PANAS! TUN M DEDAHKAN RANCANGAN ANWAR UNTUK JATUHKAN KERAJAAN!

Untuk artikel penuh, KLIK SINI

68 Responses to "PANAS! TUN M DEDAHKAN RANCANGAN ANWAR UNTUK JATUHKAN KERAJAAN!"

  1. Bagus....rajin mahathir solat, tapi tak solat saf depan sekali, kan besar pahala nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mari lewat solat tengah-tengah. Tak dengar ke ceramah Ustaz Azhar Idrus. DIA lewat datang masjid pahala kurus. Solat belakang le.

      Delete
    2. minta BN supaya tak hangus di PRU lah tu.Kesian

      Delete
    3. Pukimak betul la korang ni anon! Semoga seluruh keturunan kamu dilaknat

      Delete
    4. Sekurang2 nya dia x jual nama Islam kat orang kafir...Sokong LGBT...Dasar bacul...

      Delete
    5. Anon 12:27am
      Apa yang salah komen aku tentang mahathir?

      Delete
    6. Salahnya adab bila sampai lwat..xleh dok main langkau org xtentuu pasal...wponn pm ka mantan ka....duduk saja dimana Ko berada..Allah lebih mengetahui...jika semua dtg awal duduk Depa sekali,sapa nak duduk dibelakang?:-))))

      Delete
    7. Kiblat dia Filipina......kilang arak SAN MIGUEL

      Delete
    8. Itulah kesederhanaan namanya. dia lambat dia dok saf belakang. dia tak mintak diberi laluan, dia tak solat bawah pokok, pas tu suruh orang ambik gambar, dia tak tidur sebelah sejadah, pas tu suruh org ambik gambar. anon 11:10..kalau kiblat dia filipina, maksudnya jemaah lain kat masjid tu pun kiblat kat filipina lah. pasal yg lain pun mengadap arah yang sama. lain kali komen guna otak, jangan guna kepala bapak kau.

      Delete
    9. Dah lah lambat....patut duduk diam-diam dengar khutbah.
      Ini macam nak nunjuk-nunjuk. Tapi orang tahu dia ni beriman ke tak.

      Delete
    10. Dia dok saf belakang sebab Anwar dok saf pertama........kena penampar Anwar, Madey boleh mati tau!

      Delete
    11. Solat saf depan pahala besar walaupun:

      kutuk orang !!
      laknat orang !!
      fitnah orang !!
      sebarkan berita palsu !!
      sokong yang bathil, tolak yang haq !!!

      ugama apa tu?







      Delete
    12. Ana lebih percaya ulama dari YEMEN yang katakan pada ana "ini orang ada iman" bila nampak gambar Tun dalam akhbar yang ana sedang baca tak lama dulu. Yang kutuk Tun sah sah tak ada iman, solat saf depan pun tak dapat hapuskan dosa kalau tak minta maaf dengan Tun itu pun kalau ber iman pada hari pembalasan.

      Delete
    13. Untuk orang orang macam kau, kau gantung gambar/patung madey, tarok limau, pasang colok , sembah pagi dan petang.

      Delete
    14. Anuar pun rajin solat, siap jadi imam dan baca doa, kadang2 bagi ceramah agama, tapi habis solat pegi hentam cinadoll, besar pahala anuar dapat, mesti gerenti masuk syurga.

      Delete
    15. Bhai 09.14....hahaha lu pnya mentaliti??? Berapa lh umur lu....

      Delete
    16. Madey solat tak sah sebab dia pakai "adult diaper". Jubur tahi nya penuh dengan tahi sebab "sphincter muscle" nya tak berfungsi lagi.
      Sebab itu, kalau lalu depan Madey, bau taik, .......selama ni orang ingat bau mamak, tapi sebenarnya bau taik. Ptui!

      Delete
    17. Bhai 08.23....komen lu mengingatkan zaman kanak2 dulu masa umur 7-8 tahun dulu bila bergaduh maka ada budak seorg ni suka sgt pusing citer bodoh...ntah2 budak tu lu kot...
      Tak berubah lg dari kebodohan bebudak utk menjadi bijak...

      Delete
  2. Dah dekat 90 tahun dok rumah beribadat saja lah. Dok mengarut apa lagi. Segala kuasa harta dan pangkat tak boleh bawa mati

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgnlah sindir pok nik.

      Delete
    2. Janganlah hang SINDIR Anwar AlJuburi,Hadi Awe ngan Kit Siang dan bapak hang pulok.
      Pok Nicky lagilah....lubang kuboq dah nampok jelas doh... PSY pung disuruh tutup aurat.

