PAS MEMANG LAKNATULLAH! DISEBABKAN PAS LA HARI INI KOMUNIS BESAR KEPALA

Korang tengok la gambar ni, kalau tak kerana PAS pukimak takde la parti komunis kurang ajar hingga mrnghina Raja Permaisuri semua...ingat apa saja punca kaum komunis besar kepala hari ini adalah kerana PAS!

PAS ADALAH MUSUH ISLAM

82 Responses to "PAS MEMANG LAKNATULLAH! DISEBABKAN PAS LA HARI INI KOMUNIS BESAR KEPALA"

  1. ARE U READY FOR LGBT?
    ARE U READY FOR MAT LIWAT?
    YESSSS..WE ARE READY TO GET SUNTUT BY U....
    TU BUAT PASHIT JADI TIGA SUKU....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cantik bro...tu yg buat aku kluar dari pas...

      Delete
    2. AnonymousFebruary 12, 2013 at 3:21 PM
      ARE U READY FOR LGBT?
      ARE U READY FOR MAT LIWAT?
      YESSSS..WE ARE READY TO GET SUNTUT BY U....TU BUAT PASHIT JADI TIGA SUKU....
      ##########
      Sapa yang kata gitu?
      Kat mana?
      Ada upload kat youtube tak?

      Delete
    3. Anon tu dapat dari kencingdaily.com kot.

      Delete
    4. Chinese new year sampai dalam masjid . Lembu punya otak pun tak macam tu. Wat kemas pas sampai sambut raya cina dalam masjid. . Lembu tak bodoh macam pas. . Dunia belaka. .

      Delete
  2. cuba kita tengok nanti bila pas kalah,diorang nak bagi limau tak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak...Diorang akan bagi colok besar...

      Delete
  3. Orang yg paling bahaya ialah mereka2 yg bergelar dan berlagak alim ulamak!!

    Yg memburukkan lagi ialah meraka yg menggunakan Agama Islam untuk tujuan jahat!!

    PAS KHAWARIJ PEMBELOT AGAMA DAN BANGSA LAKNATULLAH!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syaidina tlah brkata ulama mgejar kuasa mgkhianati perjuangan RASULULLAH. Inilah yg brlaku dlm pesberg. Haram jd halal dn halal jd haram. Hukum pulak pn boleh berubah2 mngikut kepentingan puak2 mereka.

      Delete
  4. Dalam masjid ke tu? Kalau masjid, tengelam majid tu nanti!

    ReplyDelete
    Replies
    1. adoh.. memng susah.... tengok gaya macam dalam misjid... dah menjadi jadi pas ni.. orang islam dalam hadas pun haram masuk misjid,,, kapir boleh mask ni... boleh hilang sabar dibuatnya...

      Delete
  5. kerana sebiji limau pak lebai izinkan ostazah jenice masuk surau/masjid. xlama lg tentu berubah nama dia ostazah junaidah hasil tarbiah pak lebai. murah bebenor kita ni ye....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh tempat ostazah jenice lee ke ?

      Kawasan tu bukan dalam Mesjid As Saadah Kg Cheras Baru tapi kawasan tambahan mesjid je. Memang jumaat lepas nampak ade wanita melayu dan wanita cina beri limau, tak perasan pulak YB ni ade juga.

      Yg dimarahkan tu sebab 'keraguan wanita haid' atau 'takutkan trend baru DAP bari limau di Mesjid-mesjid' ?

      Disebelah kawasan tu ada dewan terbuka dimana penceramah beri tazkirah setiap minggu. Ramai Muslimah yg hadir dan duduk bersila lagi, tak de pulak sapa tanya tengah datang haid ke ?

      Hanya nak kongsi pendapat.

      Delete
    2. Tak kisah lah jika mereka nak bagi limau ker apa..cuma jgn pulak org Pas kata br1m tu rasuah tapi depa ambik juga..haram makan rasuah...beri pendapat saja.Ramai org Pas yg mohon 3/4 kali utk br1m. Kesian sedara aku yg Pas..bila bagitahu dpt br1m 2.0..dia pun sebut Alhamdulillah...
      Aku rasa org yg berniat jahat saja yg cakap br1m tu rasuah..dia dengki kot sbb PR tak mampu bagi br1m..yg ada cuma brum..!.

      Delete
    3. Yang terima br1m dgn alhamdullilah..itu pas sebenar...yg terima br1m dan kata rasuah..itu parashit pas..
      Tolong sama agama dan bangsa pun dia mengutuk dan menghina..

      Delete
    4. Anon 5:43...itu ajaran yg mrk pelajari dpd pelacur agama....si mat liwat.Rasuah..rasuah..rasuah...Mcm lah dia tu baik sgt...

      Delete
    5. Hnya kerana sebijik limau nilai org melayu sama nilai dgn limau...yg muskil nya mengapa perlu berada dlm masjid...

      bhai 05.11 tak kiralah ruang solat atau ruang tambahan,ruang tersebut juga digunakan utk solat.takda siapa akan bertanya kepada kaum muslimah ttng haid...sbb itu adap utk memasuki masjid...takkanlah muslimah yg mendengar atau belajar agama tidak tahu hukum...

      Delete
  6. DAPigs sebenarnya berjaya tarbiah PASamdol.

    penghinaan kapal sink,lim kit sial, ngeh & nga terhadap islam, pas tertunduk bisu..Dan yg.pasti TAK ADA SATU ORANG AHLI DAPigs pun yg.masuk islam selama pas bersumbang mahram dengan dap selama ini.

    Islam terus digadai demi undi cina.

    Dalam BN=Umno dominan
    Dalam PR=Dap dominan.

    gen2felda

    ReplyDelete
    Replies
    1. SOALAN SAYA : KENAPAKAH DALAM BERIBU2 PENGIKUT PASS TIADA SEORANG PUN YG SANGGUP NAK MEMPERBETULKAN ULARMAK2 YG TERSASAR JAUH BEGINI.

      TIDAKKAH MEREKA TERASA INI ADALAH TANGGUNGJAWAB MEREKA MEMANDANGKAN PASS BEGITU EGO TIDAK MAU MENERIMA NASIHAT DARI PARA ULAMA NEGARA.

      TIDAKKAH ULARMAK DAN AHLI PASS TAKUT PADA HUKUM ALLAH. SEJAHAT2 UMNO ATAU SEJAHIL2 UMNO KAFIR LAKNATULLAH TIDAK DIBENARKAN MASUK KEDALAM MESJID APATAH LAGI DIDEPAN MIMBAR. KENAPA AHLI2 PAS BIARKAN PERKARA INI BERLAKU.

      SILA JAWAB DENGAN JUJUR.

