SEDIH WEI AKU TENGOK TOK PA DIPERLAKUKAN SEBEGINI DI KELANTAN!

90 Responses to "SEDIH WEI AKU TENGOK TOK PA DIPERLAKUKAN SEBEGINI DI KELANTAN!"

  1. emo lebih puak2 umno ni..

    kalau kecut telor x yah masuk politik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan kerana kecot telor tapi kerana perbuatan yang MELAMPAU... TAK BERTAMADDUN.....TAK ISLAMIK. Macam BARBARIAN .... PAS memang ajar pengikut pengikut jadi barbarian. Tengok aje unit Amal.. nama aje AMAL pun macam BARBARIAN!!

      UMNO lebih berakhlak, lebih islamik.

      Delete
    2. TAHNIAH ORANG KELANTAN! TAHNIAH KERANA MENOLAK TOK PA! TAHNIAH KERANA MENYEBAT TOK PA!

      TOK PA selaku menteri MITI adalah sebab kenapa kita terpaksa membayar RM180,000 untuk membeli kereta Toyota Camry yang sepatutnya dijual dengan harga kurang RM70,000.

      TOK PA kawal harga kereta....Vios harga kat RM 90,000, patut harganya kurang RM40,000.

      Sebat TOK PA....sebat sampai dia sedar dia memeras rakyat.

      Delete
    3. Bhai 03.26 hnya kerana lu tak mampu memiliki camry atau vios maka sifat liar dibenarkan...undang2 rimba di gunakan...apaguna pki kereta mewah jika kerajaan tak mampu buat jalan.. Apa guna lbh bnyk kereta mewah dari org yg mampu membaca kerana kerajaan tak mampu bina sekolah...
      Bhai jika sakit apakah camry msh menjadi pilihan...atau perubatan yg terbaik...waktu itu kerajaan ttp disalahkn...dunia dunia

      Delete
    4. SEBAT DIA!

      Royalti minyak ke atas minyak dan gas yang hanya 5% PUN BN TAK BAGI KERAJAAN KELANTAN. Sampai kerajaan Kelantan tak dapat nak bekal air bersih untuk rakyatnya.

      SEBAT TOK PA YANG MENZALIMI ORANG KELANTAN! SEBAT DIA SAMPAI DIA INSAF!

      Delete
    5. Projek carigali minyak tlah brlaku diluar pesisir pantai kltn atas prjanjian brsama petronas serta krajaan pusat dn Petronas setuju mberi sumbangan ikhsan kpd krajaan pusat utk kmajuan kltn dn krajaan pusat pula mnyalurknnya mlalui jabatan pesekutuan yg ditubuhkn utk mbantu rakyat kltan. Jika diberikn kpd pas bkn seluruh rakyat kltn yg dpt tp semua pmimpin pas dr seluruh negara yg sapu. Mereka tdk amanah dn tdk cekap mntadbir krn sikap bodoh sombong. Cuba lihat pruntukn 600 juta utk mslh air habis disapu dn rakyat kltn minum air kotor. Di kedah pruntukn utk mbuat jln semua disapu tp jln tk buat. Bantuan kpd rakyat hnya kpd pnyokong2 pas saja brbnding krajaan pusat yg beri kpd semua org. Jd krn tu mereka beria2 sgt duit tu bg mbesar tmbolok mereka dn bknya utk rakyat.

      Delete
    6. Anon 3.43pm: tak dapat royalti minyak tu yang korang sebat pokok balak sampai gondol kan. Memang tuan2 korang mata duitan, membangunkan orang melayu haram satu pon tak ada. Berapa byk wang ehsan kerajaan pusat dah bagi, mana duit2 tu???. Tabung memali mana duit2 tu semua????. Memang haram pon pangkah PAS ni. Memang PAS, PKR, DAP perosak negara. Patut sembur je mulut sorang2 ngan ridsect.

      Delete
    7. Anon 535

      Memang lahanat, sudah lah minyak kami kau kaut, kau hina kami ya!

      Kelantan bumi azan berkumandang, rakyat menegakkan Islam. Rata-rata rakyat TAKUT ALLAH. Sebab itu ada minyak di Kelantan, ada minyak di Terengganu.........sebab itu TAK ADA di minyak tempat kau!Ini pemberian Allah kepada Kelantan.

