PENGARUH ANWAR YANG TAK PATUT DIBUAT!

Ini semua Anwar punya pasal la!

21 Responses to "PENGARUH ANWAR YANG TAK PATUT DIBUAT!"

  1. hahahaha..lawak..sial...gerenti degan gambar camni UMNO akan menang 2/3..majororiti!!gerentoi babe!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wakaka.. tak yah gambar cenggini.. dgn muka hang anon 9.29 Umno boleh menang lebih dr 2/3.. suwey woo ada balaci mcm lu bhai

      Delete
    2. tak mau aku pangkah puak2 umno ni.... otak blues & budaya kuning tegar!

      Delete
    3. Bukan kami yg otak biru tp mmg fakta pemimpin ANUgerah tuhan bernabikan N. Ajis yg bersifat lucah melampau dan ketagihan seks tahap gaban ijau!!
      KAH KAH!!

      Delete
  2. Hang takda gambar Najib tutoh Altantuya backside?!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya video Nuar dgn Chinadoll!

      Delete
    2. Memang takdak laa.Najib tak buat perangai
      lagu pemimpin anugerah hang tu aiihh!!.

      Delete
    3. dulu kes tangkap khalwat najib & ziana zi di p.d. ......

      Delete
    4. Tak lama lidah atau mulut kau mengrutu sbb rajin buat crita. Slalu cakap bohong lama2 jadi pencuri. Buat la slalu!!! Slowly thoes lyings will penetrate into your soul n you watch slowly your own endings. How Allah work wonders to people like you who love slandering others. Masih belom trlambat lakukan taubat nasuha supaya lidah atau mulut kamu tdk mengerutu.

      Delete
    5. Awat kami lak yg kena tunjuk gambaq yg tak ujud tuh.. Hang baguih sgt pi la tunjuk, kalu ada la!!
      Yg pasti pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis kamu tu mmg ketagih tegar pelbagai jenis seks!!

      Delete
  3. Nak toron je lain tak ada keje sinuar ni.Celako celako celsko mu.g nuar

    ReplyDelete
  4. 1) SYARHUL THAA'AM ; ertinya gemar kepada makan atau makan terlalu banyak.

    2) SYARHUL KALAM ; ertinya gemar kepada bercakap yang sia-sia, percakapan yang tidak berfaedah kepada dunia dan akhiratnya.

    3) GHA'DHAB ; ertinya bersifat dengan sifat pemarah dan cepat melenting walaupun kesilapan berlaku pada perkara yang kecil.

    4) BUKHL ; ertinya bakhil atau kedekut dan merasa sayang untuk membelanjakan hartanya pada jalan Allah.

    5) HASAD ; ertinya dengki akan ni'mat yang ada pada orang lain serta suka jika orang itu mendapat kesusahan, melebihi dari dirinya.

    6)HUBBUL JAH ; ertinya cintakan kepada kemegahan dunia secara keterlaluan sehingga lalai dari beribadat serta berzikir kepada Allah Swt.

    7)HUBBUN DUNYA ; ertinya cintakan dunia secara keterlaluan sehingga lalai dari beribadat serta berzikir kepada Allah Swt.

    8) KIBR ; ertinya bongkak atau sombong, dan merasakan dirinya mempunyai kelebihan dan kedudukan yang tinggi dari orang lain.

    9) UJUB ; ertinya merasakan dirinya telah banyak beribadat atau telah banyak harta sehingga ia terlupa segalanya, adalah ni'mat dari Allah.

    10) RIA' ; ertinya menunjuk-nunjuk dengan amal ibadatnya, beramal untuk mendapat pujian dan sanjungan untuk dipandang mulia oleh manusia bukan kerana Allah.

    Wallahu a'lam

    ReplyDelete
  5. lawak gila aku teggok gambar ni hahahaha. anwar mesti suka

    ReplyDelete
  6. otak lucah penganut2 umno... tak ada kerja nak dibahaskan dlm blog, surat khabar, tv, kedai2 kopi, mesy2 umno, kempen2 umno,... btm ........ semuanya sekitar "SEKS, LUCAH, MENCARUT" ..... akan majukah bangsa melayu dgn mentaliti politik begini?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mmg sah siap ada fakta kes mahkamah, persaksian sparing partners dan bideo besi lagi pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis hangpa tuh kerja dia menonggeng samada ataih betina atau boboi dia. lepas siap menonggeng tak sah kalau tak pekena karipap!!
      KAH KAH!!

      Delete
  7. gambar sakai mana tu yg umno kutip tu?.. umno staraf dgn sakai kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang ni kang aku habaq hang bodoh nnt marah tapi mmg dah pencacai angkat N.Ajis pr nih bodoh berbakul bakul smp tak leh nak simpan sikit pun..
      Sah sah la gambaq tu menggambaqkan sepasang manusia tahu akan bahana aktiviti meliwat dan betapa haramnya aktiviti itu..
      Bukan macam pemimpin ANUgayrah tuhan bernabikan N.Ajis hangpa tuh!!

      Delete
  8. nuaq nuaq campai chengitu cheakali...

    ReplyDelete
  9. Gambaq ni mmg terbaek la parpu menusuk kalbu pencacai angkat N.Ajis sampai terbawak bawak dlm mimpi..
    KAH KAH!!

    ReplyDelete
  10. Banganglah cai BABI ni. Sakai pun tau meliwat salah bodoh! Apa BABI buat semua kau anggap betul. Baiklah kawan sakai drpd kawan cai BABi.

    ReplyDelete
  11. Marah betul si bodoh semua tu ye..kelakar..kui..kui..kui
    Yg dok blkg tu nama mat yie..yg dok depan tu sapa plak..
    Hadoi..aku takleh tahan pg2 ni..nk pecah perut aku temgok nuar dgn pencacai meroyan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!