      2003 Dr Mahathir resign TANPA disuruh,dipaksa,undi tak percaya dan yang sewaktu dengannya.Beliau berkata didepan microphone "Dah Lama Sangat Dah...!!!!" Malaysia masih memerlukan khidmat beliau namun beliau memilih berundur.

      Delete
    3. biarla sampai umur 100 tahun pun tak apa....yg penting akal masih waras....turun takhta tanpa perlu di suruh, fikiran yg ada di guna utk kebaikan dan kemajuan agama & bangsa.....siang malam menyeru ke arah kemajuan agama & bangsa....bukan siang malam bercakap maki hamun fitnah sesama umat islam....
      yg tak boleh terima dgn dia ni adalah golongan khawarij, golongan LGBT & kafir harbi jer...sedara anon 11.24pm tu dalam golongan ini ler....

      Delete
    4. Dlm bab memimpin..islam dah Ada cara...kena kuat semnagat masih gentar...Punya idea2 yg bernas..tapi Kalu dah uzur...bg la peluang org lain pulak..kata ramai yg berpelajaranndan byk ulama..xpercaya kat dia org ker???:-)))))

      Delete
  3. Ko ni asyik liat keburukan orang jaa..

    ReplyDelete
  4. salam perjuangan, mohon jasa baik tuan untuk pautkan blog sy di blog list tuan,
    budaksrikinta.blogspot.com
    terima kasih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kene bayar ini, RM 2500 satu quarter, no money, berambus jauh jauh la....

      Ingat ini blog UMNO, kene ikut SOP UMNO.....money money money money!

      No money no talk.

      Delete
  5. PR akan dihormati klu anugay tak ada..dia nilah punca pas dikencing oleh dapig..itu hakikat yg perlu org isle perlu terima.
    Dgn mendoakan k.o utk bn n umno...lbh baik mrk mendoakan kafir harbi dapig n peliwat tu mghormati keputusan mjlis syura.
    Nampak sgt mrk gagal mentarbiyah kerpal sink n lim babi..kena pukulan k.o adalah..
    Jadi huru haranya pas adalah krn brsahabat baik dgn simunafik peliwat..hakikat pahit yg perlu ditelan oleh ahli pas..
    Sokong parasit n barua pGayR n DaPig dlm pas dihapuskan..Sokong penuh ust. Nasha..sederhana..ikhlas..dan berprinsip serta bersifat terbuka.

    Pengikut Ust. Nasha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku sokong penuh..anugay punca n.ajis n hadi u-turn meroyan tak tentu pasal.Dialah punca pas dihina oleh rakyat..dipijak2 kepala dan dihina krn kalimah Allah.Ayuh singkirkan mrk dlm pru13 nanti.Tolak manusia yg perlekehkan islam...termasuk si u-turn.
      Sayang ust. Nasha dimatikan fungsinya dlm pas..

      X-pas 85/11

      Delete
    2. Atok nuar tua kutuk tu dajjal.x perasan ke lambang mata 1 kat bendera dia tu?keje dia mmg menyebarkan fitnah akhir zaman.si jiki najis n hadi bawang plak ularmak jahat akhir zaman.banggakan semuanya yg jahat2 dtg dr malaysia?mata ke atas.tgn letak di bahu....hehehe

      Delete
  6. aku bermimpi melihat puki kak bedah sedang bersenggama dengan seekor beruang obesiti yg berambut ikal.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kemudian datang seorang bermuka cimpanzi yg baru dipecat dari majlis syura menyorong kotenya ke mulut kak bedah.

      Delete
    2. lalu kak bedah pun muntah.............tolong sambung

      Delete
    3. pastu ko pun terjatuh dari katil dan menyedari rupanya2 betina tue adalah nenek ko yg rasan dirinya virgin lagi tgh menonggeng utk kote bengkok anwar brahim.........

      Delete
  7. Sepatutnya masa tu la ISA main peranan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isa Samad tak perlu main peranan. Dia tak relevan.

      Delete
    2. Hahaha...statement lu kelakar bhai

      Delete
    3. Anon 12:43 ni bodonye?org ckp akta ISA la bodo.bkn isa samad.ko ni sama bengong dgn nik aziz hahahahah

      Delete
    4. Isa Samad pungkoq kau...

