PANAS WEI! DARI GILA MEROYAN NIZAR LAKNATULLAH DAH JADI BOMOH SIAM PULAK?



5 tahun menjadi wakil rakyat inilah hasil kerja yang Nizar lulus, Nizar sudah lulus dan ditauliahkan sebagai Dokun Tenung Nasib.

Menurut tenung nasib Nizar Pak Ketam boleh menang 145 kerusi dan BN hanya 77 kerusi. Daripada 145 kerusi Pak Ketam, Pas mendapat 100 kerusi dan layak menjadi Perdana Menteri.

Anwar dan Lim Kit Siang pun menangis tak berlagu kena tipu oleh Pas.

Cuma bagaimana dengan Nizar?

Nizar masih berangan-angan nak jadi MB Perak, sedangkan Dap Perak sudah pun ada calon Melayu untuk dilantik sebagai MB

HOUSE PK: Ini adalah artikel yang aku ambil dari TM. Nizar ni dah memang tak boleh diselamatkan lagi, penyakit gila dia dah sampai tahap yang amat membimbangkan. Dari gila meroyan sekarang si Nizar dah jadi bomoh Siam la pulak....kah kah kah

46 Responses to "PANAS WEI! DARI GILA MEROYAN NIZAR LAKNATULLAH DAH JADI BOMOH SIAM PULAK?"

  1. Ksian.. Da sultan xsuka ko nizarrr.. Mcm2.. Zalim tang mna munafiq pas oiiii.. Da mmg xpndaibersyukur, munafiq.. Xpyh duduk mlya, pg ngra lain.. Br ko tau nikmatnya bumi allah malaysia ini.. Jauhkn kmngan pd munafiq, ya allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg tolak syariat n cara hidup Islam sunnah tu parti munafik .......................

      Delete
    2. Bhai 10.47 mesti lu tngh kutuk parti kat syria kan

      Delete
    3. nizar lambai aka nizar lentik bukan bijak politik.. dia masuk pas mungkin kerna terpaksa, bukan tujuan nak perjuangkan Islam pun... terlalu giler galmour sampai tahap gler babi jadi nya..

      Delete
  2. Sarawak rasanya mungkin 90% dimenangi BN. Sabah berkemungkinan besar dikuasai PR.

    ReplyDelete
    Replies
    1. In your fucking dream bro

      Delete
    2. JOHOR macam mana bang.... dgn citer rakyat dah nekad nak tolak TAKABBUR umno/BN ni.......... lama sangat dah lupa darataan...

      Delete
    3. NS n Perlis --- angin perubahan dah jelas....

      Delete
    4. Bhai 10.05...untung meniaga hari ni..tok ramai gak pelanggan tok tngh tngu turn nk tahu ramalan negeri masing2 tok malaysia dgn syria team mana tok ramalkan menang

      Delete
    5. johor lom dengor lagi bang.....tapi kelantan. selangor, kedah sahih pakatan haram muntah taik kott.. pulau pinang buah dadu masih di goncang..tak taw sape yang kena. cuma skang lim guan eng dah kerap ke jamban asyik tercirit dalam seluor.jew..phewwitt.

      Delete
  3. Yang penting bUkan UMNo berkuasa. UMNO hancurbabi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pakatan lagi sial, sundal ,babi....

      Delete
    2. Bhai...bila bhai...nk kena byr 25sen ke baru lu punya jin nk ckp

      Delete
    3. anon 10.08.. mike komen berdegor2..orang kuor mengundi mike tido berdenkor.. kalo mike tengok capua niza lentik..alamatnya mike dengan niza dua dua tumpo. phewittt.

      Delete
    4. PR kalah teruk PRU ni...

      Delete
  4. PK, BIARLAH DIA NAK BERANGAN SEMENTARA
    BOLEH.....KESIAN,KAN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berangan bole..cuma jual nama rakyat tue yg tak bole..majoriti rakyat negara ini menolak pakatan haramjadah perosak negara.. macam juga pas..pergunakan nama islam..hakikatnya majoriti orang islam dah menyampah dengan pas.. .phewitt

      Delete
  5. Blog UMNO hancurbabi pernah berkata bahawa HKR 112 adalah ayat kristian. Sebenarnya 112 itu adalah kerusi minima Pakatan perlu menang untuk mengambilaih Putrajaya, 145 kerusi bermakna Pakatan boleh menggubal perlembagaan. UMNO pasti mampus

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cehhh mati2 aku ingat tahun 2012..tp bhai aku peduli apa pun no tu..minima je knp tak hkr145 ...aku tak keliru!!!

      Delete
    2. anon 10.10...sebenor nya bhai..mat sabu cadangkan no. 121..tapi no. tue atak sui kata lim kit siang ..ntah apa yg sui tak taw lak.. jadi nuar kaki spin ubah ckit jer..tue yg jadi 112.. kalo mp seat buat ape 112.. sikit sangat tue..baik ikut cakap niza meroyan dia taruk 145..hehehee

      Delete
    3. Sembang lebat...PR kalah PRU ni

      Delete
  6. ini nak sedapkan hati jentera2 yang dah mula rasa tak yakin boleh menang waima di Kelantan sekalipun sekarang ni.

