SERIUS WEI! ORANG LEMBAH PANTAI SEMKAIN BENCIKAN NURUL IZZAH! INI BUKTINYA

nurul1
Kalau pada tahun 2008 dahulu, Nurul Izzah mendapat sambutan yang cukup hebat dari kalangan penduduk Lembah Pantai. Nurul Izzah yang mendapat julukan sebagai PUTERI REFORMASI, kelihatan begitu gagah kerana dikelilingi lautan manusia yang mengharapkan keajaiban akan berlaku apabila Nurul Izzah dipilih mewakili mereka.

Justeru apabila keputusan PRU12 diumumkan untuk Parlimen Lembah Pantai, Nurul Izzah berjaya mengalahkan penyandangnya, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil dengan majoriti yang agak besar. Nurul Izzah yang mewakili PKR memperolehi 21,728 undi berbanding Shahrizat yang hanya mendapat 18,833 undi. Majoriti yang diperolehi oleh Nurul Izzah adalah 2,895 undi. Pada PRU11, Shahrizat menang besar di Kerusi Parlimen Lembah Pantai dengan mendapat majoriti 15,288 undi.



Agak menarik kali ini, yang menjadi saingan utama Nurul Izzah di Lembah Pantai adalah Raja Nong Chik, bukan lagi Shahrizat Abdul Jalil. Kempen huduh yang menjadi sebahagian daripada rukun PKR, bagaimanapun, mulai pudar dan kurang meraih perhatian penduduk Lembah Pantai, apatah lagi membabitkan beberapa insiden yang memperlihatkan betapa buruknya perangai Nurul Izzah dan konco-konconya termasuklah menjemput samseng-samseng India dan Cina dalam insiden di rumah pangsa Bukit Kerinchi.

Langkah-langkah yang diambil oleh Raja Nong Chik dalam menangani masalah penduduk di Lembah Pantai, membuka mata banyak pihak yang sebelum ini kuat menyokong Nurul Izzah. Ditambah pula dengan sikap Nurul Izzah yang langsung tidak mempedulikan rakyat marhein tetapi lebih banyak memberikan tumpuan kepada kawasan-kawasan ‘kaya’ di Lembah Pantai, semakin menyedarkan penduduk Lembah Pantai bahawa mereka sebenarnya tidak memerlukan langsung Nurul Izzah.

Persoalan yang paling kerap dilontarkan ialah, apa yang telah Nurul Izzah lakukan di Lembah Pantai sepanjang dia menjadi Ahli Parlimen kawasan berkenaan?

Selanjutnya baca di Sel13.com

65 Responses to "SERIUS WEI! ORANG LEMBAH PANTAI SEMKAIN BENCIKAN NURUL IZZAH! INI BUKTINYA"

  1. nurul izzah anak yg soleh isteri solehah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baik ko suruh dia duk rumah, beri perhatian lebih pada anak dan laki.

      Delete
    2. nurul izzah anak papa jahat merangkap mat liwat yang mempromosikan pluralisme

      Delete
    3. Betina ni pun perangai mcm sial sama je mcm bpk dia..family drg mmg family rosak lah

      Delete
    4. Sekarang ni banyak yang soleh suka kencing rakyat.

      Delete
    5. Antara Nurul Izzah & Rosmah Mansor siapa lagi cantik? Saya lebih suka Nurul Izzah. Saya x kisah sangat tentang berat badan Rosmah Mansor, cuma saya lebih suka wanita yang menutup aurat & x terlalu boros dalam kehidupan seharian.

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Weii...penyamar.

      Tak malu ke suka suka bini orang.

      Sebelum ko kisahkan aurat rosmah.

      Ada lebih afdal ko kisah kan aurat seluruh

      saudara mara pempuan ko, dari sebelah

      mak ko, bapak ko,mertua ko, dari yg baru

      baligh sampailah yg dewasa.Jangan abaikan

      seorang pun.