      Cubalah cerita berapa banyak wang ehsan kau bagi...ceritalah Si Lahanat! Wang ehsan umpama sedekah....mana HAK KAMI?

      Delete
    8. Anon 6.00pm: ya rabbi, mintak anda buka hati seketika pergi arkib utusan dan berita harian cari artikel hal minyak ni kat negeri kelantan. Jangan refer harakah aje ok.

      Hak kalian sekarang dah digadai termasuk kalimah Allah kepada cina2 DAP.

      Delete
    9. BESOK2 KALAU PERKATAAN ALLAH ADA DGN SALIB KAT GEREJA AGAK2 SIAPA YG KENA SEBAT. JGN FIKIR AWAK PUNYA SEBAT SAJA.

      Delete
    10. Tah ape pundek puak fuckatan nie...mcm yahudi mabok

      Delete
    11. Sekarang rakyat Kelantan tahu Kelantan KAYA
      tapi
      hasilnya DIROMPAK OLEH UMNO,
      TAPI
      KALI INI KELANTAN ADA PILIHAN,..... KALI INI KELANTAN ADA ANWAR!ANWAR AKAN BERI KEPADA KELANTAN BAHAGIAN KELANTAN!
      INI KALILAH!

      STOPA BOLEH STOP LEPASTU.

      Delete
    12. Bhai...agak2 lu minyak kelantan dgn anwar kena sepak dgn umno...mana dulu ya...
      Anwar kena sepak tu psl perjuangkan minyak kelantan lah ya...yg pasti anwar dalang semasa protes pernubuhan petronas...tp itu dululah,skrg petronas di mulut wlupun tngh berjimak..klu menang petronas tukar petrowar....angin lg org kelantan....agak2 org kelantan berapa royalti yg cukup...zuhud bukankah ajaran TGNA....fikirlah

      Delete
    13. Anwar nak jadi PM sebab nak sepak Mahathir
      Orang Kelantan undi Anwar sebab nak royalti minyak supaya boleh minum air bersih.

      ....WIN-WIN SOLUTION!

      any objection?

      Delete
    14. Si pelacur agama tu korang boleh percaya....?

      Delete
    15. otak kasi bukak la wei. jgn dok baca blog merapu aje. umno dah tolong byk tp pas keja melingkup aje. dgr aje husam n nik ajus tu makin sesat barat la ko jdnya. apa cite ladang rakyat. apa cite air kat kelantan.

      Delete
    16. cbuk pasal royalti. kalu bukan sbb petronas dr M ada ker pelantar minyak kat tengah laut nun. cakap guna otak jgn guna tempurung lutut. sume tu bukan datang bergolek tanpa usaha dr M yg korang maki hamun. dasar otak hidup dgn subsidi, cakap pandai tapi pemalas. jgn menidak jasa org yg berjasa...klia yg korang guna masa p haji tu atas idea siapa...porky nick ker??? naik tongkang pun belum tentu. putrajaya dulu nak lelong skrg nak tawan...mmg sah puak ni dh mereng biol tahap bendul.

      Delete
  2. Pas ikut dap and pkr bawa politik extremist. Tolak pr untuk kemakmuran dan kesucian agama Islam di Malaysia.

    ReplyDelete
  3. PAS ni selalu buat kerja2 bodoh.
    Macam mana rakyat yg cerdik sedikit nak mengundi PAS di PRU13 nanti?

    ReplyDelete
  4. lagi teruk blog parfuck tahi dengan gambar lucah dan kurang ajar tentang pemimpin pakatan. Baguslah rakyat kelantan menolak anak negeri yang bersekongkol dan jadi balaci UMNO tapi tak memperjuangkan hak rakyat kelantan. bacul ke apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa yg hak rakyat kelantannya ! kalau pasal minyak pakai otak la mana ada minyak di kawasan negeri kelantan yg ada diperairan antarabangsa(luar pantai kelantan), tapi kalau pasal tanah bukit kat gua musang dan jeli yg dok bagi kat cina tu memang hak rakyat kelantan.