    Msia Timur masih kekal kubu kuat BN. Sabah tidak ada masalah sbb pembangkang kat Sabah berebut sama sendiri sebab ramai yang nak jadi Ketua Menteri.

    Nizar ni dulu boleh le menang sbb lawan MCA, kali ni kalo lawan UMNO mmg tertiarap le abis patah gigi mancung dia.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..mmng tepat bhai...jgn2 nizar berhijrah ke pantai timur ganti ustaz nasha...kan ke Pas popular dgn PATI
      PEMIMPIN ASING TANPA IZIN

      Delete
  7. Masa terbaik ahli UMNO untuk menyelamatkan UMNO dan kembali ke perjuangan sebenar adalah dengan menolak UMNO di PRU ini. Undilah PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar babi..nik najis tua kutuk

      Delete
    2. Hahaha bhai lu punya psiko...tp tak payah kot...

      Delete
    3. PR kalah teruk PRU ni...Demi Islam jangan undi PR...

      Delete
  8. Umno boleh menang....jangan takut.
    Najib tetap jadi pM m'sia

    ReplyDelete
  9. PR = PARTI ROBOH tu? No no no no!

    ReplyDelete
  10. Andaikata... takdir benar2 memihak kpd tanggapan Nizar diatas, apa kita nak buat yer?

    seram jugak yer.... nanti jadi macam sadam husin ke, gadaffi ke.... nasib2 duka nestapa laaaaaa... huhuhuhhhhuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu punya daya imaginasi dasat...ini yg dipangil imaginasi di luar bulatan

      Delete
    2. anon 10.44... mike dah tanya ker nizar tue nak tanding kat mane?. jamban taik dia sendiri pun masih tak taw nak buat kat dun mane.. pru12 pembangkang berak besor..pru13 nizar cirit dalam seluor..

      Delete
  11. nizar tu kalau nak bagi siuman bagi mandi air lilimbah ke...........air kumbahan septik ke baru ok kot.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hassan ... itu ramalan .. apa salahnya.... mungkin jadi, mungkin tidak!

      Delete
    2. doa2kanla agar dimakbul Allah.... nak tenguk bagaimana PR nak buat perubahan yg lebih baik bg kita rakyat malaysia nih

      Delete
    3. teman agak mike ni orang kjaan sokong BN tapi undi pakatan haram kott..nak tengok perubahan pakatan haram mike angkut jer anak bini pindah ke negeri yang ditadbir pakatan haramjadah...

      Delete
  12. PR akan menang di Sarawak 99.99% sebab BN masih mengekalkan KM sekarang.
    PR akan menang di Sabah 99.99% sebab Sabah terlebih maju dari Kedah dan Kelantan.
    Jangan marah ini hanya ramalan je!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengikut kajian pemerhati politik antarabangsa, ada 3 negara didunia ini yang mempunyai asas kerajaan yang amat kukuh untuk terus memegang tampuk memerintah disebabkan dasar, visi dan pelaksanaan kerajaan menjadi teras kepada pilihan rakyat. Negara tersebut adalah China, Singapura dan Malaysia.

      China secara asas masih kukuh dengan Komunisma manakala kini rakyat dimotivasikan kearah menjadi ledakan pemankin kuasa ekonomi dunia. Kemunkinan sistem kerajaan ini menjadi reput dari dalam adalah sedikit sekali walaupun digugat oleh hasutan halus kolonilisma barat.

      Singapura/PAP mempunyai pengalaman luas didalam menangani barah politik dalaman dengan mudah meminggirkan kuasa politik Melayu dan India. 2025 melalui reformasi imigrasi, penduduk Singapura akan mencapai 7.5juta orang, mengalahkan jumlah penduduk mana-mana negeri Malaysia. 92% penduduk Singapura berketurunan Cina, dari nisbah tersebut Cina nyonya (asli dari Malaya ) hanya 28%, yang lain adalah Cina impot dari benua dan Taiwan. PAP akan kekal memerintah.

      Di Malaysia, diatas dasar Islam, Melayu dan keSultanan Melayu, kita mempunyai sistem 2 tier pemerintahan untuk menjamin kesinambungan kuasa pribumi. Dengan peningkatan pendidikan dan kemahiran, tahap pemahaman dan kadar kelahiran yang dinamik dan produktif, kaum Bumiputra dianggap dapat menjadi tunjang kuasa, benteng dan tembok mendepani asakan emprialis luar dan dalam.