      Delete
  8. Mamak ini belakon kuat agama tetapi juga kuat rasuah dan kuat salah guna kuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..biarlah Allah yg menentukan ibadah tun m....mnkin amalannya lbh diterima Allah...kita terlalu jauh dgn tun hnya Allah yg hampir dgn umatnya

      Delete
    2. Lu plak keturunan apa bro....????
      Kalau Mahathir mamak, Anwar keling, Nicky Ajis siam, Najib bugis....lu keturunan jowo ke...? atau asli,atau jakun atau dayak atau papua atau indon mcm pudin nasution...atau tanpa status...???

      Delete
    3. Setuju dengan juragan 69.
      Terima atau tidak amalan kita bergantung pada 2 syarat: ikhlas, mengikut syarat dan rukun.

      Delete
    4. Tun m dan nik aziz pernah belajar agama dengan seorang guru agama yang sama. Fikir fikirkanlah..

      Delete
    5. Guru sama dengan Nik Aziz?.....Itulah satu tidur dalam kelas satu tumpukan perhatian. Hasil satu Soleh, satu Dajjal.

      Delete
    6. Anon 4.57 AM.... Kenapa mesti mempertikaikan keturunan org lain... Adakah anda dari keturunan lain dari manusia yg ujud dimuka bumi ini dan anda juga dari keturunan yg "AMAT MULIA" disisi ALLAH... Jgnlah riak sangat, sampai sanggup mengutuk pasal keturunan org lain...

      Delete
  9. memang anuar nak jatuhkan kerajaan barisan nasional... semua org tau...

    ReplyDelete
  10. Asalamualaikum....andai anda semua melayu....jgn biar diri digunakan org tak tentu hala....org dulu kata..ada mata tengok ada telinga dengar ada akal fikir....kesian melayu....ramai melayu tidak berjati diri....sedih....

    ReplyDelete
  11. hangpa dok kecik lagi tahun 1998 tak tau cerita sebenar.... dok mengata tun m rasuah la, fitnah tuuuu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu...depa bukan tahu cerita sebenar.... bebudak suku sakat ANUgay dajal ni baru jer beranak semalam...

      Delete
    2. Apa cerita dia tahun 1998 tu....

      Delete
    3. Tahun 1998 Anwar ditangkap kononnya meliwat drebar dia AZIZAN di Tivoli Villa pada 1991.

      TIBA-TIBA peguam Anwar kata "TIVOLI VILLA DIBINA PADA 1992, macamana hang kena liwat pada 1991 di TIVOLI VILLA?!

      Sebab tu orang langsung tak caya bila Madey kata anwar gay. Yang sebetulnya Madey rasa terancam dengan populariti Anwar.

      Delete
    4. Anon 10.36 AM... Tun M sikit pun tak rasa terancam dgn Anwar...sebabnya ia tiada kaitan dgn Tun... ada Tun kisah....

      Delete
    5. Islam bkn untuk org melayu shj...
      Islam untuk smua umat didunia.

      Delete
  12. Madey bersolat.........kakakakakakakaa......layak dapat pelakon terbaek OSCAR mamak keling ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa hukum org islam menghina org islam lain bersolat bro???? ko gerenti ker solat ko d terima oleh ALLAH sampai menghina hamba allah ni bersolat?....apa lebihnya ko (melayu) solat di banding kan dengan hamba allah keturunan mamak ni di sisi ALLAH????
      typical khawarij!!!!!!

      Delete
    2. Bhai...suka hati lu nk jd manusia yg sntiasa negatif dgn manusia lain...bhai klu pelacur sendiri bersolat dan lengkap dgn adap tertib dan rukun solat itu....kita hnya boleh pertikai kerja yg dibuat,ttp bukan solatnya.
      Bhai lu bukan diangkat sbgi pengarah utk pertikai lakonan ibadah sesorg...kn lebih baik lu jaga solat lu sndiri agar solat lu tidak riak kpd Allah...semoga rahmat Allah utk lu.

      Delete
  13. Perggghh....Pengkhianat ini dianggap sebagai hero orang UMNO....sian

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANUWAR GAY pulak mcm mana???
      pembela melayu & islam ker????

      Delete
    2. Anu.ar peliwat negara dan kau pula penjilat dan penonggeng anuuuuar... Hahahha....

      Delete
    3. Nuar Pengkhianat negara burukkan nama negara...

      Delete
  14. Amal ibadat orang pun mereka pertikaikan. Akai ada ka... Terlupa pulak..kan pok nik yang sign sape masuk syurga sape masuk neraka.

