut, ceramah membohong di sana sini tanpa tahu malu dan tak peduli dosa atau pahala dan tak peduli halal atau haram adalah bermakna mereka lebih teruk dari lembu.

      UMNO dan Barisan Nasional walaupun dituduh itu dan ini, tetapi UMNO dan Barisan Nasional juga yang membangunkan negara, yang membantu rakyat dengan berbagai daya usaha bagi membangunkan negara ini, sedangkan Pakatan Rakyat hanya tahu memporak perandakan negara sajalah, hal-hal pembangunan mereka mana tahu sebab Pakatan Rakyat adalah golongan perosak, dasar tak sedar diri. Lihatlah isu ini:

      1. Projek Lebuhraya Mintak Sedekah di Kelantan berapa banyak dah dapat sedekah, berapa banyak dah belanja, berapa banyak kemajuan projek?

      2. Projek Kambing Jamnapari Husam Musa di Kelantan, apa dah jadi?

      3. Projek Lembah Sireh yang beri tanah 1000 hektar/ekar kepada pemaju kononnya untuk bangunkan Lembah Sireh, tetapi tak ada dibangunkan pun, apa cerita?

      4. Petroleum di Tumpat dan di Kota Bharu, bila Husam Musa nak keluarkan hasil kajian yang dibuat pada tahun 2006 dahulu?

      5. Projek Sungai Limau Hydrocarbon Hub yang terbengkalai hingga kini apa cerita?

      6. Tabung Memali, apa cerita? Mana perginya segala duit Tabung Memali, malahan pasal apa PAS sanggup jual mesin jahit di bengkel jahit yang digunakan oleh balu-balu korban Memali?

      7. Loji Air Mitigasi 1 dan 2 bila nak disiapkan? Sibuk menentang Langant 2, kata nak buat Mitigasi 1 dan 2, tapi hingga kini tak tahu hujung pangkal.

      8. Pembelian tanah oleh Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor dari Trinity Corporation yang mana tanah itu 80% bawah air dengan kos RM 87 juta, nak buat apa tu?

      Semua di atas menunjukkan Pakatan Rakyat lebih teruk dari lembu, jadi tak guna sokong Pakatan Rakyat kerana menyokong Pakatan Rakyat adalah seperti merosakkan diri sendiri sajalah. Sedarlah diri, isanflah. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Tahniah krn memilih PR krn takutkn lembu dn skrg anda secara automatis brgelar anjing2 khawarij. Panas perut ibu mngandungkn kamu.

      Delete
    3. anonymous 4:40 semoga allah melindungi kamu sekeluarga kerana mengatakan seorang itu anjing khawarji...jangan sampai tempias kepada salah satu kaum kamu....insaf lah

      Delete
  13. Apa ni Encik Mohamad Palsu, kantoi je memanjang...hahaha Watch "PSY refused to toss 'yee-sang' with Najib & BN" on YouTube - https://www.youtube.com/watch?v=VmemYrrSPY4&feature=youtube_gdata_player

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon feb14, 2.34am

      ko ingat dgn video youtube tu BN dah collapse ? come on la ...video tu puak PR dah edit and then upload from yes to no...Tapi hakikatnya rakyat dah meluat dgn plebagai gelagat pakatan haram PR yng byk mencetus suasana tak tenteram atas nama demokrasi( yg sebenarnya democrazy) yg tak tentu hala dan penuh dgn pembohongan...contoh satu NGO iaitu ANAK yg dipimpin Mazlan Aliman puak PAS. dia p mana2 rancangan FELDA, semua peneroka FELDA tolak ANAK. ANAK tu sebenarnya pemecahbelah dan pembawa wabak bohong...rakyat dah tau tembelang sebenar pakatan haram PR..byak lagi contoh lain rakyat dah bosan dgn gelagat PR yg tak tau malu dan tak sedar diri...

      HANAFI VALE. FIRE !!! K.O. PR !!!