      Delete
    2. Baik korg gi tuntut hak korg yg Pope nicky dah gadaikan pada cina DAP tuh...itu baru betol...Allah Taala bg akal utk digunakan sebaik mungkin bkn utk jadi lemboooo...yg korg tuntut ialah bkn HAK korng...

      seeloknya korg sebat pope n ajis tuh sbb senang2 gadai tanah dan rembat tanah utk anak bini serta krabat2 PAS....

      Delete
  5. apabila otak letak kat lutut oleh ore kelate sendiri.

    ReplyDelete
  6. YES! YES! YES! We are ready!
    NO! NO! NO to biaDAP!

    ReplyDelete
  7. hak pala lutut korang la..dh jalas ngan terang2 kelantan satu sen pun x layak dpt royalti mnyak smpai pemimpin2 kelantan sendiri pun sedaq depa x layak tp mcm besa ar dh dpt pengikut2 bodo tahap gaban pnyokng2 PR mmg tahap kera2 zoo...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kerap sgt minum kencing peliwat...tu yg buat mrk makin bodoh...1 hakikat nyata.

      Delete
  8. kena tipu kering dgn tok bulu yg berlagak alim ulamak !

    ReplyDelete
  9. Di hari2 terakhir UMNO mereka sibuk menyamun dan merompak tabung negara. Memberi segala kontrak kepada kroni2 mereka. Segala pencurian dan pencabulan wang rakyat akan di kembalikan kepada rakyat bila pakatan menawan putrajaya. Setiap sen yang dicuri UMNO akan dikembalikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kata2 yg biasa kluar dari mulut mat liwat yg haram didengari.....

      Delete
    2. mat liwat yg menyamun semasa dalam umno dulu, bila dah tak boleh menyamun mula lah dia menyalak

      Delete
    3. Ceh...macam la pakatan liwat tu tak pernah menyamun dan merompak......kroni lagi banyak

      Delete
    4. Anon 115, apa awak tulis tak berlaku pun di Kedah, Selangor atau Penang!
      So What The Fark are you talking about? .

      Delete
  10. Sebetulnya ayt2 tu di tujukan pd puak2 korang!! di hari2 terakhir, hbis punah ranah negeri puak2 korang kerjakan, bukit jadi gondol, air bekeladak, balak hbis kena tebang, tanah rakyat bagi bagi cina kapir harbi.... esk2 dah lingkup baru dpt kat BN, sapa yg setel nnti??? UMNO jgk, sbb apa??? sejht2 UMNO, sejahil2 UMNO, sekapir2 UMNO yg puak korang sebut tu lah yg jadi pembela ank bangsa sndiri tau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sah ayat ayat itu sebenarnya ditujukan pada puak puak pakatan... di hari2 terakhir, habis punah ranah negeri puak2 korang kerjakan, bukit jadi gondol, air bekeladak, balak habis kena tebang, tanah rakyat bagi bagi cina kapir harbi. Kalau mereka kalah nanti.. mereka telah dapat kumpulkan kekayaan untuk anak bini hingga 7 keturunan. Orang buta mata, buta hati aje yang tak nampak itu. Manusia zalim macam ini tak akan selamat hidupnya didunia lagi tak akan selamat apa lagi dikubur dan diakhirat nanti. Puak ini semua memang tak takut Tuhan, tak ada didikan Islam cuma didikan PAS.

      Penentang kezaliman.

      Delete
    2. Ulama dah sepakat mengatakan menentang pakatan rakyat adalah JIHAD.

      Ayuh kawan kawan kita bantu seberapa yang mampu untuk beri kemenangan pada UMNO/BN pada PRU 13 demi selamatkan Islam dan negara yang tercinta.

      Delete
    3. Ye betul memang jihad, tapi orang umno banyak yg cinta dunia dan takut mati.
      Dah cinta dunia dan takut mati....macam mana nak berjihad.

      Delete
    4. Mat liwat tak takut mati..klu dia tahu jam dia mati..dia tak akan meliwat dan layan pelacur..

      Delete
  11. Kesian UMNO/APCO sudah deperbodohkan olen Psy. Psy/Gangnam sudah Cili kasi taruk sama mereka. Padan muka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. UMNObacul kata psy tak nak yeesang sebab ada threat on his life. macam cubaan letupakan psy ngan c4 kot? ka ka ka. mmacam la rakyat nibodoh sangat

      Delete
    2. Pasal psy pun dijadikan isu national, apa kena mengena dengan masa depan negara.