      Kekuatan yang kita ada juga merupakan kelemahan kita umpama memakai baju besi. Musuh-musuh sentiasa menguji tentang keIslaman kita..Islam ingin diliberalkan, ikatan ukhwah ingin dileraikan, Syahadah cuba ditakrif sebagai kata am. Perpaduan Melayu dan Pribumi cuba dipecahbelah dan dicerai beraikan. Jarum sentiasa dijalankan, politik menjadi santapan siang dan malam. Kudis yang kecil dijadikan barah yang bernanah. Melayu tidak dibiarkan tenang sesama sendiri manakala kaum lain merapatkan saf mereka.

      Jika Melayu menghadkan berpolitik dan memfokuskan kepada memilih wakil yang betul-betul layak dan bertanggungjawab, manakala ruang selebihnya berganding tenaga mendepani pembangunan negara (zahir dan rohaniah), tentunya status-quo kuasa dapat dikekalkan..dan kemakmuran, keadilan dapat dikecapi bersama.

      Bagi pemerhati dan analisist luar, kuasa dan kerajaan masih diurus dengan baik di Malaysia, walaupun ada tindakan dari penentang cuba mencemarkan imej negara dan pemerintah diluar negara.

      Delete
    2. Bhai anak tok awe....terbaeeek bhai...aku salute 21x...lu mmng great bro

      Delete
  13. ku rasa la... BN dapat 99 ... PR pulak 123 .....
    pah tu ramai yg lompat la pulak..............
    kemudian kerajaan baru ubah AKTA SPR yg baru.. anti-lompat...

    ReplyDelete
  14. PR perlu usahakan secara berkesan supaya dapat MP 2/3 majoriti(148)..........

    baru boleh UBAH undang2/ akta......................

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang susah nya pengundi di kalangan lgbt bukan nak kuar mengundi..tambah orang muda kalo bg duit undi ..tak der duit tdo..pru12 dulu byk menang sbb bantuan undi protes orang umno dan india.. keadaan skang dh pusing tiga suku sokong bn..nak ubah akta cetak rompak boleh ler...

      Delete
  15. nizar dah ubah cerita pula..dokumen lain pula yg keluar..dokumen kata jepun bayar 207 bilion (maaf kalu silap angka) dah selesai kah..nizar kena jelaskan betul ke ada pampasan buruh landasan keretapi maut yg dia canang dulu..kalu sebenarnaya tak ada..ini satu perdayaan..sebelum ini buruh atau waris diminta membayar sejumlah wang yg kononnya unt pergi ke mahkamah menuntut kerjaan Malaysia membayar kpd buruh terbabit...pihak2 tersebut selama ini mengatakan kerajaan jepun dah membayar kpd kerjaan Malaysia. oleh kerana dia yg mencanangkan cerita itu kita minta nizar bagi pihak kawan2nya yg mengumpul wang tersebut bayar balik kpd buruh atau waris yg telah memberikan wang konon unt mencabar kerajaan malaysia.... tolong jangan ambil wang secara memperdaya macam ni.. pemimpin pas pakar dlm islam mereka tahu memperdaya adalah haram hukumnya...
    jika nizar bukan ligasi buruh paksa..dia tak akan merasa kesengsaraan buruh terbabit..bagaimana buruh paksa yg dpt melarikan diri pulang ke Malaya...bermula dari persimpangan sg guai (pertemuan tiga negara)terpaksa meredah hutan belantara..jumpa gunung mendaki..lurah turuni..berenang menyeberang sungai..berbulan lamanya mereka membuat perjalanan pulang... sekumpulan yg dpt melarikan diri yg sampai ke malaya beberapa org..yg lain ada yg mati terguling ke gaung..ditelan buaya ketika berenang..ditangkap binatang buas..sesampai ke Malaya tubuh badan dah berubah dari sebelum mereka dicolek...pakaian yg lekat di badan hanya seluar yg koyak rabak...ada yg terpaksa menutup dng daun2 dlm hutan...banyak lagi kesengsaraan yg mereka tanggung..panjang nak cerita.. kita bukan mengharap wang pampasan diberi kpd orng yg dimaksudkan.. kita persoalkan tahap integrity nizar dan kawan2nya.. selama ini pun buruh paksa jepun sama ada masih hidup atau ramai yg dah mati hidup dng titik peluh sendiri..tapi yg kita persoalkan integriti...kita menuntut nizar dan kawan2nya menunjukkan integriti mereka sebagai pemimpin dan ahli Parti Islam SeMalaysia...kerna integriti lebih besar dari wang yg dimaksudkan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...takda sapa berani sanggah lu pnya info...terbaeeeekkk

      Delete
  16. Kami warisx landasan maut siam akan sue sinizam kerana janji nak tlg bagi duit pampasan aleh aleh dia tipu kami.Kat selangor deps menang sue sikhalid gagap pasai ayo.Sinizam ni kena ajar baru dia tak menipu.Pru jgn undi sibingai ni.Melayu yg paling bodoh kerana jadi belaci dapig.Nama cina dia poo kee mak.

    ReplyDelete
  17. Nizar sawan merapu x abis2...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!