      Delete
    2. gen2felda

      apabila syariat Nabi SAW agar umat islam bersatu dan berkasih sayang ditolak pass, maka itulah bermulanya sikap ulama su'uk yg.mahir agama dan menggunakan kemahiran itu untuk kepentingan duniawi mereka..Banyak ayat Quran dan hadith di salah tafsir demi memenuhi dan menghalalkan nafsu politik mereka. Contoh terbaru demi undi cina dan kristian, kalimah Allah hendak digadai.

      Delete
  7. Hishammuddin Lancau hanya akan beri amaran terakhir saja, tak ada apa-apa tindakan, Perhimpunan Aman konon.

    Pihak kerajaan perlu bertegas dalam menangani isu kejahatan puak DAP haramjadah ini.

    Jika dulu Namewee dibiarkan berleluasa, malahan hingga kini dia dibiarkan berleluasa kerana disokong oleh bapak angkatnya Si Nazri Aziz.

    Sekarang seorang lagi puak DAP lahanat dengan sesuka hatinya membuat begitu kononnya dalam keadaan tertekan.

    Kalau ada orang lain yang pergi kencing atas kepala Lim Guan Eng dan tendang mukanya sampai pengsan dua tingga minggu dan minta maaf kononnya dia bertindak begitu dalam keadaan apa cerita?

    Malahan kepada si DAP barua yang kurang ajar itu, kalau aku terajang muka kau dan pijak-pijak kepala kau sampai pengsan dua tiga minggu apa cerita? Biasalah aku pun dalam keadaan tertekan, maka sebab itu aku buat macam itu, boleh ke?

    Memang Menteri Dalam Negeri lembab, Menteri Undang-Undang, Si Nazri Aziz pula jenis tak guna, hak asasi itu biarlah bertempat, kalau kurang ajar itu bukan hak asasi, kerana mana ada orang pernah mati sebab tak buat kurang ajar, tapi yang mampus sebab buat kurang ajar itu banyaklah.

    Perdana Menteri perlu ambil tindakan tegas dalam hal ini, jangan dipedulikan Hishammuddin Lancau dan Si Nazri Cibai itu lagi, memang dasar tak guna, kalau institusi beraja pun sanggup dihina dan diperlakukan dengan begitu biadap sekali, di manakah maruah kerajaan Malaysia? Di manakah maruah undang-undang negara?

    Apa yang jelas pihak kerajaan perlu ambil tindakan tegas, masalah dia tertekan sampai buat kurang ajar begitu itu bukannya masalahnya kerana apahal pula dia nak tertekan dengan Raja Permaisuri Agong? Apakah dia pernah kena ainaya dengan Raja Permaisuri Agong ke? Orang begini bukannya memang tertekan kerana dia memang kurang ajar, dasar tak tahu nak hormat raja, memang dasar bodoh dan tak guna puak DAPigs sedemikian, orang sebegini selayaknya dilucutkan kerakyatan sajalah.

    Kerajaan perlu tegas demi kedaulatan negara, dan kedaulatan undang-undang serta menghormati prinsip rukun negara negara iaitu kesopanan dan kesusilaan, jika tiada kesopanan dan kesusilaan terhadap institusi beraja, maka apakah maknanya semua ini?

    Semoga Nasruddin Hasan Tantawi akan berdemontrasi dengan geng-geng Unit Amal PAS untuk mengkritik perkara ini, itu pun kalau mereka berani berhadapan dengan DAP. Tapi mereka ini takut dan bacul, mana berani lawan DAP, kerana telor masing-masing dah kena picit dan kena ikat dengan tali rafia oleh DAP, kalau melawan sekali DAP tarik tali, terus mengerang. Itulah PAS, sampai ke sudahlah jadi pecacai suruhan kepada DAP kerana kedengkian PAS terhadap UMNO, jadi pecacai DAP pun PAS tak peduli.

    Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, keamanan, keharmonian, perpaduan, kesejahtaraan dan kemakmuran negara ini bukannya dibentuk dalam tempoh dua tiga minit, tetapi berpuluh tahun. Tetapi sekarang ini ada sudah orang yang sudah tak sedar diri dan kurang ajar mahu memecahbelahkan masyarakat dengan perbuatan-perbuatan liar mereka ini.

    Oleh itu saya menyeru rakyat Malaysia sekalian supaya berhati-hatilah dengan politik liar golongan penipu dan golongan perosak seperti Pakatan Rakyat itu. Selamatkan Malaysia, sokonglah Barisan Nasional untuk keamanan, perpaduan, keharmonian, kesejahteraan dan kemakmuran negara kita demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
  8. ''siapa kata saya hina islam? pas sokong saya !!'' kata ambiga penuh angkuh.

    Dan yg.pasti, komunis dap berani hina islam kerana yg.menjilat mereka adlah jemaah penganot pas !

    mereka cukup garang dan bengis memerangi saudara seagama dan sebangsa dari umno. Tapi dengan dap yg.terang menghina islam mereka to'at dan wala.

    gen2felda

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si penganut lgbt tu boleh jadi rakan rakan karib pas...haru n hancusssss

      Delete
    2. Ambiga ambiga ....ko yg buat n.ajis dipandang hina..

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
  9. Undang-undang pencegahan seperti ISA perlu dikembalikan, komunis sudah keluar dari sarang dan pennyamaran mereka.

    Malaysia akan hancur jika perlakuan provokasi dan subversif makin berleluasa dan dibiarkan.

    Perdana Menteri perlu rombak kabinet, menteri seperti Hishammuddin dan Nazri Aziz perlu disingkirkan kerana banyak dasar keselamatan negara telah dilonggarkan dengan selonggar-longgarnya hingga membuka pintu seluas-luasnya anasir komunis menabur racun dalam masyarakat.

    Pihak kerajaan perlu sedar bahawa jika perkara ini berlanjutan, tidak mustahil perang saudara akan berlaku di Malaysia kerana masalah perkauman, ini adalah perkara yang tidak bagus kepada negara. Oleh yang demikian pihak kerajaan terutama Perdana Menteri perlu mengambil tindakan drastik dan segera bagi megelakkan kejadian sebegini dari terus terjadi.

    Ingatlah bagaimanakah terjadinya rusuhan Tragedi 13 Mei 1969 adalah kerana anasir komunis telah menyusup masuk ke dalam masyarakat dan membuat hasutan supaya orang ramai berbalah, hasutan perkauman dimainkan oleh subversif komunis ini supaya orang ramai bersikap ganas dan liar, akhirnya ratusan orang terbunuh, beribu-ribu cedera, jutaan harta orang ramai musnah, ini semua kerana hasutan dari anasir subversif komunis inilah.

    Dalam menangani isu ini, pihak pemerintah yakni pihak kerajaan perlu mengambil tindakan tegas dalam hal-hal yang mencetuskan provokasi subversif kerana kejadian sebegini adalah memasang api pada sumbu bom, hanya menunggu masa untuk meletup selepas makin banyak api makan sumbu bom nanti.