      Delete
    2. Hang ni tak paham bahasa inggeris ka? Teruk betoi standard ahli umno, pi kutip ahli2 yang bengap2 belaka....tu bukan video yang kata no tu....tu la, kecik2 sampai besaq bodo piang, lepas tu nak follow adult masuk politik, ni la jadinya

      Delete
    3. Anon 2.34 jawab aje isu isu yang dibangkitkan oleh Encik Mohamad, jangan cuba alihkan perhatian orang ke tempat lain.. typical pakatan punya style lebih tepat Anwar punya style. Tak pernah jawab soalan sebaliknya timbulkan isu yang tak ada kena mengena dengan soalan!!!.

      Delete
  14. Semua org kenal Tun M. Bapa Pemodenan Malaysia sekaligus menyandang gelaran BAPA IC PROJEK. Kesian arwah Megat Junid, jadi org suruhan Tun M dlm skandal pengundi hantu & ic projek.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...lu committe utk RCI kes ic palsu dan kerakyatan ke...belum keluar laporan rasmi..lu dah tahu...bhai masa kes tu anwar dah ada dlm umno atau dh ditendang keluar??? Kenapa dah 3 x pru sejak 98 kes ni anwar tak hilite pada rakyat....

      Delete
    2. Penyokong mamak kerala celaka mcm tu la, masa pak lah jadi pm, org bawah salah tp yg salah semua Pak Lah, tapi bila time mamak celaka jadi pm, apa saja salah mamak celaka tu buat semua salah org bawah dan org lain buat. Silap2 semua salah mamak tu buat tp yg salah parti pas.. apa la bengap sangat juragan mamak yang haram tak berani masuk gelanggang politik umno pun tapi dok menyalak atas bayaran bos2 umno. Anak jantan mai la turun bertanding bahagian, silap2 undi yg dapat tu undi diri sendiri saja....

      Delete
    3. Juragan mamak ni jenis anjing belaan umno saja. Kalau ajak bertanding di bahagian umno mesti kecut perut punya. Silap2 nak bertanding ajk bahagian pun tak layak sebab tak cukup pencalonan cawangan umno....hahahaha jenis tunjuk hebat kat depan laptop dan pc ni silap2 jenis2 jawatan yang dilantik dlm umno pun dok tergagap2 nak jawab tapi bab sembang mcm dia la syg umno sangat....hahahaha

      Delete
    4. Smasa dibwh parti PBS byk org2 mlyu islam hendak dkristiankn dn mereka juga tlah brhasrat utk mbawa keluar sabah dr mlysia dn mnjadikn sabah sbg pusat kristian serantau. Oleh itu sesuatu prlu dilakukn dgn segera lg betul utk mnyelamatkn umat islam serta bumi sabah.

      Delete
    5. Bhai 03.44 & 03.51 apa masalah dgn komen aku dgn bertanding bahagian,cawangan apa relevan nya...hahaha...lu cabar aku masuk bertanding bahagian??? Ini blog isu permilihan umno ke.. Masalahnya lu dari umno ke? Lu ketua bahagian mana...??? lu rasa panas bontot apa hal bro...

      Delete
    6. Juragan Mamak, aku ajak hang masuk bertanding Bahagian sebab aku tengok hang ni minat sangat dengan politik. Jadi, bila masuk bertanding di Bahagian UMNO barulah anak jantan. Rasai sendiri amalan demokrasi dalam parti. Bukan setakat menyalak kat luaq saja, apa barang. Mai masuk bertanding, kalau hang kalah pun tetap kalah sebagai anak jantan....

      Delete
    7. Bhai...adakah jawatan itu terlalu pnting utk menjadikn kita berasa bertnggungjwb kepada bangsa,agama dan negara...adakah jika kita ini ajk masjid maka baru wajib utk solat 5 x atau jd imam baru kita tambah dgn solat witit,solat zikir tahajud...bhai aku syg bangsa aku bukan kerana umno ttp kerana melayu...aku cintakan islam bukan kerana umno tp kerana Allah...aku perlukn negara ini bukan kerana umno tp kerana malaysia tanah tumpah darahku....
      Kerana bangsa,agama dan negara maka pilihan aku umno utk wadah perjuangan aku...

      Bhai...aku tak perlu utk mendapat upah dari mana2 pemimpin umno utk kesinambungan hidup aku sekeluarga...aku yakin dgn rezeki yg Allah tetapkn utk anak2 aku...yg penting aku berusaha dgn kudrat yg Allah berikan...jika ada mana2 org yg hidup dgn pemberian didlm politik itu rezeki yg ditetapkan oleh Allah yg pnting gunakan akal utk samada kita layak atau itu haram utk kita...