      Delete
    7. 4.53. Eh kamu tak malu ke. Kau ni syiok sendiri pd nurul izzah. Minta la permission dari suami dia blh sapu dia atau tukar suka sama suka dgn isteri kau. Keduanya kau pon mmg seperi dia guna name org lain. Semoga Alla beri petunjok pd kau seisi kelusrga. Nampak sgt berfikir seperti ai, putar belit guna name org lain. Naikkan sikit status sebagai pengikut yg berkata benar.

      Delete
    8. Bhai...mmng pada aku nurul izah seorg perempuan yg baik(isteri solehah hnya suaminya yg berhak) pada aku ibunya telah mendidik nurul izah(ni)dgn baik..kita tak mmpu menafikn imej luaran(dalaman Allah yg lbh berhak)yg ditonjol oleh ni..bersopan dan bijak...

      Aku juga rasa sebenarnya politik bukan dunia beliau...beliau TERPAKSA utk masuk dlm dunia politik ini bukan kerana karisma ayahnya...bukan kerana kehebatan ayahnya.aku simpati dgn apa yg ni lalui sebagai seorg anak dan seorg isteri..ttp beliau tidak diberi peluang utk memilih..

      Pada aku ni tiada pilihan...kerana perangai serta nafsu songsang ayahnya...maka dia jadi apa yg dia jadi sekarang...aku yakin jika ayahnya hnya punyai masalah dgn rasuah sahaja...dan ayahnya tidak mmpu mnjadi pm..ni tidak akan campur dalam politik...

      Seks songsang!!! Tidak ada satu anakpun yg snggup hadapi yg ayahnya seorang bisesex..
      Kaki liwat...mnkin klu anwar didapati merogol..hubungan sulit dgn wanita lain,ni masih mampu hadapi...ttp bukan dgn status gay...suka atau tidak..ni TERPAKSA memaksa diri utk turun kedunia politik bukan kerana anwar...ttp maruah dia sebagai seorg insan yg berbapakn anwar..

      Ni trpksa mmberi sokongan agar bapanya bersih dari tuduhan gay(bukan mnghalang bapa dari jd gay)ni punyai waris..dan dia tak mmpu utk hadapi pertanyaan dari anak dan cucu beliau tntng ayahnya yg septt mnjadi pm..ttp gay mnyebabkn keturunan anwar tidak menjadi waris bekas pm.

      Sama seperti jawapan wan azizah kpd seseorg...knp beliau tidak jujur dgn rakyat ttng rahsia anwar...jwb wan zizah 'jika saya berterus terang...yg menanggung malu bukan anwar seorg...ttp saya,anak2 dan seluruh keturunan anwar...apa yg ptt saya jwp kepada cucu saya apabila mereka tnya ttng datuk mereka dan apa itu GAY!! apa yg harus saya jawap"...oleh itu bhai,aku smpati dgn org yg hampir dgn anwar...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    9. Juragan....ubat yang saya bagi tu jangan lupa makan.

      Delete
    10. juragan 69 pundek! ajak debat penakut!

      Encik Mohamed.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    11. Eh eh sedapnya bahasa ko kata orang pundek ye!!! Asah la sikit minda tue, yang ko ajak juragan 69 tu berdebat kenapa???hebat sangat ka hujah ko??? Tengok komen ko ke longkang semua!! atau siapa y ko maksudkn takut berdebat??? Atas isu apa???