    Rakyat Malaysia sekalian, sedarlah jika terpengaruh dengan anasir subversif yang berselindung di sebalik gerakan hak asasi manusia, maka kehidupan kita akan musnah sebagaimana musnahkan negara Afganistan. Telitilah sejarah bagaimana Afghanistan sebelum 1979 adalah sebuah negara yang aman dan maju, selepas anasir subversif menguasainya, huru hara berlaku hingga menyebabkan campurtangan komunis soviet, walaupun komunis berjaya dikalahkan, tetapi perpecahan dan perbalahan terus terjadi hingga ke hari ini, setiap hari masyarakatnya hidup dalam keadaan ketakutan dan kebimbangan kerana serangan ganas boleh berlaku pada bila-bila masa saja.

    Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, marilah kita menyokong undang-undang pencegaha anasir subversif supaya negara kita tidak terjebak dalam konflik yang boleh menghancurkan negara kita ini. Sedarlah semua, insaflah. Sekian, terima kasih.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sangat dgn En. Mohamad. Terima kasih. Saya juga rasa pelik. Kalau yg buat salah tu org melayu kerajaan cari sampai lubang cacing tapi kalau bangsa asing kee org pkr ke bersih ke nampak agak relax. Sebab itu mereka semakin biadap. Takkan sampai cacing naik kemata baru nak ubat.

      Delete
    2. Sekarang cacing dah masuk dalam lubah butoh Hishammuddin dan Nazri Aziz, sebab itu mereka tak berani buat apa-apa, menteri jadah apa kalau berkelakuan begini, kalau beginilah jadinya, lebih baik letakkan kanak-kanak tadika jadi Menteri Undang-Undang dan Menteri Dalam Negeri sajalah.

      Pihak kerajaan perlu tegas, Perdana Menteri perlu ambil serius akan hal ini, jika berlaku huru hara perkauman kerana kebebalan menteri tongong macam Hishammuddin dan Nazri Aziz ini, maka kerajaan akan dipersalahkan, jangan tunggu hingga keadaan sedemikian terjadi baru terhegeh-hegeh nak ambil tindakan, apa guna kalau rakyat berkelahi hingga berbunuh-bunuhan kerana ketongongan menteri yang bebal macam Hishammuddin dan Nazri Aziz ini, membiarkan anasir subversif komunis menabur racun ke dalam masyarakat hingga masyarakat porak peranda. Sedarlah rakyat Malaysia sekalian.

      Kepada Nazri Aziz dan Hishammuddin, kepala butoh korang sajalah, dasar perosak masyarakat, menteri tongong dan lembab. Dasar tak sedar, diri, baik ambik kerbau jadikan menteri daripada ambik menteri tongong macam Hishammuddin dan Nazri Aziz ini.

      Perdana Menteri sila dengan keluhan rakyat ini, rakyat perlukan keselamatan yang terjamin, kami mahukan keamanan, menteri tongong macam Hishammuddin dan Nazri Aziz perlu dilempar ke laut, dasar perosak, satu grup dengan Pakatan Rakyat, lempar ke laut semua, dasar pemusnah negara seperti mereka memang tak guna.

      Kembalikan undang-undang seperti ISA untuk keselamatan negara dan rakyat demi agama, bangsa, dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  10. Zaman tun m jadi pm dulu...ratu elizaberth dari england telah mmbuat lawatan diraja ke malaysia,dan didalam aturcara majlis bsginda antaranya melakukan lawatan ke masjid shah alam,namun ajk masjid tidak membenarkan atas alasan tidak tahu samada baginda sedang haid...
    Sedangkan ratu elizaberth brumur lingkungan 70an...namun tun m menerima alasan tersebut kerana tun sedar yg dia bukan ahli agama wlu pun tun tahu hukumhakam islam.

    Tetapi setelah ujudnya pakatan rakyat yg rakyat sesangat...rumah Allah tiada nilai lagi..dah macam perumahan rakyat yg biasa..siapa pun boleh datang tak kira datang bulan atau orang bulan...elizaberth wong yg bukan ratu takda masalah utk masuk kemasjid dan berada disebelah mimbar utk memberi tazkirah....sapa yg periksa ada bulan atau tak...yg pasti beliau masih muda dan seksi...hmm kenapa sampai macam tu sekali umat islam memhambakan diri kepada kafir laknat...

    Bhai...elizaberth wong(sekadar ambil satu contoh)masuk ke masjid utk mentarbiah umat islam utk menyokong pr..katanya.ttp adakah elizaberth akan bersikap demikian,sekiranya dap bukan menjadi parti dominan dlm pr...adakah hukum Allah berbeza kepada dua org 'tetamu' biarpun kedua duanya bernama elizaberth???

    Kepada penyokong2 PR...sokonglah parti lu org cuma jgn kerana parti lu org hilang jati diri melayu...jadilah melayu BARU dan bukan melayu BARUA... Bhai ambillah masa utk berfikir sejenak ttng masadepan serta hala tuju bangsa sendiri..
    Berbaloikah MENANG SORAK..BANGSA TERGADAI...MENANG MENJADI ARANG KALAH MENJADI ABU...

    Bhai...kenapa smpi saat ini pr masih belum didaftarkan...mengapa perjuangan lu org di atas 3 wadah yg berbeda...bhai jika utk mencari titik penyatuan didlm satu wadah perjuangan pun tidak mampu di terjemah smpi skrg didlm pr, bagaimana utk menyatukan rakyat malaysia jika pr menang....

    Utk penyokong PKR adakah lu org mahukan hj hadi sebagai pm...utk penyokong pas adakh lu org menerima LGE sebagai khalifah utk malaysia
    Dan lu org pernah cuba mendapat clue dari dap adakah pilihan mereka hj hadi atau anwar...
    Bhai kenapa sampai ketika ini hj hadi tak berani utk menyatakan beliau atau anwar atau LGE yg patut dipilih utk jadi pm..adakah anwar snggup melupakan cita2 serta impian besar beliau utk mrnjadi pm...anwar amat sedar yg beliau akan disingkirkan secara mudah oleh pr dgn masalah moral beliau...

    bhai yg sebangsa dan seagama dgn aku..jujurlh pada diri sendiri...adakah lu org snggup bertuan kan bangsa pendatang sekali lagi...bhai jika dulu melayu berjuang dgn darah sebelum terjajah dan kita memerlukan ratusan tahun utk kita diperakui 'KETUANAN MRLAYU' dan adakah kita juga yg memecah ketuanan kita!!!

    Dizalimi...perkataan yg dicanang keseluruh negara...manjakah kita ini,atau kufurkah kita ini dgn nikmat yg Allah berikan...adakah afghanistan lbh baik dari kita...iraq lbh bahagia dari kita...atau indonesia yg terbaik slps penukaran parti pemerintah...atau penduduk selatan thai tidak dizalimi,walaupun pm serta parti pemerintah bertukar ganti!!!