      Delete
    3. Bhai 03.11.. Lu telah buktikn perbezaan iq antara org yg memilih umno dan memilih pr...yg ada pada mereka sifat amarah kerana mereka tahu 2 keturunan lg pun belum tentu hasrat dan demdam terbalas.. Dgn nilai2 perjuangan yg ada...hmmm entahlah....

      Delete
    4. Kita xde mslh dgn psy krn cuma hnya skli tu jer tp bukannya seperti sebanggang2 anjing2 khawarij yg diprbodoh dn dibabikn komunis chauvinist ultra kiasu DAP spnjang masa atau hayat.

      Delete
    5. DAPigs setan memperbodohkan PAS dan mat liwat memperbodohkan semua. Padan muka.

      Delete
  12. berani atau bacul?

    http://www.keadilandaily.com/mahathir-dicabar-lawan-anwar-di-permatang-pauh/

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak payah la bro....mahathir tu dah pencen, puak ko nak cabar buat apa??? dia tak minat nak bertanding da....bukan sebab dia bacul....
      puak ko cabarla Anuar supaya bersumpah junjung quraan utk buktikan dia x menjubor china doll & meliwat jantan jambu.....ada BERANI ????? SIAPA BACUL ???
      Umi Hafilda ceramah dedahkan kebejatan moral, Anuar mencicit lari x berani berdepan....siapa Bacul??? siapa Berani????

      Delete
    2. tak payah laa.. kang kalah ko kate SPR tipu... kalo menang ko kate rakyat sokong...

      tuh cuma alasan2 jer.. bila dah kompom kalah pun kat permatang pauh tu..

      Delete
    3. Tak da masalah. Kalau UMNo nak letak umi hafilda di permatang pauh pun ok. ada berani?

      Delete
    4. hahah mcm gampang je nk cabar Tun. Dulu korg jugak suruh Tun berundur. Bertanding karang, kalu menang mcmana? korg nk sambung jerit suruh Tun turun mcm dulu ke?

      Delete
    5. Tdm gerenti kalah...mat liwat suma ada..tdm tak ada video besi mcm mat liwat. tarbiyah amoi cina dlm keadaan telanjang bulat...tdm ader?tak ader kan...
      Mcm ayam togel yg dijual di giant....bogelnyer..

      Delete
    6. Mat liwat tu kena betulkan kotey bengkoknya utk berani bertanding...

      Delete
    7. Tun Mahathir disaran tanding lawan Anwar

      Anis Nazri,15 Feb 2013KUALA LUMPUR: Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad disaran untuk menentang Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim di Permatang Pauh, pada Pilihan Raya Umum ke 13 ini. (Nordin [kanan] dalam sidang medianya hari ini)Saranan itu dicadangkan Bekas Presiden Kesatuan Guru-guru Melayu Malaysia Barat (KGMMB), Nordin Mahmood.Beliau berkata demikian pada satu sidang media yang diadakan di ibu kota, hari ini.Menurut Nordin, memandangkan Tun Mahathir dilihat banyak mencampuri urusan politik negara biarpun sudah bersara adalah lebih baik jika tokoh negara itu bertanding bagi membuktikan kewibawaan beliau."Biasanya, apabila orang bersara dia akan berkecuali, seperti yang berlaku di negara lain.  Namun berbeza bagi Tun Mahathir. Beliau masih menunjukkan kesungguhan dalam politik negara ini."Jadi, orang kalau berminat dengan politik, kena bertandinglah bagi membolehkannya menyumbang kepada politik," tegas beliau kepada media.Tambah Nordin, penglibatan beliau sebagai seorang guru selama 37 tahun sudah cukup untuk beliau mengenali Mahathir dan Anwar, yang disifatkan beliau sebagai tokoh negara yang disegani.Beliau yang mengakui pernah mempunyai hubungan baik dengan Mahathir dan Anwar ketika kedua-duanya memegang jawatan sebagai Perdana Menteri dan Menteri Pelajaran, berkata 'pertembungan' itu bagi membuktikan siapa yang menjadi pilihan rakyat."Saya sebut bertanding di Permatang Pauh, jika Mahathir kalah sekalipun, beliau kalah bermaruah kerana bertanding di kubu kuat Anwar.  Begitu juga jika bertanding di Kubang Pasu," kata beliau yang dikatakan sudah menyatakan saranan tersebut kepada Anwar.  Beliau dikatakan telah menghubungi Anwar tiga hari lepas berhubung saranan tersebut dan ahli parlimen Permatang Pauh itu menerimanya secara terbuka.Bagaimanapun, beliau belum menghubungi Mahathir untuk tujuan sama, sebaliknya meminta pihak media melontarkan saranan tersebut kepada Mahathir.Katanya, sekiranya Tun tidak mahu bertanding di Permatang Pauh, beliau boleh memilih mana-mana parlimen, termasuk di Kuala Lumpur.

