PELIK TAPI BENAR! DIMANA ADA HADI DISITU ADA SALIB

Benda ni sangat pelik. Kalau kita cakap pastinya anjing pakatan marah...tapi korang tengok la sendiri..nape ek?



43 Responses to "PELIK TAPI BENAR! DIMANA ADA HADI DISITU ADA SALIB"

  1. apa bodoh punya thread..mmg sesuai unt ahli umno yg mmg bodoh spt ckp tun m...hahhaha.
    buat la artikel yg boleh buat ahli umno cerdik sikit bro...buat malu umno je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hoi NON 9.58pm. pe benda? kalau kena kat batang hidung ko, batang pelir ko, semua ko ckp UMNO bodoh, tapi kalau kena kat UMNO engkau lah yg kuat menyalak mcm anjing siam hilang anak... ko saja lah cerdik dlm dunia ni. sengal!

      Delete
    2. Dah bermacam petunjuk dan peristiwa dah Allah tunjuukan kepada golongan PAS munafik ini, tetapi mereka masih belum SEDAR,Sehingga diturunkan azab kebakaran ini PUN MASIH BELUM SEDAR...Maka Tunggulah Azab Allah yang sebenarnya, bagi menghapus orang orang yang menyekutukan Allah dan memecahkan UMMAh sepertimana umat2 terdahulu.. Saudara2 PAS bertaubatlah sebelum terlambat..TQ

      exPAS 2009...

      Delete
  2. hadi manusia BANGSAT Parti Ajaran Sesat

    ReplyDelete
  3. Walaupun aku x suka PAS Dan Hj Hadi, apa dah takde isu lain ke? Ini budak2 tadika boleh la percaya. Buat malu la. Ntahapapa

    ReplyDelete
  4. Aku pernah baca artikel lagi teruk! Kononnya lepas himpunan bersih ada awan berbentuk logo 1 malaysia yang terbalik. Kononnya Allah merestui perjuangan Pakatan Rakyat~ apa ke gila... bodo ~ ei ~sial ~ei ~tuuiiiihh~ puihh~ budak tadika natang~ siap ada share sampai beribu-ribu puak pkr jdi bahalol

    ReplyDelete
  5. HJ HADI, MANUSIA YG MELUTUT PADA DAP...MCM ANJING..

    ReplyDelete
  6. PELIK TAPI BENAR! DIMANA ADA HADI DISITU ADA SALIB

    Kenapa tak report polis, bior hadi kena tangkap....

    ReplyDelete
  7. Gila punya bodo media UMNo jatuh tahap ni. Wasting peoples time.

    Dimana Ada UMNO disitu ada

    PENIPUAN

    FITNAH

    ROMPAK

    ROGOL
    CURI LEMBU

    CURI ENJIN KAPALTERBANG

    SAMUN RAKYAT

    BUNUH RAKYAT

    BUNUH MONGOLIA

    PERKAUMAN

    KACUKAN BABI ANJING

    24 TIPU HELAH

    MELANUN


    DAN PERKARA BERDOSA TERKUTUK YANG SEWAKTU DENGANNYA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciri yang kau katakan itu sebenarnya banyak ada pada Pemimpin PAS seperti mencuri kutipan memali, Rasuah tanah, Berkhalwat , berzina, Syirik menyekutukan tuhan dan bermacam2 lagii....So jangan berselindung disebalik topeng agama..Bangkai gajah boleh ditutup TETAPI BAUNYA TETAP ADA sebagai bukti...

      Delete
    2. anon 9:49 ,

      TERBAAIIIK,,puak PAS ini terasa MAKSUM kerana menjadi ahli PAS ,,bleh FITNAH sesuka hatiii,,,bleh belaah lah,,PAS IS DEAD.

      Delete
  8. Asrama tu terbakar kena panah petir. Rangka tinggal palang.Petunjuk tu.Ni anu war bila agak nya time dia.Kena telan bumi agak nya xmustahil mcm kaum nabi luth.Siazmin hena himpit bumi mcm cite salleh ksmil anak derhaka.Yg lain pengikut anu war mcm simaklampir jadi langsuir lah dia.

    ReplyDelete
  9. Rasa2nya, Amanat Haji Hadi, melesapkan derma Tabung Mamali dan bersekongkol dengan DAP dan PKR dengan membenarkan kesucian kalimah Allah di gunapakai dalam bible ada 1000 kali ganda lebih teruk dari semua yang diatas. Nauzubillah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Umno pon tak boleh nak buat apa jika kalimah Allah diguna pakai oleh orang kafir....apa umno boleh buat?
      Bn pon takut hilang sokongan puak kristian jika menghalang pengunaan kalimah itu, sebab tu le sepi & senyap.

      Delete
    2. Ini logik dari bangsat yang tak ada princip..

      Delete
    3. UBN: mengapa larangan kalimah Allah untuk Bible ni disemenanjung saja, tidak disabah dan diisarawak? umno ada dua Allah ke?

      atau Allah disabah & sarawak tu lain pulak maksudnya....


      bagaimana kedudukan mufti sabah & mufti sarawak yg biarkan kalimah Allah dalam Bible Kristian tu?

      hipokritnya UMNO .........