    Bhai..apa yg kita cari dalam hidup kita ditanah air kita...dan apa yg dicari oleh bangsa yg berhijrah dari tanah air mereka...utk dikuasai atau menguasai...pilihan ditangan kita...anak2 TIDAK PEDULI apa yg kita lakukan dlm politik dan adakah kita juga TIDAK PEDULI apa nasib anak kita....lu fikirlah

    ReplyDelete
    Replies
    1. MANA BOLIH SAMAKAN TUN DGN POK NEK ATAU PASS. TUN ORG YG CAKAP GUNA AKAL. YG SATU LAGI PAKAI UNDANG2 RIMBA. KALAU TANYA TAK TAU SOKMO. PROVOKE LEBIH CAKAP TAK SERUPA AHLI AGAMA. TAK PERCAYA TENGOKLAH. PARA ULAMA KALAU BERTUTUR AMAT LEMAH LEMBUT DAN BERSOPAN DGN NADA YG PERLAHAN. SEJUK TELINGA MENDENGAR. INI TIDAK MASA BERDOA MENADAH TANGAN PADA ALLAH PUN ADUH KASAR SESANGAT SIAP TUNJUK TANGAN LAGI CONTOH BN KO. BETUL2 ULARRMAK TU.

      Delete
  11. Siapa komunis?
    Dah tahu dia komunis, tak report polis ke?
    Kenapa polis tak tangkap dia?
    Ibrahim ali dah tahu lom?
    Hassan ali?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat liwat mana nak ngaku komunis...

      Delete
    2. Silap...mat sabun yg sayang komunis tu yg telah bagi gelaran al juburi dgn nuar..
      Nuar buat2 lupa

      Delete
    3. Tak sangka kwn sama dlm fuckaton blh bagi gelaran mcm tu dgn nuar..kesian bang nuar.
      Nuar tak saman ker?Kan dia tu kaki saman....

      Delete
    4. Untuk makluman Pak Lebai di atas, komunis adalah golongan yang berpura-pura baik tetapi kejam lepas berkuasa. Ciri-ciri komunis adalah suka berceramah membohong, membuat hasutan, dan berdemontrasi liar. Ciri-ciri tersebut ada Pakatan Rakyat. Oleh itu Pakatan Rakyat adalah komunis.

      Gerakan subversif komunis jadi berleluasa kerana Nazri Aziz dan Hishammuddin Lembab yang tak guna hapuskan ISA, patutnya dah lama golongan komunis dalam Pakatan Rakyat ini ditangkap dan dihukum mati, dasar perosak masyarakat, hasut sana sini, buat huru hara sana sini, itu semua beri faedah jadah apa? Perbuatan liar itu hanya beri faedah kepada golongan komunis itu sajalah, sedangkan rakyat ramai menjadi mangsa kezaliman mereka itu. Hishammuddin Lancau dan Nazri Aziz Cibai lembab dan tak guna, dasar menteri tongong.

      Kepada Pak Lebai di atas, sila lempar lebai anda dalam tong sampah dan gantikan dengan mangkuk tingkat, nanti masa nak kutip sedekah lepas ceramah mangkuk tingkat lebih besar dari lebai, lebih banyak sedekah yang dapat dikutip, tetapi tak pernah diaudit, tak pernah tahu ke mana semua sedekah itu lesap.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, marilah kita tolak politik liar ala komunis dan ala Israel Pakatan Rakyat ini kerana politik liar mereka itu hanya akan menjahanamkan negara ini dan menyusahkan kita semua sahaja dalam jangka masa panjang. Sedarlah semua, marilah kita sokong politik pembangunan dan politik perpaduan yang diamalkan oleh Barisan Nasional selama ini kerana selama ini negara kita aman sentosa dan makmur sejahtera atas usaha Barisan Nasional, lepas adanya Pakatan Rakyat, seolah-olah diserang Yakjuj dan Makjuj negara kita jadinya, huru hara di sana sini, pembohongan dan hasutan berleluasa hingga negara jadi porak peranda. Oleh itu, selamatkan Malaysia, sokonglah parti yang berwawasan iaitu Barisan Nasional, lebih 50 tahun terbukti kejayaannya. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    5. Encik mohamad....
      Tangkap dan bunuh saja peghasut tu.
      Nak buat apa simpan orang macam tu kat m'sia nie...

      Delete
  12. setuju
    hishamudin nazri bacul lemau.jadi biawak hidup dlm krajaan najib

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak aper lah...jgn mrk jadi pemuja lgbt..mat liwat

      Delete
    2. Mna boleh tak per.....mereka mesti dihapus kan.
      Dan jangan bagi mereka peluang untuk hidup.

      Delete
    3. Berani ker nak hapuskan....ajaran sesat dpd pelacur agama tu...

      Delete
    4. 5:13pm
      Kalau takut mati, jangan berjuang.

      Delete
    5. Klu mati utk mat liwat dan golongan lgbt...mmg sia2..

      Delete
  13. PRU13.... tolak BN

    UMNO suruh PAS keluar PR?
    bila pulak UMNO nak keluar dari BN berpisah dari cina MCA, hindu MIC tuu? Aku pun nak tengok UMNO bertanding atas tiket & lambang UMNO sendiri, bukan hanya tumpang kekuatan lambang dacing BN tu! PAS tetap gentlemen... bertanding atas lambang BULAN PURNAMA.. walaupun bersama PR.

    PELIK!
    Dulu kata PAS tak sesuai dgn masyarakat majmuk, anti perpaduan, jumud, extremis, konservetif, anti pembangunan, dsb.... TETAPI bila PAS ber “tahaluf siasi” dalam kontek demokrasi & perlembagaan Malaysia hari ini dengan masyarakat bukan Islam, antaranya PKR, DAP, parti2 diSabah & Sarawak ... sekarang PAS bersama ditengah2 masyarkat majmuk, hayati prinsip Rukun Negara, patriotisme & perpaduan nasional .......
    ANEH!
    Pada saat ini UMNO suruh PAS hidup berpecah & bersendirian pulak.... desak PAS kembali kepada budaya politik silo, egoistik & pengasingan yang anti solidiriti nasional itu... ... mana satu yang betul ni... apakah sudah mabuk atau otak gila para penganut UMNO yang lidah bercabang itu? ...wahai hipokrit sekular asobiah UMNO, betulkan kejahilan dan kedurjanaan ko orang tu dulu sebelum ko menyebuk urusan orang lain!!!

    Pooraaaaaaaaaaah, UMNO! rakyat dah tau hati busuk ko orang tuuu... UMNO GOBLOG!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang goblog bila tokoh agama bersahabat dgn mat liwat n lgbt....