      Delete
    8. Korang suruh tdm yg dah bersara...?.mintalah mat liwat pelayan pelacur bertanding di pekan pahang...ada berani?
      Suka nak provoke org si pecinta lubang taik ni..

      Delete
  13. Cantik kata kata Tok Pa, kalau dibalas perbuatan mrk, mk kita spt mrk, uncivilise ! Sejak dahulu walau ketika itu saya dlm PAS , Tok Pa adalah seorg yg saya hormati.

    ReplyDelete
  14. habis tu, tindakan puak umngok kencing gambar pemimpin pakatan ok lah pulak. Tu belum hadiahkan org dgn kek berupa taik!

    KATA DULANG PAKU SERPIH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alahai cai...limbabi tokey babi merah..kuning..hijau tu yg mula dulu.sikalipah lubang taik.

      Delete
  15. macam ini kelakuan ISLAM PAS ...... sampai bila2.......dah pun lebih 20 tahun tidak dapat perintah seluruh malaysia....itu menunjokan ALLAH tidak beri barakha dan hidayah walau pun party ISLAM.......saya seluruh kotasinga mendoakan biar ALLAH menentukan bentok balasan yang dikenakan kepada ULAMAK PAS( PARTY AJARAN SESAT)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn heran selagi n.ajis msh bernafsu..tu la penaung mat liwat buat dosa..ttg video besi dan kes saiful...puaka besar tu yg tolong mat liwat spin..
      Tak heran dia makin dihina krn bodoh membela sikotey bgkok....

      Delete
  16. ..hmm sesengal2 melayu terengganu mmg stopa ali la.. kecik2 takmau mampos udah besar menyusahkan org.. taqbir!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taqbir konon....cai....korang pegi puja peliwat kote bgkok tu ko nak taqbir jugak?!Mmg sah sengal....

      Delete
    2. ..liwat tetap liwat.. taqbir!..

      Delete
  17. Harap rakyat kelantan sedar la ya. Hanya UMNO dan BN sahaja yang dapat membangunkan dan mempertabatkan bangsa, agama dan negara.

    ReplyDelete
  18. Dengar khabar ramai lagi yang akan keluar PAS. Ana dah cakap yang bersih semua akan keluar PAS. Yang tinggal semua yang kotor macam korang semua...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu PKR, sekarang PAS.
      Sebabnya sama, AlJuburi!

      Delete
    2. Yang setia adalah golongan lgbt...klu anda bukan golongan lgbt....baik lari..

      Delete
  19. itu lah akhlak sebahagian pengikut pas. mana akhlak uulama pewaris nabi. nik aziz sepatutnya dpt memberikan tarbiah kpd pengikut tegarnya itu. kalau begini akhlak org2 pas boleh kah kita percaya bila dah jd pemerintah ada sifat kasih syg kpd rakyat nanti. wallahualam...

    ReplyDelete
  20. Apa yg hak perlu di beri tak kira parti apa...parti tupperware..parti kominis ..atau apa. Kami rakyat kelantan bayar cukai juga dan bernaung under the same law..or constitution. KAMI MARAH SEBAB STOPA NIH WAKIL NAJIB ATAU WAKIL..RAKYAT.. rakyat kelantan ..jeli... or stopa nih wakil rskyat Pekan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak bagi pada wakil korang...23 tahun masih milo rasa tanah ler air di kelantan.