      Delete
    4. Bhai 01.43...ini kena tnya kdn buat apa nak heret parti umno dlm masalah ini.kdn yg ada kuasa.....

      Hehehe...agak dlm bulan feb ni komen ni nk repeat berapa kali...lu ni org yg ttp sama bangang atau org lain yg nk jd bangang gak

      Hipokrik n haprak nya pas

      Delete
  10. nape mula2 setuju kalimah allah ble share dgn agama lain.pastu uturn plak.agaknye masa setuju tu otak letak kt bontot ke.smoga ko dgn kapir2 tu jadi unggun la hendaknye.amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mula2 setuju sbb nk angkat kafir tp bila rakyat dh mula bersuara pasal isu ini mula lah die takut n tiba2 ckp xblh...tp dpn kafir dap die ckp blh hanya krn takut x dpt kuasa

      Delete
    2. ooooooooii melayu2 kalimah!

      isu kalimah Allah... melalak! kononnya sayangkan agama & Islam!!!!!!!!!!

      tapi
      setiap waktu masjid sepi...
      setiap majlis pengajian terlalu curut bilanga yg hadir ...
      jika ada 'kenduri' dimasjid /surau baru nak jenguk!
      inilah hasil asuhan ajaran sekular & kebendaan UMNO!

      ko bandingkan degn hindu2 yg sayang agamanya pada 26/2/2013 dibatu cave semasa thaipusan baru2 ni jutaan hindu hadir & sampai jam menyusahkan orang ramai.....

      ini melayu kalu tidak ada ongkos.... tak jalan....kalu program2 hiburan, permainan, kemaksiatan ...jom heboh, sambutan tahun baru, dll maka ramailah muka2 melayu........ tapi bila bercakap isu kalimah Allah kalah profesor & alim ulamak lgaknya......... melayu hipokrit!!!!!!!!!!

      Delete
    3. Hahaha....bhai klu takde idea tak pyh nk joint utk hntr komen yg copy n repeat... Klu lu punya memori lemah dan lembab,lu jgn fikir org lain pun serupa lu...

      Delete
  11. Puak2 Pas&Pkr ni..dah tak boleh nak 'diselamatkan' lagi nampaknya...Teruk betul meroyannya..Apa taknya?Pagi petang siang malam..dok ngumpat UMNO..aku rasa dari sejak tahun 80an lagi dema ni mengumpat keji..itu satu hal..Bapak Presiden dia pulak mengkafirkan umat Islam di Tanah Melayu ni...
    Beberapa hari yg lalu pengarah Pas kaw.aku kata begini.."Org UMNO ni tak de kerja lain..asyik nak baca Yaasiin aje,". ..Korang nak ckp apa dgn org mcm ni?tp aku tak heran sbb Tok Guru dia lebih teruk lg...
    Apa nak jd dgn penyokong Pas ni..aku pun tak tahu...Cakap berkobar2 tp habuk pun tarak..Mana mungkin dia nak mengaku kalau dari puak dema yg ckp.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila kaum jahil sekular umno mentadbir Islam beginilah jadinya.... umat hidup, dewasa, dan kemudian mati dalam keadaan khurafat & amalan jahiliyyah ......

      Delete
    2. Bhai...adakah lu nk buat pengakuan yg lu amalkn hidup jahilliyah....dan semua pemimpin pas pun jahilliyah....

      Delete
  12. Kok tak silap sei maso perhimpunan hijau di Stadium Darul Aman dulu, masa hujan tu pun ada lambang ni di depan pentas utama.. secara kebetulan kot??

    ReplyDelete
    Replies
    1. khurafat... n ..tahyul umno lebih bahaya dari ajran arqam/ shiah ....

      Delete
  13. Petunjuk dr allah supaya kt sedar yg jgn permainkan nama allah....bila hanya kerana gila kuasa sangup jual nama allah mcm mana nk jd pemimpin....jgn terpedaya dgn manusia mcm nie....takut lah balasan allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. BTL TU ADIK 80 BILA HANYA KERANA GILA KUASA HADI SANGUP JUAL KALIMAH ALLAH...ORG MCM DIE X LAYAK BG AMANAT...ALLAH DH BG PETUNJUK KALAU RAMAI YG X SEDAR LG AKU X TAU AH NAK CAKAP APE

      Delete
    2. ko ni seperti yahudi yg dilaknat kerana sikap suka hinakan para alim ulamak & golongan solih dan muliakan pemimpin2 fasik zalim yg berkuasa krn demi cintakan kemeawahan duniawi semata2 ...

      Delete
    3. Bhai...01.29 masalahnya betulke itu alim ulama dan golongan solih....dan jika benar itu ulama adakh dia maksum...dgn status yg ada,maka bebas utk buat apa saja...ulamak jenis apa tu????