      Delete
    2. Juga sanggup dihina kerana isu kalimah Allah

      Delete
    3. Anon 452 ,
      Komen anda TEPAT, BERISI dan PADU. Tahniah

      Delete
    4. Anon 4:55 & 4:57.. Simple dan padat...caya..

      Delete
    5. Dulu PAS tuduh haram kerjasama antara UMNO dengan MCA dan MIC serta parti-parti komponen bukan Islam dalam Barisan Nasional. Malahan PAS sanggup jaja keliling negara dengan menggunakan macam-macam hukum hakam yang mereka putar belit sana sini dengan memanipulasikan ayat-ayat Al-Quran untuk memburukkan UMNO walaupun kerjasama UMNO dengan bukan Islam dalam komponen Barisan Nasional adalah untuk perpaduan negara dan untuk kemajuan negara.

      Sekarang PAS sanggup menyertai Pakatan Rakyat yang diketuai oleh DAP, malahan PAS sanggup jadi pecacai kepada DAP demi untuk meneruskan kelangsungan politik dengki khianat PAS terhadap UMNO. Apa ini semua, apakah dah halal pula kerjasama politik dengan bukan Islam? Malahan kerana hendak sertai Pakatan Rakyat, PAS sanggup buang ke luar hudud dan negara Islam dari perjuangan mereka kerana dalam Pakatan Rakyat itu semua bukan agenda Pakatan Rakyat kerana agenda Pakatan Rakyat adalah Malaysian Malaysia yang dijenamakan semula menjadi Negara Kebajikan.

      Apakah PAS sanggup membuat sidang media di hadapan khalayak ramai terutama Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng serta pimpinan dan ahli-ahli Pakatan Rakyat yang lain termasuk dari PAS sendiri mengenai pendirian PAS berkaitan hudud dan negara Islam apakah PAS mahukan Pakatan Rakyat pejuangkan hudud dan negara Islam atau tidak?

      Apakah PAS berani mengadakan sidang media di hadapan khalayak ramai terutama Karpal Singh, Lim Kit Siang dan Lim Guan Eng serta pimpinan dan ahli-ahli Pakatan Rakyat termasuk dari PAS sendiri mengenai pendirian PAS berkaitan isu kalimah Allah, apakah PAS berpegang teguh kepada pendirian rasmi PAS yang diumumkan oleh Hadi Awang bersama Lim Kit Siang dan Anwar Ibrahim semasa pengumuman Majlis Presiden Pakatan Rakyat yang membenarkan bukan Islam menggunakan kalimah Allah dalam ibadat mereka walaupun tidak mencapai maksud sebenar dalam bahasa Al-Quran atau PAS berpegang kepada pendirian baru berdasarkan mesyuarat Majlis Syura PAS yang mengharamkan bukan Islam gunakan kalimah Allah dalam ibadat mereka?

      Silalah PAS buat pendirian mereka untuk pengetahuan umum, dan buatlah permohonan kepada TV3 dan RTM, dan saya percaya RTM dan TV3 akan berikan masa bukan saja 1 jam sebagaimana yang dituntut oleh Hadi Awang sebelum ni, malahan TV3 dan RTM akan berikan masa mungkin 5 jam untuk sesi penjelasan oleh PAS, kemudian pertikaman lidah antara PAS, PKR dan DAP yang tak setuju dengan pendirian PAS itu, dan seterusnya adegan pukul memukul dan membaling kerusi serta bertempik sorak antara pimpinan dan ahli-ahli PAS, DAP dan PKR yang sedang bercakaran itu, malahan sila panggil sekali stesen televisyen antarabangsa untuk siarkan siaran langsung adegan lawak sarkis Pakatan Rakyat tersebut.

      Sedarlah Rakyat Malaysia sekalian, marilah kita tolak politik liar ala Israel yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat ini. Marilah kita sokong penuh politik keamanan, keharmonian dan kemakmuran negara yang diamalkan oleh Barisan Nasional selama ini untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa, dan tanah air.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    6. Dulu Pas kata berkawan dengan kafir jadi kafir,mempertahankan perlembagaan sekular jadi kafir apasal sekarang ikut Umno pulak berkawan dgn kafir,fatwa dah berubah ke? . Buku jingga pakatan yg mahu mempertahankan Perlembagaan yg ada pun jadi ikutan Pas.Lagi teruk kafir yg jadi kawan Pas ialah kafir yg kata langkah mayat saya dulu kalau nak tegak negara Islam.Tambah teruk bila buku jingga mahu melaksanakan meritokrasi tulin yg menafikan keistimewaan Melayu,dan mahu semua ugama mendapat layanan yg sama.Tang mana lagi Pas lebih Islamik dari Umno?.Memeprjuangkan keistimewaan Melayu Pas kata assobiyah,tapi bila anak org Pas minta Universiti,tang jenis bangsa mangaku pulak Melayu,kalau tak mahu assobiayah,tak usahlah ngaku Melyu,kan senang komputer masukan dalam gulungan bersama dgn bangsa lain,nak tengok berjaya ke tidak permohonan tu.Poorah,Pas parti tak ada prinsip.

      Delete
    7. Umno tak perlu keluar BN kerana umno dominan.

      pas wajib keluar dari fuckatoon kerana pas hanya keldai dan perkakas Dap / P Gay R untuk pasang bendera dan berdemonstrasi bagi pihak komunis di jalanan termasuk sembahyang atas jalan dan stadium dengan penuh ke ego an dan bongkak !!

      gen2felda

      Delete
    8. BETUL TU ANON 6.32 PM.TAPI MCM BIASALAH CAKAP APA PUN PADA MEREKA SOKONG DAP ADALAH TERBAIK. MCA TAKUT NAK BANTAH UMNO TAPI PASS TAKUT NAK BANTAH DAPPIG. TERBALIKKAN.

      Delete
  14. mahkamah dah terang2 cakap anwar x bersalah kes liwat...cai2 umno masih lg x leh terima kenyataan..

    kesian2

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar mat liwat?Bakal pm aku?Naper takut sumpah laknat?
      Dulu kata mahkamah berat sblh...pandai cai ni terima keputusan mahkamah.....

      Delete
    2. K5:05pm
      Kau dah ada bukti bahawa anuar itu peliwat, mengapa tidak engkau bawak segala bukti itu ke mahkamah bagi mendakwa si anuar tu?
      Tak kan kau nak biar dia bebas gitu jer, sampai bila kau nak simpan segala bukti yang kau ada tu.
      Aku rasa kau ni lebih cerdik dari ketua hakim tu, macam mana dia boleh tak nampak bahawa anuar itu srorang peliwat.
      Aku rasa elok kau ni bagi tunjuk ajar pada hakim tu, cara macam mana nak jadi hakim, jangan reti makan gaji je, tapi tak reti jadi hakim.