      Delete
  21. brapa kali najib asyik dtg sabah ni? apa raaa. lps tu ckp Sabah akan maju d bawah BN. Uweeekkkkssssss!!!!! ptuihhhh!!!!! pertama kali umngok ckp mcm ni, budak yg lahir masa tu dah umur 20 tahun skrg ni!! Kali ni ayat yg sama dikeluarkan lagi!!! Kitorang dah tak caya dah.

    ReplyDelete
  22. Listen! Listen! Listen!

    UMNOgok sudah tidak releven lagi. Rakyat sudah sedar UMNOgok hanya ujud untuk kepentingan UMNOputra sahaja. Malulah sikit, insaf dan sedar bahawa orangramai tidak boleh ditipu selama-lamanya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dengar!Dengar!Dengar!
      P'gay'R hanya ujud utk memulihara sang bengkok sahaja.Jgn Malu utk bersama mat liwat dan pelayan pelacur.Sedar bhw anda akan diberikan air kencing free selama-lamanya.

      Delete
  23. awat laaaa..
    hampaaaa puak2 tuuu...
    "Kepala Hotak" hampaaaa tak dak lain ke...???
    "B A N G K A N G" sa ha ja... hampaaaa no...!!!
    tuuuu...Air Paip kat K E L A N T A N tuuuu...masih "KERUH" lagiiiii...!!!
    cer cipta Mesin canggih...
    derma le kat setiap Kawasan Parlimen di Kelantan...
    dapat le dema merasa air paip J E R N I H...
    SEDIH kan kat Rakyat dema diiihhhh...
    AMPUNNNN MAAFFFF...

    ReplyDelete
  24. UMNO/APCO memang tidak boleh diharapkan. Tengoklah di Selangor UMNO bermain politik dengan menggunakan isiu air untuk menipu rakyat 'kononnya'air tidak cukup dan Loji Langat 2 yang harga berbillion diperlukan. Sudahlah nak tipu sampai bila.
    Insaflah wahai UMNO/APCO!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni mcm biasa minum air sungai kelang kot?Air mentah dgn air terawat tak sama cai...perlu ada loji baru krn rakyat bertambah..keperluan bertambah.

      Delete
  25. Nice Site: Thanks for sharing really like them and looking forward for the newposts.You can download, Pc Games Download or PS3 Games - OR Pc Download XBOX OR All Every About Games Download Download Games Packs

    ReplyDelete
  26. Jgn sampai org luar kata org Kelantan mentaliti mcm Bangla sbb yg ramai camni kat Bangla je

    ReplyDelete
  27. Salam bro,
    Saya tak pernah pun tulis kt blog bro sblm ni. Tapi saya sokong segala usaha bro utk UMNO dan BN. Saya hanya mintak bro dan kawan2 lain yg berblog supaya maintain blog masing2. Maksud saya dari segala link2, jgn ada virus/malware yg x patut ada. Saya dan ramai lagi kawan2 di luar negara banyak yg hadapi masalah ketika buka blog2 pro kerajaan. Saya suspect (ulang, suspect) ada usaha dari pihak satu lagi utk masukkan segala macam 'gangguan' dlm blog2 pro kerajaan.

    ReplyDelete

  28. KAT SELANGOR TU AIR MEMANG BERLAMBAK
    YANG MENJADI MASALAHNYA ADALAH AIR YANG TERAWAT YANG TAK CUKUP

    TU PUN KO TAK BOLEH NAK BEZAKAN KE AIR MENTAH DENGAN AIR YANG TERAWAT/BERSIH.
    APA PUNYA BODOH LA ORG PAKATAN NI.....

    BUDAK SEKOLAH PUN TAHU MAKNA AIR KOTOR DENGAN AIR TERAWAT

    KALAU KO RASA NAK MINUM AIR BELUM TERAWAT TU KO PEGI JER MANA2 KOLAM NAJIS KAT SELANGOR,,,,,,

    SEBAB TU JGN BACA HARAKAH SELALU KENA BACA JUGA AKHBAR LAIN.....

    PERKARA YANG SIMPLE PUN TAK BOLEH NAK SETTLE MACAM MANALAH NAK MENTADBIR NEGARA
    PUUUIIIII.......BODOH PUNYA ORANG PR.....