      Bhai...jika aku di tuduh sebagai pencacai yg menerima upah utk memberi hujah didlm blog...apa beza dgn lu...apa beza dgn semua yg involve dlm blog...bhai tepuk dada tanya iman kita...juragan 69 bukan sesiapa didlm umno...juragan 69 hanyalah aku???

      Delete
    8. Bravo bro juragan...lu buat gua respek dgn pendirian lu dlm politik,falsafah bangsa agama dan negara...bro lu jgn pedulikan mamat2 'bahagian' tu,ini jenis ahli umno yg kecewa kerana gagal dlm umno...menjadi umno utk mendapat laba....kes merajuk dgn umno lah tu...hahaha

      Delete
  15. fuyooo! kelmarin Najib dtg Sabah lagi. mmg sah, dia takut sabah jatuh ke tgn Pakatan. hahahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai aku percaya dgn cakap lu sbb nik aziz pun duk kelantan tak keluar2.. Kha kha kha lid gagap ada kt shah alam,nk kata bnyak sngt kerja..kerja apa yg bnyk sangat..LGE pun tak berani nak ambik cuti CNY....sebab apa ya??? Anwar jew yg suka lepak kt tasik putrajaya...sambil berckp sorang2....kenapa ya????

      Delete
  16. madey BAPA PENIPU MALAYSIA.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. anu...(tut tut)BAPA LIWAT+LGBT ANTARABANGSA

      Delete
    2. Atas jasa 'penipuan' dialah kita berada dimana kita berada skrg....jika bukan usaha keras utk 'menipu' mnkn negara kita ttp didlm negara kelas ke 3...tun m kenapalah tun m 'menipu' ...tngk skrg negara mundur,rakyat merempat....dunia dunia

      Delete
    3. P: PARTI
      A: AL KHAWARIJ
      S: SEMALAYSIA

      Delete
    4. P: PARTI
      K: KEPLURALISME
      R: RAKYAT

      Delete
    5. Mahathir terkenal diselluruh dunia sebagai pemimpin Islam yang paling berani, trkenal dinegara negara Islam sebagai pejuang Islam yang berani, pejuang Islam yang banyak berjasa pada umat Islam diseluruh dunia.

      Anwar terkenal diseluruh dunia dengan skandal liwat, bukan sekali liwat, dua kali liwat dan skandal chinadoll...betul tak betul tetap terkenal kerana masala moral..

      Delete
    6. Ulamak adalah pewaris...pok nik tua kutuk laknatullah adalah pewaris munufik a.k.a setan laknatullah yg direjam...tak heranlah seri muka dia semakin reput...si-tua reput tak sedar diri.

      Delete
    7. Anon 1009pm.kau ni mmang binatang anak babi kacukan anjing ibu kau keturunan sundal.....jaga mulut nanti binasa badan..

      Delete
    8. Dia marah tu....biar la dia lepas geram...

      Kalo kau marah pon aku baki chan kau lepas geram...kita manusia biasa...

      Kalau dia nak marah Nik Ajis yg lachorkan kalimah Allah apa salahnya...

      Nik Ajis maki hamon lagi terok..dah tu syok di panggil Tuan Guru....dunia2..

      Delete
  17. Butuh lu lah anon 6.09 lu bapa peliwat msia..kalu anwar baca post aku...gua pangkah dia kalu dia mengaku di mana2 dia x berzina dgn cina doll dll. Takat nafi guna x caya...dap lu yg x loyal pd tanah melayu ni boleh berambus dr sini...

    ReplyDelete
  18. PR - siaplah pilihanraya nanti, ku pijak2 undi mu!!!

    ReplyDelete
  19. dalam hidup tak sah kalau tak menipu ,kalau kita baik sanggat pun orang akan tipu kita.. contoh nya anwar nampak je muka dia macam orang baik. perangai setan pun kalah nak cita apa..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awat la ni keluar cherita Apom Samsidar dalam mahkamah...

      Kesian dia...abis segala private parts kena tunjuk nnt...

      Tutop la aib dia sikit kalau boleh la....

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!