PANAS WEI! GANESAN SPEAKER PERAK SAMAN MALU RM25 JUTA TERHADAP 5 ADUN DAP!

Padan muka hangpa wahai adun DAP! Selama ini korang dok saman orang lain kan? La ni turn korang pulak kena saman, kali ini dari manusia yang korang fitnah dia dengan video kosong tenmpohari. Mari kita baca kat bawah ni:

Speaker Perak, Datuk R Ganesan hari ini memfailkan saman malu terhadap lima wakil rakyat DAP berhubung penerbitan dan pengeluaran video cakera padat (DVD) salah laku seks yang didedahkan dalam satu sidang media ketika Sidang Dewan Undangan Negeri (DUN) berlangsung pada Disember lalu.

Ganesan memfailkan writ saman tesebut melalui peguam caranya, Azad Bashir di Pejabat Pendaftar Mahkamah Tinggi Ipoh, kira-kira jam 1 petang tadi bagi membersihkan namanya yang tercemar akibat penerbitan dan penyebaran DVD berkenaan.

Lima wakil rakyat DAP yang berhadapan tuntutan saman itu ialah Adun Tronoh, V Sivakumar; Adun Buntong, A Subramaniam, Adun Menglembu, Lim Pek Har; Adun Sitiawan, Datuk Ngeh Koo Ham dan Adun Pantai Remis, Nga Kor Ming.

Bercakap kepada pemberita, Ganesan menegaskan pada sidang akhbarnya pada 21 Disember, beliau telah memaklumkan akan membuat laporan polis dan mengambil tindakan undang-undang terhadap mereka yang telah menerbit dan menyebarkan video salah laku membabitkan dirinya.

“Pada 22 Disember lalu, saya telah membuat laporan polis agar siasatan dapat dijalankan dan saya juga melalui peguam cara pada 15 Januari lalu telah mengeluarkan surat tuntutan terhadap lima wakil rakyat terbabit untuk menarik balik perkataan dan meminta maaf atas terma-terma tertentu.

Baca seterusnya di Perak Today....

18 Responses to "PANAS WEI! GANESAN SPEAKER PERAK SAMAN MALU RM25 JUTA TERHADAP 5 ADUN DAP!"

  1. orang BN semua sex maniac. Chuasoilek ponstar pun leh jadi presiden. ka ka kak a. Bodo punya UMNbabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulang paku serpih menuduh orang anu war yang lebih ahakssss...

      Delete
    2. hahahaha.. amik kau satu.... baru tahu dia... berani buat berani tanggunglah..

      Delete
    3. anwar babi dgn guan eng hanjing tue kantoi terang2an x de pulak kecoh satu dunia... aq bukan nak bela soilek tapi apa yg korang nampak kat pukimak anwar tue sampai video dia tibai depan belakang pun kata dia x bersalah lagi........

      Delete
  2. kene muko sendiri mulo la nak nudoh BN, PR.. PR.. PARTI ROSAK...

    ReplyDelete
  3. Mat Sapu,al Jubori,Bodol Amin ini semua tokoh yg paling bersopan dlam soal seks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aq pun nak setuju gak tapi x leh la..... dah terang2an kantoi....

      Delete
  4. Cuma orang yang maknya lupa nak gugur masa bunting dulu je suka pr. Kene bunting pun sebab bai jual kain puna hal..Takbir! Takbir! Takbir!!
    -kerusiroda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semuga diberi petunjuk dan hidayat,fitnah itu lebih dasyat dari membunuh,bertaubatlah

      Delete
  5. abis ler suma aset kena jual nk bayar saman ,old town kandang babi .

    ReplyDelete
  6. Dapat le keling tu duit kalau dia menang, tapi jangan lupa campak seposen dua kepada macai, soh chai dan pencacai yang setia diatas tu....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cai atas nie mencari keuntungan dgn menjual vcd bosnya sipeliwat anugerah kak wan(kesian kak wan kena tipu).
      Cai di atas ni bukan saje kena tipu tapi turut dikencing hancing oleh peliwat..
      Tu bakal pm aku?jadilah malaysia negara islam pertama memperakui golongan lgbt....

      Delete
  7. cai pembangkang da tau nk kalah

    ReplyDelete
  8. klu la sape2 perasan akhir2 nie makin banyak cerita panas yg keluar .. yg paling x leh blah nya cerita tue banyak yg cuba kaitkan dgn PM kita dan isterinya.... kadang2 tue x logik pun org boleh percaya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 7:32
      Jangan bimbang, dapat jer duit 25juta tu...bahagian engkau dan teman-teman engkau tetap ada, jangan bimbang dan jangan berdukacita.

      Delete
  9. Kira2 genesan ni ada telur berani saman..ANUGAY BILA NAK SAMAN ESKEY.. Bilaaaa daaaaa

    ReplyDelete
  10. Kira2 genesan ni ada telur berani saman..ANUGAY BILA NAK SAMAN ESKEY.. Bilaaaa daaaaa

    ReplyDelete
  11. Orang yg xbrsalah je brani saman..hehe. yg brsalah mesti takot nk masok mahkamah nnty trbongkar lg mende2 yg xsepatotnye..hehe

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!