    ReplyDelete
  29. AKU HARAP lps ni org kelantsn blh pk lah dgn otak drg jgn asik ikot je tok guru sesat tu

    ReplyDelete
  30. Aku rasa nk jentik je telur2 org bodoh sampai hancur

    ReplyDelete
  31. Tak malu betul puak2 pas ngong ni...

    ReplyDelete
  32. We stumbled oveг herе cοming from a diffeгent website and thоught I ѕhould chеcκ things
    out. ӏ likе what Ι sее sо
    i аm јust fοllowіng уοu.
    Lоok foгwаrd to going
    ovеr yοuг web ρage yet аgaіn.


    Also visit mу ωеbsitе :: tumblr.com
    My web site - Free ps3

    ReplyDelete
  33. MELAYU SEDAR DIRI BERKAPAK BERPARANG CINA TEPUK TANGAN BERSORAK RIANG, BELIA CINA SEMUA DH KURANG AJAR DN TAK AKAN BOLEH DIAJAR. YG DUK KAT MCA TU MALU2 KUCING JER TARING DIA DAP PEGANG. BERINGATLAH SEBELUM AGAMA KITA, TAPAK RUMAH, TAPAK KUBUR MADARASAH DAN MASJID KITA TERGADAI DEK KERANA POLITAIK YG KETERLALUAN.

    ReplyDelete
  34. Hey there! I just wanted to ask if you eveг have any troublе with hackеrs?
    My laѕt blog (worԁpгess) waѕ hаcked
    and I ended up loѕing many months of hаrԁ ωork due to
    no backup. Do you have anу mеthoԁs to ρгevent haсkeгs?



    My wеb blog: solar energy systems

    ReplyDelete
  35. Right noω it аppеагѕ liκe Μoνаble Tуpe is
    the ρrefeгrеd blogging рlatform availаble right nοw.
    (frοm whаt I've read) Is that what you'гe using on youг blog?


    Here is my ωeb blog ... motorola baby monitor reviews

    ReplyDelete
  36. Howdy! This ρost сould not bе writtеn any better!
    Reaԁing this ρost remіnds me of my
    good old rоom mate! He always kept talking about
    this. Ӏ wіll forwarԁ this article to him.
    Fаirly сегtain he wіll have а gooԁ гeaԁ.
    Thanκ you fоr shаrіng!

    Also vіsit my blοg Disney World
    my page > Disney Florida

    ReplyDelete
  37. Hi there would уou mind lеtting mе knоw which hοѕting сompany you're using? I'vе lоadеd yоur blog іn 3 completely diffeгent bгoωsers anԁ I muѕt ѕay this
    blοg loaԁs а lot quісκer then mοst.
    Ϲan уou ѕuggest а gоod hoѕting proѵidеr at a reasοnablе price?

    Cheers, I appreciate it!

    Rеѵiеw my homepage vertical explosion training

    ReplyDelete
  38. Μу develορer is tryіng tо сonvіnce me to move to .
    net from ΡHP. I have аlways disliked the idea
    becauѕe of the exреnses.
    But he's tryiong none the less. I've bеen usіng Μovаble-type on a varіety оf ωebsites for about a уear and аm
    worrіed about swіtching to another ρlatfoгm.
    I have hearԁ excellеnt thіngs abοut blogеngine.
    net. Is therе a ωaу I can imρoгt аll
    my wоrdpress contеnt intо it? Any kind оf help would be really
    apprеciated!

    Αlѕo vіsit my site - natural breast

    ReplyDelete
  39. It's a pity you don't have a ԁonаtе button!

    I'd definitely donate to this outstanding blog! I suppose for now i'll sеttle
    for bookmarking and adding your RЅS feed to mу Googlе accоunt.
    I look forward to neω uρdates and will shаrе thiѕ blog with my Facebooκ grоup.
    Talk soоn!

    Here iѕ my web site :: burn belly fat fast

    ReplyDelete
  40. Hеllo! Thіs іs my 1st comment here so I just ωantеd to gіvе а quick shout out anԁ sаy I
    really еnϳoy гeading through уour blog poѕts.
    Can yοu suggеst anу other blοgs/webѕiteѕ/fοrumѕ that go
    oveг the ѕame ѕubjeсts?
    Thank you ѕo muсh!

    Feel free to ѕurf tο my webρаge:
    how to get bigger boobs naturally

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!