      Delete
    3. Mahkamah juga dah putuskan bahawa Lynas tidak berbahaya, jadi pasal apa Pakatan Rakyat sibuk memfitnah Lynas lagi? Malahan ada yang sudah hilang pertimbangan diri nak bakar Lynas pula, apa itu semua?

      Malahan isu Altantuya juga, tak ada bukti pun Perdana Menteri terlibat, malahan kes berkenaan dah ada penghakiman, dalam penghakiman itu tak ada pun sebut Perdana Menteri membunuh Altantuya, jadi, pasal apa Pakatan Rakyat sibuk burukkan Perdana Menteri dan tuduh kononnya Perdana Menteri bunuh Altantuya pula sedangkan mahkamah telah membuktikan Perdana Menteri tak terlibat langsung dalam kes itu?

      Dalam isu Scorpene, tak ada mana-mana mahkamah di Perancis pun yang membicarakan kes ini, malahan kes Scorpene di bawah ke Perancis tanpa perkenan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong, sedangkan Kebawah Duli Yang Maha Mulia Yang DiPertuan Agong adalah pemerintah tertinggi angkatan tentera Malaysia, apa cerita ini semua?

      Dalam kes kelakuan tak senonoh Pakatan Rakyat itu, pasal apa sibuk buat demontrasi liar di depan mahkamah masa hari kejadian hakim nak buat penghakiman? Malahan pasal apa pula sanggup buat demontrasi nak halang Shamsidar dipanggil jadi saksi pihak pembelaan dalam kes saman Anwar dengan Nallakaruppan?

      Malahan dalam isu video tak senonoh Pakatan Rakyat, dah disahkan tulen oleh pakar luar negara dengan ketulenan 99.9%, pasal apa Nik Aziz kata superimpose? Pasa apa Hadi Awang kata video besi tak boleh jadi bahan bukti?

      Ini semua menunjukkan Pakatan Rakyat yang tak boleh menerima hakikat, mereka macam Israel, tak boleh terima hakikat. Macam Israel tak boleh terima hakikat bahawa mereka adalah pengganas besar yang merampas hak penduduk Palestin, begitu juga Pakatan Rakyat yang tak dapat menerima hakikat bahawa mereka adalah golongan penipu dan penghasut yang keji dan tak bertanggungjawab. Pakatan Rakyat dan Israel sama saja, golongan perosak yang tak sedar diri.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, marilah kita tolak politik liar dan tak bertanggungjawab Pakatan Rakyat ini kerana politik ala Israel yang digunakan oleh Pakatan Rakyat ini hanya akan menghancurkan keamanan, kesejahteraan dan kemakmuran negara kita dan boleh menghancurkan negara kita ini. Sedarlah semua, marilah kita bersatu padu dan berganding bahu menjayakan politik pembangunan, politik perpaduan, politik kesejahteraan yang diamalkanoleh Barisan Nasional untuk keamanan negara supaya kita boleh hidup aman damai dan sejahtera demi agama, bangsa, dan tanah air.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    4. Mahkamah dunia boleh lah lepaih...mahkamah akhirat.....tak akan mungkin...

      Delete
    5. Sebagai org islam..aku yakin dgn org teraniaya mengadakan sumpah..

      Delete

    6. Anwat bukan tak meliwat,baca baik-baik keputusan hakim,kau reti baca ke tidak?Anwar hanya tidak di hukum keranabukti tidak memenuhi prinsip keraguan munesabah' kau faham ke apa prinsip tu?.Aku bagi contoh mudah ,kalau kau ambil pereksa markah kau 89,tapi syarat nak dapat A 90,hanya satu markah miss,jadi kau tak boleh dapat A.

      Delete
    7. Tak sangka...pandai cai pr ni percaya dgn keputusan mahkamah...biasanya mat gay kata mahkamah dah dibeli oleh bn...

      Delete

    8. Nuar memang buat kerja jahat tu,aku dah dengar cerita Saiful,dan aku juga dah dengar penjelasan Nuar sendiri.Bila aku cakap pada Nuar,cerita Siaful lebih realistik,Nuar sengeh kanyor juga gaya nya.

      Delete
    9. Jgn kutuk dia bro...dia tu makhluk anu gerah tuhan dan imam mahadi....ptuiiiih

      Delete
    10. Bhai 04.59 & 05.19....anwar dah duk kt dlm dah...klu tak kerana mr clean...ntah lh anwar ni...bhai,utk kes liwat terbaru mahkamah tidak mengatakan anwar TIDAK MELIWAT...tlg faham ya...atas faktor teknikal utk brg bukti sahaja anwar terlepas...sama mcm kes mat sabu..teknikal dijadikn alasan dan bukan kerana tidak ada kes....whatever bro...yg penting kuasa dan takdir Allah yg menyebabkan harapan anwar berkubur...

      Delete
    11. Kepada yang kata kononnya Anwar tak meliwat tu, dalam kes Tivoli Villa, dalam penghakiman ada menyebutkan bahawa pihak hakim mempunyai kecenderungan untuk mempercayai bahawa terdapat perlakuan tak senonoh tersebut, tetapi kerana masalah teknikal maka Anwar dibebaskan.

      Dalam kes kelakuan tak senonoh terhadap Saiful pula, pasal apa pihak pembelaan di sebelah Anwar mempertikaikan kaedah pengambilan bukti DNA oleh ASP Pareira? Mengapakah Anwar takut dengan bukti DNA yang diambil oleh ASP Pareira hinggakan kes itu dibuang kerana masalah teknikal, bukannya kerana fakta yang sebenar. Lagi satu hakim itu tertekan sebab kuncu-kuncu Anwar berdemontrasi liar di depan mahkamah.

      Jangan nak kelentong lagilah, jika benar Anwar tak buat, pasal apa takut nak berhadapan dengan kes tersebut. Lebih 60 kali kes itu ditangguhkan, boleh buat rekod dunia kes paling banyak kali ditangguhkan.

      Sepatutnya dalam isu kes liwat ini, tak payah bawak ke mahkamah, buat Suruhanjaya DiRaja, sila Mahfuz Omar cadangkan kepada parlimen untuk buat Suruhanjaya DiRaja bagi kes Anwar ini. Cakap banyak pun tak guna, jenis totok Pakatan Rakyat mana peduli apa yang salah atau apa yang benar, semuanya mereka lihat dari sisi Pakatan Rakyat kerana yang haram dan berdosa jika dibuat oleh Pakatan Rakyat akan dipandang mulia dan penuh penghormatan oleh puak-puak Pakatan Rakyat ini.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan pembohongan demi pembohongan puak komunis dan dasar Israel seperti Pakatan Rakyat ini. Selamatkan Malaysia, tolak politik liar ala Israel dan ala komunis yang diamalkan oleh Pakatan Rakyat. Marilah kita sokong kerajaan Barisan Nasional yang telah terbukti dari dahulu hingga kini banyak bangunkan negara dan rakyat. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    12. Kerana berkawan dgn mat liwat munafik ni yg buat n.ajis dipandang hina...khususnya...dan pas...amnya.