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    12. Takpa cik nana no hal....masalahnya bhai bila yg lu buat cabaran utk debat...bhai lu tahu atau prnh dngr pergaduhan keluarga di permatang pauh antara anwar dgn Allahyarham sulaiman palestine sewaktu anwar jd tpm...??? Klu lu tahu atas dasar apa pergaduhan itu...tanpa kes liwat pun anwar tidak layak jd PM...lu kata ..lu suka ..lu fikirlah

      Delete
    13. KEPADA EN MOHAMAD, NASIONALIS MELAYU SEBENAR, ANDA TIDAK PERLU RISAU TENTANG PENYAMARAN MAKHLUK SENGAL YANG TELAH MENGGUNAKAN IDENTITI ANDA, KERANA KAMI PENYOKONG ANDA DAN BARISAN NASIONAL/UMNO TELAH MENGETAHUI DAN SEDIA MAKLUM TENTANG PENYAMARAN INI, DAN KAMI TIDAK MUDAH TERPENGARUH SERTA TERTIPU DENGAN PENYAMARAN YANG BERULANG KALI, KEPADA SEMUA BERHATI HATI DENGAN MAKHLUK SENGAL YANG MENYAMAR NI.

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  2. kami penduduk lembah pantai tetap mahukan nurul izah.kami tidak mahu MP kami dr parti orang2 bodoh n pengamal rasuah tegar.Rasuah dalam umno dr ketua bahagian smpai naib presiden semua naik melalui rasuah.jgn biarkan umno rembat tanah di lembah pantai lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. "Kami"tu berapa orang.??
      2 orang pun" kami" jugak, tau!

      Delete
    2. kami penduduk lembah pantai tetap tidak mahukan nurul izzah yang hanya bercakap dan cakap dan cakap dan cakap lagi tetapi tiada sebarang usaha atau tindakan untuk membantu rakyat. Jangan biarkan nurul izzah bercakap di lembah pantai lagi.

      Delete
    3. Beri peluanglah kami tu 10 orang 2 atau 3 kecik sangat biak dia syok ckit.

      Delete
    4. Dia nk berapa org bagi ja lah..bg ckit nant susah hati pulak!! Nak brapa org??? Berjuta juta lemon kot!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
    5. Saya sebagai bekas penduduk flat 4 tingkat kg.kerinci tahu macam mana kecilnya rumah itu.jika hari perayaan anak yang datang menziarahi ibu bapa dan bermalam di rumah ,tidur terpaksa berhimpit-himpit .saya setuju flat tersebut diroboh dan digantikan dengan rumah yang lebih besar.

      Delete
    6. Nurul... Dok rumah layan suami lebih...pi lah

      Delete
  3. tak habis lagi buat fitnah betulaha korang ni tak takut dosa

    ReplyDelete
  4. tak habis lagi buat fitnah///////??????

    ReplyDelete
  5. Nurul Izzah ni bukan ke yg kata Melayu pun bebas pilih agama.....

    ReplyDelete
  6. Ammenda la lu mamak..

    Kalu betul RNC buat keje.. apasal RNC tak datang debat bentangkan fakta & projek kat mana dia buat? Tentu YB Nurul tak boleh jawap kalau betul...
    Jangan la nak melagakan orang kerja kau...cari kerja lain la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal orang ada kerja lebih penting nak buat la orang tak dak masa nak berdebat. Banyak tu pun tak gheti!

      Delete
    2. Amende la lu mat.

      Apa pekdahnya nak bentang fakta pada
      cik puan kau tu..
      Yang penting org pantai dalam nampak.
      Orang pantai dalam tahu.Dan orang
      pantai dalam merasa.

      Delete
    3. Sedara,


      Kalu betul betul RNC banyak buat keja , masa debat tu la bentangkan fakta dan bukti.. Mesti YB Nurul tak boleh nak counter balik... ada paham....???

      Delete
    4. Woit Sedara,

      Gua orang pantai dalam la... bukan bentangkan kat YB Nurul... tapi kami penduduk pantai dalam yang nak dengar la...

      Delete
    5. Pakatan Rakyat.... bukan buat keje pun ... debat je lebih

      Delete
  7. Parpu..