      Delete
    4. hadi setan tua kutuk yg direjam yg bertopengkan manusia konon alim....kehkehkeh

      Delete
  14. isk x3... dahsyat betui FITNAH KHIANAT puak2 asobiah umno ni terhadap ustaz hadi....

    sikap biadap, menghina terhadap para alim ulamak yg tidak sekongkol dgn umno sekular tu dah sampai tahap lebih teruk dri kerja2 yahudi zionis & orientalis...

    tobat n pohon maaf kepd para mangsa2 fitnah/ khianat tu lebih baik drp amalan2 sunnat yg lain.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolak golongan khurafat secular umno ni = tolak amalan kesyirikan yahudi laknatullah......... bg orang2 mukmin.. pru13..wajib ABU!

      Delete
    2. Bhai...ABU(ALLAH BERSAMA UMNO)

      Delete
    3. hadi ulamak taik kucing.

      Delete
  15. memang sah. Parpukari seorang peminat perkara2 karut. Lepas ni bolehlah hang bekerjasama dgn uncle seeker atau lando. Penampakan Hantu Pocong Di Kubur Lama. Geliga Sakti Untuk Kebal Tidak Lut Senjata Tajam.

    ReplyDelete
  16. juragan 69February 8, 2013 at 2:30 AM

    Bhai...01.29 masalahnya betulke itu alim ulama dan golongan solih....
    dan jika benar itu ulama adakh dia maksum...dgn status yg ada,maka bebas utk buat apa saja...ulamak jenis apa tu????

    ---------
    Saya tak kenal ulama, boleh kenal kan tak?

    ReplyDelete
  17. xsangka aku umno punye macai sampai tahap mcm ni..hahaha

    ReplyDelete
  18. Dekat Sarawak takda Kristian guna Kalimah Allah. Kalau tak caya, u can give me a call. I can show u the bible here. Uve been punked by Lim Guan Eng. That matter never arise here. U can reply to this thread I can call u and I can show u the bible here. Okay penyokong PAS. I'm sarawakian. I know. Don't trust blindly. We love Jesus.

    ReplyDelete
  19. wahai pencacai umno..buat masa ini kutuk la hinalah para ulamak yag sayangkan agama allah..kalian tak kenal apa itu ulamak semudah2 dan sewenang2nya kalian kutuk ulamak.nabi cakap ulamak waris para nabi.so kalu hina ulamak maka sudah menghina nabi.
    NANTI..bila tiba saatnya kalian terkena sesuatu bala akibat memfitnah dan menghina ulamak masa itu baru kalian akan tersedar bahawa siapa kalian nak dibandingkan dengan para ulamak ini..kita tunggu dan lihat bala2 itu yang akan mendatang untuk kalian nanti..

    ReplyDelete
  20. ambo tak heran sikit abukpun kalu umno kutuk ulama sbb ambo tahu lama doh juk mula lg puak umno ni jenis baka keturunan abdullah bin ubai. payah dah nak ubat. .tak akan jadi baik. ada 1 cara saja kena mandi minyak bakar api lepas tu kambus. br dia tak merebak. sbb ambo kt gitu.. kodin sdri kt umno ni busuk pah kedlm usus. maknanya drpd org atasan sapa kebawah tak tpakai gawa blaka. tu lah umno lo ni.. munafik bodo gilababi

    ReplyDelete
  21. Bawa bertaubat bro, sebelum terlambat

    ReplyDelete
  22. 10 mereka yang di halau dari padang mashsyar

    1. Mereka diusir berupa kera. Mereka adalah manusia yang suka mengadu domba.



    2. Mereka diusir berupa babi. Mereka adalah manusia yang suka memakan barang yang haram.

    3. Mereka dihalau dalam keadana terbalik kaki di atas dan kepala di bawah. Mereka adalah dari golongan yang suka berdusta.

    4. Mereka dihalau dalam keadaan bisu dan pekak serta tidak berakal. Mereka adalah dari golongan yang riak bangga diri dan sombong.

    5. Mereka dihalau dalam keadaan menguyah lidah sendiri sedang lidahnya itu
    menjulur ke bawah sampai ke dadanya dan dari mulutnya keluar nanah yang
    menjijikkan. Mereka adalah ahli pidato yang ucapannya berlainan dengan
    perilakunya.

    6. Mereka dihalau dalam keadaan tersalib di pohon kurma dari neraka. Mereka adalah manusia yang berusaha mengajak orang ramai untuk menyokong pemimpin yang tidak jujur.

    7. Mereka dihalau dalam keadaan terpotong tangan dan kakinya. Mereka adalah
    orang-orang yang mengganggu jiran-jiran.

    8. mereka dihalau dalam keadaan buta. Mereka adalah dari golongan yang curang dalam menetapkan hukum.

    9. Mereka dihalau dalam keadaan busuknya lebih busuk daripada bau bangkai.
    Mereka adalah orang yang gemar melepaskan nafsu syahwat dan menolak perkara wajib seperti zakat, puasa, solat, ... tidak menjalankan kerja dakwah dan sebagainya.

    10. Mereka dikumpulkan dalam keadaan memakai pakaian besi yang panas. Mereka ini adalah manusia yg syirik kepada Allah swt.

    MACAM MANE NAK TADBIR NEGARA KALO BINI SENDIRI SEURAT BENANG PUN X DE ATAS KEPALE... JANGAN CKP "SUKA HATI DIE LAH BINI DIE"

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!