      Bekas pencacai pas

      Delete
    13. KALAU TAK SALQAH BACA BUKAN KE KWN DIA YG JADI PENGADILNYA KE.

      Delete
    14. Itu cara pembangkang encik mohamad/juragan soh chai...tak payah lah ikut cara mereka.
      Mereka mana pernah puas hati...dengan keputusan mahkamah, tak kan encik mohamad juga tidak berpuashati dengan keputusan mahkamah terhadap kes anuar.
      Kalau dia lepas pon berapa lama dia boleh hidup?

      Delete
    15. Whatever lee bhaicol 10.21...lu pastinya pashit dlm pas...hahaha

      Delete
    16. Juragan soh chai....perangai kurang pembangkang pon

      Delete
  15. MANA PERGINYA RESPECT PADA MASJID KITA, SENANG2 AJE KAFIR MASUK DLM MASJID AGIH LIMAU KAT ORG2 ISLAM. INI KE YG KRG AKAN BUAT BILA CINA KAFIR BERKUASA BILA MENANG NANTI. MANA PERGINYA NILAI2 SEORANG PEMIMPIN YG PENTINGKAN AGAMA SELAMA INI.

    ReplyDelete
  16. UMNO benangag sebab PAS tak nak join dia. Dok cuba segala cuba tapi PAS bukan bodoh untuk ditikam belakang. Tiada parti Pakatan atau rakyat yangmahu diperbodokan UMNO sebagaimana ia memperbodohkan ahli2nya yang dunggu dan bangang

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS dah hilang arah tujuan, kerana dengki dan khianat terhadap UMNO sanggup jadi pecacai DAP, malahan PAS sanggup buang dan lempar keluar hudud dan negara Islam kerana DAP tak mau hudud dan negara Islam dalam Pakatan Rakyat. Sebab itulah PAS sanggup pecat Dr. Hasan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa kerana bagi PAS peduli apa dengan perjuangan Islam dan Melayu oleh Dr. Hasan Ali dan Ustaz Nasharuddin Mat Isa, kerana bagi PAS sekarang ini keutamaan utama adalah untuk menggembirakan DAP, sebab itulah PAS rela dipecacaikan oleh DAP selama ini.

      Sebenarnya PAS yang membodohkan ahli-ahlinya, dalam ceramah membohong mereka, dalam hasutan jahat mereka, dalam surat khabar jahat mereka, Harakah yang haramjadah itu, mereka sibuk tuduh UMNO zalim dan tindas rakyat, sedangkan mana ada rakyat di negara ini dizalimi dan ditindas oleh UMNO, malahan banyak pembangunan diusahakan oleh UMNO dan rakan-rakan komponen Barisan Nasional hinggakan puak-puak PAS pun tanpa tahu malu menikmatinya.

      Jika UMNO zalim, apakah ada mana-mana ahli PAS atau ahli keluarga mereka yang dilarang menggunakan jalanraya, kemudahan kesihatan kerajaan? Malahan ada ahli PAS yang kerja dengan kerajaan, tapi bersikap khianat burukkan kerajaan, tiap-tiap bulan dapat gaji juga, tak ada pun UMNO menzalimi rakyat.

      Sebenarnya modal Pakatan Rakyat untuk burukkan kerajaan dah tak ada, mereka sanggup menipu dengan tuduhan kerajaan zalim, kalau kerajaan zalim tentu berjuta-juta orang merempat di negara ini, tidur tepi jalan, malahan orang-orang PAS akan dipenjarakan semuanya, tetapi tak ada pun kejadian sedemikian, maka kerajaan tak zalim, yang zalim adalah PAS dan kuncu-kuncunya yang sibuk fitnah kerajaan. PAS kononnya parti Islam tetapi memfitnah orang itu ajaran Islam ke? Ini semua jenis perosak dan penyesat.

      Sedarlah rakyat Malaysia sekalian, jauhilah politik liar ala-Israel dan ala-komunis Pakatan Rakyat ini kerana itu semua akan memudaratkan negara kita dan diri kita semua. Sedarlah semua, marilah bersatu padu berganding bahu dengan kerajaan Barisan Nasional untuk menjayakan agenda pembangunan negara untuk kesejahteraan kita semua demi agama, bangsa dan tanah air. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Bhai...sejak zaman parti perikatan tahun 1957 hingga skrg...adakah pas menjadi pesaing kepada umno...bhai lu cari sndiri berapa kerusi yg umno bertanding dan berapa pula pas???

      Bhai,siapa sebenar yg dunggu dan bangang...pas bkn saingan umno,ttp atas dasar persaudaraan parti yg dominan lbh kuat merendah diri mengajak parti yg ala ala ini utk bersama...bhai fikirlah dulu sblm mengeluarkn perkataan dungu dan banggang...bkn apa takut dungu dan banggang itu jelas dan nyata kepada siapa...fikirlah....

      Delete
    3. Ahli dungu danbangang UMNo janganlah menipu rakyat danbanding zaman bukan internet. Zaman duklu boleh lah menipu kerana 100% media UMNO control Sekarang information age. Zaman internet. Kehancuran UMNO nyata. Kalau jewragan berak depan jalan 5 saat kemudian gambar dia dah tersebar seluruh internet. Takl boleh nak tipu rakyat olagi. Kesian UMNo. Jadi get lost la kalau dah ditolak rakyat tu

      Delete
    4. Betul tu cai....dulu mat liwat bolehlah merapu sebarang2.Sekarang zaman it...sumer rakyat boleh dpt sumber..
      Sampai video lucahnya boleh ditonton seluruh dunia dari timur ke barat..dari khutub utara ke selatan....

      Delete
    5. Siapa yang bangang dan dungu sebenarnya, PAS atau UMNO? Sekarang memang zaman internet, malahan dulu pun, media arus perdana tak pun berpolitik 24 jam dari muka hadapan hingga muka belakang macam Harakah itu. Cuba saudara baca Harakah, sudah tentu saudara baca Harakah, dari muka hadapan hingga muka belakang semuanya cerita politik, politik penipuan, membohong orang ramai, itu ajaran Islam ke? Malahan jika suadara baca Utusan Malaysia, tak ada pun dari muka depan hingga muka belakang cerita politik, ada beberapa muka surat saja cerita politik, yang lainnya pemberitaan pasal isu masyarakat, pertanian, sukan, ekonomi, agama, dan macam-macam lagi, itulah bezanya akhbar haprak seperti Harakah dengan akhbar berkualiti seperti Utusan Malaysia.