    Ini tektik lama... puak BN la... tak ada tektik baru ke ha..ha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu nak taktik baru suruh lah anwar tu berhenti meliwat br blh bt taktik baru

      Delete
  8. Mcm ni lah klu pas ke pkr ke dap ke yg jaga..ckp saja lebih tp habuk pun tarak....wahai pencacai2 pr sedar lah kamu bahawa kamu telah diperbodohkan oleh babi2 conok

    ReplyDelete
  9. Betina ni ptt ddk umsh jaga bapak dia je supaya tidak meliwat lg..perangai mcm sial ada hati nak tunjuk baik..klu aq jumpa dia aq akn jentik puki dia sampai bengkak

    ReplyDelete
    Replies
    1. ataupun duk umah tolong kak jijah carik jam omega yang sampai skang tak tunjuk2 lagi

      Delete
    2. Kakbedah, meh ajak kita sama. Kita pun nak jentik jugak.

      Nana nurgaya

      Delete
    3. Puki kalau dijentik boleh bengkak ke? Yang aku tahu Kote je yang boleh bengkak.

      ini soalan innocent, tolong jawab

      Delete
    4. Kak bedah,.aku tolong jawap ek.

      Kalau dah jentik dgn getah doploh kali,mau
      tak bengkak benda tu.

      Delete
  10. Apa untungnya bg penduduk Lembah Pantai jika perdebatan diadakan, siapa pun yg menang, Apa kesannya selepas itu. Jika ikhlas membantu rakyat, teruskan bekerja, itu lebih penting. Dah disebut sebelum ini, elakkanlah perdebatan, yg marah tidak hilang marahnya, yg sakit hati tidak hilang sakit hatinya, dan ia tidak mengubah apa apa pun selepas itu.
    "Tinggalkanlah perdebatan itu, kerana manfaatnya sedikit, dan ia membangkitkan permusuhan antara org org yg bersaudara" Ad Darimi. (Petikan nasihat Nabi Sulaiman a.s. kpd anaknya.)
    "Sebahagian dari keelokan / kebaikan seorg Islam adalah meninggalkan apa yg tiada kena mengena dgnnya (tidak berfaedah baginya)". HR Tarmizi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya betul....berdebat untuk memanjangkan permusuhan apa gunanya....

      Delete
  11. AJAK BERDEBAT PON TAKUT KE SI NONG NI.....BUKAN AJAK BERTUMBUK PON...LAWAN CAKAP JE LAH......NONG NI RAJA TARAK TELOR LAH....BAIK ANU NONG NI KERAT2 BAGI ANJING MAKAN.....BUAT MALU BANGSA MELAYU BERNAMA RAJA LAH SI NONG....BINI SIMPAN KE TELOR TU....KASI LAH MENETAS SIKIT BARU BERANI....JANTAN PENAKUT

    ReplyDelete
    Replies
    1. ORANG TAK TAHU BUAT KERJA MEMANG
      SUKA BERCAKAP.

      Delete
    2. BUKAN TAKUT....TAPI TAK MAU LAYAN ORANG BODO....DARIPADA BUANG MASA BERDEBAT DAN MEMFITNAH LEBIH BAIK KERJA KUAT UNTUK RAKYAT

      Delete
    3. Anon2:48 tu ada terencat akal sikit. So, kita fokus comment lain aje. Bagi Raja Nong, debat adalah hanya mendekati pembangkang. Tetapi, mendekati rakyat adalah jalan terbaik memberi sentuhan peribadi. Harap Raja Nong tumpukan usaha mendekati rakyat. Nurul bukan tandingan, kerana kurang pengalaman Dan Sarah miss biasa cepat melenting. Ilmu yg ada padanya hanya teory yg diturunkan oleh bapanya.

      Delete
    4. Anon 2:48...nasihat aku mudah.Ko nasihatkan si nurul tu pi debat dgn bapaknya dgn tajuk...'Adakah meliwat dan berlakon bogel akan membuat rakyat percaya dgn dia?' atau 'Janji lama tak tertunai..nak tabur janji baru'..

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
    5. Majoriti rakyat tidak setuju berdebat dengan conok conok PR ni mambuang masa dan tidak berfaedah.PR tiada kerja lain drp ajak berdebat tetapi pemimpin BN sibuk buat kerja untuk rakyat tiada masa berdebat dengan babi conok.