    ReplyDelete
  15. Lone ranger awak bila mukalaf?

    ReplyDelete
  16. Baru aje semalam dikedai buku, ana nampak buku pasal Tun. Dimuka depan, gambar Tun masih kecil. Ana dan keluarga menatap gambar anak kecil ini dan semuanya serentak berkata 'siapa sangka anak kecil ini akan jadi pemimpin Islam yang terulung diabad ini, beruntung ibu bapa yang dapat anak macam Tun'. Hakikat yang tidak boleh dinafikan inilah pemimpin Islam ini telah banyak berjasa pada umat Islam diseluruh dunia. Semoga Allah memberkati hidup beliau dan beri beliau kebahgian didunia dan juga diakhirat.

    Kalau nampak gambar Anuar masih kecil, apa agaknya yang terlintas dalam hati. Mungkin... inilah manusia keturunan Islam yang paling durjana dinegara ini, yang paling banyak melakukan kerosakan dinegara ini bukan saja itu. Lebih teruk lagi anuar juga jadi ejen musuh musuh Islam untuk merosakkan Islam diseluruh negara Islam dengan menyebarkan fahaman pluralisme. Teringat cerita AlKhidir yang membunuh seorang budak kecil kerana AlKhidir tahu bila anak ini besar nanti akan jadi manusia jahat dan menimbulkan banyak kerosakan.

    ReplyDelete
  17. ramai sungguh pencacai fuckatan yg tak berpuas hati dgn tun M nie... nampak sangat masa pemerintahan dia dahulu semuanya mcm tikus belanda tapi bila Tun M letak jawatan je tikus belanda tu dah jadi tikus babi... ada pulak tue yg jadi tikus anjing.... come on la "people of malaysia'.... korang ingat klu dia x buat semua tue dulu kita kana dapat erasai apa yg kita rasa skang nie ke????

    ReplyDelete
  18. kita siapa yg nak mempertikaikan amalan org? sedangkan diri sendiri pun bengkok lagi mau nak jadikan org bengkok ke? sedih aq tgk ramai rakyat malaysia terutamnay bangsa melayu yg jadi seperti anjing peliharaan cina sekarang nie.....

    ReplyDelete
  19. Bukan anjing peliharaan cina, ramai lagi cina yang baik baik, yang tau berterima kasih kat kerajaan malah lebih baik dari melayu melayu kat sini yang tak tau berterima kasih. Selama menjadi PM, Tun kerja bertungkus lumus, tidur hanya 2 atau 3 jam tiap malam untuk menjana ekonomi supaya rakyatnya hidup selesa.
    Anjing peliharaan DAP adalah ungkapan yang lebih tepat. Bukankah ustaz yang keluar dari PAS bila saja PAS bergabung dengan DAP sudah katakan awal awal lagi yang anak anak bangsa kita akan jadi anjing suruhan DAP. Bukan kah ustaz tu juga tak nak salam dgn nik aziz kerana nampak tangan syaitan. Allah lebih mengetahui tapi satu hari nanti pun Allah akan tunjukkan sama ada benar atau tidak.Ustaz yang macam ni yang orang Islam perlukan, yang berpandangan jauh bukkan yang punya akal singkat. ALLAH ADA mengatakan ORANG YANG TAK TAHU BERTERIMA KASIH pada MANUSIA, DIA TIDAK BERTERIMA KASIH PADA ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn pandangan Anon 4.34 PM...Dah lah tak tahu berterima kasih, yg tahu mengutuk aje... Anak2 Melayu (bukan semua) sekarang nie, lahir aje kat dunia... dah senang serba serbi (kemudahan dari kecik hingga dewasa)... tapi tidak terfikir kah oleh mereka jasa2 Tun...Negara tidak akan maju jika tidak ditadbir dgn baik dan oleh org yg bijak....Cuba bandingkan pentadbiran Tun (negara) dgn pemimpin pembangkang PK (negeri)...

      Delete
  20. tum m menjadi pm dlm masa yg lama. Selama itu pembakang x boleh buat apa hanya boleh tawan kelantan semula dgn bantuan s46. Nik aziz cabar tun m utk bersara dgn harapan selepas tun m x jadi pm lagi maka senang utk pembakang ke p'jaya. Ramalan nik aziz juga x menjadi wpun masa pak lah ada terbuka ruang itu tapi x di gunakan sepenuhnya.. Kini bila 3M bergabung.. BN telah bangkit dari stunami.. Ianya amat mengerunkan pembakang.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!