      Dalam isu politik semasa sekarang ini, mengapakah PAS sanggup menjadi pecacai suruhan DAP selama ini? Lihatlah isu tentang hudud dan negara Islam, PAS sanggup ketepikan hudud dan negara Islam kerana PAS nak sertai Pakatan Rakyat, PAS sanggup jadi pecacai DAP pun tak apa, janji PAS boleh berdengki khianat terhadap UMNO dengan sokongan DAP yang tak guna itu.

      Saya mencabar pimpinan PAS supaya membuat sidang media untuk menyatakan pendirian mereka mengenai hudud dan negara Islam di hadapan khalayak ramai terutama pimpinan DAP dan PKR termasuklah pimpinan dan ahli-ahli mereka termasuk juga ahli PAS, adakah PAS berani buat demikian?

      Malahan dalam isu kalimah Allah, apakah PAS berani buat sidang media untuk menyatakan pendirian mereka di hadapan pimpinan DAP, PKR dan PAS sendiri serta penyokong-penyokong mereka dan apakah Hadi Awang berani menandatangani surat untuk menyatakan pendirian PAS berhubung kalimah Allah berdasarkan keputusan Majlis Syura dan memberinya kepada Karpal Singh dalam majlis tersebut?

      Jangan berpura-pura lagilah pecacai Pakatan Rakyat, memang Pakatan Rakyat sudah teruk, malahan PAS sekarang adalah kuli batak merangkap pecacai suruhan kepada DAP sajalah, semuanya PAS sanggup buat demi DAP hatta sanggup memecat ahlinya dari parti dan dari Majlis Syura kerana kedua-dua ahli tersebut merupakan penentang DAP yang kuat, malahan penentang mereka adalah kerana kepentingan Islam dan Melayu, tapi PAS tak peduli, kepentingan Islam dan Melayu boleh lempar belakang rumah, yang penting bagi PAS adalah kegembiraan DAP mangkuk hayun itu.

      Sedarlah masyarakat Malaysia sekalian, jangan terpedaya dengan politik liar Pakatan Rakyat ini, mereka ini ibarat virus yang berbahaya yang mahu menjangkiti rakyat Malaysia dengan perlakuan sesat dan liar mereka itu. Sedarlah semua. Sekian, terima kasih.

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  17. tahniah en mohamad dengan keberkesanan hujah dan fakta yg tepat

    ReplyDelete
    Replies
    1. kdg2 kita lupa akan sirah rasul. bila nabi saw berhijrah kemadinah, dia telah mempersaudara ansar dgn muhajirin. baca semula sirah. nabi dah beri kpd kita petunjuk yg jelas erti perpaduan antara sesama agama.dalam pas ada paklong ada pakngah. dalam umno pula ada paksu dan pakcik. dtg dari waris yg sama. cuma berbeda pandangan dan pegangan politik sahaja. tp kenapa kita sampai berpatah arang begitu sekali. ulama adalah pewaris nabi. jd berakhlak lah dgn akhlak nabi. berilmu dgn ilmu nabi. bknkah kita seagama. salahkah kita berpadu. jgn cari garis pemisah dgn alasan yg meruntuhkan agama kita dimata sikafir. xmalukah kita kita kerana sebiji limau kita memaki sesama kita....

      Delete
    2. Setuju dengan encik abd hamid.
      Satu saja masalah dinegara kita ini, negara ada dua puak melayu islam.
      Satu puak melayu islam suka dan sayang kepada islam.
      Satu lagi puak melayu islam juga....tapi tidak suka dan tidak sayang epada islam.
      Jadi bagaimana mungkin dua puak melayu islam ini akan bersatu.

      Mungkin encik abd hamid ada formula untuk menyatukan dua puak melayu islam ni, sama-sama kita kongsi.....

      Delete
    3. wak, formula ada kat kita semua, umat islam yg kaki judi pun, kaki arak pun akn marah kalau wak pertikai keislaman beliau. tengok kalau ada org islam curi ayam. nk mkn dia sembeleh takut haram kata dia. curi xharam ke. gitu juga umno dan pas. jgn ingat pas lebeh islam dari umno. contoh mudah umno buat masjid org pas tumpang sbyg. xkan org buat masjid xdpt pahala. org tumpang sbyg dpt pahala lebeh. jwb dgn iman wak. jgn kona2...

      Delete
    4. Encik abd hamid.....awak nak bersatu ke dengan orang islam yang awak katakan itu....
      Ketepikan dulu soal umno/pas...atas hukum dan sejarah kita cakap.
      Tukang buat masjid pon dapat pahala, tapi dia rugi kalau tak mengimarahkan masjid.
      Tapi kalau setakat buat tapi yang tukang buat tu malas nak mengimarahkan masjid yang dibuat itu, apa makna nya?
      Seperti abu lahab, dia yang jaga ka'baah,dia yang paling ambil berat pasal masjidil haram dan dia juga yang bagi makan kepada orang yang buat haji...tapi dia tidak beriman kepada Allah, nak bersatukah kita dengan orang yang berperangai begini?

      Delete
    5. wak. saya ckp soal umno dan pas kerana perpecahan melayu bermula disini. kerana wadah perjuangan inilah hampir 50tahun kita bersengketa, wak jgn lupa rentetan peristiwa akibat persaingan politik ini, peristiwa lubuk merbau kedah, memali. dan samad gol dikelantan dulu. peristewa ini berlaku kerana ketaksuban kita pada parti anutan . saya sendiri melihat dgn mata kepala perpecahan keluaga kerana ketaksuban ini,yg saya kesal kita sampai mempertikai keislaman kaum keluarga sendiri.adakah wak bermaksud jua org2 umno macam abu lahab. nauzubillah..soal mengimarahkan masjid wak berprangsangka adakah hanya org pas sahaja. kita dtg masjid setiap waktu saya rasa xpernah membawa lambang parti, macammana wak boleh tahu itu siapa mereka. saya maseh percaya kerajaaan telah melakukan syariat dan syiar islam. kalau membuang duri ditengah jln pun kita katakan ibadat apa lg kerajaan kita telah membuat jln2 yg selesa. bknkah itu ibadat jua namanya. bknkah kerajaan telah membina masjid yg berpuluh ribu jumlahnya, sekolah dan univ, hospital dan klinik, kita semua telah menafaatkanya dgn tidak bersyukur dan berterima kasih.. begitu pun tentu ada kelemahanya. umno dan pas bkn maksum. saya cuma amat mengharapkan umno itu berlapang dada, dan pas pula membuang ego bahawa dia lebeh islam baru kita . wak dan saya sendiri dpt menegakan islam yg syumul.sama2 memertabatkan agama yg kita anuti ini dipandang tinggi bkn sebagai terorist kata penentang agama suci ini. rosak agama kita ini pun kerana org2 kita sendiri, terima kasih wak...

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!