      Delete
    6. Tak faham2 tak reti2 bahasa tak mau reti bahasa. Kau faham tidak ni 2.48 . Berdebat ni tidak elok KERANA MASING2 INGINKAN KEMENANGAN DAN BUKAN KEBENARAN. ADA FAHAM KA ADEIIIII. "APABILA ALLAH MENGHENDAKI KEBURUKAN BAGI SESUATU KAUM MAKA DIBUKA UNTUK MEREKA PERDEBATAN DAN DITUTUP DRPD MEREKA PINTU AMAL." Ini simple BM klau masih tidak faham pegi cari manusia yg faham BM dan terangkan kpd kamu.

      Delete
  12. pilih lagi anak kroni jd wakil rakyat yg menang kerana suka memfitnah yg rugi rakyat yang pangkah tu ler...pasni anak liabiliti pkr ni akan bertanding tmpt yg leh menang kot dalam hutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia, kalo masuk hutan. Binatang pun
      pakat lari...

      Delete
    2. Anak babi ni akan bertanding di bukit segambut senang nak lari masuk rumah kalau dikejar anjing gila.

      Delete
  13. kesian UMNO dah takda macai dan balaci buat demo 20 orang . so terpaksa pasang banner. ha ha haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kesian padang di Bangi besar tetapi yang hadir dengar ceramah Fuckatan 30 orang saja..apa dah jadi tersungkurlah dalam PRU13.

      Delete
  14. Demo mendemo, balaci,macai kan hak eksklusif
    pakatan haprak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul ke? bukan UMNO menghancurkan imej angkatan tentera dengan buat tarian pongong jadi macai?

      Delete
    2. Tu ler bodohnya pr...kutuk polis..kutuk tentera....korang bukan saja hilang undi mrk tapi undi warga keselamatan termasuk ibu bapa..saudara mara mrk dan anak2 mrk..Sebenarnya taktik mat liwat nak org lihat kerajaan lemah melalui anggota keselamatan memakan diri sendiri.

      Anak polis dan tentera

      Delete
    3. Tarian ponggong khusus untuk Ambiga dan Anwar saja.pasal tu kena buat depan rumah Ambigasagam.

      Delete
    4. ha ha ha UMNO masih tidor banyak general dan panglima dah masuk PR. kor pergi lah tipu biawak tepi sungai tu.

      Delete
    5. Bhai..bnyk general dan panglima tu BEKAS bhai..bekas ni org guna bila ada bnda nk di isi...lu tak kira berapa bnyk bekas org bawahan kpd bekas panglima tu berbekasss jew hati diaorg...dah bekas panglima tu bukan lagi panglima tapi panglapan pangtujuh atau pangkas jew..

      Delete
    6. Klu bekas panglima tu 10 org...yg anak2 buahnya yg sokong bn ada beribu2 org....Klu aku...aku ambik yg ramai...

      Delete
  15. Lantakla korang nak cakap ape... tapi aku tetap xsokong PAKATAN yang menggadaikan ISLAM, amalkan seks bebas, meliwat sana sini dan perjuang kebebasan Agama. non stop

    ReplyDelete
  16. Boleh jalan la betina Pluralisme ni.. Gerenti kalah. Abg aku org kuat dia masa pru12 pun dh slow.. Khemah2 BN makin meriah ni. Semoga Allah berikan kemenangan pd RnC.

    ReplyDelete
  17. APA YG SAYA NAMPAK. NURUL IZZAH PUNYA CIRI2 BAKAL PM PEREMPUAN YG PERTAMA DI MALAYSIA. PERCAYALAH CAKAP SAYA. KEMAMPUAN BELIAU JAUH BERBANDING RAJA NONG CHIK.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...ceramah tepekik terlolong je lebih... sampai terkluar ...tut sikit... mana layak jadi wanita pertama...mimpi le ko

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!